Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj mám dotaz dostal jsem od bráchy fichtla udělal si ho a 2 roky na něm nejezdil(byl v garáži). Je na něm bezkontakt vyčistil jsem karburátor nový filtr jsem dal, benzin do toho jde ale nechce naskočit. myslíte že to může být spojkou protože když ji zmáčknu a chci ho roztlačit pořád mě otáčí motorem jako by se nechtěla spojka rozpojit. při rozebrání deklu na spojku je tam jen dlouhá tyčka bez kuličky a bez krátké tyčky. dal jsem teda kuličku z ložiska, šroub jsem na mrtě dotáh a stejně je to pořád stejný. a ještě se mi stalo když jsem to znova rozdělal povolil šroubek tak kulička mě zmizela za ložiskem stavěcího šroubu a nevím jestli tam mám dát novou nebo tu původní vydolovat. prosím o radu protože se mi nechce rozdělávat celá spojka.a hlavně NEJEDE... !!! )))
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2011 19:32
Jméno: houska
IP: uživatel11291
 takže tu malou tycku ani nemuzu najit s tyčkou kdyz jsou v motoru jedine kdybych otocil fichl na bok a doufal ze vypadnou ze ? ))
Datum: 07. března 2011 19:32
 dlouha, kulicka..kratka xD
Datum: 07. března 2011 16:37
Jméno: houska
IP: uživatel11288
 no nejde to nastartovat na neutral motor protočim ale když jedu z kopce zařadím za 1 tak to pomalu brzdí ne li zastaví v kopci a nakopnout taky nejde. na ty tyčky se jestě podívám. v jakém pořadí jdou
ty tyčky od krytu stavěcího šroubu spojky? díky.
Datum: 07. března 2011 16:32
Jméno: standa
IP: uživatel11287
 trošku to chlapče meleš páté přes deváté.....tak nechce naskočit motor a nebo máš problém se spojkou? Motor jde na neutrál protočit startpákou? Jiskru to dává? Karburátor není zalepený?(přecejenom ty dva roky se na tom podepíšou,pokud zustalo palivo v karburátoru)......spojku si dořeš,v motoru má bejt krátká tyčka,pak kulička a pak delší tyčka....v deklu žádná kulička být nemá...ta je pouze v deklu starých kulatých motorů(550,555,05)....spojku si vyřeš,ta nemá vliv na to jestli motor chytí a nebo ne.....
Datum: 07. března 2011 15:43
Jméno: michal
IP: uživatel7794
 cus lidi potrebuju poradit jakou svicku si mam koupit do fika a v jakem pomeru mam naredit benzin a olej kdyz sem kupoval nový pist dik cus
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2011 23:01
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 se svíčkou souhlasím s ostatníma.Pokud olej,tak nějakou kvalitu,ne m2t .Válec se zajíždí kolem těch 500-600 km.Pokud to vydržíš,odměnou bude malá spotřeba a bude tahat dobře do kopců. Drž mu střední otáčky a nejezdi na plnej plyn.Dobrý je taky dát mu přestávku a nechat válec vychladnout.
Datum: 15. března 2011 23:01
Jméno: standa
IP: uživatel11287
 svíčku tam dej takovou,která hází jiskru,pionýr víc nepotřebuje.....oleje tam dej hlavně dost a zvedni jehlu o dva zarezy........není třeba to zabíhat nějak extra dlouho.....jen aby si to na sebe zvyklo,jak se to povolí a začne to pořádně jet,tak je zajeto a není třeba to dál nějak víc přimazávat a šetrně zajíždět......
Datum: 07. března 2011 15:48
 svíčka brisk n15c na tohle počasí.....poměr 1:33,
Datum: 07. března 2011 15:03
 1)čau mám asi vytrhlej šrou z motoru ten jak drží koleno ke karburátoru  a občas to saje falešnej vzduch motor se nesmyslně vytáčí moc nereaguje na plyn.
vzal sem dvě matice natočil je a šroub tam zvonu natočil ale když sem ktomu šrouboval to koleno začalo to vylejzat. co mam dělat? další těsnění? novej šroub a natočit ho tam? nevim jestli tam je napevno
2)pomůže když vyvařím karburátor v tej soli octu nebo včem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2011 10:26
Datum: 07. března 2011 10:26
 Výbrus udělej, jestli už máš válec vyjetej,,, no tak jasný , rozhodné nedělej výbrus na motoru kterej je na vyhození, ale na tom co je jeŠtě schopnej jízdy...nebo udělej komplet go,..a pojede ti dobře...v karbecu bych výkon nehledal, pokud chceš aby ti jel po louce a tahal tak dej jen menší sekundár  ...jinak já mám zatím stejskyho cestovní úpravu válce a to jede dobře http://jawa50speed.wz.cz/_cu.html
Datum: 07. března 2011 10:00
 co máš ty za tuning? ja si ted šetři na 175ccm JAWU  ale chci aby už byla kros asi by mě nebavito rozbrat tu krásnou mašinu a celou ji potunit já bych jí to neudělal 
co výbrus?! sníží docela životnost motoru ne? co koupit ten karbec dellorto nebo jak 19,21mm? porad chci aby mi to lítalo po louce jako na pořádný krosce nebo čtyřkolce  aspon tak 30po louce mírný stoupání  musim ject na jedničku a jedu tak cca.5-10km/h
Datum: 07. března 2011 9:50
 Jo chápeč to dobŘe  ....karbec nevyvařuj v žádným octu..lepší je si koupit v drogerce plechovku acetonu za 70 kacek, ..nalej to cely do velkej sklenice, a karbec do toho přes noc dát.....drapák seženeš v každým pneu servise..na netu teda nwm
Datum: 07. března 2011 9:44
 ok takže pokud to chápu dobře zase dve matky zašroubovat ten šroub do motoru, zalepit, počkat,matky sundat,namotovat koleno?
jo a nevíš v čem se vyvařuje karbec? a pomůže to prej ma karbec velkej vliv na výko a mě přijde že ten muj je děsně pomalej i kdyz na závodech sem zkončil jako začátečník mezi veteránama 
a nevíš kde na netu sehnat na mustanga pořádne drapák? 2,75/16 nikde nemaj a pokud jo tak po pár jízdách tam žádnej dráp nebude
Datum: 07. března 2011 9:32
 Jojo soráč blbě sem to napsal, myslel sem nalepit ten šroub do válce  ...až to zatvrdne...tak nasadit karbec a přitahnout ho
Datum: 07. března 2011 9:23
 nn když tam zatáčim matku, přitahuju koleno k motoru tak se ten šroub vytahuje když bych prilepil tu matku tak to bude furt sát falešnej vzduch ne?
Datum: 07. března 2011 9:20
 Tam kde je karbec, není zas taková teplota, takže by to mělo vydržet
Datum: 07. března 2011 9:07
Datum: 07. března 2011 9:06
 No jasný, máš tam ztrhlej závit ....kup si nějaký lepidlo na závity a zalep tam ten šroub..to bude nejjednoduší
Datum: 07. března 2011 8:59
 mozu se zeptat kopil jsemod kamose dokaldi za levnou cenu no a nevim co ted nebo jak udelat technickou kam mam zajit nebo co mam udelat ?? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2011 19:46
 no ale skama nokdo to neproda
Datum: 09. března 2011 19:46
 A co s tim chces delat? mas jen kus plechu s cislem to ti je na 2veci, sezen si velkej technicak
Datum: 09. března 2011 16:15
Jméno: dan
IP: uživatel10444
 *neslo
Datum: 09. března 2011 16:10
Jméno: dan
IP: uživatel10444
 no a jeslo by to nak prihlasit nebo neco aby sem udelal technickou nebo neco
Datum: 09. března 2011 16:09
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Bez technicaku ses ted vhaji, kdybys mel aspon velkej a plnou moc nebo uz byly v poloprevodu tak by se to asi dalo resit, ale takhle ti to je nanic, znacku koupis vsude jak pise dwein a je ti na 2 veci
Datum: 08. března 2011 18:02
 kazdej mne ryka neco jiniho :/
Datum: 08. března 2011 17:50
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 hm, tak jestli nemáš žádnej Technickej průkaz, tak seš v řiti. A ty tvoje "papíry" (vlastně jen značka se štítkem) je ti k hovnu..... značek ti pošlu kolik chceš a štítek koupíš na netu novej bez čísel.
řek bych že sis trošku naběh.... takže další rady absolutně ztrácejí smysl...
Datum: 08. března 2011 16:27
 *štitek
Datum: 08. března 2011 15:03
Jméno: dan
IP: uživatel10444
 dwein: no značku mam ,velky maly TP nemam ,titek mam .platnou stka nema .a barva nesohladi...tak nevim co stim ted mam delat  kam mam zajit a td
Datum: 08. března 2011 15:02
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 co všechno máš? značku? velký a malý TP? štítek? má to platnou stk? souhlasí barva?
Datum: 08. března 2011 9:36
 no za levno za 100 a kdo by to nekoupil  tak mne nekdo poradte
Datum: 07. března 2011 19:45
Datum: 07. března 2011 14:39
 k čemu si je kupoval když nevíš co s nima?
Datum: 07. března 2011 8:33
 Čus jaký olej je dobrej plná syntetika- Valvoline 2T nebo Husqvarna ?????Co mám lít do fíka po GO ??Poradte zkušení dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2011 8:01
 já použival zatím dva...esso 2t,, ten byl dobrej...ale nestacil mi  :..tak ted kupuju motul 510 a naprostá spokojenost
Datum: 07. března 2011 8:01
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Jakykoliv lepsi mineral staci...
Datum: 06. března 2011 23:25
Jméno: sbns
IP: uživatel6546
 hoj draci..potreuju pomoc...jel sem jawou dandy50 s motorem sachs...a najednou to chciplo...pak uš nešlo nastartovat..a domu sem tahal motorku 3km.dival sem se na hadičku olejoveho čerpadla. a olej tam šel...taktéž do karbece...potom mne napadlo jestli to nemuže být vadnou svíčkou...byla v poho....prosím o rady...je to uplně mrtvy ten motor!!!..."nejezdil sem po vodě,ani bahně!"...
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2011 17:33
Jméno: sbns
IP: uživatel6546
 "Lori"A jakou svičku podle tebe tam mam dat?kromně puvodní..
Datum: 07. března 2011 17:33
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Nevim jakej tam je plovak ale urcite bych ho opravil(kovovy se daj zaletovat) a NGK vyhod
Datum: 07. března 2011 17:31
Jméno: sbns
IP: uživatel6546
 takže...svíčku sem vyměnil...dal sem ngk"...a furt nic....ale jiskru sem ve spěchu zapomneěl zjistit:.  ale zjisstím zítra!..a dam vědět..!Jo a motor ma bezkontaktní zapalovani..ještě original...Motor je z roku 1997.Potom mne napadlo jestli to nemuže být diravý plovák...ale nechce se mi to znova!..opakuji znova rozebirat..ale dys bude potreba ..tak to udělam!.....jen tak na okraj...karbec sem cely čistil"".jo a kabel ke svičce..byl v pořadku...a jak řikam...hadicka k rabu...byla plna ,taktéž k čerpadlu....jiskru zjistim zitra!...
Datum: 07. března 2011 16:53
Jméno: sbns
IP: uživatel6546
 dík za radu panové...skusim to..a dam vědět
Datum: 07. března 2011 15:38
Jméno: standa
IP: uživatel11287
 jestli to zničehož nic chcíplo a přestalo dávat jiskru,tak zaprvé hledej upadlý kabel a takovéhle podobné věci.....začal bych tím co to dělá a co to nedělá,takle se těžko věští.....to mě taky jednou zdechnul pérák a byl to "jen" upadlej VN kabel pod bandou(na což jsem přišel hned po sundání fajfky),nebo mi zdechnul fichtl,protože se mi v palivovym ventilku šprajcnul kus bordelu a nešel tam benzin,spadlý kladívka,uklepaná kostra indučky,vypadlej kabel spínačky,kondik ve skratu,skrat kabelů pod spínačkou atd atd.....to se muže stát razdva....proto se ptáme na tu jiskru....pokud je jiskra dobrá,tak se muže vyloučit chyba zapalování,upadlá kabely,kostření atd ale třeba muže bejt pootočený magneto na klice,ale klínek na dotaženym rotoru se nestříhne.....a určitě ne takle z ničehož nic...i ta svíčka nemusí bejt dobrá....ale motor Sachs myslim patřil ještě mezi jednoduchej starej motor s kladívkama,se symetrickym rozvodem sání bez klapek,možná to mělo nějakej tyristor....a zde opět pro jeho vyloučení potřebujem vědět,jestli to hází jiskru....prostě napiš co to dělá,jestli to hází/nehází ,svíčka suchá/mokrá ,karbec cistej atd.....napis...
Datum: 07. března 2011 15:38
Jméno: Dalibor Bílek
IP: uživatel10730
 no to je tak těško,ale jsou dvě věci, benzín a jiskr a tak to pořadně skontroluj a nebo ještě skus střiknout prochu benzínu pod svíčku a prošlapni to.Není možne aby to nechytlo
Datum: 06. března 2011 21:48
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 neumime vestit, jiskru to hazi?
Datum: 06. března 2011 21:25
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 cus hele kamos ma babettu 210 a proste nastartuje jede a po chvili zdechne a uz nejde natocit nevite cim to muze byt ? jiskru hazi benzin tam de
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 23:53
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 ja bych spis hledal chybu nekde jinde karbec nebo svicka
Datum: 06. března 2011 23:53
 Jinak na kliku máš 22x32x7; 17x28x7
Datum: 06. března 2011 22:12
 A co takhle se podívat do Katalogu náhrádních dílů? 17x28x7 - 1 kus;
15x24x7 - 2 kusy;
22x32x7 - 1 kus;
35x47x7 - 1 kus;
28x38x7 - 1 kus Když už měníš jedno, tak vyměň všechny!
Datum: 06. března 2011 22:01
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 L: kdyztak muzes me napsat rozmer toho gufera ? diky
Datum: 06. března 2011 21:53
Jméno: L
IP: uživatel9582
 na 210 se mi to stalo ale už od nastartováni to nemělo dobrej chod byly to špatny gufera na klice projevovalo se to postupně zhoršujicise jizdou až nakonec nejela vubec protože ztratila tlakale u 210 je to známy že trpi na gufera
Datum: 06. března 2011 21:49
Posl.aktualizace: 07. března 2011 15:58
Jméno: standa
IP: uživatel11287
 Vzhledem k tomu že je to tajný závod bez nějaké pořadatelské účasti(nebo alespon ja si to myslim) atd tak má v celku silné zázemí doprovodných vozidel,která prostě riziková místa hlídají alespon trochu....nemyslím si že to tam pral do protisměru úplně bezmyšlenkovitě.....to a samý ty křižovatky na červenou...na každé někdo stál a pomyslně držel provoz za semaforem....Jsou to krásné závody s dlouhou tradicí......neodsuzoval bych je....je to kus českého motorkářského folkloru....a prostě kdo na to nemá koule,tak to nejezdí....
Datum: 07. března 2011 15:58
 krysot6:cituji"jaktože předjeli transita to měli výbrus" mě rozesmálo ještě víc než to video
Datum: 07. března 2011 15:48
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Ty vase jedy misto paliva
Datum: 07. března 2011 15:42
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel10977
 a to buďte rádi, že nevíte, kam ten zákaz vede.....  .....předjíždění tranzita - při maximálce kolem 130km/h, snadno..... a to tankování za jízdy - benzín tam 100% není.....
Datum: 07. března 2011 15:34
 MUJ KAMOS ZAS HOREL BABETTE 210 ,,DOSTAL SE AZ DO VINOHRADCKE NEMOCNICE NA ODDELENI POPALENIN
Datum: 07. března 2011 13:31
 dyt je to 25. ročník a to totalitní režim byl na tom videu je videt i VB
Datum: 07. března 2011 12:54
 dachl: tak mu probíjela fajfka a benzín natekl k ní, od samotného válce se zapálit nemohl, zápalná teplota benzínu je kolem 200°C, tolik válec z venku určitě nemá..
Datum: 07. března 2011 12:32
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 krysto, ale oni tam sou zabery i z roku 08 tak nevim co hned vsude rves totac
Datum: 07. března 2011 11:43
 hlmut : můj kámoš má zas zkuŠenost, že mu ten fichtl celej schořel..kapal bu benál tak dlouho na válec, až mu to prostě jednou na kopci schořelo....jinak to video je bomba
Datum: 07. března 2011 10:57
 Woow tak ty maj muj obdiv za totáče si tohle dovolit  to by šli hned na tvrdo jinak celkem do zákazu a na červenou bych se fakt bál. jaktože předjeli transita to měli výbrus? jáá mam jawu 23 mustang a poichybuju že bych znej 90 vymáčknul
Datum: 07. března 2011 9:04
Jméno: hlmut
IP: uživatel11021
 Benzin na rozpalenym motoru ti nic neudela, akorat se odpari... Zkusenosti z doby, kdy mi chcala nadrz .)
Datum: 07. března 2011 6:05
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
Datum: 06. března 2011 23:52
 tot vse
Datum: 06. března 2011 22:41
 ja vzhledem ze jsem sesa,,,tak je to dost nebezpecne video,,pac to bude hecovat dalsi machry a jezdit na cervenou a do zakazu vjezdu,,, tak to umi jen frajerskej kokot,,nevim co je na tom bomba ,,si zkuste zejet do zakazu co na vas vybafne,,nebo na cervenou a roztoctesi ruskou ruletu kdo vas setreli,, a benzin do nadrze za jizdy,, mel kliku ze mu to nekaplo na roztaveny motor,, byla by to reportaz na nove z ktery by behal mraz na zadech,, nic super
Datum: 06. března 2011 22:27
 Stojí to za to
Datum: 06. března 2011 21:24
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Asi bych zkusil nejakej program na stahovani videa z youtube a v kompu prohlidnul?
Datum: 06. března 2011 21:19
 joj me to vypisuje
Video zahŕňa obsah partnera Sony Music Entertainment, ktorý ho vo vašej krajine zablokoval na základe autorských práv. čo stým neda sa nič?
Datum: 06. března 2011 21:16
 wtf?! bydlim dva bloky od startu a nevim o tom  kdy se to pořádá?
Datum: 06. března 2011 21:12
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 A ja blbec si rikal co tam dela  blazen to je  D
Datum: 06. března 2011 21:09
 Nemůžu z toho jak tankuje z flašky na tej dálnici
Datum: 06. března 2011 20:59
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Tak to je bomba
Datum: 06. března 2011 20:58
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
Posl.aktualizace: 06. března 2011 21:08
 ci pána sťahujem ten film
Datum: 06. března 2011 21:08
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 Zdar hele znate nekoho z kralovehradeckyho kraje kdo by repasoval klikovky ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 20:57
Jméno: dibly
IP: uživatel10032
 http://www.ahra.cz/kontakty.html
Datum: 06. března 2011 20:57
Posl.aktualizace: 06. března 2011 21:44
 o tom nepochybuj! teď mam pincka rozebranýho do šroubku, tak uvidíme..
Datum: 06. března 2011 21:44
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ďakujem  a snáď som inšpiroval
Datum: 06. března 2011 21:38
 pěkný, povedlo se, dobrá práce..
Datum: 06. března 2011 21:22
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 mě se to líbí
Datum: 06. března 2011 21:18
 pozri ak narážaš cez deň tak ani sulfidku vonku dobre nevidieť ale myslím že učel to splní a hlavne my išlo o zníženie spotreby lebo mám baterku a pri dobíjaní je každý Watt cený
Datum: 06. března 2011 21:01
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 a jak to jde videt venku?
Datum: 06. března 2011 20:56
 áno asi dva dni roboty kua kde je Veľký Chong??
Datum: 06. března 2011 20:52
 Dobrá práce  To sis dělal sám?
Datum: 06. března 2011 20:49
Posl.aktualizace: 07. března 2011 16:32
Jméno: standa
IP: uživatel11287
 je to fake a je to hriech takto na kyvacku.....toto video by asi mělo mít demonstrativně výchovný charakter,ale je hlavně k smíchu......ovšem znám případ,kdy půjčili ferovi pincka a ten neuměl pořádně na žádné motorce,zadní brzdu neznal,znal jen plyn,spojku si pletl s přední brzdou....půjčili mu motorku,fero těžce zatáh jedna,vletěl z polní cesty na silnici,neuměl pustit plyn,místo brzdy mačkal spojku a docela zuřivě vletěl pod naloženou tatru,která ač se snažila mu vyhnout vylomila 3 stromy ze škarpy,tak ho prostě smetla i s pinckem....i tak se divim,že ten řidič tatrovky měl sakra bleskový reakce....kupodivu to fero přežil,po nějaké době v komatu se dostal zpět mezi živé a dokonce je zdravý bez žádných následků....díky bohu jsem u toho nebyl a znám to jen z hrůzného vyprávění,stalo se to ve vedlejším městečku a toho pionýra tam prodal mů kamarád....a z toho má člověk strach....takovejhle s prominutim kokot ti vletí pod kola ani nebudeš vědět jak a když to nepřežije,tak to odsereš ty.....taky je hodně letců co přesedávaj ze simsona na šestku Horneta a kolikrát ty příběhy nekončí dobře.......dnešní vyhláška má tak nesmyslné rozdělení skupin,že se tyto případy velmi často stávají.......mělo by to být logicky AM na padesátky jako je pionýr,simson,pak A1 na větší jawu 125-175,MZ 150 a podobně a až pak po tvrdém tréninku na AM a A1 někomu dovolit A v 18 letech a to ještě jen nějakou 350 protože ty samy o sobě dost jedou a je to těžší motorka,která už člověka naučí .....a až někdy v 21 letech povolovat obsahy nad 400ccm.....a brutál peklostroje klidně v 25 letech! Dneska je to tak debilně postavený,že se ani nedivim,že je tolik smrtaku.....a hlavně v autoškole....jezdit velký A na nějaký líný dvouválcový 250 hondě rebel a nebo na rozvrklaný 634 je úplnej nesmysl......stejně každej druhej jde a koupí si papírově zavřený šestikilo.......a kolikrát na něm ani neumí.....
Datum: 07. března 2011 16:32
 tu nejde o to či je to fake alebo nie ale takto na kyvačku???? to je hriech
Datum: 06. března 2011 20:22
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
Datum: 06. března 2011 19:58
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 Kdyby jste se podívali na ten odkaz na konci tak by jste zjistili že je to jenom reklamní spot http://nebud-jouda.cz/
Datum: 06. března 2011 19:51
 kde se stala chyba? v autoškole?? základ je mít krutopřísnou vestičku...
Datum: 06. března 2011 19:46
Datum: 06. března 2011 19:45
Posl.aktualizace: 07. března 2011 9:26
 S klidem ji tam dej, tohle ničemu nevadí. V mojí mám to samé
Datum: 07. března 2011 9:26
 dle mého názoru je převodovka v dobrym stavu a těch pár škrábanců nemůže ničemu vadit, důležitý je, že nejsou kulatý konce drážek na hřídeli a špičky zubů koleček
Datum: 07. března 2011 8:41
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 zdar draci mam dotaz uz dlouho mi fichtl jel pouze 45 kmh tak sem dnes donesl motor a dival sem se a mel jsem spatne gufero u kliky myslite ze by to tam mohlo ztracet, a nebo napiste cim to je me se zda ze ma silu dobrou rozjede se na dvojku tak uz sinevim rady dik zaodpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 20:01
Jméno: Drakstrjawak
IP: uživatel11264
 Tak jasny to ti absolutně hnedka valí olej jak tam není gufero a tlak je v pytli dej nový gufero a slož to.
Datum: 06. března 2011 20:01
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 mohl přisávat falešnej vzduch, nebo olej z převodový skříně....
Datum: 06. března 2011 19:30
 Ahoj Draci  hele jak mám vyndat ližisko z toho krytu jak tam je ten sroubek na spojku.... vite co myslim tam jak je maggneto.... prosim odpovědi -> moc děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2011 13:39
Jméno: Pavka
IP: uživatel11333
 Čus draci,já to dělám nyní,komplet generálku na fíkovi.Jinak jsem vyndal tu tyčku,vyšrouboval stavitelný šroub na spojce,vyndal a vyklepnul ložisko z druhé strany.Jinak nejdřív přijde ta slabší podložka,pak ta silnější s tím O kroužkem a nakonec ložisko s guferem
Datum: 14. března 2011 13:39
 tak tak, zahřát víko a pak vypadne samo  a když tam budeš dávat nový tak taky nahřát a pak je to OK  jen dávat pozor když je tam vracíš aby nevypadlo a neschladlo....
Datum: 08. března 2011 15:51
 motor rozpulenej mam -> jenom ceka na vycistení a novy ložiska a spojku
Datum: 07. března 2011 18:40
 jirka mluví trochu z cesty, pokud nemáš na stole rozpůlenej motor, nevšímej si toho..
Datum: 06. března 2011 21:07
 myslíš tu --pružinu-- na startpáce??? -> jak myslíš zavázat?
Datum: 06. března 2011 20:12
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 já jsem ted taky dělal go, ale v pravém krytu jsem ložisko nechal, velkou vůli nemělo a tady se toho tolik neděje když bude vůle, ale gufero jsem vyměnil, a nezapomen na gumičku na startpáce a pořádně udělej startpáku, natahni ji jednou dopředu a zavaš drátkem, aby se vracela, at to nemusíš dělat znova
Datum: 06. března 2011 19:59
 No mezi těma podložkama má být vložený O-kroužek, já to taky vyndával, nechci tě blbnout, ale myslím, že na pořadí těch podložek nezáleží, ale taky by mě to zajímalo!
Datum: 06. března 2011 19:58
Datum: 06. března 2011 19:34
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Horkovzdušná pistole taky není k zahození
Datum: 06. března 2011 18:35
 jjo dik myslel sem si ze to bude neco se zahřejvanim dik moc ahoj
Datum: 06. března 2011 18:25
Jméno: Johny 477
IP: uživatel9246
 Vydloubnout gufero a celý víko ohřát třeba na vařiči a pak s ním klepnout o zem a ložisko vypadne. Popřípadně vytáhnout kolíček od páky spojky a vklepat ho ale jednoduší mi příjde první varianta.
Datum: 06. března 2011 18:22
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
 cus draci dneska sem strhl zavit u kolena vyfuku co mam s tim delat? jak to spravym?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 18:26
 Ujasni to : bud závit na šteftu co drží koleno - tím pádem asi novej žj.....pokud závit ve válci kde je ten Šteft našroubovanej, udělat o číslo větší závit..
Datum: 06. března 2011 18:26
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Draci, čím se dají ošetřit plechy předního a zadního blatníku na pionýrovi? Dneska jsem dělal nátěr antikorozní základovkou, tak mi doporučte vrchní vrstvu, která odolá všemu tomu humusu na našich silnicích. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 16:27
 Resistin nebo tlumex...
Datum: 06. března 2011 16:27
Jméno: Franc 550
IP: uživatel3888
 Zdravičko chtěl jsemse zeptat jak mají být přesně dlouhé tyčky ve spojce na pijonýru.... díkyy
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 18:02
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Dlouhá 14,2 krátká 2,5 kulička 0,5
Datum: 06. března 2011 18:02
 Ahoj draci, potřebuju vyměnit ložiska v nábojích u Jawy 21, jak je dostanu ven, vyklepat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 20:25
 Už to mám, alespoň doufám  , sorry prostě to už tak funguje, že co nevim píšu sem, prostě sorráč je mi 17 a dělám renovačku fakt nevim kde mi hlava stojí.
Datum: 06. března 2011 20:25
 když "nevíš kde to hledat" v době googlu a tisíce webů plnejch oskenovanejch návodů a dílenskejch příruček (s jawa-50.cz a sesa-moto.cz v čele) a místo přemejšlení nad problematikou to prostě napíšeš na pokec, pak promiň, ale jen potvrzuješ svojí první větu níže.. A evidentně nechápeš, když dotaz tohoto typu napíšeš..
Datum: 06. března 2011 20:14
 Já nejsem úplný hovado, jak to může vypadat, ale jen nevím kde to hledat, takže se do toho návodu mrknu, ale nebylo by od věci, kdyby někdo poradil tady, od čeho je pokec? Chápu, že někomu vadí dotazy typu "jak nalít benzín do nádrže".
Datum: 06. března 2011 19:17
 čezeťák: když mu nikdo neodpoví tak nakonec bude muset.. a když se tahle situace bude opakovat podesátý, tak mu (a jemu podobným) to třeba dojde..
Datum: 06. března 2011 18:47
 shaker487: proč by se koukal do návodu když jednodužší je napsat sem
Datum: 06. března 2011 18:24
 viz návod k obsluze, až ti nebude jasný něco konkrétního, pak se ptej..
Datum: 06. března 2011 15:31
Jméno: Radek
IP: uživatel11102
 Čau fichtlaři! Mám dotaz ohledně jawy 550 pařez.Chci si koupit nový benzínový kohoutek podobný jak je na jawě 20 ale s vnitřním závitem bez té převlečné matky.Protože starý kohoutek se už nedělá.Nevíte zda mě vyjde pod prsíčka? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 18:06
Jméno: Radek
IP: uživatel11102
 A kdy jste ten kohoutek objednával ?
Datum: 06. března 2011 18:06
 neviem aky palivovy kohut ma j 550 ale na 555ku sa robi v replike: http://remot.org/vyroba_jawa550_555.html Pozeram vsak, ze uz je o dost drahsi ako ked som ho kupoval ja. Spokojny som s nim, velmi kvalitny vyrobok.
Datum: 06. března 2011 17:10
 sofku a ty pod nim,...proc pises dvakrat pod jinym nickem?
Datum: 06. března 2011 16:06
Jméno: Šoufek
IP: uživatel11285
 Tož mně se to neak nezdá. Já bych řekl že ne e.
Datum: 06. března 2011 15:59
Jméno: Vlasťa
IP: uživatel11285
 Ahoj Radku. Myslím že pod prsíčka se ti to nevejde. Jak ti dupou králíci?
Datum: 06. března 2011 15:57
|



|