Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar draci
27.12.2009 od 9 hod. se jede v chlume u blatné fichtl cup  zápsne cca 50 Kč
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2009 15:27
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 kde to je přesně ?
Datum: 15. prosince 2009 15:27
Jméno: Petr
IP: uživatel1227
 Čest chlapi potrebuju radu stavěl jsem si led otáčkoměr na fichtla. Ale mam problém jak to zapojit připojim podle schematu +6 voltu z baterie na GND připojim minus z baterie a pak se mi rozsviti diody poradi mi někdo kde by mohla byt chyba?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2009 18:39
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Jestli je to otáčkoměr z amaterského radia který je taky umístěn na jawa-50 tak musíš mít hlavně odrušenou svíčku jinak to elektroniku ruší.
Datum: 15. prosince 2009 18:39
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Drahý Petře, když se něco postaví, tak se to také doma na stole oživí! Ušetříš si tím překvapení že když to na cílové místo připojíš chová se zařízení nesmyslně. Jenže to bychom něco z elektroniky museli vědět že…A nyní prakticky.. není otáčkoměr, jako otáčkoměr, takže pokud chceš radu jaksi nám sem umísti odkaz na schéma. Takhle to zní v překladu pro jiné ,,mám auto a nejede,,.. tedy dost obecná informace.. A buď příkladem ostatním, kteří si myslí že nakoupí sáček součástek, podle osazováku to naházej na tišťák a tradá... Není to tak. Jednak záleží na tom kolik uděláš studených spojů pak také na tom jestli vůbec máš šajn o tom jak daná věc funguje a v neposlední řadě také na znalosti značení součástek, protože v případě elektroniky musí všechno sedět na svém místě. A i tak se kolikrát nevyhneš oživování, protože součástky mívají rozptyl výrobní přesnosti a když se to sejde, tak nechodí pak nic.
Datum: 15. prosince 2009 8:26
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 nejsem si jistej ale nemá to bejt zapojený v kabelu mezi induckou a svickou?
Datum: 15. prosince 2009 5:49
 čau hale chci si nabarvit nově základovkou nádrž na babettě 210 má teď asi 2 roky starý lak ? a když to budu eď barvit tou základovkou tak to mám nejdřív obrousit a potom nabarvit ? a napište jak se to nejlíp dá obrousit čím ? kromě šmirglu ??????? pls a mám to odrousit až na plech ? nebo jak ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 14:12
 cus doporucu obrousit na plech nejlepsi je fleksou dratenim kartacem pak to vem zakladovkou pak a pak vem smirgl hlatkej prejed to aby si nikde nemel hrbolky a vem to barvou a pak bezbarvim lakem a maz to pekne nalesteny jak kdyz ti to vyjelo z vyroby tak cus
Datum: 18. prosince 2009 14:12
 jednu sa mě stalo, že mě lak začal jemně rozežíral plnič, ač sem to nechál dokonale proschnut asi dva dny, a to byl dvojsložkový akrylkombinační email, ted to dokonale vytmeluju, a dávám jen základ, a v pohodě, ten plnič mě zklamál, nebo sem měl použit méne agresivní lak
Datum: 14. prosince 2009 23:34
 pokud ten původní lak není nikde oloupanej, otlučenej a prorezlej, tak stačí leckdy jenom jemným vodním brusným papírem přebrousit, aby to zmatovatělo a na to se už dá v podstatě lakovat,
respektive stříkat plničem a pak lakovat - záleží jakej výsledek od toho čekáš. Pokud ale je lak někde omlácený, popřípadě původní nátěr je cosi jako rychlolak pomocí spreje nebo nějaký barvy neznámého původu a hrozí, že nanesením další vrstvy by se mohlo něco stát - třeba že původní nátěr povolí a pak se dělá pomerančová kůra, bubliny, trhliny a podobně - potom rozhodně doporučuji jít až na
plech. Na to je dobrý odstraňovač starých nátěrů a drátěnej kartáč na vrtačku. No a pak základovka, plnič, broušení a vrchní barva. Někdo základovku vynechává a dává se rovnou plnič...
Datum: 14. prosince 2009 21:20
 myslíš brusnej kotouč ? ten mám ? a šlo to dobře nebo jak ? a až to budu mít obroušený až na plech ? tak co potom ? čím to mám odmastit čím to de nejlíp ?
Datum: 14. prosince 2009 21:10
 ja na to mam takovej brusnej kotoucek co se da na vrtacku..tim sem brousil celyho mustanga,fuska jak svina  jinak se delaj jeste takovy vibracni ,,brusky'' na ktery se prichytej smirgly..a jestli na to davas zakladovku tak to vem az na plech a poradne to odmasti
Datum: 14. prosince 2009 21:07
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 čau hale jak douho vydrží motobaterie 12V když na ní budu mít napojený světla, blinkry, klakson ? všechno 12V a ještě jak dlouho vydrží moto Baterie 6V ? taky když tam budu mít napojený světla, blin., klak. ?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 15:35
Jméno: TomasKXL
IP: uživatel8464
 Zběžne sem spočítal tak 4-5 hodin "ASI"
Datum: 13. ledna 2010 15:35
 Spočítej si kolik ti to berou světla, blinkry a klakson ampér. Na beterce si najdi kolik má Ah (ampérhodin). Ampérhodiny vyděl ampérama, co jsi napočítal. Vyjde ti, kolik hodin ti vydrží.
Datum: 14. prosince 2009 20:21
 zalezi na kapacite a na odberu spotrebicu
Datum: 14. prosince 2009 20:16
 Zdar chci se zeptat jakým způsobem nelíp odstranit samolepky z moto,konkrétně z nádrže a z blatníku předního,nerad bych tam měl nějaký zbytky,proto se ptám,díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2009 6:54
 no nwm jak byste chtěly nahřívat nádrž....Normálně to sundej tím tech. benzínem
Datum: 15. prosince 2009 6:54
Jméno: adas
IP: uživatel7954
 fénem, nebo horkovzduškou a pomalu loupat, jen to nepřepálit s teplotou
Datum: 14. prosince 2009 23:13
 nebo eště taky skusit nahřát
Datum: 14. prosince 2009 21:48
 zkus to spis technickym benzinem,redidlo by mohlo rozezrat barvu
Datum: 14. prosince 2009 20:54
 normálně ředidlem
Datum: 14. prosince 2009 20:37
Jméno: benda
IP: uživatel1811
 Zdar hoši mám dotázek nemáte někdo návod na složení motoru Jawa 90 roadster? pak ještě jedna věc budu skládat už ale asi jsem si nějak hejbnul s rotačním šoupětem jsem to rozdělal a tam byla takovej placatej plastovej díl ale blbec jsem si nevšiml jak tam byl navíte jak tam má přesně sedět??
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2009 19:19
Jméno: benda
IP: uživatel1811
 pak nějak celkově jak postupovat při skládání protože tenhle motor jsem ještě nikdy pořádně neviděl hlavně nějaký chtáky co bych třeba mohl splíst nebo zapomenout a tak jak mile složim převodárnu tak spojku s magnetem bych už snad zvládnul jinak moc dík
Datum: 15. prosince 2009 19:19
Jméno: sagosek@seznam.cz
IP: uživatel8227
 Co potřebuješ vědět? Dělám repase těchto motorů už nějaký ten pátek... šoupátko sedí na náboji tečkou ven(ne ke klice) a ke klínku (tečkou myslím takový ten ďolík na šupátku). Co jinak potřebuješ vědět??
Datum: 15. prosince 2009 9:45
 cus jeste potrebuju napsat jake vsechny tesneni by meli byt v karburatoru a kolik jich je celkem diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2009 16:50
 tam se nedává,ovšem pokud ti to teče,tk ho kup.ničemu neuškodíš
Datum: 15. prosince 2009 16:50
 ok diky, a na vicku od plovakove komory?
Datum: 14. prosince 2009 20:25
 v karburatoru zadne neni ale ma byt pod karbosem tak kde je to kolinko a pod kolinkem na valec to jevsecko
Datum: 14. prosince 2009 19:58
 zdar mužete mi někdo napsat návod na upravu vzduchového filtru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2009 0:34
Jméno: standa
IP: uživatel8235
 jsem u fichtla zasadnim odpurcem otevrenyho filtrua... jak je známo dvoutakt začíná půl metru pred motorem a konci metr za motorem... puvodni filtr box má vyborný náběh usmerneni smesi do karbecu....ta gumová hnáta od toho filtrboxu je proste nejdulezitejsi!! Jinak nevim co chcete ladit na origo sání?? kdyz to nepřestřelíš s velikostí trysky,tak neni co resit......univerzální nastavení je : - perfektne utesneny filtrbox bez gumovejch záslepek,nový filtr,tryska 68,volnobezna 35-38,hladina jemně vyšší(podle volnobezny trysky),jehla na spodnim zářezu -dlouholetá výborná skusenost s timhle nastavenim...... pak mam skusenost s vydloubanou tryskou na cca 72-75 nevim presne.......a to proste s puvodnim filtrboxem bylo bohatý jako prase.....musel se navrtávat....pak to jelo jako prase....to tak zhruba odpovídá otevrenymu filtru........úplně nejlíp bych rek ze to jede s tryskou 65 a gumovejma ucpavkama na filtrboxu(musi se odskouset),nejnizsi spotreba pri nejvyssim výkonu,ale jak ti zacne prisavat filtrbox kde nema,tak jde svicka do bíla a pridira se to....... to je muj roman......dejte to do FAQ,me to nejde
Datum: 16. prosince 2009 0:34
 moony,,to by ses musel hodne rozepsat aby jsi me trumfnul v romanech,,,, je jasny ze kazdy karbec jiny a to same u motoru,,vyfuk,,opotrebovany vylec,,,atd,,, to je jasny ze je potreba zvlastni pece u kazdeho fichtla zvlast,, kazdopadne je dobre ze jsi presedlal,,, neco mi riky ze jsi dobrej spisovateľ
Datum: 15. prosince 2009 19:50
 tož úplnej Jirásek su, že? ani se nebudu divit, když to nikdo ani nedočte do konce...
Datum: 15. prosince 2009 18:48
 bohužel nevím který druh máš na mysli seso - víš co, různejch firem co tyhle blbinky vyrábí je fůra a ceny rozličné. Myslím si ale, že třeba tisíc korun za např. otevřený filtr dá tady málokdo, ty nejlevnější jsou kolem tří stovek a i to je někdy hodnota celýho stroje, dokonce jsem někde na inzerci viděl maníka, co ti pošle za tři sta kus jakýhosi leintuchu či co to bylo a narveš to do tý plechový ohrádky místo původního skládanýho filtru - a to je fakt maso, za tu cenu jistě  . Následná úprava karburátoru je taky otázka, zvláště u stroje jako pincek, protože moje zkušenost je taková, že karby jsou co kus to originál a ruku v ruce s tím, že nejmladší fichtl bude mít za chvilku třicet let jsou taky rozličně opotřebované, rozštelované a rozrejpané a někdy naprosto neseřiditelné. Čili prodat někomu filtr s radou: dej tam trysku číslo xx a jehlu dej na spodní zářez podle mého nebude rozhodně fungovat. U fichtla je tuning opravdu tuning a chce si to pohrát a vyzkoušet to stylem nasadím velkou - tarokuje, jdu na menší a menší dokud nejde krásně po plynu a
nežere jako Kraz. Čili pokud si dobře vybavuju - ty trysky prodáváš,nee?, čili řešil bych to tak - prodávat filtr s upozorněním na nutnost úprav, což obnáší u jednoho fika to, že ho musíš přetryskovat a strávit hodinu v podřepu se šroubovákem a jinej s již řádně rozchlastaným karburátorem nebude potřebovat vůbec nic. Těžko Ti ale zrovna já můžu radit a myslím že na takový věci tady najdeš mnohem větší
machry, třeba Standa???- nevím, já sem byl léta zalezlej v autech, a před dvěma rokama jsem se svezl po dlouhých letech na fikovi a tak nějak sem do toho spadl no...
Datum: 15. prosince 2009 18:42
 moony,,draku o tech filterch vim,, chtel bych prodat jak zlutej filt tak cerveny,,ty mas ktery?jak jisupravil karbec,, mam dodat k fitlru trysky?jake velikosti? a taky je dulezite kolik dir mate ve filtru sany,,lebo jak sem za svuj zivot koukal tak banky jsou provrtanej ,,, a to kazda jinak
Datum: 15. prosince 2009 11:27
 opravdu neuvěřitelná změna je koupit si novou vložku filtru. Já sem po výměně musel fichtla poštelovat na karburátoru, jak zchudla směs  a jede to jedna báseň. Stará vložka byla taky dvakrát těžší než ta nová. Jinak ty úpravy bych nějak nehrotil, pokud rozkucháš tlumič sání, má to pak třeba takovej zajímavej zvuk, ale zase se ti může stát, že zjistíš, že to jede hůř, protože i ten tlumič samozřejmě plní funkci regulace nejen tlumení sání, ale ovlivňuje i dynamiku a množství vzduchu, co pustí do filtru. Potom se taky prodávají dle mého názoru za nekřesťanský peníze "sportovní filtry",nebo pohledej na webu. Každopádně, počítej s tím, že to budeš muset sladit s jinou tryskou, takhle malý motůrky a zvláště dvoutakty jsou poměrně háklivý na jakoukoliv změnu. Myslím si, že pokud budeš mít seriový motor v dobrým stavu, dobře seřízenej, dobře nafoukaný kola a žádnej problém na ložiskách atd. atd., tak pincek jede velice dobře i bez nějakejch úprav.
Datum: 14. prosince 2009 21:40
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 No naraz z kraje filtru hadici a tu tam prilep a serizni jako eredukci na karbec a na druhou stranu vicko od monte drinku ktery tam perfektne sedi a zase to zalep tou tavnou pistoli.Nezapomen na to,ze ti tam pujde vic vzduchu i prachu takze motor muze chit driv vybrus a taky dej vetsi trysku!
Datum: 14. prosince 2009 20:06
Jméno: honza73
IP: uživatel7949
 vyprat v jarové vodě...spěchal jsem
Datum: 14. prosince 2009 20:02
 sory ale napis to znovu jak to myslis nejsem si jisty....... nak se ti pletou pismenka
Datum: 14. prosince 2009 19:39
 nejlepší uprava ne ho vytrat v jarové věddě ....pak už jen koupit novy tuning
Datum: 14. prosince 2009 19:29
 jakou upravu máš namysli?
Datum: 14. prosince 2009 19:28
 dazr, prosím kolik zubu má cž 175 na sukundárku,primárku,spojce a rozetě.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2009 21:30
 jj dik alw já bych tedka potřeboval ten zbatek sekundárko primárko a spojka
Datum: 14. prosince 2009 21:30
 ja mam na rozete 78 zubu
Datum: 14. prosince 2009 20:57
Jméno: honza73
IP: uživatel7949
 Tak pište asipon odhadem pls
Datum: 14. prosince 2009 20:03
 na rozetě je kolem 54 zubu, ale jsou i rozety které mají víc zubu na sekundárku je taky ruzny počet zubu, ale nevím kolik je na primarku a spojce
Datum: 14. prosince 2009 19:41
Jméno: fík
IP: uživatel8097
 zase mi nejede fíchtl, když roztláčím tak to jen trochu zastřílý karbec je úplně v pořádku děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2009 8:44
Jméno: šabatu
IP: uživatel8091
 Cau hochu tak to muzes mit predstih nebo odtrh nebo nejak spatne nastavenou jehlu
Datum: 15. prosince 2009 8:44
 jo a když je ten karbec úplně v pořádku, tak každopáně vymontuj trysky a profoukni to, protože fichtl zpravidla aspoň mě stávkuje zpravidla na věcech, o kterých si člověk myslí že sou úplně v pořádku...
Datum: 14. prosince 2009 21:55
 jestli ti to ???střílý???, tak se podívej na svíčku - může na ní být škvarek (vyčistit), být mokrá (po neuspěšném roztlačení aspoň důkaz že tam jde benzín ale svíčka neháže jiskru, pak ji vyhoď a zkus jinou
a zkus znovu nastartovat), pokud stále nestartuje ale jiskru to dává, sundej pravej dekl motoru a seřiď odtrh (kladívko) a předstih. Taky to ovšem může bejt uchcaný - zkontroluj zda máš správně nastavenou hladinu. Dost záleží taky na tom, co jsi naposledy třeba šteloval, aby to jelo líp  .
Datum: 14. prosince 2009 21:50
 skus si seřídit zapalování
Datum: 14. prosince 2009 19:21
Jméno: BBcccAAA
IP: uživatel5767
Posl.aktualizace: 14. prosince 2009 18:45
 Zdar,potreboval bych na nekoho kontakt ,kdo ma pincka a ma jeste tu starou knizecku a jezdi sni normalne legalne,nebo jestly ma tu knizecku a malej TP. Moje icq v profilu!
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2009 12:03
Jméno: fichtl12
IP: uživatel8229
 zdar, ja na tu knizecku normalne jezdim, technickou jsem udelal bez problemu... na stk ti daj zapis do zadu.. nic jinyho k tomu nepotrebujes.
Datum: 15. prosince 2009 12:03
 zdarec prosim potrebuju poradit a stihnout to jeste dneska. mam 05 a kdyz to rozjedu na jednicku tak to jakstaks jde ale nekdy to proste vynecha a zdechne a kdyz to vytocim na jedna a prehodim na dve tak to jede dolu z otacek a pak hned chcipne proste to z niceho nic udela. co mam udelat prosim poradte je to dulezite dik moc za rady. zatim cest
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2009 8:48
Jméno: šabatu
IP: uživatel8091
 cau bude to neco v karbesu nebo se vzduchjovým filtrem zkus ten filtr oddelat.Nejde ti tam nahodou jeste malo benzinu? nemas to nekde pricpany?
Datum: 15. prosince 2009 8:48
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 NEbo moožna tryska ale to spíš ne...a ještě by mohla indučka byt slaba..
Datum: 15. prosince 2009 7:01
 jo a jeste muze to byt tim ze je spatne nasazeny filtr?
Datum: 14. prosince 2009 19:48
Jméno: Fichtl man
IP: uživatel4183
 Zdarec lidi. Vím že to sem nepatří ale zajímá mě to. K čemu je na některých motorkách pod řidítky takový píst? To je nějak pomáhá vracet do původní polohy? Má to například Cagiva SP 525 nebo KTM RC8 Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2009 21:53
Jméno: Horst
IP: uživatel6910
 Pokud to má KTM RC8 tak se jedná o tlumič řízení......
Datum: 15. prosince 2009 21:53
 jj to je tlumič řízení
Datum: 14. prosince 2009 19:06
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 u motorky teda spíš tlumič...
Datum: 14. prosince 2009 19:05
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 je to posilovač řízení
Datum: 14. prosince 2009 18:53
 čau prodáváte někdo nějakou jawa ? do 125cmm víc ne ? a by měla TP a STK ? a pojízdná ? pls napište na email
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 22:01
 hele mistline,bud vůbec rád že ti tady všude ondragam radí,ty tvoje dotazy,nemůžu
Datum: 19. prosince 2009 22:01
 kup si nejakou čízu stopetadvacu  ja mam 175 a sem spokojenej
Datum: 14. prosince 2009 19:19
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 NNN už ne já už mám domluvený auto a voozíkkkk  takže si přijede ale od tebe to fakt nechci ODRAGAME :XD víš sry ale ty tvoje dřívější kecy
Datum: 14. prosince 2009 18:52
Datum: 14. prosince 2009 18:50
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 potřebuju radu pionýr 05 rok výroby 1963 mi moc nechce jet na trojku , na jedničku v pohodě,na dvojku taky ale trojka jde okamžitě z otaček dolu a musim přehodit na dvojku jako kdyby se to dusilo jinak s tim probleém neni výfuk mam vypalený,startuje na 1 nakopnutí tak nevim co s tym je? jeden kamoš i říkal že pry je to špatně zpřevodovane že s tim nic nenadělam od výrobce tak nevim no díky za odpovědi! a předstih a odtrh v pořádku vyměnil sem řetězové kolečko z 13 zubu na 12 ale furt nic poradte mi prosim
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2009 16:16
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 s tim filtrem oo nepomohle
Datum: 15. prosince 2009 16:16
Jméno: šabatu
IP: uživatel8091
 Cau zkus tam dát 11zube sekundarko co to bude delat nebo jeste můzes mít o trosinku vetsi odtrh nebo trosku pohly stator
Datum: 15. prosince 2009 8:51
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 ale tryska byla mokrá ?
Datum: 14. prosince 2009 19:32
 jinak ja odtrh vzdycky delam tak,ze strcim prst do fajfky a slapnu..a kdyz mi to kopne nejvic tak je to nejlepsi odtrh
Datum: 14. prosince 2009 19:21
 radsi to zkontroluj
Datum: 14. prosince 2009 19:20
 a musi se znovu serizovat odtrh kdyz hejbes s predstihem?
Datum: 14. prosince 2009 19:18
 fixou si nejak oznac kde to mas ted..jestli ze ti to tedko jede na 1 a 2 dobre..no a pak s tim zkus hejbat nejdriv do leva (ale o kousicek !!!!ani ne o milimetr !!!!)pak to projed ..pak zase doprava...no a uvidis jak to pojede nejlip tak tak to nech  kdyby to bylo jeste horsi nez ted tak to vrat zase jak to bylo..ale nazapomen si to oznacit
Datum: 14. prosince 2009 19:14
 takze pockat jak to je s tim predstihem? pokud chci silu v nizkejch otackach tak malej predstih a pokud silu ve velkejch otackach tak vetsi predstih, jo? jakej predstih by argovi pomohl?
Datum: 14. prosince 2009 19:09
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 a muže te mi napsat truchu podrobněji jak ten předstih seřidit,skusim to ještě jednou protože kamoš to seřizoval
Datum: 14. prosince 2009 18:58
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 zkusim to bez filtru projet a trysky atak to mam v pohodě a kola dofukána tak nevim předstih v pohodě
Datum: 14. prosince 2009 18:55
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 cau jak jsem ti minule poradil to kolečko, tak když to není tímto, tak jedině jak říká bobacz to je předstih. http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-hodnoty-predstih-odtrh-jake-zarovky.html tady jsou hodnoty. Zkus to podle toho seřídit podle toho. Pak by ti to mělo táhnout. Hele ještě se chci zeptat.... nepřibržďuje ti to trochu??? ono to u těhlech 50 ccn trojů je to znát, vyčisti filtr, karbec, trysky, seřiď plovákovou komoru, dofoukni pneu, zkus aby ti to nebrzdilo, promaž řetěz, seřiď předstih a a pak by to mělo být ok.
Datum: 14. prosince 2009 18:36
 ja taky delam predstih od oka...zkus to projet bez filtru,jestli ze to bez filtru pojede v pohode tak je to jasny-spinavej filtr...zkus to a dej vedet
Datum: 14. prosince 2009 18:23
 Na 555 jsem měl stejný problém. Startuje na 1 kop. Na 1,2 v poho a trojka jde staršně těžce do otáček.Pootočil jsem trochu zapalováním ( předstih ) a bylo po problemu. Takže si myslím že to může dělat i předstih. Může to být podle údajů co mají být, ale mě to podle nich nejelo. Tak jsem to podle oka a jede. Ale samozřejmě může být problem i jinde.
Datum: 14. prosince 2009 18:21
Posl.aktualizace: 15. prosince 2009 10:24
Jméno: Mates
IP: uživatel7447
 Hroty si tam nedávej, sice ti to neklouže, ale když už uklouzneš, tak ti to rozdrápe nohu, kámošovi se to stalo a sešívali mu jí asi 30 stehama, měl to po celý lewvý noze
Datum: 15. prosince 2009 10:24
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 to by si musel dať dlhšie šruby lebo tie čo sú pri tom sú veľmi krátke neprešli by ti cez pášť a aj tak sú asi dosť tenké by ti ulamovalo štifty skor by som použil matice a šrúby 5-6 plus podložky
Datum: 14. prosince 2009 18:12
 no to by bylo zajímavé udělat
Datum: 14. prosince 2009 17:59
Datum: 14. prosince 2009 17:58
Jméno: bob
IP: uživatel1226
Posl.aktualizace: 15. prosince 2009 8:52
Jméno: šabatu
IP: uživatel8091
 zalezi na cem to chces sundat
Datum: 15. prosince 2009 8:52
 jaj  sekundarko? tak ako sa to rikal zajic  ale ked si nemás vűna misly pio ale babetu alebo taky nieco tak je to komplikované
Datum: 14. prosince 2009 18:07
 jaj  sekundarko? tak ako sa to rikal zajic  ale ked si nemá v misly pio alebo babetu alebo taky nieco tak je to komplikované
Datum: 14. prosince 2009 18:03
 primaro se dás dole s obicejnym dvojramennim stahovakem
Datum: 14. prosince 2009 18:00
 ptal ses na sekundarko tak to jde sundat tim ze odhaknes ten zajistovaci plisek proti povoleni (normalne sroubovakem),povolis matku a sundas... a spojkovej kos nejdriv sundas ty lamely jak ti radil marek podemnou a pak je tam taky matka se zajistovacim pliskem tak ten samej postup-ohaknes plisek a povolis..
Datum: 14. prosince 2009 16:47
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No tak primárko jedině stahovákem.... ale před tím povol tu matici jinak to nesundáš  a spojkovej koš (myslíš asi nejspíš u fichtla) tak vezmeš kobinačky, zmáčkneš podložku a zatlačíš a druhou rukou, nebo někdo jinej ti vysadí sergrovky. Jde co celkem dobře.
Datum: 14. prosince 2009 16:36
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
Posl.aktualizace: 14. prosince 2009 17:47
 podla mna je to velmi onicom konstrukcia .... ako u jawy555 stim si len znizil vykon... podla mna
Datum: 14. prosince 2009 17:47
 je to 16, takze ne a ze bych ho tam nedal uz jen z toho duvodu ze ma sikne hrdlo, pro toho si si neudela nejaky mezikus a nasroubuje si to tam jak je tak to bude tyct plovakovka...takze videl bych ten bing, dellorto...jinak pravda ty cinske amaly jsou levne a jsou to 18, udajne to i pry jede ale osobne tomu neverim...Standa o tom Amalu neco wi, jinak za mych mladych let se davaly, jak uz bylo receno, Jikovacky karbce vyssich kubatur, dodneska se da setkat na zavode s jikovem 2920 (doufam ze je to dobre), proste 20mm dif. spadove konstrukce...
Datum: 14. prosince 2009 17:20
Jméno: hejča
IP: uživatel4734
 nejelo by to lépe,je to difuzor 15mm,takže menší než u fichtla 20,21,23 a i na jawě 05 by to nejelo o nic lépe.Na seriového fichtla,aby jel trošku lépe je ideální a asi i nejlevnější verze jikov 18mm nebo bing 18mm,dellorto atd..je toho mraky.Hlavně nekupuj nějakou čínu co se dává na mini-bike.to není karburátor,ale hračka
Datum: 14. prosince 2009 16:57
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 řekl bych že je to z německýho sola
Datum: 14. prosince 2009 16:51
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Radsi nakej bing nebo dellorto tohle je na nejakyho veterana
Datum: 14. prosince 2009 16:24
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 tak se mi to nahodou povedlo
Datum: 14. prosince 2009 16:12
 Je jednorychlostní babeta všeobecně brána jako křáp?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2009 22:22
 perfektne sedly valec po vybrusu, to pak vydrzi vecnost...to je pak parada, je to to samy jako zajety chrchlove co dodnes litaj od vyroby jen s nultym vybrusem...a jak litaj, kam se na to vetsina fiku hrabe, toho si povazuj, to jsou ty nejlip udelany a zajety valce...jinak ty 210 (podobne jako Stela a jeji typy a podtypy) mely v pozdejsich letech obrovsky vule, mizerny dilensky zpracovani, vubec to zachazeni v tovarne a jeji kompletace byla des, z toho taky vychazi secky ty poruchy, ta 2Q prevodovka sama o sobe je vybornej mechanizmus co by slouzil pomerne dlouho ale diky tomu, ze byla babett blbe vyrabena (na netu je dokonce takova slohovka o vyvoji babett, tady to obdobi je hodne kritizovano a neni se cemu divit), jakym zpusobem vyrabena a taky cim (i v te slohovce je psano o prakticky zdevastovanych vyorbnich zareni s obrovskejma vulema) a kym...jakoze prve 210 byly vyborne a diky tomu se prodavaly more 210 ktere uz byly flakane tak si kazdej mysli ze ty 2Q jsou proste mizerny, v drtive vetsine je to pravda...ta prevodovka ma na papire jen asi dve nevyhody - blbe odstupnovana (kopce jsou spatne vyreseny problem) a taky velka nachylnost na jakoukoliv kapku na celistech coz pak nedovoli zarazeni obvykle toho druheho kvaltu nebo po dlouhe dobe (taky ale ty celisti musi behat v naprosto suchem prostredi, je tak konstruovana, bohuzel je to ale casty problem prave diky prosakovani oleje pres netesnosti diky daloby se rict vyrobni vade)...
Datum: 15. prosince 2009 22:22
Jméno: filip
IP: uživatel924
 ja mam babettu 210 dvourychlostni. kdyz sem ji koupil mela najeto 5 000km. tet ma najeto asi 16 000. furt puvodni pist, krouzky, zadnej vybrus,proste v motoru vse puvodni. jezdim na ni ve dne v noci, za sucha za deste, v lete v zime, moc ji nesetrim a furt slape jak hodinky. ikdyz pravda ze krouzky by uz mozna neskodily vymenit, ale po 16 000km parada ne?
Datum: 15. prosince 2009 21:51
Jméno: standa
IP: uživatel8221
 dvoukvalt je krám,to se furt sere........jednokvalt i v rozhašenym stavu jede furt
Datum: 15. prosince 2009 10:10
 krap? jak uz bylo receno, rikaj to neznali lidi (nejenze nejeli ale ani vubec netusi, daji na pomluvy a nazory druhych, vlastni si pak vytvori z nich bez ohledu na to ci to v ruce meli ci ne, neobjektivni) nebo zavistivci nebo proste trochu vic movitejsi (casto rozdil mezi nima a normalnim clovekem je vic penez a min mozkove hmoty, ducha) co by se s babettou proste nezahazovali, je to pod jejich uroven...rozdil v 2Q a 1Q babe je pomerne znacny, i gdyz jedou dalobyse rict stejne, ma ta 2Q sic automaticke razeni (udajne ma radit 1-2s) ale jeji nevyhodou je jeji prestupnovani hlavne na rovinku, jak uz bylo receno ma problem v kopci, ze dlouho trva nez zaradi na prvni kvalt je jeste dobry, gdyz pak preradi a znova tam pod otackama zaradi dojku ktera vubec netahne a nez zas najde jednotku tak stroj pak jede o neco malo rychleji nez snek, chudaci ti co maj startpaku a nemaj slapky (myslim slapaci na kole, mopedu, tudiz ne na ulici aby nenastala mylka)...navic se ta prevodovka sere a pri relativne stejny spotrebe aji max v je jedinym rozdilem prave ta 2Q (at uz vyhoda ci nevyhoda), u luxusnejsich 210 blikny, pak jina nadrz, kola a jine je to porad 207/500 nebo jeji mezityp 356...ty 356 byly ve dvou provedenich a ta silnejsi je asi nejlepsi baba na kery sem jel, od normalni 207 se lisi tusim ze jen svetlem (kulate, z 210) a tachacem (do 80km/h, podobny fichtlackemu)...ale abych se vratil k polozene otazce - proc dedove, rybari a jini prevazne duchodci jezdi na nakup, na ryby, na postu prave na babette (jine mopedy typu stadion nevyjimaje)? jednoduchost, levny provoz, (u 207) relativni spolehlivost a nizke naroky (nebo vlastne zadne) na udrzbu...a smeje se jim negdo? a co gdyby? vadi jim to? zapisuj si jmena tech jez se ti smeji, na stary kolena bud na necem podobnym budou jezdit taky nebo budou jezdit na kriplkare (bez urazky, mineno v kontextu movitejsich lidi jez si koupi radeji moto "na urovni" sestikuli, mnozi nezvladnou a ...)...a za sebe muzu rict - jsem krajikar, rad se kocham, hlavne gdyz nemusim po svejch...touto cestou bych chtel podekovat vsem pritomnym co to precetli az do konce, krouti hlavou a divi se, coby, dyt jsou to jen myslenkove pochody jednoho jaware co uz toho ma dneska fakt dost a mele z hladu
Datum: 14. prosince 2009 23:11
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 ja mam 207/s100 a taky mam 210 a musim uznat, ze mi lip jede ta 207 tamta je sice o trochu rychlejsi ale fakt jen o trochu takze muj nazor je ze krap je spis 210 (obe jsou dobre ale 207je proste lepsi)
Datum: 14. prosince 2009 21:32
 podle mě je jednorychlostní když už nic jinýho spolehlivější.
Datum: 14. prosince 2009 18:34
 Mě si jeden chlap přijel pro babetu, pak se zhrozil, že není dvojrychlostní a s nadávkami odjel.....
Datum: 14. prosince 2009 18:12
 není krám. Taťka měl 210 a pořád se mu tam něco sypalo v převodovce. Co mu to ukradli před pěti lety tak si teď děda pořídil babetu ( a aji pařeza jko důchodce ať se nenudí ) a v pohodě nic se nesype. A taky s emu u té 210 stávalo to o markovi....>
Datum: 14. prosince 2009 18:03
 Mno ja ji měl a myslem že je křap fichtl je lepší
Datum: 14. prosince 2009 17:46
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 To že to je křáp říkaj jen závistiví lidi,nebo jen ty co to vubec neznaj
Datum: 14. prosince 2009 16:55
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No já mám 207 taky jedno kvalt.... kámoš má 210 a ta má prý problém v kopci. Když už to nezvládá dvojka, tak to hrozně trvá než zařadí jedičku...... to se ti u jednorychlostní stát nemůže
Datum: 14. prosince 2009 16:39
 Proč by měla být brána jako křáp?  ...vůbec není...Mě se taky smějou lidi ,že mám Fichtla jenže ja si vozím zadek ,ale oni chodí pěšky....a když se mi směje někdo kdo má silnější moto odpovím já se dostanu tam kam ty jen pomaleji...  ,ale vůbec se zato nestydím mám svého fichtla rád  ..je to pekelny stroj  ..
Datum: 14. prosince 2009 16:22
|



|