Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: rumštajn
IP: uživatel10559
Posl.aktualizace: 20. října 2010 22:11
 nevim jesi sou stejný,kup si takový jaký ti vihovujou. Ale když si inzerát prohlídneš... > Řidítka Jawa panelka - nové! > Jedná se o starý a použitý díl, dobře prohlídni foto, bez záruky. je to něaká haluz =o
Datum: 20. října 2010 22:11
Jméno: kutil
IP: uživatel4328
Posl.aktualizace: 20. října 2010 12:56
 nazdar draci....nemá tu niekto návod alebo aspoň postup práce ako dorbiť na motor z 640 oilmastera? zhruba viem čo a ako, ale chcel by som to pre istotu, aby som niečo nezvoral  díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2010 12:40
Jméno: jura
IP: uživatel6812
Posl.aktualizace: 20. října 2010 16:33
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a to nám oznamuješ? nechápu pointu, lamely si bij jak chceš..
Datum: 20. října 2010 16:33
 Zajímavá otázka, Sesa dodává ty špunty (korek) dost tlustý, to se nějak napařuje a brousí, vyděl jsem tda i takový co byly tak 0.5 mm ze železa ven...???
Datum: 20. října 2010 14:13
 Nazdar na jednom motore mám pod sekundarným prevodom ako to 12 -13 zubove koliesko veľku vôľu ložisko keď vložim do toho púzdra tak somvoľne nieky vypadne a je cítiť že je to vyťahané rozmýšlal som nad zaistením toho ložiska nad nejkakou pastou alebo hrubím alobalom ktorí dám akolo ložiaska a tak ho tam nabijem aby nevypadovalo vonku alebo daľsia vec bude to vadiť prevádzke ak to má voľu alebo nie???
http://yfrog.com/2qkartermotorutyp5501j
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2010 20:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já jsem to lepil lepidlem na vymezení vůle v ložiskách...vše co jsem tím lepil vydrželo i docela velký nárazy kladivem!! no a jestli nevěříš lepidlu , tak si zajdi za klempířem at ti ložisko poletuje cínem...
Datum: 20. října 2010 20:08
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Lepidlo je docasny reseni a urcite to moc nevydrzi, alobal je kravina podle me
Datum: 20. října 2010 17:38
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 toto ti udelaj kdekoliv kde maj soustruh
Datum: 20. října 2010 17:37
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ja som so slovenska takže posielať to do čiech ne neviemk
Datum: 20. října 2010 17:29
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Vadit to bude, dela se to tak ze ti odsoustruzej kus materialu a davaj tam takovou vlozku ted netusim cotoje ale vim ze nejakej tvrdsi material tusim i u TK moto ti to udelaj
Datum: 20. října 2010 14:22
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 Ahoj nevadí když nemam těsnění mezi naukou a tachometrem a tachometr se netočí dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2010 14:42
 Souhlasím, zkus dotáhnout náhon, namazat, pak jdi teprva do tachometru!! a pozor na obroučku ať nepraskne!!
Datum: 20. října 2010 14:42
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nenapadá mě nic čemu by to mělo vadit..
Datum: 19. října 2010 21:25
 pánové, že zase otravuji. Prosím Vás u mustanga se nachází kratší spojková tyčka před delši v hlavní hřídlei nebo jak to tam je. Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2010 18:31
 takže jestli jsem dobře pochopil tak když to tam budu dávat od pravýho víka tak tam nejdřív dám dlouhou tyčku pak kuličku a pak krátkou tyčku? mám totiž u mustanga stejný problem
Datum: 20. října 2010 18:31
 no to ono fungovat to mohlo ale za chvili by se ti to ozvejkalo
Datum: 20. října 2010 10:15
 aha ,že já to mnel nejdriv dlouhou a pak kulicku pak kratkou ticku a fungovalo to normalne
Datum: 19. října 2010 21:37
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 vadí, to uspořádání neni vymyšlený jen tak..
Datum: 19. října 2010 21:29
 a nevadí třeba když ty tyčky jsou prohozený??
Datum: 19. října 2010 21:27
 podle toh oz které strany to bereš.z pravé strany od elektriky to jde : první zasun krátkou tyčinku,potom kuličku a potom delší tyčinku.pokud to děláš ze strany spojky pod víkem tak opačně.
Datum: 19. října 2010 21:05
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 směrem od spojky je to kratší tyčka, kulička, delší tyčka, pravý víko
Datum: 19. října 2010 21:04
 čus kluci,chtěl bych se zeptat protože už si nevím rady.Mám pincka pořád to nějak zkouším nastavovat zapalování ale pořád to je na nic...Podle knížky to dělám podle sebe všechny možný předstihy...Když to nastavím podle knížky tak to nechytá ale pěkně jede (chvilu než člověk po pár km zastaví pak už nechce chytnout vůbec).Když dám odtrh na kladívkách skoro půl cm.Tak to chytá ale zase to moc nejede...No a to největší zlo je to že to žere jako prase ! Tak nevím už co stím todle je prostě pincek kderej nejde nastavit...Díky za každou radu a každej nápad co stím...
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2010 17:16
Jméno: Nike21
IP: uživatel5056
 Tak co?Jede už?
Datum: 23. října 2010 17:16
 presne tak..proste cerna zakarbonovana svicka znamena bohatou smes  a jiny barvy nez cihlovy vetsinou bejvaj chuda smes  pohraj si s karburatorem..zapalko budes mit OK,na to uz nehrabej,ted si hraj jen s karbecem  kdyztak zkus dat jinej
Datum: 21. října 2010 21:47
Jméno: Jarin
IP: uživatel2066
 teda šedá hnědá tak,Napíšu bližší info zítra jak to znova rozdělám
Datum: 21. října 2010 21:44
 jestli je do šeda tak to máš zase chudý
Datum: 21. října 2010 21:41
Jméno: Jarin
IP: uživatel2066
 se zítra ještě podívám wim na 100% že tam je šedesát něco ještě se zítra podívám  .Tak kámoš se v tom taky pořád štourá tak každá rada dobrá  .Njn to se snažím zjistit celou dobu proč tam je tak bohatá směs...Ale teď jsem jsem to pošteloval nějak aby to jelo to zapalování tak už tu svíčku nemám černou ale jako takovou šedo cihlovou takovou připálenou ...Te%d jsem jsem to projel musím na to kuknout co se změnilo zítra napíšu
Datum: 21. října 2010 21:38
 kamoš řikal  má tam být 68 možná ta 8 nejde dobře vidět,ale pokud máš černou svíčku tak je to jasný stačí přijít na to co spůsobuje bohatou směs a máš po problémech
Datum: 21. října 2010 21:28
Jméno: Jarin
IP: uživatel2066
 Zítra to vyzkouším.mě pořád říká že je na prd zapalování protože když jsem to měl předtím nastavený sice svíčka černá moc to netáhlo ale tendle bordel to nedělalo...No ale za zkoušku nic nedám..Jinak z karbu už nekape znova jsem ho vyčistil a už je OK .Tryska tam je 63 newm jestli teda 63 už jsem to zapoměl ale kámoš říkal že to je normálně origo co tam má být.
Datum: 21. října 2010 21:06
 hele ja bych hledal chybu spis v karbecu..typuju to opravdu na tu smes..rikas ze je filtr novej,ale nekdo rika ze ty novy filtry stojej a prd..zkus to schvalne bez nej a a ruzne stavit jehlu
Datum: 21. října 2010 21:01
Jméno: Jarin
IP: uživatel2066
 Já jsem všchno zkoušel předem.Jako čekat pořád na nějaký rady a pak to jít zkoušet to bych lítal sem a tam.Vyzkoušel jsem něco co jste poradili něco c o mě napadlo a nic..Ale teď jsem to nastavil nějak tak že chytá i celkem jede ale zase to někdy dělá bodel jedu na 3 a chci zrychlit přidám a čím víc přidávám tím víc se to dusí je to jak kdybych vypl zapalování a přidával plyn...Ale nedělá to pořád ujedu komelm 5km a začně to dělat pak někde zastavím a zase to jede ..někdy to přestane i samo..
Datum: 21. října 2010 20:52
 tak to promin..ale podle toho co jsi psal a po jake dobe si psal co si vlastne vyzkousel sem nemoh vedet co si vsechno zkusil a udelal..priste napis vsechno co si udelal  jako posledni moznost ber spatne zajetej vybrus
Datum: 20. října 2010 22:23
Jméno: Jarin
IP: uživatel9686
 neteče pořád ale kape.Svíčku jsem už vyzkoušel už mám doma nový dvě 17 a 15c a filtr jsem zkoušel taky...jenomže to ani neškitne...můžu běhat jak kokot kolem baráku šlapat nic ani rána a když tak to bouchne jednou dvakrát toď konec...Ale nerozběhne se to..Kdyby to bylo jenom tak nějakým filtrem nebo svíčkou tak to si poradím a nepíšu sem radu
Datum: 20. října 2010 22:04
 pokud ti to tece porad,tak nejspis ne.a kdyz nejsi amater tak premejslej logicky..a delej neco se smesi,predstih a odtrh dej tak jak ma bejt,dej tam NOVOU svicku n15c a dej niz jehlu,pripadne to projed bez filtru.az tohle vyzkousis tak napis co se zmenilo
Datum: 20. října 2010 21:57
Jméno: Jarin
IP: uživatel9686
 hej tak takovej amatér teda nejsem pár renovací zas sebou mám ono to neteče s plovákovky ale s přepadu u sacího kolena.Hladinu mám dobře nastavenou...
Datum: 20. října 2010 21:55
 jeee,ty polovinu veci (hlavne tech podstatnejch-ze si zajizdel a ze ti tece z plovakovky) napises az po par dnech co se to tu resi..pokud ti chcije z plovakovky (ten tvuj prepad) tak mas moc velkou hladinu.Tim to vic zee-benzin ti tece okolo..taky kvuli tomu mas cernou svicku...a taky to kvuli tomu jede na hovno...tak si nastav hladinu,navod na nastaveni hladiny mas snad na kazdym zkopirovanym webu o fichtlech..
Datum: 20. října 2010 21:51
Jméno: Jarin
IP: uživatel9686
 nn olej neteče je pod ním pěkně sucho a ani se nestrácí ...Po 300km a pořád je tam jak jsem nalil..Mám tam papírový těsněná a lepený silikonem VersaChem což je dost kvalitní silikon malá tubička 180,- Je to do extremních teplot lepěj se tím na závodácich F2000 vany a tak.. Tomudle věřím.A kartery byly pěkně rovný  .
Datum: 20. října 2010 21:50
 nestrácí se ti olej z převodovky?čím jsi těsnil kartery?
Datum: 20. října 2010 21:44
Jméno: Jarin
IP: uživatel9686
 Možnost mám dat jinej karb ale ten nevím ani nestli jede byl tam problém s benzínem si pamatuju.Se tam protočila ta vložka ale mě se nějak povedla narovnat ale nevím jestli je 100% ok...JJ gufera ložiska ...Už mě nic právě nenapadá co stím ještě mám 2nápady jestli nevýjdou ani ty tak mám další záložní plán rozjet to a hodit to ze skály a nebo to prodat a koupit si cokoli co má bezkontaktní zapalování xD
Datum: 20. října 2010 21:36
 takže gufera tam máš nový?pokud máš možnost tam dát jinej karbec tak to vyskoušej
Datum: 20. října 2010 21:29
Jméno: Jarin
IP: uživatel9686
 Tam může být věcí špatnejch ...Ale mě už nic nenapadá co stím...To co mě napadlo nebo co jsem si říkal konečně to bude dobrý všechno zklamalo a už mě to přestává bavit každej den se v tom rejpat a žádnej úspěch
Datum: 20. října 2010 21:26
Jméno: Jarin
IP: uživatel9686
 To nikdy pořádně nejelo dělal jsem complet generálku motoru.jako jelo to ale sra* mě že nemám cihlovou svíčku a nemá to ten správenj tah !Toto je prostě první pincek co mě dostal který ho neumím prostě nějak nastavit...Tak dobře spotřebu řešit nebudeme jestli to kape tak to je jasný...Horší že to pořád nejede a peněz v tom nastrkanejch...
Datum: 20. října 2010 21:20
 zapalování a spotřeba nemají nic společnýho,jestli ti to teče z karbu tak se nediv...a co jsi naposledy dělal než to přestalo jet?pokud to teda jelo...
Datum: 20. října 2010 21:16
Jméno: Jarin
IP: uživatel5103
 Trysku nevím na ní není právě nic napsaný ale byla tam origo v tom karbu
Datum: 20. října 2010 21:13
Jméno: Jarin
IP: uživatel9686
 Nekouří to hodně,tak normálně jak pincek a jak každej 2T stroj.Jinak kape to ze spodu karbu tam z toho přepadu...Předtím jak jsem se v tom pejpal dle rad tak jsem to nějak nastavil tak že svíčka byla nádherně cihlová takže si myslím že to směsí nebude no a ted už to nemůžu naladit tak nějak aby byla zase good...Jinak filtr tam mám novej má najeto 300km.Jo a karbec jsem ještě neměnil xD...Ale ten jel v pohodě...A teď moje poslední nastavení co sjem nastavil odtrh přes 1 a zapalování natočený úplně doprava už dál to ani nejde je tam cívka..teď to chytá svíčka pořád černá a aji to torchu jede ale nic moc..A myslím si že spotřeba taky nebude nic moc
Datum: 20. října 2010 21:09
 ja bych to viděl na ten karbec nebo mě ještě napadá vyfuk ale ten karbec si myslim že to budeps jakou máš hl trysku?
Datum: 20. října 2010 21:02
 pamatuj si,ze pokud je svicka cerna jak uhli tak mas bud spatne nastaveny zapalovani,nebo bohatou smes.a nebo taky muzes mit spatnej olej v benzinu nebo moc oleje..kouri to hodne?
Datum: 20. října 2010 20:58
 jakym prepadem?a nemas jenom moc bohatou smes?dej jehlu o neco niz..nebo to zkus projet bez filtru,pokud to pojede bez filtru,tak kup novej..de ti tam podle me moc smesi.ale jehla o zarez niz by to mela vyresit..pokud si vsechno pred tim co jsem psal (co jsme psali) udelal..hrabes se jen v zapalku a na karbec si nesah ne?
Datum: 20. října 2010 20:56
Jméno: Jarin
IP: uživatel9686
 hej to už jsem zkoušel 1,6 ale taky nic...jinak válec je v pohodě zaběhnutej žádný dávání ...A kam tu svíčku mám až klepat už ted tam mám 0,4?Jinak karbec je v pohodě...akorád mi teče z přepadu a to hladinu mám nastavenou to taky nevím čím to je...Jako mě by to nějak nesr** že to má velkej odtrh a svíčku mám jak uhlí černou a né cihlovou...Ale vadí mi žo to prostě nechce jít do otáček jedu stím a to by ještě chtělo jet ale je to jak s omezovačem ...A ještě to taky žere jak hovado ale to bude tím přepadem asi..
Datum: 20. října 2010 20:30
 a na serizeni predstihu nepotrebujes digitalni supleru!!!1,6 se da zmerit na normalni!
Datum: 20. října 2010 20:15
 a pokud to dava jiskru jen s velkym odtrhem na kladivkach,SKLEPNI ODTRH NA SVICCE! dej tam mensi,pohraj si s tim,odtrh na kladivkach dej jakej ma bejt a dej mensi na svicce..
Datum: 20. října 2010 20:14
 to ze je valec po vybrusu si mel napsat hned ze zacatku.mas sestelovanej karbec na zabeh? (bohatsi smes) tu svicku si koupil novou?nebo si tam dal nejakou starou co si nasel?predstih nema bejt 2mm ale dej tam neco okolo 1,6...a pokud si to hnal hned po tom co si nasadil vybrousenej valec,muze to bejt taky tim..musi si nejdriv sednout,prvnich nekolik km (nevim,kazdej rika jinak) tak to nesmis tolik hnat!!
Datum: 20. října 2010 20:13
Jméno: Jarin
IP: uživatel9686
 Jinak válec je po výbrusu..
Datum: 20. října 2010 15:42
Jméno: Jarin
IP: uživatel9686
 Vačku už jsem zase měnil za jinou ... Sice né novou ale že by 3 byly špatný..To hází jiskru ale až dám ten velkej odtrh s malím odtrhem to nedává nic.,..ale můžu to vyzkoušet
Datum: 20. října 2010 15:42
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 Tak se podívej na kroužky a na vačku ně taky házel blbou jiskru když jsem tlačil do zadu tak to jiskru házelo ale jak jsem tlačil po předku tak to jiskru házelo tak jsem se naštval a dal jsem novou vačku a nastavil odtrh a hnedka chytnul a jiskru hází modrofialovou jiskru.
Datum: 20. října 2010 15:39
Jméno: Jarin
IP: uživatel9686
 No odtrh jsem zkoušel dám víc tak to nechytá a dám mín a taky to nechytá...Jinak asi už jsem na to přišel kde mizí benzín ukapává z karburátoru..Teď už jenom aby to jelo...
Datum: 20. října 2010 15:38
 skoušel jsi dát ten odtrh nepatrně menší?jinak si myslim že kladívka se spotřebou nic nemají já bych to viděl na karbec jakou máš trysku hlavní?
Datum: 20. října 2010 15:30
Jméno: Jarin
IP: uživatel9686
 No chytne to ale dám jedna vůbec se to neche rozjíždět do otáček to taky nejde...A ještě to žere jako prase !
Datum: 20. října 2010 15:26
 jako ono to chytne ale nejde vytočit do větších otáček?
Datum: 20. října 2010 15:20
Jméno: Jarin
IP: uživatel9749
 nechápu to proč to potřebuje tak velkej odtrh abych to vůbec jelo...Ale já jsem no nastavil vlastně tak že jsem nastavil předstih s odtrhem 0,35 a pak jsem se nasr* a jenom jsem otevřel víc kladívka.Takže nevím ani kolik mám předstih ale bude asi dost velkej
Datum: 20. října 2010 15:10
Jméno: Jarin
IP: uživatel9749
 předstih jsem dal 2mm protože nemám doam digitální šupleru.je to trochu pod 2 takže nějak 1,9 1,8
Datum: 20. října 2010 15:04
 předstih máš jakej?
Datum: 20. října 2010 14:57
Jméno: Jarin
IP: uživatel10558
 Takže teď už fakt newm koupil jsem new kladívka vyměnil jsem svíčku za 15 17 kdový za co a nic..Nastavil jsem to znova podle toho manuálu všechno pěkně nastavený ale nehází to jiskru dám na kaladívka 1,4 1.2 a už to chytne na startovačku na roztlačení ale vůbec to nejede.. já už fakt nevím co stím...Nějaký další nápady čím to může být že to nejde nastavit? vyměnil jsem magneto vačku....čím to je nebo co stím..
Datum: 20. října 2010 14:54
 dej novou svíčku n15c,seřid odtrh na 0.4mm a skus jestli chytá,skus to roztlačit a pokud chytne roztlačením tak máš blbě seštelovanej karbec
Datum: 20. října 2010 14:25
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 zkus tam dát fungl novou (ať už má jakoukoli tepelnou hodotu či ať je Y nebo ne), jestli chytne svíčky můžeš vyloučit..
Datum: 20. října 2010 13:28
Jméno: Jarin
IP: uživatel10558
 Já si myslím že chyba bude jinde...Zaráží mě jenom to že prostě at tam dám jakoukoli 14 -15 - 17 s otevřeným jiskřištěm tak to ani neškytne dám tam 17 protože jinou se zavřeným jiskřištěm nemám a na to to normálně chytne..:Skusím to ještě jednou teď nastavit dle toho návodu a vyzkouším všechny svíčky co mám a napíšu co a jak
Datum: 20. října 2010 8:29
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Jarin, máš v tom guláš. To Y značí že má svíčka vysunutý jiskřiště, číslo je tepelná hodnota, tzn N15C ti musí jet stejně jako N15YC.. N17 je vhodná tak na zimu kdy jsou teploty pod nulou, ale tepelná hodnota stejně nemá vliv na to aby motorka chytla, takže chyba bude jinde
Datum: 20. října 2010 7:55
Jméno: Jarin
IP: uživatel9678
 xD,trochu jsem to spletl no xD.hej právě když tam dám N15Y s vysunutým tak to ani neškytne dám N17Y se zasunutým a na to to jede...zkusím zítra sehnat tu N15C a uvidím jestli to pojede nebo co to bude dělat..
Datum: 19. října 2010 22:30
 jo tak,myslis vysunuty a zasunuty jiskrice,uz si rozumime  dej tam n15C a pojede..
Datum: 19. října 2010 22:27
 jestly mysliš N15YC a N15C to je uplně jedno! pokud mají elektrody 0.45mm tak to musí jet
Datum: 19. října 2010 22:24
Jméno: Jarin
IP: uživatel9678
 No toto je s zavřeným: je to víc zaležlý dovnitř za elektroda
http://www.garden-technik.cz/FotoCache/Mid/firmy/motor%20jikov/svicka_9941710.jpg
S otevřeným:
http://www.a-boom.net/files/catalog/s2113.jpg
Datum: 19. října 2010 22:23
 asi jsem pozadu..co je to ten zavareny a otevreny jiskric?
Datum: 19. října 2010 21:45
Jméno: Jarin
IP: uživatel9817
 no musím sehnat se zavřeným jiskřištěm protože mám jenom s otevřeným a na to to ani neškytne jinak 0,4-0,5 ji skleplou mám.
Datum: 19. října 2010 21:43
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 A sklepny na 0,4-0,5mm!
Datum: 19. října 2010 21:41
 dej tam svicku n15 a pojede jak vino
Datum: 19. října 2010 21:38
Jméno: Jarin
IP: uživatel9817
 Svíčku mám N17 se zavřeným jiskištěm.na karbu není co moc štelovat volnoběh hladina vyčistit ho ...To mám vše udělaný..
Datum: 19. října 2010 21:32
 jakou máš tepelnou hodnotu svíčky?karbec seštelovanej?
Datum: 19. října 2010 21:24
Jméno: Jarin
IP: uživatel9817
 Nike: Toto znám na spamět...toto si čtu už po pátý dělám to přesně podle toho ale prostě na kliku nechytne ale když to rozběhnu tak po čase chytne a jede superově ale dojedu zdechnu to a už většinou nenastartuju jako škytá to ale nechytne..Jo a taky je divný že to jede jenom na svíčku s zavřeným jiskřidlem s otevřeným to nejede...
Datum: 19. října 2010 21:21
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
Datum: 19. října 2010 21:12
Posl.aktualizace: 20. října 2010 20:22
 pokud mu nebylo 18 tak pouze 25000kč, to je maximum co mlže dostat...
Datum: 20. října 2010 20:22
 Pokuta může bejt až 50 000 ne?
Datum: 20. října 2010 19:39
 Já bych to nedělal, nic víc, nic míň, nic proti
Datum: 20. října 2010 14:48
Jméno: ondr
IP: uživatel10079
 přesně tak chytli mě na jawě 250/353 a neřekli my nic ale je to o držku
Datum: 19. října 2010 22:38
 jezdi si klidne na deviti kilu..zalezi na tom jestli te chytnou,a kdo te chytne..
Datum: 19. října 2010 21:41
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 Jo sice nemůžeš, ale kámoši na tom od 16 jezdijou, zatím jim nikdo nic neřekl ale je to vo držku
Datum: 19. října 2010 20:13
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 njn
Datum: 19. října 2010 20:07
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 máš řidičák? jestli jo, tak by ti ho měli sebrat. Tyhle věci ses musel naučit před zkouškama, tak proč se tak blbě ptáš? Jistě víš (pokud ne máš za 0,5s tisíce výsledků v googlu), že skupina A1 je do objemu 125cm3 a (je tu "a", ne "nebo"  do výkonu 11kW. A má tahle čezeta objem 125cm3? Co myslíš? ... Příště ze zamysli jestli má cenu se ptát..
Datum: 19. října 2010 19:53
 cus potrebuju poradit mam jawu pionyr a potrebuju poradit se spojikou kdyz dam kval tak to tahne a kdys to zase utahnu tak to nejde nakopnout a jozjizdi st jak minibike a pri kvaltu jsem to skousel anic a lamely
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2010 19:58
 A jde ti zmáčknout zlehka nebo ztuha ta páčka? Pokud to jde lehce, tak sundej dekl, vypáč segrovky a podlož každý péro podložkou o síle 1mm, to jí pomůže. Měl jsem to samý a taky mi klouzala i nová lamela i nový péra, po podložení na 92% lepší  ...
Datum: 19. října 2010 19:58
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 buď se s tebou loučej lamely nebo to neumíš seřídit.. přečti si příručku je to tam dobře popsaný...
Datum: 19. října 2010 19:36
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 Zdravím , lidi potřebuju help s elektrikou na ČZ 175/477 . Skoro vůbec se v tom nevyznám . Potřebuju nějaké schéma, kde je zapojeno pouze pro provoz ČZ . (bez světel,atd) popř nějaké popsání . Předem díky Všem za snahu
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2010 19:13
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 Hoši díky za rady , mám tam zapalováni jak ste psali (original) , ale nechápu to dobijeci rele , jak má být zapojeno . Když to dám na tvrdo Baterka: - do kostry , + spojit s cívkou . Cívka : levé elektrika od kladívka (černý kabel), pravý (bílý) zapojit s + ... ale jak to dám přes vypínač tak to nejede ....  !
Datum: 20. října 2010 19:13
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 můžeš si hádat jak chceš, jestli to tam nenapsal tak to je jeho problém, aneb na blbou otázku blbá odpověď... jak já mam asi tušit jakou tam má spínačku? ptal se na zapojení 477 bez světel, tak si přestaň vymejšlet...
Datum: 19. října 2010 21:08
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 vzhledem k tomu ze schani zakladni el. schema bez svetel tak hadam ze to chce mit na cross, je mozny ze tam nema originalni spinacku, kdyby sis precet co sem psal "...co se s cim propojuje..." tje cisla na spinacce -.-
Datum: 19. října 2010 20:48
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 vzhledem k tomu ze schani zakladni el. schema bez svetel tak hadam ze to chce mit na cross, je mozny ze tam nema originalni spinacku, kdyby sis precet co sem psal "...co se s cim propojuje..." tje cisla na spinacce -.-
Datum: 19. října 2010 20:47
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jasně že sem viděl spínačku, mam ji v 487.. kontaky jsou označený čísly jak na spínačce tak v návodu takže nevim co řešíš.. schéma máš třeba tady http://cezeta487.ic.cz/download.php
Datum: 19. října 2010 19:44
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Tusim tam nekdo rozepisoval zapojeni, myslim si ze by to mohlo bejt stejny... http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=89694&fid=&pgr=1 jinak schema na sesa-moto.cz...
Hh ono se rekne odmysli si co tam nepatri, ale videls tu spinacku? Urcite si ded vseved a vis co se s cim propojuje...
Datum: 19. října 2010 18:55
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a co třeba si stáhnout normální schéma a odmyslet si vše co nepatří k dobijení a zapalování?
Datum: 19. října 2010 18:29
Jméno: jawa 500ohc
IP: uživatel6546
 zdar hosi ma nehgo z vas na prodej jawu dandy 50 minarelli?Vlatnm jawu dandy 50(sachs).A nejsem z ní moc spokojeny, spočatku ano (2 roky sem ji měl)!furt neco odpadava atd.i v motoru uš neco píska a hlavně stratil vykon).A měl malo najeto...přes 3230km?sotva uš jedu max 70!a je to ročnik 1997 tak zhanim dandynu od roku 1999 jak sem podotkl minarelli  .díval sem se na internet a jsou tam jenom 2.a za velke peníze tím mylim 17000 a 25000 což si myslim že je hodne za starou dandynu (minarelli).
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2010 5:27
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Radsi bych hledal jinou motorku, tohle je bezna cena... A vzhledem k tomu ze na dandynu se spatne schanej dily(nevim teda jak je to s minarelli) tak bych do ni podruhy uz nesel. Ak hledas vykon u tohohle tak velka zmena zas nebude...+za tu cenu mas nejmin 125ku a taky vodnika
Datum: 20. října 2010 5:27
 Jestli to je minarelli AM6 tak ten neni problém sehnat
Datum: 19. října 2010 22:20
Jméno: jawa500ohc
IP: uživatel6546
 a nebo by mi stacil pouze motor z minarelli s vyfukem a s karbecem a s bovdenama
Datum: 19. října 2010 21:56
Jméno: Mustafák
IP: uživatel3522
 Ahoj jake mate zkusenosti s timto pólem? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_199.html kamarad rikal ze kdyz se mu fichtl zahral tak uz to prej s timhle pólem nejelo...me by zajimalo jestli je to pravda a nebo ne a ma cenu ten pól kupovat?.....nebo kde mam případně koupit nejaky novy a lepsi? mate s tim polem nejake zkusenosti? dobre či špatné? napište je sem prosím
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2010 8:12
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Nevěř všemu co se říká  . Zažil jsem sice jeden pól kterej měl okuji z jádra tak velikou že prošel izolačním papírem a pak zkratoval i vinutí. Považuji to ale za velmi vyjímečný výrobní zmetek. Pokud ho potřebuješ, tak ho kup a žádný strachy
Datum: 20. října 2010 8:12
 Je to ok...bez problémů...
Datum: 19. října 2010 16:40
 čau, chtěl bych se zeptat kolik se vejde do mustanga převodovýho oleje a jak se tam lije a jak to mam změřit jestli je ho tam dost? Dík moc. ještě nikdy jsem to nedělal... mam tam papírový těsnění doufám že mi to nebude protejkat
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2011 20:11
Jméno: danekstrak
IP: uživatel11695
 Nevíte prosím kde seženu celí manuál na Manet 90 dvoupíst prosím mo by ste mi stim pomohli díky:\r\n
Datum: 13. května 2011 20:11
Jméno: Hlmut
IP: uživatel10155
 Manual je dobry zdroj informaci, nevim, proc jsou lide tak lini a neprectou si ho... Jinak patri tam neco kolem pul litru, davam PP80 nebo PP90 (90 je "hustsi"  . Povolis horni velky sroub a kontrolni uprostred na deklu, lijes olej az po kontrolni sroub (mel by zacit vytekat tou dirou), tot vse. A ze tam ams papirovy tesneni vubec nevadi, z vyroby taky byl papir.
Datum: 20. října 2010 17:50
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Datum: 19. října 2010 15:28
Posl.aktualizace: 19. října 2010 19:10
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 ale na všech pionýrech nebila slonová kost byla tam kremově bíla se mi zdá
Datum: 19. října 2010 19:10
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 tak po dvacátý a zase znova....jdi do prodejny barvy laky,vem si vzornik pro syntetické laky CSN a tam najdes uplne vsechny origo odstiny pro pio a jen si vyberes....tohle je treba jeden z hlavních odstínů škodovek
Datum: 19. října 2010 14:53
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 Je tam slonová kost 1015 ale mě by zase zajímala ta oranžová, taky chcu dělat oranžovo bílýho
Datum: 19. října 2010 13:04
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 mě by zajímala i ta bílá k tomu? má tam být slonová kost, tzn RAL1014? nebo RAL1015?
Datum: 19. října 2010 12:31
 myslis tu co mam v profilu? 05tka  taky by me to celkem zajimalo
Datum: 18. října 2010 22:53
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 zdar, koupil sem 5L benálu před měsícem a teď už nevím jesli je v něm olej nebo ne. prosím neporadíte mi jak zjistit jestli je v něm olej nebo ne?
(nějaká osvědčená metoda) díky chlapi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2010 14:19
 Skusil bych vzít normální benzín a to co máš, a zapálit to co víc kouří je s olejem, ale NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ, je to jen nápad a benzín spíš bouchá než hoří a to i jen tak v misce, ani nemusí být pod tlakem, možná malé množství, ve víčku od zavařovačky, by možná bylo bezpečné?!?! !!!!!BACHA!!!!!
Datum: 20. října 2010 14:19
 Jestli máš trochu rozumu,tak určitě leješ kvalitní olej kterej ten benzín zaručeně obarví(zelená,červená) nebo jestli jezdíš na jeden jistej denicol tak ten benzín smrdí jako kytky na zahrádce.
Datum: 19. října 2010 17:24
Jméno: hm
IP: uživatel6603
  neviditelno
Datum: 19. října 2010 17:21
Datum: 19. října 2010 15:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a co třeba to přelejt do sklenice??? hele ještě ti poradím jednu osvědčenou metodu...nalej to do nádrže a budto zadřeš nebo ne
Datum: 19. října 2010 14:54
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 podle podle barvy on je v kanbystru a prelivat do pet lahvi no nvm
Datum: 19. října 2010 13:55
 nalej trochu benzinu na karton a neh at se odpari. pokud bude potom karton mastnej je v nem olej
Datum: 19. října 2010 9:25
 tak tam nalej olej znovu.... ale olej vzdy zmeni barvu benzinu, tak podle barvy bys to mel poznat.... a o mesici uz ten benzin moc cerstvý nebude
Datum: 19. října 2010 0:05
 Zkus to podle barvy poznat.....
Datum: 18. října 2010 22:43
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 možná poznáš aj když si tak ličku benzínu zapálíš, že by z ní šel větší kouř, ale to je nesmysl
Datum: 18. října 2010 22:38
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 zjisti si kolik má hustotu benzín a pak do benzínu strč hustoměr a uvidíš
Datum: 18. října 2010 22:33
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 Dobrý večer,chtěl bych se zeptat jestli má někdo zkušenosti s podsvícením mustanga,chtěl jsem tam dát tohle:http://forum.tuning-centrum.cz/product/51627-led-pasky-diodove-12v-nalepovaci-30cm-bile-svetlo ale nevim jak to zapojit a co na to budu potřebovat,jen myslím že baterku,pls. poradte a napište co si o tom myslíte
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2010 18:54
Datum: 21. října 2010 18:54
 jak to muze svitit?vzdyt pionyr dava stridavy napeti ne?a diody chtej stejnosmerny?
Datum: 21. října 2010 18:48
 jde to mám taky takovy samodomo neony zapojeny na světla,jedinej problém je že to svítí jen při nastarotovaném motoře
Datum: 20. října 2010 18:33
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 to by šlo?že bych to napojil na vypínač ty svítící pásky a z vypínače na světla?
Datum: 20. října 2010 17:23
 pokud to ma odpory tak to normálně připájíš na světla a jedeš
Datum: 19. října 2010 21:28
Jméno: MB
IP: uživatel10386
Datum: 19. října 2010 21:22
Jméno: Honza 20
IP: uživatel10308
 Já jsem si to chtěl dát taky na fichtla protože se mi to líbí, ale zkušenosti s tim bouhužel ještě žádný nemám.
Datum: 19. října 2010 14:20
Jméno: Honza 20
IP: uživatel10308
 Já jsem si to chtěl dát taky na fichtla protože se mi to líbí, ale zkušenosti s tim bouhužel ještě žádný nemám.
Datum: 19. října 2010 14:20
Jméno: Hofmi
IP: uživatel71
 mohl bys mi napsat rozměry te baterky a za kolik bych ju sehnal?dik
Datum: 19. října 2010 10:39
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 já to mám na simálovi a je to pecka, svítí to dost dobře, mám výhodu že mám 12V baterku, takže jedu přez ní.... všechny odpory atd. jsou už v tom pásku připájeny, stačí jenom připájet 2 dráty a spínač a je to...... já teďkom řeším jiný problémy s motorkou, k čemu mi je led podsvícení, když mi motorka nejede...škoda
Datum: 18. října 2010 22:36
 Blbost.. A navic dost predrazena.. napis mi do mailu, domluvime se jak na to..
Datum: 18. října 2010 22:10
Jméno: ladič
IP: uživatel9614
 zdravim,chtel bych se zeptat jak se nastavuje předstich u zapalování třeba z minibike,dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2010 18:36
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 Klínek tam musí být každopádně, tím máš už seřízenej předstih a když si koupis tenhle tak se ti ten predstih trosku posune a jede to lip (vlastni zkusenost)
Datum: 19. října 2010 18:36
 Klínek se tam rve jinej aby se změnil předstih ale tak jako tak tam nějakej klínek bejt MUSÍ jinak se bude protáčet větrák!
Datum: 19. října 2010 15:46
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Datum: 19. října 2010 4:53
 máš možnost to vyzkoušet?dik
Datum: 18. října 2010 21:50
Jméno: ladič
IP: uživatel9614
 jj
Datum: 18. října 2010 21:47
 no právě si myslim že jo a dělat do toho větráku díry pro kolíček tak aby to jelo,kdyby to udržel šroub tak by to byla pohoda
Datum: 18. října 2010 21:45
Jméno: ladič
IP: uživatel9614
 aha ,dík  a nemá tam bejt klínek aby se ten věták pak neprotoči l?
Datum: 18. října 2010 21:40
 ja si myslim že je to celkem složity
Datum: 18. října 2010 21:39
 natočením větráku na klice
Datum: 18. října 2010 21:37
 Zdravím prosím o radu.. mám motorku není to fichtl ale aprilia tuareg ale má homemáde zapalování podobný jako ju u fichtl tak se chci zeptat... dřív jel naormálně teď de blbě vytoˇ=cit do cca 6tisíc otáček a pak de normálně krásně točit.. na jedničku vytočim max 5tisíc a víc to nende kopaca se to vytočí pořádně pak to jede tak jak by mělo klidně 8-9 tisíc.. takže muj problém je že nejde odspoda do otáček ale 6tisíc a víc a jede tak jak by měl.. jedná se oi vysokootáčkový motor. svíčku sem měnil asi 5X skoušeny NGK brisk denso bosh... všechny stejný výsledek... předem dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2010 17:13
Jméno: fichtlsport21
IP: uživatel10553
 jo a eště karbec je tam nejakej del orto triska 68 a jediný co tam de štelovat aniž bych musel neco měnit je volnoběh dík za radu skusím to
Datum: 19. října 2010 17:13
Jméno: fichtlsport21
IP: uživatel10553
 čus je to padesátka výkon 6kW
Datum: 19. října 2010 17:12
 Malej přestih,špatná směs.Kolikátka to je?
Datum: 19. října 2010 16:28
Jméno: jawadrak
IP: uživatel10429
 Čau drci mam jawu 21 a zjistil jsem ze má papíry na regystru vozidel v rýmeřově a ja sem z prahy a nemám možnost se tam, nějak dostat ne víte jestli se ty papíry nedaj nějka poslat ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2010 7:54
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 jestli je máš v depozitu, tak to ti je jentak nepošlou. musíš tam jit osobně s platnou stk a pojistkou.
Datum: 19. října 2010 7:54
|



|