Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: teritorids
IP: uživatel18757
 jen tak orientačně budou ve fichtl krámku někdy řetězové půlčlánky ? popř: kde se dají sehnat
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2016 16:17
 na primárním převodu se rozeta nenachází, tam je pouze 14z primární kolečko a 34 zubové lamely
Datum: 21. srpna 2016 16:17
Jméno: teritorids
IP: uživatel18757
 právě že mě jde o primární skusím to ještě vyřešit novou rozetou protože ta co tam mám tet je už hodně jetá a má ostré zuby - třeba výměna ten řetaž trochu našponuje
Datum: 21. srpna 2016 14:18
 fuha,, jestli na normalni seundar retez tak jo,, na primat se nedela,sesa
Datum: 21. srpna 2016 12:50
Jméno: Alík
IP: uživatel18795
 Čau lidi, dostal se mi do ruk výfuk hurikone a tak si bych ho tam chtěl zkusit nacpat. Výfuk nemá koncový tlumič, tak bych tam navaril vyletovou trubičku vnitřní průměr 16mm. A teď nevim jakou zvolit délku abych měl raději spodek než vršek.. v různých diskusich je délka kolem 30 cm ... co vy na to? Je lepší pro spodek delší, ne o kratší.. děkuji za odpovědi.. válec je 39.00 slícovaný a lehce rozsireny výfuk kanál, karbec Origo diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2016 10:31
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 jj tahle varianta funguje, a je to právě tím malým průměrem těla, ono když to spočítáš tak to i docela vychází. Jen by to chtělo ještě maličko delší tělo aby to mělo větší rozsah.
Datum: 19. srpna 2016 10:31
Jméno: standa
IP: uživatel18800
 Zatim se mi dobře jeví rezonanční výfuk vyrobený ze seriového vevařením zadního kuželu do prázdného výfuku. Ouzké tělo,velká délka a dlouhé kužely jedou i na upravených seriovkách. Sice to stratilo spodek,ale tak od 4000ot/min až do konce to tahne s tim že nárůst je plynulej ané jeden zátah od 7000ot/min do 1000ot/min. Ty ouzký vejfuky jedou docela pěkně. Teď ho budu testovat na 70ccm motoru protože se seriovym výfukem to odmítá "jet" ...
Datum: 19. srpna 2016 7:55
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Přesně, dělal jsme pokusy s různými typy rezonančních výfuků a ve finále pro cestování a jen mírně upravené válce je nejlepší obyčejný seriový výfuk. Hikone má totiž v základu velký objem na to aby fungovala proto ho naladíš vždycky jen na strašně úzké pásmo.
Datum: 18. srpna 2016 10:17
Jméno: standa
IP: uživatel18796
 Délku kolena musíš trefit. Postupně zkracuj po centimetru. Nějak to pojede,ale radši od toho nic nečekej,na seriovce většinou nefunguje vůbec. Naopak na fichtlcupovejch válcích co jedou na lehkym převodu a točí 10000ot/min se to vcelku naladit dá a dává slušný výsledky.
Datum: 18. srpna 2016 9:32
Jméno: klikovka2
IP: uživatel16049
 dobry den kde sezenu 5 rychlostni prevodovku na pionyra ? zaplatil bych dobře .
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2016 21:53
 Mám na prodej5Q
Datum: 06. září 2016 21:53
Jméno: klikovka2
IP: uživatel16049
 hledal sem ale marne pomuze nekdo ?
Datum: 17. srpna 2016 16:28
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 co třeba hledat....
Datum: 17. srpna 2016 9:23
Jméno: klikovka2
IP: uživatel16049
 prosím na neho kontakt ?
Datum: 16. srpna 2016 19:53
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 5q dělá pan Voves, příprav si 17-20 tis.
Datum: 16. srpna 2016 12:54
 Ahoj, chci se zeptat jestli nemáte někdo ty dva plechové kroužky mezi kterými je vloženo filcové těsnění pro utěsnění domečku náhonu tachometru na zadním kole 21?
Děkuji Dušan
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2016 9:45
 ahojte, na pionýrovi 20tce mám zajmavý problém, normálně jede dobře vše funguje, jediná vada je že když jedu na zařazenou kteroukoliv rychlost a mám přidaný plyn, tak je slyšet takový chrastivý zvuk- připadá mi že to jde od řetězového kolečka - náhon na řataz. pokud uberu plyn tak to nedělá, když jedu na neutrál tak to mírně chrastí,
Primární řetaz mám fungl nový takže tím to neni. sekundrání řetaz taky nový nový věnec rozety, nová ložiska v motoru i na rozetě. prostě už fakt nevím čím to je. za rady moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2016 21:53
 promární kolečko na klikovce jsem zkouše vyměnit a je to pořád to samé, spojkové kola samozřejmě mám zubama k sobě, řetaz prověšený neni, podle mě to neni vůbec v promárním převodu, to by se přece ten zvuk musel měnit podle otáček a ono je to pořád stejný. chrastivý zvuk to má i na neutrál ale je to eště zas jiné než když mám přidané na rychlost
Datum: 15. srpna 2016 21:53
Jméno: standa
IP: uživatel18777
 Záhada bermudského trojúhelníku. Primární kolečko má plný zuby,nejsou do oblouku ? Neni ten řetěz prověšenej až ke sloupku v karteru? Máš lamely zubama k sobě? Ty furt píšeš že máš všechno nový,ale to je taková nic neříkající informace ...
Datum: 07. srpna 2016 8:41
 napíšu jen moji zkušenost... chrastění se zvyšující s otáčkama... nakonec to byla povolená odkapová miska...
Datum: 06. srpna 2016 22:28
 tak dnes jsem sunkdal víko spojky, spojkový koš byl uplně utahlý, nevagloval, spojkové lamely jsou taky nové mezilamela nová, zkoušel jsem i různé spojkové koše a furt to samé. ted jsem to složil a na jedničku nechrastí nic a na dva a tři chrastí. tak mě teda řekni co to je?
Datum: 06. srpna 2016 18:43
Jméno: standa
IP: uživatel18776
 Asi tak. Ve chvíli kdy shodíš dekl tak okamžitě poznáš. Když chrastní řetěz tak je buď tak vytahanej že škrtá o sloupek (nemusí bejt ani vytahanej,stačej lamely s měkkýma zubama,který se vmáčknou hlouběji) a nebo už koš pluje na hřídeli s vůlí okolo půl centimetru. To poznáš okamžitě. Můj typ je jasně pod tímto deklem. Kde jinde taky ....
Datum: 06. srpna 2016 11:00
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Vypust olej ,sundej víko primáru a vyzkoušej to na stojanu.
Datum: 06. srpna 2016 8:17
Jméno: standa
IP: uživatel18776
 Máš sice novej primár,ale nepovolil se ti koš?
Datum: 06. srpna 2016 6:36
Jméno: cuckar5020
IP: uživatel16318
 Zdar ladiči, potřeboval bych poradit. Kdysi jsem si lehce upravoval válec: přepouštění origo, rozšířené a přečasované sání na 69mm, lehce rozšířený a přečasovaný výfuk na 28,3mm . Nedávno my přestal výkon a max. rychlost stačit, tak jsem sáhl po převrtaném origo karburátoru na 18,5mm. Výkon šel znatelně nahoru, ale stále jezdím stejně rychle jako sériovka (12/55 = cca 62km/h, jednou při přetočení z kopce 66km/h). Uvažuji, jestli neudělám výfuk širší a 27,3mm od hlavy, ale bojím se, že válec ztratí spodek (máme tu převážně kopce) a stále se nepřehoupne přes 7000ot a dál...... Mám ho přečasovat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2016 10:30
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 ono rovnat ty kartery sice jde, ale je to porod.. lepší někde sehnat pěkné párové, zatím to furt vyjde levněji než to obrábění
Datum: 09. srpna 2016 10:30
Jméno: standa
IP: uživatel18773
 Kartery lze proti sobě"vyrovnat" na přípravku a následně převrtat díry pro vodící pouzdra. A ty vyrobit nová (jiná-větší). Většinou to jde. Někdy to nejde. Ložiska to nevyřeší. Napřed bych řešil motor. Upravenej válec se seriovejma přefukama umí točit až 10000ot/min.
Datum: 03. srpna 2016 22:00
Jméno: cuckar5020
IP: uživatel16318
 Díky. Na kolik bych měl udělat to časovaní ? 35,5mm ? A ano, až teď sem to zjistil, že kartery jsou nepárové - šel by tento dopad napravit např ložisky c4 ? ( momentálně nemám další kartery ) Výfuk jsem vyměnil za 2. mustangácký a nastalo mírné zlepšení.
Datum: 03. srpna 2016 17:18
Jméno: standa
IP: uživatel18771
 Ztratíš spodek a na origo přefuky už je to "za hranou". Pokud máš problém s přetočením přes 7000ot/min bude špatný spodek motoru - nepárové kartery. Tak jak to máš (pokud je to udělané dobře) to musí točit aspoň 8000ot/min. Někdy brzdí doutník,lepší výfuk mustang.
Datum: 03. srpna 2016 9:08
Jméno: jawass
IP: uživatel18459
 dnes jsem poprvé nastartoval motor po go - pionýra. běží krásně nic nezvoní krásně pravidelně běží, jediné co dělá, že když běží na volnoběch, tak je od motoru slyšet takový hučivý zvuk - něco jako když běží větřák takový zvuk. Nevíte co to může být? vzdálenost cívek od magneta mám nastavené takže tím to neni. na motor jsem dával nové pístní kroužky.
Nevíte co může ten hučivý zvuk způsobovat? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2016 16:42
Jméno: standa
IP: uživatel18770
 Nepodfukuje hlava či svíčka ? Nepíská kladívko na vačce? Nový kroužky mohou šustit. Muže bejt moc zatlačený gufero do karteru a šmejká ho ložisko. Těžko říct.
Datum: 02. srpna 2016 16:42
Jméno: jawasss
IP: uživatel18459
 zdar, chci se zeptat, když jsem udělal go motoru (ložiska, převodovka, těsnění, klikovka) a válec jsem nevybrušoval - byl už dříve a je zajetý, Tak se ptám zda se takový motor nějak zajíždí, nebo co vše obnáší správné zaběhnutí motoru a jak dlouho to trvá, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2016 6:34
Jméno: standa
IP: uživatel18765
 Nic nezajížděj... neni důvod
Datum: 30. července 2016 6:34
 Opět zdravím příznivce Jawy 21 a prosím o pomoc s poskládáním hlavy řízení. Víte někdo jak mám mají být správně ty matice na krku? Katalog píše, že by tam měly být tři. Děkuji Dušan
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2016 13:06
Jméno: DusanMacek
IP: uživatel18764
 Děkuji za informace podivam se na 23. Velký plech mám s lištama.
Datum: 29. července 2016 13:06
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ono je totiž taky víc druhů horních brejlí! Pro složení, které jsem popsal potřebuješ takový, aby vnitřní průměr díry v ose otáčení odpovídal osazení na maticích... mám to tak na 20 i 21,,, na 555 jsou brejle s dírou odpovídající průměru trubky krku řízení, s jiným složením nemám zkušenosti,,, zkus si nají katalog na mustanga, tam by to mělo bejt trochu jinak, a možná tak i na novějších 21... máš s hranatým podsedlovým plechem bez Al lišt?
Datum: 28. července 2016 16:45
 Děkuji za pomoc, vše šlo dle tvého návodu hladce až do chvíle, kdy jsem nasadil horní brýle. Na horních brýlích je zespoda kroužek, do kterého zapadne příruba matky. Na horní části brýlí jsou výstupky, které zapadají do drážek na krku řízení a matice s osazením nezapadne jako ta spodní. Souhlasím s tvým názorem, který je logický dle katalógu, ale v případě matic s osazením, je tato cesta nereálná. Dušan
Datum: 27. července 2016 22:46
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 je to denoduchý, první jde miska ložiska, na to matice s osazením směrem nahoru (touhle maticí dotáhneš citovkou ložisko, ale bacha, nesmí bejt volný ale ani přetažený!), na osazení přijdou vtchní brejle, nad brejle opět matice s osazením směrem dolu do brejlí a na to dle katalogu ještě jedna kontramatice
Datum: 26. července 2016 16:33
 Zdravím fandy Jawa 21. Poraďte mi někdo jak je to s barvou lemovky kolem otvorů (kohoutek a sytič) a na stranách prsiček. Dává se na všechno jen šedá nebo je to kombinace šedá a černá? Děkuji Dušan
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2016 7:23
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Dle mého se hodí ke světlým barvám šedá a k tmavé barvě černá.
Datum: 23. července 2016 7:23
Jméno: jawasss
IP: uživatel18459
 Zdar, dnes jsem kupoval nový píst na pinýra, chtěl jsem český almet, ale to mi řekli že na pionýra neni a dali mi jakousi ambiku- je to indická značka. Tak se chcu zeptat jestli je to aspon trochu kvalitni a bez problému to stím jezdí nebo je to zmetek - myslím materiálově. Kde se dá případně zehnat český píst almet. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2016 9:20
Jméno: standa
IP: uživatel18771
 Mám výbornou zkušenost s těma lehkýma maďarskýma odlitkama co prodává FK. Almet stejně jako třeba maďarská Berta jsou z plnýho odlitku. Mě se třeba stalo,že se mi píst z plnýho odlitku přidíral v otáčkách nad 9000ot/min. Ten lehkej to nedělá. Přitom ty plný jsou kovaný a ten lehkej je odlejvanej. Kovaný by měli bejt lepší,ale pro mý potřeby je lepší ten odlejvanej. Těžko říct proč. Do 3 kroužků bych nešel už jen z toho důvodu,že třetí kroužek jezdí do sání,které je cca 27mm široké (po odečtení radiusů asi 25mm),bezpečná šířka kanálu pro litinový kroužek bez rádiusu je 23mm. Proto strašně moc motorů jezdilo se zlomenym třetím kroužkem. Podle mě tam dali 3KR písty,protože jich měli po j05 strašně moc udělanejch dopředu,ale ta j21 už má sání jiank jak j05. Všimni si,jak všechny válce,který jezdili na 3kr pístech mají neskutečně okopanou horní hranu sacího kanálu. Kdybys chtěl udělat pěknej píst na zakázku z odlitku Almet tak se obrať na firmu MOTO-PÍSTY.CZ ,je to eshop na písty dcery p.Baška z Třebechovic. Maj jak lehký tak Almeťácký odlitky. Za výrobu pístu nechtějí extra ranec.
Datum: 03. srpna 2016 9:20
Jméno: jawasss
IP: uživatel18459
 To je mi všechno jasné, taky jsem se už motoru i autových hodně nadělal. Mě nešlo o to že bych řešil nějakých 180 korun, ale o to že nový kvalitní píst dělá problém sehnat. Nakonec se mi podařilo sehnat píst uloženku za 350kč akorat to byl jen 2 kruháč a já chtěl 3 kruhy, pač jsem chtěl udělat motor naprosto podle originálu - takový experiment. Já totiš moc nevěřím ani těm madarum- já si nechávam dělat na zakazku písty od almetu, ale ted na to nebyl čas.
Datum: 03. srpna 2016 8:25
Jméno: standa
IP: uživatel18770
 Sorry přehlíd jsem novou odpověď. Jak má píst rýhu (z 99%zepředu) vždy to bylo způsobeno nějakou deformací. Mužou být natlačené drážky pro kroužky a kroužek se nemuže volně hýbat. Zprvu to bude ok,ale přinejmenšim se začne v drážce zapékat,eventuelně přidírat. Jo taky jsem to párkrát udělal a mužu říct,že to moc nefunguje... pro mě je píst otázkou 145 korun,absolutně se takovejma kravinama už nezabejvam. Je to potřeba ,koupim jinej ... neřešim ... zvoní ojnice,koupim jinou,necham přelisovat. Vidim ve válci drápance a rantl,necham vybrousit,vůbec se nezabejvam tim,jestli to novej píst a nebo kroužky vyřeší,jde na výbrus... protože dělam motory víc ostatnim lidem jak sobě,tak si takovou ambiku nedovolim koupit. Nedovolim si koupit nic,o čem nejsem přesvědčenej,že je to víc než dobrý. Cenu nezkoumam. Radši koupim dražší osvědčenej píst a kroužky za 3 kila než nejistýho indiána za 180,- .... asi tak ... to je jako v autě. Po letech jsem zjistil,že nemá význam měnit jeden čep,silentblok,vstřik atd ... dojedu to a pak to vemu z gruntu všechno ... pak jak začne někde něco zlobit,vim,čim to neni. U pio jsou to navíc všechno korunový a stokorunový položky,go motoru do trojky ...
Datum: 02. srpna 2016 16:17
Jméno: jawasss
IP: uživatel18459
 Stando: Chci vědět čemu podle tebe ta malá podélná rýha může vadit - těsnost stejně zajištují kroužky, jediné co možná kvůli tomu hůř těsní jsou přefuky, ale na to má stejně větší vliv podtlak. Já myslel že by byl originál lepší i s tou rýhou, přecejenom tam vím že je to kvalitní materiál a nemůže se třeba roztáhnout a zadřít. díky za odpověd
Datum: 22. července 2016 7:59
Jméno: Honza
IP: uživatel18753
 Ta ambika to je vlastně celá pístní sada jeden u nás jí ma v mustangu a najel s tím už 20tis bez prdele že když se nadstavoval předstih tak válec už má slušnou hranku co sem se díval a ještě jezdí na ojnici VM a šlaoe mu to teď už to zvoní tem motor drobet se mi zdá že tam něco poklepkává ale má opravdu 20tis za sebou s mogulem TS
Datum: 20. července 2016 17:07
Jméno: standa
IP: uživatel18751
 Ambiku
Datum: 20. července 2016 6:22
Jméno: jawass
IP: uživatel18459
 a tady je to co za značku? je teda pravda že almet do pionýru písty nedělá? mám eště píst původní na tom je ale malá rýha dlouhá asi 3,5cm je teda lepší dát do motoru origo stou rýhou nebo nový ambiku? díky
Datum: 19. července 2016 16:37
Jméno: standa
IP: uživatel18751
 Jestli chceš hodně dobrej píst tak ho kup tady. Ambiku neznam,ale už ta cena mi od koupě odradila,nikomu bych to do motoru nedal. On asi úplně špatnej nebude,ale v indii je ve firmách výstupní kontrola nulová,takže pustěj i zmetky ...
Datum: 19. července 2016 16:32
 Zdar draci, mám na vás dotaz. Dnes jsem byl v práci na mé 21. Je po mé "amaterské" renovaci, Motor po GO prostě komplet pionýr. Jede něco kolem 65 až 70 km/h ( s větrem v zádech)  . Tak jsem se chtěl zeptat jakou by jste mi doporučili úupravu aby byl pionýr svižnější a jel o něco lépe... nepotřebuji žadnou raketu ale prostě aby to jelo o něco lépe. V první řadě přemýšlím o bezkontaktním zapalováním a dál nevím.... Budu rád za každé rady a nápady díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2016 16:26
 Super děkuji moc, napíšu vám E-mail.
Datum: 17. července 2016 16:26
 Jestli na to nepospícháš,tak bych ti udělal lehkou úpravu válce. Pokud máš zájem napiš mi na mail. Dopředu předesílám,že přes léto nemám zrovna moc času.
Datum: 16. července 2016 17:10
 Vím vím ale na tu cestu do práce to bude spolehlivější a líp svítit
Datum: 16. července 2016 15:14
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Bezkontakt ti na výkonu nepřidá nic. K výkonu ti pomůže třeba úprava válce.
Datum: 14. července 2016 9:02
 Nazdárek, vážení prosím o rozumné řešení. Dal jsem dokupy jawu 23, motor po go vč. výbrusu a začal jsem na něm dojíždět do zaměstnání - 15 km do kopce ( na oněch 15 km vystoupám o 360 m, to jen tak pro představu). Už nejsem patnáctiletej mladík a nepotřebuji lítat na fichtlu 80 a stavět ho na zadní, ale přesto mě zajímá, jaké rozumné úpravy "do síly" by jste mi tu poradili. Jinými slovy, nechci se táhnout 20 km/h, chci, aby ta cesta trošku odsejpala, ale na druhou stranu nechci co půl roku měnit ložiska, automat, apd. Předem děkuji za reakce.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2016 23:18
 Omlouvám se,zapoměl jsem na hlavičku. Ozvi se mi na mail a dáme to dohromady. Standa
Datum: 08. července 2016 23:18
 Stando, budu rád za pomoc. Ušetří mi to čas, kterýho mám fakt málo  . Je možno se spojit jiným způsobem? FB, mejl? ... a můžeme to rozjet.
Datum: 08. července 2016 16:23
Jméno: standa
IP: uživatel18733
 Ahoj. Dá se upravit válec a hlava,dá se udělat větší vrtání válce. Lze osadit větším karburátorem. Je to obsáhlejší téma. Kdybys potřeboval,mohu ti válec vhodně upravit a pomohu ti s ostatníma věcma.
Datum: 08. července 2016 9:54
Jméno: Pavel
IP: uživatel18724
 Zdar znalci! Už dlouho na fekalu nejezdim a ted se mi rodi v hlavě takovej napad chtel bych pořídit mustanga a trochu ho vylepšit. GO motoru je samozřejmostí ale pak? Co říkáte na: VÁLEC 40MM+ TRYSKA 72? + OTEVŘENÝ FILTR + VÝVUK DVOUKOMOROVÁK SIMSON??? Diky za rady a tipy neni to na žádné zavody jen tak aby to jelo trochu líp
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2016 15:32
 Ozvi se,udělam ti rozumnej válec na seriovku. Kombinace co jsi vyjmenoval moc nepojede. Pokud ti jde o zvuk,tak se dá předělat hikone. Otevřenej filtr není moc vhodný. Origo box jede víc. Je to na tobě co bys chtěl. Origo komponenty (výfuk mustang) umí na mých válcích přes 8000ot/min.
Datum: 26. června 2016 15:32
 kombinace co jsi vyjmenobal bohužel pojede hůře než sériový pincek
Datum: 25. června 2016 21:24
 Zdar draci,
mám dotaz, mají řídítka na Jawu 50/21 ( vlaštovky, novější typ ), být v krčku nahnutý jako na řidiče ? viz foto
http://imageshack.cz/images/2016/06/24/WP_20160624_21_44_04_Pro.jpg
díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2016 8:32
 Ja mam všechny originali trochu prihnute....
Datum: 27. června 2016 8:32
 díky, přišlo mi to divný, páč ty původní co mám jsou rovné, poté jsem koupil repliku ( která měla na prd díry na přepínač a páčky a byly také rovné a nyní jsem sehnal jinou repliku a překvapilo mě, že jsou nakloněné
Datum: 25. června 2016 10:12
 Ano prosím
Datum: 25. června 2016 9:41
 Zdar fichtlaři, chci si na tereňáka dopředu naplíst 19" ráfek ze stadiona. Řeším ale 2 věci. 1)Bude stadioňáckej ráfek dost pevnej a snese jízdu terénem, skoky, a podobný věci 2)Jestli to už někdo tady dělal,jak dlouhý špice budu potřebovat na napletení na fichtláckej buben? Díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2016 20:22
Jméno: standa
IP: uživatel18726
 No a co teda rovnou použít ráfek z krosky ?
Datum: 29. června 2016 20:22
 Ráfek z dvoukoláku už mi taky někdo radil, ale nikde se mi nepodařilo zjistit kde by se dal koupit novej. Jinak by měl pasovat. Údajně pevnostně stačí i ze stadiona. Teď ale spíš řeším jak dlouhý špice budu potřebovat. Nevěděl by teda někdo délku těch špic? Každopádně díky za názory 😉
Datum: 25. června 2016 20:56
Jméno: pedros
IP: uživatel16168
 Možná to zní blbě , ale co zkusit ráfek ze starý káry?je to 19 a je širší a pevnější než u stadiona ,ovšem jestli vyjde s dírama to nevím
Datum: 25. června 2016 20:44
 Takhle to zní super, ale pravě ten 18" drapák je problém. Nikde jsem nenašel přední a zadní je nejužší 100mm. Měl jsem v úmyslu obout na to gumu co se dává na 80ky krosky a tam je ráfek 1,4". Na Stadiona 23 je 1,35" širokej takže celý by to mělo krásně pasovat. Jedině ta pevnost a tos mě moc nepotěšil. Ale díky za nápad.
Datum: 24. června 2016 11:30
Jméno: standa
IP: uživatel18722
 A co jít cestou nejmenšího odporu??? Ráfky 18" jako měla Jawa 90. Dráty jsou jasný (jawa 90),špice jsou jasný (jawa 90),výplet stejnýho typu,bubny stejný, nikde v ničem problém. Stadioňáckj ráfek mi přijde křehkej na krosku. Navíc ten ouzkej profil ? To asi ne. Gumy 18" snad problém nebudou....
Datum: 24. června 2016 11:14
Posl.aktualizace: 21. června 2016 19:32
Jméno: jirka
IP: uživatel18115
 Taky jsem zvědav, jak se to bude vyvíjet... Jen houšť a větší kapky!
Datum: 21. června 2016 19:32
Jméno: Standa
IP: uživatel18717
 Nechal jsem se tím inspirovat někde jinde  Vše funguje,jen to zatím "nejede" .... ve fázi jedna pio karbec neuspěl... musím nějak vyrobit,upravit kolínko na 19mm Dellorto... a dost možná tam bude muset jít delší píst t Hondy MB80 , to časování simsona mi moc nevyhovuje. Dellorto ukáže co se bude dít dál.
Datum: 21. června 2016 14:08
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Super práce, také držím palce. Ať se ti to podaří naladit a hlavně ať ten kroužek u sání vydrží.
Datum: 21. června 2016 12:05
 Zdar vypada to dobře jsem zvědav jak to poleti. Držim ti palce,tak dej pak pruběžně info a at se daři.
Datum: 18. června 2016 20:22
Jméno: jawasss
IP: uživatel18459
 zdar, mám dotaz ale nejde s prominutím o jawu, chci se zeptat jaké mají být ložiska na klikovkce na romet pony, nemyslím rozměry, to vím, jde mi o to jestli tam mají být c3 nebo obyčejné, na starých ložiskách totiš neni napsané že jsou c3, ale to jsou ještě původní polské. Podle mě by tam měly být c3 nebo můžou být i obyčejné?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2016 15:07
Jméno: standa
IP: uživatel18711
 Pokud je to pomaloběžný jako pio (a to bude) tak stačej C3. Do hodně otáčkovýho horkýho motoru by byly C4. Obyčejný rozhodně ne.
Datum: 16. června 2016 15:07
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 s C3 nic nezkazíš, resp. obyč se ti můžou přidírat...
Datum: 16. června 2016 13:27
Jméno: Specny
IP: uživatel18706
 Dobrý den , pottebuji se zeptat ohledne rozety s 75 zubama na pincka, je tahle rozeta spise na cross nebo uprava na silnici ? a pujde motor s tim do vetsich otacek nebo ,jak bude podana ta sila v tomhle priprade ? díkky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2016 10:52
 jedine na teren a kopce, pac tohle ma obrouvskou silu ale strasne pomale to pojede i na trojku a nebo pro draky co vazi 140kg
Datum: 08. června 2016 10:52
Jméno: jawasss
IP: uživatel18459
Posl.aktualizace: 18. srpna 2016 15:34
Jméno: J
IP: uživatel18797
 Já jezdím jedině na mogul TS nebo Madit M2T a no problém
Datum: 18. srpna 2016 15:34
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Nedávno se rozdíly mezi oleji vcelku vědecky řešily na jwm a paradoxně se jako vhodné jeví oleje typu M2T a TS  Závěr byl takový, že většina olejů, které nehulí, mají viskozitu cca SAE20 a teplotu vznícení 80-120°C (Lavio, Motul 510, Mogul TSF, ...). Tyto oleje jsou řidší (předředěné) i kvůli oddělenému mazání a při premixu (olej do benzínu) by se mělo dávat oleje více . Oleje typu M6AD, M2T a TS kouří víc, ale mají viskozitu SAE40 a teplotu vznícení kolem 250°C. tj. olej neshoří, projde motorem až do výfuku a hulí. Ale maže  Pro zajímavost Motul 800 RoadRacing, teplota vznícení 270°C a viskozita SAE50, pouze pro premix, nicméně z pohledu ceny pro fichtla nevhodné. V Jičíněvsi u Havelky mi pokaždé zdůrazňují, ať neblbnu a ať klidně mažu M2T apod, že dříve jim chodily válce sice vyběhané, ale nezadřené. Kdežto dnes jsou kvůli "lepším" olejům nevyběhané, ale zadřené  A Pavel Suchý objel většinu světa na 4T olej a motorka je v pořádku. Jen je pak lepší jezdit jako první...
Datum: 09. června 2016 16:41
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 dávám TS, protože je hustej a líp vymezuje jawácký vůle,,, možná je to placebo, ale ty motory se mi zdají tišší, než s TSF,,, je ale fakt, že TS víc hulí...
Datum: 08. června 2016 20:31
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 ale jinak oba oleje co si uvedl ti to bez problémů namažou. TSF dávám proto, že tolik nekarbonuje a je to olej udělaný přímo pro Jawácké motory na míru.
Datum: 08. června 2016 8:28
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 šel bych do Mogul TSF ideální poměr cena/výkon
Datum: 08. června 2016 8:19
|



|