Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Frantat
IP: uživatel9097
 Nazdar draci a dračice, tak nám to konečně zase začne že.......\r\nVloni na podzim jsem tady sháněl rozumy ohledně svíčky do mustanga. Problém studený teplý start - tedy jaksi buď jedno, nebo druhé.  \r\nNěkdo mi tady ale radil nějaký typ svíčky, se kterým mu to chodí dobře. Bohužel jsem to rady v tom obrovském množství přispěvků už nenašel.\r\nTak zkouším štěstí ještě jednou. Díky Franta
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2011 18:28
Jméno: Franta
IP: uživatel9097
 Ahoj, ještě to není úplně jistý  protože jsme motor zahřáli jen na volnoběhu, takže ne úplně, ale je fakt, že to naklonění normálně pomáhá.
Takže díky moc, lepší, než za tím pořád běhat že...
Mch... nevíte co se tam při tom naklonění děje?
Franta
Datum: 07. března 2011 18:28
 Jo hochu..ta standova rada je nad zlato  ....taky mi to moc nenakoává za tepla..a ej to špičkově seřízený...naklon celýho fíka na pravo...dvakrát-třikrát šlápni a naskoči, za ot ti ručím.
Datum: 05. března 2011 19:44
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 To se tu taky resilo, tusim standa nebo zdenek tu radil pri teplym motoru naklonit motorku na urcitou stranu aby se "ulevilo" tryskam, u chrchla sou ty starty naprosto normalni
Datum: 05. března 2011 19:16
Jméno: Frantat
IP: uživatel9097
 Myslím, že všechno chodí dobře. Studenej chytá bez zaváhání a teplej hodně špatně. Na změnu svíčky motor reaguje, tak chci ještě experimentovat. Snad to není úplně špatně...
Datum: 05. března 2011 19:09
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Jo jo jak říká LORI. Pokud mas všechno pořádně seštelovany (karbec, zapalování) tak ti to musi chytat skoro na kazdou svíčku  ( moje zkušenost)
Datum: 05. března 2011 18:35
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 kolik typu svicek bys jeste chtel? pokud ti to nechyta ani s jednou tak se hold musis smirit s tim ze je to stara motorka co chce asi zrepasovat motor nebo to poradne seridit
Datum: 05. března 2011 18:17
Jméno: Frantat
IP: uživatel9097
 Dík za reakci, tyto svíčky už jsme prověřili. Ale právě chytá jen buď za studena nebo za tepla 
To roztlačování je ponižující  ) . Někdo mi tady radil jiný typ svíčky a já pitomec stará to zapoměl.
F
Datum: 05. března 2011 18:11
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Na studené starty N17C na teplé starty N14C  a N15ctka je tak mezi
Datum: 05. března 2011 17:30
Jméno: jawa20
IP: uživatel11280
 Zdar draci, chci se zeptat že jestli můžu dát do převodovky olej PP90
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2011 15:45
Jméno: jawa20
IP: uživatel11280
 OK. Děkuji
Datum: 07. března 2011 15:45
Datum: 06. března 2011 13:37
 80W méně lepí spojku a není tak hlučné řazení
Datum: 06. března 2011 13:35
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 buď PP80 nebo PP90
Datum: 05. března 2011 16:42
Jméno: Turbo
IP: uživatel7794
 cest lidi potrebuju proadit jak dlouho mam zajizdet new pist a v jakym pomeru mam namisit benzin+oil dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 22:23
Jméno: Dalibor Bílek
IP: uživatel10730
 ja jsem slyšel že tak 500 až 1000 km bez vytačení a ten benzín tak ja micham 1:40,ale ma se rači 1:33
Datum: 06. března 2011 22:23
 borče řekl bych že píst se nezajíždí
Datum: 06. března 2011 19:55
Jméno: luda
IP: uživatel2336
 to bych taky potreboval vedet ale vidim že borci se soustředili misto na odpoved na otazku tak na to co znamená new pist
Datum: 06. března 2011 19:47
 asi nějakej slušnej oddíl......
Datum: 06. března 2011 8:55
Jméno: Honda248
IP: uživatel9812
Datum: 05. března 2011 22:44
Datum: 05. března 2011 21:53
 to bude nějaké město v USA.něco jako new york,new orleans bude i new píst
Datum: 05. března 2011 19:10
Datum: 05. března 2011 18:29
Jméno: dalim
IP: uživatel11279
 new píst to je co za firmu? to ani neznám
Datum: 05. března 2011 16:09
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
Posl.aktualizace: 05. března 2011 17:44
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Jedna svět cívka velká a druhá malá schema 15+5 dvě stejné schema 20+5 Pokud jsi to tahal celé nové a nesvítí ti světla nemáš kostru na patici přední žárovky a nebo častá chyba kostří ti některý drát v přepinači na řídítkách
Datum: 05. března 2011 17:44
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Pokud máš el schema na 20+5 cívky jsou spojené až v přepinači.Na schema 25+5 jsou propojeny jak jsem popsal a na adní světlo musí být dva kabely,a musí být odizolované od kostry
Datum: 05. března 2011 17:35
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 na statoru mám 6v-20w ale na tom schématu pro 15w+5w jw že dozadu vede jen 1 drát a já jsem tam měl i předtím 2 dráty takže nevím. celé jsem to natahal podle schéma 20w+5w a světla nesvítila vůbec a klakson jen velmi slabě bzučel
Datum: 05. března 2011 17:29
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Je úplně jedno co máš vyražené na statoru! Pokud budeš mítsvětelné cívky stejné hodnoty (jsou velikostně stejné ) zapojuje se to tak,že máš jednu cívku ukostřenou a vývod z ní (plíšek) zapojíš na vývod druhé světelné cívky(ten co je přiletovaný na kostru cívky.)ten ale musíš odletovat NESMÍ BÝT SPOJEN Z KOSTROUa je hotovo .Orginál je to takhle už z výroby,ale pokud se ti do toho bude chtít nic na ton není a 30w je 30w.
Datum: 05. března 2011 17:28
 přesně tak, směrodatný je to co je vyražený na statoru, jestli 20W (15+5) nebo 30W (25+5)
Datum: 05. března 2011 17:10
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
Datum: 05. března 2011 15:27
 čau chlapi konečne začíná sezona ještě to je mokrý ale dá se to. poradte co bych si mel nakoupit a udělat aby mi muj mustang jel rychleji?
napištemi vaše postřehy a zkušenosti dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 8:50
 jestli to na podzim jezdilo, tak jen dofoukat gumy a namazat řetěz, přejít seřízení a pak už jen ohřát a vzít ho držky
Datum: 06. března 2011 8:50
Jméno: standa
IP: uživatel11277
 asi tak....zkontrolovat stav retezovky(tj.rozety,retez),uložení přední vidle,pripadne vymena oleje v motoru(nevím jak dlouho ho tam mas),vycistit karburátor,kladívka atd....
Datum: 05. března 2011 15:35
 Udělat si na fíkovi jarní prohlídku jako já a dopřát co mu chybí  o
Datum: 05. března 2011 14:49
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Nase postrehy sou takovy, ze bys mel cist resi se to tu porad
Datum: 05. března 2011 13:59
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 čaute potřebuju fakt pomoct sem v koncich cely tyden se trapim z karburatorem cely sem ho profoukal kompresorem všechny dirky trysky proštouchal dratkem ale prostě motor jakoby nechtěl nasat  fakt už newim co stim je  !!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2011 22:58
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 ysimip : tak si zkus zacpat vyfukovej kanal a uvidis co se stane neznamena ze sani funguje na principu podtlaku ze to saje kdyz tam zadnej vyfukovy kanal nemas
kdyz to nasaje tak ta smes musi nekudy pryc a kdyz nemas vyfuk ta¨k se to nejspis vrati sanim
Datum: 07. března 2011 22:58
 A máš v pořádku kroužky? Jako sání probíhá na fázi podtlaku a ten by tam byl, i kdyby žádnej výfukový kanál neexistoval.
Datum: 05. března 2011 14:53
Jméno: XXX
IP: uživatel11278
 Hele koukals na kolínko u vejfuku a vejfuk? Nemáš ho třeba ucpanej? Kdyby bylo ucpaný, tak ti to nenatáhne ani náhodou..
Datum: 05. března 2011 12:47
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Tak pak napiš jak to dopadlo?
Datum: 05. března 2011 12:39
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 ok něco stim skusim
Datum: 05. března 2011 12:35
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Tak tam dej to papíroví těsnění a uvidíš jestli to pojede!
Datum: 05. března 2011 12:34
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 jo normalně ho zaliju ale prostě ani ten valec to netahne dovnitř
Datum: 05. března 2011 12:31
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 skusil jsem sundat karbec dat palec na tu diru šlapnul jsem a vubec to nesalo mohlo byto byt i motorem ja tam nemam ten těsnicí papir ale jenom nějaky silikon ale vždycky to jezdiloilo ??
Datum: 05. března 2011 12:29
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Tak mohlo,ale tam podle mě bude.To muže sát falešní vzduch víš jak je víčko šoupátkové komory a v něm je za šroubováno vedení lanka tak i tím to může být jak končí lanko je tam takoví chromoví vršek tak se podívej jestli tam není nějaká mezera a když pustíš benzín tak hadičkou teče?
Datum: 05. března 2011 12:29
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 to jsem skoušel škytlo!!! skoušel jsem dotahovat pořadně karburator newim kde by to ještě mohlo nasavat falešny vzduch mohlo by to byt mezi mototem a valcem kdyby tam nebyl kosek těsnění :??
Datum: 05. března 2011 12:07
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Odmontuj svíčku a zkus trošku nalit benzínu do válce a nakopni ho jestli naskočí tak ty to někde saje falešný vzduch.
Datum: 05. března 2011 12:00
 čau mam pyonír 20 a mam potíže nejde nastartovat ani roztlačit
benzín tam jde
svíčka hází
a nechce se mu jaká by mohla být potíž neco neco podobneho ?? mohly by to být kladívka či neco jiného díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 13:24
 čau no dělal jsem co sem mohl už si nevím rady 
karbec jak už sem říkal byl 3 dni v kofole všechno to rozežralo ješte sem to profukoval silnotlakím kompresorem tak karbec by měl fungovat
elektrika je nová jiskru hází, kladívka pročištěné,gufero taky poštelovaní všechno je jak má
ale furd nechce jít do válce benzín
nemohl by bít nákej bordel nebo neco ve válci? a proto tam nechce jít benzín? karbec je 100% vyčisten všechno všude teče
Datum: 25. dubna 2011 13:24
 nejede nvyměnil jsem lanko na plyn a od tí doby to nechce jet zkoušel jsem všechny polohy jehly a nic karbec byl v kofole 3 dni takže uplne čistej vyfoukanej silnotlakím kompresorem takže by to mělo být ok a nic dachla nastartuju jen když stříknu benzín do válce přímo ale hned zdechne čim by to mohlo ješte být?
Datum: 02. dubna 2011 21:50
 Čau hele skus si viměnit kondenzátor,měto dělalo taki a kdyš je špatnej Kondenzator tak tito nehází jiskru skusto zato nic nedáš MICHAL.
Datum: 05. března 2011 15:28
Jméno: Urb
IP: uživatel11278
 A ještě se mrkni na vejfuk, jestli není ucpanej.. Mně to nejelo kvůli ucpanýmu vejfuku..
Datum: 05. března 2011 12:49
Jméno: Urb
IP: uživatel11278
 Hele máš seřízenej správně předstih? Kladívka to bejt nemůžou, kdybys je měl probitý, tak by ti to neházelo jiskru...
Datum: 05. března 2011 12:42
Jméno: Dominik
IP: uživatel11276
 zkus zda svíčka hazí venku jiskru když přiložíš k válci..chce to mít novou svíčku stará nemusí hazet pod tlakem nalej trochu benzinu do valce sundej svíčku střřikni trošku benzinu zandej svíčku a nakopni a motor ti pojede..může byt i carburator ucpany..nejde benzín do carburatoru...pokud bude svíčka hazet je to dobré když ne.může byt špatna cívka nebo kabel od civky...
Datum: 05. března 2011 11:46
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Čau deska jsem od mě kamoše dal Airbox a na něm jsou 3 díry 1 na hoře a 2 dole a já nevím jakou díru mám zacpat jak to máte vy jinak motor je po go dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2011 15:05
Jméno: Nike21
IP: uživatel11141
 Mě jede o to,abych neměl bohatou směs ani chudou směs něco mezi tím?
Datum: 05. března 2011 15:05
 ta horní zůstává otevřená, ty dvě spodní menší se ucpávaj (nebo lepěj izolepou když nemáš ty gumový ucpávky)
Datum: 05. března 2011 14:44
 Ahoj draci, kolik se platí DPH například za chromování, zinkování atd. je to 20%? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2011 10:20
 bylo 19 a uz ted 20%
Datum: 05. března 2011 10:20
 zdravicko, baterka 6V 12Ah´... 3A. jak velkou tamdat nožovou pojistku?... 3A nebo 4A nebo jinou???
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2011 16:38
Jméno: honza
IP: uživatel10384
 jasný, no jde o to jakej to má celý výkon, já mam třebas na motorkách vepředu jen 15W aby mi to lépe dobijelo, tak sečti všechy spotřebiče, mimo zapalování jakou tam máš odběr, ( třeba: 25W přední reflektor, 5 zadní obrys., 15 stop světlo, blinkry 5W, klakson 10W ), tak je to celkově třeba 60W, podělíš napětím 6V a máš proud 10A, tak bych dal pojistku 12A., ale nevím jaký máš žárovky ve světlech kolik maj W.
Datum: 05. března 2011 16:38
 zapalování mám samostatné , jinak svetlo hlavni,zadni,brzdový,klakson a blinkry z baterky... potom klíčkem budu vypínat baterku a zároven motor(zapalovaní)...
Datum: 05. března 2011 16:02
Jméno: honza
IP: uživatel10384
 7.5A mam za to že se nevyrábí, až 8A, a to máš u pioníra, nebo u kejvy, zapalování máš oddělené od osvětlení, či máš vše z baterky a dynama společne? jestli máš z baterky napájené jen osvětlení a klakson, tak by měla bejt maximální spotřeba cca 45W, záleží jakou máš žárovku v reflektoru, 45W / 6V = 7.5A, tak 8A bude ideální.
Datum: 05. března 2011 13:01
 Dobře, právě mě poradil jeden pán že ideální by byla 7,5A
Datum: 05. března 2011 9:34
Jméno: honza
IP: uživatel10384
 zdar, jestli myslíš dát na moto pojisku aby se ti nezkratovala celá soustava, tak tam musíš spočítat celkovej možnej proud klakson, zapalování, světla,blinkry jestli máš, a pak podle toho dát pojisku. při zkratu baterie, bude proud mnohem větší.
Datum: 05. března 2011 9:28
 Dobrý den, prosím pincek 20 má revmaplechy ze předu zlaté linkování?prosím neviděl jste ještě někdo?na aukru prodáva borec pincka a tam linkovaní nemá a trvdí že je původní zda se mi že nově nalakovany.na moji 20 z roku 1969 ma kterou mám po prvním majiteli je zlaté linkovaní.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2011 9:08
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 na těch co maj ten novější hrantější zadní blatník neni linkování nikde. u starejch typů (asi do roku 74) linkování je
Datum: 05. března 2011 9:08
 asi to bude tak ja mám origo 20tku zo 69 a tam linkovanie je na tých vystúpených pásikoch
Datum: 05. března 2011 8:17
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 já mám takovej dojem že se linkovali ty starší modely, ty novější, co nemaj na zadnim plechu lištu asi linky neměli, nebo možná měli linky jen 05 m,
Datum: 04. března 2011 23:46
 Zdar draci, nevíte někdo jak je to na 05 z tou tyčkou ve spojce? Je tam dlouha, krátka a kulička? Mohl bych použít tyčky z jawy 20? Diky moc za odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2011 23:48
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 05 má užší motor, kratší tyčku a menší pravej dekl, takže musíš ji zkrátil ale taky krátka, kulička dlouhá, a nezapoměn na kuličku v tom deklu,
Datum: 04. března 2011 23:48
 je to tam :kratka tycka - kulicka - dlouha tycka. Z 20 budou nejspis delsi, bo 05 maj motory uzsi, ale na tohle odpovi nekdo jinej.
Datum: 04. března 2011 23:16
Jméno: KoliHN
IP: uživatel11092
 Zdravim potrebuju radu kde by se dal udelat vybrus nekde v okoli Uherskeho Brodu?a nevite kolik by za to chtel?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 20:32
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 No já sem se Záhorovic a byl sem v Uherském Ostrohu nějaká firma MAKO 2000 dělaj to fakt perfektně na fichtla výbrus 480kč a je v tom i píst+pojisty + kroužky stačí si říct je tam s nimy supr domluva  jinak ta fima je hned první odbočka před tou fabrikou na to lino ci co tam dělaj
Datum: 06. března 2011 20:32
 pan Mikulec... za světelnou smer na město první odbočka do prava (naproti stadionu) směrem autoservis EGP... nakonci ulice doleva a po pravé straně hledej barák kde byldí pan mikulec (jméno na zvonku)... myslím že tam má na baráku u nějakou cedulku...
Datum: 05. března 2011 8:57
 zdravim, potřeboval bych radu, mam doma jawu 05 a potřebuju si koupit lanka, jenom tam mám typy lanek jak w 555 (np. brzdove lanko je ukončeno V brzdovem bubnu) a nevim jestli mi tam nové budou sedět.Dík za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 18:31
 no jo ale ja nevim jestli budou dost dlouhe
Datum: 06. března 2011 18:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 proč by neseděly?
Datum: 06. března 2011 11:15
 zdravím mám čz 175typ 477 potřebuju poradit ,karburatorem mi protíká benzín čím vším by to mohlo být a potom potřebuju zjistit jaká tam patří originál hlavní a volnoběžná tryska díky .
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2011 21:33
 díky za radu
Datum: 05. března 2011 21:33
Jméno: XXX
IP: uživatel11278
 A ty trysky..hlavní tryska 96, volnoběžná 50
Datum: 05. března 2011 12:59
Jméno: XXX
IP: uživatel11278
 No, hele nejdřív mrkni na plovák, jestli není v háji.. plovák uzavírá přívod benzínu v určitý hladině.. pokud bude proseklej nebo něco takovýho, tak ti nebude fungovat.. potom se mrkni na jehlu plynu, jestli to nemáš moc vysoko,závlačka by měla bejt na druhým zářezu od zhora.. jináč nevím čím by to mohlo bejt..
Datum: 05. března 2011 12:56
Jméno: váca
IP: uživatel9474
 Ahoj lidi potřebuju radu fichtl se mi dusí no zkrátka jedu a on cukááá a když dám za dva tak moc netáhne díky za pomoc zitra na to vlítnu a pujdi jezdit tak ještě jednou díííkkyyy
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2011 13:40
Jméno: AMBROS
IP: uživatel11283
 nepotkavaj se ti draty nekde
Datum: 06. března 2011 13:40
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 vycisti kohoutek, karbec(vse okolo to je i filtr) a zkus, kdyz dal bude vynechavat tak tu nekdo psal ze to dela i kondik
Datum: 05. března 2011 11:52
 To se mi taky stávalo, ale jen čas od času, hlavně u studenýho motoru, řekl bych, že bys měl vyčistit svíčku, ale je to rada od někoho kdo má Pionýra rok
Datum: 05. března 2011 10:04
 Možná ti jde do karburatoru malo benzínu, nebo špatný předstih, jinak nevim.
Datum: 04. března 2011 22:51
 jo a ješťe ti to může dělat blbě nastevená hladina plovákové komory...
Datum: 04. března 2011 22:08
 CAU draci, jezdite s ridicakem jen na auto, na pinckovi? Piste!
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2011 0:15
 cau,michale ja to mam od učitele autoškoly ale ja sem to nijak vic neřešil protože mam řidičak do 25 Kw + auto....
Datum: 30. března 2011 0:15
Jméno: michal
IP: uživatel2942
 babetaking kecá! ( že už to není do 50 cm )podskupina Am (od 15 let) - motocykl do konstrukční rychlosti 45km/h nebo obsahu 50 ccm # Od 1.7.2006 je možno s řidičským oprávněním skupiny B řídit vozidla skupiny AM. Toto platí pro všechny držitele řidičských průkazů uvedené skupiny, i pro ty, kteří tuto skupinu nemají zaznamenanou v řidičském průkazu # Nové řidičské průkazy vzoru EU již nemají omezení zaznamenávaná na zadní straně slovně, ale tzv. harmonizačními kódy. Například ti, kdo měli dříve skupinu „M“ na motocykly do 50cm3 nyní mají skupinu A1 s harmonizačním kódem 150. Ten znamená omezení na 50 cm3. V žádném případě není možné pouhou výměnou řidičského průkazu získat vyšší skupinu. http://www.abeceda-autoskoly.cz/Skupiny-RP/
Datum: 29. března 2011 21:40
 Cau,dřiv to bylo tak ze kdys si měl papiry na auto tak si moh jezdit na mašině do 50 ccm jako byla babetta, pincek atd... a pak se to zrušilo a ted je to tak ze uz to neni do 50 ccm ale do konstrukční rychlosti 45 km/h kterou splňuje papirově babetta ale po poštelovani lice jak pincek (vlastni zkušenost )
Datum: 20. března 2011 1:50
 jo taky myslim, nemel by stim byt problem. Koneckoncu, kdo se v tom ma vyznat, kdyz ani komisar ktereho jsem se ptal na zkouskach to nevedel. Sezenu papiry, udelam stk, pojistimho a nemel by byt problem.
Datum: 06. března 2011 13:31
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 pozri pinč spadá do triedy A1 ale kamarát jazdí na simsone z AM a už ho parkrat kontrolovali a nijaký problem nebol tak si myslím že i tak pri pinčovi
Datum: 05. března 2011 12:03
Jméno: argo
IP: uživatel8742
Datum: 05. března 2011 9:21
Jméno: dwein+dibly
IP: uživatel10032
Datum: 04. března 2011 21:57
 prosim porad te my kam mam dat civku na stadiona S22 když mam zapalovani VAPE pokud mozno muže te zaslet e-mail s fotečkou mockrat dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2011 21:27
Jméno: mates
IP: uživatel7037
 zdravi....když nastartuju babetu tak mám vysoký volnoběžný otáčky i když mám šroubek na šoupátku vyšroubovanej karbec jsem profukoval.....myslel jsem si že by to mohlo bejt starým benzínem....co vy na to ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2011 14:14
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Pokud se někde nenatahuje lanko, potom může přisávat vzduch kolem příruby karburátoru nebo přes gufera.
Datum: 05. března 2011 14:14
 Čau,mám problém se zadní kyvnou vydlicí,jsou vymačkaná pouzdra,ale bohužel dle dílenské příručky to nejde,protože jsou pouzdra zalehlá a čep nejde vyrazit.Co s e s tím dá dělat,prosím poraďte-Zatím děkuji Josef.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2011 20:40
|



|