Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: hrbik
IP: uživatel10654
 Zdar, chtěl bych se zeptat, jak dlouho mi bude trvat asi, než si udělám papíry na skupinu A1, kdybych měl jízdy pravidelně? A ještě kolik hodin musím mít najeto ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2010 9:17
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 myslim že na motorku je něco kolem 11 hodin jízd.. Když se dohodneš s instruktorem, dá se jezdit i na podzim a v zimě, pokud nejsou závěje, ale nemůžeš dělat závěrečnou zkoušku, komisaři sou moc líný a chtěj jezdit jen když bude teplo... když sem dělal loni papíry tak to bylo jen od května do října...
Datum: 12. listopadu 2010 9:17
 Myslim si že nejde o hodiny pokud to je jako u mě: Instruktor mi dal 2 týdny abych se naučil pravidla doma,mezitím jsme udělali pár jízd. pak závěrečky a bylo to... když tam dojde nějaký laik tak se jízdy dělají dokud neumí jezdit skoro dokonale (jak ovladat motorku tak umet jezdit podle predpisu)... s tou zimou.. pokud vímtak se jezdí dokud neni snih nebo nejsou extremni mrazy
Datum: 11. listopadu 2010 21:13
 chtěl bych se zeptat odkdy se začíná v autoškole jezdit?jako myslim po zimě
Datum: 11. listopadu 2010 20:16
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 jeste by me zajimalo proc to resis ted? Mam pocit ze se jizdy na motorkach pres zimu nedelaj...
Datum: 11. listopadu 2010 20:07
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 no zalezi jak to u vas chodi, tu kde sem delal ja si mel obyc teorie a jizdy, celou dobu nam vtloukala do hlavy ze muzem jit na jizdy hned a nebo proste az to bude umet, ze zalezi na nas jak budem sikovny, obyc tempem mi to trvalo tak 2mesice
Datum: 11. listopadu 2010 20:06
 Já šel od podání žádosti za měsíc na zkoušky.
Datum: 11. listopadu 2010 20:05
 čau čau. Prosím Vás mám problém. Psal jsem tu o tom včera. znova .. :  jawa 50 / mustang. - válec po výbrusu + nové kroužky + píst . velká komprese.start pákou jde píst ve válci projet.ale musím start pákou pomalinku jinak klouže. Vím že když klouže start.páka tak je to spojkou.....? no a ještě když tam dám kvalt a chci to roztlačit , tak dám kvalt , držím spojku , roztlačí mě a spojku pustím.No jenže jak pustím spojku tak to jde hrozně ztuha a píst ve válci nejde.dám kvalt zmáčknu spojku a popotlačím . a jde to ztuha.Je to spojka? jako jak jsem tak uvažoval tak je to vše na spojce. ..... ? a jestli jo tak jsou to přímo lamely ? anebo je to jen na nastavení šroubku v karteru ... ? Díky moc a omlouvám se za vyjádření.Nevím jak to jinak vysvětlit...
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2010 20:19
 chachá! to jsem si počet  musim se zastat Frankyho i když je to sprosťák. říct někomu "seřid to" když netuší jak fungujou seřizovací prvky je fakt dobrá rada. Franky věděl hned která bije.
Datum: 13. listopadu 2010 7:26
 ok...díky moc ...
Datum: 11. listopadu 2010 23:12
 protože kdyby byly lamely přímo na sobě tak by se o sebe bud strhly nebo by se slepily ne ?
Datum: 11. listopadu 2010 22:36
 jo ptal. u jiné moto nevím.s jiným moto jsem se tak blízko nesetkal. ale u jiných si myslím že by to teoreticky jít mělo ... ale nevím.nikdy jsem lamelu nebo spojku v jiném moto neviděl...
Datum: 11. listopadu 2010 22:19
 jo .. tím je vše vysvětleno .... takže díky...... Ale příště prosím bez těch urážek a nadávek ! jinak díky moc
Datum: 11. listopadu 2010 22:17
 tak jsem to trochu myslel. jako že ty korky když tam sou nové tak mají kolik ? tak 1,5 mm tloustku...? a sednou si na plech.když sou sjete tak nesednou protože jsou zarovno s plechem.... ?
Datum: 11. listopadu 2010 22:14
 protože jsou ty korky sjete a nemaji se o mezilamelu jak ,,nalepit ´´ ...?
Datum: 11. listopadu 2010 22:11
 jinak protože jsou ty korky sjete a nemaji se o mezilamelu jak ,,nalepit ´´ ...?
Datum: 11. listopadu 2010 22:09
 jako i po koupi nových lamel ?
Datum: 11. listopadu 2010 22:08
 jo protoze korky jsou sjete .. takž bud koupipt nové korky nebo celou lamelu ne ?
Datum: 11. listopadu 2010 22:06
 budou trvale k hovnu .a musím koupit nové .... ?
Datum: 11. listopadu 2010 21:59
 že štelování šroubkem nebude mít žádný vlvi protože jsou korky sjeté a jaou zároven s kovovým lemováním kolm korku.takže se namají o co zapírat ... ?
Datum: 11. listopadu 2010 21:55
 když šroub vyšroubuju ůůplně ?
Datum: 11. listopadu 2010 21:52
 takže z toho vyplývá že mám šroub povolit ......
Datum: 11. listopadu 2010 21:49
 ten šroub přece tu páčku ke karteru přitlačí ne ? a tím se lanko povolí a spojka jde lehce ne ? takže když chci sílu na přítlačáku zvětšit tak šroub povolím ...... ?
Datum: 11. listopadu 2010 21:45
 na pravém karteru povolit matku M6 a šroubek trochu zašroubovat .... ?
Datum: 11. listopadu 2010 21:41
 no vidíš to...takže je to sporné.když to tu bylo přidané najednou ... tak co s tou spojkou ? radči o tom se nemůžem bavit ?
Datum: 11. listopadu 2010 21:40
 utahnutim spojky ..... ?
Datum: 11. listopadu 2010 21:36
 ,,,retardovaný ´´
Datum: 11. listopadu 2010 21:36
 hej vole víš co si můžeš ? nevím nevím kdo je tady retarovaný ... ? ty nemůžeš jako člověk napsat jeden příspěvek bez urážek a nadávání ? a mimochodem jsem to tadyuž psal.. Je třeba si přečíst co se tady psalo !
Datum: 11. listopadu 2010 21:35
 jojo podívám se .. díky moc.. No na to taky čekám ..
Datum: 11. listopadu 2010 21:22
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Clovece ted se priznam ze nevim jak to stim olejem je, vim ze to tu nedavno resil tusim Boocher ze mu spojka taky prokluzuje a hned nato nekolik prispevku kvuli oleji, mam pocit ze doporucovali 80ku, chce to zalistovat par stranek dozadu nebo pockat az mistr dojde a pretlumoci to
Datum: 11. listopadu 2010 21:19
 asi jo ... Ale čekám na FRANKYHO až se vyjádří ...  asi to vzdal ...
Datum: 11. listopadu 2010 21:14
 hlavne ze problém je vyriesené
Datum: 11. listopadu 2010 21:12
 zmaskal som asi
Datum: 11. listopadu 2010 21:05
 on aj by to vedel len by musel k tomu venovat
Datum: 11. listopadu 2010 21:03
Jméno: Honza
IP: uživatel10537
 Víte co je hlavní že rádcové ví jak funguje spojka. Mě takováhle lehká přestřelka nevytočí.
Datum: 11. listopadu 2010 21:02
 Lori : olej tam mám Cinol PP 90.
Franky : jak chceš. zatáhnu za lanko to přitáhne přitlačovací páku ke karteru , ta potlačí delší tyčinku ta potlačí kuliču a ta kratší tyčinku.ta kratší tyčinka potlačí přítlačák který si s sebou vezme jednu lamelu,která se odlepí od mezilamely.v převodovce kopnu rychlost a pustím spojku.tím si lamela s přítlačákem zpátky sedne na první lamelu a spojka zabere... - to je moje verze podle kter to vezmu.Není to sice asi nejlepší.jestli můžeš oprav mě teda a vysvětli . jestli mi chceš teda pomoct.a jestli by šel jeden příspěvek i bez urážek ... ? dík
Datum: 11. listopadu 2010 21:02
 ne lamely nemozes otocit oni pasujú len jednako
Datum: 11. listopadu 2010 21:00
 ne tak som to mislel ale tak ze TY chces aby ON na to prisjel sám od seba
Datum: 11. listopadu 2010 20:58
 no konečně jsem se dočkal normální odpovědi.Děkuju ti moc .... jo vyzkouším to .. a prosím tě ještě se tě chci zeptat : můžu když tak ty lamely otočit a přehodit ? pomůže to něčemu ? jako jinak koupím nové není probláém ale jen tak se ptám ... Díky
Datum: 11. listopadu 2010 20:54
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Taky neco placnu, co mas za olej v prevodovce? Me popravde v zime nikdy nefungovala spojka, maximalne na zahratym motoru. Ten olej se v zime zmeni na takovou sracku ze se mi chce brecet. netvrdim ze to musi bejt nutne tim, muze to bejt jak uz si psal sjetejma lamelama nebo serizenim... ale ber vpotaz i co sem napsal
Datum: 11. listopadu 2010 20:54
 tak piest sa pohibuje teda os klukovky bez problémou sa urobi aspon 360'... ale ked to chces zatlacit tak proste piest a kluka stoji len PREKLZUJE spojka? tak si v cieli vymenit a seridit spojku ,,ale pred vymenou skus zdokonalit serideni mozno ze az tak niesú v háji lamely
Datum: 11. listopadu 2010 20:50
 jenco : jo já vím .. ale já tady nepšu pro srandu .. říkám že jsem nad tím přemýšlel.prostě třeba sem retard ale nepřišel jsem na to .. jako teoreticy jo ale než něco udělám prakticky tak se chci předem zeptat at to nedělám zbytečně a neůspěšně.a píšu tady asi proto že chci aby mě na to někdo alepson nějak navedl..a né to at mě tady někdo zkouší jak ve školce !
Datum: 11. listopadu 2010 20:45
 je to proste jednoduhé co si mislis kedy som zacinal bol fichtlkramek ? ani nikto nebol kto mi mohol pomoct tak som dával pozor a na vsetko som prisjel
Datum: 11. listopadu 2010 20:45
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Koukam ze se tu schyluje k dalsi bitce  chlapci brzdete, chotusice sou az za mesic
Datum: 11. listopadu 2010 20:42
 franky teraz chce aby si na to prisjel sám
Datum: 11. listopadu 2010 20:42
 zmaturujes ho?
Datum: 11. listopadu 2010 20:41
 a jako co jsem ? proč bych to měl tady vypisovat ? já jsem tady prosil o radu a né o ztrapnování a řešení nedostatků ! prostě jestli mi chceš pomoct tak mi pomož ! jestli ne tak Ahoj.Já nepotřebuju různé přednášky a chytrosti od někoho jako ty !
Datum: 11. listopadu 2010 20:39
 jo píst dosahuje DU - HU - DU - HU . Ale jen při jemném prošlápnutí start.páky . jinak si podle všeho myslím že se ve spojce děje ... : lamely se odlepí , zařadím , lamely se spojí ale nezachytnou se o sebe protže jsou asi v háji.tak proto to vše asi prokluzuje a nezabírá .... to je můj názor
Datum: 11. listopadu 2010 20:29
 tak když mi dále budeš nadávat do retardů atd...tak nevím .... Jinak je to v první otázce ... : start.pákou píst ve válci projedu... takže z toho vyplývá že ho start.pákou protočím. spojka teoreticky jak funguje vím
Datum: 11. listopadu 2010 20:17
 aha.... ještě budeš pokračovat ve tvých nadávkách ? No vidíš že jsi něco dokázal...to je pěkné .. ale tím , že si něco dokázal tady nemusíš machrovat a myslet si že když ty asi všechno znáš tak že to musí znát každý . tím spíš že si něco dokázal by si měl mít radost a pomáhat lidem kteří chcou taky něčeho dosáhnout ! a né je urážet nadávat jím a ponižovat je ! takže bud mi tady slušně poradíš anebo tu budeš dále pokračovat v nesmyslných a nikam nevedoucích nadávkách ...
Datum: 11. listopadu 2010 20:10
 curaku ? ty mi tady budeš nadávat ? To si teda fakt velký borec...jak prase ! proč bych mel jako laskavě odepast ? co si ? jako myslíš si že jsi co ? možná tak velký kokot s chujem na hlavě ! ti říkám jestli neznáš na mou otázku odpověd tak se to nesnaž překeceat urážkama a těma tvojíma kecama !
Datum: 11. listopadu 2010 19:55
 udo : díky
hruska : díky zkusím
FRANKY ! : jestli chceš zase rypat a ponižovat tak ZBOHEM ! jinak výbrus mám 39. čili asi nějak 4.píst mám dobře , kroužky dobré...
Honza : Díky moc zkusím
Datum: 11. listopadu 2010 19:29
Jméno: Honza
IP: uživatel10537
 jěště jeden názor Franky měl období kdy byl rád za každou radu když nevěděl kolikátá bije
Datum: 11. listopadu 2010 19:29
 tzn .dát ho opačně šipkou nahoru a ne k výfukovýmu kanálu
Datum: 11. listopadu 2010 19:28
 hruska : jo to si piś že se dá  ..on nemyslí opačné jako obrátit píst celou plochou k motoru...ale jen ho otočit
Datum: 11. listopadu 2010 19:27
Jméno: Honza
IP: uživatel10537
 Tak vytoč štelovací šroub na víku motoru, a jestli bude klouzat pořád tak lamely už nemají obůožení.
Datum: 11. listopadu 2010 19:26
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
Datum: 11. listopadu 2010 19:25
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 to bude chyba v spojke. bud ju mas zle nastavenu alebo mas nieco z lamelami.navrhujem rozobrat spojku a pozret ju a ked bude dobra tak ju nastavit. ked ani to nepomoze tak asi mas velke piestne kruzky.
Datum: 11. listopadu 2010 19:22
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Především si prvně seřiď spojku a když to už nepůjde tak lamely .Nic víc v tom nebude
Datum: 11. listopadu 2010 19:22
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2010 19:41
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 pridej si mne na ICQ 437-555-946 a pokecame , delam ted renovaci , mohl bys mne pomoct
Datum: 11. listopadu 2010 19:41
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 šel, taky jsem ho tam namontoval. jediný trochu problém byl s umístěním, protože mi nevycházel pod nádrž, ale někam ke kaslíku. Jak ho zapojit jsem tu psal před týdnem.
Datum: 11. listopadu 2010 19:01
 zdravi čim nejlip ztlačim pružiny u spojky u fechtla děkuju za odpověd ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2010 23:44
 preco preboha robite z toho vedu?
Datum: 12. listopadu 2010 23:44
Jméno: Hlmut
IP: uživatel10155
 "Ostre" kombinacky pouzivam ja, ale lip se to dela ve 2 lidech... Jeden zmackne pruzinu s podlozkou a 2. da segrovku.
Datum: 12. listopadu 2010 22:46
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Dobrý kombinačky ,aby měly ostré zoubky do kterých stiskneš přítlačnou misku pružiny přes ní zatlačíš prižinu a nasadíš segrovku ,kterou po uvolnění kombinaček docvakneš zase právě těmi kleštěmi.nic na tom není .
Datum: 11. listopadu 2010 19:16
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 noo existuje na to taky stahovak. mas to vlastne paku. jedno rameno stahovaku prisrobujes o karter a druhym ramenom stlacis tu pruzinu. da sa to vyrobit po domacky alebo aj kupit. musis si zohnat nakres a potom to vyrobit. neni to tažke.
Datum: 11. listopadu 2010 19:16
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 v stojanovej vrtačke
Datum: 11. listopadu 2010 19:15
Jméno: Honza
IP: uživatel10537
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2010 20:45
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 me se to teda nelibi, radsi matnej povrch(kdysi tu byla fotka "novejch" motoru do fichtla s opiskovanejma karterama, tak neco takovyho) krom toho tohle pude za mesic dokopru... zajde to, zesedne to a ses zas na zacatku
Datum: 11. listopadu 2010 20:45
 a opravdu to leskne
Datum: 11. listopadu 2010 19:58
 no nieje blbost ze by sa nedalo zohnat novy! ja mám taky na 05
Datum: 11. listopadu 2010 19:58
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 leštiť leštiť leštiť leštiť len tak dosiahneš taký vzhľad ale má to vlastne zmysel? boli vlastne jawy z fabriky takto leštene asi ne? ale pokiaľ sa nudíš tak skvelá zabava na zabitie času
Datum: 11. listopadu 2010 18:24
Jméno: hanz
IP: uživatel10666
 šus hoši slišel sem něco že by se měli posouvat řidičáky třeba místo od 16 až od 17 atd.. je to pravda?a o kolik dřív si můžu začít dělat papíry?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2010 8:43
 je to v prdeli,ja uz teda budu cekat na silnejsi motorku o 3 roky dyl...moh sem si delat papiry za 2 roky (na tech 25kw)...nezabranej nicemu,i 30ti letej chlap nemusi umet ovladat motorku..co sem slysel tak chtej zavest ridicaky i na slapaci mopedy (babetta)
Datum: 12. listopadu 2010 8:43
 je to v prdeli,ja uz teda budu cekat na silnejsi motorku o 3 roky dyl...moh sem si delat papiry za 2 roky (na tech 25kw)...nezabranej nicemu,i 30ti letej chlap nemusi umet ovladat motorku..co sem slysel tak chtej zavest ridicaky i na slapaci mopedy (babetta)
Datum: 12. listopadu 2010 8:43
 A víte co mě nejvíc sere? že toto navrhovala banda debílků co vživotě neseděli ani na kole a kecají něco o výkonech motorů
Datum: 11. listopadu 2010 22:38
 WTF?Babetu sem uřídill pomalu v 5 letech a oni to chtěl dat až od 16...Lori.:To máš svatou pravdu...
Datum: 11. listopadu 2010 21:52
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Tak to vymyslela doslova banda curaku!!!!!!! Na skutra, babetu od 16ti?  dit je to jak kolo proboha!
Datum: 11. listopadu 2010 21:24
 http://www.lidovky.cz/ridicak-na-silne-motorky-az-od-24-let-dut-/ln_noviny.asp?c=A091023_000021_ln_noviny_sko&klic=233881&mes=091023_0 pokud jsem to pochopil tak pro jawaře se nic nemění až na tu 50ccm/45Km/h
Datum: 11. listopadu 2010 20:50
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 No nevim denzi... Sam vidis co tu je za lidi, rozjedou to z kopce na plny koule, zatacka, rovinka, nezajem hlavne ze je co nejvetsi cislo na tachometru. no nevim jak ty ale ja bych je v provozu nechtel potkat, cim starsi tim sou doufam moudrejsi...
Datum: 11. listopadu 2010 20:40
 Omg,sice možná zabráněj pár nehodám ale 50cc(45 km/h) by mohli dat níž to uřídí každej vocas.
Datum: 11. listopadu 2010 20:03
Jméno: kubba
IP: uživatel7489
 ale nechci abych pak čekal o rok víc...
Datum: 11. listopadu 2010 19:23
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 de to ale je to nahovno, idealni je nastoupit do autoskoly tak mesic pred dovrsenim pozadovanyho veku
Datum: 11. listopadu 2010 19:12
Jméno: kuba
IP: uživatel7489
 hele takže já si klidně ted mužu udělat žádost v říjnu mi bylo 15 a tak jizdy nebo teorie si udělam najaře a pak budu čekat do října až mi daji ty papiry nebo to takhle nepujde?? jde mi jen oto abych nemusel čekat ještě o rok víc!!!
Datum: 11. listopadu 2010 18:59
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 o tomhle jsem ještě nic neslyšel. a jestli jsem správně pochopil tvou druhou otázku tak si to nějak rozpočítej protože na závěrečný zkoušky ti musí být ten požadovaný věk na který děláš ten ridičák ( př. A1 je od 16 let takže v 15-ti dělaš řidičak ale až v 16-ti si odjezdiš zavěrečky...)
Datum: 11. listopadu 2010 18:14
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Jasně že je to pravda,125ccm 16 -17 do 25KW 18-21 a neomezenej obsah 21-24..čeká se na schválení
Datum: 11. listopadu 2010 18:13
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdarec borci už delší dobu mě zlobí ta moje čz 250 když ju nakopávám tak jak má snahu chytnout tak se automaticky ta nakopávačka vrací na řazení ale ona tam někdy skočí rychlost čim to je víte ona ta dvě pade docela sváma škubne je to blbý když to chci nakopnout tak musím mít zadní kolo ve vzduchu aby to neškublo a nebo to na 2 roztlačím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2010 14:05
Jméno: horst
IP: uživatel8771
 mi to taky rádo dělá,proto se snažím aby si páka potom ještě nezařadila rychlost.Na to bacha!
Datum: 14. listopadu 2010 14:05
Jméno: ondr
IP: uživatel10079
 Už jsem o tomto problému slišel a prej to je tím že je vychozená ta pružina co je na tom startovacím segmentu vypadá jako šnek
Datum: 11. listopadu 2010 18:48
Jméno: Baz
IP: uživatel10667
 Zdarec nevím čím to je ale měl sem ČZ 125 a ta šla startovat i s vymáčklou spojkou  pincek ten to má jinak tam to nešlo ale na tý číze to šlo  skusto 12
Datum: 11. listopadu 2010 18:10
 Tak si ji nohou podrž, aby ti neskočila na řazení.
Datum: 11. listopadu 2010 17:42
Jméno: barny1
IP: uživatel10471
 ahoj lidi prosim vas mám problém poskládal jsem si fechtla normálně jede táhne jak drak ale bez vzduch. filtru když ho tam dám tak málo táhne a a do kopce sotva vezme dvojku.. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2010 20:36
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 máš dobře utěsněný karbec? máš těsnění pod válcem?
Datum: 12. listopadu 2010 20:36
Jméno: barny1
IP: uživatel10471
 klasicka 68...
Datum: 11. listopadu 2010 20:00
 a ta tryska?
Datum: 11. listopadu 2010 19:59
Jméno: barny1
IP: uživatel10471
 na 2 zarezu od hora
Datum: 11. listopadu 2010 19:56
 na kolikátým zářezu máš jehlu?velikost HT?
Datum: 11. listopadu 2010 19:51
Jméno: barny1
IP: uživatel10471
Datum: 11. listopadu 2010 19:44
 Pak to udělej prasácky jak já a vrtej do víčka airboxu...  ...ale nepřeháněj to s dírama
Datum: 11. listopadu 2010 19:25
Jméno: barny1
IP: uživatel10471
 aha tak ty zaslepky tam nemam zadny...
Datum: 11. listopadu 2010 19:21
 Máš tam gumový záslepky...vyděléj podle libosti,...sou tam asi 2 dole...a jedna velika na hore myslim...tak laď
Datum: 11. listopadu 2010 19:11
Jméno: barny1
IP: uživatel10471
 a jak mam nastavit ten odpor airboxu? diky
Datum: 11. listopadu 2010 18:16
Jméno: barny1
IP: uživatel10471
 ten motor je po GO takze ma novy krouzky...ale valec ne, ale nemyslim ze by to na to melo vliv..
Datum: 11. listopadu 2010 17:56
Jméno: standa
IP: uživatel10665
 serid karburator a odpor airboxu pomocí gumových záslepek a bude to dobré
Datum: 11. listopadu 2010 17:56
Jméno: milda123
IP: uživatel9236
Datum: 11. listopadu 2010 17:47
Jméno: barny1
IP: uživatel10471
 a zapoměl jsem že ten filr je nový..
Datum: 11. listopadu 2010 17:32
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 ahoj mám otázku myslíte že by tlumiče ze simsona pásly do origo fichtláckých brýlí ? dík předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2010 19:23
Datum: 11. listopadu 2010 19:23
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 myslim že aj hej treba zmerať ale ja som mal jednú vydlu okulare boli z fichtla a samotne tlmiče z simsona ale ta vydla potom prasla kamaratovi ked som mu ju dal veľa to asi nevydrží
Datum: 11. listopadu 2010 19:17
 Čau draci je tu nějákej machr přes elektriku ? Zkoušel jsem dělat elektriku na ČZ 175/477 a všechno funguje jak ma až na kontrolku dobíjení.Po nastartování nezhasne, ale dynamo funguje uplně normálně jelikož po odpojení baterky motor normálně běží.Po přidání plynu dokonce kontrolka dobíjení i ostatní světla zesilují takže podle mě to normálně dobíjí.Spíš si myslím že je to asi někde špatně zapojený.Tady je schéma podle kterého jsem to dělal : http://leteckaposta.cz/125480764 díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2010 18:43
 Už jsem nato přišel.Mám to blbě zapojený tu žárovku.Drátky z 54 a 61 mám spojený a daný do žárovky a uzemnění zvlášť.Tak diky za radu snad už bude vše fungovat jak má.
Datum: 11. listopadu 2010 18:43
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 tak potom fakt neviem
Datum: 11. listopadu 2010 18:39
 No jestli reglerem myslíš relé tak to jsem tam dal uplně nové tak to by mělo být v pořádku.
Datum: 11. listopadu 2010 18:32
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
http://cezeta477.wz.cz/data/cz-175-477/schema2.jpg toto hovorí o niečom inom žiarovka tam nieje uzemnená žiarovka dostava plus z kontaktu 54 a kostru má voči kontaktu 61(M) som robil elektriku na traktore a tam to funguje podobne a tiež som žiarovku neuzemňoval a pokiaľ je tak ako hovoríš že bez uzemnenia nesvieti tak máš podľa mňa vadný regler
Datum: 11. listopadu 2010 18:21
 No to je jednoduche protože když tu žárovku neuzemním, tak nesvítí vůbec.
Datum: 11. listopadu 2010 18:08
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no schéma je dobra len nechápem prečo je na tej žiarovke v schéme nakreslene uzemnenie ak si zapojil uzemnenie tak by to vysvetľovalo prečo žiarovka svieti aj po pribudení
Datum: 11. listopadu 2010 17:12
Jméno: KuBaJzS
IP: uživatel8498
 Zdravim, prosím nevítě někdo kolik je obvod kola na pionýrovi...děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2010 17:25
 175 cm
Datum: 12. listopadu 2010 17:25
Jméno: standa
IP: uživatel10665
 no a ted se bude ptát kolik je polomer kola na pionýru
Datum: 11. listopadu 2010 17:58
 2*pí*r
Datum: 11. listopadu 2010 17:42
Jméno: standa
IP: uživatel10665
 změř si ho provázkem,ten pak natahnes a krasne zmeris jeho delku treba klasickym metrem
Datum: 11. listopadu 2010 17:36
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2010 13:30
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 je měkej a da se natahnou jako žvikačka
Datum: 12. listopadu 2010 13:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 podle mě nebude elastický a bude tvrdý jak kámen takže se vydrolí
Datum: 11. listopadu 2010 21:32
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no na vyfuk môže byť 90kč stojí za vyskušanie
Datum: 11. listopadu 2010 17:04
 Zdravim draci potřboval bych poradit.Mám Čz 125/476 sport a chtěl bych na ni koupit neony.Tak se ptám jestli to bude fungovat a jak to je s jejich instalací.Předem děkuji za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2010 10:00
Jméno: standa
IP: uživatel5094
 Neony na 476......to je jak pěst na oko......
Datum: 23. prosince 2010 10:00
 zdravim, sháním nový šroub nebo čep na kyvnou vidlici na stadion S 22, nějaký takový šroub je zde v nabídce ale není k němu foto, tak abych náhodou neobjednal blbě  děkuji za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2011 1:52
Datum: 06. ledna 2011 1:52
Jméno: Yuri
IP: uživatel10417
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2010 20:33
 pre tebe  ja sa tesim ze jmám L1e
Datum: 11. listopadu 2010 20:33
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 neštastná náhoda? jak pre koho ti šmejde
Datum: 11. listopadu 2010 20:20
 to nestastná náhoda
Datum: 11. listopadu 2010 20:17
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 hej hej a mne prečo nedali jak tebe
Datum: 11. listopadu 2010 20:02
 jj ja taky maly TP bola taková velká sedá karta a velky bola knizka A5 ako mensi zosit
Datum: 11. listopadu 2010 20:01
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 i ja som mal veľký a malý techničak pred prepisom
Datum: 11. listopadu 2010 19:58
 akoze mislim ze NE preto
Datum: 11. listopadu 2010 19:53
 nwm ale nemislim ze preto lebo som mal v origo Tp tiez 60km/h mal som este tú knizku
Datum: 11. listopadu 2010 19:51
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 11. listopadu 2010 19:44
Datum: 11. listopadu 2010 19:34
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 jám mam písaných 65km/hod tak pre istotu výbavu nosím lebo lebo sanechcem biť s policajtom
Datum: 11. listopadu 2010 19:30
 nevim ze ty kedy si prepisal fichtla ale polisovi pocitac nezobere na fichtla konstrukcny rychlost 65 ani 60 tak som dostal do TP 45km/h tak som spadol do L1e,,kukni ze co más za kategoriu v TP
Datum: 11. listopadu 2010 19:28
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 fichtl= L3e - motocykel, t. j. dvojkolesové vozidlo bez postranného vozíka vybavené motorom, ktorý má zdvihový objem valcov väčší ako 50 cm3, ak ide o typ spaľovacieho motora, a/alebo s najväčšou konštrukčnou rýchlosťou vyššou ako 45 km.h-1. darmo že má len 49,8 ccm ale má konštrukčnú rýchlosť 65km/hod
Datum: 11. listopadu 2010 19:26
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ale fichtl má 50ccm ale 65km/hod
Datum: 11. listopadu 2010 19:21
 prepác fichtl je L1e
tu je veta z vyhlásky 578/2006 Pre malé motocykle (L1e = do 50ccm a do 45km/h) povinná výbava nie je predpísaná žiadna.
Datum: 11. listopadu 2010 19:10
 hele to je preto lebo fichtl teda motocykel kategorie L1 nemá ziadnú predpisanú povinnú vybavu na SR
Datum: 11. listopadu 2010 19:04
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no tak preložiť značku to je najmenej ale zatial ma kontrolovali 3krát ani raz mi nekontrolovali nalepku a ni povinnú výbavu len papiere ich zaujímali jawa 50 ako jawa 50
Datum: 11. listopadu 2010 16:59
 do kelu  samozrejme nápad mi pride ked uz som pridal odpoved  mozes mat aj viac SPZ ked si nahlásis stratu tak za 16,50eur ti vydajú novú
Datum: 11. listopadu 2010 16:33
 samozrejme majstr ma auto  ne fichtla,,chcem taky postavit aj jedného mustanga a pouzivat papiere z 05ky  jawa mustang typ 05 bude to jedinecny  ,,,
Datum: 11. listopadu 2010 16:30
 cau! no videl som uz toho mustanga a som povazoval o jeho kupe,,,ale co rikal lori je najlepsi napad,ja nakonec som kupil 05ku s papiermi a dal som papiere na 21 no problem ani pri prepise lebo som prepisal papiere s 21kou,, k tomu ze ci je nutné mat tú nálepku fakt nevim histám sa na jar ist na STK tam by som to urcite opital,, majster v skole pred rokom mi rikal ked som vsimol ze nemá ani nálepku EK ani STK ze niesú potrebné mat vylepené ze staci mat len tie karticky STK,EK,
Datum: 11. listopadu 2010 16:25
Jméno: Yuri
IP: uživatel10417
 to nieje tiež blbý nápad ale rozmyšlal som mať papiere na dvoch fichtloch ale nevadí ak by som nemal na tom druhom nalepku od STK??
Datum: 11. listopadu 2010 13:37
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 jestli myslis ze ti to za ty prachy stoji? Ja bych spis hledal nejakyho mustanga na ND a nechal si tam papiry z 21 -.-
Datum: 11. listopadu 2010 13:23
Jméno: david
IP: uživatel10663
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2010 14:25
 když tak na to koukam tak tohle je víc čezeta než cagiva...koukněte pořádně na ty díly
Datum: 11. listopadu 2010 14:25
Jméno: Yuri
IP: uživatel10417
 to je asi 2T nie nemal by si za tu cenu jawu 350??? ale nehovorim že ta cagiva nieje pekna rok ako chceš ale ja mať 19000kč tak beriem 350
Datum: 11. listopadu 2010 12:51
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2010 17:59
Jméno: standa
IP: uživatel10665
 myslím že slovo odlitek mluví samo za sebe.....to znamená,že ta hlava vypadá presne tak jako na obrazku.....tj polotovar bez dir a spalovaciho prostoru
Datum: 11. listopadu 2010 17:59
 jen odlitek zbytek spalovák a díry na šrouby a na svíčku si musiš udelat
Datum: 11. listopadu 2010 6:53
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 Čau nevíte jestli existuje nějaká novodobá literatura na teorii nebo ípravy dvoutaktních motorů??? Nějak jsem nic nenašel...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2010 16:10
Jméno: Hlmut
IP: uživatel2141
 Stara knizka od Husaka: Upravujeme motocykl pro zavody... Zaklady tam jsou. Kdyztak ke stazeni an webu jawamanie.
Datum: 12. listopadu 2010 16:10
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 já měl na mysli českou literaturu a muže být normálně kniha že bych si k Ježíšku něco koupil
Datum: 11. listopadu 2010 18:57
Jméno: standa
IP: uživatel10665
 skus hledat na ulozto.cz ..... tagy typu two stroke performance tuning
Datum: 11. listopadu 2010 17:38
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 *úpravy
Datum: 10. listopadu 2010 22:12
 Dobrý večer,chtěl bych se zeptatjestli se ještě vyrábí ozubené kolečko do náhonu tachometru jawa 20,to do kterého se zasune lanko.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2010 16:53
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
Datum: 11. listopadu 2010 16:53
Jméno: grepak.s
IP: uživatel723
 Cau chlapi, mám problém...Mám JAwu 150/352 a mám ju s TP... Chtěl bych to nejak dostat na 125, slo by to bez koupi dokladů....Třeba veteransky cisla nebo tak... Diky za rady...Muzete aji poradit na ICQ 439973085...
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2010 10:28
 Můžeš si koupit válec, píst a hlavu ze 125, pak jsi v případě nehody v pohodě. Jenže to jentak nekoupíš(já ji měl...) Bavil jsem se s jedním sběratelem a ten si koupil na aukru torzo motoru za 2litry jen proto, že na hlavě válce bylo 125 a ne 150.
Datum: 24. prosince 2010 10:28
Jméno: grepak.s
IP: uživatel723
 Tak jako, taky sem tak přemejšlel, na to dojíždění do školy atak luxus, udelat TK, dat značku a jezdim... Stejne papiry od 16 jsou do 12 kilowatt ne? a 125ccm... Tak ta stopadina má nejakejch 5,5kw, coz je cajk a je to akorat 150 a nejede to vic jak 80, to dnesni 125 ky jezdijou 120 i 130
Datum: 12. listopadu 2010 7:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau parkrát jsem se ptal policajtů když mě stavěli jestli by mě nechali když bych jel na týhle číze...souhlasili semnou že to je trochu silnější pionýr a řekli mi že by mě na tom nechali jezdit...jenže můžeš taky trefit na blbce , kterej ti udělá peklo...ale řeknu ti že kdybych jí měl já tak na ní jezdím  a taky mám je A1
Datum: 10. listopadu 2010 22:01
|



|