slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1430  1431  1432  1433  1434  1435  1436  1437  1438  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: ombre a nec      E-mail:      IP: uživatel7834    
zdar draci 27.12.2009 od 9 hod. se jede v chlume u blatné fichtl cup :-D zápsne cca 50 Kč odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2009 15:27
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
kde to je přesně ?
 
 
Datum: 15. prosince 2009 15:27
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel1227    
Čest chlapi potrebuju radu stavěl jsem si led otáčkoměr na fichtla. Ale mam problém jak to zapojit připojim podle schematu +6 voltu z baterie na GND připojim minus z baterie a pak se mi rozsviti diody poradi mi někdo kde by mohla byt chyba? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2009 18:39
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
Jestli je to otáčkoměr z amaterského radia který je taky umístěn na jawa-50 tak musíš mít hlavně odrušenou svíčku jinak to elektroniku ruší.
 
 
Datum: 15. prosince 2009 18:39
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Drahý Petře, když se něco postaví, tak se to také doma na stole oživí! Ušetříš si tím překvapení že když to na cílové místo připojíš chová se zařízení nesmyslně. Jenže to bychom něco z elektroniky museli vědět že…A nyní prakticky.. není otáčkoměr, jako otáčkoměr, takže pokud chceš radu jaksi nám sem umísti odkaz na schéma. Takhle to zní v překladu pro jiné ,,mám auto a nejede,,.. tedy dost obecná informace.. A buď příkladem ostatním, kteří si myslí že nakoupí sáček součástek, podle osazováku to naházej na tišťák a tradá... Není to tak. Jednak záleží na tom kolik uděláš studených spojů pak také na tom jestli vůbec máš šajn o tom jak daná věc funguje a v neposlední řadě také na znalosti značení součástek, protože v případě elektroniky musí všechno sedět na svém místě. A i tak se kolikrát nevyhneš oživování, protože součástky mívají rozptyl výrobní přesnosti a když se to sejde, tak nechodí pak nic.
 
 
Datum: 15. prosince 2009 8:26
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
nejsem si jistej ale nemá to bejt zapojený v kabelu mezi induckou a svickou?
 
 
Datum: 15. prosince 2009 5:49
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
čau hale chci si nabarvit nově základovkou nádrž na babettě 210 má teď asi 2 roky starý lak ? a když to budu eď barvit tou základovkou tak to mám nejdřív obrousit a potom nabarvit ? a napište jak se to nejlíp dá obrousit čím ? kromě šmirglu ??????? pls a mám to odrousit až na plech ? nebo jak ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 14:12
 
 
 
 
Jméno: jawasimsoncz      E-mail:      IP: uživatel8251    
cus doporucu obrousit na plech nejlepsi je fleksou dratenim kartacem pak to vem zakladovkou pak a pak vem smirgl hlatkej prejed to aby si nikde nemel hrbolky a vem to barvou a pak bezbarvim lakem a maz to pekne nalesteny jak kdyz ti to vyjelo z vyroby tak cus
 
 
Datum: 18. prosince 2009 14:12
 
 
 
 
Jméno: lump ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jednu sa mě stalo, že mě lak začal jemně rozežíral plnič, ač sem to nechál dokonale proschnut asi dva dny, a to byl dvojsložkový akrylkombinační email, ted to dokonale vytmeluju, a dávám jen základ, a v pohodě, ten plnič mě zklamál, nebo sem měl použit méne agresivní lak
 
 
Datum: 14. prosince 2009 23:34
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud ten původní lak není nikde oloupanej, otlučenej a prorezlej, tak stačí leckdy jenom jemným vodním brusným papírem přebrousit, aby to zmatovatělo a na to se už dá v podstatě lakovat, respektive stříkat plničem a pak lakovat - záleží jakej výsledek od toho čekáš. Pokud ale je lak někde omlácený, popřípadě původní nátěr je cosi jako rychlolak pomocí spreje nebo nějaký barvy neznámého původu a hrozí, že nanesením další vrstvy by se mohlo něco stát - třeba že původní nátěr povolí a pak se dělá pomerančová kůra, bubliny, trhliny a podobně - potom rozhodně doporučuji jít až na plech. Na to je dobrý odstraňovač starých nátěrů a drátěnej kartáč na vrtačku. No a pak základovka, plnič, broušení a vrchní barva. Někdo základovku vynechává a dává se rovnou plnič...
 
 
Datum: 14. prosince 2009 21:20
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
myslíš brusnej kotouč ? ten mám ? a šlo to dobře nebo jak ? a až to budu mít obroušený až na plech ? tak co potom ? čím to mám odmastit čím to de nejlíp ?
 
 
Datum: 14. prosince 2009 21:10
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja na to mam takovej brusnej kotoucek co se da na vrtacku..tim sem brousil celyho mustanga,fuska jak svina :-D jinak se delaj jeste takovy vibracni ,,brusky'' na ktery se prichytej smirgly..a jestli na to davas zakladovku tak to vem az na plech a poradne to odmasti
 
 
Datum: 14. prosince 2009 21:07
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      IP: uživatel5767    
čau hale jak douho vydrží motobaterie 12V když na ní budu mít napojený světla, blinkry, klakson ? všechno 12V a ještě jak dlouho vydrží moto Baterie 6V ? taky když tam budu mít napojený světla, blin., klak. ????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 15:35
 
 
 
 
Jméno: TomasKXL      IP: uživatel8464    
Zběžne sem spočítal tak 4-5 hodin "ASI"
 
 
Datum: 13. ledna 2010 15:35
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Spočítej si kolik ti to berou světla, blinkry a klakson ampér. Na beterce si najdi kolik má Ah (ampérhodin). Ampérhodiny vyděl ampérama, co jsi napočítal. Vyjde ti, kolik hodin ti vydrží.
 
 
Datum: 14. prosince 2009 20:21
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zalezi na kapacite a na odberu spotrebicu
 
 
Datum: 14. prosince 2009 20:16
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar chci se zeptat jakým způsobem nelíp odstranit samolepky z moto,konkrétně z nádrže a z blatníku předního,nerad bych tam měl nějaký zbytky,proto se ptám,díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2009 6:54
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no nwm jak byste chtěly nahřívat nádrž....Normálně to sundej tím tech. benzínem;-)
 
 
Datum: 15. prosince 2009 6:54
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel7954    
fénem, nebo horkovzduškou a pomalu loupat, jen to nepřepálit s teplotou
 
 
Datum: 14. prosince 2009 23:13
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo eště taky skusit nahřát
 
 
Datum: 14. prosince 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus to spis technickym benzinem,redidlo by mohlo rozezrat barvu
 
 
Datum: 14. prosince 2009 20:54
 
 
 
 
Jméno: Drakkuba ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
normálně ředidlem
 
 
Datum: 14. prosince 2009 20:37
 
 
 
 
Jméno: benda      IP: uživatel1811    
Zdar hoši mám dotázek nemáte někdo návod na složení motoru Jawa 90 roadster? pak ještě jedna věc budu skládat už ale asi jsem si nějak hejbnul s rotačním šoupětem jsem to rozdělal a tam byla takovej placatej plastovej díl ale blbec jsem si nevšiml jak tam byl navíte jak tam má přesně sedět?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2009 19:19
 
 
 
 
Jméno: benda      IP: uživatel1811    
pak nějak celkově jak postupovat při skládání protože tenhle motor jsem ještě nikdy pořádně neviděl hlavně nějaký chtáky co bych třeba mohl splíst nebo zapomenout a tak jak mile složim převodárnu tak spojku s magnetem bych už snad zvládnul jinak moc dík
 
 
Datum: 15. prosince 2009 19:19
 
 
 
 
Jméno: sagosek@seznam.cz      IP: uživatel8227    
Co potřebuješ vědět? Dělám repase těchto motorů už nějaký ten pátek... šoupátko sedí na náboji tečkou ven(ne ke klice) a ke klínku (tečkou myslím takový ten ďolík na šupátku). Co jinak potřebuješ vědět??
 
 
Datum: 15. prosince 2009 9:45
 
 
 
 
Jméno: Lubik2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus jeste potrebuju napsat jake vsechny tesneni by meli byt v karburatoru a kolik jich je celkem diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2009 16:50
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tam se nedává,ovšem pokud ti to teče,tk ho kup.ničemu neuškodíš
 
 
Datum: 15. prosince 2009 16:50
 
 
 
 
Jméno: Lubik2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok diky, a na vicku od plovakove komory?
 
 
Datum: 14. prosince 2009 20:25
 
 
 
 
Jméno: kurin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v karburatoru zadne neni ale ma byt pod karbosem tak kde je to kolinko a pod kolinkem na valec to jevsecko
 
 
Datum: 14. prosince 2009 19:58
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
zdar mužete mi někdo napsat návod na upravu vzduchového filtru? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. prosince 2009 0:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8235    
jsem u fichtla zasadnim odpurcem otevrenyho filtrua... jak je známo dvoutakt začíná půl metru pred motorem a konci metr za motorem... puvodni filtr box má vyborný náběh usmerneni smesi do karbecu....ta gumová hnáta od toho filtrboxu je proste nejdulezitejsi!! Jinak nevim co chcete ladit na origo sání?? kdyz to nepřestřelíš s velikostí trysky,tak neni co resit......univerzální nastavení je : - perfektne utesneny filtrbox bez gumovejch záslepek,nový filtr,tryska 68,volnobezna 35-38,hladina jemně vyšší(podle volnobezny trysky),jehla na spodnim zářezu -dlouholetá výborná skusenost s timhle nastavenim...... pak mam skusenost s vydloubanou tryskou na cca 72-75 nevim presne.......a to proste s puvodnim filtrboxem bylo bohatý jako prase.....musel se navrtávat....pak to jelo jako prase....to tak zhruba odpovídá otevrenymu filtru........úplně nejlíp bych rek ze to jede s tryskou 65 a gumovejma ucpavkama na filtrboxu(musi se odskouset),nejnizsi spotreba pri nejvyssim výkonu,ale jak ti zacne prisavat filtrbox kde nema,tak jde svicka do bíla a pridira se to....... to je muj roman......dejte to do FAQ,me to nejde
 
 
Datum: 16. prosince 2009 0:34
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moony,,to by ses musel hodne rozepsat aby jsi me trumfnul v romanech,,,, je jasny ze kazdy karbec jiny a to same u motoru,,vyfuk,,opotrebovany vylec,,,atd,,, to je jasny ze je potreba zvlastni pece u kazdeho fichtla zvlast,, kazdopadne je dobre ze jsi presedlal,,, neco mi riky ze jsi dobrej spisovateľ
 
 
Datum: 15. prosince 2009 19:50
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tož úplnej Jirásek su, že? ani se nebudu divit, když to nikdo ani nedočte do konce... :-)
 
 
Datum: 15. prosince 2009 18:48
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bohužel nevím který druh máš na mysli seso - víš co, různejch firem co tyhle blbinky vyrábí je fůra a ceny rozličné. Myslím si ale, že třeba tisíc korun za např. otevřený filtr dá tady málokdo, ty nejlevnější jsou kolem tří stovek a i to je někdy hodnota celýho stroje, dokonce jsem někde na inzerci viděl maníka, co ti pošle za tři sta kus jakýhosi leintuchu či co to bylo a narveš to do tý plechový ohrádky místo původního skládanýho filtru - a to je fakt maso, za tu cenu jistě :-). Následná úprava karburátoru je taky otázka, zvláště u stroje jako pincek, protože moje zkušenost je taková, že karby jsou co kus to originál a ruku v ruce s tím, že nejmladší fichtl bude mít za chvilku třicet let jsou taky rozličně opotřebované, rozštelované a rozrejpané a někdy naprosto neseřiditelné. Čili prodat někomu filtr s radou: dej tam trysku číslo xx a jehlu dej na spodní zářez podle mého nebude rozhodně fungovat. U fichtla je tuning opravdu tuning a chce si to pohrát a vyzkoušet to stylem nasadím velkou - tarokuje, jdu na menší a menší dokud nejde krásně po plynu a nežere jako Kraz. Čili pokud si dobře vybavuju - ty trysky prodáváš,nee?, čili řešil bych to tak - prodávat filtr s upozorněním na nutnost úprav, což obnáší u jednoho fika to, že ho musíš přetryskovat a strávit hodinu v podřepu se šroubovákem a jinej s již řádně rozchlastaným karburátorem nebude potřebovat vůbec nic. Těžko Ti ale zrovna já můžu radit a myslím že na takový věci tady najdeš mnohem větší machry, třeba Standa???- nevím, já sem byl léta zalezlej v autech, a před dvěma rokama jsem se svezl po dlouhých letech na fikovi a tak nějak sem do toho spadl no...
 
 
Datum: 15. prosince 2009 18:42
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moony,,draku o tech filterch vim,, chtel bych prodat jak zlutej filt tak cerveny,,ty mas ktery?jak jisupravil karbec,, mam dodat k fitlru trysky?jake velikosti? a taky je dulezite kolik dir mate ve filtru sany,,lebo jak sem za svuj zivot koukal tak banky jsou provrtanej ,,, a to kazda jinak
 
 
Datum: 15. prosince 2009 11:27
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
opravdu neuvěřitelná změna je koupit si novou vložku filtru. Já sem po výměně musel fichtla poštelovat na karburátoru, jak zchudla směs :-) a jede to jedna báseň. Stará vložka byla taky dvakrát těžší než ta nová. Jinak ty úpravy bych nějak nehrotil, pokud rozkucháš tlumič sání, má to pak třeba takovej zajímavej zvuk, ale zase se ti může stát, že zjistíš, že to jede hůř, protože i ten tlumič samozřejmě plní funkci regulace nejen tlumení sání, ale ovlivňuje i dynamiku a množství vzduchu, co pustí do filtru. Potom se taky prodávají dle mého názoru za nekřesťanský peníze "sportovní filtry",nebo pohledej na webu. Každopádně, počítej s tím, že to budeš muset sladit s jinou tryskou, takhle malý motůrky a zvláště dvoutakty jsou poměrně háklivý na jakoukoliv změnu. Myslím si, že pokud budeš mít seriový motor v dobrým stavu, dobře seřízenej, dobře nafoukaný kola a žádnej problém na ložiskách atd. atd., tak pincek jede velice dobře i bez nějakejch úprav.
 
 
Datum: 14. prosince 2009 21:40
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
No naraz z kraje filtru hadici a tu tam prilep a serizni jako eredukci na karbec a na druhou stranu vicko od monte drinku ktery tam perfektne sedi a zase to zalep tou tavnou pistoli.Nezapomen na to,ze ti tam pujde vic vzduchu i prachu takze motor muze chit driv vybrus a taky dej vetsi trysku!
 
 
Datum: 14. prosince 2009 20:06
 
 
 
 
Jméno: honza73      IP: uživatel7949    
vyprat v jarové vodě...spěchal jsem :-D
 
 
Datum: 14. prosince 2009 20:02
 
 
 
 
Jméno: Lubik2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sory ale napis to znovu jak to myslis nejsem si jisty....... nak se ti pletou pismenka
 
 
Datum: 14. prosince 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejlepší uprava ne ho vytrat v jarové věddě ....pak už jen koupit novy tuning
 
 
Datum: 14. prosince 2009 19:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jakou upravu máš namysli?
 
 
Datum: 14. prosince 2009 19:28
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dazr, prosím kolik zubu má cž 175 na sukundárku,primárku,spojce a rozetě.díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2009 21:30
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj dik alw já bych tedka potřeboval ten zbatek sekundárko primárko a spojka
 
 
Datum: 14. prosince 2009 21:30
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mam na rozete 78 zubu :-D
 
 
Datum: 14. prosince 2009 20:57
 
 
 
 
Jméno: honza73      IP: uživatel7949    
Tak pište asipon odhadem pls
 
 
Datum: 14. prosince 2009 20:03
 
 
 
 
Jméno: Drakkuba ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na rozetě je kolem 54 zubu, ale jsou i rozety které mají víc zubu na sekundárku je taky ruzny počet zubu, ale nevím kolik je na primarku a spojce
 
 
Datum: 14. prosince 2009 19:41
 
 
 
 
Jméno: fík      IP: uživatel8097    
zase mi nejede fíchtl, když roztláčím tak to jen trochu zastřílý karbec je úplně v pořádku děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2009 8:44
 
 
 
 
Jméno: šabatu      IP: uživatel8091    
Cau hochu tak to muzes mit predstih nebo odtrh nebo nejak spatne nastavenou jehlu
 
 
Datum: 15. prosince 2009 8:44
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a když je ten karbec úplně v pořádku, tak každopáně vymontuj trysky a profoukni to, protože fichtl zpravidla aspoň mě stávkuje zpravidla na věcech, o kterých si člověk myslí že sou úplně v pořádku...
 
 
Datum: 14. prosince 2009 21:55
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli ti to ???střílý???, tak se podívej na svíčku - může na ní být škvarek (vyčistit), být mokrá (po neuspěšném roztlačení aspoň důkaz že tam jde benzín ale svíčka neháže jiskru, pak ji vyhoď a zkus jinou a zkus znovu nastartovat), pokud stále nestartuje ale jiskru to dává, sundej pravej dekl motoru a seřiď odtrh (kladívko) a předstih. Taky to ovšem může bejt uchcaný - zkontroluj zda máš správně nastavenou hladinu. Dost záleží taky na tom, co jsi naposledy třeba šteloval, aby to jelo líp :-).
 
 
Datum: 14. prosince 2009 21:50
 
 
 
 
Jméno: Drakkuba ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus si seřídit zapalování
 
 
Datum: 14. prosince 2009 19:21
 
 
 
 
Jméno: BBcccAAA      IP: uživatel5767    
čau hale myslíte že když si koupím tudle motobaterii 12V http://www.nejlevnejsiautobaterie.cz/index.php?main_page=product_info&products_id=6280 tak a když si na ní napojím kabel a ten povede do čokolády (svornice) tak a potom z toho světla, klakson, blinkry ? že to pude ? a jak tam mám udělat ten kabel do tý čokolády nebo do čeho to mám dát aby se to propojilo ? a jak tam mám udělat ten kabel na +,- ? prosím napiššššte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2009 18:45
 
 
 
 
Jméno: leito ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar,potreboval bych na nekoho kontakt ,kdo ma pincka a ma jeste tu starou knizecku a jezdi sni normalne legalne,nebo jestly ma tu knizecku a malej TP. Moje icq v profilu! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2009 12:03
 
 
 
 
Jméno: fichtl12      IP: uživatel8229    
zdar, ja na tu knizecku normalne jezdim, technickou jsem udelal bez problemu... na stk ti daj zapis do zadu.. nic jinyho k tomu nepotrebujes.
 
 
Datum: 15. prosince 2009 12:03
 
 
 
 
Jméno: Lubik2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec prosim potrebuju poradit a stihnout to jeste dneska. mam 05 a kdyz to rozjedu na jednicku tak to jakstaks jde ale nekdy to proste vynecha a zdechne a kdyz to vytocim na jedna a prehodim na dve tak to jede dolu z otacek a pak hned chcipne proste to z niceho nic udela. co mam udelat prosim poradte je to dulezite dik moc za rady. zatim cest odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2009 8:48
 
 
 
 
Jméno: šabatu      IP: uživatel8091    
cau bude to neco v karbesu nebo se vzduchjovým filtrem zkus ten filtr oddelat.Nejde ti tam nahodou jeste malo benzinu? nemas to nekde pricpany?
 
 
Datum: 15. prosince 2009 8:48
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
NEbo moožna tryska ale to spíš ne...a ještě by mohla indučka byt slaba..
 
 
Datum: 15. prosince 2009 7:01
 
 
 
 
Jméno: Lubik2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a jeste muze to byt tim ze je spatne nasazeny filtr?
 
 
Datum: 14. prosince 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: Fichtl man      IP: uživatel4183    
Zdarec lidi. Vím že to sem nepatří ale zajímá mě to. K čemu je na některých motorkách pod řidítky takový píst? To je nějak pomáhá vracet do původní polohy? Má to například Cagiva SP 525 nebo KTM RC8 Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2009 21:53
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel6910    
Pokud to má KTM RC8 tak se jedná o tlumič řízení......
 
 
Datum: 15. prosince 2009 21:53
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj to je tlumič řízení
 
 
Datum: 14. prosince 2009 19:06
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
u motorky teda spíš tlumič...
 
 
Datum: 14. prosince 2009 19:05
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
je to posilovač řízení
 
 
Datum: 14. prosince 2009 18:53
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
čau prodáváte někdo nějakou jawa ? do 125cmm víc ne ? a by měla TP a STK ? a pojízdná ? pls napište na email odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 22:01
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele mistline,bud vůbec rád že ti tady všude ondragam radí,ty tvoje dotazy,nemůžu
 
 
Datum: 19. prosince 2009 22:01
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup si nejakou čízu stopetadvacu :-) ja mam 175 a sem spokojenej :-)
 
 
Datum: 14. prosince 2009 19:19
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      IP: uživatel5767    
NNN už ne já už mám domluvený auto a voozíkkkk :-D takže si přijede ale od tebe to fakt nechci ODRAGAME :XD víš sry ale ty tvoje dřívější kecy
 
 
Datum: 14. prosince 2009 18:52
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A přivez mi to prosím do Velvar.................................:-D:-D:-D
 
 
Datum: 14. prosince 2009 18:50
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
potřebuju radu pionýr 05 rok výroby 1963 mi moc nechce jet na trojku , na jedničku v pohodě,na dvojku taky ale trojka jde okamžitě z otaček dolu a musim přehodit na dvojku jako kdyby se to dusilo jinak s tim probleém neni výfuk mam vypalený,startuje na 1 nakopnutí tak nevim co s tym je? jeden kamoš i říkal že pry je to špatně zpřevodovane že s tim nic nenadělam od výrobce tak nevim no díky za odpovědi! a předstih a odtrh v pořádku vyměnil sem řetězové kolečko z 13 zubu na 12 ale furt nic poradte mi prosim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2009 16:16
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
s tim filtrem oo nepomohle
 
 
Datum: 15. prosince 2009 16:16
 
 
 
 
Jméno: šabatu      IP: uživatel8091    
Cau zkus tam dát 11zube sekundarko co to bude delat nebo jeste můzes mít o trosinku vetsi odtrh nebo trosku pohly stator
 
 
Datum: 15. prosince 2009 8:51
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
ale tryska byla mokrá ?
 
 
Datum: 14. prosince 2009 19:32
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak ja odtrh vzdycky delam tak,ze strcim prst do fajfky a slapnu..a kdyz mi to kopne nejvic tak je to nejlepsi odtrh :-D
 
 
Datum: 14. prosince 2009 19:21
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
radsi to zkontroluj :-)
 
 
Datum: 14. prosince 2009 19:20
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a musi se znovu serizovat odtrh kdyz hejbes s predstihem?
 
 
Datum: 14. prosince 2009 19:18
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fixou si nejak oznac kde to mas ted..jestli ze ti to tedko jede na 1 a 2 dobre..no a pak s tim zkus hejbat nejdriv do leva (ale o kousicek !!!!ani ne o milimetr !!!!)pak to projed ..pak zase doprava...no a uvidis jak to pojede nejlip tak tak to nech :-) kdyby to bylo jeste horsi nez ted tak to vrat zase jak to bylo..ale nazapomen si to oznacit :-)
 
 
Datum: 14. prosince 2009 19:14
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takze pockat jak to je s tim predstihem? pokud chci silu v nizkejch otackach tak malej predstih a pokud silu ve velkejch otackach tak vetsi predstih, jo? jakej predstih by argovi pomohl?
 
 
Datum: 14. prosince 2009 19:09
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
a muže te mi napsat truchu podrobněji jak ten předstih seřidit,skusim to ještě jednou protože kamoš to seřizoval
 
 
Datum: 14. prosince 2009 18:58
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
zkusim to bez filtru projet a trysky atak to mam v pohodě a kola dofukána tak nevim předstih v pohodě
 
 
Datum: 14. prosince 2009 18:55
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
cau jak jsem ti minule poradil to kolečko, tak když to není tímto, tak jedině jak říká bobacz to je předstih. http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-hodnoty-predstih-odtrh-jake-zarovky.html tady jsou hodnoty. Zkus to podle toho seřídit podle toho. Pak by ti to mělo táhnout. Hele ještě se chci zeptat.... nepřibržďuje ti to trochu??? ono to u těhlech 50 ccn trojů je to znát, vyčisti filtr, karbec, trysky, seřiď plovákovou komoru, dofoukni pneu, zkus aby ti to nebrzdilo, promaž řetěz, seřiď předstih a a pak by to mělo být ok.
 
 
Datum: 14. prosince 2009 18:36
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja taky delam predstih od oka...zkus to projet bez filtru,jestli ze to bez filtru pojede v pohode tak je to jasny-spinavej filtr...zkus to a dej vedet :-)
 
 
Datum: 14. prosince 2009 18:23
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na 555 jsem měl stejný problém. Startuje na 1 kop. Na 1,2 v poho a trojka jde staršně těžce do otáček.Pootočil jsem trochu zapalováním ( předstih ) a bylo po problemu. Takže si myslím že to může dělat i předstih. Může to být podle údajů co mají být, ale mě to podle nich nejelo. Tak jsem to podle oka a jede. Ale samozřejmě může být problem i jinde.
 
 
Datum: 14. prosince 2009 18:21
 
 
 
 
Jméno: Fajstous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci hele šli by na pneu použít tyhle hroty http://www.fichtlkramek.cz/pokec/karburator-benzin/id118019.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2009 10:24
 
 
 
 
Jméno: Mates      IP: uživatel7447    
Hroty si tam nedávej, sice ti to neklouže, ale když už uklouzneš, tak ti to rozdrápe nohu, kámošovi se to stalo a sešívali mu jí asi 30 stehama, měl to po celý lewvý noze
 
 
Datum: 15. prosince 2009 10:24
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel7332    
to by si musel dať dlhšie šruby lebo tie čo sú pri tom sú veľmi krátke neprešli by ti cez pášť a aj tak sú asi dosť tenké by ti ulamovalo štifty skor by som použil matice a šrúby 5-6 plus podložky
 
 
Datum: 14. prosince 2009 18:12
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to by bylo zajímavé udělat
 
 
Datum: 14. prosince 2009 17:59
 
 
 
 
Jméno: Fajstous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 14. prosince 2009 17:58
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel1226    
cus hele prosim vas jak se da sundat spojkovej kos a sekundarko?? de to inak nez nakym specialnim stahovakem?? diky mooooc :-D:-D:-D:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2009 8:52
 
 
 
 
Jméno: šabatu      IP: uživatel8091    
zalezi na cem to chces sundat
 
 
Datum: 15. prosince 2009 8:52
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaj :-D sekundarko? tak ako sa to rikal zajic ;-) ale ked si nemás vűna misly pio ale babetu alebo taky nieco tak je to komplikované :-D
 
 
Datum: 14. prosince 2009 18:07
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaj :-D sekundarko? tak ako sa to rikal zajic ;-) ale ked si nemá v misly pio alebo babetu alebo taky nieco tak je to komplikované :-D
 
 
Datum: 14. prosince 2009 18:03
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
primaro se dás dole s obicejnym dvojramennim stahovakem
 
 
Datum: 14. prosince 2009 18:00
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ptal ses na sekundarko tak to jde sundat tim ze odhaknes ten zajistovaci plisek proti povoleni (normalne sroubovakem),povolis matku a sundas... a spojkovej kos nejdriv sundas ty lamely jak ti radil marek podemnou a pak je tam taky matka se zajistovacim pliskem tak ten samej postup-ohaknes plisek a povolis..
 
 
Datum: 14. prosince 2009 16:47
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
No tak primárko jedině stahovákem.... ale před tím povol tu matici jinak to nesundáš :-D a spojkovej koš (myslíš asi nejspíš u fichtla) tak vezmeš kobinačky, zmáčkneš podložku a zatlačíš a druhou rukou, nebo někdo jinej ti vysadí sergrovky. Jde co celkem dobře.
 
 
Datum: 14. prosince 2009 16:36
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel6617    
zdar śel by tento karburator na pionyra a pridal by nejaky vykon? http://aukro.cz/item850673958_fichtel_sachs_karburator_jako_novy.html sory ale musite to skopirovat nevim jak se to dela jako odkaz. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2009 17:47
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podla mna je to velmi onicom konstrukcia .... ako u jawy555 stim si len znizil vykon... podla mna
 
 
Datum: 14. prosince 2009 17:47
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to 16, takze ne a ze bych ho tam nedal uz jen z toho duvodu ze ma sikne hrdlo, pro toho si si neudela nejaky mezikus a nasroubuje si to tam jak je tak to bude tyct plovakovka...takze videl bych ten bing, dellorto...jinak pravda ty cinske amaly jsou levne a jsou to 18, udajne to i pry jede ale osobne tomu neverim...Standa o tom Amalu neco wi, jinak za mych mladych let se davaly, jak uz bylo receno, Jikovacky karbce vyssich kubatur, dodneska se da setkat na zavode s jikovem 2920 (doufam ze je to dobre), proste 20mm dif. spadove konstrukce...
 
 
Datum: 14. prosince 2009 17:20
 
 
 
 
Jméno: hejča      IP: uživatel4734    
nejelo by to lépe,je to difuzor 15mm,takže menší než u fichtla 20,21,23 a i na jawě 05 by to nejelo o nic lépe.Na seriového fichtla,aby jel trošku lépe je ideální a asi i nejlevnější verze jikov 18mm nebo bing 18mm,dellorto atd..je toho mraky.Hlavně nekupuj nějakou čínu co se dává na mini-bike.to není karburátor,ale hračka
 
 
Datum: 14. prosince 2009 16:57
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
řekl bych že je to z německýho sola
 
 
Datum: 14. prosince 2009 16:51
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Radsi nakej bing nebo dellorto tohle je na nejakyho veterana
 
 
Datum: 14. prosince 2009 16:24
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel6617    
tak se mi to nahodou povedlo
 
 
Datum: 14. prosince 2009 16:12
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je jednorychlostní babeta všeobecně brána jako křáp? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2009 22:22
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
perfektne sedly valec po vybrusu, to pak vydrzi vecnost...to je pak parada, je to to samy jako zajety chrchlove co dodnes litaj od vyroby jen s nultym vybrusem...a jak litaj, kam se na to vetsina fiku hrabe, toho si povazuj, to jsou ty nejlip udelany a zajety valce...jinak ty 210 (podobne jako Stela a jeji typy a podtypy) mely v pozdejsich letech obrovsky vule, mizerny dilensky zpracovani, vubec to zachazeni v tovarne a jeji kompletace byla des, z toho taky vychazi secky ty poruchy, ta 2Q prevodovka sama o sobe je vybornej mechanizmus co by slouzil pomerne dlouho ale diky tomu, ze byla babett blbe vyrabena (na netu je dokonce takova slohovka o vyvoji babett, tady to obdobi je hodne kritizovano a neni se cemu divit), jakym zpusobem vyrabena a taky cim (i v te slohovce je psano o prakticky zdevastovanych vyorbnich zareni s obrovskejma vulema) a kym...jakoze prve 210 byly vyborne a diky tomu se prodavaly more 210 ktere uz byly flakane tak si kazdej mysli ze ty 2Q jsou proste mizerny, v drtive vetsine je to pravda...ta prevodovka ma na papire jen asi dve nevyhody - blbe odstupnovana (kopce jsou spatne vyreseny problem) a taky velka nachylnost na jakoukoliv kapku na celistech coz pak nedovoli zarazeni obvykle toho druheho kvaltu nebo po dlouhe dobe (taky ale ty celisti musi behat v naprosto suchem prostredi, je tak konstruovana, bohuzel je to ale casty problem prave diky prosakovani oleje pres netesnosti diky daloby se rict vyrobni vade)...
 
 
Datum: 15. prosince 2009 22:22
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel924    
ja mam babettu 210 dvourychlostni. kdyz sem ji koupil mela najeto 5 000km. tet ma najeto asi 16 000. furt puvodni pist, krouzky, zadnej vybrus,proste v motoru vse puvodni. jezdim na ni ve dne v noci, za sucha za deste, v lete v zime, moc ji nesetrim a furt slape jak hodinky. ikdyz pravda ze krouzky by uz mozna neskodily vymenit, ale po 16 000km parada ne? :-)
 
 
Datum: 15. prosince 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8221    
dvoukvalt je krám,to se furt sere........jednokvalt i v rozhašenym stavu jede furt
 
 
Datum: 15. prosince 2009 10:10
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
krap? jak uz bylo receno, rikaj to neznali lidi (nejenze nejeli ale ani vubec netusi, daji na pomluvy a nazory druhych, vlastni si pak vytvori z nich bez ohledu na to ci to v ruce meli ci ne, neobjektivni) nebo zavistivci nebo proste trochu vic movitejsi (casto rozdil mezi nima a normalnim clovekem je vic penez a min mozkove hmoty, ducha) co by se s babettou proste nezahazovali, je to pod jejich uroven...rozdil v 2Q a 1Q babe je pomerne znacny, i gdyz jedou dalobyse rict stejne, ma ta 2Q sic automaticke razeni (udajne ma radit 1-2s) ale jeji nevyhodou je jeji prestupnovani hlavne na rovinku, jak uz bylo receno ma problem v kopci, ze dlouho trva nez zaradi na prvni kvalt je jeste dobry, gdyz pak preradi a znova tam pod otackama zaradi dojku ktera vubec netahne a nez zas najde jednotku tak stroj pak jede o neco malo rychleji nez snek, chudaci ti co maj startpaku a nemaj slapky (myslim slapaci na kole, mopedu, tudiz ne na ulici aby nenastala mylka)...navic se ta prevodovka sere a pri relativne stejny spotrebe aji max v je jedinym rozdilem prave ta 2Q (at uz vyhoda ci nevyhoda), u luxusnejsich 210 blikny, pak jina nadrz, kola a jine je to porad 207/500 nebo jeji mezityp 356...ty 356 byly ve dvou provedenich a ta silnejsi je asi nejlepsi baba na kery sem jel, od normalni 207 se lisi tusim ze jen svetlem (kulate, z 210) a tachacem (do 80km/h, podobny fichtlackemu)...ale abych se vratil k polozene otazce - proc dedove, rybari a jini prevazne duchodci jezdi na nakup, na ryby, na postu prave na babette (jine mopedy typu stadion nevyjimaje)? jednoduchost, levny provoz, (u 207) relativni spolehlivost a nizke naroky (nebo vlastne zadne) na udrzbu...a smeje se jim negdo? a co gdyby? vadi jim to? zapisuj si jmena tech jez se ti smeji, na stary kolena bud na necem podobnym budou jezdit taky nebo budou jezdit na kriplkare (bez urazky, mineno v kontextu movitejsich lidi jez si koupi radeji moto "na urovni" sestikuli, mnozi nezvladnou a ...)...a za sebe muzu rict - jsem krajikar, rad se kocham, hlavne gdyz nemusim po svejch...touto cestou bych chtel podekovat vsem pritomnym co to precetli az do konce, krouti hlavou a divi se, coby, dyt jsou to jen myslenkove pochody jednoho jaware co uz toho ma dneska fakt dost a mele z hladu :-)
 
 
Datum: 14. prosince 2009 23:11
 
 
 
 
Jméno: sportak21      IP: uživatel8176    
ja mam 207/s100 a taky mam 210 a musim uznat, ze mi lip jede ta 207 tamta je sice o trochu rychlejsi ale fakt jen o trochu takze muj nazor je ze krap je spis 210 (obe jsou dobre ale 207je proste lepsi)
 
 
Datum: 14. prosince 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě je jednorychlostní když už nic jinýho spolehlivější.
 
 
Datum: 14. prosince 2009 18:34
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě si jeden chlap přijel pro babetu, pak se zhrozil, že není dvojrychlostní a s nadávkami odjel.....
 
 
Datum: 14. prosince 2009 18:12
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
není krám. Taťka měl 210 a pořád se mu tam něco sypalo v převodovce. Co mu to ukradli před pěti lety tak si teď děda pořídil babetu ( a aji pařeza jko důchodce ať se nenudí ) a v pohodě nic se nesype. A taky s emu u té 210 stávalo to o markovi....>
 
 
Datum: 14. prosince 2009 18:03
 
 
 
 
Jméno: Fajstous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mno ja ji měl a myslem že je křap fichtl je lepší
 
 
Datum: 14. prosince 2009 17:46
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
To že to je křáp říkaj jen závistiví lidi,nebo jen ty co to vubec neznaj
 
 
Datum: 14. prosince 2009 16:55
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
No já mám 207 taky jedno kvalt.... kámoš má 210 a ta má prý problém v kopci. Když už to nezvládá dvojka, tak to hrozně trvá než zařadí jedičku...... to se ti u jednorychlostní stát nemůže :-D
 
 
Datum: 14. prosince 2009 16:39
 
 
 
 
Jméno: JawaMustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč by měla být brána jako křáp?:-)...vůbec není...Mě se taky smějou lidi ,že mám Fichtla jenže ja si vozím zadek ,ale oni chodí pěšky....a když se mi směje někdo kdo má silnější moto odpovím já se dostanu tam kam ty jen pomaleji...:-) ,ale vůbec se zato nestydím mám svého fichtla rád :-)..je to pekelny stroj :-)..
 
 
Datum: 14. prosince 2009 16:22
 
<  1430  1431  1432  1433  1434  1435  1436  1437  1438  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 17:22:03 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu