slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  881  882  883  884  885  886  887  888  889  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jariss      E-mail:      IP: uživatel11265    
zdarec, chtěl bych se zeptat jestli nevíte kde bych moh sehnat lamely na Jawu-čz 125/351? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ted v sobotu burza Chotusice ...pasují tam i ze 150 , jsou stejné
 
 
Datum: 03. března 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: kedar      E-mail:      IP: uživatel10858    
zdarec mam dotaz sou horní nylony stejny jako ty dolní nebo mají jinačí průměr otvoru na jawa 23 dik za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jsou stejné
 
 
Datum: 03. března 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: snarkon      IP: uživatel3912    
chtěl sme se zeptat dělal sem si novou elektriky ze zapalování mi jdou 3 dráty jeden do vypinače druhy do civky a treti jako kostra na civku a z vypinace jeden na kostru,mezi kladivkama to haže jiskru mám to dobře zapojené? předem děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: Dalibor Bílek      IP: uživatel10730    
no tak jestli si vše zapojil tam kde maš a háže ti to tu jiskru mezi kladivky tak to je dobře :-)
 
 
Datum: 03. března 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau SESO - chci se zeptat- nenašel jsem tady nový futra do předních tlumičů na kejvacku-jestli je nemáč- budou jeste nekdy????? Plus- z jakého materiálu byli vyrobeny a byli ty futra jako opravárenský- abych je mohl prispusobit kluzákům??? který jsou taky vydřeny trochu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2011 13:21
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky SESo- v sobotu je objednám :-)
 
 
Datum: 04. března 2011 13:21
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku ty mam,, a jsou porad ze stejneho matroce http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1686.html
 
 
Datum: 04. března 2011 6:39
 
 
 
 
Jméno: DrakstrJawak      IP: uživatel11264    
Zdar draci,potřebuju poradit objednal jsem si novou elektriku na jawu 21 uplne nova ale do zapalovani vedou jen dva draty a u puvodni elektriky vedly tři tak ted nwm jak mám propojit civky jeden ten drat je na hlavni civku a svetelny civky propojit pak na kondenzator a a ten druhej drat taky,dik za každou odpověď. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: Drakstrjawak      E-mail:      IP: uživatel11264    
Ne ne,objednal jsem si spravnou elektriku mám 30w zapalovani a jeto luxusni elektrika original jektomu elektricky schema vsecko a už vim jak to napojit jeto uplny jednoduchy.Predtim na stare elektrice delane jsem to mnel zapojeny jinak...
 
 
Datum: 04. března 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
objednal sis špatnou sadu, jestli ti vedou do prostoru zapalování 2 dráty, je to určené pro 30W magneto, zatimco ty máš 20W, s třemi vývody pro klakson, světla a zapalování.. tady můžeš krásně vidět rozdíl http://www.jawa-50.cz/filesystem/downloads/elektricka-schemata/el_jawa-23,23a.jpg
 
 
Datum: 03. března 2011 22:08
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://nd02.jxs.cz/917/425/5e330135cf_57296509_o2.gif
 
 
Datum: 03. března 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: DrakstrJawak      E-mail:      IP: uživatel11264    
Zdarec draci,potřebuju poradit renovuji svou 21ku po babicce a potřebuji hodit na výfuk nakou peknou vysokoteplotni barvu která vydrží nejlepsi by byl chrom ale jelikož sem donej narval dost a nemam už moc penez tak na pochromovani nemam,predem dik za odpověd.PS:Ať to jezdí draci plnej knedlík !!! :-):-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stříkací hliník
 
 
Datum: 03. března 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
bud klasickou vypalovací stříbřenku nebo tu černou barvu co je na výfuky atd...80g plechovka stojí cca 70kč
 
 
Datum: 03. března 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: Jay.D      E-mail:      IP: uživatel11214    
Zdravím je to sice taková kontrašpionáž, ale nevíte jaké má tohle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_861.html ložisko rozměry? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2011 20:25
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdary,chtel bych se zeptat,hladina v plovákový komoře má být zároven splovákem když ho zatlačím dolů,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jedná se o pionýra :-)
 
 
Datum: 03. března 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale nemusí, je to univerzální nastavení na který by to mělo chytnout, pokud neni chyba jinde, někdy je to třeba doladit, to už záleží na konkrétním stroji
 
 
Datum: 03. března 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasně,dík moc
 
 
Datum: 03. března 2011 19:47
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo když stlačiš plovak dolu musi byt hladina zaroveň s plovakem :-)
 
 
Datum: 03. března 2011 19:41
 
 
 
 
Jméno: crosss      IP: uživatel10178    
čaute draci mam dotaz když na konikovi nastavim odtrh upně na max tak jisjra bije ale když dam měrkou 40 tak jak to ma byt tak nic newite co stim je ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
když ti to včaka otevře tak to nemůže bejt vačkou...řekl bych že máš pecku na kladívku nebo něco takovýhu , zkus je trochu zbrousit
 
 
Datum: 03. března 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11141    
Mě se to stalo jednou na jawě 21 že když jsem tlačil po zadu tak to házelo jiskru,ale jak jsem to tlačil po předku tak to nedalo žádáno jiskru poznáš to tak že je vačka úplně do kruhu a není nikde sražená skus to vyměnit a poznáš jestli to bylo tou vačkou :-D
 
 
Datum: 03. března 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: crosss      IP: uživatel10178    
jak poznam že je špatna ??? vždyt toho konika zveda :-D ??
 
 
Datum: 03. března 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11141    
Špatná vačka:-D
 
 
Datum: 03. března 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci chci se zeptat když jsem měl takhle špatně dany gufero prosakoval by olej? http://www.uloz.to/8133555/dsc01683-jpg děkuji za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2011 19:22
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo dík
 
 
Datum: 03. března 2011 19:22
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
neměl by, já ho mam taky křivě a ani kapka, jiný mam zase šikmo , taky neteče, u řetězovýho kolečka bych to neřešil ikdyž poteče tak ne moc, alespon že ti to bude mazat řetěz, to je spíš lepší než nic :-D
 
 
Datum: 03. března 2011 19:10
 
 
 
 
Jméno: benzín      IP: uživatel10520    
ahoj draci nevyzkoumali jste nekdo co udelat za upravy nebo jak postelovat motory u naky jawy, aby to jelo na lihobenzin (E85). A na technycak to jede solidne ten vykon je neptrne menci, akorat by me zajimalo okolik vydrzi min valec? Stim lihacem jsem neco malo skousel vym akorat ze to nanej jezdi se snizenou palici u fichtla, a nesmi bejt starej jinak je zvodnatelej a nejedeto. Je to benzin na leto odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2011 18:15
 
 
 
 
Jméno: Viktor Kolar      E-mail:      IP: uživatel6263    
No Dnes můžu říci co a jak.Včera jsem nalil do moto E85 a Valvoline pro jistotu jsem tam dal oleje v poměru 1:50 a pak navtch dvě malé štamprlky navíc. Na natankovaných 15l.Motoru trvá asi déle než se zahřeje, a mám větší problém se startem musím víc uchlastávat,ale od středních otáček se má 350/638 dostává do jiné dimenze,Nevím jestli jde o chudou směs,ale motorka jako by měla nějaký ten rajský plyn a jede jak pila utržená z řetězu.Mám karburátor s prořízlou clonkou a trysku 72,zapalko vape.Jediné čeho se bojim je,že by mi moto mohla rezivět zevnitř.Ale když budu jezdit pořád tak se to nezvládne zkorodovat.Na zimu radši vyjedu dvě nádrže nebo jednu benzinem a zaolejuju pořádně motor jak se má.
 
 
Datum: 24. dubna 2011 18:15
 
 
 
 
Jméno: Tadeáš      IP: uživatel11413    
Já mám 350 a vzhledem k její velký spotřebě jsem šel do risku. Nic jsem neupravoval a prostě tam E85 šplouchnul. Bez ůprav to 1) nekouří 2) jede hůř v malých otáčkách 3) za zimy nechce startovat a musí se pořádně zahřát než jede. Zatím sem ujel 110km ve dvou a bylo to celkem ok mám ale ještě problém se zapalováním (byl už před tím) ve vysokých otáčkách nejede a na chvilku vysadí. Takže jsme se přes 115 nedostaly. Spotřebu nevím- doplním až budu mít dlouhodobější test. Táda
 
 
Datum: 28. března 2011 16:20
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ethanol 85 (E85, bioethanol) je směs skládající se z 85 procent z bioethanolu a z 15 procent z Naturalu 95. Pro provoz na E85 je zapotřebí některých úprav, zejména kvůli chemickým reakcím mezi ethanolem a součástkami z hořčíku, hliníku a gumy. Rozdíl je také v tom, že E85 je elektricky vodivý. Bohužel také váže vodu, čímž způsobuje vyšší náchylnost motoru ke korozi. Možná ekonomická výhodnost tohoto paliva je tímto pro běžný benzínový motor zcela přebita. Takže jestli jsem to dobře pochopil, tak to za chvilku poškodí gufera.
 
 
Datum: 05. března 2011 9:12
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já sem pdal jednomu pánovi na Motorkářích který to lil do Jawa 350. M§j dotaz : Ahoj, ty liješ do Jawy E85 ? Chci to zkusit do Mustanga ale bojím se. Používím olej mogul 1l za 160Kč(typ z hlavy neřeknu). Prosím o něaké zkušenosti. Děkuju odpověď: čau, jojo v létě sem na to pár nádrží odjezdil, nebyl to úplně čistej E85, vždycky byl s trochou benzínu, olej používám taky bud mogul TSF, nebo shell sx asi za stovku a nebyl problém, mě to na to jezdilo normálně, ale chce to skusit, každopádně tím snad ani není co zkazit...
 
 
Datum: 04. března 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau! ja som neprecital vsetky rady ale rikám ze oktanové cislo vyjadruje odolnost voci detonovanim,, takze! cim menej oktanu tym lepsie ide :-) a ne naopak!,,, a preto ja verim ze fichtl isjel pred 40 let ovela lepsie lebo bol staveny na 84 oktanovy benzin,,, a preto delajú teraz benal s vysokym oktanovym cislom lebo nové motory majú vyssy kompresny pomer a s nizkooktanovym benalom by klepalo, buchalo jak prasa...
 
 
Datum: 04. března 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
uz jsem skousel E 85 s naturalem 1:1 a jedeto mizerne jedeto jen ve vyssich otackach. Taky me vty dobe zacinal foukat benzin takto bylo mozna i tim.
 
 
Datum: 04. března 2011 17:54
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jen pro upřesnění. To s tou mnou 3*větší spotřebou platí pro provoz na čistý líh a ne na E85. To co jsem napsal platí pro provoz na líh. A nikde jsem si to nevymyslel,ale přečetl. Jináč s matoušem souhlasím,až na tu otázku aš. Když pominu,že máš staré auto, tak dnešní auta mají v sobě počítač a ten řídí předstih v závislosti na použitém palivu. Klidně můžeš tankovat 91. Stoupne mírně spotřeba a klesne mírně výkon. Můžeš si to třeba přečíst v manuálu ke škodě Octavia, tam to zmiňujou.
 
 
Datum: 04. března 2011 16:36
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Čistě teoreticky...Kamarád lil čistej Ethanol do feldy, měl ale tuším sníženou palici, jelo líp jak s benzínem. Druhej kamarád leje do Fáčka E85, bez problému, jen když to s tím prej prvně natočil tak mu šli z vejfuku plameny - ale je to kecka tak nevim:-D S tou 3krát větší spotřebou je to kec, auto si veme víc, ale tak o 10 procent...já bych se toho nebál, asi to bude chtít větší předstih. Dvě možnosti: 1) nastavit předstih pro E85 a nelejt tam nic jinýho. Nastavit předstich pro N95, nepojede asi tak dobře když tomu pak dáš E85ku, ale zas budeš moct nabrat natural když nebudeš mít poblíž benzínku s E85. Když dáš víc oktanů než na co máš nastavenej předstih tak to motoru neuškodí, jen bude žravější a línější, kdybys dal míň než na co máš nastaveno, tak budeš kurvit kliku. S tím, že čím víc oktanů, tím větší potřebuješ předstih, je to pravda. Dokonce sem měl u konstrukčních závěreček v AŠ otázku, když budu mít auto co má předepsanejch 95 oktan, a na benzínce budou mít jen 91,98 a 100 oktan, co tam naleju.Řekl sem mu, že 98, protože s 91 by to zapalovalo hodně před HÚ. Dal mi zapravdu a měl sem to:-)
 
 
Datum: 04. března 2011 16:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11267    
Já mám blbou a zavrhovanou skušenost,že čim mene oktanu,tim vic to jede...tzn.Speciál 91 je raketový palivo a 100 oktan je brzda největší.....mělo by to být opačně.....tzn benzin 100 oktanů,větší komprese a větší síla....ale při použití 100 oktanu do polozávodního motoru jsem akorát zaznamenal větší hrátí,větší vadnutí a tupost motoru......nemluvím o úplném "rozmrdání" nastavené ideální směsi včetně vyladěného odporu sání na filtrboxu....Jinak k tématu: S Etanolem 85 nemám absolutně žádnou zkušenost,od Petra Adamce jsem kdysi zaslech,že to lil čistý do feldy aby ušetřil a furt to škubalo a blbě to jelo...svůj názor a zkušenost nemám,protože u nás se to moc neprodává.....ale samozřejmě jako vše to brzo vyzkouším,ovšem jako od závodního paliva jsem už byl od toho odrazován,že to není dobré+milion důvodů.....
 
 
Datum: 04. března 2011 12:35
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Diskuze na stejskyho webu
 
 
Datum: 04. března 2011 10:48
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Hlmut Zdar, mam dotak ohledne paliv s vyssim oktan. cislem, je pravda, ze pri pouziti paliva s vyssim oktan. cislem e ma predstih zvetsovat, ma mit udajne delsi dobu horeni, je to pravda, nebo je to jeden z mytu? Milan reaguje:22.2.2011 (08:19)X Jeden z mýtu. Honza73 reaguje:22.2.2011 (15:30)X Opravdu to jsem nevěděl. Ale v některé literatuře píšou že to tak je, avšak není nad zkušenosti. Michal reaguje:22.2.2011 (16:09)X Není to žádný mýtus ,ale fakt . Palivo s vyšším oktan. číslem má právě sílu v tom ,že pomaleji ale zato déle hoří a tím je efektivnější na rozdíl od nižších oktanů které sice rychleji vyhoří s menším užitkem. Nevím jestli jsem to napsal srozumitelně . Standa reaguje:22.2.2011 (17:12)X Jeden jezdec závodu stadionů mi jako palivo (pomineme li jedovaté sloučeniny) doporučil Speciál 91 právě proto,že rychle hoří a ty naše kompresní poměry na fichtlech nejsou žádná sláva(bez výfukového kanálu ani ne 7:1)....nemá cenu tam cpát nějaký stooktany....ba naopak benzin s nižším oktanovým číslem by měl být výkonnější hlmut reaguje:22.2.2011 (18:40)X Zajimave, osobne jsem rozdil napr. mezi Shell V power racingem a obyc. 95-kou nepoznal, schvalne zkusim 91 special, jestli poznam rozdil. Komresi (realnou) nemam o moc vetai nez seriak, ktery je staven na "horsi" palivo. Standa reaguje:22.2.2011 (20:33)X Právě že seriák je stavěnej na benzín s oktanovým číslem 80 hlmut reaguje:22.2.2011 (20:51)X Standa: dyt to presne rikam... Jamajka reaguje:22.2.2011 (21:30)X Meně je vice Milan reaguje:23.2.2011 (09:30)X Ako som povedal , jeden z mýtu. hlmut reaguje:23.2.2011 (10:29)X Dobre vedet, dik... Michal reaguje:23.2.2011 (14:38)X chytrýmu napověz ........ stejsky reaguje:2.3.2011 (23:56)X Když už někdo v motoru používá podobné palivo, tak asi ví proč, tzn, se všemi důsledky (i na předstih).
 
 
Datum: 04. března 2011 10:47
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak pokavaď se nemýlím, tak je v tom alkohol. A alkohol má jiný směšovací poměr než benzín. To znamená,že na alkohol potřebuješ 3krát větší trysku, musíš zateplit sání a taky se při provozu na alkohol používají speciální drahé oleje. Výhodou alokoholu je vysoké oktanové číslo 120. Tak to by byly základní podmínky pro provoz na alkohol. Jednou jsem dostal šílený nápad, že bych to do fíka lil, ale když jsem zjistil, jak by to bylo finančně náročné, tak jsem od toho upustil. Jinak na alkohol jezdívají nějaké závodní speciály. Ty tam samozřejmě čistý alkohol nemáš. Takže bych trysku zvětšil, hlavu snížil a zateplil sání takovou tou obalovou hmotou na trubky. Už jsem to na fichtlcupu viděl. A hlavně si nemysli že ušetříš. V alkoholu je méně energie a proto je s ním trojnásobná spotřeba. Takže až se vás bude snažit někdo uchlácholit jak to teď dělaj, že z důvodu ekologie se do natural95 musí zvýšit podíl alkoholu, tak o těch pár procent vám ukradnou energii z benzínu a o to se vám spotřeba zvýší. Ovšem míchat to půl na půl je zajímavý řešení, které mě nenapadlo. Byl bych rád, kdyby tady někdo na toto téma udělal dlouhodobý test s výsledky.
 
 
Datum: 04. března 2011 8:54
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Vybodni se nato, zas tu budes tejden spamovat ze ti to nejede
 
 
Datum: 03. března 2011 23:06
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
ok skusim menci trysku nakou tam mam
 
 
Datum: 03. března 2011 21:03
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
namíchej E85+N95 v pomeru 50:50 ale nevim kolik oleje, kolik dáváš do čistý směsi?. A určitě dej menší trysku, bioethanol je řidčí než benzín
 
 
Datum: 03. března 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel11263    
Čavte draci potreboval by som poradit ohladom čísla farby blatnikov na mustangu jawa23 ... DAKUJEM odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2011 17:59
 
 
 
 
Jméno: KoliHN      IP: uživatel11092    
Zdravim mam pomaly neresitelny problem vim ze to sem nepatri ale proste potrebuju pomoc.Mam simsona s51e (bezkontakt)a porad mi nechce nastartovat jiskru hazi benzin tam jde.Prosim poradte mi,budu rad za jakoukoli radu.Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2011 18:30
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
taky jsem se ukamose setkal stim ze mel spatnou nakou elektryckou soucastku nevim co to bylo ale staloto kolem 1000 kc, A blblo to tak ze bud to chytlo a jelo a nebo to nechytlo
 
 
Datum: 03. března 2011 18:30
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
skousel si treba menit svicku ? vona sice hazet venku muze ale ve valci ne .. nebo treba skontroluj jestli kdyz ji zasroubujes do hlavy neni potopena nebo jestli tam nemas 2 podlozky pod svickou proto me to taky nejelo
 
 
Datum: 03. března 2011 18:05
 
 
 
 
Jméno: bob ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak se mnění bohatost směsi (moc bohatá směs( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2011 18:06
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
částečně i výškou hladiny
 
 
Datum: 03. března 2011 18:06
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jehnou,tryskama a dírama do airboxu
 
 
Datum: 03. března 2011 17:23
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
na jehle
 
 
Datum: 03. března 2011 17:21
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
čau, mám defekt, motor po kompletní generálce, staré zapalko a karbec, nejede mi to když to roztlačim dvakrát to čkitne a chcipne, pak už nic, svíčka černá mokrá, je vidět že to nespaluje, z výfuku od kolene teče černej maz, jiskra krásná velka, předstih seřízený šuplerou, když mi to jednou chytlo, nešlo to vubec do otáček, a měl jsem pocit že slyším, jakoby to klepalo do hlavy, nemuže to dělat ono? uvítám jakékoliv připomínky, dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2011 15:02
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel2970    
mám kompletní go motoru, kliku, ložýiska , segment, spojka ferodo, nová těsnění, 1. výbru - 38.23, převodovku jsem vybral nejlepší co sem měl, levé futro nové pravé použité protože to nové není dost provrtané, ale dal jsem tam dobrý, mám 5 fíku, a složil jsem už dost motoru, i na stadiona, asi 3 na pincka tak 8 motorů určitě, tak zkušeností mám taky dost, ale tohle se mi ještě nestalo, co jsem složil tak to hned jelo, nebo to chtělo drobnou upravu.... a pod válec jsem nedal nic, jen slabou vrstvičku silikonu, vím že tam nepattří ale nedalo mito, jinak když jsem tam narážel levý gufero, tak mi nepřipadalo že bych ho poškodil, ale to pravý gufero vypadá jakoby že není rovně nasazený, ale směs tam odsud neteče, a chudá není,..... jediné co mě napadá, že jsem když sem to sesazoval dával hodně oleje do válce, na kliku, aby se to při prvních točkách dost mazalo, jinak hlavu jsem použil starší (bez ledvinkovitého spal. prostoru, srovnal jsem ji brusnou pastou, a protože se zprvu ani píst nepřevalil přes horní uvrat, tak jsem tu hranu y´vydřel nožem , a už to tuká jen mírně, (taky jsem dal do benzínu dost oleje,( do naředěnýho litru- ten byl ředěnej 1 ku 33 m2t a přilil jsem tam taky 30 ml castrolu 2t, jestli ho tam není moc...
 
 
Datum: 04. března 2011 15:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11267    
ono nediv se,že se ptá jestli ti neprask kroužek.....tady je to samej odbornik:-D jeden natře válečkem starýho zahnojenýho fichtla a je to renovace,druhej vymění kroužky a těsnění pod válcem a říká tomu GO motoru....... K tvému dotazu: To klepání-Jakej máš výbrus? Pokud máš 5 a výš,je možné že to klepe do hlavy.....seřízený to máš jak? Podle popisu svíčky usuzuju brutálně bohatou směs jak na volnoběh,tak na normální chod....jiskra muže bejt dobrá,ale jak je to moc bohatý(mokrý),tak to nezapálí a ulejvá se......nemoh sis při montáži říznout gufero pod primárem? ty černý sračky z vejfuku bejvaj u vyjetejch motorů zrovna z tohodle důvodu a odpovídala by tomu i ta ulitá svíčka a to že to nechce chytat....ono je to jakoby bohatý(olejem),ale přitom chudý(fouká guferem)...největší prdel je,když se to vyšteluje na prasklym guferu !!.......:-D:-D:-D
 
 
Datum: 04. března 2011 12:44
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
No páni já píšu motor po go a von študuje jestli nemam prasklej kroužek, takovej amatér nejsem abych nevyměnil prasklej kroužek, :-DDDDDDD
 
 
Datum: 03. března 2011 21:33
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli maš mokrou svičku když ji vyšroubuješ tak tam ti teče moc benzinu....ty zapneš benzin benal nateče do valce uchlasta se to a timpadem že je svička mokra nebude hazet jiskru:-) tym pistem ze to jebe do hlavy to nebude poštěluj karbec a pojede to :-P
 
 
Datum: 03. března 2011 19:52
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11141    
Nemáš prasklí pístní kroužky?
 
 
Datum: 03. března 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
no, mam jehlu na 3. poloze, jinak nevím co na něm kontrolovat, trysku mam 68, tak evím,,, jestli hladina???? ale ten karbec jezdil předtim na jinym fichtlu , spíše jestli to nemuže dělat ten píst narážející do hlavy
 
 
Datum: 03. března 2011 17:23
 
 
 
 
Jméno: tvshov ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkontrolij karbec prostě ti tam jde moc benzínu a "ulejváse" ti to
 
 
Datum: 03. března 2011 16:36
 
 
 
 
Jméno: Lad      IP: uživatel11102    
Ahoj draci, nevíte o někom kdo pískuje kryty na jawu 550. Nejlépe ze zlínkého kraje.Moc děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2011 15:18
 
 
 
 
Jméno: Tafrob ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci, mám jawu 23 a když jedu třeba na trojku a nechám pak 10 sekunt plpotat v setrvačnosti, a pak když už chci zase přidat plyn, tak se mě, tak 2 sekundy dusí a pak už je to dobré, newíte čím to muže byt ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2011 8:38
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tafrob ®-Maš mustanga ne? tak benzin se ubira v plovaku pliškem když ho zkohneš trochu dolu ubereš beznin a když nahoru tak přidaš beznin tak to trochu uber dolu :-)
 
 
Datum: 04. března 2011 8:38
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
botik: vedle jak ta jedle...
 
 
Datum: 03. března 2011 23:39
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
webster: to si měl zmínit! :-D v tom případě mě napadá vybroušená volnoběžná tryska od čištění drátkem.. nebo špinavej vzduchovej filtr, dělá to i bez něj?
 
 
Datum: 03. března 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: Botik      IP: uživatel5727    
Kdyz pridas plyn tak to chvili trva nez se dostane benzin do valce nevim vcem hledas vedu
 
 
Datum: 03. března 2011 21:43
 
 
 
 
Jméno: Tafrob ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
77venca ajak mám ubrat ten benál aby ho tam nešlo tolik ?
 
 
Datum: 03. března 2011 21:35
 
 
 
 
Jméno: Tafrob ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za rady, =) zkusím poštelovat tu hladinu
 
 
Datum: 03. března 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych rád snížil hladinu benzínu, ale u 05 to nejde nastavit.
 
 
Datum: 03. března 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Uber trochu benalu :-)
 
 
Datum: 03. března 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
webster: vysoká hladina, je to zahlcený benzínem.. jinak ten volnoběh by měl bejt co nejníž, ale aby šel motor lehce, pravidelně, plynule, ne těžkopádně, pak se zaolejuje svíčka a chcípá to..
 
 
Datum: 03. března 2011 18:24
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle Scootland.cz je to malým difuzorem.
 
 
Datum: 03. března 2011 17:24
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě to dělá něco podobného, navíc, když si nastavim nízkej volnoběh a po chvilce chci přidat plyn, tak se nejdřív zadusí a pak se vytočí. Jehlu mám na druhém zářezu shora. Kde se dá ještě štelovat bohatost? Nevíte čím by to mohlo být? Napadají mě jedině gufera. Jinak jede výborně, při jízdě se nedusí. Díky
 
 
Datum: 03. března 2011 17:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bohatá směs...
 
 
Datum: 03. března 2011 16:53
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Jo není to nic nenormálního :-) ale jinak si myslím že to dělá špatná směs :-)
 
 
Datum: 03. března 2011 16:39
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No hele řek bych že to je úplně normální :-D
 
 
Datum: 03. března 2011 15:42
 
 
 
 
Jméno: johoun      IP: uživatel9949    
zdar draci, nevíte někdo kde by se dal koupit plíšek co drží jehlu na tatrana - maneta s125 ? nutně bych to potřeboval ... nebo čím by se dal nahradit dík za pomoc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2011 16:27
 
 
 
 
Jméno: johoun      E-mail:      IP: uživatel9949    
tady je ten mail :-)
 
 
Datum: 03. března 2011 16:27
 
 
 
 
Jméno: johoun      IP: uživatel9949    
kdyžtak napiš na mail zakolik bys to prodal ten motor ... dík
 
 
Datum: 03. března 2011 16:26
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
mám doma celej motor na tatrana nechceš? JE TAm samozřejmě i celej karbec, nebo bych případně vyměnil za motor z 555
 
 
Datum: 03. března 2011 16:13
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci rozdelávám motor a zjistil jsem že jde těžko řadit zkoušel jsem to rukou (Jawa 05 ) chci se zeptat mám to tak nechat pujde to pak řad pákou normálne nebo to mám s tím něco udělat ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2011 19:55
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Det tam řadičku a pujde to normalně :-)
 
 
Datum: 03. března 2011 19:55
 
 
 
 
Jméno: MataS      E-mail:      IP: uživatel11258    
rukou to jde vždycky těžko.. :-)
 
 
Datum: 03. března 2011 11:09
 
 
 
 
Jméno: light snooze      IP: uživatel11073    
Zdurte. Nevi nekdo nahodou jestli se jezdi zavody podobne fichl c. ve vysich ccm ?? konkretne volna do 100 ci 125 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2011 23:22
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Jo sou to sprinty, vim ze se jezdi i obyc silnicni zavody s vetsima kubaturama, ale nazev a misto nevim http://psychopath-racing.rajce.idnes.cz/Vyber_zavody_2010/
 
 
Datum: 02. března 2011 23:22
 
 
 
 
Jméno: light snooze      IP: uživatel11073    
a teren ? ci klasik ? co jsem koukal tak to jsou sprinty .
 
 
Datum: 02. března 2011 22:38
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Socialistik dragster
 
 
Datum: 02. března 2011 22:32
 
<  881  882  883  884  885  886  887  888  889  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 15:15:27 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu