Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čuss potřeboval bych vědět,zda jde nějakým způsobem na motoru jawa 634, kde neni otvor na zašroubování spínače neutralu, takovýto otvor se závitem nechat udělat a pokud tedy ano tak v kterých místech má tento otvor být díík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2011 18:04
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 Zdarec lidi, chci se zeptat, v čem je lepší silikonové gufero? Oplatí se ho koupit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2011 19:44
 Oprava nevím co to tam naskákalo.Hele někde jsem četl že není dobrý ho dávat na kliku.Ale do převodovky a jiný místa kde nejsou žádný tlaky ani podtlaky je prý dobrý.
Datum: 14. ledna 2011 19:44
 Hele někde jsem četl že není dkliku.Ale do převodovky a jiný místa kde nejsou žádný tlaky ani podtlaky je prý obrý ho dávat na dobrý.
Datum: 14. ledna 2011 19:39
Jméno: Mustang
IP: uživatel9681
 Zdar draci....je běžné za vycentrování kola na fichtla 300Kč??
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2011 21:06
 to je židovina  mě vyplejtal chlápek komplet kola na mopeda a platil jsem asi 200 za komplet výplet a vycentrování kola..
Datum: 12. ledna 2011 21:06
Jméno: mustang
IP: uživatel9681
 Právě že jen za vycentrování....v cykloservisu. Ale ještě jsem si zašel do motorservisu a tam zas 390 za hodinu práce...no uvidím, je to zlodějna
Datum: 12. ledna 2011 21:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ve vedlejší vesnici po mě taky chtěl 300 za vycentrování ! jednoho kola tak jsem mu řekl že mu na to kašlu...jinak tu bydlel pán co tak před 2-3 rokama umřel a ten to dělal za 40,-
Datum: 12. ledna 2011 20:43
Jméno: standa
IP: uživatel10976
 za 600,- mi chlápek vyleštil středy,vyplet a vycentroval nový kola.....300 za centrování jednoho kola je moc....teda pokud to "jen"centroval....nový dráty nedával? oni zrovna levný nejsou...
Datum: 12. ledna 2011 17:44
 Je to dost drahé za jedno kolo...
Datum: 12. ledna 2011 17:12
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 chci se zeptat estli pude za studena vylisovat vložka válce na 40T lisu,dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2011 22:03
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 ok,díky moc za rady
Datum: 12. ledna 2011 22:03
 Nevim jestli to je bezpečné pro ten válec ale leden ladič od nás to dělal tak že sivyrobil kulatinu na přesný průměr vnitřku té vložky,asi s vůlí 0,04mm, válec dal do trouby na 150°C,tu kulatinu dal zmrazit,pak tu kulatinu vsunul do vložky a vytahl to rukou
Datum: 12. ledna 2011 20:18
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 to už vím jak to vitlačit ,jen sem se ptal estli to de zastudena,jinak když se to vylisovává tak se udělá trn kterym se to vylisuje
Datum: 12. ledna 2011 19:51
 drsnak: přípravkem voe  .... najdi si na netu jak má vypadat.
Datum: 12. ledna 2011 18:53
 no a když to nahřeju tou horkovzdušnou pistolí tak pak to jak mám vytlačit?
Datum: 12. ledna 2011 18:07
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 a nic nepraskne? když se nezahřeje ?,dadši to udělm tou horkovzdušnou pistolí teda
Datum: 12. ledna 2011 17:00
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel10977
 na 40t lisu půjde, ale proč rovnou tak násilným způsobem? Vždyť stačí válec nahřát horkovzdušnou pistolí a jde to jak po másle.
Datum: 12. ledna 2011 16:50
 zdar rdaci potřebuju poradit vejdou se mi komplet vidle i krkem s mz do rámu z čz 175 477??
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2011 15:40
Jméno: pepe
IP: uživatel1703
 Zdar draci, chcu se zeptat, jestli je možný, že mi stará osa předního kola nesedí v nových ložiskách (vsunout de sama a netočí ložiskem). Co stym? mám udělat novou osu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2011 20:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kurde to jsou otázky...mám doma šroubek a matka na něj jde našroubovat lehce nevadí to??? nebude se to vyšroubovávat když to utáhnu???!!!
Datum: 12. ledna 2011 20:46
Datum: 12. ledna 2011 14:14
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 to je ok ono sa po par kilometroch rozchodí
Datum: 12. ledna 2011 14:02
Jméno: cross
IP: uživatel2970
 hele já bych to nechal bejt tebou udělat pořádně nebo si to udělej sám ale stim nejezdi žádný závody já jel cup a skočil sem a upadlo my kole nevim jak ale upadlo !
Datum: 12. ledna 2011 13:20
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 pakliže jsou ložiska v pořádku (volně se točí), tak to neřeš, za jízdy je ta osa dost opřená o ten vnitřní kroužek a navíc stáhlá maticí osy, takže se to bude točit normálně..
Datum: 12. ledna 2011 12:15
 Už mi to CDI bezkontakt po 2 hodinách hladania závady hádže iskru  ale naštartovat mi to nejde sem tam sa to ozve.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2011 19:52
 je to možné lebo nechcelo to dobre štartovať ani s normálnym zapalovaním musel som pripojiť svetelné cievky na kladivko
Datum: 13. ledna 2011 19:52
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Myslel jsem jestliuž není ten tvůj magnet rotoru úplně vyšeptalej. Prostě existuje skutečnost že magnety časem slábnou... na slabém magnetu toho moc nenabudíš. Indikátorem stavu magnetu může být i porovnání svítivosti žárovek.
Datum: 13. ledna 2011 14:55
 mam tam 20tkoví magnet to bi asi chcelo zohnat 21tkoví
Datum: 13. ledna 2011 10:14
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Pokud jsis navíjel zapalovací pól, tak je slabá jiskra z důvodu že je málo závitů, nebo je slabej magnet rotoru.
Datum: 13. ledna 2011 7:41
 ale hádže mi to slabú iskru to bude asi tou cievkov a ešte som musel odpojiť ten skratovací rezistor so snímacej cievky to bol celý problém prečo to nehádzalo iskru bol tam tak malý prúd že neotváral tyristor budem tam muset dat vačší odpor a spravit poriadne ten unášač bez toho to nechcem naštartovat abi som ten tyristor nespálil možno len kebiže to chití na volnobeh pri nízkych otáčkach
Datum: 12. ledna 2011 15:59
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Nezapomeň popsat zkušenosti s laděním
Datum: 11. ledna 2011 22:22
 Pic schánim plánek na 4 kanál jestli ho n´ekdo má tak prosím pošletemiho dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2011 14:17
Jméno: standa
IP: uživatel10976
Datum: 12. ledna 2011 14:17
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 Zdar hoši žere víc fichtl na rezervu nebo na na normální provoz?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2011 0:24
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
Datum: 15. ledna 2011 0:24
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 i já mám tu tyčku pryč
Datum: 14. ledna 2011 23:11
 no ja ''tunil'' kohoutky tak,ze jsem vyndal tu trubiku u normalniho provozu a jezdil jsem tak vlastne jako na rezervu...pokud se mi pak ucpala rezerva,spustil jsem normalni a naopak..nikdy jsem s tou trubickou co je na normalni provoz nejezdil,ta byla vzdycky prvni co jsem vyndal
Datum: 12. ledna 2011 23:46
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 rezervu ucpanů nemám kohoutek sem čistil nedávno.
Datum: 12. ledna 2011 15:40
 boocheer: tohle se mi povedlo taky, ale autem...zustal jsem mezi polema  od ty doby vozim v kufru kanistr se 4. litrama, kdybych zase dostal takovejhle error a nekam se vydal
Datum: 11. ledna 2011 22:37
 no právě mám tam rezervu,najezdím 50Km a jdu dom,na druhý den jdu do škole a řeknu si: to vyjde včera tam bylo ještě na pár kiláků a v polovně cestě uc uc uc uc
Datum: 11. ledna 2011 22:15
 pokud o tom víte je to dobrý ale já jsem potom tlačildomů v ponětí že tam bylo včera dost benzínu jsem vyjel bez s kontrolování a ejhle....
Datum: 11. ledna 2011 21:50
Datum: 11. ledna 2011 21:42
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Jawadrak i ja súhlasím že na rezerve je to väčší adrenalín jazdiť než na plnú
Datum: 11. ledna 2011 21:33
 ja chodím furt na rezervu plnú nádrž nemožem natankovat lebo to bi som ju vyvozil za jeden den  ale aj tak na rezervu je to vačší adrenalín čakat kedy vinde  ))
Datum: 11. ledna 2011 21:22
 nebudete tomu verit ale pred pár dnami som na tom rozmislal kedy som otvoril kohutik... spomnal som na to ze este velmi dávno kedy som zacal zaoberat s motorkami chalani mi rikali ze na rezervu zere viac a to zdovodnili s tym ze má benzin vacsiu energiu lebo je nad otnorom kohutiku vacsie mnozstvo benalu... na tom som smial aj vtedy  aj ted...ale kto vy mozno ze by bola v tom pravda vtedy keby sme otvorili kohutik na rezervu pri plnom nadrze,,inak ked otvorime kohutik na rezervu vtedy kedy je treba nieje nad otvorom kohutiku vacsie mnozstvo benalu......... LEN vtedy to bol cititelné keby sme mali teoreticky 500litrovy palivovy nadrz a rezervu 0,7liter ... pekny sloh o nicom ja vim
Datum: 11. ledna 2011 20:33
 Nestačim se divit na co se lidi dneska nezeptaji...
Datum: 11. ledna 2011 20:26
 Určitě na normální provoz protože jak tě znám,určitě máš rezervu zacpanou - - - ŽERE TO FURT STEJNĚ
Datum: 11. ledna 2011 20:22
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 no asi tak
Datum: 11. ledna 2011 20:16
 eee ty zrejme nemas poneti jak funguje kohout ze ?
Datum: 11. ledna 2011 20:14
 PROBOHA....
Datum: 11. ledna 2011 20:11
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 zdravim,chci se ¨zeptat kdyz mám válec s výbrusem A a vněm píst s výbrusemB,a chtel bych koupit větčí píst tak koupim píst C ?,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2011 19:22
 To bylo defakto jenom ve fabrice, to rozdělení A, B, C...protože se válce a písty vyráběly zvlášť, tak se nemohl konkrétní válec brousit podle konkrétního pístu...proto se to značilo A, B, C, aby se to pak dalo spasovat dohromady s příslušnym válcem.
Datum: 11. ledna 2011 19:22
 nové piesty už nemajú tolerancije  všetko záleží na výbruse . Ja som si dal vybrúsiť valec na 4 vybrus zabudol som sa opítat aký to má presný rozmer kúpil som tam piest 39 a pridrel som to asi to malo malú volu
Datum: 11. ledna 2011 18:56
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a jako proč by neměli přesné tolerance?? právě že dnes jsou stroje na obrábění přesnější , takže všechny písty dokážou vyrobit v určité toleranci a tím pádem je nemusej rozdělovat do nějakejch tříd
Datum: 11. ledna 2011 18:56
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 C už asi dnes nekoupíš, škoda že ty dnešní písty už nemají přesné tolerance-rozdělení do tříd
Datum: 11. ledna 2011 18:26
 neni to vybrus ale tolerancni rozmerova trida takze koupis pist s odpovidajicim vybrusem a "A" pokud jsi to myslel takhle, pokud jsi to myslel jako nezname, tak pak nevim co mas na mysli )
Datum: 11. ledna 2011 17:53
 Zdravím draci, mám dotaz, vím že se na to tady už někdo ptal, ale nenašel jsem to tak se ptám znova. Co bych musel udělat proto, aby mě šla na motor 555 hlava, válec a karburátor? Někdo říká, že nebudou pasovat přefuky a někdo, že je potřeba vyměnit i kliku i s primárním kolečkem. Jinak tam vše pasuje bez problému? Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2011 19:45
 Jo, děkuju moc za rady, má to být válec, hlava a karbec z 21. Takže asi rovnou vyměním celý motor.
Datum: 12. ledna 2011 19:45
Jméno: standa
IP: uživatel10976
 pasuje to,funguje to,ale na rovinu ti řikam,že to jede na hovno...
Datum: 12. ledna 2011 17:45
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli myslíš válec a hlavu z 21 tak nemusíš měnit nic....akorát ti nebudou lícovat kanály a bude to mít menší výkon než klasická 21...podle mě je to blbost co chceš dělat , radši si sežen 21čku
Datum: 11. ledna 2011 17:55
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 Zdarec asi budu delat novy potah sedla na pionyra kolik sedlovyh spon bude asi potreba? kdyz koupim ten potah tak ho dam na molitan a dam tam spony nemusi se s tim nic delat ne
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2011 22:48
Jméno: jakes
IP: uživatel9449
 čím víc tím líp
Datum: 13. ledna 2011 22:48
Posl.aktualizace: 13. ledna 2011 22:25
 Chong: Skúsim to trafo. dakujem moc za rady dúfam že sa mi to podarí spojadnit.
Datum: 13. ledna 2011 22:25
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Počty závitů jsou problém. Nedá se to nějak empiricky spočítat. Faktorů je mnoho, zejména pokud se navíjí nadivoko a ještě k tomu nelze přesně říct jak silné mají magnetické pole magnety rotoru. Pro testování funkčnosti bych použil určitě trafo, až když by tohle bylo OK, takbych dělal pokusy s navinutým pólem. Trafo není problém sehant. Dneska se ke všemu dával adaptéry se spínaným zdrojem, takže adaptéry s klasickým trafem se vyhazují. Stačí ti sehnat nějakej adaptér ke spotřební elektronice odkud trafo vyndáš. Můžeš použít cokoli v rozsahu 6 až 12V okolo 10W. Ten příkon je důležitej parametr!
Datum: 13. ledna 2011 8:04
 Ja som asi spravil chybu v zdrojovej cievke pri prevíjaní už si nepamatám kolko závitov som natočil a nepoužil som drot 0,15 ale 0,16mm asi je tam okolo 1800 až 2000 závitov ešte bi som mohol skúsiť použiť trafo s klasickej cievky 6V/230V ale to bi som ho najskor musel zohnat
Datum: 12. ledna 2011 15:39
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Co se týká provozních otáček ad Wepo... z principu by měly být použitelné otáčky u CDI vyšší než u indukčního zapalování (doporučuji odbornou literaturu) Klasické CDI může narážet na problémy s indukcí napětí u vysokých otáček, to se však dá obejít konstrukcí DC-CDI které má nezávislý zdroj energie. Dnes bych byl spíše zastáncem použití zapalovacího pólu jako napáječe pro DC-CDI,kde pak lze jednoduše realizovat hall, či optozávoru, přičemž technické parametry CDI lze lehce odzkoušet na stole.
Datum: 11. ledna 2011 22:21
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Jawadraku 70V je málo.. přečti si text ke konstrukci.. 70V ti jiskru fakt nehodí  . Jinak k dotazu s póly magnetu.. ano, zjištuju je kompasem.. tedy přesněji buzolou
Datum: 11. ledna 2011 22:17
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 To Wepo: Cívka může být jakákoli, jde jen o její citlivost. Orientačně by měla být na 12 až 24V pokud se jedná o cívku, která byla původně relátkem
Datum: 11. ledna 2011 22:14
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Jenom pro zajímavost: Můj kamarád na to staré zapalování s kladívkama a kondíkem narazil tady tu destičku a napojil to na převinutou světelnou cívku a dal si na ŘÍDÍTKA PŘEPÍNAČ : KLADÍVKA / BEZKONTAKT ... řeknu Vám, na rychlé rozjetí a sílu v malých otáčkách je to dobré, ALe jak pak de na rychlost tak to strácí výkon...takže si to přepíná a jezdí jak DRAK...!
Datum: 11. ledna 2011 21:16
 Skompasom alebo označeným magnetom severný pol označeného magnetu bude pritahovat južný pol na magnetke ale doma nemám ani kompas ani označený magnet  tak som ju skúšal otočiť aj tak aj tak.Cievka má mať 2 vývody ja som ju použil z iného relé na 24 V lebo to čo je v návode som nemohol nikde zohnať to može byť aj celý problém. Teraz od toho idem už nechápem prečo to tú iskru nehádže na výstupe som nameral napätie skoro 70volt ale iskru nie a nie hodit. podozrieval som tú cievku premeral som ju ale tá je dobrá takisto aj tyristor a rezistori ale tiež sú dobré ešte pozrem diody ale ked nie tak už fakt neviem
Datum: 11. ledna 2011 18:50
Jméno: Wepo
IP: uživatel10027
 CHong: Mám to také doma postavené, akorát mi chybí ta cívka z relé, to musí být se třemi vývody ? Mám jen s dvouma...?!
A jak se dá určit jih a sever na magnetu...? třeba podle čeho? De to s kompasem?  Díky
Datum: 11. ledna 2011 17:22
 Odskúšám... ten odpor tam mám dakujem za rady  potom napíšem či to išlo alebo nie.
Datum: 11. ledna 2011 16:55
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 nezapomeň výstup snímací cívky dostatečně zatlumit odporem jak píšu v článku. Pokud by byl vstup tyristoru přebuzenej, hrozí zničení tyristoru. Není marné dát na výstup snímací cívky antiparalelně dvě křemíkové diody (např. 1n4148) jako ochranu GATE tyristoru
Datum: 11. ledna 2011 14:38
 neska som vyfasoval tú magnetku z mechaniky o ktorej sa tam píše a dal som tam nový tyristor skúsim to nahodit
Datum: 11. ledna 2011 14:26
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Ahoj, napiš mi na mail co mám na webu. Proberem co s tím máš.
Datum: 10. ledna 2011 22:44
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 šak si pretoč celý stator alebo magnetku aby ťi to hadzalo na uvrati a to že užto nehádze isku ssa museloniečodosrať
Datum: 10. ledna 2011 22:38
 čuzz, seso prosimtě chtěl sem setě zeptat jestli budeš někdy mít ještě to těsnení tyčky spojky jawa 250 tady je odkaz http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1186.html - nechce to nic najít - je to těsníní kola naboje v kterym je tyčka tak aby netekl ven olej je to nějakej filc, tesnení a pertinax
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2011 0:29
 draku ty mi davas,,, vzdit jsem ti chtel po pulnoci odpoved na maila,,,, sada je doprodana a dle me uz nebude,,,
Datum: 11. ledna 2011 0:29
Jméno: saxik1111
IP: uživatel10969
 ahoj draci jawa 175 rv.1953 ma elektroinstalaci na 6 nebo 12v? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2011 22:38
Jméno: saxik1111
IP: uživatel10974
 tak asi jo to je na baterii a je to 175
Datum: 11. ledna 2011 22:38
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 není to spíš z roku 1958? v 53 by to mohla být max 125c nebo 150c a ta jezdí bez baterie
Datum: 11. ledna 2011 21:52
Jméno: saxik1111
IP: uživatel10974
 mela by to byt 356 jj dik
Datum: 11. ledna 2011 21:24
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 nastartuj to přes baterku z auta a hned ji odpoj
Datum: 11. ledna 2011 20:08
 furt nevim co je to za stroj...
Datum: 11. ledna 2011 19:46
Jméno: saxik1111
IP: uživatel10850
 aha ja nemam baterku pujde to nastartovat pres 4,5v trafo?
Datum: 11. ledna 2011 19:43
 Jawa 175 z roku 53? Hustý...
Datum: 10. ledna 2011 23:24
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 na 6V
Datum: 10. ledna 2011 23:08
 Zdravím, dnes jsem po dvou měsících nastartoval kejvu250,běžela asi 10sekund a najednou vypla,ampérmetr při poloze bez světel přestal ukazovat výchylku (-) zjistil jsem že nedává jiskru na svíčce ani na přerušovači, všechny ostatní el.spotřebiče jedou takže to vypadá že mi odešla indučka,ale proč tak najednou ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2011 20:55
 Stejnětak to může být blbý kontakt na spínačce, to jsem nad tím proseděl hodin, než mě to napadlo....
Datum: 10. ledna 2011 20:55
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 Hoj, mě takto jednou přestala fungovat indučka na kejvačce po té co jsem projel mlhou, navlhla propálila se a byl konec. H
Datum: 10. ledna 2011 20:50
 Čus, prosím vás jak je to když si na Babettě210 změním barvu, měl sem oranžovou a teď dělám lak a bude černo-žlutá a chci se zeptat kde mi to přepíšou, kam mám jít a kolik to stojí ?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2011 20:17
 Pokud jí nemáš přihlášenou na značkách, tak je to jedno, jakou barvu máš, když neni zapsaná v tý kartičce.
Datum: 10. ledna 2011 20:17
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel1194
Posl.aktualizace: 11. ledna 2011 7:20
Jméno: shlaighter
IP: uživatel10697
Datum: 11. ledna 2011 7:20
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 eee to je uplne niečo ine
Datum: 10. ledna 2011 21:48
 Nemá to stejnou nádrž jako Jawa 90 ?
Datum: 10. ledna 2011 21:14
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 10. ledna 2011 20:54
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ta motorka je vyrobená v CCCP  myslím že presne niekde na ukrajine sa robili
Datum: 10. ledna 2011 20:32
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 túto motorku som mal ale nemal som techničak k nej ale viem že mala dva rýchlosti tak do tých 45km/hod by sa mestila
Datum: 10. ledna 2011 20:31
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel1194
 tak nic
Datum: 10. ledna 2011 20:14
 Ahoj.Bohužel z toho inzerátu není možné zjistit jakou má ten moped v techničáku psanou konstrukční rychlost a to je pro tebe dost podstatné. má li víc než 45 km/hod. jseš v háji. musel by jsi mít vyšší třídu
řidičáku.
Datum: 10. ledna 2011 20:08
Jméno: tomas9
IP: uživatel9835
 čus chtěl bych se zeptat jaký je výkonostní rozdíl mezi primárním kolečkem 9 a 11 zubím??
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2011 17:47
Jméno: standa
IP: uživatel10976
 primární/sekundární převod nemá nic společného s výkonem motoru....
Datum: 12. ledna 2011 17:47
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Myslím, že i ten 11 zub je převod dost krátkej, já to měl, to se vyškrábalo snad všude, když musel spolujezdec do kopečka seskakovat tak to bylo spíš ze strachu, aby se fichtl do tak prudkýho kopce nepřevrátil do zadu nebo abych neztratil spolujezdce  No, jestli to chceš na fakt extrem kopce třeba i ve dvou tak to tam dej, akorát budeš pořád řadit a není to na rychlost. Jestli jezdíš prudký kopce+rovinky, tak spíš 11z. Ale nejlepší bude, když si vyzkoušíš víc koleček jestli máš tu možnost, a podle toho tam to kolečko dáš. Jinak rychlost a odpich je něco jinýho než výkon, jak psali už níž
Datum: 11. ledna 2011 16:12
 Žádný.
Datum: 10. ledna 2011 21:15
 len prevodový 9 bude mat vačšiu akceleráciu ale nepojde tak rýchlo
Datum: 10. ledna 2011 18:18
 výkonostní?žádný...
Datum: 10. ledna 2011 18:14
Jméno: Nike21
IP: uživatel5056
 Zdarec jak se vyměnují ložiska v kolech u jawy 21 dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2011 18:01
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
Datum: 10. ledna 2011 18:01
|



|