 Zdar, mám tu další šílený dotaz. Chtěl bych ze stadiona dostat co největší výkon, avšak při stejných maximálních otáčkách(chci aby dlouho vydržel). Počítám s hafokanálem, jen lehce sníženou hlavou, klapky na sání a pak šílenost na kterou se chci zeptat. Vím, že to co chci, jde udělat laďákem, ale proč to dělat jednoduše,že? Kdysi dávno jsem viděl lodní motor ve dvoutaktu a měl mechanicky poháněnou klapku nebo šoupě ve výfukovém kanálu, nemáte s tím někdo nějakou zkušenost? PS: Přemejšlím mít kliku naloženou v oleji(nebo mazat tlakem) a hnát tam směs lysholmovo dmychadlem a samozřejmostí bude nepřímej vstřik, protože s karbecem by to nefungovalo.) PPS: Lampy jedou....
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2012 16:46
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel12237
 Předně je třeba si uvědomit, že opotřebení není závislé pouze na otáčkách. Pokud zvýšíš výkon a nezvýšíš otáčky (což je asi to nejobtížnější ladění), narostou měrný tlaky a zatížení do nepěkných hodnot - vydírání ložisek, deformace součástí atd..
Pokud chceš maximální výkon, pak zapoměň na životnost... tak to prostě je, smiř se s tím.
Datum: 30. května 2012 16:46
 o perpetum mobile se snažilo mnoho lidí a prd.z malého motůrku dostat největší výkon při zachování stejných max otáček a životnosti je nemožné.u mech dmychadel je taky rozhodující příkon který nebývá zrovna malý.myslím že vše již bylo vymyšleno
Datum: 30. května 2012 9:20
|



|