|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Karlos
IP: uživatel19515
 Čau, tak všechno nejlepší do dalšího roku a co nejmíň poruch. Až se někdk dá do použitelnýho stavu, můžete mi napsat jestli má tramp stejný podsedlový plasty jako klasická 640 ? A jak je to s nádrží, je jiná, nebo je na nádrž za 640 nasazenej jenom nějakej plast ? Díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2019 8:24
Jméno: jc3
IP: uživatel19504
 http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_350_typ_640_5/katalog/trampik porovnej s klasickou 640...
Datum: 08. ledna 2019 8:24
Jméno: Tomáš
IP: uživatel19508
 Ahoj potřeboval bych poradit,začínám s úpravou motoru na mustoše chtěl bych zkusit nějak upravit válec.Něco ve stylu 2k nebo 3k nebo něco lehčího na začátek.Mám přístup na frézy.Tak vás chci poprosit jestli mi neporadíte jak začít popřípadně nějaký plánek podle jakého bych si válec sám upravil.Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2019 11:29
 No tak přežitek...to bych neřekl...
Nicméně dřív, než začneš do motoru vrtat, je dobré si v literatuře nastudovat, jak vlastně dvoutakt pracuje, co je to časování rozvodu, proč mají kanály takové vyústění do válce, proč má výfukový kanál zrovna takový tvar a profil...
Až ti tohle bude jasné, můžeš se pustit do úprav.
Ale nejlepší (a nejlacinší) je - nechat si to udělat u někoho, kdo to umí a kdo to má vyzkoušené.
No ale kdybys chtěl mermomocí do toho vrtnout, tak celkem bezpečné je posunout horní hranu výfuku o milimetr k hlavě válce.
Ve stejném profilu, jaký to "okno" má, jen ho posunout nahoru...a uvidíš...nejaký koník navíc z válce opravdu vyskočí.
Jen při zkušební jízdě se musíš přesvědčit, jestli bude sedět otryskování (hlavní tryska) karburátoru.
Datum: 26. února 2019 11:29
Jméno: fikus
IP: uživatel19517
 Poradím ti, vykašli se na to!! Raději si to vyšperkuj jako veterána!!! Úpravy se dělali, když nebyli jiné motorky k mání!! Je to přežitek.
Datum: 04. ledna 2019 20:03
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Ahoj Draci, tohle je spíš dotaz přímo na Sesu, ale třeba bude někdo vědět. V sekci MOSQUITO ja na fichtlkrámku tahle sada misek řízení. Je skutečně stejná s třindou? Potřebuji jí právě na komára. https://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_misek_rizeni_cr_634_638_639_640.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2018 10:02
 draku na tutuy je to ok,, s trindy se to davalo na komara
Datum: 30. listopadu 2018 10:02
 zdar, mám dotaz ohledně stadionu: když mám zmáčklou spojku tak jde normálně prošlápnout šlapkama celkem zlehka, ale když chci prošlápnout bez zmáčklé spojky tak stím nejde ani pohnout.
Nevíte čím by to mohlo být? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2018 13:20
Jméno: standa
IP: uživatel19472
 To je divný. Spojkou odděluješ převodovku od kliky. Spojkovej koš je na klice. Když zmačkneš spojku točí se vše kromě kliky. To ukazuje na problém v klice. A asi neni možné,aby se na jedný straně klika točila a na druhý ne. To jedině že je roztržená a ložisko pod spojkou zaraflý.
Datum: 06. září 2018 13:20
 klikou za magneto jde protočit krásně
Datum: 05. září 2018 7:46
Jméno: standa
IP: uživatel19471
 Netočí se klika
Datum: 05. září 2018 6:07
Jméno: Rypicong
IP: uživatel17557
 Zdar draci,
Nemá někdo doma 250ku panelku co má šnekový plyn a sitič ? potřeboval bych změřit délku drážky v řídítkách
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2018 13:33
Jméno: jawasss
IP: uživatel18459
 zdarte, prosím odborníky sběratele: jaká je asi reálná nepřehnaná cena jawy 150/352 rv. 1954 - půbuben, v předrenovačním stavu - nepůvodní lak, špatné chromy, chybí klasika kryt řetězu atd. + drobnosti. díky za reakce
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2018 6:30
Jméno: standa
IP: uživatel19468
 To by se muselo vidět. Šrot se dá koupit za 10 i za 30. Krom těch půlbubnů to neni ani zajímavá a ani moc dobrá motorka,nevim že ty ceny tak letí nahoru.
Datum: 17. srpna 2018 6:30
Jméno: Karel
IP: uživatel15710
 Zdarec draci, nemáte někdo nějakou radu nebo tip jak z pincka 21 vyndat vložku výfuku? Pořád mi to nejde vyndat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2018 14:38
Jméno: standa
IP: uživatel19457
 Nenapsal si jaký máš výfuk. U doutníku tam toho moc neni. Jen taková puklička s dvěma trubičkami,ta většinou vyndat jde. Trn MUSÍ zůstat na svém místě! Ani ten krátký kužel pod tim se nesmí hnout. U mustang výfuku je to horší. Ten doporučuji napřed vypálit a vyklepat ven co půjde a pak se teprve snaž vyjmout vložku. Vytočit,vykroutit,vyrvat. Většinou nechce ven,kor pokud je výfuk pomačkaný či jinak deformovaný. Taktéž netrhej trn ani nic za nim. Někdy je to boj,bejvá to zarostlý.
Datum: 22. července 2018 14:38
Jméno: Ladislav Šterner
IP: uživatel19451
 Zdarec chtěl bych se zeptat jaké písty na fichtla jsou nejvíc kvalitní, potřebuji to na 4K tak aby to i něco vydrželo. Co jsem koukal na netu tak někdo na ty Maďarský nadavá a někdo je chválí tak bych chtěl slyšet jak to snima doopravdy je. A ještě jedna otázka jaký kroužek koupit litinu nebo chrom?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2018 12:31
Jméno: Ladislav Šterner
IP: uživatel19451
 Dobře díky za rady, zkusim toho maďara a dám na něj chrom kroužek.
Datum: 15. července 2018 12:31
Jméno: standa
IP: uživatel19455
 Marek: Slyšel jsem o tom ve spojitosti s většími otvory v pístu,je dobrý vědět že praskaj i tak. Ale to bude asi vyšší zatížení a otáčky,co? Nám jezdí 3K na maďary třetí sezonu. Točí i 11. Bez problému. Láďo ty v tom máš takovej hokej,že nemam odvahu ti vysvětlovat výrobu závodního pístu. Kup si pro začátek maďara.
Datum: 15. července 2018 8:59
Jméno: Ladislav Šterner
IP: uživatel19451
 Oprava* u přepouštěcích kanálu tak nad nima.
Datum: 14. července 2018 20:12
Jméno: Ladislav Šterner
IP: uživatel19451
 Dva přefuky má u výfukového kanálu a další dva u sacího nad ním
Datum: 14. července 2018 20:10
Jméno: Marquee
IP: uživatel19454
 Maďar praská v úrovni pístního čepu. Díry pro přepouštění nemají na praskání vliv.
Datum: 14. července 2018 19:54
Jméno: standa
IP: uživatel19453
 Je .. Sorry,koukam že jsem se upsal  kroužek podle šířky výfukovýho kanálu. Samozřejmně že válec má hlavní přefuky na boku,ale ptám se,jak jsou vedeny další dva přefuky?
Datum: 12. července 2018 20:49
Jméno: Ladislav Šterner
IP: uživatel19451
 Sací kanál má 16mm na 25mm, jedná se o ten otvor kde je sací hrdlo s karburátorem? Válec má boční přefuky.
Datum: 11. července 2018 20:43
Jméno: standa
IP: uživatel19452
 Zdar. Pokud to bude 4K kde boční/horní přefuky budou plněny přes píst,tak potřebuješ zaprvé speciální píst s výše položeným kroužkem. Pokud se jedná o boční kanály tak je potřeba použít pevnější píst (odlitek Almet). Hrozí totiž roztržení pístu nad čepem. Pro horní kanály stačí lehký maďar,ale lepší by byl také Almet. Almet je tuším z výkovku. Maďar je jen litej. V případě potřeby ti dám info kde takové písty objednat (nechat vyrobit). Typ kroužku podle šířky sacího kanálu. Do 25mm používám litinu/chrom. Nad 25mm ocel. U hodně točivého motoru bych volil kroužek o síle 1mm (chrom). Pro případné první pokusy samozřejmně lze použít i 1kr píst z fichtlkrámku. Pro závodní zatížení bych použil vhodnější píst.
Datum: 11. července 2018 13:12
Jméno: Lukyn
IP: uživatel19430
 Ahoj, chtěl jsem se zeptat jakou barvu používáte jako základ, na trhu je velké množství barev a nevím jako vybrat. Rád bych jí nanášel stříkací pistolí, ideálně nějakou do bíla jako podklad bílé která na 550tce bude  koukal jsem, že jsou nějaké 2V1 atd... tak jestli to má smysl, přeci jen pařízek už je sem tam orezlej a aktuálně vybroušený na kov a natřený odrezovačem tak by se možná nějaký antikorozní základ hodil. Předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2018 16:52
Jméno: J
IP: uživatel19447
 Základ jsem používal polyuretan bílý a vrchní chemolak mix pur u 2181 ale jsou i jiný výrobci udělej si to jak uznáš za vhodny
Datum: 27. června 2018 16:52
Jméno: Martin
IP: uživatel10282
 Zdar draci, splašil jsem nádrž na 350/360 a opět řeším hovadiny a peníze. Na nádrži byly zbytky barvy po někom, kdo jí sundal barvožerem, nicméně jediný místo, kde je chrom prošoupaný, je na držákách( což půjde pod barvu). Mám v úmyslu jí dát částečně na černo, ale mermomocí na ní chci chromovaný a samozřejmě do zrcadlova vyleštěný chromový plochy, se kterýma se při výrobě nepočítalo - železo pod chromem nebylo v oněch místech vybroušený/ vyleštěný a je na něm vidět jak jemné póry(není to od koroze) tak jemné rýhy.. Takže otázky zní - nezná někdo nějakej postup jak onen původní chrom rozleštit(jestli se dřív nedostanu na nikl... ), nebo nějaký doporučení na kvalitní firmy na sundání celýho pokovení kyanidem, přebroušení/přeleštění (případně i zaletování jednoho malýho důlku(pod víčkem na "rychlým pruhu" cca 1cm průměr), kterej půjde stejně pod barvu, ale jsem schopný si to zaletovat(mosazí? Nebo doporučujete něco jinýho?)/přebrousit/ vyleštit sám, ale vzhledem k tomu jak se mi v poslední době daří....,), a ve finále ke komu to strčit, aby byla jistota, že tam budě měď a že mi vrátí tu samou nádrž? Ideálně v jižních čechách. Plus navíc otázka - jaká je cenová relace jednotlivých kroků(vím, že to broušení bude nálož, ale ať se aspoň pobavím)? dále... na nádrži by byly nějak provedený ornamenty v kombinaci s rychlýma pruhama, jako šablonu bych nejradší použil na plotru vyřízlou šablonu, ale nevím jak se bude ohybat přes ty zaoblení - takže nějaký nápady? S maskovačkou to bylo naposledy absolutní fiasko.... Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2018 18:49
Jméno: Barča
IP: uživatel19384
 Ahoj nevíte prosím kde najdu kód originální barvy na ČZ 175/477? Předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2018 14:33
Posl.aktualizace: 03. ledna 2019 14:09
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel11737
 Stando ty orig. přefuky si nechával originál, nebo jsou upraveny?
Datum: 03. ledna 2019 14:09
 A ja ze idem citat o 2t  pekna praca, ja som spravil 4k zatial spokojnost to skusim este vylepsit
Datum: 03. ledna 2019 9:53
 jojo přitahuje se předpětí pružiny v regulační baňce. dá se bud zkrátit táhlo a nebo vypodložit baňku... já mám maličko přitvrzenou prižinu že na seriovem čerpadle to foukalo něco kolem 1.4bar ale ty spaliny to špičkově prohání až na 2 bary ale to je pak moment když je tlak spalin ve svodech tak velký že to neprojde turbem a motor se nevypláchne a ztratí tah.
Datum: 25. dubna 2018 18:11
Jméno: standa
IP: uživatel19409
 1,8 bar je dost. Mě nikdy moc nebylo jasný,jak se pak seřizujou ty obtokový manuální turba s pružinou. U VNT turba s podtlakovym ovládánim u klasickýho ropáka s mapama v řídící jednotce prostě změníš mapy všeho. Tady se to dělá tou pružinou ? A nebo to donutí jen ten kouř? Ale řikam pěkná práce,stará analogová poctivá práce
Datum: 25. dubna 2018 12:09
 a taky pri origo turbu s tím malým vyfukovým kanálem od svodu k turbině je v otáčkách vysoký emp (tlak spalin ve svodech před trubem) a spaliny se nedokážoou protlačit přes turbínu a špatně se pak vypláchnou válce, uchčije se to a ztrácí to výkon.
Datum: 24. dubna 2018 21:41
 mám tolik paliva že se turbo rozfouká na 1.8 bar.. ale je to stále malé množství a pri tom tlaku a otáčkách turba je i vysoká teplota vzduchu.. což by řešil vetší koler ale furt to neřeší to že turbo má malou kompresorovnu a také výfukový kanál od svodu k turbíně... kanály v hlavě sání/výfuk jsou dostatečně velké i pro použití turba GT3271 (jeden známej ho jezdí na tomto motoru) ale já ho nemám protože jeho cena je poměrně dosti vysoká u nového a jeté se blbě shání.
Datum: 24. dubna 2018 21:38
Jméno: standa
IP: uživatel19408
 Vysvětli mi jako laikovi,jak to donutíš jet víc,když jsi přidal jen naftu a ne vzduch? A nebo máš upravované i kanály v hlavě a větší sání?
Datum: 23. dubna 2018 18:45
 to hula hula je že jsem sešlápl moc plynový pedál a pralo to až moc paliva, víc než bylo potřeba a ve výsleku to jelo hůř než by mohlo
Datum: 21. dubna 2018 10:08
Jméno: standa
IP: uživatel19406
 Hustý ! Takovýho kouře nelítalo ani z bráchovýho Leona při vyplý váze vzduchu diodou a ten byl zuřivej  Odpich Hustej. S 525TDS jsem půroku jezdil a byl to spíš lenoch.
Datum: 20. dubna 2018 16:05
 tdi zatím předěláno nemám.. uvažoval jsem o tom ale chci to jako rodiný vůz tak tu zatím dokud funguje tam nechám s elektrikou.. ale mám přestavěné mTDS od brambor  https://www.youtube.com/watch?v=POXBpsD2OMo .. musim uznat že jsem měl moc velký předvstřik a nenastavený doraz max chodu páky tak jsem to uchcal a blbě se to sbíralo.. ale i tak je to vedle čistokrevná M3
Datum: 19. dubna 2018 19:53
Jméno: standa
IP: uživatel19404
 Ukaž nějakej zajímavej projekt? Ty mTD nejsou nikde moc k vidění. Klasický TDi s velkym šnekem,vstřikama a sánim jsou všude okolo,ale nic pěkně udělanýho mechanickýho jsem moc neviděl.
Datum: 19. dubna 2018 9:59
 mě se to taky líbi tak proto to dělám  .. je to pak fakt uplně nějci jiného než jakýkoliv soft
Datum: 18. dubna 2018 20:36
Jméno: standa
IP: uživatel19404
 Dobře ty !! To je stará poctivá motorařina. To se mi líbí
Datum: 18. dubna 2018 10:38
 přesně tu poslední možnost mám na mysli  to s tím malým ''m''
Datum: 17. dubna 2018 23:10
Jméno: standa
IP: uživatel19403
 Ale jo. To já beru. Ten soft je jak když poladíš dvoukanál,seriovka jede víc bez nutných úprav. Pak přijde fáze 2 a tam už přicházejí i drobné mechanické úpravy. Fáze 3 už je peklo a to bude z tvého soudku  ale stejně vše musíš vyladit softem pokud se nezabýváš mTDi.
Datum: 17. dubna 2018 6:19
 tyhle software ladění mě moc nebere.. já spíš stavím mechacnické rotačky, ostře upravené na maximální množstí paliva které komponenty (hlava/axialni vačka) dokážou natlačit
Datum: 16. dubna 2018 22:09
Jméno: standa
IP: uživatel19401
 Rotační čerpadla mám rád. Především ty 11mm a 12mm,které se implantují od 180HP nahoru  V seriovce mám 11mm. Jen chip a eko off. Nic víc,seriová oktávka. Po loňský cestě do itálie začla potvora padat do nouzáku,takže půjdou o desetinky vyšší sloupky z Ak do turba a nová váha.
Datum: 16. dubna 2018 21:50
 já od toho uplně upustil začal se věnovat rotačním čerpadlům pro maximální výkon.
Datum: 16. dubna 2018 19:53
Jméno: standa
IP: uživatel19401
 Zdarec. Malinko. Ten 3K to je pecka,ale 5K zatim moc neposlouchá,ale to se dalo čekat. Čeká nás hodně ladění. Ale seriovkový dvoukanály jedu furt jak na běžícim pásu. To je vděčnej válec. Stejně tak ten 3K. A co ty?
Datum: 15. dubna 2018 21:22
 ahoj stando. koukám že za ty roky co jsme se už nebavily jsi pokročil dost daleko od lehce poladěného 2K
Datum: 15. dubna 2018 16:45
 Čau Stando, držím palce a těším se na výsledek.
Datum: 04. dubna 2018 11:30
Jméno: standa
IP: uživatel19387
 Mým letošním cílem je předělat a odladit 70ccm motor. Snad už konečně. Toho času je míň a míň...
Datum: 01. dubna 2018 7:15
Jméno: standa
IP: uživatel19387
 Vše se dozvíš. Ještě je brzo. Teď je to na výbrusu. Cílem je atakovat bednu v ořežplechách. Vzhledem k neočekávanému ještě lepšímu odladění (původně cestovního) 3K oproti loňskému roku je možné že 5K pojede až v polovině sezony. Ty vejfuky to je věc. Jinej vejfuk,jinej motor ....
Datum: 01. dubna 2018 7:12
 no a ted nam rekni jak to jede  a jak jsi s tim spokojeny,, .-)
Datum: 31. března 2018 23:34
 Zdarec. známý problém s bzučákem na pincku jde elegantně vyřešit použitím IO 555 ,zapojeným jako monostabilní klopný obvod, kterým přes výkoňák spínáte bzučák. Krásně vyladíte rezonanční frekvenci bzučáku, a ten fachá i při sepnutých světlech. Napájení integráče a výkoňáku jde ze světelných cívek ,přes diodu a filtrační kondenzátor. Bzučák pracuje i při zapnutých světlech. při všech otáčkách motoru Kdo trochu rozumí elektronice je to pro něj práce na jedno dopoledne. Jde vyladit jak bzučák na 6V tak i na 12V ve kterém je jen původní germaniová dioda. Kmitočet se pohybuje cca okolo 350Hz. Odběr je při 8V cca 0,8A. Kdo někdy změřil výstup napětí na světelné cívce zjistil ,že napětí se pohybuje v rozsahu 6-10V při kmitočtu 270-400Hz podle otáček. Je tam spousta harmonických kmitočtů.\r\nTož tak draci. Je zima tak místo ježdění ladíme stroje v garáži. \r\nMám za sebou osazení zadního světla LED 6 ks jako zadní ,3 s na osvětlení SPZ. Je to efektní a uspoříte cca 5W výkonu na předek. Asi mám dobře nabuzený rotor, protože ve předu mám klasickou H4 na 35 W zabudovanou v původní patici i parabole. Svítí to luxusně, světlo je bílé, né už ta bludička z původní žárovkou. Na fichtlu mám osazeno i tyristorové zápalko ,které tady bylo již mockrát popsáno. Startuje i v zimě na drb...\r\nTakže ještě mne letos čeká skládačka druhého rodinného pincka.,vše je již nachystáno pro skládačku, tak do jara mám co dělat.\r\nZdarec na srazu ve Všelibicích 2018.......
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2018 7:37
 To Fichtl 1972: hm tak to jde úplně mimo mne..........bzučák po 20letech stále nebude funkční.
Datum: 22. února 2018 7:37
 Zaujal mě Váš příspěvek poradil by jste jak vyřešit světla u Stadionu S11 aby to nebyla Vámi zmíněná bludička?Předpoládám že u fichtla je stejné nebo podobné zapalování.Díky.
Datum: 21. února 2018 13:21
Jméno: fichtl21
IP: uživatel19361
 To Kul, IO 555 je integráč, . Jednoduché zapojení 4 odpory, 2 kondíky +výkoňák , Dal jsem BD 711,je na 75W k výkonu. Je na něm jen malý chladič, protože Bzučák není používán trvale. Je nutné přesně doladit rezonanční kmitočet konkrétního bzučáku. Já musel ještě přidat stabilizátor 7808 pro zamezen zvýšení napětí nad 8V,protože pak docházelo k "přilepení" membrány . okud nerozumíš elektronice,nepouštěj se do toho. Plánek nikde není,je to můj nápad,kterej jsem přes víkend zrealizoval.Momentálně to mám v podobě vrabčího hnízda,až bude čas hodím to na tišťák a přidám odkaz na foto.
Datum: 20. února 2018 18:03
 Ahoj, nejsem v elektrice vůbec zdatný a s tím bzučákem mám problémy již 20let.
Chápu to dobře že IO 555 je integrovaný obvod 555. A pokud to tak je stačí takhle zadat elektrikáři a on mi ho vyrobí nebo to má jako vždy velké ALE....
Dále jak mi ho vyrobí kde nebo jak ho zapojím? Není někde přesné schéma?
Díky za rady!!!
Datum: 20. února 2018 10:10
Jméno: fichtl21
IP: uživatel19361
 oprava textu-obvod je bistabilní klopák..i mistr se utne při psaní,čus...
Datum: 18. února 2018 20:10
Jméno: michal
IP: uživatel19329
 zdar mozte mi niekto uz solidne poradit ked ste lakovali niekto kompresorom svoju jawku 50 stacil by kompresor s 24l vzdusnikom -https://www.mall.sk/kompresory/scheppach-hc-24?gclid=EAIaIQobChMI3-Htq9CM2QIVi-cbCh3myg3FEAAYAiAAEgJWUvD_BwE DAKUJEM
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2018 18:50
Jméno: standa
IP: uživatel19348
 Známej co mi stříkal měl cca 80L nějaký polodomádo s vosíma hnízdama z náklaďáku tlačený nějakym většim kompresorem,motor nic moc výkon,ale na jedno natlačení nádoby jsme nastříkali vše jednou vrstvou. Brácha má dvouválcovej a tam objem nevim,nádoba je metr možná metr dvacet dlouhá a tak 60 - 70 široká. Takový prase. To je masakr
Datum: 06. února 2018 18:50
Jméno: michal
IP: uživatel19329
 len som chcel poradit ak ste niekto doma striekali fichtla tak akym kompresorom proste poradit....
Datum: 06. února 2018 17:12
Jméno: standa
IP: uživatel19348
 V přízpěvku níže ti napsaly,že kompresor pujde furt,nebude vypínat,ať pořídíš aspoň 50L. Co ti na tom nestačilo? Než kupovat kompresor tak bych to snad dal někomu udělat ....
Datum: 06. února 2018 8:48
Jméno: michal
IP: uživatel19329
 PORADITE???lakovani jawa 50/21 komplet bude stacit kompresor vzdusnik 24l tlak 3.5-4 regulovatelny
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2018 16:09
Jméno: Vít Fišer
IP: uživatel19168
 no půjde,ale poběží pořád.hlavně ho neutavit.pokud ho budeš kupovat,tak alespoň 50l
Datum: 28. ledna 2018 16:09
Jméno: michal
IP: uživatel19329
 zdar bude stacit na lakovani kompresor se vzdusnikem 24l???
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2018 17:18
Jméno: michal
IP: uživatel19329
 som zabudol dodat jawa 50/21 komplet vsetko polyuretanom farby mam doma
Datum: 23. ledna 2018 17:18
 dokáži s tím lakovat autodíly, ale je to dosti na hraně, víc jak 2,5baru s toho nepřetržitě nedostanu, ale těch 2-2,5 mi stačí na to abych si nalakoval to co potřebuji
Datum: 23. ledna 2018 12:38
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Chceš přesnou odpověď na vcelku volné zadání... Na airbrush to zřejmě stačit bude, ale jinak záleží na tom, kolik dá kompresor, kolik potřebuje pistole, jak je velká plocha... S větší nádrží a výkonnějším kompresorem chybu rozhodně neuděláš.
Datum: 23. ledna 2018 8:25
Jméno: Jakub
IP: uživatel19202
 Seso Jak jsou dlouhé tyto držáky? https://www.fichtlkramek.cz/nahled/drzak_stupacky_cz_487_488.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2018 16:33
 9cm
Datum: 22. ledna 2018 16:33
 fuha ja ted jsen nerozhodnej bud meri 9 a nebo 10 cm,,kolik potrebuejs draku?
Datum: 21. ledna 2018 22:12
 Zdravim zaujmalo by ma táto nádrž https://c1.staticflickr.com/9/8094/8568975324_2f400ceca4_b.jpg že či bola vyvinutá špecialne pre Babettu alebo je to nádrž z inej motorky ak ano tak z akej chcel by som ju zohnať.Prajem všetko dobre do nového roka.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2017 11:46
 Příjemné prožití vánočních svátků a spoustu naladěných motorů do nového roka přeje Standa Hrbek. Ať vám to lítá!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2017 11:33
Jméno: jawasss
IP: uživatel18459
 zdar, chci se zeptat jaká je slušná a rozumná hodinová sazba při provádění renovace motoru na pionýra (pařez, stadion), respektive jaká je rozumná cena za kompletní renovaci motoru stadion (včetně materiálu), čištění, leštění, prostě komplet go.
díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2017 9:04
Jméno: standa
IP: uživatel19230
 Rychlá zborka/rozborka fichtla s výměnou pár hovadin cca 500,- (tak 2 hoďky). Kompletní montáž a demontáž s výměnou ložisek,futer,gufer,kliky + usazení,vystředění,vymezení 1000,- (tak do 5 hodin) .... brutální stavy 1000+ a víc ..... řek bych tak 200 až 300 za hodinu.... stadion je primitivní,to máš za hoďku rozebraný a zas složený,tam neni moc co k řešení  maximálně tě zdrží ohřívání bloků výměna ložisek ... do času ztráveného na motoru počítám pracovní čas a ne všechen ztrávený,protože se jdeš taky vychcat,napít,najíst,cigáro,kafe,telefonáty,někde něco hledáš atd.... hlavně se dopředu pořádně domluvte co se na motoru má udělat,co se bude kupovat,vyměňovat,opravovat a kolik zhruba za práci ... on si každej myslí že přinese pelech,ty v něm vyměníš všechny střeva a v dílech to bude za litr a práce tak dvě stovky  pokud se bude jednat o GO + leštění tak si stanov extra částku za montáž a extra za kosmetiku. Jinak je to nevděčná práce něco někomu dělat,připrav se na to
Datum: 28. srpna 2017 9:04
|



|