Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau, ještě bych měl jeden dotaz ohledně jawy 555. Jso prsíčka u klasické 555 stejné jak u varianty De LUXE ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2010 15:35
Jméno: hebdula
IP: uživatel4699
 ne jsou rozdilne. jedny maj panty a druha ne. existovala i varianta s panty ale jinejma dvirkama (bez tech skvir).
Datum: 17. října 2010 15:35
Datum: 17. října 2010 15:22
Jméno: auto
IP: uživatel8065
 LukySv nedělej chytrého
Datum: 17. října 2010 15:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 myslím že ne
Datum: 17. října 2010 14:34
Jméno: chrchel
IP: uživatel6546
 Zdar lidi prosimav nevite negdo de bych moch sehnat na dandynu valec 80ccm?nemuzu ti nigde najit .Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2010 14:05
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 vykasli se nato, jednou za rok se objevi na motoinzerce.cz ale je to tak zadany ze to je temer hned fuc, nehlede nato ze se to skoro nevyplati a zrovna to neprispeje na zivotnost motoru...
Datum: 17. října 2010 14:05
 až se naučíš česky tak se na něco zeptej  DD
Datum: 17. října 2010 13:40
 g
Datum: 17. října 2010 13:10
Jméno: david
IP: uživatel9268
 ahoj,co patří di povinné výbavy u motocyklu?Ptám se z toho důvodu, že v úterý dělám závěrečky a nevím jak je to s těma žárovkama?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2010 18:04
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Díky: Já jen, co na to asi řekne policajt, který by tomu třeba nerozuměl.
Datum: 17. října 2010 18:04
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Přema: jasně že je to pitomost, stejně jako žárovku do blinkrů...vozit z povinné výbavy jen to co na motorce skutečně je
Datum: 17. října 2010 17:59
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Ale zase je blbost vozit pojistku u fechla... Nebo to policajta nezajímá?
Datum: 17. října 2010 17:26
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Od 15.9 2009 již nemusí být náhradní žárovky v povinné výbavě motocyklu. Nyní povinná výbava motocyklu obsahuje pouze lékárničku a náhradní pojistku.
Datum: 17. října 2010 17:04
Jméno: David
IP: uživatel9268
 Díky chlapi,právě instruktor o žárovkách nic neříkal, ale v knize napsány jsou. Tak nevím, jestli povinné byly a už nejsou nebo na ně pouze zopomněl.
Datum: 17. října 2010 15:12
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 http://www.motorkari.cz/clanky/jak-na-to/povinna-vybava-motocyklu-15747.html at to prezijes ve zdravi
Datum: 17. října 2010 13:58
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a proč se z toho důvodu nezeptáš instruktora? nehledě na to žes tyhle materiály musel dostat buď v knize nebo aspoň na CD.. pokud vim tak žárovky už povinný nejsou..
Datum: 17. října 2010 13:43
Jméno: doubi
IP: uživatel8605
 Čus hoši nevite nekdo jak se rozezna 12V a 6V simson?diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2010 13:46
 určitě podle žárovky
Datum: 17. října 2010 13:46
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 třeba podle použitých žárovek..? nebo baterky? nebo štítku na dynamu či regleru (simsona sem neviděl ale někde to by to tam bejt mělo)
Datum: 17. října 2010 13:44
Jméno: dachlař
IP: uživatel9658
Posl.aktualizace: 17. října 2010 13:58
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 svíčka bude jezdit normálně, jen ti jiskra přeskočí jen na jednom místě, třeba ne vždy na stejnym, ale určitě ne najednou..
Datum: 17. října 2010 13:58
Jméno: dachlař
IP: uživatel9658
 aha tak díkes za objasnění a nezlobte se za blbej dotaz
Datum: 17. října 2010 13:51
 zapalovani v pio neni tak výkonné aby utáhlo více jisker najednou...
Datum: 17. října 2010 12:59
Jméno: dachlař
IP: uživatel9658
Datum: 17. října 2010 12:32
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čus chtěl bych se zeptat jakým druhem barvy byl z originálu pionýr zž jsem to tu jednou psal a nedostala se mě odpověd díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2010 12:21
 Já ti už odpovídal...byla to vypalovaná syntetika...
Datum: 17. října 2010 12:21
 prosim vas porad te mi stranku na upravu motora jawa 50 konkretne vymena bronzovich puzdier za ihlickove loziska
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2010 17:20
Jméno: standa
IP: uživatel10412
Datum: 19. října 2010 17:20
Jméno: Honza 20
IP: uživatel10308
 Čau draci nevíte kde sehnat nějaký pořádný svíčky? BRISKY jsou na nic.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2010 16:46
 kdyz ti svicka prestala fungovat, jakou barvu měly elektody?
Datum: 17. října 2010 16:46
Jméno: Honza 20
IP: uživatel10308
 No dobře já jenom že letos už jsem kupoval asi druhou kvůli závadě na kterou mi všichni radí abych si koupil novou svíčku atd.
Tak SORRY za blbej dotaz
Datum: 17. října 2010 15:31
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ještě k těm NGK, jsou dva druhy, jedny Made in Japan a druhý Made in France.. na ty "francouzský" bacha, dost často sou to jen čínský padělky co dost brzo odejdou do věčnejch lovišť..
Datum: 17. října 2010 14:02
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 na Brisk i NGK mam najeto přes 1tkm, ze zkušenosti mi připadá že NGK jsou náchylnější na ulití, brisky toho rozdejchaj víc.. jinak rozdíl nepozoruju..
Datum: 17. října 2010 14:00
 mam stejnou zkusenost jako shrek. Miomchodem myslim, ze Brisky dava i BMW do svejch motorek. Brisk patri mezi svetovou spicku, jenom neplatis "za znacku" jako u jinejch, jestli chces neco co ma jenom povest svetove kvality muzes koupit treba Champion
Datum: 17. října 2010 13:19
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 brisk jsou bezproblémové, i cena/kvalita, ale sam jezdim NGK b7hs a plně vpohodě,a ulejvam ji každou chvíli
Datum: 17. října 2010 12:24
 mě biska vydrží nějakých 8 000Km. stoji to 50kč tak neni problem ji jednou za pul roku vyměnit nevim proč by byly na nic
Datum: 17. října 2010 12:20
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 jednou sem koupil NGK (93 kč jedna ) do 350ky a první svička odešla po 40km a druha začala házet jiskru mimo jiskřiště, tak jsem koupil brisky za 35 Kč mám na nich najeto 15 000km a jdou bez problemu
Datum: 17. října 2010 11:11
 jednou jsem si koupil NGK a v životě nikdy víc-nestartovalo to ani za studena ani za tepla.Brisky jsou nej za pár kaček hodně muziky
Datum: 17. října 2010 10:25
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 peipájam sa ku koleckovi
Datum: 17. října 2010 10:06
 Brisky jsou na nic? Můžu se zeptat kolik jsi na nich najezdil? Neměl jsem s nima nikdy sebemenší problém...
Datum: 17. října 2010 9:55
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 http://www.jawa-50.cz
Datum: 17. října 2010 9:54
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 tak skus NGK B6HS alebo PAL 14-8-R alebo PAL N7 Super a pokiaľ stale nič tak si daj nastaviť zapaľovanie niekomu čo tomu fakt rozumie alebo si sprav tyristorvé zapalko podľa http://www.jawa50.cz máš nespočetne veľa možností
Datum: 17. října 2010 9:53
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
Posl.aktualizace: 17. října 2010 9:51
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ahoj ja mám v pionieri tachač z babety a pasuje bez problému, babetacký tahač má aj otvor pre žiarovku mám ju tam a v noci je to hotový luxus
Datum: 17. října 2010 9:51
 Zdarec. Prosimvas chci se zeptat. Mám pionýra komplet na papírech,nán na něj řidičák,je napsaný na mě a neni mi 18. přes zimu chci delat nvoy lak,mam modrý nějaký natíraný štětkou a chci dat jawácký červený. můžu barvu přepsat když mi neni 18? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2010 13:48
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 můžeš to udělat ty nebo tvůj zákonný zástupce..
Datum: 17. října 2010 13:48
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 když máš na to papíry a normálně sou na tebe psaný, tak budeš asi nejspíš majitel i provozovatel a to znamená že přepsat tam můžeš co chceš a kdy chceš jen ty a nikdo jinej.
( nebo na plnou moc tam může jít třeba barák obava)
Datum: 17. října 2010 9:23
 čau lidi, měl bych jeden dotaz ohledně jawy 555. Chtěl bych na ni hodit revma plechy, ale nevím jak je to s uchycením těchto plechů, jelikož mám klasickou 555 ne de luxe, takže jestli sou i na ni uchyty pro tyto plechy, nebo kam se přesně ty plechy přichytávají, u klasického pionýra jsou na rámu packy, ale tady je nádrž tudíž tam packy nejsou .... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2010 16:34
 jj je to presne ono, na ten doraz rizeni.. ja to tam taky nemel - bylo ujebany, musel jsem vyrobit a privarit
Datum: 17. října 2010 16:34
 aha, no ale mi na te 555 chybí ten záchyt, jestli je tím teda myšlen doraz pro otáčení řídítek, jinak nevím který. Nerad bych totiž ty plechy koupil, a pak zjistil, že je nemám jak přidělat ...
Datum: 17. října 2010 10:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 na 555 jsou stejné revmaplechy jako na prvních typech 05! (62-63) mají trošku jiné úchyty než z dvacítky
Datum: 17. října 2010 10:23
 uchycení je klasicky na nádrži ze zadní strany, na záchytu řízení, a pak stupačky na kříži. více jich tam není, pokud bys měl zájem, mohl bych ti revmaplechy prodat. jsou orezné, nekde i nalomené, ale svůj účel splnují, kdyžtak se ozvi na e-mail Dandy.muz@sms.cz
Datum: 17. října 2010 0:10
Jméno: reno
IP: uživatel7357
 Dobry vecer vsem, mohl by mi nekdo poradit .. koupil jsem si jawu 175/356 a jeji originalni dynamo bylo KO.. A nenasel jsem jine nez na aukru : http://aukro.cz/item1270321416_jawa_cz_dynamo_45w_kostra.html\r\nA mam dotaz jestli jej muzu dat na tu svoji 175 .. protoze puvodni bylo jen 40W .. Dekuji za rady .. a jeste dotaz jak muzu dostat pist ze zarezleho valce? Diky vsem
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2010 10:17
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Jak pise yuri, akorad bych do toho moc nemlatil, snazil bych se to uvolnit olejem,wdckem a nechal to par dni at se to dostane vsude... Jinac dynamo mas jedno jaky das, resil sem to tu tejden z5 a lisi se akorad rotor a relatko
Datum: 17. října 2010 10:17
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 naliať tam WD 40 alebo nejakú jemne koncentrovanú kyselinu alebo brzdovú kvapalinu nech to trochu vyžerie a z kladivom a dreveným špalom to vitlcť von + výbrus
Datum: 17. října 2010 9:59
 Zdravim vas,omlouvam se,vim ze to sem nepatri.ale shanim motor na kulatou 250,je jedno jestli jawa nebo cezeta.taky je mi jedno v jakym stavu,nemusi mit zapalovani a karburator.Nemuzu nikde sehnat nejakej v dobre cene,stejne budu generalkovat takze by mi stacil klidne nejakej v horsim stavu..dal bych za nej okolo 500,nasel by se tu nekdo?znova se omlouvam,ale chodi sem vice lidi nez na sesa-moto.Predem moc dekuju!
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2010 14:48
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/dily/460895-dily-jawa-kyvacka.html tady se mu taky koukam vali nejakej motor v trave, musis hledat ;D
Datum: 17. října 2010 14:48
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Datum: 17. října 2010 14:46
 hh-promin 
lori.-diky,jen je problem e chce jen osobni prevzeti a ja jsem ponekud dal od nej
Datum: 17. října 2010 14:10
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 http://aukro.cz/item1269163174_jawa_250_kyvacka_353_motor.html
http://aukro.cz/item1269163255_jawa_250_kyvacka_353_motor.html
Datum: 17. října 2010 14:02
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 fůůůůj, inzercééé....
Datum: 17. října 2010 13:50
Jméno: dano
IP: uživatel7345
Posl.aktualizace: 17. října 2010 10:04
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 za tu cenu by si mohol mať 2 tacháče z babety a vlastne je to isté
Datum: 17. října 2010 10:04
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Čau Klucí, Mám Dotaz. Šipka na Pístu Musí Směřovat dolů k výfuku ? žejo ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2010 13:52
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 naprostej souhlas s pajou..
Datum: 17. října 2010 13:52
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jak říkám pořád, stačí se trochu zapřemýšlet, první zámek muže směřovat bud kolmo dolu nebo nahoru, jistě víš že zámek kroužku nemůže jezdit přez kanál, dolu by jezdil přez výfukáč, tak logicky bude nahoru, (a "šipka" směřuje do výfuku)
Datum: 17. října 2010 12:28
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Co, něco se ti nelíbí ? Aspoň když přídu a něco chci napsat tak pozdravit a poděkovat
Datum: 17. října 2010 8:37
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 MአkRáSňOuČkEj sTyLeČeK PíSmÍčkA
Datum: 16. října 2010 22:53
 jo...
Datum: 16. října 2010 22:43
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Posl.aktualizace: 17. října 2010 10:18
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 17. října 2010 10:18
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 buble si pěkně no
Datum: 16. října 2010 23:01
 Cus borci  myslite že v dneší době ty materialy pouzivane na pisty, krouzky u pincků už nejsou tak dobré co bejvali?? Jde o to ze jsem mel zajetej válec.. koupil jsem do něj novej píst a kroužky... mazal jsem 1:25 TSF a fik byl teda do krousu .. a mel najetejch tak 20 motohodin  dneska jsem to rozdělal... pist byl pod krouzkama vočuzelej... krouzky meli vuli cca 1mm a byli tenky jak skořápka.... a kdyz obevite fika nekde ve stodole po dedovi.. tak je origo valec, pist, krouzky a jeste dneska to jezdí.. po 20 letech!  co myslíte dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2010 13:32
Jméno: Fikman
IP: uživatel3522
 A ty pisty a pistni krouzky tady na fichtl kramku jsou na tom jak?
Datum: 17. října 2010 13:32
 Dělal jsem výbrus na pionýru před 15 000Km a píst i kroužky jak nové a válec bez známky opotřebení,jako čerstvě vybroušený,jenže jak jsem měnil ložiska tak se stala nehoda,válec spadl na zem,nějak se to bouchlo a psít tam nešel strčit,tak jsem si udelal výbrus na druhém válci originálním,požádal jsem si o tříkroužkáč,po 100Kilometrech poctivého zajíždění,zvýšené směsy a oleje 1:20 jsem tam ty kruhy téměř neměl
Datum: 17. října 2010 11:53
 Na číze mam myslim české kroužky...výbrus jsem dělal 12 000km zpátky a kroužky i píst stále jako nové...
Datum: 17. října 2010 9:57
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 měl jsem taky takový válec který "žral" kroužky, ale na jiných válcích mi ty kroužky vydží 1000 km v terenu...
Datum: 17. října 2010 9:50
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 jo má pravdu koupil jsem si kroužky sice na upravený valec ten jednokroužkovy a chvilku jezdím a krouzek uplne jak skořapka tak sem si koupil z itálie na 2T skutry na zavodni motory a od te doby to jezdi jak šlak bez problému
Datum: 17. října 2010 9:40
 všicni asi víte jak je píst tvrdej,no a mě jeden praskl v ruce  byl novej koupil jsem ho k vybrusu,reklamaci mi neuznaly...
Datum: 17. října 2010 9:14
Jméno: rychloPAL
IP: uživatel4620
 Je to pravda!!! Kámoš si koupil novou pístní sadu a po prvních 20km to zadřel na 2ku s kopce :-/ chudák 2měsíce v nemocnici a celý motor na odpis že mu to zato stálo, chtěl být rychlejší ale nakonec už si asi nikdy nezajezdí... proto je nejlepší si udělat píst na zakázku od někoho kdo vám za to ručí nej od známého ne bo tak nějak protože ty čínské padělky vypadájí dobře ze začátku jedou dobře ale pak dál nikdy nikdo neví co se může stát
Datum: 17. října 2010 1:33
 mishelnike: docela by mě zajímalo jak si to zabíhal...s nadměrným opotřebením jsem se setkal, jenom když si kámoš koupil z aukra ten 55,3ccm kit na fichtla, přišlo k tomu 6 kroužků (3 sady), říkali jsme si proč tolik kroužků...a když jsme preventivně sundali válec pod cca 200km, tak ty kroužky byly v místě výfukového kanálu jak papír...
Datum: 16. října 2010 22:07
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
 dnesni dily stojej uz za hovno
Datum: 16. října 2010 22:03
Jméno: danoš
IP: uživatel10547
 zdarec, prosim vas nemate nekdo vyrobni vykresy z dvousedadlovych pionyru?? (05,20,21,23,23A,220.100,221.100,223.100 nebo 223.200) je celkem jedno z jakeho typu ale mel by byt 2 sedadlovy, potreboval bych predevsim kostru (kdyby nekdo neco mel poslete mi to prosim na e-mail (Daniel.Ryc.DR@seznam.cz)nebo to dejte zde na stranky) diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2010 9:41
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 To je celkem nerealny sehnat, neco co se tomu podoba a ma i rozmery bych zkusil hledat v katalogu ND, manualu a nebo si procet clanky na http://www.jawa-50.cz/ sekce technika ale rikam tohle se sehnat fakt asi neda x)
Datum: 17. října 2010 9:41
 nic takovýho nemám  google si zkoušel?
Datum: 16. října 2010 23:04
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši je možné že troška karbonu už snižuje výkon celkem dost? Dneska sem vyčistil krásně karbon ve hlavě a fechtl hned uplně jinak jel
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2010 21:49
 no píšeš troška karbonu a ted že to bylo dost zasrané  troška karbonu tam bude vždy
Datum: 16. října 2010 21:49
Jméno: danoš
IP: uživatel10547
 no pokud mas moc velkou vuli nahoru dolu, tak to moc dobre neni muzou ti muzou prasknout krouzky a jestli nemas vuli na ojnicnim cepu tak je na pistnim coz neni tak slozite ji vymeziit kup si novou vlozku (jesli ji mas volnou aj v oku ojnice tak si ji nech nekde vysoustruzit vetsi a vystruznikem ji vystruz tak at tam vule neni) motor bude mit lepsi zvuk, pujde vic vytocit a bude spolehlivejsi)
Datum: 16. října 2010 21:48
 no to jsi objevil ameriku  )))
Datum: 16. října 2010 21:35
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 bylo to zasrané dost. Když sem měl sundanou tu hlavu tak sem zkoušel jaké má píst vůle. Vůle má do boku a nahoru a dolů. Vadí to nějak moc? Po tom vyčistění té hlavy to jede suprově kompres to má slušnou. Svíčka má cihlovou barvu tak si myslím že to je v pohodě všechno ne?
Datum: 16. října 2010 21:19
 něco na tom bude,jestli to měls zasraný jak jetel tak to mělo špatný výplach
Datum: 16. října 2010 21:13
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 třeba ti jen podfukovala hlava a tentokrát si ji pořádně utáhl..
Datum: 16. října 2010 21:08
 čau, nevěděl by někdo kde koupit v praze chromovej lak na ráfky ve spreji (má zelený víčko) byl sem asi v sedmi obchodech a nikde ho nemaj díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2010 22:22
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Zeleny vicko? Ses si jistej? Vygooglit se nepodaril, ale i tak nedoporucuju, nic to nevydrzi, pokud myslis neco na cisteni chromu jako je silichrom atp, to zeleny vicko ma tusim ale me to po dni cely zezloutlo takze taky moc nedoporucuju, asi jde o znacku netusim... Jinak hornbach, autodoplnky...
Datum: 16. října 2010 22:22
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 si ho obědnej přes net
Datum: 16. října 2010 21:22
|



|