|
Jméno: Fkho
IP: uživatel7453
 Zdar,
isiel by lepsie mustang s karburátorom zo simsonu? Keby sa mi podarilo prerobit hrdlo bol by vhodný? Ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2009 23:50
 ok zanechme diskuze o difuzoru, uznavam ze mas pravdu. jen par veci - u binga to opravdu tak je , bing 17 a 18 maji 15mm difuzor, bing 21 ma 19mm difuzor. logiku v tom taky nevidim.muj mustang taky kdysi lital kolem 80ti - letos uz ten motor teda zacina dosluhovat takze uz to nevytahnu ale vim ze 80 s fikem je realny, to ze simson konci na +-65 je dany jednak prevodama a jednak trochu odlisnou konstrukci motoru. (nejlepsi vsak je jak se vsichni simsonisti smejou kdyz vypravim jak jim s fikem natrhnu prdel a pak jen nevericne koukaj...  )
Datum: 13. prosince 2009 23:50
 Bubak - kupr. dandy minarella ma 15 d a snim jede do nejakych 90, pokavad se tam da zastaralej karb z fika a provrta se sani na ten prumer (udajne to ma byt 102% az 105% prumeru takze 17 a kousek) tak to lita neco pres kilo, je pravda ze konstrukcne je ten karb hodne zastaralej ale proc to asi jede o neco vic? zeby blba nahoda nebo zase velikost toho difusoru? proc se delalo to samy na 05? a to samy na stadacich? zeby byl ten karb z fika zazracnej? zazracnejch je na nem orpoti puvodnim karbenatkum prave ty dve cisla rozdilu v difosoru...jinak je pravda ze konstrukcne se srovnat nedaj, jako centralni plovakovka, emulzni trubice, bohatost smesi stelovanim sroubku, (dasli vyhcytavky u jinejch malejch moto karbcu jako akceleracni pumpa a jine) a celkova konstrukce toho bingu je nekde jinde nez jikov z roku raz dva...ale do hlavy my nejdou dve veci - za prve jak muze mit karb Bing 17 dif. 15? uz z nazvu vypliva jeho velikost, bing 19 ma 19 dif, 21 ma 21 dif...ale budiz 17 binga sem v ruce nemel tak se mohu mylit...ta druha vec je co si chtel naznacit tou aprilkou? rek bych ze je to normalni, gdysy se na emise nehledelo a ty karby mely do dokonalosti daleko tak se davaly velky, tim se kompenzovaly lecktery veci, dnesni (dejme tomu ze dnesni) dandyna ma treba tech 15 dif a lita 90 ale to neni tim ze by ji ten malej dif delal dobre - ma totiz bezkontakta, vysokootackovy motor co je dobre udelanej jelikoz minarelly delaj vytecny valce, ma 6Q a taky lehci kliku, ventil sani...gdyby mel fik 17 karb jak ma, k tomu aspon priblizne tak dobrej valec jak ma dandyna, byl z neho vodnik, lehkou kliku, odladenou klapku sani, 6Q, bezkontakta = lital by tez pres kilo...tim sem jen chtel naznacit ze karb dela opravdu svoje a ze je opravdu rozdil pokud se tam da karb s vetsim difusorem byt zastarale konstrukce (ktera ho ovsem limituje ale ne zas tolik aby rozidl byl patrny) nez malej karb moderni koncepce...me treba fik (original stav, pomerne slusne serizen a namazan) lita na rovince neco malo pres 80 (pro hnidopichy 80,3 mereno radarem) a to nema 4Q ani bezkontakta jako simal, kterej ovsem na 70 konci...takze celkova odpoved na zakladni dotaz - ne simal karb by ti nepomohl, naopak by ti to zhorsil...a pro Bubaka - dej si na simala fichtl starej karb, zvetsi si na ten prumer sani a pak rekni jakej je rozdil, ja uz si to odzkousel a dokud si to nezkusis, nebudes verit...
Datum: 13. prosince 2009 22:12
 mno prvne, na simsona se daval zezacatku bvf s 16 mm difuzorem, a to na vsechny (jak tak 50 tak 70ccm) , pozdeji se daval bing 17 ktery ma 15mm. denzileck: samozremne ty tupce ze jsem nemyslel koupit novej bvf a prevrtat, ale jetej, kterej sezenes v pohode do 300. Steve : sice mas pravdu ze kone se musi zivit, ale ty karuburatory se konstrukcne nedaji srovnavat... (jen pro priklad na aprilii tuareg 80 je 16mm karb ... proc asi?)
Datum: 13. prosince 2009 20:05
 simaly mely 15 dif, teda aspon secky S50, S51, ty 70ccm byly pry (co se motoru tyce) jen vrtly valce lae o simy se nezajmam tak na me nedejte...jinak pro Bubaka - proc by karb o velikosti 15 mel jit lip nez 17? zvlaste oproti 17 na ktery byl motor staven a vyvijen??? dej si karb ze stadiona (s22, to je ta 15) misto svyho Jikova 2917 Psb...to samy karby z motorovejch pil do prumeru 17...vzdycky plati ze kone musis zivit, a to nejen benzinem (tryska) ale i mnozstvim vzduchu (a to je limitovano prumerem toho dufusoru, dale pak prekazkou v sani, treba jako jawiny 350/640 maj svou clonku jez degraduje jejich karb, proto se ta clonka urezava, provrtava a jinak zvetsuje + pretryskovani aby to jelo...) coz dava celkove vice (pokud mozno vyvazene, ani ne moc bohate, ani ne chude) smesi...preberte si to a mozna to z tohohle blepsu pochopite...
Datum: 13. prosince 2009 18:47
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A zase edit zpatky:sem vul ze sem na tebe dal je to tak maji i 15 mm difuzor
Datum: 13. prosince 2009 18:13
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Nevidim duvod proc prevrtavat novej bfv ze 16(sorac za15 preklep)mm difuzorem kdyz si muzes koupit za tu cenu rovnou amal s 19 difuzorem...
Datum: 13. prosince 2009 18:12
 mensi difuzor automaticky neznamena ze to pojede hur... ! myslim ze by to mohlo jet lip, nebo aspon srovnatelne, kdyby se to naladilo... jinak by to mohla bejt dobra alternativa na upravenej motor vzit bvf 16n1 a prevrtat na 19mm
Datum: 13. prosince 2009 17:42
Jméno: jimmy
IP: uživatel8214
 všecky símy maji 16mm difuzor, skus si sehnat bvf 16n1... protože 16n3 maji menší šoupátko
Datum: 13. prosince 2009 17:36
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Nektery simace maji i 15 difuzor takze by to jelo jeste hur
Datum: 13. prosince 2009 17:22
|



|