Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 16. července 2011 22:59
 vyjadřovat se pod mým nickem, to nebylo hezký...
Datum: 16. července 2011 22:59
Jméno: ošklivý zlobr - shrek
IP: uživatel8027
 hosi jdete do pice .... mi tady nejakej ichtil maze prispevky,,,, no kde to jsem .... CHCUCK NOBIS si te poda,,,
Datum: 11. prosince 2010 7:42
 Super prace
Datum: 10. prosince 2010 22:13
 to potom se teda omlouvam pravymu steveovi,ale že si nekdo da cizi prezdivku to je fakt....
Datum: 10. prosince 2010 22:09
 vim to tak že pravej Steve by se asi přihlásil...
Datum: 10. prosince 2010 20:42
Jméno: doplnek
IP: uživatel8027
 Íčko je narazka ... kdyby někdo nepobral...
Datum: 10. prosince 2010 20:26
 Steve alias Franky
Datum: 10. prosince 2010 14:41
 steve víš co to znamená komaxit?asi ne přotože asi ti neni jasny na kolik stupňu se prášková barva vypéká...tak tady neval...jo je kit aji pod komax ale ku*evsky drahej a tady vidiš slušnou domaci a hlavně LEVNOU renovaci o to de.(jinak kituje se samozdrejme až po piskovani...)dej sem foto svoji prace když si takovej machr,až když tam nenajdu ani jednu chybu tak smeknu
Datum: 10. prosince 2010 14:29
 nevim já si to myslím ale topískování by určitě nyvdržel
Datum: 10. prosince 2010 13:57
Jméno: Steve
IP: uživatel10834
Datum: 10. prosince 2010 13:24
 O kolik to nevim ale je to snížené na objem spalováku 5.5ml... steve: je to moje první taková jak říkám renovace v uvozovkách. Udělal jsem to levně a celkem pěkně protože s tím chcu bezstarostně jezdit kam mě kola zanesou a né se třepat s profesionálním lakem strachy a bát s tím vyjet ven že mi to kamínek od kamionu odře ... Jsem si jistý že to zas dřív nebo pozdějí někde položím a obůchám. Proto jsem se nesral s tmelováním. Když to položím,seženunový plech a nechám znova na komaxit a vyjde mě to za 4 kila... Profesionální renovaci budu dělat někdy za 10 let až budu vydělávat. Ale to s tím pak už nbudu jezdit to bude výstavka. Navíc i kdybych to vytmelil tak se tmel v peci sloupne
Datum: 10. prosince 2010 12:06
 napadlo mě boocheere o kolik sis nechal u stejskyho tu hlavu snižovat? pokud to není výrobní tajmství  .. docela by mě to zajímalo...
Datum: 10. prosince 2010 10:34
Jméno: Steve
IP: uživatel10834
 ze jsi to neorezal. a jsem zvedav jak to oriznes z prostoru kliky ( neco vylitne neco zas ne ). i kdyby si tam dal desetinu toho tmelu tak to nepochcije. A co mas v planu ted? renovace neceho vetsiho bude ? ja jen ze to asi bude jeste vice pojebane nez toto.
Datum: 09. prosince 2010 23:16
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 máš to pěkný čeče, zas jeden zachráněnej kousek. a nenech se odradit od příští, jistě již stoprocentní lakýrnické práce.
Datum: 09. prosince 2010 22:47
 Víš já tam toho radši naseru a pak vyčuhující nesmysly ořežu nožem než abych to znova půlil
Datum: 09. prosince 2010 22:31
 hmm na pole dobrý,to trochu přeháníš.
Datum: 09. prosince 2010 22:29
Jméno: Steve
IP: uživatel10834
 ten plech je solidne pocechranej, neverim tomu ze to neni videt! kecas ! musi jebat do oka na 10metru. co ten skidanej motor modrym nesmyslem ? ale tak jo no mas to na pole tak to je jedno. a pak to jeste jednou posles pod kamion. takze jak rikam na pole a pod kamion dobry
Datum: 09. prosince 2010 22:11
 však jasný. Na ty konektory se ještě chystám dát bužírky protože izolované konektory jsem sháněl týden a nikde je tu neměli  Já mám taky rád originální stroj ale z tohoto už origo nebude protože jsem to v mládí překopal jak se dalo a co se dalo... udělal jsem to tak,jak mi to nejlíp vyhovuje
Datum: 09. prosince 2010 21:11
 je to pěkné ale chybí tomu tzv detail.šroubový spoj za matkou ti čouhá ještě 1cm závitu.nevypadají vůbec dobře ty šroubky v masce co drží tu spínačku.co ty stahovačky na řídítkách?to ten svazek nejde protáhnot řídítky?na konektorový spoj patří ochranná bužírka atd.já tě nedupu jen jsem asi detailista a mám radši originalitu
Datum: 09. prosince 2010 21:00
 petan ®: válec je original,jenom hlavu mi stejsky upravoval
Datum: 09. prosince 2010 20:55
 ale chválím fakt se ti to povedlo je to pěknej kousek =)
Datum: 09. prosince 2010 20:53
 mám no... musel jsem to zase celé rozebírat a dávat je naopak  chybička se vloudila
Datum: 09. prosince 2010 20:49
 http://boocheer.rajce.idnes.cz/Renovace_Jawa_21/#101_5458.jpg řekl bych že ty podložky máš naopak.toho tmelu stačí prstem namáznout plochy
Datum: 09. prosince 2010 20:44
 pěknej fichtl, na hlavě jsem si všiml nápisu CÚ máš cestovní upravu od stejskyho??? jestli jo tak napiš jak to jede atd...
Datum: 09. prosince 2010 20:44
Datum: 09. prosince 2010 20:41
 Ale zas tak hrozné ty bouchance nejsou. Každý se bude dívat na celkový vzhled, každého zaujme nový lak, nablýskané chromy a nikdo to nebude zkoumat takhle do detailu. Jinak moc pěkné
Datum: 09. prosince 2010 20:33
 je to komaxit
Datum: 09. prosince 2010 20:30
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 A je to teda normalni lak nebo si tam nechaval davat ten komaxit o kterym si tu mluvil? ak si to teda nepletu... ja bych to zkusil aspon krapet vyklepat, vim ze existuje i metoda nato pri ktery ani nehrozi poskozeni laku ale to uz delaj profici
Datum: 09. prosince 2010 20:27
 máš to fakt pěkny chválim
Datum: 09. prosince 2010 20:22
 Jo a jinak nez jsem to dal dohromady trvalo to asi 3 mesice... Ale když sečtu tu práci co jsem na tom odpracoval tak bych to viděl tak na 40 hodin
Datum: 09. prosince 2010 20:20
 jj škoda ale ty bouchance jak říkám jdou vidět jen z 20entimetrů když na to svítí slunko nebo když to fotím s bleskem tak se to tímv ystínuje  jinak to nejde vidět  Generálka motoru dělané před rokem mě vyšla na 2500 a co jsem ted dělal poloviční generálku jenom primár a ložiska+výbrus a snížení hlavy to stálo tak 1500,kola 3000,lak 1500 a nejake ty blbůstky tak 2000
Datum: 09. prosince 2010 20:17
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Clovece jen ty bouchance to docela kazi, jestli si jako ja, tak ti to neda pomalu spat, vykitujes to a posles znova na lak  kdyz uz sis dal praci tak tohle nwm nwm.... ale jinak pekna prace
Datum: 09. prosince 2010 20:10
Jméno: Lori
IP: uživatel10218
 Pekny, jak dlouho si natom makal a kolik to sezralo penez?
Datum: 09. prosince 2010 20:08
 jo o tom že tot en kyt nevydrží jsem taky přemýšlel  ono by nebylo problém dat tam kostru 21 ale ona to byla původně 05ka kterou jsem za svých mladých let překopal na 21čku já debil... no tak jsem chtěl aby alespon něco z toho pincka zůstalo původní  i ten zadní plech
Datum: 09. prosince 2010 19:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 fajnová práce až na tu kostru z 05  jo a jinak k tomu kytování...kdyby jsi to vykytoval a dal na to komaxit tak se ti ten kyt stejně oloupe v peci
Datum: 09. prosince 2010 19:07
 pekne...rad si pozeram taketo fotky. Len tak dalej, pripomina mi to preco mame vsetci tieto stroje tak radi
Datum: 09. prosince 2010 19:06
 Je to odstím RAL 5012... ty bouchance se mi nechtelo kitovat...ono to jde videt jenom když se na to díváte z 20 centimetrů... jinak to vidět nejde tak to mi tak nevadí. Cílem bylo hlavně abych se za to nemusel stdět když s tím jezdím
Datum: 09. prosince 2010 19:04
Datum: 09. prosince 2010 18:58
 Paráda,moc hezky, jen škoda žes ty bouchance nevykytoval.Jinak co je to za odstín té modré?
Datum: 09. prosince 2010 18:58
 díky... s tím jsem nepočítal,při pískování mi s tama vymetli gumy kyvné vidlice  Tak jsem to musel dodatečně opravit
Datum: 09. prosince 2010 18:56
Jméno: pkf
IP: uživatel10792
 pěkný,až na tu dodatečnou svařeninu
Datum: 09. prosince 2010 18:47
Jméno: Hofmi
IP: uživatel10827
 Neměl by pls.někdo na prodej nosník s miskou nebo celou přední vidlici na mustanga?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2010 17:01
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 něco by se u mně našlo, kdyžtak zavolej na tři sedmičky dvatřijedna čtyrydvačtyry, jsem od poličky, nebo i ždár nad sázavou.
Datum: 10. prosince 2010 17:01
Jméno: Hofmi
IP: uživatel10827
 pošli foto a cenu na mail Hovanet@seznam.cz
Datum: 10. prosince 2010 16:26
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 hele jestli chces mam vidlici z pařeza ta by na mustose sla
Datum: 09. prosince 2010 19:00
 Čaute lidi měl bych dotaz ktery z těch filtru v odkazu mi pude na meho mustanga bez problemu a jestli se treba zlepsi vykone nobo naopak neco zhorci .. dik zarady atd... DIK MOC VSEM !
http://www.motokramek.cz/dily-tuning/&offset=30
piste tu nebo na mail je to jedno
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2010 14:09
Jméno: michalscupak
IP: uživatel9444
 takze v podstate ve funkcnosti je to blby .... ..? ..
Datum: 12. prosince 2010 14:09
 Musíš to odladit různejma tryskama,vtip je v tom že tenhle filtr neodladíš protože bude chtít při sebemenší změně prostředí zase jinou trysku(teplo,zima,déšt,mlha,garáž,venek atd.)
Datum: 10. prosince 2010 15:29
 sadou trysek ? .. nejsem v tom zase tak zkuseny ... dik ...
a pls nejaky navod na pripadne laděni karburátoru .. nemáte ? ... dik
Datum: 09. prosince 2010 21:01
 Jestli to doladíš sadou trysek tak je bez problému.
Datum: 09. prosince 2010 19:32
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 zmeni sa zvuk,a zalezi jak ktery pionir mne to z takym nejelo dobre ale zase kamardovi to jelo dobre , mne sa to dusilo ale to kedtak doladis karburator.
Datum: 09. prosince 2010 18:53
 no nebo ten .. to už je skoro jedno ten se mi teš líbil ale měl bych dotaz jestli to nějak motorce pomůže nebo naopak nebo se v podstatě nic nezmění až na vzhled .. ? DíK ...
Datum: 09. prosince 2010 18:32
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
Datum: 09. prosince 2010 18:06
 Hoj seso mam na tebe dotaz v neděli sem si obědnaval nove dily na fichtla a psal jsi mi že v ponděli je odečleš dneska už je čtvrtek večer a pořad mi nic nedošlo nestala se někde chyba? diky zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2010 12:31
 Tak to ja nwm no ale myslim že už to přijde v ponděli snad no
Datum: 11. prosince 2010 12:31
 nevím jak je to u vás,ale moje mama dělá na poště a pracuje i v sobotu teď před Vánocemi...
Datum: 11. prosince 2010 9:43
 jak kdy,,teď je právě pošta plná..
Datum: 11. prosince 2010 9:11
 No ale balik de tak 2-3 dny ne 5 dni myslim no nwm =)
Datum: 10. prosince 2010 21:01
 A ty se divíš? Budou Vánoce,všichni něco posílaj  takhle je to každej rok
Datum: 09. prosince 2010 22:35
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 zdarec prosim poradte mi mam v trakturku motor z ČZ 175 a nechce házet jiskru svicka je ok predstich serizeny nemuze to delat kondenzator ? diky mooc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2010 18:21
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Prst do feje a je jasno! ... brní ale nekope, tak to kladívko kostří, kope...špatná svíce a když nic tak je to indukčka...
Když je špatnej kondík, tak to alespoň brní...
Datum: 09. prosince 2010 18:21
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ta to kondenzatorem asi nebude , mas dobre zapojene kable?a ti nevodive podlozky medzi kladivkem a to secko?moze bit aj inducka spatna ,
Datum: 09. prosince 2010 18:14
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 no právě ale kdyz hazi jiskru tak preskakuje i na kladivku a kdyz ne na kladivku tak ani na svicce
Datum: 09. prosince 2010 17:34
Jméno: hh
IP: uživatel10833
 může ale to by ti přeskakovala jiskra aspoň na kladívkách..
Datum: 09. prosince 2010 17:32
 zdarec draci nevíte prosim vás jaký převodový olej bych měl nalít do Aprilie tuareg 125 je to ročník myslim 1990 předem děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2010 21:35
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
Datum: 09. prosince 2010 21:35
 nebo typ toho motorexu, protože nemam vubec ponětí, který z nich
Datum: 09. prosince 2010 17:08
 a mohl bys mi poradit ktery Valvoline?
Datum: 09. prosince 2010 17:04
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 mam aprilii mx a pouzivam oleje pouze znacky MOTOREX jak na mazani smesi tak do prevodovky ,
Datum: 09. prosince 2010 17:03
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 VALVOLINE
Datum: 09. prosince 2010 16:53
 ještě dodám že je to tuareg RALLY
Datum: 09. prosince 2010 16:36
Jméno: Pajes
IP: uživatel10741
 Čaute draci měl bych prozbu , mám jawu 21 jezdím naní le postedí dobou když jedu na jedničku a chci dát dvojku tak na dvoku už netáhne tak zase jedničku a jestě třeba když jedu do mirného kopečku tak cuká a zdechá jenom do kopce . Prosím o rady  Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2010 16:44
Jméno: Pajes
IP: uživatel10741
 ok dííky tryky jsem vyčistil tak to muže být asik tím předstihem
Datum: 09. prosince 2010 16:44
 vyčistit karbec a trysky , vzduch filtr, svíčku a ješťe předstih měl jsem stejný problém...
Datum: 09. prosince 2010 16:26
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 nazdar! jezdíte na sekundárním řetězu 109+1 článek, nebo používáte ten co se dá dneska koupit, ale má 111+1 článek? Je v tom nějaký rozdíl? A jak se daj dva články sundat? Dík za názor:o)
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2010 19:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ani nevím co tam mám...vždicky to bud roznýtuju a zkrátím a nebo to nechám bejt..
Datum: 09. prosince 2010 19:10
 rozdíl neni asi žádnej, jen je to o tu jednu ,,osmu,, kratší a to asi doženeš při štelování kola. ta osma má asi 2cm.
sundáš to odbroušením toho nýtu a jeden, resp. dva články pudou pryč.
Datum: 09. prosince 2010 15:47
Jméno: casper
IP: uživatel10832
 Nazdar draci, nevíte zda jde přihlásit odhlášenou motorku jako veterána a případně co je k tomu potřeba, zdali to jde???
Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2010 19:14
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 zalezi cemu rikas odhlasenou jestli mas velkej TP tak to jde prihlasit. Nejlepsi bude kdyz ho vezmes a pujdes se tam zeptat
Datum: 09. prosince 2010 19:14
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 Zdar dá se nějak opravit strženej závit v hlavě na jawa 50 pionýr?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2010 12:32
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Mám doma jednu hlavu z fichtla, tam byl taky strženej závit a někdo tam udělal větší závit a dávala se do toho svíčka s většim závitem...Ale nemá to cenu, hlava není tak drahá, aby se nevyplatilo koupit novou.  Jo, takle kdyby se už nevyráběla, tak by to byla jiná, to by člověka mrzelo vyhodit takovej díl...
Datum: 10. prosince 2010 12:32
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 to je mi janý doma to nemám ale to si já seženu
Datum: 10. prosince 2010 7:26
 sčekni motoinzeci, tam kolikrát prodávaj dobrý hlavy i za 50 kč, když někdo vyklízí garáž.. a s poštovným tě to vyjde mnohem líp.
Datum: 09. prosince 2010 20:30
 lukáši, nezapomeň že pokud si jí objednáš, musíš tam ale vyřezat větší otvor aby si jí mohl zašroubovat, tak jenom jestli na to máš nářadí jestli ne, tak se ti vyplatí koupit od někoho dobrou hlavu a výjde tě to líp..levněji..
Datum: 09. prosince 2010 20:29
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 jawa..20 dík asi si to objednám
Datum: 09. prosince 2010 20:20
 http://www.motokramek.cz/opravny-zavit-svicky/
Datum: 09. prosince 2010 19:36
 jojo, spíš tomu řikam česání. Když to kupuju tak řeknu česání a oni už ví  Jinak před několika lety jsem s tim opravoval závit na stadionovi, abych dojel od kamaráda domu, a u baráku mi vyletěla svíčka z hlavy
Datum: 09. prosince 2010 16:40
 už sem si vzpomněl, je to koudel. ale to česání je taky dobrej slang. s tou teplotou maj recht, je to jen nouzovka. je to už dávno co sem to takhle řešil.
Datum: 09. prosince 2010 16:36
 dwein: Na dojetí by to asi šlo, ale na trvalej provoz bych to nedoporučoval...jinak asi máš na mysli česání, že? jen nevím jak moc dobře by snášelo teplotu..
Datum: 09. prosince 2010 15:56
 jesi to nemáš úplně v hajzlu, tak se to řešilo vodařskou páskou, nebo takovejma těma vlasama co používaj topenáři - ted nevim jak se to menuje, za boha si nevzpomenu no...
Datum: 09. prosince 2010 15:51
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 já si jen tak matně vzpomínám že tu byl taky takovej dotaz a někdo psal že se to dá koupit v železářstvý ale nejsem si jistej jestli to nebylo u něčeho jinýho.
Datum: 09. prosince 2010 15:44
 inak opravny závit sa dalo kupit tu na kramku teraz nevim ze ci sa dá
Datum: 09. prosince 2010 15:24
 mas pravdu ,to se nevyplati se stim takle sr**t kyž za par korun seženeš jinou
Datum: 09. prosince 2010 15:10
 to asi nekoupíš, musí ti to někdo vysoustružit. prostě do tý starý díry navrtaj větší, vyroběj vložku třeba z mosazi, tu tam natočej a do ní pak vytočej novej závit na svíčku.
doma to asi jen tak každej nezvládne pokud nemá soustruch nebo tydle věci k tomu potřebný. možná by pro tebe bylo vhodnější sehnat novou ,,tykev,,
Datum: 09. prosince 2010 15:08
 a mas naky rozmnery ty vlozky ze bych si ji skusil udelat ?
Datum: 09. prosince 2010 14:51
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 a kde se dá koupit?
Datum: 09. prosince 2010 14:47
 jo dá se to řešit vložkou,ale je to práce spíš pro soustružníka
Datum: 09. prosince 2010 14:41
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 Dělal jste někdo komplet novou elektriku? Musí tam být ten "selénový usmerňovač"? Je to tam jen proti spálení žárovky, když jedna odejde?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2010 14:46
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 díky moc, to se mi ulevilo...
Datum: 09. prosince 2010 14:46
Jméno: hh
IP: uživatel10831
 nemusí, usměrňovač byl pro klakson, který byl na stejnosměrný proud, později byl nahrazen bzučákem, který funguje i na střídavý proud, takže usměrňovače nebylo třeba..
Datum: 09. prosince 2010 13:21
Jméno: matuch
IP: uživatel10829
 Zdravim draky. Poraďte mi prosím s mou 175\356. po problémech s vypínáním spojky jsem vyndal obě tyčky a mezi nimi žádná kulička. a tak se ptám: je u tohoto modelu mezi tyčkami
kulička? v katalogu ND jsem ji totiž nenašel. za druhé: jak mají být dlouhé tyčky? já je mám značně opotřebené, dlouhá má 127mm a krátká 95mm.
Díky za odpověď a přeju příjemné chvíle při vánočních GO.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2010 23:22
Jméno: honza
IP: uživatel10384
 Neni zač, na hlavu nevim ta je hliníková, tak jestli tak jen vyleštit, a na válec stačí jakákolil žáruvzdorná barva, já jsem jí tuhle kupoval stála asi 200kč, a je do 650°C. H
Datum: 11. prosince 2010 23:22
Jméno: matuch
IP: uživatel10829
 aleši, ano, ptal jsem se na kuličku mezi tyčkami. Chci pro svou 356 jen to nejlepší...Díky honzo, dám ji tam
a uvidím co to udělá. mimochodem nemáte zkušenosti s barvou na válec a hlavu válce? mám je dost zašlé, chtěl bych
je dát do gala. jinak díky za rady s kuličkou  m.
Datum: 11. prosince 2010 22:53
Jméno: honza
IP: uživatel10384
 Alesblaha: kuličku mezi tyčkami mam na všech kejvačkách, a mam je na 356,354 i na 473. H
Datum: 11. prosince 2010 21:26
 Matuch: Náhodou Ondragam to myslel dobře, on totiž předpokládal a to správně - taky bych tak předpokládal, že se ptáš na kuličku mezi tyčkama - jak to má pincek, ale tyto stroje - větší kubatury JAWA a ČZ měli kuličku tuším průměru ale 5 nebo 6mm pouze v poloautomatu. Mezi tyčkama být nemá! Dělá to jen bordel a vymačkává se to!
Datum: 11. prosince 2010 20:30
Jméno: honza
IP: uživatel10384
 tak jsem se kouknul, mam tam delší dlouhou 130mm, a kratší 60mm. no měli by to výkukovat tak 15 - 20mm z motoru u vypínače spojky, jestli teda tam máš 5 lamel a silné péra na spojce. H
Datum: 11. prosince 2010 20:12
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 Ok, kouknu na to.H
Datum: 09. prosince 2010 17:48
Jméno: matuch
IP: uživatel10829
 Díky Honzo,pokud se mrkneš, budu jen rád. A teď mi ondragame řekni co si o tom myslíš? já jsem zmaten
Datum: 09. prosince 2010 17:12
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 hoj, kulička tam je. rozměr 5mm kulička je pro lepší chod tyček, přesní rozměry tyček nevim, ale mužu se kouknout o víkendu do motoru.
H.
Datum: 09. prosince 2010 16:44
 O čem to vypovídá, když není ta kulička v příslušném katalogu ND?
Datum: 09. prosince 2010 14:15
Jméno: Fogi
IP: uživatel10828
 Zdravim, začinam dělat generalku na "zavodnim" motoru a od te doby co sem tam posadil ostřejši válec a po zajeti tomu naložil pozoruji, že jak jednicku vytocim do maximalnich otaček a rychle tam kopnu dvojku, tak vyskoči do neutralu mezi dvojkou a trojkou..Čim to muže byt a co bych měl zaději vyměnit ? Děla to jen, když jednicku vytočim doplna a prudce zařadim dvojku.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2010 15:04
Jméno: pajoš
IP: uživatel10891
 myslím že toho může být víc ale podiv se na spojku lameli atd taky záleží na oleji co máš v převodovce je pozné že spojka nestíha rozepnout nsílu motoru a tím se to celé děje jinak když je vsechno ok tak jedině mrknout na automat a bronz. pouzdra na převodovce me se dělo něco podobného a byla to už stará spojka samozřejmě řad jemně mej se at nám to jezdí
Datum: 26. prosince 2010 15:04
Jméno: Fogi
IP: uživatel10828
 špatně sem se vyjadřil s tim slovem kopnu  Normalne zařadim a jak prudce pustim spojku a hned plny tak vyskoči..Děla to např. když v kopci roztocim jednicku a dam dvojku,tak vyskoci,nekdy i na rovine..
Datum: 09. prosince 2010 19:50
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 presne tak jak do toho budes tolik kopat tak si oddelas celou prevodovku musis jemejc
Datum: 09. prosince 2010 19:09
Jméno: hh
IP: uživatel10830
 možná bys do toho neměl kopat ale řadit s citem..
Datum: 09. prosince 2010 11:03
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 Zdar draci mam na vas dotaz ohledne povine lekarnicky ktera musi byt na technickou - nevim jestli by to mela byt stejna jako treba u auta nebo je nejaka specialne na motorky? doplnte prosim popr: typ a kde ji sehnat. \r\nPredem diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2010 14:17
 U mě měl debilní kecy na autolékárnu, stačilo ho upozornit, jak zní vyhláška(je potřeba mít lékárnu, není psané jestli moto či auto na motorce) a dal pokoj.
Datum: 09. prosince 2010 14:17
Jméno: Sportak21
IP: uživatel8977
 Ale autolékarničku na moto mít můžeš, ale zabere víc místa.
Datum: 09. prosince 2010 9:48
Jméno: Sportak21
IP: uživatel8977
Datum: 09. prosince 2010 9:46
Jméno: devil147
IP: uživatel10800
 http://www.youtube.com/watch?v=FrfKLNzBiYY&NR=1&feature=fvwp Blázen!!! kuknite
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2010 18:25
 nie nemecká dokonalost ale polsky hlupost
Datum: 09. prosince 2010 18:25
Datum: 09. prosince 2010 17:55
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 09. prosince 2010 17:26
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 gsx-r to je pecka  nemecká dokonalosť
Datum: 09. prosince 2010 17:24
Jméno: gsx-r 600
IP: uživatel4675
Datum: 09. prosince 2010 15:38
 no na to je dobry simson
Datum: 09. prosince 2010 15:30
 je dobrej. to musim taky zkusit na fichtlovi
Datum: 09. prosince 2010 14:38
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 proč spíš frajer ne
Datum: 09. prosince 2010 14:32
Jméno: Hofmi
IP: uživatel10827
 Nemužete mi někdo pls. poradit jak mám vydělat ty silonové pouzdra z přední vydlice?děkji za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2010 21:07
 přesně tak, z vrchu je vhodnou kulatinou vyklepat ven
Datum: 08. prosince 2010 21:07
 třeba vzít kulatinu a tou je zhora vyklepat...vždycky se snaž hledat to nejjednodušší řešení...
Datum: 08. prosince 2010 20:44
Jméno: Petrys
IP: uživatel9528
 Hoj draci, prosim vás, dělali se pionýry 05 bez revmaplechů a s motorama jako měli pozdější modeli (20, 21, 23) ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2010 18:31
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Taky jsem viděl 05 s motorem 05, ale měla kryt od spojky z 21 a nebylo to poznat. 05 mají užší motor než 21
Datum: 09. prosince 2010 18:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 66 rok je takovej přelom...může to bejt 21 ale i 05...dělalo se pár 05 bez revmaplechů , ale těch bylo jen pár kousků ...motor z 05 poznáš tak že má kulatej pravej dekl ...podle mě máš 05 , ale někdo před tebou tam dal akorát plechy z 21
Datum: 08. prosince 2010 23:07
Jméno: Petrys
IP: uživatel9528
 Je z roku 1966....
Datum: 08. prosince 2010 21:19
 myslíš když odděláš u té 05tky revmaplechy? tak je jak 21 ale pokud je to 05 třeba z 1963 tak to mělo jiný blatník a novější 20 a 21 měli trochu jinej zadní plech a a trochu jinou kývku
Datum: 08. prosince 2010 21:14
Jméno: Petrys
IP: uživatel9528
 Ok, díky a jakej je pak rozdíl v 05 a 21 když tam je motor z 21??
Datum: 08. prosince 2010 20:30
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 bez reuma plechov len na vývoz z motorom 05
Datum: 08. prosince 2010 19:35
 zdarec draci schanim platne prepsatelne doklady na cz 125-476 nebo na cz 125-453 muzu to vymenit za simsona12V s tp a novou tecnickou nebo za stadiona 11 nebo pripadne muzu i doplati
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2010 19:39
Jméno: pkf
IP: uživatel10792
 tak takovy problem naštěstí nemam stoji mi 453 v garaži a papir se hřejou v šuplíku,ale bude to makačka papiry na ten typ jsou vzácné,ale tak proč ne..
Datum: 08. prosince 2010 19:39
Jméno: standa
IP: uživatel10826
 Ja shanim pouzity funkcni zapalovani Vape na pionýra......
Datum: 08. prosince 2010 19:07
Posl.aktualizace: 08. prosince 2010 19:57
Datum: 08. prosince 2010 19:57
 dobri den omlouvam se za chyby no proste nemam cas delat hacky a tak chci se zeptat jesli mi nekdo neporadi prosim mam jawu 20 a dal sem go motoru a vse sem dal spravne ale kdis zaradim za 1 tak se rozjizdim a najednou primarni retez zacne hozne mlatit a skace řadicka a vipaddne richlost na 1 a 2 to nedela ale jak dam jedna tak to dela a kolecka sem kupoval nove i segment vse nevte cim bito bilo dekuji\\\\\\\\r\\\\\\\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2010 9:30
 Tvuj pravopis je trapnej  Ty to furt nechápeš, co? Tady nejde o nějakou kontrolu pravopisu, prostě nás zaujalo, že píšeš jako naprostej debil, tak jsme si museli rejpnout, to se ale nesmíš divit. Měl ses omluvit, být ticho, stydět se a vzít si z toho ponaučení, že máš psát jako normální člověk, né jako debil. Pochop, že tvuj pravopis je zároveň tvoje vizitka zde na krámku, spousta lidí si tak udělá o tobě obrázek, víš? A věř tomu nebo ne, kdybys to nenapsal jako debil, tak bych ti i poradil! Zkus psát pomaleji, protože psát rychle nezvládáš! Musíš u toho trochu myslet, nejlépe hlavou!! Většina lidí by si z toho vzala ponaučení, že maji psát česky, jinak na ně budou ostatní srát, a neporadí jim! Ty si ale furt meleš tu svojí, a odvoláváš se na to, že dneska začíná být internetová negramotnost normální! Pochop, že tys udělal chybu, né my!!
Datum: 11. prosince 2010 9:30
 standa : bohužel ale tohle sou dementi chčes poradit a oni ti kontolují pravopis prostě jsem myslel že někteřý lidi to pochopěj a poraděj ale jinak jeto docela trapný a proto sem to ignoroval
Datum: 10. prosince 2010 22:43
Jméno: standa
IP: uživatel10838
 né....pan Kolečko není debil!!....jen vaší generaci rodiče málo mlátili po palici,když ste byly mladý!!!
Datum: 10. prosince 2010 18:46
Jméno: tomas
IP: uživatel6583
 kolecko je debyl no
Datum: 10. prosince 2010 18:35
Jméno: standa
IP: uživatel10838
 postul: muzes mi trochu priblizit to tema kanalu serioveho valce? ja vim ze jsem tu nekolikrat a celkem do podrobna popsal,jak ze seriovýho válce na kolenu vypilovat takovej Light RS válec,kterej bude mít ještě vynikající průběh,bude točivej a živej a pojede 75-80 na prevod 13/55 ....o ideálních kanálech jsem se zminoval jen okrajově a to v souvislosti s vhodným výběrem válce pro úpravu... pokud chces debatovat blíže,tak mail: standa.hrbek@seznam.cz budu se těšit....
Datum: 10. prosince 2010 16:02
 To tomas: řeknu ti to takhle radu tu myslím už máš, někde dole.. máš vytahaný primární řetěz a proto drhneš.. tak ho vyměň nebo se ti vymelou kartery zevnitř a budeš muset měnit, ale jinak k tomu co se tu řeší a co tu řešíš s Kolečkem. Ať už chceš nebo nechceš má pravdu, tady máš klid, tak si to příště přečti a pak to sem teprve dej, copak tě někdo honí když to píšeš... spousta draků když vydí takhle napsaný dotaz, tak si ho ani celý nepřečtou, a prostě ti neodpoví... věř že tomu tak je... vážně nad tím chvíli zabloumej a uvidíš, třeba ti to dojde.. příště ho napiš pořádně a uvidíš jak ti každej ochotně poradí..
Datum: 09. prosince 2010 20:11
 Myslim že moje rada dostatečně postačuje k tomu, aby sis uvědomil, že máš psát jako člověk, ne?
Datum: 09. prosince 2010 16:44
 ěště někdo má takovéhle rady
Datum: 09. prosince 2010 16:36
 Tomas: Ty si zkrátka asi moc vyrůstal na internetu, a proto ti nepřijde ani trochu divné, že píšeš jako kokot. My máme ve škole povinnou Češtinu, proto mi přijde normální, když se píše tak, jak se má...A popravdě řečeno, pořád nechápu jak jsi mohl udělat takové chyby, to jsi musel udělat schválně, jinak si to neumím vysvětlit. Ani ve spěchu bych tohle neudělal, to je takovej problém si to po sobě přečíst? Kdyby sis to po sobě přečetl, tak by se nestalo, že bys vypustil na internet takové sračky. Nebo takhle, uvědomuješ si vůbec, že Čeština vypadá jinak?
Datum: 09. prosince 2010 16:23
 děkuji za hodnocený pravopis ale myslel jsem si že tohle je dobrá stránka ale koukam že jeto pravopisná stranka jinak jesli má nekdo eště náky jiný rady předem děkuji
Datum: 09. prosince 2010 16:12
 Kolečko koukám že si ho s Alešem vychutnáváte dopodrobna,... tak už ho nechte kluka ušatého on si to už zapamatuje, tedy možná zapamatuje, že si to má po sobě přečíct než to sem odešle.. tak pro příště..
Datum: 08. prosince 2010 22:33
 Souhlasím s uživatelem Kolečko. Já jsem dotazy vždycky psal normálně s háčkama a čárkama. Bez interpunkce se dá napsat tak maximálně SMSka na mobilu a ne dotaz. A z toho i/y je mi uplně blbě, to fakt nepochopím, jak někdo neumí vyjmenovaný slova a základy gramatiky. To, že na netu obecně je hodně chyb na to bych se nevymlouval a snažil se radši psát sám za sebe česky a srozumitelně a ne jak prvňáček. Někdy taky udělám chybu, ale v gramatice téměř nikdy. A kurvení češtiny to rozhodně je.... kdyby to byl diktát tak ti naše češtinářka dá 5 z vykřičníkem
Datum: 08. prosince 2010 22:05
 tomas: pochopim když někdo píše ve spěchu, ale i tak...napsat patvary typu: kdis, vipaddne, richlost, bito, bilo...to je fakt hrozný, to přece nejde ani ve spěchu udělat tolika chyb...navíc by tě to zdrželo asi tak o 10s, ne? Hlavně že jsi měl čas tam psát že se předem omlouváš za chyby...A než někomu začneš nadávat do vypatlanců, tak si prosím po sobě přečti tu sračku co jsi vytvořil, jo?
Datum: 08. prosince 2010 21:58
 Děkuji za rady skusím automatem zahýbat a jinak bohužel koukám že někdo prostě neví že kdýž se spěchá tak se píše tak aby něco stihl ale jesli stím mate problém a nevíte kolik lidí dělá na internetu chyb tak at´ jsem prostě nechodí vědšina lidí prostě pomůže a nemá stim problém ale někteři sou tak vypatlany a vadí jim třeba to že někdo píše a kurví čestinu jinak děkují a kdybych nahoře u automatu vyndal tu segerovku tak se my taky rozpadne automat jako když to mám rozebrané nebo ne ?? děkuji
Datum: 08. prosince 2010 21:46
 stando nedávno jsi tu psal míry sacího a výfukového kanálu na nejlepší seriovce.lze se těmito mírami řídit?
Datum: 08. prosince 2010 21:21
Jméno: standa
IP: uživatel10826
 jen né wypatlanštinu....to tu chybělo  takle sem píše každej druhej úplně blbej....podle pravopisu a stylu vyjadřování si o člověku uděláš obrázek.....pak je ti jasný,že GO byla těžce odfláknutá a mnohdy byl motor složen těžkym kladivem.....
Datum: 08. prosince 2010 19:01
Datum: 08. prosince 2010 18:57
Jméno: standa
IP: uživatel10826
 tak to dej opravyt někomu,kdo tomu rozumý,asy sy to blbjě složyl
Datum: 08. prosince 2010 18:44
 tomas_j.r: tak tak  ten text je fakt ukázkovej  háčky a čárky pochopim  ale tohle fakt ne  to se fakt nedá číst, takové kurvení češtiny...
Datum: 08. prosince 2010 18:36
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 mě po GO taky vyskakovaly kvalty a stačilo jenom povolit ten automat trochu zakvedlat přisroubovat a normálně to začlo fungovat jinak asi zase půlení. Ale to "cim bito bilo" je teda hustý
Datum: 08. prosince 2010 18:28
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Ahoj, to mlácení řetězu by mohlo být tím, že starý a vytahaný, tluče tedy do bloku karteru v místě kudy prochází šroub na utažení ,,škeble,,. Ty rychlosti jsou divbý, že vypadávaj. Jestli je nová hřídelka, tak by neměly být sjeté drážky, tak by to nemělo vypadávat... Je tam správně danej řadící automat?
Datum: 08. prosince 2010 18:00
|



|