Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: marx69
IP: uživatel11772
 AHOJ.potřeboval bych se zeptat jestli někdo máte originální rozměry kanálů na válci??...já osobně sem naměřil časování 29,5mm toje od hlavy válce k vyfukovýmu kanáu na vložce,dále šířka vyfukovýho kanalu je 22mm na vnitřku ocelové vložky a na konci ke kolenu 26mm... v.Sání šířka po cele délce 24mm. šířka přefukáču na začátku válce 10mm v nejširšim bodě.měřil jsem to digitalní šuplerou samozřejmě to neni uplně na 100% přesně.Každej valec to ma trošku jinak např.polskej valec má obdelnikovej vyfukáč.Víte někdo orig rozměry...??? Popřipadě zkušenosti s lícováním nebo zvětšením kanálu...?? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2011 23:55
Jméno: martin
IP: uživatel4510
 stando nedal by si mi tvuj mail? chtel bych se te na neco zeptat. Diky
Datum: 02. června 2011 23:55
Jméno: standa
IP: uživatel11779
 Jawa 20,21,23: Výfuk 29,5mm(často se objevují válce v rozmezí 29,3-29,8),šířka 22mm nahoře, 20mm dole. Průměr výstupu z válce 26mm. Sací kanál-dolní hrana od horní hrany válce 67-67,5mm??Kdo ví...údajně 68mm(tady pozor,soudruzi to dělali jak se jim to zrovna povedlo a sací kanály se pohybujou od 66,5 po 68,5mm od horní hrany),přefuky 35,5mm(35-36),šířka a tvar individuální podle směny ve fabrice. Každý válec je "jiný",často jsou nesymetrické přefuky a nic nelícuje přesně(většinou jsou to rozdíly v řádu 2-3 desetin mm,ale občas se objeví zub 1mm na sacim kanálu!). Tyto válce jsou problematické,základem upraveného válce je najít původní válec,který pojede jako střela i bez úprav a na pístu bude ofoukaná hvězdička/křížek a až takovýto válec je vhodný pro úpravu. Pokud nebude dělat hvězdičku na pístu,má rozhozené přefuky a nikdy nepojede dobře. U takovéhoto válce by bylo nutné opravit ořefuky.
Jawa 05: výfuk 30,5mm,sání 65,5mm ,přefuky 35,5mm. Tyto válce jsou oproti válcům z 21 přesné!! Přefuky ve vložce jsou symetrické a vě většině případů vše perfektně lícuje. Jsou to výborný válce pro začáteční úpravy 2K válce bez úpravy přefuků!
Datum: 30. května 2011 16:15
Jméno: martin
IP: uživatel4510
 koupim zadni kolo na jawku 21 ,mate nekdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2011 11:03
Jméno: .
IP: uživatel9313
 Zadní je stejný jak přední.
Datum: 29. května 2011 11:03
Jméno: mustafa23
IP: uživatel11168
 ahoj,co by se stalo kdybych dal karbec z jawy 250 na mustafu ?? předem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2011 13:32
 adam: Koukam že víš o čem mluvíš...
Datum: 29. května 2011 13:32
 Seš nějakej chytrej ne?Závodní pincky běžně jezdí s 19,21 max 24 karburátorem,a ty si myslíš,že série pojede z 26 nebo co to má?
Datum: 29. května 2011 12:58
Jméno: adam
IP: uživatel11738
 udelej nastavec samozdrejme to pojede me jede babeta na karbec od stihl krovinaku jen jak das moc plnej tak to zadusis palivem
Datum: 29. května 2011 12:02
 Nejspíš by to ani nejelo...
Datum: 29. května 2011 8:08
 Zdravím. Mám jawettu 551 sport a ukroutila se mi hlavní hřídel převodovky. Mám dotaz,jestli když rozdělám motor tak,abych se dostal do převodovky budu muset seřizovat předstih. A pak také, do jawetty se prý dávala hřídel převodovky jako je u stadionu s22, nevíte zda je to pravda?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2011 9:56
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 než sundáš stator s cívkama tak si udělej rysku na statoru a na karteru a pak když to budeš skládat tak dej zas rysky proti sobě a předstih budeš mít stejně nastavenej a ta hřídelka pasuje z s22 i s11
Datum: 29. května 2011 9:56
 předstih by si čistě teoreticky nemusel no...že bys nesundaval rotor. A vnitřek motoru je stejnej jako u Stadiona.
Datum: 28. května 2011 23:31
Jméno: lolek
IP: uživatel4510
 zdarec,jakeho skutra by ste doorucili do 50ccm abych s tim mohl jezdit s papirama na auto. Je lepsi 2t nebo 4t? aby na nej byli levny nahradni dily a treba i nejakej kit na zvyseni vykonu.Jakym znackam se vyvarovat a jake naopak sou dobre a levne.Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2011 16:45
Jméno: standa
IP: uživatel11779
 Brácha měl itala (ZIP)4T 50ccm AM. Né že by to stálo úplně za nic,ale 4T v takle malym objemu vůbec nejede,je to naprosto líný a po všem možnym otevření(při zachování 50ccm a origo vačkový hřídele) to beztak jezdilo nejvíc 60-65 po rovině....no nuda....než člověk někam dojel,tak by si přečet časopis......naopak 2T 50ccm jsou moc zajímavý.....vesměs všechno má AM techničák....takový malý živý mršky.....a když se jim pomůže na variátoru a výfukem a víc průchozí vložkou do airboxu,tak není problém na neupraveném motoru 80km/h rovina....osobně říkám 2T.....a když se na to dá lepší válec(kitů je mraky) a karburátor alespoň 15mm tak neni problém 90km/h.....s použitím nějakýho nicasilovýho vysokootáčkovýho 70ccm válce(pozor-nízká životnost oproti litině!),vhodnýho sání,kitového zapalování,vhodnýho výfuku,kitové kliky,tvrdší převod,lepší variátor(třeba multivar)karburátor 19mm a jede to moc nebezpečně-ovšem tyhle motory už bejvaj moc hlučný-jdou po tobě cajti a zkoumaj to! Takže řikam,že optimální je nějakýho itala(Aprilia,Piaggio) ve 2T,nějakej střední kitovej válec ,karbec origo(podle modelu 10-12mm) nebo dát větší 15mm+vhodné otryskování,větší trysku o 1-2čísla u seriového karburátoru,volnější vložku do origo filtrboxu,laděnej výfuk(je skoro jedno jakej,hlavně se musí vypárat restrikce!) trochu k výfuku si pohrát se silou pružin na spojce a zvolit vhodnou váhu válečků ve variátoru. Dobrý je zkontrolovat vrtulku a hřídelku na vodním čerpadle,ložisko a simering,vrtulky se rády rozsypávaj po naladění skůtru na vyšší otáčky a vyšší výkon. Předejde se tak nechtěnýmu zadření nový sady! Takle banálníma úpravama se dá "tiše" jezdit 90km/h....Brácha jezdil na takle udělaný Aprilii 50 SR přes 4 roky a mazalo mu to moc,bezproblémově držel krok s Jawou 250 a někdy mi dokonce ujížděl! Závady: Rozlítla se vrtulka na vodu,přidřenej válec,xenon z golfa vypálil přední masku a jeho nevhodnym zapojenim od předchozího majitele docházelo častýmu(nepochopitelnýmu) vybíjení baterky,jízdou po přednim kole trpěla přední vidlice a každou chvíli tekla,při jízdě s 3 a více lidmi praskal zadní tlumič,jinak běžná údržba bez vážnejch poruch. Vyvaroval bych se klasicky koreji,číně,tajwanu a hodně se serou Peugeoty. Jdi po něčem s motorem minareli AM a máš jistotu!
Datum: 30. května 2011 16:45
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 tak určitě je lepší dvoutakt, ale s řidičákem na auto to můžeš řídit jan když to má v techničáku rychlost omezenou do 45 km/h, takže to si můžeš koupit i čtyřtakt (aspoň nebudeš muset ředit benzín s olejem)
Datum: 29. května 2011 21:09
Jméno: Lori.
IP: uživatel11444
 Tak rozhodne se vyvaruj cinskejm znackam, mel sem kdysi nejakej yumbawang nebo jak se menoval a to byla hrozna mrdka, po 500 motor na odpis. Jinak si hrozne vychvalujou Aerox 50 tak mrkni na recenze treba na motorkari.cz
Datum: 29. května 2011 6:16
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 Ahoj když mám na čz 175 450 v zadu kolo 16 3,50 hladký vzorek jaký největší tam narvu 16 drapák ? veze se mi tam 16 4 00 ? válí se mi doma ale bojím se že mi budou drhnout po nafouknutí špunty o kyvku dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2011 16:28
 Vyzkoušej a uvidíš
Datum: 30. května 2011 16:28
 čus draci dneska sem zas něco pořešil  sekla se mi startovačka na mustangovi tak sem trochu zabral ale né vůbec moc a najednou rup a se startovačkou můžu točit o 360 stupnů jak mlínek na kafé... nevíte co se stalo?  se startovačkou můžu točit dokola jak chci a zuby nechytnu
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2011 20:01
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 díky všem
Datum: 29. května 2011 20:01
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 asi to vyskočilo z klínku a pružina to tlačí od sebe, proto se to nezachytne o zuby. pružina by ale i přesto se někde zaseknout měla, pokud teda neni prasklá. no co víc napsat, než že půlení tě nemine
Datum: 29. května 2011 8:54
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
 jj zuby tam mám, všecko ok.. ale když se startovačkou točím jak se mlýnkem tak vůbec necítím zuby žádný odpor
Datum: 29. května 2011 8:38
 Někde se to přervalo, buď hned v uchycení startpáky se nějak střihnul klínek nebo se to střihnulo u segmentu, kdyby to byla pružina tak mu při otáčení o 360 stupňů budou zabírat v jednom místě zuby, ne?
Datum: 28. května 2011 23:49
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 Možná ti vypadla jenom pružina ze startovacího segmentu to se mě taky stalo a startovačka padala pak jsem rozpůlil motor dal zpátky udělal go a je to ted´ ok
Datum: 28. května 2011 22:41
 Praskla ti pruźina...
Datum: 28. května 2011 22:02
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 čau draci mam dotaz ohledne jawy 21 mam tam upravený motor a mam takový problem když se rozjiždim na 1 tak jak to vytočím do otáček tak mi to na jedničku nejede plynule jakoby tam byl omezovač rychlosti  ale dělá to jenom na 1 když dam dvojku jede uplně v pohodě i na plný plyn co stim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2011 16:49
Jméno: standa
IP: uživatel11779
 motor se musí ohřát! pak to přestane! Pokud to ani pak nepřestane,dej o číslo menší trysku a nebo sniž hladinu....
Datum: 30. května 2011 16:49
 Jestli je to u studenýho motoru, tak je to tim že ti na stěnách sacího potrubí a klikovky kondenzuje benzín ze směsi, směs je pak chudší...proto se při studeném startu přeplavuje karburátor, resp se dává sytič...
Datum: 28. května 2011 23:53
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Motor musí mít určitou teplotu aby se vymezily vůle na ložiskách na klice na pístu na válci....
Datum: 28. května 2011 22:35
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 a v čem je vlastně problem?
Datum: 28. května 2011 22:22
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 přesně tak myslim že jen když není zahřatej
Datum: 28. května 2011 22:22
 A dělá to jen když motor není ohřátej na provozní teplotu? Jestli jo, neřeš to, dělá to každej 2hej fík.
Datum: 28. května 2011 22:04
Jméno: bobacz
IP: uživatel7060
 Ahoj. Jeste se chci zeptat na trochu hloupy dotaz. Slo by tyristorove zapalovani pripojit k zapalovani od 555 na misto klasicke 21 ? Ptam se proto, ze elektrice moc nerozumim a taky jsem to jeste nevidel. Dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2011 15:13
Jméno: Sinuhet77
IP: uživatel11790
 Pokud chceš aby ti všechno vyhořelo tak to připoj!
Datum: 01. června 2011 15:13
 Ahoj. Chci se zeptat, kde mám vést lanko náhonu tachometru na pinckovi od zadního kola k tachometru. Díval jsem se na fotky, ale nějak jsem ho nenašel. Nemůžu najít nějaké na kterém by nezavazelo. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2011 21:46
Jméno: Idefix
IP: uživatel9407
 Bohužel tak s tím mám také problém. Myslím si že na lanko není vyhrazený přesný prostor, ale mám ho dané kolem řetězu (aby nedřelo tak tam musí být kryt řetězu) schované pod krytama až k tachometru.
Datum: 28. května 2011 21:46
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 Zdarec psal sem tu včera ale jeste se chci zeptat kolik stoji snizeni hlavy a o kolik se to dela
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2011 20:37
Datum: 28. května 2011 20:37
Jméno: Kleed92
IP: uživatel11770
 čus bejci  kdyz chci aby nas Pincek do kopce utahl dva ,ale jel dobre i po rovine jaky retezovy kolo je nejlepsi?11 ,12 a nebo 13 zubu ? diky moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2011 13:43
Jméno: kleed92
IP: uživatel11770
 Diky moc .. jdu do 12..
Datum: 29. května 2011 13:43
 Měl jsem tam 13z a do kopce ve dvou jsem vyjel skoro celej na dvojku, ale na konci už jsem musel dát za 1. Jezdim převážně polní cesty, takže jsem tam dal 11z a ve dvou vyjedem jakejkoliv kopec na dvojku a to i fakt prudkej. Na normální ježdění ve dvou je podle mě 12z ideál. Mám 05.
Datum: 28. května 2011 21:24
Jméno: Kleed92
IP: uživatel11770
 diky jdu do 12
Datum: 28. května 2011 19:19
 Musíš si vybrat, na rovinky je lepší 13z, na kopce zase 11z...12z je kompromis a asi bych ho tam dal...
Datum: 28. května 2011 19:16
 ahoj,stalo se my neštěstí,pulil ssem motor protože sem mnel pryš kolečkoa pak sem to celé poskládal a když jsem dával válec tak mne omylem spadnu a ulomil se ten nálitek jak kouká sou tam 4 a jeden znich se urval jak my to spadlo,dá se stim jezdit,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2011 12:12
Jméno: zetor
IP: uživatel11654
 za kylo ti necham libovej
Datum: 29. května 2011 12:12
 nemněl by jste někdo na prodej nějakej zachovalej válec na pioýra,levně,díky
Datum: 29. května 2011 8:52
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 dětem z prvního stupně bych půlení motoru nesvěřil... soudě z tvého pravopisu chodíš max. do páté třídy... pokud ne, styděl bych se!
Datum: 28. května 2011 19:43
 Pojede, ale ne moc dobŕe, určitě to tam je k něčemu dobrý.
Datum: 28. května 2011 18:43
Jméno: PEpa
IP: uživatel6155
 čau draci jakou bych dostal pokutu kdyby mne chytli policajti a nesli mne svetla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2011 18:36
 neptej se na blbiny a oprav světla
Datum: 28. května 2011 18:36
 Ahoj, vyndal jsem po zimě pijonýra jawa 21, vše jsem vyčistil sešteloval jsem předstih a odtrh, ale pijonýr nemá výkon, vyzkoušel jsem snad vše ale nic pořád stejný. Když z volnoběhu přidám plyn tak z karburátoru lítá benzín zpět do sání. Mám takové podezření na gufera na klikovce co vy na to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2011 8:23
Jméno: zetor
IP: uživatel11654
 nastav si plovakovou hladinu nad plovakem je plisektak ho trochu vohni dolu,vsadim se ze to bude tim
Datum: 29. května 2011 8:23
Jméno: tom
IP: uživatel8224
 zdar chlapi chtel sem se zeptat jestly pionyr muze jet jen na jednu civku ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2011 14:08
 Pionýr jezdí odjakživana jednu cívku.. Ty ostatní dvě jsou pouze k napájení světel
Datum: 28. května 2011 14:08
 Zdar draci chtel bych se zeptat kolik stoji ten sroub riditek na jawu 21 tady na fichtlkramku sem to nemohl najit . eventuelne mi muzete napsat i odkaz.Diky a cau.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2011 16:46
Jméno: Láďa
IP: uživatel9074
Datum: 28. května 2011 16:46
 Zdravím, chtěl bych se zeptat, zda už někdy někdo realizoval projížďku na fichtlcrossu okolo jižních čech. Původně jsem to chtěl jet na enduru, které jsem měl dostat za odměnu, ale teď už vím, že ho nedostanu, i když bych měl. Takže mě napadl tento šílený nápad. Zkrátka pokud možno po polňačkách a lesních cestách. Myslíte, že se to dá realizovat ? Nebo je to nemožné.(silnicím se nevyhnu)
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2011 13:23
Jméno: dokovoj
IP: uživatel10956
 Hoj draci mam proble, jawa 555 matka ptri nasazeni primaru na kliku nejde, podel dokumentace je to M 12 x 1,5 jenze presne tu mam a chova se to jako by to slo pres zavit, nevim, nemate nekde nejake zkusenosti,je to spravna matka,ze? Nevim jestli to tam mam rvat kdyz to nejde, kd eby moh byt problem, muze mit matka jeste nejaky jiny parametr (kupoval sem novou). Diky draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2011 18:10
 kupil si urcite spravnu? na kluku ide matka s inym stupanim. Velkost mozes mat dobru, len si skontroluj to stupanie. To je prave to cislo 1,5.
Datum: 28. května 2011 18:10
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Zdar draci mám jawa 21 a blbne mi startování, Jiskra je jak na kladívkách a na svíčce ale i tak nechytá. Poraďte co s tím????
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2011 13:07
Jméno: blady
IP: uživatel11626
 blbej predstih nebo hladina
Datum: 28. května 2011 13:07
|



|