slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: MrWho900913      E-mail:      IP: uživatel10282    
Zdar, mám tu další šílený dotaz. Chtěl bych ze stadiona dostat co největší výkon, avšak při stejných maximálních otáčkách(chci aby dlouho vydržel). Počítám s hafokanálem, jen lehce sníženou hlavou, klapky na sání a pak šílenost na kterou se chci zeptat. Vím, že to co chci, jde udělat laďákem, ale proč to dělat jednoduše,že? Kdysi dávno jsem viděl lodní motor ve dvoutaktu a měl mechanicky poháněnou klapku nebo šoupě ve výfukovém kanálu, nemáte s tím někdo nějakou zkušenost? PS: Přemejšlím mít kliku naloženou v oleji(nebo mazat tlakem) a hnát tam směs lysholmovo dmychadlem a samozřejmostí bude nepřímej vstřik, protože s karbecem by to nefungovalo.) PPS: Lampy jedou.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2012 16:46
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
17 - 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK      IP: uživatel12237    
Předně je třeba si uvědomit, že opotřebení není závislé pouze na otáčkách. Pokud zvýšíš výkon a nezvýšíš otáčky (což je asi to nejobtížnější ladění), narostou měrný tlaky a zatížení do nepěkných hodnot - vydírání ložisek, deformace součástí atd.. Pokud chceš maximální výkon, pak zapoměň na životnost... tak to prostě je, smiř se s tím.
 
 
Datum: 30. května 2012 16:46
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
o perpetum mobile se snažilo mnoho lidí a prd.z malého motůrku dostat největší výkon při zachování stejných max otáček a životnosti je nemožné.u mech dmychadel je taky rozhodující příkon který nebývá zrovna malý.myslím že vše již bylo vymyšleno
 
 
Datum: 30. května 2012 9:20
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 20:49:27 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu