slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  824  825  826  827  828  829  830  831  832  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci mám problém.Řešili jste někdy zapojení kontrolky dálkového světla pro halogenovou žárovku ?? Když jí zapojím klasicky jako vývod z kontaktu svorkovnice určené pro dálkové světlo tak mi svítí pořád ať svítím tlumeným nebo dálkovým.Ale když žárovku sundám tak kontrolka funguje jak má. Mám to zapojený na týhle svorkovnici pouze na svorce pro dálkove světlo http://www.fichtlkramek.cz/nahled/svorkovnice_svetla.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
taky mne to dela na 634 kdyz dam tlumene tak t sviti min , kdyz dam dalkove tak se uplne rozsviti nevim co s tim
 
 
Datum: 27. dubna 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: Mirda      IP: uživatel11100    
Nejspíš máš prohozenou kostru na patici.Podívej se na vývody 56a dálkové 56b tlumené a kostra má svoje označení,pokud prohodíš kotru bude ti to takhle blbnout.
 
 
Datum: 25. dubna 2011 22:57
 
 
 
 
Jméno: kedar      E-mail:      IP: uživatel10858    
zdarec nevite někdo jak maji byt rozmistěny nilony ve vidlici a kolik? popřipadě esi by tomu nevadilo dat nilony tak jak sou ve fikovi diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2011 0:47
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když už se to řeší, zajímalo by mě jestli by něčemu pomohlo (hlavně životnosti) nebo naopak vadilo, dát tam těch silonů víc, tzn. na všechny místa dát dva namísto jednoho..
 
 
Datum: 26. dubna 2011 0:47
 
 
 
 
Jméno: rade      IP: uživatel10858    
aha tj diky
 
 
Datum: 25. dubna 2011 20:53
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
ten návod je stejný jak pro 20 tak pro mustanga... nevím v čem by to mělo býti jiné... když dáš pouzdra pouze dolů, nic zvláštního se nestane, až na to, že to bude zbytečná polooprava.
 
 
Datum: 25. dubna 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: rade      IP: uživatel10858    
bude vadit dyž mam ve spodni časti vidlice jen jedno pouzdro?
 
 
Datum: 25. dubna 2011 19:38
 
 
 
 
Jméno: rade      IP: uživatel10858    
jawa 50 neni je to jinači
 
 
Datum: 25. dubna 2011 19:06
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
fto je to samý:-D
 
 
Datum: 25. dubna 2011 18:52
 
 
 
 
Jméno: rade      IP: uživatel10858    
jj ale na mustanga ne na fika
 
 
Datum: 25. dubna 2011 18:50
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel8754    
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-opravu-predni-teleskopicke-vidlice-tlumicu-pruzin.html myslis toto?
 
 
Datum: 25. dubna 2011 18:43
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, myslím, že to na co se chci zeptat, řeší na pionýrovi asi každej... Dá se nějak zabránit usazování bordelu na podvozku v místě u kříže u kloubu stojanu? Myslíte, že by to šlo nějak pořešit gumovým plátem, nebo tak nějak? S pionýrem zásadně nejezdím v blátě, ani za mokra, ale stejně je tam bordel. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rozhodně ne,dalo mi práci dát ji do stavu v jakým je...Ani dvířka původně neměla...
 
 
Datum: 26. dubna 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzileck: neni ti líto té nádrže z maneta???
 
 
Datum: 26. dubna 2011 13:53
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Něco podobnýho sem myslel. dík
 
 
Datum: 25. dubna 2011 20:53
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Částečně sem tomu zabránil kusem gumy přišroubovanou na zadní blátník ( http://denzil.rajce.idnes.cz/Fechtl/#DSC01322.JPG )
 
 
Datum: 25. dubna 2011 18:54
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel11501    
dobry den shaním karburator 2924 TR nevíte někdo kde bych ho koupil? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2011 15:58
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel11214    
Prodavám jeden na aukru viz. http://aukro.cz/karburator-na-moto-jikov-zn-2-2924-tr-i1603591365.html Není komlektní, ale třeba by se hodil.
 
 
Datum: 08. května 2011 15:58
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel11501    
Chlapi mohl bych zamenit karburator 2924 tř za 2926 ?
 
 
Datum: 26. dubna 2011 19:15
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Myslíš TŘ ne?
 
 
Datum: 26. dubna 2011 16:26
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
sleduj aukro, nedávno jsem ho tam viděl
 
 
Datum: 26. dubna 2011 15:12
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci chtel jsem se zeptat v čem je chyba když mi nejde otačkomer u jawy 350/638 a přitom lanko i otačkomer jsou v pořadku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 18:23
 
 
 
 
Jméno: Fík      IP: uživatel11609    
Tak to ti nejde motor..:-D :-D :-D Ne, sranda..;-) Lanko poznáš, esi se ti točí, když otáčíš motorem a máš ho vytažený z otáčkoměru, tak esi se točí aspoň nějak, tak vrazit šroubovák (opatrně) do otáčkoměru a zkusit prudce otočit, ručka by se měla aspoň pohnout.. Esi oboje maká, pak to musí jít, esi ne, je otáčkoměr v loji..
 
 
Datum: 25. dubna 2011 18:23
 
 
 
 
Jméno: syneda      IP: uživatel9144    
cus draci, chci se zeptat jestli je po generalce normalni ze je mustang takovej linej, pist uz je zabehlej jenom motor se delal pres zimu. problem je ze to co jsem pred generalkou jezdil na 3 ted jezdim na 2. A taky mi to skoro nejede kdyz nasadim filtr, kdyz ho sundam tak jede o moc lip a to mam nastavnou nejchutsi smes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2011 18:08
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11620    
když říkaž že to jede líp bez filtru tak to spíš vypadá že na filtru máš moc malej přítok vzduchu skus zvětšit díru nasávací popřípadě navrtat do krabice od filtru nejaky díry navic ale ne moc seštiluj to podle toho jak to pejede
 
 
Datum: 28. dubna 2011 18:08
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
záleží kolik km máš od výbrusu najeto a jak si s tim jezdil, při záběhu je důležité střídat jízdní režimy, pokud budeš jezdit monotónně a podtáčet motor, pak to bude líný ať uděláš úpravy jaký chceš..
 
 
Datum: 26. dubna 2011 0:48
 
 
 
 
Jméno: Skemr      IP: uživatel7591    
Jestli jsi měnil ložiska, tak si musí pořádně sednout. Zkus seřídit karbec. Až si to sedne, tak to bude zase lítat ;-)
 
 
Datum: 25. dubna 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: suchos1993      IP: uživatel11499    
zdravim vas draci,prosimvas koupil sem dneska od znameho motor čz 175 ale valec ma vyvod jenom na jeden vyfuk jinak uz je tam tam jedna paka na startovani a zaroven i na razeni,nevite nekdo jakej je to typ ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: suchos1993      IP: uživatel11499    
no ma to cislo 450,takze to neni panelka
 
 
Datum: 25. dubna 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Panelka kamoš jo má
 
 
Datum: 25. dubna 2011 18:24
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel10860    
rekl bych že 175/477
 
 
Datum: 25. dubna 2011 16:27
 
 
 
 
Jméno: suchos1993      IP: uživatel11499    
prd se v takovejch vecech vyznam ale dik borci :-)
 
 
Datum: 25. dubna 2011 16:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdybys uměl číst na na motoru je vyraženo číslo.. a první 3 čísla jsou typ.
 
 
Datum: 25. dubna 2011 15:55
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
ČZ 175/450
 
 
Datum: 25. dubna 2011 15:35
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau draci, chci se zeptat jak máte danou matku u kostry, která drží nádrž jestli ji máte pod plechem, a nebo i s plechem utaženou. děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2011 17:22
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jsem to měl taky pod plechem a ani mi nepřišlo že bych to měl nák vybouleny
 
 
Datum: 26. dubna 2011 17:22
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takže to tam bude trochu ,,vypoulené,, jo?
 
 
Datum: 25. dubna 2011 15:22
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
u většiny fichtlů jsem ji měl pod plechem, pro jednodušší demontáž zadního plechu. jak je to originál, ale nevím. tipuji také pod plechem.
 
 
Datum: 25. dubna 2011 15:01
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím, mám takový dotaz, uvažuji o koupi jawa 125 travel, tak bych se chtěl zeptat jaké s ní máte zkušeosti jestli je poruchová nebo spolehlivý a jestliv zhledem k ceně je kvalitní bez poruch a závad díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: rade      IP: uživatel10858    
# čtyřdobý, vzduchem chlazený jednoválec # -vrtání x zdvih: 56,5x49,5 mm # -zdvihový objem 124 ccm # -kompresní poměr 9:1 # -max. výkon 9,4/8200 (kW/ot. min.) # -max. kroutící moment 9,2/7000 (Nm/ot. min.) # -el. startér # -max. rychlost 95 km/h
 
 
Datum: 25. dubna 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
To je spíš takový tintítko! Jede to docela dobře a to i ve dvou. Nejlepší je ten zvuk, když se rozjíždíš tak to hučí jak kdyby se někdo ''rozdížděl na devitikilu'', ale jede to dvacet :-) Ale jinak spotřeba neni velká a jizda je pohodlná! Doporučuji :-) !!!
 
 
Datum: 25. dubna 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: rade      IP: uživatel10858    
taky si ju chcu koupit
 
 
Datum: 25. dubna 2011 17:43
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9704    
Cus kdyz mam jawu 50/20 tak muzu ten motor predelat na jawu 50/23 je to stejny ty sroubky myslim abych nemusel nic privarit atd. ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 11:28
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel9704    
dík
 
 
Datum: 25. dubna 2011 11:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to to samý...
 
 
Datum: 25. dubna 2011 11:25
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9704    
jako myslel sem na kostru mustanga
 
 
Datum: 25. dubna 2011 11:22
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar prosím o radu ja pio 21 mám problém škrípe mi v prevodovky ked podradzujem alebo ked len dávam za 1 ked sa rozbehujem alebo ked dávam 3 ked idem z kopca a mám neutral spojku vždy poriadne vymačknem a lamely mám ferodo skúšal som PP880 aj PP90 ale furt to iste nemože to byť tími bronzovímy púzdramy že su už vybehané??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 15:36
 
 
 
 
Jméno: m      IP: uživatel2942    
zkus dávat meziplyn, protože v převodovce nejsou synchrony tak je třeba mít shodné otáčky . příklad,,,, když jedeš z kopce na neutrál mezi 2 a 3 a chceš tam dát 3, vem za řídítko, trochu vyžeň otáčky zmáčkni spojku a řaď za 3. Při podřazování z 3 na 2....nebo z 2 na 1 ... když motor vadne zmáčkni spojku nohou zařaď neutrál mezi 3 a 2 (chce to cit, musíš to trefit přesně, pokud to přeženeš ... vletí tam z trojky dvojka a proto to zaskřípání) pust spojku vytoč lehce motor , zmáčkni spojku a zařaď dvojku. toto výše popsané musí být zvládnuté poměrně rychle .
 
 
Datum: 25. dubna 2011 15:36
 
 
 
 
Jméno: Skemr      IP: uživatel10468    
Zdar draci. Když jsem půlil motor, tak mi nešel v žádném případě vyšroubovat šroub, co drží ředící automat. Aby jsem ho mohl chytit do kleští a vyšroubovat, tak jsem musel sundat segrovku a vyndat ten krám, co řadí, a pak se mi celý automat rozdělil asi na 4 části. Pak jsem to povolil a když jsem dával automat znovu do kupy, tak mi praskl ten napružený plíšek a teď mi to řadí jenom dolů. Tyto plíšky nikde neprodávají, co mám dělat? Popřípadě, nemšl by někdo celý automat na prodej? Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 15:58
 
 
 
 
Jméno: Skemr      IP: uživatel10468    
Tak se domluvíme na mailu :-)
 
 
Datum: 25. dubna 2011 15:58
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel11607    
ahoj, hele s automatem není problém, motorů na pincka je všude spousta .. automatů také, jeden tam mám dokonce i vyndaný z motoru když jsem potřeboval jen kartery pro úpravu 4 rychlostní převodovky.. záleželo by odkud jsi.. kdyžtak mi písni na mai kolombo.u@seznam.cz
 
 
Datum: 25. dubna 2011 15:51
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, vím že to sem nepatří, ale určitě budete vědět. Příští jaro si budu kupovat novou motorku. No a rozhoduju se mezi Hondou CBR 125ccm nebo Aprilii RS 125ccm a taky jsem uvažoval o nějaké ČZ nebo jawě 125ccm. Mohli by jste mi napsat která možnost je asi tak nejlepší a klady a zápory těch motorek? Cena by se měla pohybovat okolo 30000Kč Děkuji za pomoc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2011 22:01
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo,ale tedka bude(nebo už je?) nějaká tuším RSV4 která už bude 4t.
 
 
Datum: 26. dubna 2011 22:01
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel11605    
Díky moc. Jen ještě jedna věc aprilie rs je 2T ne? Vždy u inzerátu píšou že byla jetá na plnou syntetiku což znamená že je to 2T.
 
 
Datum: 25. dubna 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: anthonny      IP: uživatel2692    
já všeobecně Italským výrobkům moc nevěřím :-)
 
 
Datum: 25. dubna 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč ne?Italská 50 2T klidně nakope prdel kdejakej japonskej 125 4T :-)
 
 
Datum: 25. dubna 2011 18:55
 
 
 
 
Jméno: anthonny      IP: uživatel2692    
pokud chceš 2T tak se misto Aprilie podivej na Hondu NSR ;-) Itala bych si nikdy nekoupil :-)
 
 
Datum: 25. dubna 2011 17:40
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já můžu doporučit Yamahu DT 125 kterou jsem viděl u kámošů, je to po odškrcení a koupení laďáku opravdu dračice a kolem 30000Kč bys slušnou mohl sehnat, ale je to enduro no, jestli chceš silnici, tak asi tu Aprilii RS, protože 4T 125ccm bych si nikdy nekoupil, jsou to oproti 2T šneci. A když koupíš Jawu nebo ČZ tak budeš mít pěkný stroj, ale počítej s tím že to nepoletí jak ty cizokrajný mrchy. :-D
 
 
Datum: 25. dubna 2011 15:58
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel11605    
No tak co jsem se díval po motoinzerci tak tam jsou celkem slušné aprilie okolo 30000Kč. Je to sice pod rok výroby 2000 ale tak na začátek by mi to stačilo. Jo a k těm jablkám - já jsem chtěl špíš + a - třeba ČZ 125ccm od toho CBRka no prostě co se více vyplatí, jestli koupit CBR za 30000 nebo ČZ za 15000. Prostě klady a zápory diky.
 
 
Datum: 25. dubna 2011 14:01
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11021    
Přijde mi, že srovnáváš hrušky s jablkama... 4-taktní x 2-taktu a do toho ČZ. Za 30 000 koupíš vrakovou Aprilii, v který můžeš taky nechat dalších 10 000kč. Honda je jak mnibike, ja se svýma 190cm se na ní neposkládám.
 
 
Datum: 25. dubna 2011 10:16
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravíčko.Jak říkáte,že moc holek nejezdí na prskoletech,tak moje přítelkyně jezdí na Stadionu S11 (její táta si ho koupil,v krásnym stavu a učí jí základy) a zítra se mnou jde dobrovolně opravit,nebo se alespoň učit, 20tku a doslova se nemůže dočkat,až na něm bude jezdit :-D Od malička jezdí s tátou jako batůžek,ale za půl roku chce papíry na A1 a hurá nejspíš na CBR..Takže základy na stadionu,zbytek na fichtlu :-D mimochodem,měří 151 cm,je trošku menší postavy :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 10:22
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Určitě jí to vydrží,jen nevím jestli zůstane u prskoletů :-) Stadion jí baví,jen na její menší ruce je špatný řazení,tak sem jí nabídnul 20tku,kterou u mě měl kamarád asi rok.Včera mi jí dal,a tak to pro ní bude lepší na naučení.
 
 
Datum: 25. dubna 2011 10:22
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel11606    
Krásné stroje,hezká děvčata.Jen tak dál.
 
 
Datum: 25. dubna 2011 9:03
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Moc dobrý :-) doufám že ji to vydrźí :-)
 
 
Datum: 25. dubna 2011 7:41
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdyžtak přidávám fotku toho mýho prcka :-D http://img192.imageshack.us/img192/6010/lskanastadionu.jpg
 
 
Datum: 25. dubna 2011 0:06
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci mam dotaz když jsem koupil motocykl jawa 350/638 bez tp a spz .....a nekdo prodava na to tp a spz tak on to musi odhlasit na moje jmeno?poslat mi to a ja musim na ramu přetukat čisla že? a pak to normalne mužu přihlasit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2011 16:18
 
 
 
 
Jméno: tis40 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Je si toho nesmí všimnout technik, až s tím půjdeš na STK, respektive na registrační prohlídku. Takže si dej záležet :-))
 
 
Datum: 09. května 2011 16:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo, odhlásí to na tebe, ty si přendáš štítek, přemlátíš čísla a přepíšeš to na sebe...
 
 
Datum: 25. dubna 2011 10:11
 
 
 
 
Jméno: Hanez      IP: uživatel7949    
Zdravím, chci si udělat vlastní koleno pro hikone už mám koupenou trubku ale jak ví ohnout tak aby se nezkroutila. Děkuji za typy jak na to. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 11:13
 
 
 
 
Jméno: Hanez      IP: uživatel7949    
Jak moc nahřát ?
 
 
Datum: 25. dubna 2011 11:13
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10144    
Nasypat do ní písek, pořádně ten písek udusat, aby se to tam vešlo co nejvíce, a pak na klasickou zkrucovačku trubek a tam je pár krát protáhnout. a nesmí být velký rádius, jinak se to na zkrucovačce neudělá
 
 
Datum: 25. dubna 2011 8:07
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11109    
Nasypal jsem suchý písek, autogenem nahřál a pomalu ohýbal.
 
 
Datum: 24. dubna 2011 22:46
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel5610    
Někdy se při ohýbání dává dovnitř pružina, která zabrání zborcení trubky. Po ohnutí ji vytáhneš ven. Jenomže to znamená mít ten správný průměr pružiny, pružina na posilování bude asi malá. Ten písek se samozřejmě taky používá, ale musí být suchý, protože trubka musí být naplněná celá a zazátkovaná. Pára z vlhkého písku by ti ji mohla roztrhnout.
 
 
Datum: 24. dubna 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nebo si zajdi do fabriky kde mají ohýbačku na trubky
 
 
Datum: 24. dubna 2011 21:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
naplnit pískem, nahřát a ohnout...
 
 
Datum: 24. dubna 2011 21:31
 
 
 
 
Jméno: jawak50      E-mail:      IP: uživatel9657    
Zdravím, chtěl bych se zeptat kudy a čím se mažou přední vidlice u dandy 50 (motor Sachs). Díky... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2011 14:23
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel9389    
že by máslem?? :-D Jelikož je vydlice tlumená olejem tak se tím olejem taky i maže. Lije se tam pravděpodobně zvrchu, jako u většiny dnešních vidlic....
 
 
Datum: 26. dubna 2011 14:23
 
 
 
 
Jméno: Josef      E-mail:      IP: uživatel3222    
Čau draci, mám dotaz- kde najdu na motoru ČZ 125/453 typ a číslo motoru a druhý dotaz- mám na tom zadřenou klikovku, bude tam pasovat z JAWY-ČZ 175 ? Moc děkuju za vaše odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 13:35
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel3222    
Tak to číslo někdo převařil a vybrousil, vím kde má být ale na tý 125 sem ho prostě nenašel, nevadí tak koupim novej motor a přeťukám čísla ;-) dík za odpověď :-D
 
 
Datum: 25. dubna 2011 13:35
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel3222    
Tak to číslo někdo převařil a vybrousil, vím kde má být ale na tý 125 sem ho prostě nenašel, nevadí tak koupim novej motor a přeťukám čísla ;-) dík za odpověď :-D\r\n
 
 
Datum: 25. dubna 2011 13:34
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
číslo najdeš na levé půlce motoru, stačí otevřít oči. Klika ze 175 tam pasovat nebude, má větší setrváky a jinej zdvih.
 
 
Datum: 24. dubna 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: lada      E-mail:      IP: uživatel11604    
zdarecvyskakuja me u me jawy 250 trojka. mel sem rozulenej motor ,vydlicky byly odreny tak sem je nechal vyvarit a prebrousit ,ale po nejake dobe zacala trjka znovu vyskakovat.tak nevim jestli to nebude opotrebeni drazkovani na hrideli a kolech. poradte jestli na to neni nejakej figl odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2011 18:30
 
 
 
 
Jméno: NecroNick      E-mail:      IP: uživatel9983    
Možná ohlý hřídel, co drží vidličky. Vidle bych raději koupil uplně nové a upnul bych do soustruhu ten hřídelek a zkontroloval házivost. Měl sem podobný problém u ČZ 175/477. Byl to ohlý hřídel a následně se i vidličky zničili.
 
 
Datum: 24. dubna 2011 18:30
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel9457    
Zdravím , mám problém na mé Jawě 21 . Vždy jezdila v pohodě , ale když sem se teď chtěl jít projet tak je seklé zadní kolo.Stále je vyřazené , nastartovat jde v pohodě . Někdy se to i chvilku točí ale pak se to zas zasekne.Řekl bych , že je to něco v motoru , otázka je co ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 12:16
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel10860    
zkus sundat válec, třeba je přirezlý..
 
 
Datum: 25. dubna 2011 12:16
 
 
 
 
Jméno: hgjh      E-mail:      IP: uživatel9657    
Zkus se podívat do motoru jestli neni zaseklej řeťez, může tam bejt nejakej bordel...
 
 
Datum: 24. dubna 2011 19:43
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel3222    
Mám ten samý problém, netočí se mi hřídel co je na něm malá rozeta budu muset půlit motor.
 
 
Datum: 24. dubna 2011 19:08
 
<  824  825  826  827  828  829  830  831  832  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 18.06.2025 11:06:26 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu