Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdarec, chtěl bych se zeptat jestli nevíte kde bych moh sehnat lamely na Jawu-čz 125/351?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 21:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ted v sobotu burza Chotusice ...pasují tam i ze 150 , jsou stejné
Datum: 03. března 2011 21:22
 zdarec mam dotaz sou horní nylony stejny jako ty dolní nebo mají jinačí průměr otvoru na jawa 23 dik za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 21:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jsou stejné
Datum: 03. března 2011 21:21
Jméno: snarkon
IP: uživatel3912
 chtěl sme se zeptat dělal sem si novou elektriky ze zapalování mi jdou 3 dráty jeden do vypinače druhy do civky a treti jako kostra na civku a z vypinace jeden na kostru,mezi kladivkama to haže jiskru mám to dobře zapojené? předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 21:13
Jméno: Dalibor Bílek
IP: uživatel10730
 no tak jestli si vše zapojil tam kde maš a háže ti to tu jiskru mezi kladivky tak to je dobře
Datum: 03. března 2011 21:13
 Cau SESO - chci se zeptat- nenašel jsem tady nový futra do předních tlumičů na kejvacku-jestli je nemáč- budou jeste nekdy????? Plus- z jakého materiálu byli vyrobeny a byli ty futra jako opravárenský- abych je mohl prispusobit kluzákům??? který jsou taky vydřeny trochu
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2011 13:21
 díky SESo- v sobotu je objednám
Datum: 04. března 2011 13:21
Datum: 04. března 2011 6:39
Jméno: DrakstrJawak
IP: uživatel11264
 Zdar draci,potřebuju poradit objednal jsem si novou elektriku na jawu 21 uplne nova ale do zapalovani vedou jen dva draty a u puvodni elektriky vedly tři tak ted nwm jak mám propojit civky jeden ten drat je na hlavni civku a svetelny civky propojit pak na kondenzator a a ten druhej drat taky,dik za každou odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2011 21:23
 Ne ne,objednal jsem si spravnou elektriku mám 30w zapalovani a jeto luxusni elektrika original jektomu elektricky schema vsecko a už vim jak to napojit jeto uplny jednoduchy.Predtim na stare elektrice delane jsem to mnel zapojeny jinak...
Datum: 04. března 2011 21:23
Datum: 03. března 2011 22:08
 http://nd02.jxs.cz/917/425/5e330135cf_57296509_o2.gif
Datum: 03. března 2011 20:51
Posl.aktualizace: 03. března 2011 20:52
 stříkací hliník
Datum: 03. března 2011 20:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 bud klasickou vypalovací stříbřenku nebo tu černou barvu co je na výfuky atd...80g plechovka stojí cca 70kč
Datum: 03. března 2011 20:30
Posl.aktualizace: 03. března 2011 20:25
 zdary,chtel bych se zeptat,hladina v plovákový komoře má být zároven splovákem když ho zatlačím dolů,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 19:53
 jedná se o pionýra
Datum: 03. března 2011 19:53
 ale nemusí, je to univerzální nastavení na který by to mělo chytnout, pokud neni chyba jinde, někdy je to třeba doladit, to už záleží na konkrétním stroji
Datum: 03. března 2011 19:48
 jasně,dík moc
Datum: 03. března 2011 19:47
 Jo když stlačiš plovak dolu musi byt hladina zaroveň s plovakem
Datum: 03. března 2011 19:41
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 čaute draci mam dotaz když na konikovi nastavim odtrh upně na max tak jisjra bije ale když dam měrkou 40 tak jak to ma byt tak nic newite co stim je ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 21:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když ti to včaka otevře tak to nemůže bejt vačkou...řekl bych že máš pecku na kladívku nebo něco takovýhu , zkus je trochu zbrousit
Datum: 03. března 2011 21:26
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Mě se to stalo jednou na jawě 21 že když jsem tlačil po zadu tak to házelo jiskru,ale jak jsem to tlačil po předku tak to nedalo žádáno jiskru poznáš to tak že je vačka úplně do kruhu a není nikde sražená skus to vyměnit a poznáš jestli to bylo tou vačkou
Datum: 03. března 2011 19:59
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 jak poznam že je špatna ??? vždyt toho konika zveda  ??
Datum: 03. března 2011 19:48
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Špatná vačka
Datum: 03. března 2011 19:44
Posl.aktualizace: 03. března 2011 19:22
 jo dík
Datum: 03. března 2011 19:22
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 neměl by, já ho mam taky křivě a ani kapka, jiný mam zase šikmo , taky neteče, u řetězovýho kolečka bych to neřešil ikdyž poteče tak ne moc, alespon že ti to bude mazat řetěz, to je spíš lepší než nic
Datum: 03. března 2011 19:10
Jméno: benzín
IP: uživatel10520
 ahoj draci nevyzkoumali jste nekdo co udelat za upravy nebo jak postelovat motory u naky jawy, aby to jelo na lihobenzin (E85). A na technycak to jede solidne ten vykon je neptrne menci, akorat by me zajimalo okolik vydrzi min valec? Stim lihacem jsem neco malo skousel vym akorat ze to nanej jezdi se snizenou palici u fichtla, a nesmi bejt starej jinak je zvodnatelej a nejedeto. Je to benzin na leto
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2011 18:15
 No Dnes můžu říci co a jak.Včera jsem nalil do moto E85 a Valvoline pro jistotu jsem tam dal oleje v poměru 1:50 a pak navtch dvě malé štamprlky navíc.
Na natankovaných 15l.Motoru trvá asi déle než se zahřeje, a mám větší problém se startem musím víc uchlastávat,ale od středních otáček se má 350/638
dostává do jiné dimenze,Nevím jestli jde o chudou směs,ale motorka jako by měla nějaký ten rajský plyn a jede jak pila utržená z řetězu.Mám karburátor
s prořízlou clonkou a trysku 72,zapalko vape.Jediné čeho se bojim je,že by mi moto mohla rezivět zevnitř.Ale když budu jezdit pořád tak se to nezvládne
zkorodovat.Na zimu radši vyjedu dvě nádrže nebo jednu benzinem a zaolejuju pořádně motor jak se má.
Datum: 24. dubna 2011 18:15
Jméno: Tadeáš
IP: uživatel11413
 Já mám 350 a vzhledem k její velký spotřebě jsem šel do risku. Nic jsem neupravoval a prostě tam E85 šplouchnul. Bez ůprav to 1) nekouří
2) jede hůř v malých otáčkách
3) za zimy nechce startovat a musí se pořádně zahřát než jede.
Zatím sem ujel 110km ve dvou a bylo to celkem ok mám ale ještě problém se zapalováním (byl už před tím) ve vysokých otáčkách nejede a na chvilku vysadí. Takže jsme se přes 115 nedostaly.
Spotřebu nevím- doplním až budu mít dlouhodobější test.
Táda
Datum: 28. března 2011 16:20
 Ethanol 85 (E85, bioethanol) je směs skládající se z 85 procent z bioethanolu a z 15 procent z Naturalu 95.
Pro provoz na E85 je zapotřebí některých úprav, zejména kvůli chemickým reakcím mezi ethanolem a součástkami z hořčíku, hliníku a gumy. Rozdíl je také v tom, že E85 je elektricky vodivý. Bohužel také váže vodu, čímž způsobuje vyšší náchylnost motoru ke korozi. Možná ekonomická výhodnost tohoto paliva je tímto pro běžný benzínový motor zcela přebita.
Takže jestli jsem to dobře pochopil, tak to za chvilku poškodí gufera.
Datum: 05. března 2011 9:12
 já sem pdal jednomu pánovi na Motorkářích který to lil do Jawa 350. M§j dotaz : Ahoj, ty liješ do Jawy E85 ? Chci to zkusit do Mustanga ale bojím se. Používím olej mogul 1l za 160Kč(typ z hlavy neřeknu). Prosím o něaké zkušenosti.
Děkuju
odpověď: čau, jojo v létě sem na to pár nádrží odjezdil, nebyl to úplně čistej E85, vždycky byl s trochou benzínu, olej používám taky bud mogul TSF, nebo shell sx asi za stovku a nebyl problém, mě to na to jezdilo normálně, ale chce to skusit, každopádně tím snad ani není co zkazit...
Datum: 04. března 2011 20:36
 Cau! ja som neprecital vsetky rady ale rikám ze oktanové cislo vyjadruje odolnost voci detonovanim,, takze! cim menej oktanu tym lepsie ide  a ne naopak!,,, a preto ja verim ze fichtl isjel pred 40 let ovela lepsie lebo bol staveny na 84 oktanovy benzin,,, a preto delajú teraz benal s vysokym oktanovym cislom lebo nové motory majú vyssy kompresny pomer a s nizkooktanovym benalom by klepalo, buchalo jak prasa...
Datum: 04. března 2011 20:13
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 uz jsem skousel E 85 s naturalem 1:1 a jedeto mizerne jedeto jen ve vyssich otackach. Taky me vty dobe zacinal foukat benzin takto bylo mozna i tim.
Datum: 04. března 2011 17:54
 Jen pro upřesnění. To s tou mnou 3*větší spotřebou platí pro provoz na čistý líh a ne na E85. To co jsem napsal platí pro provoz na líh. A nikde jsem si to nevymyslel,ale přečetl. Jináč s matoušem souhlasím,až na tu otázku aš. Když pominu,že máš staré auto, tak dnešní auta mají v sobě počítač a ten řídí předstih v závislosti na použitém palivu. Klidně můžeš tankovat 91. Stoupne mírně spotřeba a klesne mírně výkon. Můžeš si to třeba přečíst v manuálu ke škodě Octavia, tam to zmiňujou.
Datum: 04. března 2011 16:36
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Čistě teoreticky...Kamarád lil čistej Ethanol do feldy, měl ale tuším sníženou palici, jelo líp jak s benzínem. Druhej kamarád leje do Fáčka E85, bez problému, jen když to s tím prej prvně natočil tak mu šli z vejfuku plameny - ale je to kecka tak nevim  S tou 3krát větší spotřebou je to kec, auto si veme víc, ale tak o 10 procent...já bych se toho nebál, asi to bude chtít větší předstih. Dvě možnosti: 1) nastavit předstih pro E85 a nelejt tam nic jinýho. Nastavit předstich pro N95, nepojede asi tak dobře když tomu pak dáš E85ku, ale zas budeš moct nabrat natural když nebudeš mít poblíž benzínku s E85. Když dáš víc oktanů než na co máš nastavenej předstih tak to motoru neuškodí, jen bude žravější a línější, kdybys dal míň než na co máš nastaveno, tak budeš kurvit kliku. S tím, že čím víc oktanů, tím větší potřebuješ předstih, je to pravda. Dokonce sem měl u konstrukčních závěreček v AŠ otázku, když budu mít auto co má předepsanejch 95 oktan, a na benzínce budou mít jen 91,98 a 100 oktan, co tam naleju.Řekl sem mu, že 98, protože s 91 by to zapalovalo hodně před HÚ. Dal mi zapravdu a měl sem to
Datum: 04. března 2011 16:14
Jméno: standa
IP: uživatel11267
 Já mám blbou a zavrhovanou skušenost,že čim mene oktanu,tim vic to jede...tzn.Speciál 91 je raketový palivo a 100 oktan je brzda největší.....mělo by to být opačně.....tzn benzin 100 oktanů,větší komprese a větší síla....ale při použití 100 oktanu do polozávodního motoru jsem akorát zaznamenal větší hrátí,větší vadnutí a tupost motoru......nemluvím o úplném "rozmrdání" nastavené ideální směsi včetně vyladěného odporu sání na filtrboxu....Jinak k tématu: S Etanolem 85 nemám absolutně žádnou zkušenost,od Petra Adamce jsem kdysi zaslech,že to lil čistý do feldy aby ušetřil a furt to škubalo a blbě to jelo...svůj názor a zkušenost nemám,protože u nás se to moc neprodává.....ale samozřejmě jako vše to brzo vyzkouším,ovšem jako od závodního paliva jsem už byl od toho odrazován,že to není dobré+milion důvodů.....
Datum: 04. března 2011 12:35
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Diskuze na stejskyho webu
Datum: 04. března 2011 10:48
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Hlmut
Zdar,
mam dotak ohledne paliv s vyssim oktan. cislem, je pravda, ze pri pouziti paliva s vyssim oktan. cislem e ma predstih zvetsovat, ma mit udajne delsi dobu horeni, je to pravda, nebo je to jeden z mytu?
Milan reaguje:22.2.2011 (08:19)X
Jeden z mýtu.
Honza73 reaguje:22.2.2011 (15:30)X
Opravdu to jsem nevěděl. Ale v některé literatuře píšou že to tak je, avšak není nad zkušenosti.
Michal reaguje:22.2.2011 (16:09)X
Není to žádný mýtus ,ale fakt . Palivo s vyšším oktan. číslem má právě sílu v tom ,že pomaleji ale zato déle hoří a tím je efektivnější na rozdíl od nižších oktanů které sice rychleji vyhoří s menším užitkem. Nevím jestli jsem to napsal srozumitelně .
Standa reaguje:22.2.2011 (17:12)X
Jeden jezdec závodu stadionů mi jako palivo (pomineme li jedovaté sloučeniny) doporučil Speciál 91 právě proto,že rychle hoří a ty naše kompresní poměry na fichtlech nejsou žádná sláva(bez výfukového kanálu ani ne 7:1)....nemá cenu tam cpát nějaký stooktany....ba naopak benzin s nižším oktanovým číslem by měl být výkonnější
hlmut reaguje:22.2.2011 (18:40)X
Zajimave, osobne jsem rozdil napr. mezi Shell V power racingem a obyc. 95-kou nepoznal, schvalne zkusim 91 special, jestli poznam rozdil. Komresi (realnou) nemam o moc vetai nez seriak, ktery je staven na "horsi" palivo.
Standa reaguje:22.2.2011 (20:33)X
Právě že seriák je stavěnej na benzín s oktanovým číslem 80
hlmut reaguje:22.2.2011 (20:51)X
Standa: dyt to presne rikam...
Jamajka reaguje:22.2.2011 (21:30)X
Meně je vice
Milan reaguje:23.2.2011 (09:30)X
Ako som povedal , jeden z mýtu.
hlmut reaguje:23.2.2011 (10:29)X
Dobre vedet, dik...
Michal reaguje:23.2.2011 (14:38)X
chytrýmu napověz ........
stejsky reaguje:2.3.2011 (23:56)X
Když už někdo v motoru používá podobné palivo, tak asi ví proč, tzn, se všemi důsledky (i na předstih).
Datum: 04. března 2011 10:47
 Tak pokavaď se nemýlím, tak je v tom alkohol. A alkohol má jiný směšovací poměr než benzín. To znamená,že na alkohol potřebuješ 3krát větší trysku, musíš zateplit sání a taky se při provozu na alkohol používají speciální drahé oleje. Výhodou alokoholu je vysoké oktanové číslo 120. Tak to by byly základní podmínky pro provoz na alkohol. Jednou jsem dostal šílený nápad, že bych to do fíka lil, ale když jsem zjistil, jak by to bylo finančně náročné, tak jsem od toho upustil. Jinak na alkohol jezdívají nějaké závodní speciály. Ty tam samozřejmě čistý alkohol nemáš. Takže bych trysku zvětšil, hlavu snížil a zateplil sání takovou tou obalovou hmotou na trubky. Už jsem to na fichtlcupu viděl.
A hlavně si nemysli že ušetříš. V alkoholu je méně energie a proto je s ním trojnásobná spotřeba. Takže až se vás bude snažit někdo uchlácholit jak to teď dělaj, že z důvodu ekologie se do natural95 musí zvýšit podíl alkoholu, tak o těch pár procent vám ukradnou energii z benzínu a o to se vám spotřeba zvýší.
Ovšem míchat to půl na půl je zajímavý řešení, které mě nenapadlo. Byl bych rád, kdyby tady někdo na toto téma udělal dlouhodobý test s výsledky.
Datum: 04. března 2011 8:54
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Vybodni se nato, zas tu budes tejden spamovat ze ti to nejede
Datum: 03. března 2011 23:06
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 ok skusim menci trysku nakou tam mam
Datum: 03. března 2011 21:03
 namíchej E85+N95 v pomeru 50:50 ale nevim kolik oleje, kolik dáváš do čistý směsi?.
A určitě dej menší trysku, bioethanol je řidčí než benzín
Datum: 03. března 2011 20:56
Jméno: Marek
IP: uživatel11263
 Čavte draci potreboval by som poradit ohladom čísla farby blatnikov na mustangu jawa23 ... DAKUJEM
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 17:59
Jméno: KoliHN
IP: uživatel11092
 Zdravim mam pomaly neresitelny problem vim ze to sem nepatri ale proste potrebuju pomoc.Mam simsona s51e (bezkontakt)a porad mi nechce nastartovat jiskru hazi benzin tam jde.Prosim poradte mi,budu rad za jakoukoli radu.Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 18:30
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 taky jsem se ukamose setkal stim ze mel spatnou nakou elektryckou soucastku nevim co to bylo ale staloto kolem 1000 kc, A blblo to tak ze bud to chytlo a jelo a nebo to nechytlo
Datum: 03. března 2011 18:30
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 skousel si treba menit svicku ? vona sice hazet venku muze ale ve valci ne .. nebo treba skontroluj jestli kdyz ji zasroubujes do hlavy neni potopena nebo jestli tam nemas 2 podlozky pod svickou proto me to taky nejelo
Datum: 03. března 2011 18:05
 jak se mnění bohatost směsi (moc bohatá směs(
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 18:06
 částečně i výškou hladiny
Datum: 03. března 2011 18:06
 Jehnou,tryskama a dírama do airboxu
Datum: 03. března 2011 17:23
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 na jehle
Datum: 03. března 2011 17:21
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 čau, mám defekt, motor po kompletní generálce, staré zapalko a karbec, nejede mi to když to roztlačim dvakrát to čkitne a chcipne, pak už nic, svíčka černá mokrá, je vidět že to nespaluje, z výfuku od kolene teče černej maz, jiskra krásná velka, předstih seřízený šuplerou, když mi to jednou chytlo, nešlo to vubec do otáček, a měl jsem pocit že slyším, jakoby to klepalo do hlavy, nemuže to dělat ono? uvítám jakékoliv připomínky, dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2011 15:02
 mám kompletní go motoru, kliku, ložýiska , segment, spojka ferodo, nová těsnění, 1. výbru - 38.23, převodovku jsem vybral nejlepší co sem měl, levé futro nové pravé použité protože to nové není dost provrtané, ale dal jsem tam dobrý, mám 5 fíku, a složil jsem už dost motoru, i na stadiona, asi 3 na pincka tak 8 motorů určitě, tak zkušeností mám taky dost, ale tohle se mi ještě nestalo, co jsem složil tak to hned jelo, nebo to chtělo drobnou upravu.... a pod válec jsem nedal nic, jen slabou vrstvičku silikonu, vím že tam nepattří ale nedalo mito, jinak když jsem tam narážel levý gufero, tak mi nepřipadalo že bych ho poškodil, ale to pravý gufero vypadá jakoby že není rovně nasazený, ale směs tam odsud neteče, a chudá není,..... jediné co mě napadá, že jsem když sem to sesazoval dával hodně oleje do válce, na kliku, aby se to při prvních točkách dost mazalo, jinak hlavu jsem použil starší (bez ledvinkovitého spal. prostoru, srovnal jsem ji brusnou pastou, a protože se zprvu ani píst nepřevalil přes horní uvrat, tak jsem tu hranu y´vydřel nožem , a už to tuká jen mírně, (taky jsem dal do benzínu dost oleje,( do naředěnýho litru- ten byl ředěnej 1 ku 33 m2t a přilil jsem tam taky 30 ml castrolu 2t, jestli ho tam není moc...
Datum: 04. března 2011 15:02
Jméno: standa
IP: uživatel11267
Datum: 04. března 2011 12:44
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 No páni já píšu motor po go a von študuje jestli nemam prasklej kroužek, takovej amatér nejsem abych nevyměnil prasklej kroužek,  DDDDDD
Datum: 03. března 2011 21:33
 Jestli maš mokrou svičku když ji vyšroubuješ tak tam ti teče moc benzinu....ty zapneš benzin benal nateče do valce uchlasta se to a timpadem že je svička mokra nebude hazet jiskru  tym pistem ze to jebe do hlavy to nebude poštěluj karbec a pojede to
Datum: 03. března 2011 19:52
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Nemáš prasklí pístní kroužky?
Datum: 03. března 2011 19:51
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 no, mam jehlu na 3. poloze, jinak nevím co na něm kontrolovat, trysku mam 68, tak evím,,, jestli hladina???? ale ten karbec jezdil předtim na jinym fichtlu , spíše jestli to nemuže dělat ten píst narážející do hlavy
Datum: 03. března 2011 17:23
 zkontrolij karbec prostě ti tam jde moc benzínu a "ulejváse" ti to
Datum: 03. března 2011 16:36
Jméno: Lad
IP: uživatel11102
 Ahoj draci,
nevíte o někom kdo pískuje kryty na jawu 550. Nejlépe ze zlínkého kraje.Moc děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 15:18
 Zdarec draci, mám jawu 23 a když jedu třeba na trojku a nechám pak 10 sekunt plpotat v setrvačnosti, a pak když už chci zase přidat plyn, tak se mě, tak 2 sekundy dusí a pak už je to dobré, newíte čím to muže byt ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2011 8:38
 Tafrob ®-Maš mustanga ne? tak benzin se ubira v plovaku pliškem když ho zkohneš trochu dolu ubereš beznin a když nahoru tak přidaš beznin tak to trochu uber dolu
Datum: 04. března 2011 8:38
 botik: vedle jak ta jedle...
Datum: 03. března 2011 23:39
 webster: to si měl zmínit!  v tom případě mě napadá vybroušená volnoběžná tryska od čištění drátkem.. nebo špinavej vzduchovej filtr, dělá to i bez něj?
Datum: 03. března 2011 22:13
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 Kdyz pridas plyn tak to chvili trva nez se dostane benzin do valce nevim vcem hledas vedu
Datum: 03. března 2011 21:43
 77venca ajak mám ubrat ten benál aby ho tam nešlo tolik ?
Datum: 03. března 2011 21:35
 Díky za rady, =) zkusím poštelovat tu hladinu
Datum: 03. března 2011 21:22
 Já bych rád snížil hladinu benzínu, ale u 05 to nejde nastavit.
Datum: 03. března 2011 19:57
 Uber trochu benalu
Datum: 03. března 2011 19:54
 webster: vysoká hladina, je to zahlcený benzínem.. jinak ten volnoběh by měl bejt co nejníž, ale aby šel motor lehce, pravidelně, plynule, ne těžkopádně, pak se zaolejuje svíčka a chcípá to..
Datum: 03. března 2011 18:24
 Podle Scootland.cz je to malým difuzorem.
Datum: 03. března 2011 17:24
 Mě to dělá něco podobného, navíc, když si nastavim nízkej volnoběh a po chvilce chci přidat plyn, tak se nejdřív zadusí a pak se vytočí. Jehlu mám na druhém zářezu shora. Kde se dá ještě štelovat bohatost? Nevíte čím by to mohlo být? Napadají mě jedině gufera. Jinak jede výborně, při jízdě se nedusí. Díky
Datum: 03. března 2011 17:09
 Bohatá směs...
Datum: 03. března 2011 16:53
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Jo není to nic nenormálního  ale jinak si myslím že to dělá špatná směs
Datum: 03. března 2011 16:39
 No hele řek bych že to je úplně normální
Datum: 03. března 2011 15:42
Jméno: johoun
IP: uživatel9949
 zdar draci, nevíte někdo kde by se dal koupit plíšek co drží jehlu na tatrana - maneta s125 ? nutně bych to potřeboval ... nebo čím by se dal nahradit dík za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 16:27
 tady je ten mail
Datum: 03. března 2011 16:27
Jméno: johoun
IP: uživatel9949
 kdyžtak napiš na mail zakolik bys to prodal ten motor ... dík
Datum: 03. března 2011 16:26
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 mám doma celej motor na tatrana nechceš? JE TAm samozřejmě i celej karbec, nebo bych případně vyměnil za motor z 555
Datum: 03. března 2011 16:13
 čau draci rozdelávám motor a zjistil jsem že jde těžko řadit zkoušel jsem to rukou (Jawa 05 ) chci se zeptat mám to tak nechat pujde to pak řad pákou normálne nebo to mám s tím něco udělat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 19:55
 Det tam řadičku a pujde to normalně
Datum: 03. března 2011 19:55
 rukou to jde vždycky těžko..
Datum: 03. března 2011 11:09
Jméno: light snooze
IP: uživatel11073
 Zdurte. Nevi nekdo nahodou jestli se jezdi zavody podobne fichl c. ve vysich ccm ?? konkretne volna do 100 ci 125 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2011 23:22
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
Datum: 02. března 2011 23:22
Jméno: light snooze
IP: uživatel11073
 a teren ? ci klasik ? co jsem koukal tak to jsou sprinty .
Datum: 02. března 2011 22:38
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Socialistik dragster
Datum: 02. března 2011 22:32
|



|