slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
SESA je na DOVOLENÉ .-) něco mí řiká že to bude peprná dovčaale i tak bych měl makat od 16,7 .-)       jinak - Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  947  948  949  950  951  952  953  954  955  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: vondra      IP: uživatel10557    
Zdravim, když jsem měnil na fechtlu ložiska na klice tak jsem na jednu stranu dal ložiska, které bylo kryté-dva plastové kroužky a vevnitř je vazelina-je možny, že mi ta vazelína brzdí celou kliku? Protože po složení mi to nejde nastartovat (předstih a odtrh mám) a když se to snažím na jedničku roztlačit tak se to přetáčí hrozně těžko. Děkuji za odpovědi a rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
vazelina to urcite nebrzdi. Sundej ze spojky retez vyndej svickua skus otocit klikovkou a prevodovkou pote zjistis co jde stuha! HH to je dobrej napad budu si to pamatovat, ale do toho loziska musim hodne jemne tak snad to pomuze az stim zase nekdy budu mit problem. Kdyz todoho boucham zboku mam obavy ze rozcentrovavam kliku, ale co se da delat kdyz jinak to neumim stejne je to na pionyrech vetsinou vylagrovany tak je to jedno
 
 
Datum: 07. prosince 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: onďa      IP: uživatel10822    
no já právě ty plastovy kryty z těch ložisek oddělal, ale právě jsem se chtěl zeptat jestli to nebrzdí ta vazelína, protože se to opravdu těžko otáčí.
 
 
Datum: 07. prosince 2010 13:44
 
 
 
 
Jméno: krumpl      IP: uživatel10806    
hele .. vem na to krumpleho nastroj - krumpac... vyresi vse .... ne .. proste problem je ze - bud: klika neni zcentrovana... nebo neni axila... nebo blby loziska ( opominam kryty..) atd...
 
 
Datum: 06. prosince 2010 21:53
 
 
 
 
Jméno: bimbo      IP: uživatel1723    
majzlík na to ! ještě lepší nápad :-D je libo zbíječka?
 
 
Datum: 06. prosince 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
viz. fermez, při slisování karterů se ložiska lehce kříží, po sešroubování karterů, pokud klika nejde úplně volně, se může klepnout přes majzlík na vnitří kroužek ložiska, případně na kliku
 
 
Datum: 06. prosince 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mam tedá názor že do kliky se prostě ničim nebouchá...na všechno jsem si vyrobil stahováky a přípravky, abych se nějakému bouchání do klikovky vyhnul...Klikař by k tomu asi taky řekl svoje :-)
 
 
Datum: 06. prosince 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když do toho bouchne kladivem pŕed dřevo nic se nestane.....děda, já už to tak děláme dlouho a nikdy se tím nic nepoškodilo
 
 
Datum: 06. prosince 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jak vidim tak ste tady pěkní profesionálové do kliky bouchat kladivem tak to muže udělat jen vůl a dat kryty ložiska na kliku to sem taky ještě fakt neslyšel :-D
 
 
Datum: 06. prosince 2010 20:46
 
 
 
 
Jméno: onďa      IP: uživatel10557    
Vím, že se to takhle přes počítač určuje těžko, ale nevíte kde se stala zrada, že mi ten stroj času nejde nastartovat???
 
 
Datum: 06. prosince 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
nn tim to neni a zakryty lozisko tam nesmis davat na kliku!! do dlouho nevydrzi az ta vazelina prestane mazat tak zadres lozisko!! nebo rozsypes! Stuha ti jde nejspis proto ze se zmackla klika a jde stuha bouchni lechce kladivem zboku do hridelie klikovky nejlepsi z obou stran a mela by jit lehce. Nebo muze byt problem v prevodovce jestli jse dal kartery na silikon a predtim tam byl papir tak tam chyby vule!
 
 
Datum: 06. prosince 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: kozel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak, na klikovku kryté ložisko nepatří, neboť jak se ti to ohřeje, vazelina vyteče a ložisko nebude mazáno olejem z paliva díky té zátce. Jinak pokud jsi měnil gufera a nenamazal je zevnitř ( jak je hřídel ), tak je tam velké tření, to ale časem povolí, až se to mázne.
 
 
Datum: 06. prosince 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: plašt      IP: uživatel10520    
cau draci nevite o nakym slusnym plasti 16 na 175 čízu kterej ma slusnej vzorek, aby se stim dalo nekam vyjet a hnedka to nehrabalo na zimu a blato a aby to neskakalo posilnici takovej poloteren diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: plašt      IP: uživatel10520    
ten mě bude možná vyhovovat akorat evim jestli nebude mit velkej odpor po silnici?? to je asi blbost ze??
 
 
Datum: 07. prosince 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.extreme-sport.cz/motopneu/16-pneu/enduro-16/mitas-2-75-16-m-c-46p-reinf-tt-e-06.html a nebo jakejkoli jinej enduro plast..
 
 
Datum: 06. prosince 2010 23:00
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 16:17
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj :-( nerespektujú veterány
 
 
Datum: 07. prosince 2010 16:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10821    
je to zajímavá kombinace. 40-60 leta znamenali velkej pokrok v motorismu,takze se není čemu divit,že lidé svoje miláčky vylepšovali pro lepší jízdní vlastnosti či pohodlý.Ať vemu v uvahu hafo starejch CZ predválečnejch,na který nekdo implantoval zadní kluzáky z péráka,tak i předválečný jawy kolikrát dostali jinou zadní "nápravu",která byla odpružená....na péráky se montovali sedla z OHC ci z kejvačky,montovali se světla z kejvaček a z octávií protože byli hlubší a víc to svítilo....nesmíme ani pominout prototypy OHC na rámu kývačky.....Peněz tenkrát taky moc nebylo,takže každej si musel vystacit se svépomocí a v rámci dílů,které měl k dispozici....to je to krásné na historii...dneska kazdej druhej pitomec najde ve stodole "veterana" a protoze uz samou nudou neví co by,tak z toho dělá homemajd krosky a streety,který sou pouze paskvilem a je to smutný....
 
 
Datum: 07. prosince 2010 16:03
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
to ej zajímavý.. ta kývačka v tom hodně vynikne.. a s tím motorem to nemusí jet zle :-D
 
 
Datum: 06. prosince 2010 19:41
 
 
 
 
Jméno: PAJA      IP: uživatel2970    
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 15:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10821    
jako úlet dobrý,ale věřim že díky svejm silničním vlastnostem podvozku by ho v terénu zprášil každej na 4T 450ccm s terénim podvozkem...mimojiné to co tam předváděl na jedničku,tak udělá muj brácha na RM 125 a nebude se na tom tolik klepat
 
 
Datum: 07. prosince 2010 15:37
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Par takovejhlech bastlu jsem videl prodavat i tady v cechach. Jenom kdyz je to tak nebezpecnej offroad tak by me zajimalo jak by se podvozek tvaril na motocrossovou trat :-D
 
 
Datum: 06. prosince 2010 21:56
 
 
 
 
Jméno: Haluch      IP: uživatel9362    
To chci, ten zvuk mi rve srdce :-D Jinak nebezpečný otáčky :-)
 
 
Datum: 06. prosince 2010 20:01
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
ty kráávo ten to pěkně reje xDD nač traktora zavoláme si tady toho blba ten nám pooře zahradu i se stromama xD
 
 
Datum: 06. prosince 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
další expert
 
 
Datum: 06. prosince 2010 17:54
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel10820    
Zdravim všechny draky.Sehnal jsem motor čz 175/450-03 který má zapalování jawa D603 6v,50w kostřený - pól .Myslím že to není orig pač dle schématu 175 má kostru + 6v 45w.Otázka tedy zní nevíte z čehoto je? Díky za odpovědi. :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2010 19:16
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
najdi si el. schéma kejvačky (Jawa 353,4) a regler zapoj podle něj
 
 
Datum: 06. prosince 2010 19:16
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel10820    
Diky za osvětu chtěl jsem se ještě zeptat jetli nevite jak zapojit stator s 1cívkovím reg .Mám na něm svorky 61,51,a jedna neni označena.Totiž to zapalko je celý rozebraný tk schanim info abych to mohl zapojit .
 
 
Datum: 06. prosince 2010 18:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak že by panelka? Ale to samé mam na 477 :-D
 
 
Datum: 06. prosince 2010 18:24
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
stator je stejnej pro všechny zapalování od 45W do 75W, výkon záleží jen na rotoru, proto bude na každym statoru napsaný JAWA, protože ho Jawa vyráběla..
 
 
Datum: 06. prosince 2010 18:22
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel10820    
Dik za odpověd ale myslím že to 477 neni pač co jsem koukal tk 477 má 55-60w a navic na tom zapalku je napsano JAWA.
 
 
Datum: 06. prosince 2010 17:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
martin: čz 175/477
 
 
Datum: 06. prosince 2010 17:33
 
 
 
 
Jméno: Fikman      IP: uživatel3522    
Ahoj SESO, chci se tě zeptat jestli někdy v budoucnu budeš mít na skladě nový řadící automat do pionýra a jestli se dá nový někde sehnat. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: Fíkus      IP: uživatel3522    
no já bych si to taky rád zrepasoval ,ale nechce se mi řezat a potom svařovat ta čepička (když se mění ta pružina)
 
 
Datum: 07. prosince 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co se da repasovat na automatu,,vymena pruzinek a mozna pilnikem udelat zobacky,, a nechat pozinkovat cena soucastek 100kc
 
 
Datum: 07. prosince 2010 19:44
 
 
 
 
Jméno: manik      IP: uživatel10823    
automat do fichtla?????
 
 
Datum: 07. prosince 2010 19:08
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj na motoren je vsetkoooo drahé,,preto odtial nekupujem nic :-D:-D
 
 
Datum: 07. prosince 2010 16:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10821    
moc dekuji za info.....vubec sem nevedel ze jelinek jen prodava repasy....ale tak pokud je treba repas krátkýho automatu na 555/05 kvalitní tak proč ho nekoupit.....jinde ho nesezenes....ze motoren.sk jsou zlatokopové vím...take jsou schopni vsechno sehnat ci vyrobit,tak se vůbec nedivím....
 
 
Datum: 07. prosince 2010 16:07
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za 27eur dostanes novy na motoren.sk
 
 
Datum: 07. prosince 2010 15:41
 
 
 
 
Jméno: jawa..20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj není nový je to repas už sem ho kupoval a sem spokojen
 
 
Datum: 07. prosince 2010 13:08
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to nove pozinkované a má to novou segerovku to vše takze se Vám může stát že se Vám do ruk dostane šparný a ohlý.
 
 
Datum: 07. prosince 2010 9:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesmě tak, podle mě je to akorát zrepasované a nazinkované...
 
 
Datum: 07. prosince 2010 8:04
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jestli jsou nove,,taq kbud jsou to jeste polske sraccc,, a nebo je to zrenovovane a pozinkovane,,lebo se stava ze prodava jelinek zrepas a ma to novej pozink nebo komaxit,,tak pozor
 
 
Datum: 06. prosince 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dano: Myslíš že je novej jo? :-)
 
 
Datum: 06. prosince 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: dano      IP: uživatel6546    
děla se novy!!!!!najdeš ho na http://www.motojelinek.cz!!!a stojí myslím 500kč
 
 
Datum: 06. prosince 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne,,porad ho nikdo nedela, tekze cekat nekolik let nez ho nidko zacne delat
 
 
Datum: 06. prosince 2010 17:13
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci prosimvás můžete mi někdo vysvětlit co znamenají ty hvězdičky??? Třeba minulý měsíc jsem mě ještě 4 a teď už mám jenom 2 co má na to vliv? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2010 20:53
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OK už mi svítá
 
 
Datum: 06. prosince 2010 20:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
protože když jsi tu novej řekněme, tak tě hodnotili jenom řeknu třeba dva lidi...oba ti dali 4 hvězdičky, tak máš 4 hvězdičky, ale jak tě hodnotí další a další lidé, tak se hodnocení snižuje, protože ti daji třeba jenom dvě hvězdičky, je to přesně jako když dostáváš známky ve škole a pak se to průměruje, rozumíš tomu systému? :-)
 
 
Datum: 06. prosince 2010 20:40
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale proč když už jsem měl 4 tak proč mám teď zase jenom dvě?? Stále tomu nerozumim.
 
 
Datum: 06. prosince 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no podle počtu hvězdiček se pozná jak tě lidi hodnotí :-) 4im víc tim líp :-) a červený maji štamgasti
 
 
Datum: 06. prosince 2010 20:07
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je jedno z největších tajemství :-D:-D Já vím akorát, že červený dává SESA.
 
 
Datum: 06. prosince 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no podle me to je hodnoceni uzivatele maji to jen registrovani ... ale taky to nevim...:-)
 
 
Datum: 06. prosince 2010 19:47
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
též by mě to zajímalo :-D
 
 
Datum: 06. prosince 2010 19:44
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau seso,posilal si na mail nejaky info,ale me prisla prazdna stranka a nic tam napsanyho nebylo :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 20:08
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky za vysvětlení, tak se regnu i na krámku, protože bych si rád potom přečetl tvoje slavný povídání ;-)
 
 
Datum: 07. prosince 2010 20:08
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja opravdu nic neposal KONNY musis byt registrovan na kramku a pri registraci nebo v nastaveni zvolit novinky,,to pak dostane,,
 
 
Datum: 06. prosince 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě nepřišlo nic,můžu poprosit o zaslání?
 
 
Datum: 06. prosince 2010 20:17
 
 
 
 
Jméno: Haluch      IP: uživatel9362    
tak mi to přišlo, a neveřili by ste co tam bylo napsáno :-D
 
 
Datum: 06. prosince 2010 20:07
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OK, romány od SESY jsou vždycky super počtení.
 
 
Datum: 06. prosince 2010 19:46
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě žádný mail (i když prázdný) nepřišel, to se posílá jen určitým lidem nebo se to musí někde nějak nastavit?
 
 
Datum: 06. prosince 2010 18:16
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no novinky uz jsou videt jako extremni,,pac tolik jsem jich nikdy nedohodil,,,ale tesnen na silvestra pribudou,,,ale spis jde o ten roman,,pac ten ale bude :-) hudaci ruce
 
 
Datum: 06. prosince 2010 17:12
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky my to přišlo ale taky už se těším na ty novinky
 
 
Datum: 06. prosince 2010 15:12
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Už se taky těšim a taky se mi to stalo tak jsem na ten e-mail odepsal, ale teď jsem se dozvěděl že to byla jenom chybka. :-D
 
 
Datum: 06. prosince 2010 13:52
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to se tesim :-)
 
 
Datum: 06. prosince 2010 0:52
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jeee to sem zas tomu dal pripravuji novorocni novinky,,teda roman pro fichltare,,a nejaky bota se vbloudila,,priste to bude na ostro
 
 
Datum: 06. prosince 2010 0:26
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-) dobrá dobrá :-)
 
 
Datum: 05. prosince 2010 22:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
byla chyba, toho si nevšímejte...
 
 
Datum: 05. prosince 2010 22:23
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj presne tak...
 
 
Datum: 05. prosince 2010 22:14
 
 
 
 
Jméno: Matous_KH      IP: uživatel7314    
Zdar draci, fichtl mi po nastartování za studena dává takový divný rány, hlavně když třeba jen lehce přidám plyn, ale po cca 5-10 vteřinách to přestane. Dělá mi to od doby, co jsem ho nechal venku promrznout a pak sem si zapálil karbec.. Nahříval sem svíčkmu zapalovačem, ale vykapal mi benzín z karburace na válec a už to bylo. Vypl sem přívod benzínu a hasil sem to nejdřív sněhem a pak rukavicema.:-D Ale pak hned chytnul.:-D Nevím jestli to může bejt tim.Na chod motoru to nemá sebemenší vliv, ale bojím se aby se mi něco nepotalo.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2010 22:36
 
 
 
 
Jméno: Matous_KH      IP: uživatel7314    
No hele, to je ještě v pohodě, mne ten ohen nemá rád, co jsem měl úrazy tak většinou popáleniny. Při tom poslednim úraze sem si svítil do nádrže a skončil sem na pohotovosti, bych sem mohl napsat slohovku jak se mi to stalo..:-D ...Ale dobře sem dopadl, sice sem měl popálený chlupy i v nose, ale hlavně že vidim.:-)OK, fajn ty rány nebudu řešit:-)
 
 
Datum: 06. prosince 2010 22:36
 
 
 
 
Jméno: Haluch      IP: uživatel9362    
:-D :-D To sem se pobavil, on málem podpálil fichtla :-D :-D Měl si nechat otevřený kohoutek a čekat co to udělá :-D
 
 
Datum: 06. prosince 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
jestli to po pár vteřinách zmizí a už se to za jízdy neozývá, neřeš to... nejspíš nějaký provozní vůle v čepech či ložiskách, který se po ohřátí hned vymezí..
 
 
Datum: 06. prosince 2010 19:19
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
No můžeš mít někde pořád trochu vody třeba já sem přejel menší potok a v něm mi to chcíplo a už sem se nerozjel, celý den sem to nechal stát na slunku a večer tak po 4 hodinách od toho co sem ho tam dal sem ho roztlačil a prskalo to , a ze začátku to taky střílelo no, ujel sem cca 70-80 km a přestalo to prostě někde je nějaká voda a dokud se s tama sama nedostane nenaděláš nic teda pokud to nechceš celé rozdělat a dát po dílech na radiátor... :-) zatím přeju HŠ draku
 
 
Datum: 06. prosince 2010 19:16
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rány to nevim ale takovélupkání až klepání to je u studeného motoru celkem normální
 
 
Datum: 06. prosince 2010 16:18
 
 
 
 
Jméno: radus      E-mail:      IP: uživatel10816    
Zdar draci proháníte tady někdo Hondu Xl 500 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2010 14:56
 
 
 
 
Jméno: Shlaighter      IP: uživatel9958    
Neni tohle náhodou pokec o fichtlech?:-/
 
 
Datum: 06. prosince 2010 14:56
 
 
 
 
Jméno: Maxiik      IP: uživatel3522    
Ahoj draci, chci se zeptat pionýr má pouze kartičku a malý technický průkaz že? kdyz mám pio v polopřevodu a mám kartičku ale nemám technicak muzu si nechat vystavit nový? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2010 22:12
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Má technicák,,velky, maly
 
 
Datum: 06. prosince 2010 22:12
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
hezčí!!
 
 
Datum: 07. prosince 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pak som mu pisal ze je to raritny kus a dal tam foto z prospektu
 
 
Datum: 06. prosince 2010 15:32
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neeee bolo to ono CZ 485 bolo to na bazose bez obrazku
 
 
Datum: 06. prosince 2010 15:31
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
hej ale to bola guľatá číza ale z hranatým motorom ne ? na hyperinzercii a s papiermi ne?
 
 
Datum: 06. prosince 2010 15:24
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau! mne sa ten "mutant" velmi páci :-) nedávno na slovensku bolo jedna taká motorka na predaj
 
 
Datum: 06. prosince 2010 15:22
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
sorry lebo inak som som si to nevedel vysvetliť
 
 
Datum: 06. prosince 2010 15:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
yuri: to ne-e, dvouválcová dvěstěpadesátka 250/471 byla dříve než tenhle mutant...
 
 
Datum: 06. prosince 2010 14:51
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
skôr mi to ešte príde že JAWA/CZ potrebovala na exporte vykryť dieru medzi 175 a 350 a preto robili tieto 175 z motorom 250 až kým nezačali montovať 250 dvojvalcové
 
 
Datum: 06. prosince 2010 13:48
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
pardon 250ccm
 
 
Datum: 06. prosince 2010 13:47
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
keby to bol bastl pochopím ale toto na export ??? skôr by som to nazval skladový prebytok gulatých motor 175 :-D ale mne sa to páči
 
 
Datum: 06. prosince 2010 13:45
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zajímavé jakože ty nejlepší kousky se vždy dávaly na export
 
 
Datum: 05. prosince 2010 22:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prostě 485...
 
 
Datum: 05. prosince 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co se ti na tom nezdá? tohle se na export vyrábělo
 
 
Datum: 05. prosince 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Nevipada nejhur :-)
 
 
Datum: 05. prosince 2010 20:59
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel3937    
ahij vsichni mam doklady cz 125 453 kdaz dam na moji motorku tedy 125-ku motor ze 175 nebo 250 tak mi to projde jako 125-ka? a jeste prepisu cislo motoru...diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2010 16:19
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No na 175 by to snad ještě vyšlo... Nějaké to žebro navíc :-D Ale 250ka ta už má kotel. jestli tam nepracuje nějaká kancelářská krysa která neví kde hledat píst tak ti to myslim neprojde
 
 
Datum: 06. prosince 2010 16:19
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10817    
aha, nějak sem si to odvodil od jaw, tak se omlouvám za mystifikaci... ale stejně, rozdíl mezi 125 a 175 se ještě dá přehlédnout, rozdíl mezi 125 a 250 rozhodně nikomu neunikne
 
 
Datum: 06. prosince 2010 9:05
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hh: Motor ČZ 250 typ 455 nebo 475 se mu normálně vleze do rámu 125ky nebo 175 ccm. Dan: HH má jinak pravdu s tou nehodou, nevyplatí se riskovat, jsou za to pak velké pokuty a sankce. Nestojí to za to! Vždycky je dobrý mít řidičák na danou kubaturu a výkon, taky jsem se nemohl dočkat než si udělám papíry skupiny A, abych mohl jezdit na ČZ 175 450 a 487, ale nakonec jsem se v pohodě dočkal a jezdím :-)
 
 
Datum: 06. prosince 2010 0:56
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
250 se do rámu malý čízy nevejde, 175 jo. nevim kde by ti to mělo projít.. u STK rozhodně ne, pokud bys měl přeražený číslo motoru tak by to možná mohlo projít při silniční kontrole, ale v případě jakýkoli (i nezaviněný) nehody jde celá vina na tebe a pojišťovna automaticky dává ruce pryč... nevyplatí se to...
 
 
Datum: 05. prosince 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: Nike      IP: uživatel5056    
Divejte na ty kolena jak je ma uplně červení http://www.youtube.com/watch?v=83Zf-GEIEFA&feature=related odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. prosince 2010 23:17
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řekl bych že je to flamekit a ne zahřítí od motoru...
 
 
Datum: 05. prosince 2010 23:17
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.youtube.com/watch?v=rQL0zygcjzc
 
 
Datum: 05. prosince 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
videl som raz video, kde na BMW M3 po dosiahnuti urcitych otacok, zcervenal vyfuk. oziarilo to cely priestor motora, bolo to ako cerveny neon. ten vyfuk vraj bol zhotoveny zo specialneho materialu, ktory bol na to urceny, aby sa rozhavil do cervena. aj niekde v casopise som o tom cital...cca. 5-6 rokov dozadu to mohlo byt
 
 
Datum: 05. prosince 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to je pecka!!
 
 
Datum: 05. prosince 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to přehnal s turbem ne :-D:-D ne ja myslím že to je zpusobený vypuštěním chladící kapaliny, a zahřívání motoru na místě v plných točkách a netíhal se chladit tak žhavil výfuk nebo tak neco bych řekl, proste to dostalo záhul vetší než by to bez tý kapaliny a bez jízdy uchladilo aby se to nestalo+ určitě tomu přispělo ješte pár drobností...
 
 
Datum: 05. prosince 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty výfukový plyny jsou tak žhavý.... válec s hlavou je chlazenej jak chlazenim, tak trochu i směsí... ale i tak ten motor musí vařit :-D včera jsem se na to shodou okolností taky díval
 
 
Datum: 05. prosince 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
magor!
 
 
Datum: 05. prosince 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
já tohle prostě nepochopím.. já mám pocit že dřív než by se to takhle nažhavilo tak by byl motor na šrot zavařený..prostě nepochopím jakto že to nezadřel..
 
 
Datum: 05. prosince 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takto sem měl do poloviny rozpálené koleno na pionýru kdyžjsem v tom největším vedru vyjížděl na dvojku prdkou a dlouhou serpentýnu :-D
 
 
Datum: 05. prosince 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.youtube.com/watch?v=1q-iDpfnXQo :-D medvěd na čezetě,to jsem ještě neviděl odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 19:27
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
myslim ze to neni tezky nyucit medveda s mensima upravama stacil by mozna jen vetsi volnobeh a radsi zablokovanej plyn. Slysel jsem ze tohle bylo uz drive nic novyho
 
 
Datum: 07. prosince 2010 19:27
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
MAZEC :-D
 
 
Datum: 06. prosince 2010 15:39
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
ty vole ale čumím na to dost!!! xD se divím že to nepoložil nebo něco :-)
 
 
Datum: 06. prosince 2010 14:46
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš pravdu, ted na to taky koukam, že má ty řídítka nějaký speciální.
 
 
Datum: 05. prosince 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Webster: Tam jsou navařené nástavce na řídítkách a zvedlý volnoběh.
 
 
Datum: 05. prosince 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skoda cizy na potvoru zablesenou :-D :-D ne, jde mu to, az jsem se divil
 
 
Datum: 05. prosince 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem to viděl v tom přímym přenosu a nemůžu pochopit, jak může mít cit v ruce aby přidával plyn a necukalo to, jedině že by měli naštelovanej tak vysokej volnoběh aby to jelo samo.
 
 
Datum: 05. prosince 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já jsem to viděl a je to fakt mega! Ta ČZ je tuším 175 typ 477 že? Fakt bomba no! Je to přímo neuvěřitelný, jak může medvěd řídit motorku! :-D
 
 
Datum: 05. prosince 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ti kokso!
 
 
Datum: 05. prosince 2010 19:49
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel7152    
zdravím, chtěl jsem se zeptat jak je to s tachometrem u fíka. Mám 21čku a mám tam tachometr s pěti čísly (takový jako tady http://aukro.cz/item1203131941_tachometr_na_jawa_50_parez_550_555_jaweta.html ) červené číslo je prý na počítání stovek metrů. Není málo 4 čísla? Teda 9 999 km se mi zdá málo..Možná řeším kraviny ale zajímá mě to. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2011 23:47
 
 
 
 
Jméno: pepe      IP: uživatel11040    
tacháč ani nepotřebuješ a většinou ty ulitne bohden
 
 
Datum: 22. ledna 2011 23:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10821    
Mám uplně stejnej na 21,je to v pořádku.....beztak se jich většina zastavila na 7 tisících....
 
 
Datum: 07. prosince 2010 11:49
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel7934    
Zahada:jak je mozny ze pri -4 taje rampouch? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 22:09
 
 
 
 
Jméno: Shlaighter      IP: uživatel1194    
Franky,čti PRAVIDLA!A nechoď sem,jestli chceš otravovat :-( Pravidla budu se chovat slušně nebudu sprostý nebudu nikoho urážet
 
 
Datum: 27. prosince 2010 22:09
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel8027    
jsi debil vsech debilu .... "Zahada: jak je mozny ze pri -20 taje snih na aute?? "
 
 
Datum: 05. prosince 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: fyzik GOB      IP: uživatel5359    
Jestli ho máš v domě na stole a koukáš se ven na teploměr, tak se nediv, že taje :-D. Pokud je venku v blízkosti okna, či zdi, může na něho svítit slunce, které nahřívá zeď za ním a vytváří tepelný stín, který vyzařuje teplo na rampouch. Dochází k tepelné výměně a rampouch taje...:-D
 
 
Datum: 05. prosince 2010 18:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za předpokladu že je to rampouch z vody a že je normální tlak, tak je to nemožné :-)
 
 
Datum: 05. prosince 2010 18:22
 
 
 
 
Jméno: kozel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
možná, ale spíš to vidim, že vám neizoluje střecha a teplo uniká ven, proto se také asi ten rampouch vytvořil
 
 
Datum: 05. prosince 2010 18:19
 
 
 
 
Jméno: xXx      IP: uživatel8754    
sviti na nej slunce
 
 
Datum: 05. prosince 2010 18:18
 
 
 
 
Jméno: Tom559      E-mail:      IP: uživatel1723    
Čus draci provám tenhle karbec nemáte někdo zájem.Kdyžtak mě napište na email.http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/dily/472511-karburator-jawa-cz-typ-2924-h.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 16:54
 
 
 
 
Jméno: Tom559      IP: uživatel1723    
Hm to je zajímavý ale ještě víc je zajímavý že třeba na netu za karbec na fíka za to lidi chtějí 200-300.To jsi měl asi od nějakého známeho......
 
 
Datum: 07. prosince 2010 16:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10821    
predloni jsem koupil kompletní za 150 kc
 
 
Datum: 07. prosince 2010 12:44
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
zdar draci mám dotaz, potřebuju na tenhle typ babetty papíry? díky http://www.motoinzerce.cz/motorky/babetta/469217-207.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. prosince 2010 20:15
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Má to tam i napsaný, že má kartičku, já bych jí radši vozil nejsem si jistej jestli je to tak že neni potřeba, narazíš na nějakýho policajta poctivýho a třeba se mu tu nebude líbit.
 
 
Datum: 05. prosince 2010 20:15
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
dá se sehnat, ale co vim tak už dneska neni potřeba..
 
 
Datum: 05. prosince 2010 18:02
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
sry myslel sem TP nebo nějakou kartičku
 
 
Datum: 05. prosince 2010 17:58
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
pro provoz na silnici potřebuješ řidičák Am a povinný ručení uzavřený na číslo rámu
 
 
Datum: 05. prosince 2010 17:55
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10815    
zdarec draci prosim vás sem začatečník jak mam sundat rotor u jawy 21 nejde mi vyndat rotor nevim jak na to děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2010 17:06
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klepnut na neho netreba.......
 
 
Datum: 07. prosince 2010 17:06
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
JJ přesně tak, vytlačit šroubem. Konečně někdo, kdo tu zmínil pevnostní šroub :-), ono by to s normálním šroubem nemuselo dělat dobrotu! super připomínka
 
 
Datum: 07. prosince 2010 17:03
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
delší, nejlépe pevnostní šroub M8 zašroubovat do díry po vačce a utahovat, případně po utažení klepnout kladivem, rotor seskočí
 
 
Datum: 05. prosince 2010 17:53
 
<  947  948  949  950  951  952  953  954  955  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 06.07.2025 0:54:52 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu