slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
SESA je na DOVOLENÉ .-) něco mí řiká že to bude peprná dovčaale i tak bych měl makat od 16,7 .-)       jinak - Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  825  826  827  828  829  830  831  832  833  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
zdar draci dneska sem chtěl vyměnit pístní kroužky ale když sme tam dal nový stejných rozměru a nasunul válec musel sem ho tam namlátit pokaždý velký ráně šel jenom kousýček tak sem to spatky vyndal a dal první kroužek ten starej kterej je ještě dobrej a ten druhej sem dal ten novej nestane se nic ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2011 8:52
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Týjo :-D..tak tohle to mi udělat u nás v mototechně tak se neznám :-D
 
 
Datum: 27. dubna 2011 8:52
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
tak opět se omlouvám že sem to zakládal řek sme že chcy kroužky na pionýra s 0. vžbrusem a dal mi kroužky na simsona aspon tak to bylo v učtence
 
 
Datum: 26. dubna 2011 20:27
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11021    
Kdyby si každý, kdo vznese dotaz, nejdříve přečetl příručku ke stroji, to by ubylo blbých a opakujícíh se dotazů :-( Ale lidi jsou línější a línější, radši budou spamovat fora, než aby zvednuli prdel, něco si přečetli a šli do garáže dělat... A je to horší a horší. Každý chce ladit, přitom ani neví, jak seřídit karbec a předstih, nedejbože jak funguje 2-taktní motor.
 
 
Datum: 26. dubna 2011 6:59
 
 
 
 
Jméno: Mirda      IP: uživatel11100    
Tato diskuze mě opravdu pobavila ,ve 14 toho asi moc neví,každopádně toh oasi ještě hodně zkazí, ale na druhou stranu tohle je škola kteráho naučí řešit problémy.Možná mu někdo prodal kroužky z babety vypadají stejně jen jsou širší a při vyběhaném válci by byla možnost je tam ztuha dostat.Poučení čistit a měřit i nové věci dnes nejsou 100%.
 
 
Datum: 25. dubna 2011 23:42
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v návodu k obsluze je výměna pístních kroužků.ptát se máš nejdřív než začneš mlátit válec.je třeba používat hlavu na jiné věci než na přilbu
 
 
Datum: 25. dubna 2011 21:39
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
omlouvám se stando ale mě prostě jen štvou ty lidi co přídou a začnou si sz něčeho dělat prdel místo toho aby poradily jso jsem laik je mi 14 a nemám nikoho kdo by ty věci naučil tak proto mám takový otázky pro vás absurtdní chápete mě ?? a znovu se omlouvám
 
 
Datum: 25. dubna 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11611    
Děkuji za zastání příteli! Nepotřebuji být za každou cenu oblíben. Přesně,arogantní namyšlenej "hlupáček",přesně tak jsem to napsal a přesně tak to bylo myšleno. Věci okolo jsem zmínil aby zde byla jasná absurdita problému a řešení. V takovémto případě už nemá cenu něco radit. Možná jediné,dej to někomu,kdo tomu aspoň trochu rozumí a složí to...už jen dávat nový kroužky na zahnojenej píst...člověk si udělá obrázek....pak už je asi jedno jestli to tam šlo pěstí a nebo kladivem přes molitan...důvod proč jsem vůbec psal? Kde Fichtlpokec byl a kde je......?! Mě tohle prostě rozbilo. At se daří s opravami:-)
 
 
Datum: 25. dubna 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
tý, do standy se radši moc nenavážej.. to je vážený místní odborník domnívám se... každopádně to ale nic nemění na tom, že jsi zřejmě amatér. i laika by mělo totiž napadnout, že ten píst se tam musí pohybovat celkem snadno, tudíž bouchat tam válec i třeba molitanovou paličkou asi nebude to správné. a taky snažit se ti poradit po tom tvém tlučení zdá se už zbytečné
 
 
Datum: 25. dubna 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Standa kladivem klátíš asi svojí starou já o kladivu neřek ani slovo všechno sem to dělal před hadr a rukou :-)
 
 
Datum: 25. dubna 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
arogantní namyšlenej hlupáček kdybys něco věděl poradil bys neměřil sem to šuplerou prostě ty drážky byly zanesený karbonem a šlo to tam blbě chápete to ?? inteligentní člověk se pozná tak že poradí vy jen si s toho děláte prdel přitom samy by ste byly v koncím tím nemyslim všechny Kolečko: děkuju.. a ty stando komu to cpeš že máš jede kroužek a nad 9 tisíc se ti přidíra :-D :-D
 
 
Datum: 25. dubna 2011 20:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11611    
Koukam že kvalita diskuse FK stoupá hóre....kroužky s 2mm vůlí se do válce namlacují kladivem...asi sem budu muset začít chodit častěji,třeba se dovím,proč se mi to nad 9 tisíc zadírá když mam jen jeden kroužek kterej jde do válce suvně i s pístem zastrčit dvěma prsty a vůli má cca 3 desetiny....asi dělam něco špatně....to bude tim kladivem....sem holt blbej a tyhle nástroje jsem přestal používat....asi proto mi to furt tak zlobí.....
 
 
Datum: 25. dubna 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa23mustaf: 1,5mm je hrozně moc...a toho oleje je tam taky přehnaně moc...
 
 
Datum: 25. dubna 2011 12:44
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chápu dobře a už se nebudu vyjadřovat
 
 
Datum: 25. dubna 2011 12:18
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
postul nechápeš :-D :-D když dám samotnej kroužek do váce tak mezere je tak 1,5mm a dneska sem koplet vyčistil píst a ty drážky dal kroužky precizně do zámku nasunul a šlo to bylo to tim karbonem v dážkách :-) tak sem přilil trochu oleje navíc tak tam mám tak 1:15 :-D a jel se projetc přes vesnici na pul plynu a zatim bez problemu a válec mám fajnovej bez zoubku na vložce :-D
 
 
Datum: 25. dubna 2011 12:10
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
radši to vem celé jak to leží a běží a odnes to někomu kdo tomu rozumí.ušetříš spoustu peněz a bušení do klávesnice.když máš 2 mm v zámku tak to něco asi značí,že je to vyjeté.
 
 
Datum: 25. dubna 2011 11:58
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Kolečko: skoušel sme je dávat do válce to si piš a mezera byla 2mm stejná jako na těch starejch kroužkách necháme to bejt možná sem se zmýlil a ten druhej kroužek nebykl v zámku dneskase na to mrknu a uvidím
 
 
Datum: 25. dubna 2011 9:32
 
 
 
 
Jméno: dwein kyblík      IP: uživatel10032    
no ale zas jedno starý dobrý rčení praví: když tě všechno zradilo, pomůže ti kladivo....:-) :-)
 
 
Datum: 24. dubna 2011 22:54
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11109    
Rada nad zlato: Pokud děláš něco s motorem, odnes kladivo tak daleko, že budeš líný pro něj dojít...
 
 
Datum: 24. dubna 2011 22:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co takhle vyzkoušet jestli jdou samotný kroužky do válce? :-) taky už jsem dostal zmetkový, byly moc velký, tak jsem musel trošinku upilovat kroužky v ztenčení pro zámky
 
 
Datum: 24. dubna 2011 22:12
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Tak fajn ukončíme to :-D já to zejtra rozdělám vyčistim ty drážky pro kroužky pokusim se to dát precizně do zámku a uvidíme
 
 
Datum: 24. dubna 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tvl...hlavu páčit šroubovákem....srovnej si svorníky.
 
 
Datum: 24. dubna 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nešlo ti to tam narvat protože máš drážky na pístu zasraný karbonem a pak nejde ten kroužek klou dně zmáčknout
 
 
Datum: 24. dubna 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
to se ti řekne ale výš jaký je to sraní sundat tu hlavu ?? mě de totiž nějak ztuha musim jí po milimetrech páčit šroubovákem
 
 
Datum: 24. dubna 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak to mam vědět jestli sou ruplý??? tak to rozdělej a podívej se, já nejsem vševěd...
 
 
Datum: 24. dubna 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
tak naposled skoušel sem tam 2nový byly přesně v zámcích naposled opakuju přesně v zámcích první sem tam dal jakš takš druhej taky ale pak sem to tam musel namlátit a šlo to hrozně ztuha tak sem to vyndal skontroloval válec jestly není odřenej a od hlavy pístu sem dal první kroužek ten starej a druhej sem dal ten novej a to už šlou nasunout dobře a oba byly v zámcích tak ted mi řekly jestly sou ruplý a proč !
 
 
Datum: 24. dubna 2011 21:47
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přeci když něco nejde zlehka..tak si uvědomím, že něco není OK...a nemlatim to tam ne?!
 
 
Datum: 24. dubna 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Protože si tam válec namlátil... když to šlo ztuha tak ty kroužky prostě šli přes zámek
 
 
Datum: 24. dubna 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
prostě ne jede tam šel lehce stuha ale ty dva už vubec a to si piš že sem to skoušel hodně krát ale docela mi nahnalo strach když řek že už je mám ted určitě prasklý :-( proč by praskly ?
 
 
Datum: 24. dubna 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hochu ale tak sorry...to prostě není možný!! Pokud si koupil velikostně stejný kroužky jako válec...museli tam jit nasunost krasne zlehka...
 
 
Datum: 24. dubna 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
opravdu sme měl oba nasazený v zámcích a stejně to nešlo kdyby ste to vyděly sámy by ste nevěděli i když mi stim někdo pomáhal ten kroužek sem daly do zámku co nejvíc ho tam přitalačily nasunuly válec tak šel prostě nasunout hrozně ztuha po každý ráně jenom o pár mm povylez tak sem top tam nechtěl dávat silou tak první z hlavy pístu sme dal ten starej a ten druhej sem dal novej a nevim proč by jako měly praskat jedinej duvod mi řekni než začneš nadávat a už sem stim najezdil tak 30 km a tázhne to trochu lp odspoda ještě sem ho moc nevytáčel když ste tak chytrý tak řekněte proč by měl prasknou ? :-)
 
 
Datum: 24. dubna 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel7428    
Přesně tak, kroužky mimo zámky, nebo už tam zámky nejsou. Jestli nepraskly při nasazování, tak teď už jsou prasklý určite. Až se ti to kousne ve větší rychlosti při jízdě, tak se budeš divit, Jinak první kroužek dej ten lepší. Radši se fo toto už nehrab a řekni někomu, ať ti to udělá
 
 
Datum: 24. dubna 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
napadá mě pouze hovado nešťastné.sorry neumím si pomoct
 
 
Datum: 24. dubna 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
měl sem je tam ty kroužky byly skoro spojen ale stejně to nešlo zezačátku to mělo takovej rachtavej zvuk ale po pár km to přestalo a jede pěkně a jak dlouho mám zajíždět jeden kroužek ?
 
 
Datum: 24. dubna 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vono by to Šlo , ale určitě si neměl krouźky nasazený v zámcích...chce to trochu zručnosti.
 
 
Datum: 24. dubna 2011 19:06
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
Zdar hoši potřebuju poradit kde má být připojený káblík od kladívka na jawě 250/353. Mám relátko na dynamu a nevím jestli má být káblík z kladívka na relátku č.1 nebo na indučce č.1. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2011 16:02
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_250_typ_353/schema/kyvacka
 
 
Datum: 24. dubna 2011 16:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mustangista:Najdi si to na internetu!
 
 
Datum: 24. dubna 2011 15:55
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
takto to mám takže by to mělo teoreticky fungovat jinak díky. Dal bys sem nejaký odkaz se schématem jak mám být zapojené dobíjení?
 
 
Datum: 24. dubna 2011 15:43
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
z kladivka jde drát vždy na indučku , to si pamatuj
 
 
Datum: 24. dubna 2011 15:35
 
 
 
 
Jméno: ATi      E-mail:      IP: uživatel11603    
Jawa50/21 --- Zdravím,před pár dny jsem rozebíral motor kvůli seknutí start páky v motoru.Složil jsem kompletně celý motor a nastal problém při startování "nakopávání" pionýra a to způsobem že mi prokluzuje start páka,při jemném sešlápnutí to jde(samozřejmě nenastartuje) ale při tvrdším nakopnutí páka proklouzne a takhle pořád dokola.Hrál jsem si se spojkou asi 10 hodin a žádná změna.Zkusil jsem spojku odpojit úplně a nastartovat bez ní,problém přetrvává.Pionýr má i při řazení divný zvuk jako kdybych řadil bez spojky,jinak to nedokážu popsat.Děkuji předem za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 17:55
 
 
 
 
Jméno: rade      IP: uživatel10858    
a nejsou sjety zuby na startovacím segmentu??
 
 
Datum: 25. dubna 2011 17:55
 
 
 
 
Jméno: ATi      E-mail:      IP: uživatel11603    
Ted sem dosel prave na to ze mi tam chybi kulicka.Ta kulicka ma vliv na startovani?
 
 
Datum: 24. dubna 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: satanda      E-mail:      IP: uživatel9446    
A dal si ke spojce kratší tyčinku kuličku a dlouhou tyčinku??
 
 
Datum: 24. dubna 2011 19:02
 
 
 
 
Jméno: ATi      IP: uživatel11603    
Pokud vim primarni kolecko je dotazene,a ozubene kolecko na klice bylo sjete to byl duvod proc jsem rozdelaval motor a menil tu kliku ktera to roztaci
 
 
Datum: 24. dubna 2011 16:33
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
mas dotahle primarni kolecko na klikovce ?
 
 
Datum: 24. dubna 2011 16:11
 
 
 
 
Jméno: suchos1993      IP: uživatel11499    
špíš jestli se ti neprokluzuje ozubene kolečko na klice ktere rotáčí spojku přez řetaz,hodne lidem se to stava ..
 
 
Datum: 24. dubna 2011 15:33
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
máš dobrý klínek na té startovací páce?
 
 
Datum: 24. dubna 2011 15:06
 
 
 
 
Jméno: honza 23      IP: uživatel10906    
Čau draci chci se zeptat vjestli jde spojkovej koš z jaway 21 na 550???? předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2011 15:04
 
 
 
 
Jméno: honza 23      IP: uživatel10906    
ok dík moc
 
 
Datum: 24. dubna 2011 15:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, ale musí se to vyměnit i s primárnim převodem...
 
 
Datum: 24. dubna 2011 14:44
 
 
 
 
Jméno: zbyndr ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, chci dát rám na komaxitování ale nevím jestli se dá nějak vylisovat zadní vydlice, jde to? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2011 7:00
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11021    
Dá se vyndat, ale je to blba prace. Jde to udelat i bez vyndavani.
 
 
Datum: 26. dubna 2011 7:00
 
 
 
 
Jméno: satanda      IP: uživatel9446    
jo
 
 
Datum: 24. dubna 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: KOUDY.OK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci potřebuju poradit byly nějaké rozdíly v rámech v čž 125/476a čz 180? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 15:56
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a je i delší...
 
 
Datum: 25. dubna 2011 15:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hlavně je rozdíl v zadní části, je to tam uplně jinak řešené...taky uchycení nádrže je jiné...páka zadní brzdy je uplně jinak dělaná, 180 má hliníkovou kyvku...
 
 
Datum: 24. dubna 2011 15:15
 
 
 
 
Jméno: koudy.ok      IP: uživatel10169    
a jakej je tam rozdíl?
 
 
Datum: 24. dubna 2011 14:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano...
 
 
Datum: 24. dubna 2011 14:21
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Borci čáu... chci se zeptat nemyslíte že je třeba lepší mít na kývačce hlavu z panelky která má tu svíčku pod jiným úhlem? Ale to asi ne výkon nemuže mít žádnej vliv že. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
Ahoj pokud vím tak to nemůže mít žádný viv protože má panelka jiný spalovák který nepasuje na válec od kývačky u 350 je to jiné
 
 
Datum: 24. dubna 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9704    
Lidi mate zkusenosti s timto http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spinaci_skrinka3.html musím draty pridelat pajkou nebo jdou zasunou do sebe ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2011 18:18
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel9704    
ro je dobry zpusob ze kdyz nepotrebuji pajku
 
 
Datum: 24. dubna 2011 18:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musíš na ně nalisovat konektory, a ty pak připojíš ke spínačce...
 
 
Datum: 24. dubna 2011 14:35
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus draci dneska mám v plánu složit motor a proto se chci zeptat jestli můžu mezi kartery slabou vrstvu tmelu, pak těsnění a na to těsnění ještě slabou vrstvu tmelu? bude to fungovat? nebude z tama chčít olej? JAKÉ MÁTE VY NEJLEPŠÍ ZKUŠENOSTI DALI BYSTE TAM JEN PAPÍR NEBO JAK SEM TO PSAL JÁ TMEL-PAPÍR-TMEL? pls poraďte moc to potřebuji nechci aby mi z tama chčil olej odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2011 7:01
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11021    
Mám rovný kartery, takže stačí papír potřený vazelínou.
 
 
Datum: 26. dubna 2011 7:01
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
též mám na motoru jenom silikon a ještě nic neukáplo
 
 
Datum: 25. dubna 2011 12:15
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky dávám jedině silikon bez papíru a paráda
 
 
Datum: 24. dubna 2011 19:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mezi kartery a pod víka dávam jedině silikon a nikdy to ani nekáplo...
 
 
Datum: 24. dubna 2011 14:23
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Podívej se sem:http://gtaisbest.rajce.idnes.cz/Generalka_motoru-Jawa_23_Mustang_1971/ Ja daval lukopren-papír-lukopren na vyplnění drobných nerovností a zatím paráda
 
 
Datum: 24. dubna 2011 14:13
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
jj díky moc
 
 
Datum: 24. dubna 2011 13:44
 
 
 
 
Jméno: Tahoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já dávám jen těsnění. Když jsem patlal i silikon, tak to po čase začalo trochu "chcát".
 
 
Datum: 24. dubna 2011 13:13
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, nevíte kdo by mi ve Střední čechách v okresu Mladá Boleslav vymněnil ojnici u Mustanga ? Ptal jsem se v Kosmonosích v mototechně ale tam za to chtěl přes 1400Kč :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2011 22:49
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
židák v kosmonesech je asi jediná možnost. Stehlík je slibotechna, k tomu už nikdy nic nedám a nedoporučuju to ani nikomu dalšímu. Jinak já si dával kliku kamsi do Nupak u prahy a za kliku na 350 si řekl 3500 peněz ;-)
 
 
Datum: 24. dubna 2011 22:49
 
 
 
 
Jméno: lori ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na TK moto srat, sou to prachsprosti zlodeji, psal sem tam taky kvuli klice(prelisovani,slozeni) stim ze vsechno dodam... rekli si 3tis :-)
 
 
Datum: 24. dubna 2011 13:34
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a odkud je přesněji Frikulín ? na profilu to nemá, já jsem od Mnichova Hradiště a nemám nikoho ochotného kdy by mně vozil všude možně... A neni pak lepší rovnou koupit tady na krámku celou kliku ? kdybych to mněl dávat poštou ?
 
 
Datum: 24. dubna 2011 13:07
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel1859    
dnes v TK moto za ckr chtějí 1000 kč, teda aspoň kámoše to tak stálo
 
 
Datum: 24. dubna 2011 13:06
 
 
 
 
Jméno: UfiYk      IP: uživatel5767    
Ahoj, Hale já jsem si nechával vyměnit a vycentrovat ojnici u TKmoto, chtěly za to 600kč.. A jsem spokojen
 
 
Datum: 24. dubna 2011 12:40
 
 
 
 
Jméno: Toborik      IP: uživatel11601    
čest , zkus motostehlik v Klomutech
 
 
Datum: 24. dubna 2011 12:39
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Frikulín :-)
 
 
Datum: 24. dubna 2011 12:12
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Cus,u vás nevím ale já jsem posílal kliku do motokramek.cz kde vyměnil ojnici a celkově opravil a celé i s poštou to vyšlo na necelých 900kč
 
 
Datum: 24. dubna 2011 12:06
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci mám problém.Řešili jste někdy zapojení kontrolky dálkového světla pro halogenovou žárovku ?? Když jí zapojím klasicky jako vývod z kontaktu svorkovnice určené pro dálkové světlo tak mi svítí pořád ať svítím tlumeným nebo dálkovým.Ale když žárovku sundám tak kontrolka funguje jak má. Mám to zapojený na týhle svorkovnici http://www.fichtlkramek.cz/nahled/svorkovnice_svetla.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2011 18:22
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No to je sice fajn že je to logické, ale já bych spíš potřeboval poradit jak to zapojit by ta kontrolka fungovala jak má ...
 
 
Datum: 07. května 2011 18:22
 
 
 
 
Jméno: Vladimír      IP: uživatel11645    
to je přece logické už z toho jak to popisuješ ta žárovka propojuje proud dálkové i tlumené na kontrolku
 
 
Datum: 04. května 2011 15:09
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy      IP: uživatel6675    
Jo přesně tak mám natáhlý drátek z té svorkovnice z kontaktu pro dálkové světlo do kontrolky, ale svítí to pořád jak při tlumeném tak dálkovém. Ale když z té svorkovnice vysunu žárovku tak svítí správně pouze při dálkovém
 
 
Datum: 24. dubna 2011 16:32
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel9345    
mas to zapojený na tu svorku kde se ti rosvící jenom to dálkove světlo???
 
 
Datum: 24. dubna 2011 11:55
 
 
 
 
Jméno: karel691 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus draci před chvílí mi volal kámoš že má problém s babettou 210 včera prý na ní lítal celý odpoledne a byla v pohodě dnes když jí nastartoval tak prej když stojí na stojánku jde všechno v poho ale jak na ní nasedne stratí otáčky a jede upe naprd.. nevím jestli je to možné že bytam zůstala vyset 2. rychlost ??? můžete prosim vás poradit co by stím mohlo být ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2011 20:28
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Popiš lépe problém, co znamená stratí otáčky? To je jako, že se dusí? Že by tam zůstala dvojka s tím jsem se snad ještě nesetkal. Klasika - vyměnit svíčku, profoukat karburátor, seřídit plováky. Před tim než na ní lítal celý odpoledne nestála někde dlouho?
 
 
Datum: 24. dubna 2011 20:28
 
 
 
 
Jméno: marci      IP: uživatel4620    
vyměnit spojky
 
 
Datum: 24. dubna 2011 11:19
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau mám dva problémy, první je, že se mi nově složená převodovka točí jen ztuha, ale není v ní ještě olej, to je asi normální ne? A druhý, když jsme s dědou skládali spojku tak jsme dali podložky pod ségrovku obráceně, protože se nám tam blbě dávaly. Co se může stát? Může nějaká ségrovka vyskočit? Děkuji moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2011 10:50
 
 
 
 
Jméno: technik      IP: uživatel6546    
dys neas olej do prevodovky tak je jasne ze pujde z tuha...je to uplne normalní.)......segrovky nemužou vyskočit:-)
 
 
Datum: 24. dubna 2011 10:50
 
 
 
 
Jméno: Martin Jagerský      E-mail:      IP: uživatel7456    
zdarec draci víte někdo kolik je předstih na pařezu 555 ?? díky moc a Větru zdar odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 16:26
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel11608    
3,2mm když se rozvíraj kladívka?
 
 
Datum: 25. dubna 2011 16:26
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
3,2mm před h.ů. ..
 
 
Datum: 24. dubna 2011 12:38
 
 
 
 
Jméno: UfiYk      IP: uživatel5767    
Čau, Chci si koupit motorku o obsahu 125ccm, co by jste mi doporučily za enduro? Do 40tisíc. Já sám se rozhoduju o koupi Yamaha DT125, nebo Kawasaki KMX125, máte s tím někdo zkušenosti, co je lepší, co lépe jede atk... Díky za odpověďi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: UfiYk      IP: uživatel5767    
Můj Email : M.Fel@seznam.cz
 
 
Datum: 24. dubna 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
pošli mi mailovou adresu
 
 
Datum: 24. dubna 2011 17:44
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11109    
Je to skoro fuk, oboje 2-taqkty, spolehlivost podobná, cena dílů a dodávky taky... Spíš vybral podle toho, kterou značku preferuješ a která motorka se ti líbí víc. Osobně mám akorát zkušenost se starší Yamahou DT 80, udělal jsem komplet GO a ta motorka ještě jezdí u strýce, kde dostává do těla.
 
 
Datum: 24. dubna 2011 12:51
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus draci koupil sem si novou svíčku NGK nevím co je to za značku asi BH8S nebo tak nějak.. no a nasadil sem to na mustanga a jezdil.. jel sem cca 10 minut.. pak sem mustanga chcípnul a už nenastartoval.. vyměnil sem svíčku a mustang chytl na 1 šlápnutí.. potom sem tu novou svíčku vyčistil a znovu nasadil... jezdilo to normálně, ale na volnoběh to po zahřátí začlo vynechávat, tak sem to zdechl.. a opět nenastartoval... maximálně to škytlo.. zase sem vyměnil svíčku a mustang jel jak střela... potom sem koupil briska n 15 a stalo se s tím úplně to samý jako s NGK.. jakmile se to ohřeje a já to chcípnu už to nechytne... za studena to jede ale nesmím to chcípnout.. s jedinnou svíčkou mi to jede dobře a to je brisk n15yc.. ale nechápu proč mě ty svíčka tak blbnou.. už sem takhle odpálil asi 10 svíček... ale s tím briskem to furt jede... nevte kde by mohl být problém? ps. barva svíčky je krásně cihlová.. nechápu to proč ty některý svíčky tak blbnou.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 12:01
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
jo a všechny nechávám(i kamoši) na 0.7
 
 
Datum: 25. dubna 2011 12:01
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
to ngk jezdím přez rok, ve více pionýrech, nasprostá spokojenost, tvuj problém by mohl být v bohaté směsi, nebo slabšímu zapalovíní
 
 
Datum: 25. dubna 2011 12:01
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Neřikám že bude...jen to vyzkoušej.
 
 
Datum: 24. dubna 2011 11:41
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
dachl21:Asi tak.Já si tu svojí vystavím na okno.A tech 0.7 na svíčce to bude fungovat?Díky
 
 
Datum: 24. dubna 2011 11:39
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
To ne bohužel.Většinou tak na po 5 ale u těhle dvoutaktů je to normální.Tahle svíčka brisk je do tohodle počasí asi nejlepší.
 
 
Datum: 24. dubna 2011 11:27
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele rovnou ti řikám tu svíčku NGK zahoď....co je drahý nemusí být lepší než levnějši...s těmito tipy svíček mám taky zkušenost, a ty od NGK jak se ulejou můžeš je zahodit.....můžu ti poradit maximálně to, ať zkusíš dát opět odtrh a svíčce tech 0.7 .. a pak dej vědět jestli to jede.
 
 
Datum: 24. dubna 2011 11:24
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mám v Mustangu svíčku Brisk N15YC a nastartuju za tepla na první, druhé našlápnutí, ale pouze s plynem a za studena bez plynu bez problémů.
 
 
Datum: 24. dubna 2011 11:21
 
 
 
 
Jméno: castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mustang1971 a tobě to chytá za tepla na 1.našlápnutí stou svíčku Brisk n15 ?
 
 
Datum: 24. dubna 2011 10:32
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Tak mě tohle dělala NGK B6HS a to tak že jsem jel a po nějaké době kdy se motor zahřál to začlo vynechávat.Myslel jsem že to je karbecem a ucpanejma tryskama ale potom jsem tu NGK vyměnil za Brisk n15 a zatím bez problému.Nejhorší to bylo když se mi to takhle vysralo na křižovatce.Můj závěr je ten že tahle svíčka je moc teplá takže se hodí spíše na podzim nebo tak jakmile je takhle pěkně jak ted tak asi jedině tu brisku.
 
 
Datum: 24. dubna 2011 10:06
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
jj svíčky sem sklepl na 0,4mm
 
 
Datum: 24. dubna 2011 9:47
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy      IP: uživatel10398    
Nevim jstli ty svíčky sklepáváš než je tam nasadíš ale novým svíčkám se musí slepnout odtrh na 0,4 - 0,5 mm jinak to pak dělá přesně takovej borel jak popisuješ
 
 
Datum: 24. dubna 2011 7:01
 
 
 
 
Jméno: Franc 550      IP: uživatel3888    
Zdarec drac chtěl jsem se zeptat jestly někdo nemáte nějaké zkušenosti s http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klika_bronz_nahore_cep14_12222.html díky za odpovedi...... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: Franc 550      IP: uživatel3888    
aha a muzes mi dat na sebe nejaky kontak napis mi na meila diky hry100@seznam.cz
 
 
Datum: 25. dubna 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: ardno      IP: uživatel9335    
cauwes... radči bych si nechal zrepasovat svoji origo kliku, a dat jehli nahoře i dole ..... u nas to delaj v moto servisu za 1000 i s novou ojnici na jehlách
 
 
Datum: 24. dubna 2011 8:48
 
 
 
 
Jméno: Klokanihlava      IP: uživatel11361    
Zdravím všechny, na jawě 50/21 mi tekl olej, tak jsem kvůli netěsnosti půlil motor, vše jsem dělal podle návodu na půlení a složení na http://www.jawa-50.cz ,ale teď mám problém, vše jsem zapojil a myslel jsem že mi klouže spojka, ale spojka funguje jak má, ale když pootočím při kvaltu kolem tak to občas trochu otočí přez převodovku do kliky, občas se kolo točí uplně volně a nic, myslíte že jsem udělal něco špatně a teď to na sebe nesedí a štrejchne to o sebe jen občas? Znovu se mi to půlit moc nechce, páč to nebyla zas taková legrace, díky předem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: Klokanihlava      IP: uživatel11361    
no tím si myslím že to nebude, páč když jsem oddělal levej kryt tak to netočí ani do spojky jakkdyž. Prostě hodím kvalt, pootočím kolem nebo zastartuju a mělo by to toči přes spojku do primára,ale spojkou to prakticky zabere jen občas. To bude ta převodovka...
 
 
Datum: 26. dubna 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo se ti povolila ta matice pod kterou je perovka a pod ní to primární ozubene kolečko zkus tu matici pořádně dotáhnout a uvidíš
 
 
Datum: 24. dubna 2011 11:20
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím,zkusil bych si ještě s tou spojkou pořádně pohrát ;-)
 
 
Datum: 23. dubna 2011 22:06
 
 
 
 
Jméno: Colombo      IP: uživatel10044    
zdar draci chtel jsem se zeptat jestli nevite nekdo kde by se daly sehnat predni tlumice ze Simsona popripade jestli nekdo nemate a za kolik by jste by je byli ochotni prodat? predem dekuji za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2011 19:18
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel3222    
Čau, tlumiče ze simsona mám a prodávám je za 500 Kč kdyžtak napiš na pepa_josef@centrum.cz
 
 
Datum: 24. dubna 2011 19:18
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9704    
Máte zkusenosti s tím http://www.fichtlkramek.cz/nahled/skratovac_chcipak.html musí se do toho zapojit draty nebo co dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 22:06
 
 
 
 
Jméno: Skemr      IP: uživatel7591    
Joo, to jsem měl. Výborná věcička, dokud jsem ho neztratil někde v lese :-D . Kablík povede z vývodu od cívky(jedná se o vývod, kde máš zapojený kablík od zapalování)do chcípáku.
 
 
Datum: 25. dubna 2011 22:06
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
daj tam drát z 1 polu indukcky
 
 
Datum: 23. dubna 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo dávaj se tam ty dva dráty z indučky..
 
 
Datum: 23. dubna 2011 20:43
 
<  825  826  827  828  829  830  831  832  833  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 05.07.2025 7:57:09 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu