slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  943  944  945  946  947  948  949  950  951  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
čau mohl bych se zeptat jaká je nejvhodnější svíčka na tohle období díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2010 19:29
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
n15c
 
 
Datum: 12. prosince 2010 19:29
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, má 555 stejná kolečka a hřídele v převodovce jako Jawa 20/21/23 ? Dík... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2010 11:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10846    
jooo prevodovka z 555 je nesehnatelná....ale je vcelku dobře sehnatelný motor na 05 z kterého tam vše pasuje(hřídele,futra,kolečka,vidlička,automat,pastorek startovani...no vše)....jediný rozdíl bude,že budeš mít už pořádnou dvojku......bacha,neskládat dohromady kolečka z převodovky z 555 a z 05 po roce výroby 63!! víc kolíků!
 
 
Datum: 13. prosince 2010 11:16
 
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo aha :-D
 
 
Datum: 13. prosince 2010 10:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel8967    
to bylo na toho podemnou na FICHTLAŘE
 
 
Datum: 13. prosince 2010 8:56
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sorry, ale nemám motor 20/21/23 denně na očích...
 
 
Datum: 12. prosince 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ty kokot ! když je ten motor cca o 1,5 cm uzší tak asi budou i hřídele kratší ne?
 
 
Datum: 12. prosince 2010 21:29
 
 
 
 
Jméno: FICHTLAŘ      IP: uživatel4805    
přesně je to jiny je jen stejna hlavni hřidel a hřidel předlohy
 
 
Datum: 12. prosince 2010 20:25
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
pasují tam z 05 , ale už je tam jiný převodový poměr ( lepší , ale není to original )
 
 
Datum: 12. prosince 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to vše jiné... jen ty kolečka na dvojku by tam seděli, ale musel bys to trosec upravit... mel bys pak delsi dvojku
 
 
Datum: 12. prosince 2010 19:41
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no prostě jednoduśe řečeno je to jiný všecko... :-D
 
 
Datum: 12. prosince 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jiné počty zubů na kolečkách
 
 
Datum: 12. prosince 2010 19:33
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
celá prevodovka je uzsia,,uzsie kolecká,kratsie hriadele
 
 
Datum: 12. prosince 2010 19:03
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
*to
 
 
Datum: 12. prosince 2010 19:02
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No, tak ti je teda gól :-D
 
 
Datum: 12. prosince 2010 19:02
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Všecko
 
 
Datum: 12. prosince 2010 19:01
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A můžeš mi konkrétně říct co? Prosím...
 
 
Datum: 12. prosince 2010 18:52
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemá
 
 
Datum: 12. prosince 2010 18:40
 
 
 
 
Jméno: Darviss      IP: uživatel9693    
nazdar draci mam taky problem že ked nakopnem svoju Jawu 20 tak sice na volnobehu bezi ale ked pridam tak ju dusi a to nehovorim otom ze sa ani nechce rozbehnut po par nakopnuti uz nenastartuje vobec ... benzinu ma dost ... privod benzinu som cistil od nadrze az po karburator a trysky ... sviecky som skusal 2 ... dakujem za kazdu radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: Darviss      IP: uživatel7793    
takze mal som tam sviecku BRISK N14C a N15C tak som skusil dat inu PAL N15 staru zhrdzavenu z wartburga a isla hned na prvu supu a ide bezchybne :-D
 
 
Datum: 10. ledna 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
hm, je to tady trošku zamotaný. no ale zkus karbec nastavit podle návodu - hladinu, přetěsnit, jehla na druhej a orig. filtrbox a musí to jít aspon tak nějak. jinak jdi po zapalování. zkus kousek pootáčet celym zapalováním do stran, ale jen o kusek. nebo nastavit přesné hodnoty. a uvidíš co se stane.
 
 
Datum: 21. prosince 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: Darviss      IP: uživatel7793    
tak hej je cisty dost lebo asi len pred tyzdnom a pol som ho čistil a aj to nebol velmi zaneseny ... akurat benzin z neho trochu kvapka ale od carbonu nieje ... vydis kamos mi hovoril ze jeto toto ties robila ale ze ekd dal ruku na karbec tam kde ide filter a nechal iba malu skaru an vzduch tak to islo takze dal silonku na dvojmo a nato ocelove sitkoa uz islo vsetko vporiadku
 
 
Datum: 21. prosince 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a výfuk je čistý ?
 
 
Datum: 19. prosince 2010 17:34
 
 
 
 
Jméno: Darviss      IP: uživatel7391    
takze vybral som gufera a su v poriadku nastavil som bohatost dal som na 3. zarazku z hora lebo motorka je po vybruse ... potom som nastavil hladinu benzinu v plavakovej komore ... motorka si trochu pohučala plyn som mal aj naplno a dusilo ju i tak a potom zase nesla ani nastartovat. uz som stoho hotovy ... nic v tej motorke nieje a i tak nejde :/
 
 
Datum: 18. prosince 2010 13:06
 
 
 
 
Jméno: Darviss      IP: uživatel7391    
nie olej netečie ... tak ja sa nato pozriem ci to nebudu gufera nahodou abo čo ... ale najskor az cez vykend lebo cez tyzden chodim neskoro domov tak nestiham ale dik za rady keby ta este nieco nahodou napadlo tak možeš poradit lebo ja sam nwm co stym :-D
 
 
Datum: 15. prosince 2010 20:02
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja už tiež neviem skús tie guferá ked to bolo rozobrate mohlo sa stým pohnúť až boly staré tvrdé tak to može robit to alebo tesnenie medzi kartrami može to tade podsávat vzduch.Olej ci stoho neteče ??
 
 
Datum: 15. prosince 2010 18:57
 
 
 
 
Jméno: Darviss      IP: uživatel7391    
j uz som aj to kontroloval a je tam benzinu fakt dosť :-D a hlavny uzaver je dobry ide jak ma
 
 
Datum: 14. prosince 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to možné pozri výšku hladiny ale ked ti to teče tak asi bude vysoká jak hovado bud je utopeny plavák alebo ten ventýlik čo zastavuje benzín može vnom byť špina alebo čo alebo može biť zlý ja som stým mal tež problém lebo nemám hlavný ventýl benzínu z nádrže a henten netesnil tak som ho musel dat nový. Hladina má byť povrch plaváku ked ho potopíš s volakým šrobuvákom alebo čo.
 
 
Datum: 14. prosince 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: Darviss      IP: uživatel952    
hej to som uz tiez robyl aj dizi som poprefukoval aj s tenkym dôtikom poprebijal a aj tie dierky jak sa dava vzduchovy filter ... vydiš a dost sa mi to zalieva z benzinom ... ked mam zapnuty bezin tak mi to až velmi kvapka ... nemôže to byť presate ?
 
 
Datum: 13. prosince 2010 19:44
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ešte skús pozret v karbeci tie vzdušníky skús ich prefúknut skompresorom alebo prepchat z volakým tenkým drotom
 
 
Datum: 13. prosince 2010 18:56
 
 
 
 
Jméno: Darviss      IP: uživatel952    
tak sviecku som kupoval pred par dňami takže svieckou to nebude ... zapalovanim tak isto lebo to som nastavoval a iskru hadze ako drak ... ona bola asi pred mesiacom cela do šrobika rozobrata lebo som dal vymenit cele osky kvoli vypadavaniu rychlosti takze ostatne suciastky by tam mali byt tak isto vporiadku myslim si ze to bude nieco s karburatorom ... filter tiez nebude zaneseny lebo tam mam svoj vlastne vyrobeny ale skusal som aj pôvodny ktory je uplne novy aj bez filtra som skusal no stale nič ... tesnenie je tam dobre to som uz kontroloval... aj tlak je tam dobry takze kružky su vpoho ... skusim este pozriet na tu ihlu a gufera lebo uz fakt nwm co stym :/
 
 
Datum: 13. prosince 2010 16:21
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mne tak dusila ked som mal zlé guferá bralo to falošný vzduch a z prevodovky prisávalo olej ale dusenie može robit vela vecí pozri či ti dobre tesní karbec z valcom bohatosť zmesi zapalovanie špinavý vzduchoví filter a sviečka to može tieš robit najlepšé ked tam dáš sviečku novú 40 Kč ta nezabije ale hento vipadá byť na ten karbec šupátko si mal vonku ? ešte bi mohla byť spadnutá ihla
 
 
Datum: 12. prosince 2010 22:03
 
 
 
 
Jméno: KOUDY.OK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar dracic dneska jsem rozpůlil motor ze čz 125/453 a když sem sunadal kliku tak na levé hřídeli byli 3 ložiska vedle sebe je to normální nebo nějaká blbost? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Neni to prostřední ,,ložisko" nakonec jenom labirint? Standartně to tak bylo, že mezi dvouma ložiskama byl těsnící hliníkový labirint
 
 
Datum: 12. prosince 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: 1      IP: uživatel6804    
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2010 16:48
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel10849    
Jak řekl standa..V německu koupiš vše, ale je to jen o penezich..Neni problem postavit 20ti konoveho simsona ale to je zase o penezich..
 
 
Datum: 13. prosince 2010 16:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10846    
proč by ne....na simsony prodavaj v německu 70-tkový kartery,spojku,primár,80,90 až 130ccm válce a k nim určené sání,filtry,karburátory....výfuky,převodovky,zapalování taktéž...koupíš vše....jen to sešroubovat a naladit smes a na zapalovani dat rysku proti rysce....to neni umění,ani ladění,ale byznys.... dobrej byznys......!!! Bohužel (a možná díky bohu) na fichtla seženeš minimum a o sešroubování to neni!
 
 
Datum: 13. prosince 2010 11:53
 
 
 
 
Jméno: pkf      IP: uživatel10792    
v polsku je možné vše!
 
 
Datum: 12. prosince 2010 18:40
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
to teda neni ale co uz
 
 
Datum: 12. prosince 2010 18:17
 
 
 
 
Jméno: Deko      E-mail:      IP: uživatel9903    
Nazdar draci, mám dotaz. Lze narvat do rámu jawa 20 nějakou krosovou pneumatiku? Sice ten mitas je takový s lepším vzorkem ale mě se jedná o nějaký drapák. Protože už teďka i když je pneu velmi sjeté je mezi kolem a rámem max centimetr místa. Děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2010 12:11
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to zní zajímavě :-D zanech odkaz na fotky, docela by mě zajímalo jak to vypadá motor v pionýrovým základu a ještě dělaný na kross, popřípadě pošli fotky na kolombo.u@seznam.cz , abych se mohl podívat.. to se jentak nevidí :-D budu se těšit. K
 
 
Datum: 13. prosince 2010 12:11
 
 
 
 
Jméno: Deko      IP: uživatel9903    
Děkuji moc, tohle jsem potřeboval vědět. O nějaký předpis se mi stejně nejedná protože jsem použil součástky co dům dal a postavil jsem krosku z rámu pincka a motoru ze 175, jen gumy jsou v bídném stavu, takže se sháním po nějakém obutí. Mám to jen tady na pole a kolem na vyblbnutí, když mi přítelkyně nechce nějaké to pořádné enduro dovolit.
 
 
Datum: 13. prosince 2010 8:59
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no 3*16 už je víc jak předepsaná 2.75*16, ale i tak by se to vlízt mělo, ale pokud chceš obout pneu tohodle typu, tak kup klasický vzorek tenhle se na pionýry nedával, ale pokud chceš něco s větším vzorkem tak když se podíváš do mého profilu na toho zelenýho pincka tak vzadu je mitaska 3,00*16 a ještě ke všemu hrubý drapák a normálně se mi vešla ještě je tam místo, nic sem neupravoval, vpředu mám mitasku 2*75 drapák jemnější a taky v poho, tak pokud chceš spíš enduro vzorek a ne uplnej drapec kup tohle http://www.extreme-sport.cz/motopneu/16-pneu/enduro-16/mitas-2-75-16-m-c-46p-reinf-tt-e-06.html velikostí se rovná originálu, nacpeš jí tam uplně v poho, a docela i drží v terénu pěkně =) a není to uplně extremní krosovej drapec taková střední cesta.
 
 
Datum: 12. prosince 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
3,00 x 16 je moc velká...jako vejde se tam , ale je to zbytečný...kup si normálně drapák 2,75 x 16 ..musí se tam vejít ...kdyžtak si prodluž řetěz o článek nebo 2
 
 
Datum: 12. prosince 2010 20:28
 
 
 
 
Jméno: Deko      IP: uživatel9903    
Nene, mám tam úplně starou gumu sjetou popraskanou, a to jsem přesně chtěl slyšet ten Mitas. Máš na myslí tuto? http://www.mototechnik.cz/index.php?main_page=product_info&cPath=19&products_id=259 Jen jsem se chtěl ujistit že se mi tam vleze :-)
 
 
Datum: 12. prosince 2010 20:07
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi uplně nechápu tvůj dotaz, ty tam už máš drapák od mitasu a nevyhovuje a chceš od jiný značky nebo o co jde? Kdyžtak mi to upřesni, já na mitaskách jezdím fechtlcupy a jsou v pohodě, kdyžtak zanech odkaz kterou mitasku nebo typ máš.. potom budu vědět jak si to myslel, mitas opravdu nejsou špatný drapce na pincka to stačí, nebo tam máš ted silniční pneu od mitasu? nebo o co jde v tohle dotazu ? ?
 
 
Datum: 12. prosince 2010 18:47
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lori. Koukal jsem na ty kompresory, zapojil jsem je, ale funguje jenom jeden, takze na prodej nemam. To ja jenom aby jsi vedel a nemyslel si, ze jsem na tebe zapomnel. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2010 15:53
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Jasny pohoda, me ho jeste ten den privez kamos :-) uz i zapojenej... jen sem nechtel zakladat novy tema kdyz nam tamto smazali... ale dik :-)
 
 
Datum: 12. prosince 2010 15:53
 
 
 
 
Jméno: migaty      IP: uživatel6610    
todle neni mozny na silnici 5 cm snehu silnicari nic na fikovy je to vo hubu na letnich kolech od rana huste snezi, +2 teplota de dolu to bude klouzacka - vysocina . jak je u vas ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2010 17:53
 
 
 
 
Jméno: tomas_j.r      IP: uživatel10508    
Lori: já za zimní vždy považoval kola s hřebama např: http://www.jawa-50.cz/clanek/uprava-pneumatik-pro-jizdu-po-snehu-a-lede.html
 
 
Datum: 12. prosince 2010 17:53
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u nás +3... silnice už rotzály jenom jsou trochu mokré. A snih kolem už taky taje,už je tu jen taková zmrzlá sračka s hlinou :-D
 
 
Datum: 12. prosince 2010 16:13
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u nas +4°C, silnice cisty, jenom motorka chybi :-D
 
 
Datum: 12. prosince 2010 15:45
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Fik a letni kola, hmmm znas i jiny?
 
 
Datum: 12. prosince 2010 15:39
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Roman u nás je podobně...spálil sem si obě uši jak je silné slunko
 
 
Datum: 12. prosince 2010 15:27
 
 
 
 
Jméno: Roman      IP: uživatel7934    
u nas sviti slunicko je tady 20 stupnu nad nulou a lidi a se koupe v jizere
 
 
Datum: 12. prosince 2010 15:14
 
 
 
 
Jméno: Oliss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čaute mám problém.1).jak jsou ty tyčky co fržijou válec i hlavu jedno se mi zlomila v tom závizu v motoru :-( nevitě nekdo jak to vydělt?. 2). mám od kámoše píst+válec+hlavu a ta hlava mi na ten válec nechtěla sednou neměloto kompresi ptoto sem zlomil tu 1) tu tyčku předem díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2010 8:10
 
 
 
 
Jméno: menhy      E-mail:      IP: uživatel10750    
s tim závitem bych si nebyl moc jistý,přece jenon je to ocel a musíš se trefit vrtákem přesně doprostřed
 
 
Datum: 13. prosince 2010 8:10
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
...nejlepší je vyvrtat přesně doprostřed zalomeného šteftu 4mm díru a udělat tam závit M6, v lepším případě se ti ten šteft zadere do závitníku pak to vytočíš a nikdo nic nepozná :-)
 
 
Datum: 12. prosince 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zhruba tak jak píše menhy...ještě je možnost pokud to trochu kouká z karteru, tak na to nasadit matku a přivařit jí, pak se to lépe chytne klíčem a snadno se to vytočí
 
 
Datum: 12. prosince 2010 12:21
 
 
 
 
Jméno: menhy      E-mail:      IP: uživatel2773    
měl jsem stejný problém.sundej válec a zkus ten zbytek šroubu vytočit třeba kleštěma,pokud se ti to nepovede tak malým šroubovákem tukej do šroubku po směru závitu(povoluj),pokud ani to nezabere musíš do toho šroubu vyvrtat dirku a vývitníkem ho vytáhnout.co se tíče hlavy tak nedotahuj to silou zkus ji zabrousit brusnou pastou(50 kč),ale hlava z pařeza bez úpravy na fíka nejde.
 
 
Datum: 12. prosince 2010 12:16
 
 
 
 
Jméno: NFS3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec, hledám nekoho kdo by mi stočil kliku na 80mm (rozlisovana je). Nejlépe nekdo ze Slovenska. Zaplatim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2010 14:47
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus! oni ti urcite urobia http://www.kovoobrabanie.eu/serv01.htm
 
 
Datum: 12. prosince 2010 14:47
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
čau, mám tu jeden dotaz ohledně čz 175 bevím co je to za tym protože to mám na traktoru a to že to nastartuji krásně na první kopnutí ale hned to zase chcípne, karburátor jsem vyčistil, svíčku mám brisk n 15c myslíte že by to byhlo být tou svíčkou jaká je dobrá na tuhle zimu čím by to ještě mohlo být díky moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: thompson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
možná ti odešli guvera na klice, jakmile se to trochu zahřeje tak profouknou, až to vychladne tak zas nastartuješ a tak dal... vyměnit
 
 
Datum: 12. prosince 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čaute potřebuju poradit , potřebuju sundat kyvku u 250 kejvy a tak jsem vydělal ten šroub s mazničkou a ještě ten pojištovací co byl do špičky ,ale stejně to nechce jít ven ...nechtěj jsem do toho nějak bouchat ...tak to mám teda normálně vybouchat? nebo je na to nějakej fígl ..dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak už to je dole
 
 
Datum: 12. prosince 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, potřeboval bych poradit. U mé 555 se špatně řadilo (na místě nebylo možné zařadit jedničku) a vyskakovala trojka. Řadička byla rovná, automat utáhlý. Když jsem rozpůlil motor, kupodivu tam nebyla žádná katastrofa. Kolečka nemají vymletý žádný zub, kolíky v pohodě - akorát u startovacího segmentu jsou dva zuby pryč. Napadá mě vidlička- nevíte jak poznám, že je špatná? Nebo nevíte co by to mohlo ještě způsobovat ? Dík moc... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2010 14:58
 
 
 
 
Jméno: pajoš      IP: uživatel10891    
 
 
Datum: 26. prosince 2010 14:58
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za 485 dostanes len zrepasovany :-) a to do 20,21,23 NE do 555
 
 
Datum: 25. prosince 2010 23:36
 
 
 
 
Jméno: pajoš      IP: uživatel10891    
chce to noví řadící automat to mi dělalo taky noví a možěš vyjet nový stojí 485kč
 
 
Datum: 25. prosince 2010 22:11
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
taky to vidim na omletý pouzdra a velkou vůli na předlohové hřídeli..
 
 
Datum: 12. prosince 2010 13:28
 
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel10842    
koukni na vůli koleček na hřídely a pouzdra hřídelí
 
 
Datum: 11. prosince 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Hoj draci. na babettu 210 stačí jenom číslo rámu a udělat pojištění? nebo musi bejt aji nejaka karticka? diky za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2010 13:29
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
přesně tak, se skupinou B zároveň automaticky získáváš i Am, i když se to do řidičáku nepíše
 
 
Datum: 12. prosince 2010 13:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, na Babettu stačí řidičské oprávnění skubiny B
 
 
Datum: 12. prosince 2010 9:00
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
ok. a jak je to stim ridicakem? kdyz mam ridcak na auto (B) muzu jezdit na babette? nekdo rika ze jo, ale zase nekdo rika ze ne! Tak jak to teda vlastne je? dik moc za rady :-)
 
 
Datum: 12. prosince 2010 7:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když se budeš chovat slušně a nebudeš ze sebe dělat machra tak postačí když si prineseš štítek na opásní údajů.
 
 
Datum: 11. prosince 2010 17:06
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
Zdravim. Co si myslíte o ložiskách na kliku? ZVL nebo SKF? Bude to pionýr na běžné ježdění mezi vesnicema, případně někam dál, ale žádný závody, žádná snížená hlava (ani nic co by snižovalo životnost ložisek). Tak by mě zajímalo, co byste doporučovali, chci mít na dlouho pokoj, ale zase bych nerad vyhodil 5x tolik za SKF, když by ZVL splnily stejnou funkci. Díky za názory. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2010 16:16
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10537    
ZVL to je přece osvědčená kvalita, SKF moc nemusím jednou to je made in italy podruký finland
 
 
Datum: 13. prosince 2010 16:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10846    
do seriovky seriový ložiska.....co víc dodat....
 
 
Datum: 13. prosince 2010 13:21
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
kazdej vyrobce ma nekolik kvalit lozisek. U pionyra jsem zjistil ze je potreba spise jen jedno kvalitni lozisko a to pod kolecko co je retez z venku tam je to nejvic namahany a taky do víka.
 
 
Datum: 12. prosince 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hh: v kvalitě sem nepoznal rozdíl, když sem dělal motory drží oboje a fungují jak mají, jde jen o to že jsou dražší, protože si myslím že to je jako ze vším, že platíš pouze značku.. ikdyž kvalitou jsou srovnatelný, ale třeba v nich nikdo jiný rozdíl našel, já tedy ne..
 
 
Datum: 11. prosince 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
zvl-zkl montuju do všeho, a že jsem už spáchal různý zvěrstva tak ložiska nezradily nikdy
 
 
Datum: 11. prosince 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na normální ježdění ZVL bohatě stačí
 
 
Datum: 11. prosince 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
budu nakupova u autorizovanýho prodejce SKF, kterej je zároveň smluvním prodejcem ZVL, takže plagiátu se nebojim... spíš jde o to proč dávat několika násobně víc za drahý ložisko když slovenský by to zvládlo taky.. u nejspíš už jsem se rozhodl, pro ZVL..
 
 
Datum: 11. prosince 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: Fíkus      IP: uživatel3522    
zkušenosti s tim nemam ,ale v lete se chystam na GO a budu davat SKF...podle me to má smysl...
 
 
Datum: 11. prosince 2010 18:22
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel7611    
Myslím že u obojího máš stejnou šanci, že narazíš na čínskej plagiát. Tam pak bude životnost stovky km.
 
 
Datum: 11. prosince 2010 18:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
děláte z tech ložisek chuáčky..... dá se na nich najet 30tis bez problému....
 
 
Datum: 11. prosince 2010 17:07
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau ja sem dal standart zvl bez vule c3 a nemam s tim problem , sice sem mel ze zacatku spatn svedomi :-D ale mam na tom najeto pres 2000 km a zadnej problem
 
 
Datum: 11. prosince 2010 17:01
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus! no ja som zvolil do mojho motoru vsade SKF... lebo som za dlchy cas schánal vsetky nové a originalné diely a dal som tam spickové aby to vydrzalo co najdlchsi cas,,podla mna stoji za to
 
 
Datum: 11. prosince 2010 16:38
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čaute, je tohle normální ojnice na pio ? http://images.motoinzerce.cz/m/i/474/474043_1.jpg prodejce píše že je na Babettu210 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2010 13:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10846    
říká vám něco pojem ilustrační foto??
 
 
Datum: 13. prosince 2010 13:23
 
 
 
 
Jméno: Martin Fel      IP: uživatel5767    
On si asi myslí že když je na tom napsaný jawa 50 tak jestli to néní na pionýra. Inak ta ojnice je opravdu na Babettu 210, už jenom že ta ojnice je kratší než na pio.
 
 
Datum: 11. prosince 2010 18:52
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už podle toho jak je dlouhé je vidět že je to na babetu... nechápu smysl tvého dotazu.
 
 
Datum: 11. prosince 2010 17:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no tak když to píše tak to asi je na babetu ne?
 
 
Datum: 11. prosince 2010 15:02
 
 
 
 
Jméno: bob ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus lidi lze překopat fichtla na elektro startování? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2010 21:26
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
Ikdyby jste někdo vyždímal 30W výkonu na takovém motoru... na přímej záběr? Těžko :-)
 
 
Datum: 12. prosince 2010 21:26
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobře dobře,vidím že píšu polokraviny, ale i tak si rejpnu. Přeci jenom auto potřebuje okolo 500 A ke startu. Nevím kolik MOTO?!? A to sem chodí jeden klučina co na tzv. skočpáku skutečně skáče :-) Tak tomu to musí jít asi hodně stuha.
 
 
Datum: 12. prosince 2010 18:56
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
simip: jenže těch "30W" jen na dvou cívkách, třetí je jen pro zapalování a se světelnym okruhem má společnou akorát kostru. Rotor magnetoalternátoru je šesti pólový, takže by zas takovej proud potřeba nebyl, aby to za 3s spálilo vinutí cívky, možná by to šlo s použitím Chongovo úpravy statoru se 4 stejnýma cívkama, kdo ví.. každopádně to za to nestojí..
 
 
Datum: 12. prosince 2010 13:35
 
 
 
 
Jméno: Lori ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 12. prosince 2010 9:59
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš pravdu,ale největší problém by byl,že 30W by to neroztočilo,takže by tam musel pouštět velký proud a to by ty cívky nepřežily. Hele je škoda,že už to video nemůžu najít,bylo to hustý. Startér jak z Felicie s takovým ozubeným kolečkem. Na rotoru u zapalka druhé ozubené kolečko.Při startu se hřídel povysunula ze startéru a roztočila motor.
 
 
Datum: 12. prosince 2010 9:13
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
simip: tim by z toho udělal ten synchronní motor ale jen střídač je málo, musel by komplet překopat elektriku, vzhledem k tomu že každá cívka má jinak silný jádro, jinej počet závitů, jinej průřez drátu a ještě jsou některý vzájemně propojený a spojený na kostru...
 
 
Datum: 11. prosince 2010 22:57
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nikdy jsem to nerealizoval,ale budeš potřebovat baterku a střídač. Pak se ti to v pohodě roztočí. Fór je v tom,že střídač bude stát jak hora fichtlů :-) a to nemluvím o tom,zda by to ty drátky vůbec zvládly,jestli by se neužhavili. Hele nejjednoduší je vzít baterku,relé a startér. Viděl jsem to na youtube u rusáků. Myslím,že to tu dokonce někdo dal na fichtlpokec.
 
 
Datum: 11. prosince 2010 19:44
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
karlos: a kde bereš tu teorii? nemohlo by to fungovat ani kdybys tam pouštěl 400V, tohle neni dynamo ani synchronní motor
 
 
Datum: 11. prosince 2010 15:27
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teoreticky by ti to mohlo fungovat, kdyz pustis do civek proud
 
 
Datum: 11. prosince 2010 13:28
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
asi mu to nestartuje na nakopnutí:-) :-)
 
 
Datum: 11. prosince 2010 13:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a k čemu je to dobré?
 
 
Datum: 11. prosince 2010 13:20
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
ano, potřebuješ baterku a startér, zbytek záleží na tvojí fantazii a zručnosti
 
 
Datum: 11. prosince 2010 12:03
 
 
 
 
Jméno: Lori ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za 7dni je burza v chotusicich, planuje tam nekdo jet? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2010 12:29
 
 
 
 
Jméno: Matous_KH      IP: uživatel7314    
Jojo, nejspíš se tam podívám:-)
 
 
Datum: 13. prosince 2010 12:29
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Jojo, na kameru sem koukal :-)
 
 
Datum: 11. prosince 2010 14:26
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lori budes prekvapeny ale mraky lidstava tam bude,,, to by musela byt kalamita aby tam nikdo neprijel zde muzete online sledovat momentalni stav ,,lebo tam maji web kameru http://kamera.pocitace-caslav.cz/cgi-bin/viewer/video.jpg,,,,cauce,, muzu ti to posalt,, kdybys chtel
 
 
Datum: 11. prosince 2010 14:12
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10218    
Me by spis zajimalo kolik lidi tam bude postavat v tomhle pocasi :-P
 
 
Datum: 11. prosince 2010 10:41
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Uvažuju o tom jestli nemám zajet vyhodit 3000,- za vejfuk na ČZ :-D a asi to tak dopadne
 
 
Datum: 11. prosince 2010 10:36
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
možná bych tam hodil voko, ale asi je tam třeba bejt brzo ráno co? nějaký origo prkotiny ny fichtla by se hodily. klidně bych se i rád potkal s někým u brány.
 
 
Datum: 11. prosince 2010 10:29
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel9423    
mižu fika zjizdet tim zpusobem, ze ho nastartuju a nechám na volnoběh venku na mrazu ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachl21 ® a to si jen nasadil a jelo to nebo si něco upravoval vetší tryska atak já ji mám u stejskyho taky objednanou
 
 
Datum: 11. prosince 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
75 mě to jezdilo s origo :-D to ta cestovka jede určo víc...
 
 
Datum: 11. prosince 2010 15:07
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Boocher : jj jede :-)....prvně sem tam měl dvoukroužák píst a to nemělo šanci překonat 80 km/h....s jednokrouźkem to šlo jedna báseň
 
 
Datum: 11. prosince 2010 10:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
miguel: Proč bys to takhle zabíhal? :-D Nechápu účel...
 
 
Datum: 11. prosince 2010 9:51
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já vyjel dvě nádrže a bylo zajeto :-D
 
 
Datum: 11. prosince 2010 9:40
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachle to jako fakt ti jede 86 s cestovní sadou? :-D ty vole to si snad hned udělámtaky já myslel že to jede tak 75-80
 
 
Datum: 11. prosince 2010 9:28
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já sem válec zajížděl prvních asi 400 km...a pak už sem se s tim nebabral :-)....válec sice upravenej ale po rovině 86 km/h....válec mi připadá zbytečný zajíždét eno nuno
 
 
Datum: 11. prosince 2010 0:15
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně jak píše hh takhle je to nejhorší způsob co můžeš pro pionýra vymyslet, je potřeba zajíždět motor při zátěži to znamená, že je nejvýhodnější sednout a jezdit a měnit styl jízdy od volného až po styl kdy ho vezmeš do otáček ale né na dlouhou dobu, tímhle zajížděcím tempem dosáhneš nějlepšího výkonu po zajetí a nestatíš výkon, kdybys ho nechal jen bublat na volnoběh, tak to není ono, a je to opravdu nevhodný.. obleč teplý věci a vyraž s ním ven, pokud se bojíš námrazi, nebo nechceš jezdit jako já kvuli solení silnic a následnýmu ničení laku, dílů... tak počkej než sníh opadne a budeš mít pokoj a dobře zajetý válec pokud dáš na naší radu..
 
 
Datum: 11. prosince 2010 0:11
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
můžeš všechno ale tohle je úplná blbost.. zajíždění je o tom střídat různý styly jízdy, aby motor získal pružnost.. takhle se sice "zajede" ale bude to slabý.. to neni záběh ale záhuba..
 
 
Datum: 10. prosince 2010 23:43
 
 
 
 
Jméno: Nike      IP: uživatel5056    
Zdarec když mám motor po go na své jawě 21 a mám doma 11sekundarní kolečko jestli to můžu použít dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2010 9:41
 
 
 
 
Jméno: Lori ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Muzes ale zajizdej s citem
 
 
Datum: 11. prosince 2010 9:41
 
<  943  944  945  946  947  948  949  950  951  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 03.05.2025 11:19:03 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu