Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec, mám dva blbé dotazy, takže předem sorry. Půlím motor na Jawu 555. Nemůžu odtáhnout svíčku. Na webu http://www.jawa-50.cz psali, že mám nejdřív vytáhnout svíčku. Nebude ničemu vadit, když vytáhnu hlavu i se svíčkou? A druhý - před vytáhnutím statoru jsem si poznačil jeho polohu. Jak mám potom nastavit předstih? Dík moc a ještě jednou sorry.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2010 19:03
Jméno: barny1
IP: uživatel10471
Datum: 13. listopadu 2010 19:03
 Jo, dík. Ale ten předstih- jak se to nastavuje? Dám píst 1,6 mm před HÚ a stator dám na rysku ?
Datum: 13. listopadu 2010 18:22
Jméno: barny1
IP: uživatel10471
 stou svíčkou to nevadí a ten předstih mužeš pak podle toho nastavit taky to tak dělám...
Datum: 13. listopadu 2010 16:13
 ještě jeden doatz jsem zapoměl.prosím vás jaké mám koupit ložisko do té rozety ? v katalogu ND jsem našel 6004 ale tady na fichtlkrámku je u 6004 napsané pro výstup z převodovky.tak si nejsem jist. Prosím děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2010 13:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 do rozety doporučuju koupit ložisko 6004 kryté guferem...nedostane se do něj prach a bude mít větší životnost
Datum: 14. listopadu 2010 13:04
 rozeta sa predáva ako je na foto,,,lozisko ano 6004
Datum: 13. listopadu 2010 15:25
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2010 21:30
 jo omlouvám se ....  Nýtky .... ;-
Datum: 13. listopadu 2010 21:30
 Caute! prosim bola jedna 21ka mala barvu zelenú metalizu a bola 6 stupnová na silnicné závody,,má niekto fotky tejto motorky? dakujem nemozem to najst
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2010 10:55
Jméno: jenco
IP: uživatel7309
 na vecer ti tie fotky poslem,,ja som to chcel vidiet prednu vidlu prevodovka nieje vidno
Datum: 15. listopadu 2010 10:55
 zdravím draci tenhle dotaz mě dosti zaujal, mohl by si mi to jenco přeposlat na mail ty fotky nebo cokolvi co k tomu máš ? nebo kdokoliv kdo je má? díky. přeposlat na kolombo.u@seznam.cz
Datum: 14. listopadu 2010 21:46
 Diky
Datum: 13. listopadu 2010 21:15
Jméno: Herrbode
IP: uživatel10386
 večer na icq ti pošlu fotky..  v osm tam budu--
Datum: 13. listopadu 2010 17:14
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 čau draci mám dotaz, když sem dneska sundal regulátor i usměrňovaš abych zjistil kde je problém, při zmáčknutí jakýhokoli závitu (matky) bylo slyšet cvakání, zřejmě od regulátoru, je to v pořádku? Díky, jinak je to JAWA 350/640 s bezkontaktem VAPE, klasický na Jawy
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2010 22:35
 =Dhe kdyz je to šestsetčtyricítka tak asi tezko bude mit mechanickoelektrickej regulátor je to hnaný přez polovodičový diody a integrovanej obvod-bezkontaktně...cvakaj ti pístní čepy nebo ojnice na klikovce
Datum: 21. prosince 2010 22:35
Jméno: fekal
IP: uživatel1026
 cau draci co mam udelat aby se mne nedusij fechtl
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2010 20:23
Jméno: ledčičáci
IP: uživatel9474
 podivej se do koleny karboše jestli je vněm dost velká díra a nebo vičisti trisky a nebo můžeš mít malí tesnění pod karbecem a nebo ho tam vůbec nemáš.a podivej se do vejfuku jestli není ucpanej
Datum: 13. listopadu 2010 12:43
 ještě se podívej jestli nemáš na kladívkách škvarek  ...
Datum: 13. listopadu 2010 11:37
 povol mu kravatu
Datum: 13. listopadu 2010 11:35
 Vyčistit karburátor, sání, vejfuk. Vyměnit svíci.
Datum: 13. listopadu 2010 11:11
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Čus, Hale mám Babettu 210 po GO pokaždé mi startovala na první nášlap i včera, dneska příjdu do garáže a chci nastartovat a nic ani se neotočí rotor. tak sem sundal kryt ze spojek a když to našlápnu tak se mi točí ten řadící buben i řemen ale neroztočí to ten vrchní buben kde jsou usazený rozjezdový čelisti, tak sem to očistil odmastil a nic skoušel sem zdrsnit ty startovací čelisti a taky nic. Nevím co s tím, poradíte mi někdo ? děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2010 10:59
 Zdar, problém není ve startovacím bubnu ale v řadícím, nejspíš ti kloužou čelisti dvojky, zkus odmastit a zdrsnit tyto, popřípadě vyměnit unašeče.
Datum: 13. listopadu 2010 10:59
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 koľko ohmov majú svetelné cievky na mustangovi? 0,5ohm ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2010 22:38
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ne
Datum: 11. prosince 2010 22:38
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Zdarec, mám panelku 250/559, ale nemám baterku, jak to mám roztlačit? Zasunout klíč, za dva a štuchat? Chytne mi to?\r\nDíky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2011 12:24
Jméno: chytrák
IP: uživatel11809
 Jestli máš spotřebiče dimenzovány na 0-15V, tak relátko asi nepotřebuješ =D
Datum: 04. června 2011 12:24
 477 měla relátko mimo stator až od roku 71 tušim...jinak ono to není až tak zabudované v zápalku, je to prostě přišroubované na statoru...ale je to naprosto regulerni relátko bez kterého by to asi sotva fungovalo
Datum: 13. listopadu 2010 9:31
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Jo, ale už zabudované v zápalku, ne tak jak je to třeba na 175/477
Datum: 13. listopadu 2010 9:27
 doufam že neřekneš že tady chytračim, ale panelka relátko má  stejně jako pérák, kývačka a defakto všechno na ten způsob
Datum: 12. listopadu 2010 22:37
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 můžeš si myslet co chceš, ale to relátko tam prostě je! nehádej se když tomu nerozumíš, na schématu neni protože je součástí dynama, podívej se na obrázek v návodu. pokud tam neni tak si ho musíš sehnat, bez něj to nepojede.
Datum: 12. listopadu 2010 21:26
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_250_typ_559/navod/vydano_1963_559_2# myslím, že relátko tam není...!
Datum: 12. listopadu 2010 21:17
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 lepší nezapínat, nebude takovej odběr.. když na relátku drátkem propojíš svorky B a D, tak chytne snáž, možná i na nakopnutí
Datum: 12. listopadu 2010 21:10
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 wepo: panelka s normální elektrovýzbrojí relátko má.. pokud tam máš vape tak o to by mělo bejt nakopnutí snažší (pakliže je správně zapojený)
Datum: 12. listopadu 2010 21:08
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 hh: se zasunutým klíčem, že? A můžu zrovna zapnout světla? Díky
Datum: 12. listopadu 2010 20:48
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 sory Yury, ale to bylo spíš na ty co neví že na panelce nenie relatko, potřebuji někoho kdo to má odzkušané...
Datum: 12. listopadu 2010 20:30
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jestli v posledních několika letech jela, tak je ve statoru ještě remanentní magnetismus a ten na nabuzení stačí,, jinak je nejlepší z kopce, za 2, jak se pohne motor tak podřadit za 1, a musí chytit..
Datum: 12. listopadu 2010 20:29
 neviem čo mysliš "normálně by to asi mělo chytnout ne?" dva a pola nieje fichtl že kopneš a šlape buď to spraviš jak som nižšie písal z timy baterkami 3x4,5V alebo si kupiš normalnú baterku alebo budeš jú poldňa tlačiť dole kopcom alebo ju hoď rovno do rokliny ked ti nieje rady
Datum: 12. listopadu 2010 20:23
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Kurnik hoši tady není relé, když nevíte tak nechytračte, normálně by to asi mělo chytnout ne?
Datum: 12. listopadu 2010 20:17
 no ešte je jedná možnosť 3x plochý članok čo ma 4,5V a nakopnúť to až motorka bude frčať tak ho odpojiť
Datum: 12. listopadu 2010 20:15
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 jestli máš zapojené relátko a dobíjá to tak to chytne ale mosíš hooooooooodně tlačit z pořádného kopca
Datum: 12. listopadu 2010 20:11
 a čím vybudíš dynamo silou vôle?
Datum: 12. listopadu 2010 19:08
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 čau draci jakou má hodnotu pionýr s papíry po novém laku řídítka s hrazdou dobrý stav ?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2010 21:02
 Realná cena no  Ale nenech se opít rohlíkem.  (myslím tím ten motor) když jsem koupil mého prvního PIONÝRA taky mi majitel tvrdil ,že je tam GO atd atd  no a jak čas plynul a já se učil a oběvoval zjistil jsem ,že motor je na píču a ,že vyměnil jen kroužky  ...
Datum: 12. listopadu 2010 21:02
 Počkej si na sezonu a prodej ho...ted momentálně by ti to moc nedalo
Datum: 12. listopadu 2010 21:00
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 asi tak 3500-4000Kč
Datum: 12. listopadu 2010 20:12
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 motor přetěsněn vinikající komprese tahne parádně jak říkam lak nový a typ 21
Datum: 12. listopadu 2010 20:00
 no těžko říct chtělo by to aspon náky foto a vědět jak je na tom i motor atd a jakej typ
Datum: 12. listopadu 2010 19:32
 čav prosím vás poradte mi ako sám nahodím tý spojkové segerovky na fichtly  . Dakujem za odpovede
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2010 21:22
Datum: 12. listopadu 2010 21:22
Datum: 12. listopadu 2010 21:19
 normálně veznu kombinačky, chytnu to nich podložku a zamáčknu s tím pružinu.... jednoduché jak facka
Datum: 12. listopadu 2010 20:54
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Vem si staré kombinačky a vybrus do nich do těch čelistí drážky do těch drážek dej podložku a podložku dej s těma kombinačkama na pružinu a stlač ji a strč rychle segrovku
Datum: 12. listopadu 2010 20:15
 dobre dakujem idem sa na to pozret
Datum: 12. listopadu 2010 19:04
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Pozri chce to len prax rozobrať poskadať pár krat a už to bude isť ako po masle i ja som sa stým prvý krat trapil skus si vymislieť zlepšovak dajaký alebo skuste to robiť dvaja jedn nech tlači pružinu a druhý nech zaklada segrovky
Datum: 12. listopadu 2010 19:00
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Pozri chce to len prax rozobrať poskadať pár krat a už to bude isť ako po masle i ja som sa stým prvý krat trapil skus si vymislieť zlepšovak dajaký alebo skuste to robiť dvaja jedn nech tlači pružinu a druhý nech zaklada segrovky
Datum: 12. listopadu 2010 19:00
 obcas to vystreli  treba mat v tom rutin ja som to vzdycky delal s srobovákom
Datum: 12. listopadu 2010 18:56
 nevystrelí mi tá pružina ked to budem stláčat zo šrobuvákom ?
Datum: 12. listopadu 2010 18:49
 no to teda je neznášam tý pružiny celú generálku na pioniery spravím sám a zhentým mám problém motor mám mimo rámu robil som go menil som ložiská piest atd.. a stojanovú vrtačku bohužial nemám
Datum: 12. listopadu 2010 18:44
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ja si tie pružiny zatlačam pomocou stojanovej vrtačky vieš ako? dam do vretena nejakú trupku tišku a z tým to cele zatlačim a druhouv rukov založim segrovku ale ak maš motor v motorke tak daj celú motorku na bok normalne ju položna zem ľahnúť a celým telom za pomoci šrubovaka zatlaš na pružinu a potom založ segravku obravovať spojku je asi najhoršie na celom fichtlu
Datum: 12. listopadu 2010 18:33
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 cus draci jak mam zapojit jak je skratovač na fechtlovi tak ten skratovač atam se zapinaji aji světla dostak poslite nake schema díík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2010 23:00
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jawadrak: však jo, já taky, neni na tom nic těžkýho..
Datum: 12. listopadu 2010 23:00
 ja som si celú elektriku zapájal zhlavy
Datum: 12. listopadu 2010 21:38
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 samozřejmě že podle schéma, viz níže..
Datum: 12. listopadu 2010 21:15
 http://www.jawa-cz.estranky.cz/clanky/elektroinstalace/el_-schema-jawa-50_20.html neviem či si stým volako pomožeš pozri sa
Datum: 12. listopadu 2010 18:30
 Čau hele chromovaný poklopy na klakson se u Jawy 21 v roce 1972 už asi nepoužívaly co  Díky, jo a lidičky sundaval jsem takovou starou pneu z ráfku, málem jsem se zbláznil, když jsem tam hrábnul pákou tak mi projela zkrz plášť jak máslem, no tak jsem to po pár pokusech rozřezal (  ), nevěříte - věřte
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2010 19:53
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 mám tu sice dvacítky, ale to je jedno. jedna je rok 68 druhá 70 a obě maj šedivej. jo a stim pláštěm ti věřim
Datum: 21. prosince 2010 19:53
Jméno: milda123
IP: uživatel9236
 cau ...pls je vidla s jawa 21 stejna jako na mustangu
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2010 18:50
 sú stejné na 100% ale uz asi po 1977(ked sa nemilim) ne lebo zacali zrziak svetla privarit na vydlu,pred tym tie drziaky boli odmontovatelné a bez toho boli uplne stejné
Datum: 12. listopadu 2010 18:50
 Ano je, ale mustang má ještě přivařené držáky světla.
Datum: 12. listopadu 2010 16:01
 Ahoj SESO ,ahoj Draci. Mám dotaz chtěl bych si koupit spojkový koš co se zde prodává ,ale hned jak jsem viděl spojkový koš TAIWAN hned mi blesklo hlavou ,že to beztak nějáký Vietcong roztavil plechovku na svém rýžovém políčku a udělal z toho ten koš  . Proto se ptám má s ním někdo zlušenost? Nebo ty SESO co ty si o tom myslíš? Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2010 18:37
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Jestli říkate že je to dobrý a kvalitni tak to bude možna lepší možnost než ty vyviklaný kolíky zavařit
Datum: 13. listopadu 2010 18:37
 Na vzhled vypadá to spickovo
Datum: 13. listopadu 2010 11:47
 draku proc jsem tam psal ze je to super,,taiwan dodava za dobrou cenu ne cr trh radu dilu na vsechny cr motorky a jsou gut,,, takze ten kos je fakt spicka,,na trhu je plskej to je ksunt prvni trdy
Datum: 13. listopadu 2010 10:40
 Zdravím pánové,mám dotaz.Měl jsem ohlou řadicí páku na hřídeli u Jawa 05,vyklepnul jsem ji ven,ale je tam nějaká těsnicí guma která už je KO.Dá se to sehnat zvlášt,nebo musím koupit celou páku i z hřídelí? viz fichtlkrámek.Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2010 7:07
 ideálví je tu řadičku protáhnout výstružníkem 16H7 a udělat vložku.
Datum: 13. listopadu 2010 7:07
 Jo přesně tohle jsem myslel.Čep jsem vyrovnal,šel by použít.Tak hadici říkáš,hmm a nebude se to protáčet?
Datum: 12. listopadu 2010 15:18
 Těsnící guma, mylíš to co vyplňuje prostor mezi čepem a pákou, je-li to setjný jako u 21, taková jako hadice, to snad jde nahradit, nějaká PVC hadice z obi, a myslím, že jestli máš dobrý čep tak to ani nebude vidět.
Datum: 12. listopadu 2010 14:55
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2010 19:27
 jj bordel som ja, vim ze co kam som dal a tam si aj najdem
Datum: 12. listopadu 2010 19:27
 jj bordel som ja, vim ze co kde som dal a tam si aj najdem
Datum: 12. listopadu 2010 19:26
 pesne tak jenco poupratuješ a potom pol dňa dačo hladáš i bordel má svoju logiku
Datum: 12. listopadu 2010 19:02
  yuri má pravdu  aj ja potrebujem bordel ked je poriadok nic sa nenajdem
Datum: 12. listopadu 2010 18:43
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 nadherne čezetky ale s tho poriadku v dielne mi je až zle ja by som tam nedokazal pracovať ja potrbujem Bordel!!! fuho skoro ako z Eqiulebria ta dielňa
Datum: 12. listopadu 2010 18:38
Datum: 12. listopadu 2010 16:07
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 no jo, nádhera .)
Datum: 12. listopadu 2010 9:19
 lori: Ne, tahle není z netu, ze to od známého tady z města...Nerv: čislo barvy bohužel nevím, ale budu ho přes zimu zjišťovat, koupil jsem totiž ještě jednu 477 s papírama, ale bude potřebovat nový lak, a asi ji udělamt aky žlutou
Datum: 12. listopadu 2010 7:22
 Nádheraa !! Jen by mě zajímalo jaké je číslo té žluté barvy.Teď dělám renovaci taky 477 tak ju budu dávat do žluté.Dík
Datum: 12. listopadu 2010 6:50
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 pekna pekna, to je ta z motoinzerce za 4tis?
Datum: 12. listopadu 2010 6:01
Jméno: honzule
IP: uživatel2403
Datum: 11. listopadu 2010 22:19
 jenda: pořádek musí být...
Datum: 11. listopadu 2010 22:07
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 kolecko musim říct že máš smysl pro pořádek v dílně
Datum: 11. listopadu 2010 22:05
 žlutá 1972 a červená 1993
Datum: 11. listopadu 2010 21:59
 Krása!!! Jaký rok výroby?
Datum: 11. listopadu 2010 21:57
 honzule: díky  samozřejmě tě na jaře očekávám
Datum: 11. listopadu 2010 21:50
Jméno: honzule
IP: uživatel2403
 Paráda.Pěkny.Příští rok se budu muset stavit a zkouknou to
Datum: 11. listopadu 2010 21:49
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 tovav mrokar
Datum: 11. listopadu 2010 21:46
 blazenn: tak ukaž nějaké svoje motorky, a svojí práci jestli se nebojíš...
Datum: 11. listopadu 2010 21:44
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 skovaj sa stakima srotama ti mogo
Datum: 11. listopadu 2010 21:41
 zdravim,chtel bych se zeptat jak by se dal vyrobit otackomner na pionyra ten rucickovej,na netu sem našel jak udelat jen ten z ledek,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2010 3:11
Jméno: pegy
IP: uživatel10671
 a k cemu otackomer... kdyz uz digi, je presnejsi ale myslim ze pokud neladis nebo nezajizdis motor-zbytecnost
Datum: 13. listopadu 2010 3:11
 pokiaľ si chceš dať na fichtla a nemáš tam baterku aspoň 6V tak ti to bude ukazovať furt len kraviny
Datum: 12. listopadu 2010 19:07
 no on fichtl nema taky presne 6V, na sitovejch kartach je prej nakej nasobic napeti, nebo jak se tomu rika a ikdyby vytvoril treba 9V tak ten otackomer musi chodit. jen ho budes muset upravit aby ti ukazoval presne, protoze kdyz ho nechas tak jak je tak bude ukazovat polovicku otacek, nez je realny.
Datum: 12. listopadu 2010 15:26
 ze škodovky by tam asi nešel protože fichtl ma 6 voltu a skodovka 12
Datum: 12. listopadu 2010 15:11
 aha tak to se omlouvam
Datum: 12. listopadu 2010 15:07
 Z jawy 350 tam nedáš to je mechanický... Na fechtla by šel maximalne elektrický co se dával do škodovek. JaK se to zapojovalo to nevim ale nějak na kontakty indučky
Datum: 12. listopadu 2010 15:05
 nejjednodussi je si sehnat otackomer na 2taktni motor,jakejkoli,treba z jawy 350 nebo z MZty,a jen ho napojis na fichtla
Datum: 12. listopadu 2010 8:24
 Zdravim mel bych dotaz na fichtloj ne rozmer kol 2,75 - 16 a schanim na měj drapaky a potrebival bych vedet jestli nekdo nevite nové označeni pneumatik prosím o odpovědi na email jirkasehnal@seznam.cz diky fichtlum zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2010 11:38
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 na email ti nikdo odpovídat nebude, vod toho to tu je ten pokec, aby se to dalo popřípadě vyřešit. jinak nevim co jako novýho by se mělo značit, když je to
2,75 x 16 tak to bude zase 2,75 x 16. akorát to bude drapák, či slike. jestli se teda nepletu no...
Datum: 22. prosince 2010 11:38
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 caute draci potrebujem radu: na mojom simsone mi blbne elektrika. ked idem dlhsie zo zapnutimi svetlami tak mi potom nejdu pustit smerovky alebo len slabo bliknu a nepravidelde. cim to moze byt???
za odpovede dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2010 20:50
Jméno: kubba
IP: uživatel7489
 simsonviglu.cz
Datum: 12. listopadu 2010 20:50
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 přesně tak, přerušovače směrovek jsou dost náchylný na změnu (hlavně pokles) napětí, takže hledej chybu v dobijení...
Datum: 12. listopadu 2010 9:19
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 slaba baterka buď je stara alebo ti nedobíja alebo ju možno stači len dať nabiť
Datum: 11. listopadu 2010 19:34
|



|