slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  924  925  926  927  928  929  930  931  932  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: petan      E-mail:      IP: uživatel5727    
čuss potřeboval bych vědět,zda jde nějakým způsobem na motoru jawa 634, kde neni otvor na zašroubování spínače neutralu, takovýto otvor se závitem nechat udělat a pokud tedy ano tak v kterých místech má tento otvor být díík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2011 18:04
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel5063    
Zdarec lidi, chci se zeptat, v čem je lepší silikonové gufero? Oplatí se ho koupit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: milda      E-mail:      IP: uživatel10952    
Oprava nevím co to tam naskákalo.Hele někde jsem četl že není dobrý ho dávat na kliku.Ale do převodovky a jiný místa kde nejsou žádný tlaky ani podtlaky je prý dobrý.
 
 
Datum: 14. ledna 2011 19:44
 
 
 
 
Jméno: milda      E-mail:      IP: uživatel10952    
Hele někde jsem četl že není dkliku.Ale do převodovky a jiný místa kde nejsou žádný tlaky ani podtlaky je prý obrý ho dávat na dobrý.
 
 
Datum: 14. ledna 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: Mustang      IP: uživatel9681    
Zdar draci....je běžné za vycentrování kola na fichtla 300Kč?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je židovina :-D mě vyplejtal chlápek komplet kola na mopeda a platil jsem asi 200 za komplet výplet a vycentrování kola..
 
 
Datum: 12. ledna 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: mustang      IP: uživatel9681    
Právě že jen za vycentrování....v cykloservisu. Ale ještě jsem si zašel do motorservisu a tam zas 390 za hodinu práce...no uvidím, je to zlodějna :-D
 
 
Datum: 12. ledna 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ve vedlejší vesnici po mě taky chtěl 300 za vycentrování ! jednoho kola tak jsem mu řekl že mu na to kašlu...jinak tu bydlel pán co tak před 2-3 rokama umřel a ten to dělal za 40,-
 
 
Datum: 12. ledna 2011 20:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10976    
za 600,- mi chlápek vyleštil středy,vyplet a vycentroval nový kola.....300 za centrování jednoho kola je moc....teda pokud to "jen"centroval....nový dráty nedával? oni zrovna levný nejsou...
 
 
Datum: 12. ledna 2011 17:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to dost drahé za jedno kolo...
 
 
Datum: 12. ledna 2011 17:12
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
chci se zeptat estli pude za studena vylisovat vložka válce na 40T lisu,dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
ok,díky moc za rady
 
 
Datum: 12. ledna 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevim jestli to je bezpečné pro ten válec ale leden ladič od nás to dělal tak že sivyrobil kulatinu na přesný průměr vnitřku té vložky,asi s vůlí 0,04mm, válec dal do trouby na 150°C,tu kulatinu dal zmrazit,pak tu kulatinu vsunul do vložky a vytahl to rukou
 
 
Datum: 12. ledna 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
to už vím jak to vitlačit ,jen sem se ptal estli to de zastudena,jinak když se to vylisovává tak se udělá trn kterym se to vylisuje
 
 
Datum: 12. ledna 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
drsnak: přípravkem voe :-D :-D .... najdi si na netu jak má vypadat.
 
 
Datum: 12. ledna 2011 18:53
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no a když to nahřeju tou horkovzdušnou pistolí tak pak to jak mám vytlačit?
 
 
Datum: 12. ledna 2011 18:07
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
a nic nepraskne? když se nezahřeje ?,dadši to udělm tou horkovzdušnou pistolí teda
 
 
Datum: 12. ledna 2011 17:00
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK      IP: uživatel10977    
na 40t lisu půjde, ale proč rovnou tak násilným způsobem? Vždyť stačí válec nahřát horkovzdušnou pistolí a jde to jak po másle.
 
 
Datum: 12. ledna 2011 16:50
 
 
 
 
Jméno: KOUDY.OK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar rdaci potřebuju poradit vejdou se mi komplet vidle i krkem s mz do rámu z čz 175 477?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2011 15:40
 
 
 
 
Jméno: pepe      IP: uživatel1703    
Zdar draci, chcu se zeptat, jestli je možný, že mi stará osa předního kola nesedí v nových ložiskách (vsunout de sama a netočí ložiskem). Co stym? mám udělat novou osu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kurde to jsou otázky...mám doma šroubek a matka na něj jde našroubovat lehce nevadí to??? nebude se to vyšroubovávat když to utáhnu???!!!
 
 
Datum: 12. ledna 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cross: Upadlo ti kolo a nevíš jak, jo? :-D:-D:-D:-D Bože!
 
 
Datum: 12. ledna 2011 14:14
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
to je ok ono sa po par kilometroch rozchodí
 
 
Datum: 12. ledna 2011 14:02
 
 
 
 
Jméno: cross      IP: uživatel2970    
hele já bych to nechal bejt tebou udělat pořádně nebo si to udělej sám ale stim nejezdi žádný závody já jel cup a skočil sem a upadlo my kole nevim jak ale upadlo !
 
 
Datum: 12. ledna 2011 13:20
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
pakliže jsou ložiska v pořádku (volně se točí), tak to neřeš, za jízdy je ta osa dost opřená o ten vnitřní kroužek a navíc stáhlá maticí osy, takže se to bude točit normálně..
 
 
Datum: 12. ledna 2011 12:15
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Už mi to CDI bezkontakt po 2 hodinách hladania závady hádže iskru :-D :-D ale naštartovat mi to nejde sem tam sa to ozve. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2011 19:52
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to možné lebo nechcelo to dobre štartovať ani s normálnym zapalovaním musel som pripojiť svetelné cievky na kladivko
 
 
Datum: 13. ledna 2011 19:52
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Myslel jsem jestliuž není ten tvůj magnet rotoru úplně vyšeptalej. Prostě existuje skutečnost že magnety časem slábnou... na slabém magnetu toho moc nenabudíš. Indikátorem stavu magnetu může být i porovnání svítivosti žárovek.
 
 
Datum: 13. ledna 2011 14:55
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam tam 20tkoví magnet to bi asi chcelo zohnat 21tkoví
 
 
Datum: 13. ledna 2011 10:14
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Pokud jsis navíjel zapalovací pól, tak je slabá jiskra z důvodu že je málo závitů, nebo je slabej magnet rotoru.
 
 
Datum: 13. ledna 2011 7:41
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale hádže mi to slabú iskru to bude asi tou cievkov a ešte som musel odpojiť ten skratovací rezistor so snímacej cievky to bol celý problém prečo to nehádzalo iskru bol tam tak malý prúd že neotváral tyristor budem tam muset dat vačší odpor a spravit poriadne ten unášač bez toho to nechcem naštartovat abi som ten tyristor nespálil možno len kebiže to chití na volnobeh pri nízkych otáčkach
 
 
Datum: 12. ledna 2011 15:59
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
Nezapomeň popsat zkušenosti s laděním :-)
 
 
Datum: 11. ledna 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: Matěj      E-mail:      IP: uživatel10973    
Pic schánim plánek na 4 kanál jestli ho n´ekdo má tak prosím pošletemiho dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2011 14:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10976    
 
 
Datum: 12. ledna 2011 14:17
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
Zdar hoši žere víc fichtl na rezervu nebo na na normální provoz? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2011 0:24
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
:-) :-) muhehe :-) nakonec se to vyjasnilo
 
 
Datum: 15. ledna 2011 0:24
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
i já mám tu tyčku pryč
 
 
Datum: 14. ledna 2011 23:11
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ja ''tunil'' kohoutky tak,ze jsem vyndal tu trubiku u normalniho provozu a jezdil jsem tak vlastne jako na rezervu...pokud se mi pak ucpala rezerva,spustil jsem normalni a naopak..nikdy jsem s tou trubickou co je na normalni provoz nejezdil,ta byla vzdycky prvni co jsem vyndal :-D
 
 
Datum: 12. ledna 2011 23:46
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
rezervu ucpanů nemám kohoutek sem čistil nedávno.
 
 
Datum: 12. ledna 2011 15:40
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
boocheer: tohle se mi povedlo taky, ale autem...zustal jsem mezi polema :-D od ty doby vozim v kufru kanistr se 4. litrama, kdybych zase dostal takovejhle error a nekam se vydal :-D
 
 
Datum: 11. ledna 2011 22:37
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no právě mám tam rezervu,najezdím 50Km a jdu dom,na druhý den jdu do škole a řeknu si: to vyjde včera tam bylo ještě na pár kiláků a v polovně cestě uc uc uc uc
 
 
Datum: 11. ledna 2011 22:15
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud o tom víte je to dobrý ale já jsem potom tlačildomů v ponětí že tam bylo včera dost benzínu jsem vyjel bez s kontrolování a ejhle....
 
 
Datum: 11. ledna 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D
 
 
Datum: 11. ledna 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
Jawadrak i ja súhlasím že na rezerve je to väčší adrenalín jazdiť než na plnú :-)
 
 
Datum: 11. ledna 2011 21:33
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja chodím furt na rezervu plnú nádrž nemožem natankovat lebo to bi som ju vyvozil za jeden den :-D ale aj tak na rezervu je to vačší adrenalín čakat kedy vinde :-)))
 
 
Datum: 11. ledna 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebudete tomu verit ale pred pár dnami som na tom rozmislal kedy som otvoril kohutik... spomnal som na to ze este velmi dávno kedy som zacal zaoberat s motorkami chalani mi rikali ze na rezervu zere viac a to zdovodnili s tym ze má benzin vacsiu energiu lebo je nad otnorom kohutiku vacsie mnozstvo benalu... na tom som smial aj vtedy :-D aj ted...ale kto vy mozno ze by bola v tom pravda vtedy keby sme otvorili kohutik na rezervu pri plnom nadrze,,inak ked otvorime kohutik na rezervu vtedy kedy je treba nieje nad otvorom kohutiku vacsie mnozstvo benalu......... LEN vtedy to bol cititelné keby sme mali teoreticky 500litrovy palivovy nadrz a rezervu 0,7liter ... pekny sloh o nicom ja vim :-D
 
 
Datum: 11. ledna 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nestačim se divit na co se lidi dneska nezeptaji...
 
 
Datum: 11. ledna 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Určitě na normální provoz protože jak tě znám,určitě máš rezervu zacpanou - - - ŽERE TO FURT STEJNĚ
 
 
Datum: 11. ledna 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
no asi tak
 
 
Datum: 11. ledna 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
eee ty zrejme nemas poneti jak funguje kohout ze ? :-D
 
 
Datum: 11. ledna 2011 20:14
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
PROBOHA....
 
 
Datum: 11. ledna 2011 20:11
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
zdravim,chci se ¨zeptat kdyz mám válec s výbrusem A a vněm píst s výbrusemB,a chtel bych koupit větčí píst tak koupim píst C ?,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2011 19:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To bylo defakto jenom ve fabrice, to rozdělení A, B, C...protože se válce a písty vyráběly zvlášť, tak se nemohl konkrétní válec brousit podle konkrétního pístu...proto se to značilo A, B, C, aby se to pak dalo spasovat dohromady s příslušnym válcem.
 
 
Datum: 11. ledna 2011 19:22
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nové piesty už nemajú tolerancije :-( všetko záleží na výbruse . Ja som si dal vybrúsiť valec na 4 vybrus zabudol som sa opítat aký to má presný rozmer kúpil som tam piest 39 a pridrel som to asi to malo malú volu
 
 
Datum: 11. ledna 2011 18:56
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a jako proč by neměli přesné tolerance?? právě že dnes jsou stroje na obrábění přesnější , takže všechny písty dokážou vyrobit v určité toleranci a tím pádem je nemusej rozdělovat do nějakejch tříd
 
 
Datum: 11. ledna 2011 18:56
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
C už asi dnes nekoupíš, škoda že ty dnešní písty už nemají přesné tolerance-rozdělení do tříd
 
 
Datum: 11. ledna 2011 18:26
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni to vybrus ale tolerancni rozmerova trida takze koupis pist s odpovidajicim vybrusem a "A" pokud jsi to myslel takhle, pokud jsi to myslel jako nezname, tak pak nevim co mas na mysli )
 
 
Datum: 11. ledna 2011 17:53
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci, mám dotaz, vím že se na to tady už někdo ptal, ale nenašel jsem to tak se ptám znova. Co bych musel udělat proto, aby mě šla na motor 555 hlava, válec a karburátor? Někdo říká, že nebudou pasovat přefuky a někdo, že je potřeba vyměnit i kliku i s primárním kolečkem. Jinak tam vše pasuje bez problému? Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, děkuju moc za rady, má to být válec, hlava a karbec z 21. Takže asi rovnou vyměním celý motor.
 
 
Datum: 12. ledna 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10976    
pasuje to,funguje to,ale na rovinu ti řikam,že to jede na hovno...
 
 
Datum: 12. ledna 2011 17:45
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jestli myslíš válec a hlavu z 21 tak nemusíš měnit nic....akorát ti nebudou lícovat kanály a bude to mít menší výkon než klasická 21...podle mě je to blbost co chceš dělat , radši si sežen 21čku
 
 
Datum: 11. ledna 2011 17:55
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel9706    
Zdarec asi budu delat novy potah sedla na pionyra kolik sedlovyh spon bude asi potreba? kdyz koupim ten potah tak ho dam na molitan a dam tam spony nemusi se s tim nic delat ne odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2011 22:48
 
 
 
 
Jméno: jakes      IP: uživatel9449    
čím víc tím líp
 
 
Datum: 13. ledna 2011 22:48
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čav draci prosím vás nemáte niekto skúsenosti s týmto CDI http://www.jawa-50.cz/clanek/uprava-tyristorove-light-cdi-zapalovani-v1.html ? Skúšam to spojazdnit plošák už mám aj osadený ale neviem jak má biť ten unášač . dával som tam magnetku aj mi to hádzalo iskru ale nie na uvrati ale stále teraz už mi to nejde vobec .Dakujem za odpovede. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2011 22:25
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chong: Skúsim to trafo. dakujem moc za rady dúfam že sa mi to podarí spojadnit.
 
 
Datum: 13. ledna 2011 22:25
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Počty závitů jsou problém. Nedá se to nějak empiricky spočítat. Faktorů je mnoho, zejména pokud se navíjí nadivoko a ještě k tomu nelze přesně říct jak silné mají magnetické pole magnety rotoru. Pro testování funkčnosti bych použil určitě trafo, až když by tohle bylo OK, takbych dělal pokusy s navinutým pólem. Trafo není problém sehant. Dneska se ke všemu dával adaptéry se spínaným zdrojem, takže adaptéry s klasickým trafem se vyhazují. Stačí ti sehnat nějakej adaptér ke spotřební elektronice odkud trafo vyndáš. Můžeš použít cokoli v rozsahu 6 až 12V okolo 10W. Ten příkon je důležitej parametr!
 
 
Datum: 13. ledna 2011 8:04
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja som asi spravil chybu v zdrojovej cievke pri prevíjaní už si nepamatám kolko závitov som natočil a nepoužil som drot 0,15 ale 0,16mm asi je tam okolo 1800 až 2000 závitov ešte bi som mohol skúsiť použiť trafo s klasickej cievky 6V/230V ale to bi som ho najskor musel zohnat
 
 
Datum: 12. ledna 2011 15:39
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
Co se týká provozních otáček ad Wepo... z principu by měly být použitelné otáčky u CDI vyšší než u indukčního zapalování (doporučuji odbornou literaturu) Klasické CDI může narážet na problémy s indukcí napětí u vysokých otáček, to se však dá obejít konstrukcí DC-CDI které má nezávislý zdroj energie. Dnes bych byl spíše zastáncem použití zapalovacího pólu jako napáječe pro DC-CDI,kde pak lze jednoduše realizovat hall, či optozávoru, přičemž technické parametry CDI lze lehce odzkoušet na stole.
 
 
Datum: 11. ledna 2011 22:21
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
Jawadraku 70V je málo.. přečti si text ke konstrukci.. 70V ti jiskru fakt nehodí :-). Jinak k dotazu s póly magnetu.. ano, zjištuju je kompasem.. tedy přesněji buzolou :-)
 
 
Datum: 11. ledna 2011 22:17
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
To Wepo: Cívka může být jakákoli, jde jen o její citlivost. Orientačně by měla být na 12 až 24V pokud se jedná o cívku, která byla původně relátkem :-)
 
 
Datum: 11. ledna 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Jenom pro zajímavost: Můj kamarád na to staré zapalování s kladívkama a kondíkem narazil tady tu destičku a napojil to na převinutou světelnou cívku a dal si na ŘÍDÍTKA PŘEPÍNAČ : KLADÍVKA / BEZKONTAKT ... řeknu Vám, na rychlé rozjetí a sílu v malých otáčkách je to dobré, ALe jak pak de na rychlost tak to strácí výkon...takže si to přepíná a jezdí jak DRAK...!
 
 
Datum: 11. ledna 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Skompasom alebo označeným magnetom severný pol označeného magnetu bude pritahovat južný pol na magnetke ale doma nemám ani kompas ani označený magnet :-) tak som ju skúšal otočiť aj tak aj tak.Cievka má mať 2 vývody ja som ju použil z iného relé na 24 V lebo to čo je v návode som nemohol nikde zohnať to može byť aj celý problém. Teraz od toho idem už nechápem prečo to tú iskru nehádže na výstupe som nameral napätie skoro 70volt ale iskru nie a nie hodit. podozrieval som tú cievku premeral som ju ale tá je dobrá takisto aj tyristor a rezistori ale tiež sú dobré ešte pozrem diody ale ked nie tak už fakt neviem
 
 
Datum: 11. ledna 2011 18:50
 
 
 
 
Jméno: Wepo      IP: uživatel10027    
CHong: Mám to také doma postavené, akorát mi chybí ta cívka z relé, to musí být se třemi vývody ? Mám jen s dvouma...?! A jak se dá určit jih a sever na magnetu...? třeba podle čeho? De to s kompasem? :-) Díky
 
 
Datum: 11. ledna 2011 17:22
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Odskúšám... ten odpor tam mám dakujem za rady :-) potom napíšem či to išlo alebo nie.
 
 
Datum: 11. ledna 2011 16:55
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
nezapomeň výstup snímací cívky dostatečně zatlumit odporem jak píšu v článku. Pokud by byl vstup tyristoru přebuzenej, hrozí zničení tyristoru. Není marné dát na výstup snímací cívky antiparalelně dvě křemíkové diody (např. 1n4148) jako ochranu GATE tyristoru
 
 
Datum: 11. ledna 2011 14:38
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neska som vyfasoval tú magnetku z mechaniky o ktorej sa tam píše a dal som tam nový tyristor skúsim to nahodit
 
 
Datum: 11. ledna 2011 14:26
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
Ahoj, napiš mi na mail co mám na webu. Proberem co s tím máš.
 
 
Datum: 10. ledna 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
šak si pretoč celý stator alebo magnetku aby ťi to hadzalo na uvrati a to že užto nehádze isku ssa museloniečodosrať
 
 
Datum: 10. ledna 2011 22:38
 
 
 
 
Jméno: ddk12      E-mail:      IP: uživatel9991    
čuzz, seso prosimtě chtěl sem setě zeptat jestli budeš někdy mít ještě to těsnení tyčky spojky jawa 250 tady je odkaz http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1186.html - nechce to nic najít - je to těsníní kola naboje v kterym je tyčka tak aby netekl ven olej je to nějakej filc, tesnení a pertinax odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2011 0:29
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku ty mi davas,,, vzdit jsem ti chtel po pulnoci odpoved na maila,,,, sada je doprodana a dle me uz nebude,,,
 
 
Datum: 11. ledna 2011 0:29
 
 
 
 
Jméno: saxik1111      IP: uživatel10969    
ahoj draci jawa 175 rv.1953 ma elektroinstalaci na 6 nebo 12v? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2011 22:38
 
 
 
 
Jméno: saxik1111      IP: uživatel10974    
tak asi jo to je na baterii a je to 175
 
 
Datum: 11. ledna 2011 22:38
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
není to spíš z roku 1958? v 53 by to mohla být max 125c nebo 150c a ta jezdí bez baterie
 
 
Datum: 11. ledna 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: saxik1111      IP: uživatel10974    
mela by to byt 356 jj dik :-P
 
 
Datum: 11. ledna 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
nastartuj to přes baterku z auta a hned ji odpoj
 
 
Datum: 11. ledna 2011 20:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
furt nevim co je to za stroj...
 
 
Datum: 11. ledna 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: saxik1111      IP: uživatel10850    
aha ja nemam baterku pujde to nastartovat pres 4,5v trafo? :-D
 
 
Datum: 11. ledna 2011 19:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawa 175 z roku 53? Hustý...
 
 
Datum: 10. ledna 2011 23:24
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
na 6V
 
 
Datum: 10. ledna 2011 23:08
 
 
 
 
Jméno: wilsoncz      E-mail:      IP: uživatel10968    
Zdravím, dnes jsem po dvou měsících nastartoval kejvu250,běžela asi 10sekund a najednou vypla,ampérmetr při poloze bez světel přestal ukazovat výchylku (-) zjistil jsem že nedává jiskru na svíčce ani na přerušovači, všechny ostatní el.spotřebiče jedou takže to vypadá že mi odešla indučka,ale proč tak najednou ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2011 20:55
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stejnětak to může být blbý kontakt na spínačce, to jsem nad tím proseděl hodin, než mě to napadlo....
 
 
Datum: 10. ledna 2011 20:55
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10144    
Hoj, mě takto jednou přestala fungovat indučka na kejvačce po té co jsem projel mlhou, navlhla propálila se a byl konec. H
 
 
Datum: 10. ledna 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: MartinFel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus, prosím vás jak je to když si na Babettě210 změním barvu, měl sem oranžovou a teď dělám lak a bude černo-žlutá a chci se zeptat kde mi to přepíšou, kam mám jít a kolik to stojí ?? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud jí nemáš přihlášenou na značkách, tak je to jedno, jakou barvu máš, když neni zapsaná v tý kartičce.
 
 
Datum: 10. ledna 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: Shlaighter      IP: uživatel1194    
Tohle jde řídit s AM-kem? http://motocykle.bazos.sk/inzerat/6058223/Moped-Karpaty.php Dík za odpověď :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2011 7:20
 
 
 
 
Jméno: shlaighter      IP: uživatel10697    
tak dík za odpovědi :-) :-) :-) :-) Yuri a papoil® se vyjádřili nejasněji :-) proto jim dlužím pochvalu
 
 
Datum: 11. ledna 2011 7:20
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
eee to je uplne niečo ine
 
 
Datum: 10. ledna 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemá to stejnou nádrž jako Jawa 90 ?
 
 
Datum: 10. ledna 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
tu je moja http://yurik.rajce.idnes.cz/karpatia/ ale už som ju predal
 
 
Datum: 10. ledna 2011 20:54
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ta motorka je vyrobená v CCCP :-) myslím že presne niekde na ukrajine sa robili
 
 
Datum: 10. ledna 2011 20:32
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
túto motorku som mal ale nemal som techničak k nej ale viem že mala dva rýchlosti tak do tých 45km/hod by sa mestila
 
 
Datum: 10. ledna 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: Shlaighter      IP: uživatel1194    
tak nic :-(
 
 
Datum: 10. ledna 2011 20:14
 
 
 
 
Jméno: papoil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj.Bohužel z toho inzerátu není možné zjistit jakou má ten moped v techničáku psanou konstrukční rychlost a to je pro tebe dost podstatné. má li víc než 45 km/hod. jseš v háji. musel by jsi mít vyšší třídu řidičáku.
 
 
Datum: 10. ledna 2011 20:08
 
 
 
 
Jméno: tomas9      IP: uživatel9835    
čus chtěl bych se zeptat jaký je výkonostní rozdíl mezi primárním kolečkem 9 a 11 zubím?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2011 17:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10976    
primární/sekundární převod nemá nic společného s výkonem motoru....
 
 
Datum: 12. ledna 2011 17:47
 
 
 
 
Jméno: Matous_KH      IP: uživatel7314    
Myslím, že i ten 11 zub je převod dost krátkej, já to měl, to se vyškrábalo snad všude, když musel spolujezdec do kopečka seskakovat tak to bylo spíš ze strachu, aby se fichtl do tak prudkýho kopce nepřevrátil do zadu nebo abych neztratil spolujezdce:-D No, jestli to chceš na fakt extrem kopce třeba i ve dvou tak to tam dej, akorát budeš pořád řadit a není to na rychlost. Jestli jezdíš prudký kopce+rovinky, tak spíš 11z. Ale nejlepší bude, když si vyzkoušíš víc koleček jestli máš tu možnost, a podle toho tam to kolečko dáš. Jinak rychlost a odpich je něco jinýho než výkon, jak psali už níž:-)
 
 
Datum: 11. ledna 2011 16:12
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Žádný.
 
 
Datum: 10. ledna 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
len prevodový 9 bude mat vačšiu akceleráciu ale nepojde tak rýchlo
 
 
Datum: 10. ledna 2011 18:18
 
 
 
 
Jméno: Rosi48 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
výkonostní?žádný...
 
 
Datum: 10. ledna 2011 18:14
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel5056    
Zdarec jak se vyměnují ložiska v kolech u jawy 21 dík moc? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2011 18:01
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
je to pár dnů co se to tu řešilo v jednom tématu je to tady - http://www.fichtlkramek.cz/pokec2/prevodovka-spojka-prevody/id179109.html nebo se občas koukni na http://www.jawa-50.cz/ tam je taky docela dost informací o tom jak co a kde dělat.... a japak to dopadlo s tim kotoučem? sehnals? asi děláš nějakou repasi viď ?
 
 
Datum: 10. ledna 2011 18:01
 
<  924  925  926  927  928  929  930  931  932  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.06.2025 10:31:32 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu