Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím, chtěl bych se vás zeptat, jestli někdo máte osobní zkušenosti s jawettou standartkou? Sháním něco na ježdění na brigádu do sousední vesnice za pár korun(a hlavně to největší + je to, že nepotřebuje doklady, takže to vyjde levněji než kde co) a abych se obden nevracel pěšky vedoucí moped vedle sebe. Je to spolehlivý? A pak jsem slyšel takovej blud, že na tom nejde jet jak na kole, když se to rozbije, je to pravda(prej je to strašně těžký)?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2010 8:58
 kup si raději fictla pincka jawu 20 . 21 a máš to lepší ne jewetu
Datum: 18. prosince 2010 8:58
 Jaweta je hezčí, ale staďáka bych bral taky.
Datum: 17. prosince 2010 19:39
 kup si radsej stadaka
Datum: 17. prosince 2010 18:59
 Dobře, jestli ji někdo máte, nabídněte
Datum: 17. prosince 2010 18:35
 Pokud se Jawetka seřídí, tak jak má, tak nevidím problém, Známej na ní jezdil od Mělníka do Plzně k rodičům na jeden zátah. Problém vidím akorát v nepřístupnosti karburátoru. Klidně si ji pořiď a seštelu.
Datum: 17. prosince 2010 18:24
 Bábu jsem měl a bylo to k prdu. Pomalu to jezdilo, nedrželo to volnoběh, svíčka furt černá a každou chvíli na vyhození, bábu už ne...
Datum: 17. prosince 2010 17:59
Jméno: Hofmi
IP: uživatel10827
 já mám na prodej babetu 210 v super stavu,pod 2000 nejdu
Datum: 17. prosince 2010 17:26
Jméno: Martin
IP: uživatel9681
 Já jawetu měl...ale určitě nebrat!! špatný chlazení, a navíc zbytečně složitej na rozdělávaní atd....volil bych určitě stadiona nebo babetu...
Datum: 17. prosince 2010 17:00
 cus! mám jawetku doma rozobratú (este som s tym nejel) tezky to nieje  spis lachky,,,ale moc by som to nedoporucoval na kazdodenné jazdy skoda za to  ,,vypádá to tak ze je háklivá lebo rám je lisovany z tenkych plechov, radsej si kup babettu  na kazdodennú jazdu
Datum: 17. prosince 2010 15:10
 zdarec potrebuju kontakt na nekoho kdo dela v brne klikovky diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2010 12:10
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 tak si ten kontakt najdi ve zlatejch stránkách nebo na googlu a přestaň zasírat jawamanii a fichtlkrámek
Datum: 17. prosince 2010 12:10
 tak draci zacina se nadelovat pod stormek,,,,o vikendu jestli to klapne,,vsechno co sesa vytvoril se stehuje na lepsi rychlejsi a zabespeceny servr,, vyhoda lepsi banovani, ,vetsi rychlost na klikani  a o tom to je,,, pokud to neklapne zdarne,,,tak budu ladit docela dlouho databaze,,takze pokud bude kix,,tak trpelivot draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2010 20:11
 tak asi nakonec se presun presova a nejaky jiny termin,, ja to ted nezvladnu,,sorac,,ale bude to co nejdriv,, me samotneho to stve
Datum: 17. prosince 2010 20:11
 drzim palce seso
Datum: 17. prosince 2010 15:20
 tak ad to klapne
Datum: 17. prosince 2010 15:04
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Pevny nervy, ja bych nato nemel prehazovat db  tak drzim palce
Datum: 17. prosince 2010 13:46
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jojo přesně seso, ať to hlavně klapne
Datum: 17. prosince 2010 7:12
 to zní zajímavě seso džím palce, aby to klaplo všecko =)
Datum: 16. prosince 2010 23:51
 rychlejsi krámek na vianoce pre vsetkych
Datum: 16. prosince 2010 22:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čaute zkoušel někdo z vás do čz 150 ( 57mm) napasovat kroužek ze 175 ( 58mm) ? říkám si jestli ho mám upilovat a dát ho tam..zas aby nebyl moc nafest
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2010 9:22
Jméno: adas
IP: uživatel10480
 v nouzi to jde, najel jsem takhle určitě přes tisíc a bez náznaku problému. Ale sežeň co tam patří, určitě to je lepší.
Datum: 17. prosince 2010 9:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no právě u fíka když to je o výbrus tak to jde ... ale u tohodle by to bylo asi moc nafest...budu muset sehnat origo
Datum: 16. prosince 2010 22:47
 tak přebrousit na 58mm..
Datum: 16. prosince 2010 22:46
 no blbost ci ne ja som to zvikal delat do fichtla .. ale v mojom pripade rozdiel bol len 0,25mm ne 1mm
Datum: 16. prosince 2010 22:17
Jméno: krumpl
IP: uživatel10862
 blbost
Datum: 16. prosince 2010 22:13
Jméno: bože
IP: uživatel10520
 to jsou kokoti, policajti do mě nabourali a eště namě nadávali co dělam v zimě na motorce. Brzdil jsem trochu vic prudce a najednou rána docela slušná trošku mě pochroumali plech a, když měli keci tak jsem se donich pustil že to budou mít drahy a, že mě nedali dostatečnej odstup tak sklapli podivali se na sebe eště nšco řekli a ja že du volat policajty a oni at nevolam že mě to zaplatěj, ja že ne že volam, akorat mě sralo to, že na autě neměli ani škrábanec. chvili jsem je buzeroval nakonec už byli dost vystrašený a tak mě dali 500 Kč a jeli  kokoti mohl jsem jim udělat možná pořádnej problém. Nechtělo se mě pak někde běhat na policajty a mít stim starosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2011 23:45
 Jestli kecáš tak seš padlej na hlavu  .Moc tomuhle nevěřim.
Datum: 29. ledna 2011 23:45
 tak aspon bych si to nafotil, takhle nemas jistotu jestli to nebudou resit dal, vubec bych se nedivil kdyby to jeste prekroutili... Ale pokud tvrdis ze auto meli ok tak bych to moc neresil
Datum: 16. prosince 2010 22:47
 kdybys ty policajt zavolal to bys viděl ty manévry.oni musí volat při jakékoli nehodě služ.auta.ale pokud ty jsi měl vše ok tak bud v klidu.nikde není zakazano jezdit na motorce v zimě.
Datum: 16. prosince 2010 22:16
 jj nezapnem pás koli policajtom,,aspon nesetrime ich  oni nemusia byt hránené s pásmi
Datum: 16. prosince 2010 22:09
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Policajti ve výkonu služby nemusí pásy používat, ale když jedou bez pásů, tak mají většinou deaktivované airbagy. Jinak jezdit raději s pásy, nejen kvůli policajtům.
Datum: 16. prosince 2010 22:03
 neznásám policajti,,kukám ked idem v meste ze oni nemajú ani pro boha zapnuty bezpecnostny pás ale keby si to nemal ty? tak by rád pi*ovali,,FUJ
Datum: 16. prosince 2010 21:44
 Áno presne tak L. má pravdu  ale ked na policajti volás policajtov to sa neoplati lebo oni sú koko... a na kazdom fichtle sa dá nájst chybu.. a zrazu si na vine
Datum: 16. prosince 2010 21:41
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 A ja bych ty policajty beztak zavolal, i kdyby tam meli skrablej lak a resili to, kdovi co napisou do zpravy, nakonec z toho vyjdes ty jako vinik
Datum: 16. prosince 2010 21:37
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Policii je nutné zavolat k nehodě tehdy, když se účastníci nemohou dohodnout na čí straně je vina i když je škoda zanedbatelná.
Datum: 16. prosince 2010 21:20
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 Proc by nemohl volat policajty . V zakone je napsane jen ze pri kdyz vznikne pri nehode skoda do 100 000 tak policii volat nemusis , ale můžes
Datum: 16. prosince 2010 20:41
 kvuli tomu ani ne, ale skoda nad 100 000 nevznikla, takze nema co volat policajty. Mimoto, myslis, ze by kolegy jen tak nechali ?
Datum: 16. prosince 2010 20:25
 Proč by měl problém... to že jel v ziměna motorce? Zakázané to neni takže jakoby bylo léto... Kdyby vpálili do auta kvůli malému rozestupu tak by taky řekli že nemá v zimě jezdit autem?  Je to vina jejich,oni udělali chybu,ty jsi jel normálně
Datum: 16. prosince 2010 20:22
 budicek !!!!!! sen konci !  kdyby jsi zavolal policajty tak by jsi mel problem spis ty.
Datum: 16. prosince 2010 20:12
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdar píšu kvuli ty mojí čz 250 mám tam tokovej problém se svíčkou mám ju pořád černou ale uplně suchou jen tokový černý úsady vždycky se mě to dole ve svíčce zanese a začne probijet a nejede to musim ju vyškrabat to černý a valí dál jehlu mám na 2 zářezu z hora bohatost směsy to nevim ale mám to tak aby to nestřílelo do karbecu když je to chudý nebo bohatý olej s převodovky to nebere a předstih mám tak jak má být mažu 1:35 olejem mobil výfuk je čistej poradte jak se zbavit těch černých úsad na svíčce
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2010 19:47
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 možné příčiny: studená svíčka, moc bohatá směs, moc oleje v benzínu, přisávání oleje z převodovky.. něco z toho to bude, karbon se tam netvoří jen tak. Doufám že nekontroluješ svíčku po minutě volnoběhu, to je pak černá vždycky... Jeď chvíli (2km) furt na plnej plyn bez ubrání, pak hned (ještě za jízdy) vypni motor a zařaď neutrál, zastav, nech trochu zchladnout a pak koukni na svíčku.. Jestli bude čistá a cihlová, tak je vše v pořádku, jen ty to podtáčíš, jestli bude furt černá, pak je problém viz výše..
Datum: 16. prosince 2010 19:47
 caute draci chcem sa opytat jako respektive kolko km mam spravit na pinckovi ked chcem mat kvalitny zabeh ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2010 19:54
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 cca 500 - 1500km.. tohle je dost relativní, záleží na těsnosti válce a výbrusu, počtu kroužků pístu, použitém oleji, stylu jízdy.. návodů na záběh je všude hafo, pohledej si sám, obecně platí bohatší směs, víc oleje v benzínu, zbytečně to nehonit, nebrzdit motorem(!), a vůbec poslouchat motor a reagovat na jeho chování...
Datum: 16. prosince 2010 19:54
 zdar mam problém s plynovým lankem na jawě 555 zapijím ho a už je pul plynu,šechno je na minimum,tohle my hlava přestává brát jedno lanko už jsem takhle vyhodil,je chyba umě nebo v lanku,osobně mam podezření na moc dlouhý bovden,díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2010 8:51
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 jeste kdyz dodam, tak zkratit jen tu cernou plastovo kovovou vec co chrani lanko.... jen tu zkratit, lanko at zustane stejne dlouhy...
Datum: 17. prosince 2010 8:51
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 Jo, bude to asi lanko na pionyra s rychlopalem a ne kolejkou- bud zkus zkratit ten bovden opatrne-jemne pilka na zeleco- a nebo jim zkus rict ze chces na kolejku lanko- teoreticky by ti pomohlo i lanko na jawu kejvacku ale bylo by zbytecne dlouhy ale asi bys nemusel nic kratit
Datum: 16. prosince 2010 22:48
 pokud to nemužeš vratit do obchodu a koupit lanko na 555 tak skus skrátit bowden jak píše Lori
Datum: 16. prosince 2010 20:41
 Jestli to nasadis, a chova se to jako bys pridal pul plynu tak bych zkusil zkratit nejakym zpusobem tu buzirku/hadicku nevim jak to nazvat co ochranuje lanko
Datum: 16. prosince 2010 20:34
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 pokud máš vše originál (jako např. víčko karbecu), tak to asi nebude lanko na 555
Datum: 16. prosince 2010 19:56
Jméno: PavelManak
IP: uživatel10861
 Ahoj lidi, mám takový dotaz: .. mám babetu 210, mám vyměněny všechny čelisti , a neustále mi teče olej do bubnu .. když chci nastartovat tak to prokluzuje /vyměnoval jsem i gufero takže nevím co dál .. prosím mohl by mi někdo poradit ?? .. Předem děkuji za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2010 11:37
Jméno: -!!-
IP: uživatel10577
 Nevíte jak urychlit aby zařadila dvojdu dříve ,, ?
Datum: 29. prosince 2010 11:37
Jméno: PavelM.
IP: uživatel10577
 Navařil,zbrousil a jede "!" . Zatím jen doufám že tam někdy naskočí ta dvojka .. zatím jede jen na jednicku .. nechce přeřadit .. Jinak díky moc ...
Datum: 28. prosince 2010 20:17
 No takže máš nakonec otlačený unašeče, když jsi psal že jsi vyměnil čelistia unašeče nechal starý, tak jsem předpokládal, že jsou v pořádku(neotlačené). Navařit tam na to otlačené místo, už mě taky jednou napadlo ale zatim jsem to ještě nezkoušel. Pak dej vědět jak to dopadlo.
Datum: 28. prosince 2010 14:19
Jméno: PavelM.
IP: uživatel10577
 Děkuji myslel jsem si to že to bude tím ,,plíškem" .. zkusím kousek navařit .. zatim ahoj...
Datum: 28. prosince 2010 8:55
Jméno: krosss
IP: uživatel10178
 zdar hej měl sem to same newěděl jsem si rady až jsem nato přišel když šlapneš na pedal mělo by to přitlačit čelisti k bubnu . ale jestli ten roztahovak je starši tak už je ne ktajich vyježděnej a netlačí na ty pracky protože ho už nepusti ty dva konce stači když nadvařiš to misto na roztahovaku kde se dotykaji pracky a mělo by to byt ok.
Datum: 27. prosince 2010 22:02
Jméno: PM.
IP: uživatel10577
 Zkusím to vše ještě překontrolovat, zdrsnit ..a snad to půjde ...
Datum: 27. prosince 2010 11:28
 Čelisti tam musí mít vůli mezi bubnem a také musejí dosedat celou plochou. Jestli se nechytají k bubnu, tak jsou buď špatně složené, nebo bych buben trochu zdrsnil jemnym šmirglem a ono to naskočí a po třech přeřazení je zase hladký. Zkoukni podle dílenský příručky nebo katalogu náhradních dílů, jestli tam máš všechno co tam má být a hlavně ve správném pořadí.
Datum: 26. prosince 2010 10:21
Jméno: PavelM.
IP: uživatel10577
 Ano myslm buben dvojky /ten vpravo .. .. může to být tím že čelisti v něm jsou zbroušené - nejsou úplně na těsno... ??.. zkusím babetu roztlačit z kopce jestli při vyšších otáčkách to nenaskočí ..
Datum: 25. prosince 2010 23:43
 Pokud si to dobře vybavuju, tak se má za káždých okolností točit buben dvojky a když se na něj přichytí pakny, tak protočí převodovku a ta roztočí vnitřek jedničkovýho bubnu a startovací čelisti v jedničkovym bubnu se roztáhnou a roztočí klikovku. Nevim jestli jsem to popsal úplně dobře. O jakém bubnu mluvíš ty? Popřípadě si zopakuj, jak fungují spojky: http://alesmarek.byl.cz/babetta/
Datum: 25. prosince 2010 14:42
Jméno: PavelM.
IP: uživatel10577
 Gufera jsou taky nové/olej odlit, už to konečeně neteče .. unašeč jsem nechal starý .. vše je jak má být ale neustále nechce nastartovat. .. čelisti se při šlápnutí točí ale nepotočí bubnem ..
Datum: 23. prosince 2010 23:28
 Po každém zásahu do spojek(ať je to odmaštění nebo cokoliv jiného), tak se musí spojky zaběhnout. Takže musiš jezdit hodně po městě aby se to furt snažilo řadit a uvidíš jak se to bude zlepšovat, stačí tak 50-100 km. Pokud jsi měnil čelisti, podívej se, jetsli se v bubnu otáčí volně, kdyžtak je přibruš, unašeče jsi předpokládám dával taky nový. Pokud tam tekl olej doufám, že jsi vyměnil všechny ty gufera(ve spojkách jsou 4 + O-kroužek a další dvě jsou na druhé straně), pak taky ulej ten olej, jak ti tady radily, když vyšroubuješ ten šroubek na kontrolování, tak Babettu ještě nakloň na stranu toho šroubku aby vyteklo ještě trochu víc. Po tomhle by to mělo řadit jedna báseň.
Datum: 23. prosince 2010 14:33
Jméno: PavelM.
IP: uživatel10577
 Odmastil jsem to jak jsem jen mohl, ani kapka oleje ale neustéle to nechce zabírat .. nerozočí se buben .. nevíte co s tím ? Děkuji.
Datum: 23. prosince 2010 0:16
Jméno: PavelM.
IP: uživatel10577
 Ok. dekuji za odpoved.. zkusím a napíšu
Datum: 17. prosince 2010 19:00
Jméno: Uffoneek
IP: uživatel5767
 Moc oleje v převod. skříni, měl jsem ten samý problém po GO  Povol ten šroubek co je z boku a trochu odpusť, inak ty bubny potom pořádně odmasti, ať ti to neprokluzuje
Datum: 16. prosince 2010 21:05
Jméno: mi
IP: uživatel5617
 jak mam poštelit jawu 21 když to teď mám rozdělané?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2010 18:49
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 myslim ze treba narvat podkovu do zavrenyho motoru je problem
Datum: 16. prosince 2010 18:49
 Záleží co poštelovat..ale stejně bych to dělal až to bude složený...
Datum: 16. prosince 2010 18:31
 cus draci co rikate na stroje v profilu okomentujte?diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2010 16:17
Jméno: jawista21
IP: uživatel7934
 stando nwm uz sem ted nekdy premejslel ze by tam byli dobry ale nwm jestli je tam dam
Datum: 17. prosince 2010 16:17
Jméno: standa
IP: uživatel10864
 ta dvacítka je docela slušná....proc ji nevratis revmaplechy?
Datum: 17. prosince 2010 11:08
 sú tam motorky
Datum: 16. prosince 2010 22:59
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 zcela nádherny obycejny pionyrci- tak jak je mam rad
Datum: 16. prosince 2010 22:50
Jméno: pkf
IP: uživatel10792
Datum: 16. prosince 2010 18:33
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
Posl.aktualizace: 19. prosince 2010 18:18
Jméno: pkf
IP: uživatel10792
 tak to byla velice inteligentní odpoved,fakt nekdy se tu najdou sami profici,,ale bohužel ani ja ti v tom moc nepomůžu mám ho sice na jawě ale taky s ním bojuji,prostě kvalita z NDR
Datum: 19. prosince 2010 18:18
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 zkus drátama... jestli chceš poradit nějaký schéma, měl bys uvést kam ho chceš vlastně zapojovat..
Datum: 19. prosince 2010 17:58
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 19. prosince 2010 17:52
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nedá, musíš si to vyrobit, případně nechat vyrobit
Datum: 19. prosince 2010 17:52
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 Čau hoši chci se zeptat jestli je někdo ze Zlínského kraje a má doma na pionýra komplet nožní plechy na prodej nějak levně. Popřípadě kdo by měl tak ať se tady ozve a popřípadě hodí foto. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2010 18:54
Jméno: spojka
IP: uživatel6546
 Ja mam taky komplet nožní plechy aj prsíčka na pionyra!"nožní plechy prodam za 500!a a prička za 350.
Datum: 18. prosince 2010 18:54
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 400 je malo , 800 a sou tvoje
Datum: 16. prosince 2010 18:31
 sory přehlídl sem ze zlinskýho ja sem z vysočiny z Třebíče takže z ruky
Datum: 16. prosince 2010 18:29
 já bych je taky měl nékde mít a jsou mi na nic a odkud jsi poštou to pude poslat??
Datum: 16. prosince 2010 18:27
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 800 je moc. Za 400 bych je bral. Máš fotku?
Datum: 16. prosince 2010 17:31
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 mám , ale za levno neprodam koupil sem za 200 prodam za 800 . Beres to ?
Datum: 16. prosince 2010 17:21
Jméno: Hofmi
IP: uživatel10827
 čau SESO,chtěl sem se tě zeptat jestli bys mi nemohl zboži ktery bych si tady dneska obědnal poslat do zítřka,abych to měl co nejdřív.diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2010 17:55
 OBJEDNEJ IHNED JA TI NAPISU JAK TO STIHNU ,,ALEHNED OBJEDNAVEJ,,MELO BY SE TO STIHNOUT
Datum: 19. prosince 2010 17:55
 ahoj co znamená když machanik řekne musíme vyměnit kastroly
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2010 15:23
 pisty
Datum: 17. prosince 2010 15:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hrnce , kastroly ...piodle mě mají na mysli válce a tím pádem i písty
Datum: 16. prosince 2010 21:44
 nevim to jistě ale tata tak řiká pístům v traktoře že to jsou hrnce,takže asi pisty
Datum: 16. prosince 2010 18:06
Jméno: sramda
IP: uživatel9498
 Zdar draci nemohl by my někdo napsat rozměry toho pantu jak drží sedačku já ho nemám tak bych si ho zítra na praxi vyrobyl.dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2010 15:47
Jméno: sramda
IP: uživatel9498
 na 21 jawu
Datum: 16. prosince 2010 15:47
 custe draci, mam jawu 21 a delal sem na ni renovaci , a ted ho skladam , nema nekdo nejaky super odkaz na fajne el . zapojeni diky vsem ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2010 16:47
Datum: 16. prosince 2010 16:47
Posl.aktualizace: 19. prosince 2010 9:37
 boocheer ® a nechceš ju ja ji nepotřebuju
Datum: 19. prosince 2010 9:37
 kdoví možna tu hlavu používávíc strojů ale já tvrdím že toto je na 100X z motoru jikov... zabývám se generálkama těchto motorů a tyto hlavy tam jsou
Datum: 17. prosince 2010 21:59
Jméno: Lukawe555
IP: uživatel10866
 100% MF 70 travní sekačka dělal sem tyhle stroje
Datum: 17. prosince 2010 12:44
 To je z frézky Tera... Motor Jikov 133Ccm
Datum: 16. prosince 2010 22:33
 asi to bude zo zahradnickeho stroja
Datum: 16. prosince 2010 17:03
 Čus typoval bych to na nákej Puch...moped ale nejsem si vubec jistej
Datum: 16. prosince 2010 16:44
 Anketa: Aka prilba chrani vasu hlavu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2010 15:58
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 já mám tu co Jenco, akorát v jinejch bojovejch barvách
Datum: 17. prosince 2010 15:58
 FOX TRACER cerno bilo modra
Datum: 17. prosince 2010 15:41
Datum: 16. prosince 2010 22:25
 Červená Nolan s plexi
Datum: 16. prosince 2010 22:08
 mam endurovou Marushin X-Moto. Trochu hlucna, hlavne kdyz je dobre nasmerovanej vetrnej stitek na motorce
Datum: 16. prosince 2010 20:17
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 na čízu integrálku Caberg, na fichtla kšiltovku, případně kokosku pokud jedu někam dál .)
Datum: 16. prosince 2010 19:50
 Na čz 180 mam klasickou integrálu, na staré stroje mam klasického kokosa...
Datum: 16. prosince 2010 16:31
 Jedině Kokos!
Datum: 16. prosince 2010 16:29
 co ja vjem taká klasická jawácká ,armádná
Datum: 16. prosince 2010 16:19
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Ten krosovej kybl z lidlu
Datum: 16. prosince 2010 16:07
Jméno: Mara
IP: uživatel1226
 no jelikoz jezdim zavodne minibike tak mam Shark S650 ROX-X tušim
Datum: 16. prosince 2010 15:49
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 KOKOS
Datum: 16. prosince 2010 15:08
 řidičák ještě nemám takže bud nic nebo kokos
Datum: 16. prosince 2010 13:31
 Kšiltovka
Datum: 16. prosince 2010 12:31
 waki cobra je starší po taťkovi
Datum: 16. prosince 2010 12:27
Jméno: standa
IP: uživatel10859
 nemam rád přilby....a když už to musí bejt,tak stará dobrá bílá kokoska
Datum: 16. prosince 2010 12:04
|



|