Jméno: tom
IP: uživatel7454
 Ahoj, neví někdo jakou má životnost (počet km) Stejskyho cestovní úprava a jeho závodní 3K? Případně zda se 3K hodí i na bežné ježdění? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2010 8:49
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Zatim slouzi,az prestanou tak napisu
Datum: 01. dubna 2010 8:49
 Daj se dát leda tam kde se potkaj jenom s čistym olejem, s benzínem nejsou kamarádi
Datum: 31. března 2010 22:58
Jméno: standa
IP: uživatel9079
 ne,fakt,myslim to dobre.......ja je nikdy neskousel protoze mi vzdycky kazdej rek "curaku vole benzin je rozleptá".....s tim ja se ztotožnil protoze o silikonu se to ví......bracha je mel na cize 513 a tam vydrzeli nejakou motohodinu......ale to se jednalo pár vyjížděk a byli KO.....
Datum: 31. března 2010 22:51
 Silikonový gufero nepatří tam kde se dostane do stiku s benálem čili na kliku nepatří
Datum: 31. března 2010 22:49
Jméno: standa
IP: uživatel9079
 este jednou??? Silikonovy gufera?? jako ty klasicky cerveny??? drzej?? fááááááákt?? jak dlouho na ne jezdis??
Datum: 31. března 2010 22:23
 To se mi casto nestava
Datum: 31. března 2010 21:54
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 denzileck ® souhlas
Datum: 31. března 2010 21:25
 Na loziska FAG a silikonovy gufera to taky jede paradne...
Datum: 31. března 2010 20:31
Jméno: standa
IP: uživatel9079
 ložiska i gufera SKF.....ovsem v "seriové" podobě by to melo jezdit normalne na klasicky ZVL loziska a klasicky černy gufera.......kdyz bys potom casem chtel treba dát vetsi karbec,mensi kliku,ladenej vejfuk a podobne tak je potreba uz uvazovat o vecech jako sou lepsi gufera a loziska.....ale opravdu v serii je to stavene tak aby to fungovalo na seriovym motoru........napis stejskymu jestli chces vedet vic....
Datum: 31. března 2010 18:45
Jméno: tom
IP: uživatel7454
 Díky Stando, tím je to vcelku vyřešeno. Jěště někoho něco napadá? A stando jakou značku gufer + ložisek by jsi doporučil? Díky
Datum: 31. března 2010 18:36
Jméno: standa
IP: uživatel9079
 Sám titulek říká dost-"Cestovní úprava se slušnou životností"-podle me kdyz na tom budes jezdit dva kruhy a poctivě to zajedeš,tak s motorem v seriový podobě se nebojim říct,že to bude mit životnost jako obyčejný válec. Válec je vymyšlen tak,aby výfukový kanál neničil kroužky a zároven jeho uprava dává motoru lepsi(sportovnejsi) charakteristiku. Urcite je napred potreba udelat komplet GO motoru!!! Osobne doporucuji jehlovou ojnici CKR a kvalitnejsi gufera a loziska na kliku(tahle část motoru dostává více zabrat),ale není to podmínkou. Zbytek fichtlu seriový. Závodní úprava určitě není vhodná pro běžné ježdění. Životnost kroužku bude vysloveně pro závod-dva. Pro běžné ježdení(cestování) je cestovní úprava.
Datum: 31. března 2010 18:26
|



|