Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 chtel bych se zeptat jestli můžu jezdit na jawa 20 nebo 21 když mám papíry na skupinu T
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2010 23:37
Datum: 20. července 2010 23:37
 ale mužeš to apson skusit
Datum: 20. července 2010 21:24
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ne
Datum: 20. července 2010 19:08
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 zdarec chtěl bych se zeptat co všechno musím mít u sebe když chcu jezdit na mopedu stadion musí být aji lékárnička?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2010 17:25
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 tak dík
Datum: 20. července 2010 17:25
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já myslím jen řidičák, helma, zelená kartička a to je vše.
Datum: 20. července 2010 15:38
 Tak tohle by mě taky zajímalo.
Datum: 20. července 2010 15:10
Jméno: adamos
IP: uživatel9930
 zdravím draci..měl bych dotaz.zrovna kupuju fichtla a mám pár nejasností s kupní smlouvou..Konkrétně jestli musí být v kupní smlouvě uvedené číslo techničáku,když ho fichtl vlasně nemá a dále poslední technická,když prodávající už neví kdy to přesně bylo a vzadu v malém techničáku nic není.Dále jestli vadí že má trvalé bydliště v malém techničáku uvedené jiné než v kupní smlouvě a na pojistce a dále jestli mám v kupní smlouvě uvádět typ 20,který je uváděn v malém techničáku a přitom na pojistce má psaný typ 21 (SPZ sedí)..
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 19:39
Jméno: zdeněk
IP: uživatel606
 ja mám pincek 21 a papíry na 20 ,technickou prochází furt ....
Datum: 31. července 2010 19:39
Datum: 18. července 2010 16:42
 zdravim příznivce tehle stranky...potreboval bych od vas kdo ma na prodej doklady se stitkem na babetu 207..volejte nebo piste na tel číslo: 728441263..DEKUJI!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 17:25
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
Datum: 17. července 2010 17:25
 Čus lidi budu si kupovat fichtla a chtěl bych se zeptat jestli musí být motolékarnička. Jestli ano kam se dáva ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 16:28
 jak pro velký moto? Jsou autolékaničky a motolékárničky.
Datum: 17. července 2010 16:28
 hele když už je tu o lékarničkách, co vse musí být v lékarnicce pro fichtla? mě mamka koupila omylem pro velky moto a to se mi do fíka nevejde tak jsem zatim prendal par kousky do puvodní spolu s papirkem o platnosti ale radsi bych v ni mel vse co byt ma.
Datum: 17. července 2010 9:28
 Díkes
Datum: 16. července 2010 15:16
 musí a dává se na levou stranu kde je filtr.Jsou tam takový packy.
Datum: 16. července 2010 15:15
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 Čaute lidi, chci si kupovat babettu 210, od chlápka co platí jenom pojištění a o nic víc se nestará. Stačí když zruší pojistku a já si to pojistím a on mi dá kartičku bez žádného lítání po úřadech, nebo musíme na úřad něco přepisovat? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2010 22:14
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 tak tak, pokud ti dá tu kartičku, tak to pojistíš a je to
Datum: 16. července 2010 22:14
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 Takže ja to jenom pojistím a nějakou tu kupní smlouvu a tim to končí jo?
Datum: 16. července 2010 15:31
Jméno: standa
IP: uživatel5806
 babeta nepodléhá registraci,takze staci pojistka
Datum: 16. července 2010 15:05
 Koupím papíry na simsona s51 enduro..nabídnu slušnou cenu
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2010 8:44
 motoinzerce,hyperinzerce....
Datum: 15. července 2010 8:44
 Čus chlapi. Koupil jsem Jawu Stelu, nemá TP ani SPZ - dle předchozího majitele ani nikdy neměla. Nemá ale ani kartičku od výrobce. nevíte, kde se dá sehnat? A musí, nebo nemusí mít TP a SPZ? Díky moc za odpovědi a za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2012 11:20
 for Lexa-kolik stojí na stellu povinné ručení?
Datum: 23. dubna 2012 11:20
Jméno: jiri
IP: uživatel9961
 neví tady nekdo o nejakem mopedu schanim stella mokik na ND nemohu na tu svojí stelu sehnat přední tlumiče a zadné díly uz se nevyrabí ozvite se 777 644 915 díky
Datum: 21. července 2010 17:01
Jméno: jirka
IP: uživatel9961
 ja mam také stelu a ten chlap co mi jidaval tam mi rek ze na dopravce mi musi dat jine papiry ale pokud od toho nemas nic no nevim ja ted zrovna schanim stelu na nd ale nic nikde neprodavaj ani dily uz nejsou
Datum: 21. července 2010 16:57
 na stelu TP potřeba neni. stačí pojištění. Registrace do registru vozidel je dobrovolná. žádný policista po tobe TP chtít nebude
Datum: 13. července 2010 3:15
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Z novely zákona č. 56/2001 Sb.(nabyla účinnosti 1.9.2003), která zbavuje povinnosti doregistrovat mopedy a motokola pro ty, kteří tato motokola a mopedy uvedli do provozu před účinností zákona č. 56/2001 Sb. (tj. před 1.7.2001). Taková registrace zůstává na bázi dobrovolnosti. Povinná doregistrace se dle poslanecké novely zákona týká pouze mopedů a motokol zaregistrovaných po 1.7.2001.
Jak vlastně specifikovat Stellu - Mokik? Je to motocykl bez šlapadel nebo moped se stupačkama? Odpovědi S.w.i.n.e2 ®, ČZ 180 a informace z odkazu na motoinzerci jsou protichůdné. V zákoně se označení mokik nevyskytuje a jediným přesným údajem, ze kterého se dá vycházet je datum 1.7.2001. Kdo zná jednoznačnou odpověď?
Datum: 11. července 2010 14:53
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Duplikát technického osvědčení je úřední doklad o existenci konkrétního stroje s jedinečným identifikačním číslem vozidla (VIN), podobně jako technický průkaz k automobilu. Babetty se nemusí registrovat na dopravce, nemusí mít SPZ, ani nemusí na pravidelnou technickou kontrolu (i když najdou se nadšenci, kteří toto dobrovolně podstupují). Takže já jsem tento doklad (má formát A4) zatím použil při sjednávání povinného ručení a na babettě ho sebou nevozím. Jako doklad od vozidla sebou vozím výpis technického osvědčení (kartička rozměru 95 x 74 mm) a doklad o povinném ručení (zelená karta). Fotografie dokladů je na motoinzerci.
Datum: 11. července 2010 14:02
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Pokud má stupačky ,podléhá pravidelným technickým kontrolám a zákonitě i registraci.
Datum: 11. července 2010 13:33
 na stelu TP musis mit, i znacku vsechno k ni mam
Datum: 11. července 2010 13:13
 Lexa: jakou máš zkušenost s tím duplikátem TP na tu babetu ? Jezdíš na ni ? Kdyžtak napiš na ICQ 372742837. Dík
Datum: 11. července 2010 9:32
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
Datum: 11. července 2010 1:05
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Zdar,na babetu nemusíš mít SPZ,stačí akorád ta kartička..
Datum: 11. července 2010 0:15
 ahoj, mam dotaz, mam babetu 210 2rychl., ale nemam na ní výrobní štítek... da se to nekde sehnat nejak? dik moc za jakoukoli odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2010 23:07
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Každý dobrý prodejce auto-moto dílů musí být schopen štítek sehnat, ale spoléhat se na ně nelze takže:
http://www.buchtara.cz/buchtara/eshop/1-1-Vyrobni-stitky/4-2-Jawa/5/320-Vyrobni-stitek-Jawa-210-Babetta
nebo
http://www.motodilyeshop.cz/?article=5305
Chybějící údaje si vyrazíš pomocí razidel.
Datum: 10. července 2010 23:07
Jméno: Lich
IP: uživatel9828
 Zdravím bikeři. Už se vám stalo, že jste koupili do FICHTLA nové brzdové čelisti a ty by tam pak neseděly ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2010 22:01
 stalo. je to normální obložení si musí sednout.
Datum: 09. července 2010 22:01
 ja som uz mal aj tak ze nové oblozenie do bubnu ani nezmestili,bolo to u fichtla a original nové oblozenie
Datum: 09. července 2010 19:16
 je to normální....obložení si musí sednout na tvar bubnu... uplně stejně je tomu i u aut....
Datum: 09. července 2010 19:05
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 čaute prosim vas kolik ma origo řetězove kolečko zubů?na bebatu 210
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2010 8:57
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 díky
Datum: 09. července 2010 8:57
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Řetězové kolečko má 13 zubů a rozeta 51 zubů.
Datum: 08. července 2010 22:51
Jméno: Tomas Müller
IP: uživatel5136
 Ahoj draci. Chci se zeptat jestli když koupim to bezkontaktní zapalování VAPE, jestli to jde napojit bez problémů na světla tak aby fungoval přepínač na dálkový a tlumený a přepínalo to mezi nima. a jestli to jde napojit i na klakson. Chtěl bych si ho tam dát ale v září du na technickou a nechtělo by se mi kdyby to nešlo zase kvůli tomu přehazovat zapalko za starý. Nejlepší by bylo kdyby mi odpověděl někdo kdo to na fichtlu má a nebo někdo kdo tomu opravdu rozumí. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2010 12:12
 Cau! ja mám vape a pohoda mozes si nehat originalnú elektroinstalaciu len zapojit tie dve zlté kable co má vape na svetlá na zeleny kábel co z origo zapalka vede do kábelaze a svetlá klakson prepinac a tak dalej ked ti isli bez problémov s origo zapalovanim tak ti budi jit aj s vapem,,, len ziarovku v predu musis potom vimenit v predu na 15/15W
Datum: 08. července 2010 12:12
 sice vape nemam, ale je mi jasný, že pokud máš v pořádku kabeláž (od magneta do spínače, do přepínače světel a ke světlum), tak ti to svítit bude. Pokud ne, neni těžký si to podle schématu z návodu opravit.
Datum: 08. července 2010 8:02
Jméno: Dominik
IP: uživatel6827
 Dobrej mam takej trapnej dotaz jak pridelat stitek k ramu aby mi to porslo prez STK ?? odvrtal jsem ty nejty co tam byly a ted nak newim dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 17:40
Jméno: hh
IP: uživatel476
 na stk jim obvykle stačí že tam ten štítek je, klidně ho tam přilep chemoprenem
Datum: 05. července 2010 17:40
Jméno: Dominik
IP: uživatel6827
 No jo ale jako cim to mam nahradit ci co pac se tam neda dat ani nejtek pac je tam hned krk vidlic no ?
Datum: 05. července 2010 15:46
 tie by si nemal odvrtat ale to je jak srob dá sa to vysrobovat
Datum: 05. července 2010 15:37
 zdar hosi,chtel bych se zeptat,jestli se plati nejaka ekodan za prepis simsona,dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 0:21
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 290,- STK + 300,-přepis
Datum: 05. července 2010 0:21
Datum: 04. července 2010 20:09
 přepis 300,-
Datum: 04. července 2010 18:46
 a nevite kolik se plati za prepis??
Datum: 04. července 2010 17:04
 Vždyť motorkám se nedělaj ani emise,tudíš nemají tu zelenou známku na SPZ...
Datum: 04. července 2010 16:04
 ekodan na motorky neni! nic se neplatí !
Datum: 04. července 2010 15:40
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, ještě se chci zeptat, když mám papíry na A1 (tj. do 125 ccm a 11 KW), měl bych problém, kdyby mě chytli policajti na starý jawě 175ce, která měla nějakejch 8 KW? díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2010 16:25
 2 boocheer: To máš pravdu něco se s tím muselo udělat. Dneska jsou silné motorky víc dostupné a celkem za "směšný peníz" oproti dřívějšku. Také souhlasím s tím, že co se týče nižších kubatur, tak tam to zákonodárci opravdu posrali a to bez pardonu. 50ccm mohlo klidně zůstat tak jak to bylo a to bez ohledu na konstrukční rychlost. Od 16ti, to mohli udělat do 350ccm bez ohledu na Kw. A co se tíče skupin "Ao" a "An" tam s tím plně souhlasím. Poked je někdo jiného názoru, já mu ho neberu.
Datum: 04. července 2010 16:25
 2 Dave's: Víš co jediné s tím má společného věk? frajeřina. starší už tolik nefrajeří.(kdyby jsi četl můj předchozí komentář pozorně, dočetl by jsi se, že jak idioti se na silnicích chovají i mnohem starší jezdci. Nicméně minimálně). Tady to bylo myšleno tak, že mladí jezdci se hodně předvádí. Vidí nějakou pěknou štěrbinu která jde po chodníku tak za to tahaj aby se otočila a pak když už se konečně kouká vystřelí jak raketa a to i ve městě. Viděl jsem to mnohokrát. mockrát jsem k takové nehodě i dojel. Je to furt to samé. Většinou se jedná o mladého nagelovaného frajírka, který si chtěl zazávodit ve městě ve 3 odpoledne. A co se týče strojů s výkonem dejme tomu 90Kw. nevim na co si to někdo kupuje , ještě k tomu u silniční motorky. Celý výkon se nedá pořádně ani využít. Jo dá se to na dálnici když to maže 200km/h a víc. Osobně nechápu tu honbu za výkonem.
Datum: 04. července 2010 16:09
 Muselo se s tím něco udělat v tom jako souhlasím ale tak debilně rozhodně ne... protože v 60tých letech kdy se mohlo na pincka od 15ti a na ostatni masiny od 17ti. Dřív taková padesátka jela 70,maximálně 90. Dneska jsou padesátky schopné jet klidně 180Km/h a o 125kám ani nemluvím. Kdyby byly rozumní tak to omezí jenom na těch 11Kw bez ohledu na obsah motoru. Fakt mě to sere že od 16ti můžu jezdit c nějakou cagivou 125 která má 30Kw nebo kolik. Jede téměř 200Km ale abych mohl řídit starou pomalou 175ku která má něco kolem 8Kw jede 110 sekundu před zadřením tak si musím čekat do 18ti
Datum: 04. července 2010 10:14
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Tahoun: blobst s jezdenim nema vek nic spolecneho ... taky se najdou borci 50 let a vali co to da proste je to o cloveku.... a mozna i o tom ze s dnesnima sportama bys tam musel mit jen 1kvalt
abys neprekrocil rychlost (to i na dalnici)
Datum: 04. července 2010 9:18
 2 boocheer: To se musíš zeptat toho kdo ten zákon vymyslel. // Podle mě to klidně mohlo zůstat tak, jak to bylo, když jsem dělal ŘP na motorku já. 50ccm od 15ti, velká neomezená od 17ti. Nevšiml jsem si že by se za tu dobu co je zákon takový jaký je nehodovost nějak rapidně snížila. Vždycky se najde pár idiotů co si koupí mašinu typu yamaha R1 na to aby mohli machrovat a jezdit co to dá. A to ve všech věkových skupinách. Ale zase je fakt, že z 80% zastavených motorkářů kvůli překročení rychlosti (většinou o dost než je max. povolená) jsou právě řidiči do 25let. A to není údaj vycucaný z prstu. Hovořím z vlastní zkušenosti.
Datum: 04. července 2010 2:42
 proč to ale udělali tak postiženě? Vlastně chci se zeptat jakou roli tam hraje objem motoru... dám příklad. Mám motorku 125CCm a 11Kw a možu s ní od 16ti. Mám motorku 175Ccm a 7Kw a můžu s tím od 18ti.... Která je silnější? samozřejmě ta 125 takže od 16ti můžu jezdit se silnějšíma motorkama než v 18ti... divné
Datum: 04. července 2010 0:37
 Vyhláška hovoří jasně. A1 - Lehké motocykly o objemu válců do 125ccm a o výkonu nejvýše 11Kw. Tak nějak nemohu pochopit lidi co se pořád ptají: "co mi udělají, policajti když mě chytí na tom a tom?". Je to individuální. Některý ti jen pohrozí, jiný tě nahlásí. Prostě a jednoduše, pokud nejsou splněny obě podmínky, je to klasifikováno jako řízení bez řidičského oprávnění. Pokud chceš řídit silnější motocykl a nechceš mít problém, počkej až budeš mít požadovaný věk a ŘP si rozšiř. (A pokud ti nevadí zákaz řízení motorových vozidel až na 2 roky a poměrně vysoká pokuta, tak si jezdi na čem chceš.)
Datum: 03. července 2010 14:01
 Celej ten systém je totálně zparchantělej. Vem si, že v 15 nemůžeš řídit pionýra....trapný...! Aby se prodávali od 50ccm 15 ti letejm cápkům tak to krouhaj na 45km/h (můj názor je, že na silnici nejsou nebezpečný rychlý lidi, ale právě ty pomalý) Podle mě by se v 15 měla třída omezit pouze striktně na 50ccm....samozřejmě dostanu odpověď, že si borec na simsona okamžitě dá 70ccm atd. Ale podvádí se v kategorii do 45km/h... Další stupeň bych klidně nechal ten 16 ti letej na 125ccm a 11kw to zase tak špatný neni...sám mám už od svých 16 ti 125 CLR Hondu a vozí mě dodnes neporochovej nenáročnej stroj... Co se týče dalších "stupňů" je to zase relativní...jak píše Daves v 18 ti udělám A25 a B a můžu si jít koupit 300koňovýho bavoráka ještě s teplým řidičákem...což divný je. Veteráni jako takový je kapitola sama pro sebe....mám čz 175 skútr...víc jak 80km/h je na tom už vražda a má to 8 koní. Ale řidičák až od 18. Na veterány bych zavedl "tabulky" na základě roku výroby výkonu a i konsturkce bych je vyškaltulkoval...jde i o to že veteránista nikdy nepojede kudlu...jak řikám někdo to vymyslel ale myslim si že každej druhej 15 ti letej týpek co má všech 5 pohromadě by to složil líp. Co se týce 25Kw....tam se podvádí snad ještě víc než u 45km/h  Takže co jako...
Datum: 03. července 2010 13:59
 Hlada: taky sem jel na pětikilu.V klídečku.Pak přechod na 125 a to bylo
Datum: 03. července 2010 13:41
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jony zastrelej te v kukurici a budou te vlacet zapalenyho za autem co chces slyset? ridit to proste nesmis je to dano zakonem me se to taky nelibi ale je to tak..
me zase ukrutne moc se*e kdys mam A18 a muzu mit jen 25kw moto ale pritom mi nikdo nebrani si koupit treba 300KW auto ... ale motorku jen do 25KW! je to cely uhozeny
Datum: 03. července 2010 12:33
 blbost  by tu stopetadvacu utavil.. já jezdil i na petikilu  (vsechny 125 zrovna jezdili  ) me to nevadilo a mimo obec vklidu 90
Datum: 03. července 2010 12:20
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 když sem docházel do autoškoly, tak s náma chodil i jeden co dělal na AM a ten prej nesměl řadit, takže pěkně na 1.stupeň....to muselo řvát
Datum: 03. července 2010 12:14
 nj..ale já mám co říkat.. mám AM a řidim 555 (má v technicaku 50 km/h)
Datum: 03. července 2010 12:12
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 to je divný, měli to omezit jen na ty KW
Datum: 03. července 2010 12:11
 policajti by to mozna tolerovali (jak kerej) ale kdyz se vysekas, tak nazdar, ridil jsi neco, na co nemas opravneni, vsechno bys musel zacalovat ty, byl bys bez ridicaku a na nove bych z as slysel, ze motorkar bez ridicaku zavinil nehodu,.,,,
Datum: 03. července 2010 12:09
 mam dotaz zakoupil jsem jawu 350 a ten chlap ji odhlasil na moje jmeno....nevadi když si udelam pojistku až za dva mesice a prepišu ji na sebe ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2010 2:17
 Motocykl, nebo automobil musí být přihlášen do evidence motorových vozidel I POJIŠTĚN nejpozději do 10 dnů od odhlášení předchozím majitelem. nesplní-li vlastník, nebo spoluvlastník tuto povinnost, čeká ho podle novely zákona č.168/1999 Sb o povinném ručení postih v rámci poplatků. tuším že je to do objemu válců motoru 350 ccm 20kč/den a nad 350 ccm 30kč/den. A pokud ti bude dokázáno, že jsi s motorkou jezdil po silnici, můžeš dostat pokutu od 5 000 do 40 000 ve správním řízení za provozování vozidla bez povinného ručení.
Datum: 30. června 2010 2:17
Jméno: NONAME
IP: uživatel9791
 Každopádně, motorku ti nepřepíšou na tebe dřív, než uvidí při přepisu na evidenci vozidel, že ji máš už pojištěnou.
Datum: 30. června 2010 0:50
 dík tak ja si to u něho zjistim
Datum: 29. června 2010 23:14
 Před chvilkou jsem řešl stejnej problém, záleží na tom chlapoj jestli tu pojistku už zrušil nebo ne nebo když ji neplatil tak by mu přiša 2X upomínka a pak by mu ji zrušili a pak bys platil těch 20 kč kdyby si jí chtěl zařídit (já sem slyšel 50 za den) možná kdyby jí třeba neska zrušil tak že na to ještě těch 8 dní máš ale to nevim jistě. A jesli tu pojistku má zaplacenou a pořád jí nezrušil tak seš v pohodě.
Datum: 29. června 2010 22:54
 ne nei to odhlášené..kdyby to odhlásil tak by byla nenávratně vyřazená z evidence... je to jen jakoby nahlášené na tebe že jsi nový majitel.....pojištění platit musíš i kdyby to stálo jen ve stodole.
Datum: 29. června 2010 22:46
Jméno: saxik.1111
IP: uživatel9233
 nj ale je to prece odhlašene ne?
Datum: 29. června 2010 22:36
 vadí....musíš to pojistit do 8 dnů..pak to tobě může pojišťovna chtít penále za neplacení.... to dělá od 20 kč nahoru za den
Datum: 29. června 2010 22:16
 Cau hosi otazka hlavne pre slovenskych draku ake su poplatky pri prepise pincka?? a ako to je pri kupe dotycny to odhlasi a ostane mu len velky technicak a ja ho nasledne prihlasim u nas? am usim ist aj na stk? dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2010 9:37
 vono to nechce napisat eura. tak 33eur :
Datum: 10. července 2010 9:37
 ja som prihlasoval vramci okresu a platil som 33€. ale musel som tam byt ja aj predavajuci. a kedze mam len 15 tak aj notarom overeny suhlas zakonneho zastupcu. a 3 hodiny cakania na inspektorate ani nehovorim
Datum: 10. července 2010 9:36
Jméno: jeneze
IP: uživatel9785
 zdar chtel bych se zeptat jestli se daji sehnat papiry na babettu a co je treba k prihlaseni do registru vozidel????
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 21:04
Jméno: jeneze
IP: uživatel9785
 ok dik...ja mam to tiz babettu dovezenou z ciziny neni to ta ceska...jeden chlapek mi to tam dal a nic k tomu....
Datum: 29. června 2010 21:04
Datum: 29. června 2010 20:53
 pochop ž ek tom žádné papíry neexistujou  ... co můžeš max udělat tak si nechat vytisknout kartičku n akteré bude číslo rámu a tvoje údaje... dělá to někdo nekdo n anetu..zadej typová kartička babeta a něco to najde
Datum: 29. června 2010 20:47
Jméno: jeneze
IP: uživatel9785
 ja k tomu nic nemam, zadny papiry to neva
Datum: 29. června 2010 20:36
 tp na babetu není...babeta se ani nikam reregistruje... pouze si zaplatíš pojištění na číslo rámu a můžeš jezdit
Datum: 29. června 2010 20:05
Jméno: lukas
IP: uživatel9784
 Dobry den som zo slovenska tak dufam ze mi pomozete.Mam doma jawu 250 a nemam ku nej papiere a chcem ju prihlasit a chcem s nou chodit po cestach neviete mi ako to vsetko treba vybavit a asi kolko to moze vsetko stat ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 15:50
 dobry den potřeboval bych vědět jestly potřebuju číslo motoru na jawa 50 typ 20 děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2010 20:41
 děkuji moc
Datum: 27. června 2010 20:41
 nene, ani na technickou nepotřebuješ číslo motoru.
Datum: 27. června 2010 19:42
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tak mě ho loni na jaře kontrolovali , ale nejlepší bude asi když se tam dojdeš zeptat
Datum: 27. června 2010 12:43
 na technickou kontrolu jestli potřebuju
Datum: 27. června 2010 12:32
 pokud jsem otázku dobře pochopil, budeš třeba přihlašovat pionýra a máš buď jiné číslo motoru, než je v technickém průkaze, nebo ho máš znehodnocené.. Motor je již jen náhradní díl, takže pokud máš jiné číslo, ničemu to nevadí. R.
Datum: 27. června 2010 11:51
 nechápu smysl dotazu...
Datum: 27. června 2010 11:44
|



|