Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau, chtěl bych se zaptat jestli můžu lít do simsona natural 95 s M2T, nebo tam ještě musím dávat olovo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 19:51
 Lít to tam můžeš. Nic tím neposereš. - Co tu řešíte. Simson i pionýr mají oba svoje plus a mínus. simson je taky od pincka mladší kdoví jestli ne už 10 let. Pro me je rozhodne lepsi pincek. Je spolehlivejsi,nenarocny na jakoukoliv opavu,vsechno si tam opravite sami a kdyz potrebujete dily tak jsou jich plné šrotiště,vrakáče a dílny v každém druhém domě a jsou za levno-kdežto u simsona se toto říct nedá.
Datum: 02. dubna 2010 19:51
 tak tak ja sem za simson
Datum: 02. dubna 2010 18:47
 tohle má být (fichtl pokec)???? to teda neni, všichni nadavaji že to je sráč, asi jsi na tom nikdy neseděl
Datum: 02. dubna 2010 17:19
 sráči jsou ti co to o simsonu říkají..jste jen banda závistivců. simsona jsem měl nějakou dobu pujčeného a jezdil velice dobře..pionýr se s ním nemohl rovnat. ale i tak mám radši pionýra.
Datum: 02. dubna 2010 14:35
 Simson je nemeckej sráč ..tak tu s ním nesmrď....
Datum: 02. dubna 2010 14:26
 přesně tak pokud se kte mašině člověk chova tak jak ma a trochu se ji věnuje tak se to kazit nemuže ,a navíc nesnaším ty nacionalistycké keci že pincek je něco víc takoví člověk na tom asi ani neseděl ...
Datum: 02. dubna 2010 13:27
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 je to o přístupu a udržbě člověka co to sedlá... já měl simsona několik let a jediný co jsem na něm musel udělat, bylo koupení nové spínací skřínky, jinak vživotě nic... po sezoně jsem vždy akorát preventivně čistil karbec, svíčku apod, prostě běžná udržba...
Datum: 02. dubna 2010 12:49
 bratr má simsona,na akcelaraci nemám sebemenší šanci,ikdyž je těžší,ale na maximálku z kopce bo po rovině mu ujedu,že mě ani nevidí....sere se to,je to prostrě sračka
Datum: 02. dubna 2010 12:04
Jméno: viktor009
IP: uživatel9099
 přesně jak říká lk simson je dobrá motorka ale pro mě je pincek lepši
Datum: 02. dubna 2010 11:23
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jasně, klidně na to mužeš jezdit....m2t sice žádnej zázrak, ale jezdit na něj mužeš.... jinak nechapu ty dementní keci že simpl je sračka a podobně... jsou to jenom silný keci těch co vědí hovno.... osobně se zajímam hlavně o čs stroje, ale rozhodně nemam potřebu nadávat na ostatní motorky, když vim, že jsou dobrý... simson je parádní malá motorka se slušnym motorem i podvozkem na 50tku, přesto mam radši pincka... fakt nevim co z toho máte, mlít o simsonech sračky....
Datum: 02. dubna 2010 10:56
 jako proč?
Datum: 02. dubna 2010 10:52
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Pal:ty si asi dobrej kretén..
Datum: 02. dubna 2010 10:48
 hovno simson je lepší než pincek ale jinak rozhodně vede čezeta
Datum: 02. dubna 2010 10:44
 k demu by si tam lil olovo ????? mas 4T sifona ?? pochybuju neni tam potreba a simsona hod ze skaly to je to nejlepsi co pro nej muzes udelat
Datum: 02. dubna 2010 9:51
 přesně tak,sračka jezdí na sračky
Datum: 02. dubna 2010 9:50
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Do simsona sypej písek..uděláš nejlíp..
Datum: 02. dubna 2010 9:39
 Čau měl bych jeden dotaz. Dostal jsem od kámoše zadara 2litry oleje. Nevim už přesně jak se to menuje ale myslim říkal M6T nebo něco na ten způsob. Ten olej mu dal stryc když přišel o wartburga. Ríkal že ho tam ředil a že to sním jelo dobře. Taky kámoš ho ředil do pincka a taky říkal že to snim jestli dobře. Já se chci jen zeptat jestli jste něco podobného někdy slyšeli a jestli to můžu nalet do pincka. Diky za opovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 16:22
Jméno: viktor009
IP: uživatel9099
 je to M6A
Datum: 02. dubna 2010 16:22
 Jestli je to M6A tak 1:25 a jestli to je M2T tak 1:30.
Datum: 02. dubna 2010 15:19
Jméno: viktor009
IP: uživatel9099
 a v jakém poměru to tak asi ředit?? 1:33? nebo 1:40?
Datum: 02. dubna 2010 12:06
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Neublíží,ale musíš častějc odkarbonovat
Datum: 02. dubna 2010 11:37
 ale prosimvás.... melete ani nevíte... ještě před pár lety se jezdilo pouze na M6A se všemi 2T motory. známej do trabanta i watratasa lejele taky M6A a neni v tom žádný problém... pokud nejsi zrovna závodník tak to ani pio neublíží.
Datum: 02. dubna 2010 11:31
Jméno: viktor009
IP: uživatel9099
 však jsem říkal že přesně nevim ten název, takže říkalte že to tam nemám lit jo?
Datum: 02. dubna 2010 11:17
 To máš nějak zmotaný. Je olej M6A a je olej M2T. žádnej olej M6T není.
Datum: 02. dubna 2010 10:51
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
  , Tenhle olej je to nejhorsi co tam muzes nalejtale nezadresto nanej par km to prezije ale par tisic km by ten motor nerodejchl vsechno zaseres vejfuk budes muset cistit kazdou chvili. Nesnasim kdyz nakej kkt jede natakovejdle olej predemnou stipou stoho oci jako od slzaku
Datum: 02. dubna 2010 8:55
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 No tak to je opravdu špičkovej olej..je to plná syntetika..cena 1l je asi 50,-
Datum: 02. dubna 2010 8:24
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Zdravím.Mám dotaz jak na Sesu tak na vás ostatní co mají tady odsať rychlopal.Koupil sem ho je to už dýl.Ale mám mezi miskou(rolnou) a tou rukojetí vůli cca2.5mm.Jak to vyřešit?napadlo mi upylovat maličko ty zoubky co drží lanko a i po celém obvodu zbrousit.Jenže to už by se pak ty zoubky dost křížil s tou dírkou.Nevím,ale ta vůle se mi tam prostě nelíbí!  Nechci aby při otočení plynu sem chrastil jak nějaká atrakce.. http://mabode.rajce.idnes.cz/Rychlopal/
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 19:07
 draku presne,,, ten rychlopal jako jediny delaji na slovensku a je tam vetsi vule,,je dobre gumu dat do vari vody a posunout gumu a kraj zabroustit a pak to je uplne dokonale ale zas tam vule musi byt jinak prijdete o vraceni rychlopalu,,sorac ale ja s tim nic neudelam,,,
Datum: 02. dubna 2010 19:07
 No ja nwm ja mám origo a uplne novú a nemá vobec vólu dokonca je o 0,5mm dlchsia guma,tak podla mna by to tam nemalo byt. Ale uz som objednal od Sesy taky isty rychlopal.
Datum: 02. dubna 2010 17:23
 já mám úplně to samé ale úplně tu samou mezeru dokonce se to pohybuje trochu do stran. Nejdřív jsem myslel že je to tím špuntem z boku že je povolený ale není. Bohužel nevím jestli je nový nebo ne bo to už jsem koupil i motorkou.
Datum: 02. dubna 2010 13:58
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 dík..to mi taky napadlo a asi to tak udělám
Datum: 02. dubna 2010 10:11
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 este me napadlo tu gumu posunout uplne doleva ke kraji jak ma bejt a ten pravej kral rychlopalu uriznout a udelat znova tu diru na sroub
Datum: 02. dubna 2010 10:05
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Jenže zohle je nový!A nepřijde mi že by tam měla bejt vůle řtvrt centimetru..
Datum: 02. dubna 2010 9:38
 Hele mám taky ještě seriovej rychlopal, a vuli tam mam taky
Datum: 02. dubna 2010 9:37
 prosimte vzdyt to jsou malickosti  ja mam jeste seriovej rychlopal a taky to tam mam
Datum: 02. dubna 2010 9:28
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 nevím no..napadlo mi posunout tu plastovou rukojeť blíž k té objímce,ale to bych zase měl mezeru jak kráva na kraji těch řidítek..
Datum: 02. dubna 2010 8:59
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jak muze takovej smejd prodavat
Datum: 02. dubna 2010 8:56
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 čaute nevite čim by to mohlo byt že tak před tydnem sem normalne pincka roztlacil a hnedka chytl a ted to trva nes vubec naskocipls poradte .jo a este co to je falesný nasávání vzduchu dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 18:39
 tohle casto dela trochu ucpany karburator nebo zanesena svicka.. falesny nasavani vzduchu znamena ze se ti do valce dostava vzduch jeste od jinud (spatny simeringy na klikovce, neutesneny valec, hlava, spoje karburatoru s kolinkem a kolinka s valcem)...
Datum: 02. dubna 2010 18:39
Jméno: Marmont
IP: uživatel9097
 Zdravím pánové,
určitě jste to tu už řešili tak se omlouvám za amatérský dotaz, je mi šestnáct s papírama stále ve výcviku..  No mám Mustanga a chtěl bych tak nějak vychytat poměr olej-benzin. Jednak si nejsem jistý do jakýho benzinu to mám vlastně nalít.. Normální natural 95? Jinak v tom překrásnou slovenštinou psaným návodu se uvádí myslím 1:33 ,ale kolem mě mi radí každý něco jinýho... Havně by mě zajímalo, jestli se to mixuje s normálním 95 naturalem...
Dík moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 9:01
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jinak se doporucuje spis ten special obsahuje naky ty sracky a prej se tak rychle nevybeha motor nevim co je natom pravdy ja davam radeji special stejne pionyr je delanej na normal 84 oktanu vic oktanu ti nespali
Datum: 02. dubna 2010 9:01
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jinak to vypocitas takhle mnozstvi benzinu 1000 ml a olej maz dat 1:33 , 1000:33=30ml na litr benalu hlavne to michej v nakym kanystru nebo veflasce at to poradne rozmichas! doporucuju lepsi olej dava se ho min a tim padem se nedela tolik karbonu
Datum: 02. dubna 2010 9:00
 lej tam jakýkoliv benzín.. s tím olejem je to podle toho jaký olej máš..... mauací poměr je podle kvality oleje víš.... u M2T maž 1:33.... ulepších olejů můžeš mazat 1:40
Datum: 01. dubna 2010 22:31
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 tak ja mycham 4litri specialu a jednu flaštičku myslim že mogulu
Datum: 01. dubna 2010 22:27
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Zdar draci,myslíte že je možné abych udělal technickou na mustang i když není napsaný na mě?
Předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 17:24
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Dík
Datum: 02. dubna 2010 17:24
 správně taky jsem to chtěl napsat proč by ne ? Normálně dáš na STk papíry a je to. Já jsem to taky nedělal na moje jméno a v klidu.
Datum: 02. dubna 2010 16:50
 proč by ne ?
Datum: 01. dubna 2010 23:13
 ahoj draci, chcel by som sa opýtať, či môžem na motor s Babety použiť valec a piest a karburátor s pioniera, či to bude pasovať.Vopred diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 18:57
 nebude to pasovat.. pionyr ma jinou roztec sroubu, ale i vyssi zdvih, ani kanaly asi nebudou presne pasovat...
Datum: 02. dubna 2010 18:57
 Zdar draci,přes dlouhou zimu sem si chystal mašinu na novou sezonu.Ze šrotovýho stavu se nakonec zrodilo tohle(viz fotky v profilu).Tak kdo chcete koukněte,ohodnoťte co se vám líbí bo nelíbí.Díky
Jinak je to papírová 250/471 s motorem 350.Kompletně po GO,zajíždím a čekám na řidičák
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 15:57
 no,100 je tam hned,vic zkusim až po záběhu....ted ji šetřím...jinak má krásnej ostrej zvuk  fakt radost poslouchat
Datum: 02. dubna 2010 15:57
 No tyjo fatk pěkná to se ti povedla ......Kolik to lítá? tak 140 km/h?
Datum: 02. dubna 2010 15:12
 fotku jak vypadala předtím bohužel nemám,jelikož sem ani nedoufal,že by to mohlo nějak takhle dopadnout....takovou bych se fakt nechlubil
Datum: 02. dubna 2010 11:21
 Dobře ty ,jen tak dál
Datum: 02. dubna 2010 7:39
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Je krásná..hoď sem fotku jak vypadala před tim jestli máš
Datum: 02. dubna 2010 7:17
 víka leštěny vrtačkou s hadrovým kotoučem a leštící pastou(stála asi 150 kč)
Datum: 01. dubna 2010 22:28
 Fakticky nádherná čezeta!!! Kdo ti leštil ty víka? Za mě plnej počet hlasů....
Datum: 01. dubna 2010 22:25
 Taky souhlasim je fakt pěkná.
Datum: 01. dubna 2010 21:56
 dík hoši
Datum: 01. dubna 2010 21:55
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Tak ta je luxusní...
Datum: 01. dubna 2010 21:49
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 fakt luxus, chválim
Datum: 01. dubna 2010 21:42
 Pěkná práce, gratuluju...
Datum: 01. dubna 2010 21:41
Jméno: Benda
IP: uživatel1811
 zdar hoši mám dotaz jde prodadávat motorka když jí mám na sebe odhlášenou ale ještě na mě není zaregistrována teda malý TP není psaný na mě díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2010 20:58
 cau jo jde to,já musel napsat plnou moc na to že souhlasim k přepisu a přihlášení motorky na toho kupujícího
Datum: 01. dubna 2010 20:58
 zdar draci,nevíte kolik stojí technická a přihlášení fíka?díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2010 21:12
 technicka tak 200 a prihlaska no vejdes se do pětikila  i z benzínem
Datum: 01. dubna 2010 21:12
 jeste sem chtel rict ze mam zvetseny kanalky snizenou headku a fichtl vubec netahne a to je tam scndr. jedenactku a je complete ocesanej jenom jednícka tahne jak svin
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2010 22:49
 jezdis na ceskoslovensky motorce,a ses na ceskoslovenskym foru o ceskoslovenskejch motorkach,tak pis prosim cesky nebo slovensky,ty hnusny fraze se nedaj cist-headka,scndr.,completne.....dik
Datum: 01. dubna 2010 22:49
 zvětšené kanálky jo....na tak to je pěkně nahovno
Datum: 01. dubna 2010 21:33
Jméno: standa
IP: uživatel9096
 serid bohatost smesi a vyfuk
Datum: 01. dubna 2010 20:53
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 čuste mam jawu 250 panelku a porad to nedobiji skousel sem vsecko a porad to nedobiji uz nevim co mam delat nmeustale se v tom rypu a porad ne a ne elektrika je zapojena spravne newim cim to muze byt dik za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 22:25
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Odpojíš rego. Pak na dynamu zbydou jen dva elektrické body (vodiče). Jeden je pracovní výstup dynama a druhý je vstup budícího vinutí dynama. Takže buzení a pracovní vinutí spojíš dohromady a k nim zároveň připojíš žárovku. Tu druhým koncem připojíš na kostru. Žárovku vol o výkonu přibližně stejném jako je výkon dynama, může být 6 nebo 12V je to fuk. Pak nadlábni motorku. Nic se zatím dít nebude, žárovka nesvítí. Pak vezmi kus drátu a uzlový bod žárovka-dynamo-budící vinutí na vteřinku připoj k živému vývodu baterky a pak odpoj. Píšu živému, protože pro ty co mají na kostře minus je to plus baterky a u těch druhých přesně naopak. Po odpojení drátu musí žárovka stále svítit (žíví jí jen dynamo) a to i na volnoběh (no to spíš jen žhnout). Při vytočení motoru nad cca 1500ot už musí žárovka svítit plným jasem. Samozřejmě že svítivost bude kolísat podle otáček. ímhle testem máš jasno že dynamo je OK. Pokud zhasne na volnoběh, nebo svítí málo, či vůbec je něco špatně v dynamu.
Datum: 02. dubna 2010 22:25
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 pls napis ho a kontrolka vybec nezhasina kdyz sepnu rukou tu kotvu na rele tak se pritahne a drzi kdyz odpojim baterku tak se oddali zajimave ze drzi i kdyz neni nastartovane
Datum: 02. dubna 2010 16:56
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Začal bych testem dynama bez rega a akumulátoru, tím vyloučíš vadu na dynamu. Je k tomu třeba jen žárovka 50W/12V (H4) a 6v alumulátor... (ten je třeba pouze k nabuzení) postup jsem tu kdysi psal...
Datum: 02. dubna 2010 12:56
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Kontrolka dobíjení zhasíná? Když ano, kolik ti to dává voltů?
Datum: 02. dubna 2010 12:45
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 sranda je v tom chong ze tam nemam zadne svetla jen kontrolni zarovku a neutral rele je obyc
Datum: 02. dubna 2010 9:40
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Nejčastější problém s kterým se setkávám je nerespektování reálného výkonu dynama a s tím nesoulad v příkonu spotřebičů. Obvykle se totiš chybně do přední lampy dává 35W lampa. jenže 35W přední lampa, 15W zapalko a 5W obrysové světlo je dohromady 55W, přesně kolik je schopné dát dynamo, atakže na nabíjení žádný výkon nezbývá. Když k tomu připočteš výkon brzdovky v nepříznivých podmínkách a častější volnoběžný režim motoru, tak ani těch 55W namáš a pak se nemůžeš divit že baterka je neustále vybitá. Takže... dopředu rozhodně 25W a i tak to v nepříznivém režimu není žádná sláva. U dvouválce pak ještě druhá indučka sežere dalších 15W, což ale není tvůj problém, když máš 250ccm. Osobně u mojí kejvy dávám CDI (pro snížení spotřeby) a obrysovku z LED, abych nemusel řešit vyváženost soustavy a to si dopředu budu moct dovolit i 35W v halogenu. Elektrika jsou prostě často jen kupecké počty, nic složitého a leckdy ani nic rozbitého. Rozumný člověk z ploché baterky taky nechce vyrábět elektromobil pro ježdění do práce
Datum: 02. dubna 2010 8:27
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Pokud nebude fungovat dynamo, tak to jít nemusí.
Datum: 01. dubna 2010 23:20
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 co tam mas za relatko normalní nebo novy elektronicky??? - hod tam alektronicky a kdyz to spravne zapojis - musi to jit
Datum: 01. dubna 2010 22:05
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Zdar draci. Kámoš má problém s pionýrem. Když to nakopl, pár vteřin to běželo, a pak to zdechlo. Teď to nejde ani nastartovat. Nevíto čím to je? Dík...
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 21:37
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 spatnej predstih a svicka... svicka se uleje a pak uz tak dobre nepali. Spatnou svicku poznas tak ze ji vymontujes vysusis nad zapalovacem otres hadrem a namontujes spatky a fichtl ti hned zase pujde nakopnout
Datum: 03. dubna 2010 21:37
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 nemáš do toho tolik kopat
Datum: 02. dubna 2010 11:19
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 zkus vyměnit kondenzátor
Datum: 01. dubna 2010 22:19
 cus draci mam beznej problem motor opotrebovanej klikovka uz drca jenom bych chtel vedet co tede s tim :novou?,rozebrat,dotahnout? ztm dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2010 21:34
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jasný... nemuš ani pulit... zespodu jednoho setrváku je šroub M8, stačí když si klikovnkou v motoru otočíš tak, aby jsi viděl ten šroub(při sundanem válci)... pak vezmeš 13ctku trubkáč a ten šroub nafest utáhneš...ale radim ti abys rychle běžel do dílny, protože takhle to jde udělat pouze 1.4. ... v jiný den musíš pulit a osobně davam předsnost dát starou klikovku na repas, než kupovat novou... každopadně doma na koleni si kliku neuděláš....
Datum: 01. dubna 2010 21:34
 Zdar chlapy!!!
Nějak mi nedobíjí moje čz 175/487,ale naormálně startuje,ale prostě nedobíjí,však do relátka proud de,ale nespíná a to už sem tam házel jiný.
Nevíte někdo kde by to mohlo bejt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 22:43
 kontrolka nezhasne ani za chodu právě
Datum: 03. dubna 2010 22:43
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jaké relátko tam konkrétně máš? Kontrolka dobíjení nezhasne ani při vypnutých světlech?
Datum: 02. dubna 2010 12:53
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Jaký máš výkon dynama? Napiš výčet příkonu spotřebičů (všechny žárovky).
Datum: 02. dubna 2010 8:30
 Kdepak na baterce je to správně už sem byl tak bezradnej že sem si řek i autoelektrikářovi ať mi to zkontroluje
Datum: 02. dubna 2010 7:41
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Máš to správně zapojené? Nemáš přehozené dráty na baterce?
Datum: 01. dubna 2010 23:25
Jméno: Ondra
IP: uživatel7238
 Ahoj nevíte jak vyčistit nebo čím vyčistit benzinovou nadrž?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 16:44
Jméno: jawa 21
IP: uživatel9092
 Hele skupy mas upa pravdu ja ji cistil voda matice pak to ete poradne parkrat proplachl a uz s tim jezdim 3 roky...
Datum: 02. dubna 2010 16:44
 staci písek a dat to treba do michacky nebo jak já to privazat ke kolu vod auta a proste si s tim kutalet.  ale je to celkem zabawa:_)
Datum: 01. dubna 2010 19:47
 kyselinou citronovou..
Datum: 01. dubna 2010 19:35
 Vem zhruba 1 l tech. benzinu asi tak 50 matiček a šroubů různých velikostí,naper to do nadrže a karbuj tak dlouho az z toho bude poradna polivka.Pak to jeste proplachni technicakem ale NIKDY!!! vodou.Ztm cus
Datum: 01. dubna 2010 19:24
Jméno: Kozička
IP: uživatel1194
Posl.aktualizace: 01. dubna 2010 18:12
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 cau draci myslite ze je to dobra cena prodat motor na pionyra za 500Kc kdyz je v poradku je zachovaly nema vylomenou prepazku
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2010 21:47
Jméno: fbk,
IP: uživatel5546
Datum: 01. dubna 2010 21:47
Jméno: Kozička
IP: uživatel1194
 Cena je přiměřená.
Datum: 01. dubna 2010 20:25
 500Kč je taková střední cena. Ani moc,ani málo. Mě se podařilo na aukru prodat takový motor jaký popisuješ za 700. Mel jsem základní cenu 600.
Datum: 01. dubna 2010 18:09
 Ahoj Draci chtěl bych vás poprosit o radu.Když nakopnu fíka chvíli drží normálně volnoběh a pak to začne šíleně let'et do otáček ,že už mám i strach tak to raději chípnu.A když mě to nedělá tohle tak to jedu projet, jedu chvíli a pak to začně uplně kuckat až to úplně chípne a ke všemu furt slyším ,že se mě z motoru ozývá cinkaní (jako když mámáte kliče na svazku a cinkáte s nima [vysoký zvuk]).
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 14:55
 No nědkě ti to netěsní nejspíš karbec .Zkontroluj těsnění a pošteluj karbec
Datum: 02. dubna 2010 14:55
 Je fakt ,že benzínu mi tam teče opravdu málo mno.Budu si muset pohrát s karbecem.Mno jinak měnit ty pístní kroužky nebo ložiska na té klice (do toho se mě fakt nechce [nikdy jsem to nedělal[)uvidíme ale i tak díky za odpovědi
Datum: 02. dubna 2010 6:43
 tohle ti saje falešnej vzduch,a to cinkání to budou bud kroužky nebo KO ložiska na klice
Datum: 01. dubna 2010 18:27
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nejspis tam nedotejka benzin. To cinkani je divny musel bych to sliset abych ti rek co tto je abysis neznicil motor!!
Datum: 01. dubna 2010 18:04
 ahoj nevíte někdo jak zpravit spojku vůbec mi nezabírá dal jsem tam ten kradší váleček a potom kuličku a delší tyčinku a když zmáčku spojku tak to vůbec neraguje pořád tam mám rychlost zkoušel jsem to štelovat jak na řídítkách tak na motoře prosím poraďte !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2010 10:13
Jméno: entrik
IP: uživatel5056
 děkuji zkusím to tak udělat\r\n
Datum: 03. dubna 2010 10:13
 aha aha...tk to sorry
Datum: 01. dubna 2010 19:29
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 sak ale do motora ne do krytu
Datum: 01. dubna 2010 18:32
 blazen.šak ano,on napsal že tam dal kuličku...zkus lanko,jesli je OK
Datum: 01. dubna 2010 18:25
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 aste ma it kulicka do krytu od spojky jak tam ide z venka srub tak on tlaci natu kulicku .
Datum: 01. dubna 2010 17:26
|



|