|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: marian
IP: uživatel19214
 Ahoj, nemáte niekto odskúšaný spôsob ako znížiť hladinu na karburátore Amal - Arreche ? Iná ihla, či niečo k plaváku prilepiť?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2017 20:11
Jméno: standa
IP: uživatel19217
 Tak menší trysku. Značení trysek u amalu neznám. A nebo šroubem přidej vzduch... víc možností neni ...
Datum: 16. srpna 2017 20:11
Jméno: Marian
IP: uživatel19215
 Ide o tento karburátor http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karburator_amal_21.html plavák je celoplastový o rovno v ňom osadená ihla. Volnobežná tryska je 20 takže uberať už nie je moc z čoho, HT je 85 , tam by sa asi hodila cca 80. Mám na tom nahodený origo filter no nie v airboxe, ale na plastovom kolene 50 mm. Ide to celkom obstojne, ale sviečka je dosť tmavá, no po zavretí benzínu to ešte badateľne ožije. Myslím si, že origo papierák má dobrú priechodnosť, alebo nie a skúšať tam dať molitan?
Datum: 14. srpna 2017 23:35
Jméno: standa
IP: uživatel15726
 Vždycky se řikalo u takovýhleho karbecu na hladinu nešahej nebo to rozvrtáš a už to nedáš dohromady  dal bych menší volnoběžnou trysku... jinak asi přihnout plíšek u osičky ... zřejmně nahoru ... arreche neznám,odvozuji od dellorta...
Datum: 14. srpna 2017 17:25
 Zdravim borci, ČZ 125/476 - 175/477\r\nMám dotaz, jak velký problém je udělat ze 125 motoru 175 ?\r\nVálec, hlava, klika ? Nebo jsou jiné i kartery a převodovka ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2017 13:18
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 Valec, hlava, pist (krouzky...), karburator (175 ma 26mm). Kartery jsou stejne, prevodovka taky. Jen se lisi jeste sek. kolecko. 175 ma 16 zubu a diky tomu i ten snek k tachometru.
Datum: 04. srpna 2017 13:18
Posl.aktualizace: 28. července 2017 15:22
Jméno: mustaf10
IP: uživatel16049
 SESo kdy budes mit k mani zadni nosic bily na pio ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2017 22:42
 napis mi meil draku
Datum: 28. července 2017 22:42
Jméno: standa
IP: uživatel19192
 A protože ti pak vznikne trochu fuka pod sedlem tak rovnou mužeš udělat i cipant na zámek na sedlo ...
Datum: 27. července 2017 13:40
Jméno: standa
IP: uživatel19192
 Tak si ho udělej ne. Žádná věda,jen to přesně ohnout a navrtat a nebo svařit... a mužeš si ho rozměrově a tvarově vymazlit jak potřebuješ ...
Datum: 27. července 2017 13:38
Jméno: mustaf10
IP: uživatel16049
 tak kdybys nasel nekde valet se jeden , byl bych rad mnel bych zajem
Datum: 27. července 2017 11:57
 vubec to nechci rict ale uz zadne nosice asi nebudou, ja jich musim vzdy udelat tolik ze je prodavvam 4 roky,, sorac
Datum: 27. července 2017 7:04
 Zdar fichtlaři a hlavně tuneři. Drobná informace. Pokud se rozhodnete pro VAPE ve verzi CROSS, tedy bez světelných cívek, tak mějte ne paměti, že jiskru to hází zcela jinde než je uvedeno v návodu. Odhadem o cca 20° za ryskou. Pokusím se změřit přesněji. Každopadně chce to stroboskop na nastavení. Původně jsem myslel, že mám vadný kus, ale i druhé co mám se chová obdobně. Ověřoval jsem to i u dalších borců a rovněž mi potvrdili tuto zkušenost.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2017 8:35
 Zdar, chci se zeptat zda je něco podle čeho bezpečně poznám zda se jedná o motor na stadion s11, s22 nebo s23? prostě čistě jen podle holých motorů s víky a válci.
díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2017 21:22
 karbec na s22 má 14mm difuzor, 05 má 15mm
Datum: 20. června 2017 21:22
 a ještě bych potřeboval vědět zda karubrátor na s22 je stejný jako na jawu 05?
Datum: 20. června 2017 14:24
 díky, ještě nevíš jestli zapalování (magnet je totožný na všechny typy)?
Datum: 20. června 2017 13:05
Jméno: standa
IP: uživatel19157
 Zdar. Bloky pro S11 maj vybrání pro zapuštění karburátoru (vajíčko) dovnitř. S22 má místo díry rovnou placku. Motor S23 by podle všeho měl být totožný s S22. Typ S23 je tak vzácný že u čehokoliv nazvanýho S23 bych se obával,že je to jakási "replika" či podvrh. Ono je totiž 80% dílů totožných. Viděl jsem velmi povedené "falešné" S23. Hezká práce. Jen to bylo vyrobený z S22 + replik dílů na S23. Za 40 hezký,ale za 80 nesmysl...
Datum: 20. června 2017 7:27
 Zdravím, měl bych dotaz na ladiče válcaře.  Chlapi co vás vede k tomu, že děláte výfukovej kanál do tvaru hříbku? Nehledejte v tom žádnej hejt, spíš bych chtěl pochopit proč a něco se přiučit. Z logiky co nejsnazšího vybíháni kroužku z kanálu bych řekl, že by se měl kanál směrem k dolní hraně nějak plynule zužovat a to náhlý zúžení u hříbkovýho tvaru by mělo kroužek žrát víc, než kdyby se postupně z vrchu zužoval. Na druhou stranu mě napadá, jestli tam nehraje roli to, že v dolní části kanálu jede kroužek současně i přes přefuky a mohl by se v tom výfuku víc kousat. Klidně mě v té mé teorii opravte. Pročítal jsem různou literaturu (Jennings, Blair, ...), hledal jsem na internetu a nic kloudnýho jsem nenašel. Navíc jsem snad krom pionýra takovej tvar kanálu neviděl. Dík moc, Kuba
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2017 17:48
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 správně. Musel bych mít sání asi na 120° aby bylo zavřený a zároven propojený přefuk s výfukem.
Datum: 20. června 2017 17:48
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 ale je fakt, že v době kdy by se to propojilo máš ještě otevřený sání.
Datum: 20. června 2017 9:51
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 ale možná ta fotka zkresluje jak je focena pod úhlem
Datum: 20. června 2017 9:48
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 propojí se ti to vybráním pro čep
Datum: 20. června 2017 9:46
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 marquee: nebudu tu psát proč propojením přefuku s pomocnými okny nemůžu ztratit spodní tlak, ale dám ti sem pár čísel a možná na to příjdeš. Kompresní výška pístu 28mm, čep 14.1mm,
Datum: 19. června 2017 22:42
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Je to víc načasovaný symetrák, takže spodní tlak tam žádnej není dokud se neotevřou přefuky
Datum: 19. června 2017 22:09
Jméno: standa
IP: uživatel19156
 Rozměry v kterých se pohybujete se já ani neodvažuju rozmýšlet. Mý akce končej přes 160 stupňů na výfuku protože jedu "seriovky".Různě jsem tu a tam něco tvořil,něco se povedlo,něco bylo supr,něco horší,ale ten solo kanál mi z toho zatim vychází nejlíp. Zčásti i proto,že nechci chodit přes 26mm výstup z válce na koleno. Na druhou stranu mi poslední testy "cestovního" 3K přesvědčily,že není proč se vyhýbat 29mm kolenu. EVO 2 chci na stejnym časování roztahnout na doraz únosnosti kroužku,nemužu vyloučit ani pomocný dirky,ale rozhodně nechci řešit propojení přes čep,takže uvidim co a jak bude vycházet. Holt seriovka. Origo karbec 9500ot/min dává,tak zkusíme jestli půjde přes 10
Datum: 19. června 2017 18:58
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Jinak k tomu hříbku. Ono to má několik pro a proti. Ono mít výfuk ve spodní části široký také není úplně dobré. Hříbek s patřičným rádiusem kroužky nežere. Musí se vědět jak to udělat. Tam jde o rychlou ztrátu tlaku při začátku otvírání kanálu. V dolní části už to není tolik potřeba. Zároveň větší styčná plochy mezi pístem (kroužkem) a vložkou umožňuje lepší převod tepla ze dna pístu, což má taky něco do sebe. Další proměnnou je vzdálenost přefuků a výfuku. Pomocná okénka taky nemají válce většinou až ke spodní hraně. Jde taky o to jaký má mít válec průběh točivého momentu.
Datum: 19. června 2017 16:09
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Takhle provedená pomocná okna už spojují přes čep výfuk a přefuk, ztráciš spodní tlak dřiv než se otevřou přefuky.
Datum: 19. června 2017 15:57
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 http://img23.rajce.idnes.cz/d2303/13/13690/13690031_2bd10769c1d31fd8709d0e9b79e6e53b/images/99999.jpg?ver=0
Datum: 18. června 2017 8:50
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Kdybych ho ale udělal užší, tak bude mít menší výkon a válec v pomocnýma okýnkama by byl tedy lepší. Jinak na novým válci z originál vložky mam výfuk široký už jen 28 mm a ještě pomocný okýnka a nejede to. http://fajntom.rajce.idnes.cz/Foto/#99999.jpg
Jeden vélký kanál je vhodný na seriovky, u výkonejších válců bych ho nedělal, pokud to neni v pravidlech.
Datum: 18. června 2017 8:49
Jméno: standa
IP: uživatel19154
 Co jsem viděl fotky tak to chápu.. 27mm je maxx a rozhodně ne pro něco vytrvalostního. Dlouhoběžky dělam max 25mm. U širokých to žere kroužek i vložku. To je jasný.
Datum: 17. června 2017 22:06
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 také mam vyzkoušeno obojí. Válce se zhruba stejným výkonem a stejnýma otáčkama. U válce s pomocnýma okýnkama nebyl žádný problém. U jednoho velkýho kanálu taky žádnej problém, jen kroužek vydrží míň a vložka nad výfukem se vydírá.
Datum: 17. června 2017 21:00
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Zdar. Mám vyzkoušeno obojí. každopádně válec s pomocnejma okynkama se neosvědčil. Potom jsem udělal druhej válec s tvarem radoby hříbku ale jen jsem rozšířil vrch výfukáče na každou stranu o 2 mm kulatým pilnikem o pruměru 4 mm plus k tomu přiměřeně sání a jede to překvapivě dobře. Takže dávám za pravdu Standovi že pomocný okna jsou blbost a mírnej hříbek neuškodí a jede.
Datum: 17. června 2017 15:18
Jméno: standa
IP: uživatel17840
 A když už bychom řešili ty tvary,tak tvar vysloveně hříbku se mi taky zdá takový špatný. To by mělo ostrý hrany pod kloboukem a trpělo by to na neduhy tebou popsané. Víc by se mi líbilo takové slovo hruška. Nízká široká hruška. A nebo třeba meloun na kýbli. U stadionu zas úžasně funguje macatej rugbyovej míč. Někdy je dobrá i taková jahoda (samozřejmně utržená ze šťopky nahoře) a nebo prostě zaoblenej květináč jako je u seriovky. Někdy je dobrá i basa od piva s kulatejma rohama. Tvary jsou různý. Co píše odborná literatura o těchto zmíněných ? Třeba ten meloun na kýbli dávám do seriovek s tim,že kýbl leží až několik milimetrů pod přefukama. A takovej meloun bez kýble je někdy taky pecka
Datum: 16. června 2017 21:03
Jméno: standa
IP: uživatel17840
 Ano Tom má zčásti pravdu,je to jednodušší na výrobu. Na druhou stranu mi nikdo nepřesvědčí o tom,že výfukový plyny "naskáčou" líp do jakýchsi 6mm direk vedle relativně úzkého sólo kanálu než do pořádného bezpečně širokého kanálu. To zas nebere moje hlava. Navíc je známo že se to tam napejká a kurví to kroužek. Čistě hříbek nepreferuju,u válce do ořežplechů si dam práci s kompletní úpravou výfukovýho kanálu,ale preferuju široký solo výfukový kanál. Jezdí mi toho po republice dost,dokonce i vytrvalostní závody 12,18,24 hodin a vše drží,spotřeba kroužků se nekoná,výdrž perfektní. Řadu let to funguje takže mi ani nikdy nenapadlo dělat 22-23mm širokej výfukovej kanál a vedle něj dělatnějaký dirky... i z pohledu funkce výfuku mi přijde snazší procpat zpětnou vlnu jednim pořádnym kanálem než aby se to cpalo někam do boku do direk... študovanej inženýr nejsem,používam selskej rozum a kupeckou matematiku. Věřim že u nějaký 250ccm motorky budou mít pomocný vejfukový okna o velikosti malíčku význam. Vim o válcích který to maj udělaný hezky a smysluplně a naopak u jiných mi to přijde jak designový doplněk,který má ukázat,jak moc byla výroba válce "pracná a sofistikovaná". Co má toto téma sledovat? Muj názor máš. Zakládá se na mnohaleté zkušenosti. U odborné literatury si povšimni jakými motory se převážně zmínění páni zabývají. Četl jsem je taky. Dlouho tu bylo mrtvo,tak aspoň oživení
Datum: 16. června 2017 19:21
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Taky jsem se na tím dřív zamyslel a dospěl jsem k názoru, že to je kvůli usnadnění výroby. Je jednodušší rozjed kanál frezou o kousek nahoru, do stran a spodek nechat původní, než upravovat i předchod do užší spodní části. Plocha kanálu nad přefukama má větší význam než pod nima, takže se stím ladiči nechtěji moc dělat
Datum: 16. června 2017 17:20
 Potřebuju poradit mám lakovat rám na pincka barvou vyjde to cca na 200 kč nebo mám rám poslat na komxit cena cca 2000kč podle mě je lepší ten lak jelikož je levnějši a skoro stejný akorát se bujím odření
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2017 14:32
Jméno: standa
IP: uživatel19146
 Ano,jde to stříknout za pár stovek. Určitě bych rám nechal opískovat,pod to nějakou základovku nebo plnič,nerovnosti vybrousit ,případně znova přestříknout základem a pak takový 2 vrstvy laku. Je to rám,tak bych se s tim moc nemazal,jen to co je vidět ať je hezký. Když to uděláš pořádně tak to bude za pár stovek. Otázka je,jestli to umíš? Dopředu říkám sprejem ne. To se na to rovnou vykašli... Mě lakoval celý pio kámoš co fakt umí stříkat. Udělal se pěkně na čisto podklad (něco opískovat,vybrousit,vykytovat,plnič atd) ,na to 2 vrstvy blbý syntetiky a za úplně směšný peníze krásnej fichtl. Nejvíc udělá to,jak moc pečlivě uděláš podklad a zda ten co stříká umí (aby se to slejvalo,nestejkalo atd..) ... bacha na mouchy a na prach
Datum: 05. června 2017 14:32
 za 1. : 2000 za komax pio rámu je strašně moc, za to má člověk celýho mustanga v komaxu  a za 2.  ři vypíkání to vzdává gumový uložení kyvky, tak je s tím potřeba počítat  a poškrábání...to už záleží na tvých rukách, i komax jde škrábnout a dvousložkovej akryl je docela tvrdej taky...
Datum: 04. června 2017 21:32
Jméno: jawasss
IP: uživatel18459
 zdar, dělám renovaci jawy 555 z roku 1961, byl přetřen několika vrstvami barev, jediné co se mi podařilo zjistit že nádrž byla původně tyrkysově zelené. Vím však že tyrkysově zelené se dělali dvě varianty jedna že byl celý jednobarevný a druhá že měl masku a vidlice na bílo šedou. Tak se ptám zda někdo neví zda v roce 1961 se dělali spíše v provedení tyrkysově zelené jednobarevní nebo kombinovaní
díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2017 6:32
Jméno: standa
IP: uživatel19137
 Dvoubarevný byly s spíš s revmaplechama.
Datum: 29. května 2017 6:32
 Hoj ,O kolik nejlepe zkrátit vyf. koleno u stadiona S11 k dosažení nejlepšího pruběhu vykonu ? (s vyfukem s22)
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2017 21:49
Jméno: standa
IP: uživatel19128
 To záleží na tom,jakej je motor. U seriovky se snad nezkracuej.....
Datum: 15. května 2017 21:49
Jméno: cezeta22
IP: uživatel18608
 Ahoj, jezdíte někdo na seriaku rychlej 3 Q 17/21 ??? Přemýšlím o něm. Potřeboval bych pár postřehů jak se s tím jezdí. Jinak okolnosti: Válec je lechce upraven, hlavě co se týče šířky sacího a výf.kanálu k hraně jsem se netlačit  píst 2 K.\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\nPoměrně dost vážím + když beru bagáž na výlet tak je to cca 110 - 120 kg celkem. Většinou jezdím 11/55 (jsem z kopcovité oblasti), hlavu od stejskyho, aby mi to nevadlo. Na tomhle převodu to maže po rovině okolo 63 - 67, z kopce až 72, digitálních, víc to už roztočit nejde. Motor má poměrně sílu i s mou vahou jede solidně. Láká mě ta dlouhá 1ka protože nyní 1 rs skoro nepoužívám a takhle bych měl další kvalt pro jízdu  \\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2017 12:35
Jméno: cezeta22
IP: uživatel18608
 Díky
Datum: 07. května 2017 12:35
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 Ona neni jenom delsi jednicka ale i dvojka, takze i tady je mensi dira. Jezdim to i na "seriaku". Rozjezdy jsou slabsi, ale pak uz odpadnou ty okamziky, kdy si rikas: Mam podradit nebo radsi ne? K origo prevodovce bych se uz nevratil.
Datum: 05. května 2017 16:51
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Jezdím jí celý roky. No problém, když si zvykneš že na rozjezd tomu musíš trochu naložit přes spojku
Datum: 05. května 2017 13:28
Jméno: standa
IP: uživatel19115
 Ahoj. Asi by ti pomohla. Je to jako 4 kvalt bez jedničky,takže rozjezdy do kopce počítej horší,ale jízdní dynamika o mnoho lepší.
Datum: 05. května 2017 9:38
 Mužete mi nekdo poslat nakres na mezikus na přestavbu jawa/čz na bezkontaktní zapalování z babety
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2017 20:28
 Zdar, někde jsem nedávno našel plánek jak udělat napínák řetězu u fichtla. Byla tam pružina, kus pásoviny a víc si již nepamatuji. Nemá někdo tento návod k dispozici? Předem děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2017 12:47
 po telefonickém rozhovoru s Vámi prosím o zaslání foto + ceny a popisu přední vidlice kompletní L+P na Pionýr 555 děkuji Josef
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2017 9:55
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 zdar, sory trochu mimo téma ale máte někdo zkušenost z replikou zadních tlumičů (těch silnějších) na simsona? předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2017 19:47
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 zdravím chci se zeptat mohl bych dát místo osy zadního kola závitovou tyč? unese to? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2017 19:36
Jméno: karlos
IP: uživatel18778
 vše jde,i místo motoru můžeš dát i parní kotel
Datum: 04. března 2017 19:36
Jméno: standa
IP: uživatel3590
 Zhruba tak nějak jsem to myslel...
Datum: 02. března 2017 19:42
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 to je tak na dojetí z vedlejší vesnice,,,
Datum: 02. března 2017 18:40
 dle mě se velmi rychle ohne a budeš ji mít problém dostat ven potom..
Datum: 02. března 2017 12:19
Jméno: standa
IP: uživatel19027
 Jako dočasný řešení ano. Dlouhodobě ne. S velkou pravděpodobností se omačká závit a osa začne být volná.
Datum: 01. března 2017 20:18
 zdar,potřebuji odbornou radu, dělám Go motoru na jawu 20, ale chci to mět opravdu co nejpreciznější. Prototo se ptám zda na hřídel hnacího řetězového kola a na hřídel na niž je spojkový talíř dát ložiska se zvýšenou radiální vůlí(C3) nebo obyčejné. Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2017 21:32
 chce to vyzkoušet... někdo dává c3 aby se mu převodovka pěkně točila... no já osobně pokud je to možné a převodovka se točí i s normálními ložisky bez chyb, tak je raději použiji... u závoďáku se mi totiž stávalo že C3 na výstupu se rovnala vypadavání trojky a s obyč ložiskem to už bylo v cajku...
Datum: 02. února 2017 21:32
Jméno: švanda
IP: uživatel18566
 Druh ložisek dle katalogu náhradních dílů katalog lze najít např. na sesa-moto ať se daří
Datum: 02. února 2017 12:08
Jméno: jawasss
IP: uživatel18965
 Zdarte, nemáte někdo zkušenosti s replikou prsíček na jawu 555 konkrétně tyto: https://www.motojelinek.cz/Dvirka-predniho-krytu-Prave-Jawa-550-555-d2136.htm zajmá mě hlavně, jak to s materiálem je to normálně z plechu, nepopraská to hned? a také jak tam pasují jestli to mají vyrobené přesně nebo zas asi jak všecky repliky. Uvažuji že bych si raději ty prsíčka vyrobil sám. potřeboval bych ale nějaké původní abych podle nich mohl v cadu udělat výkres.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2017 21:02
Jméno: vašík
IP: uživatel17468
 OK
Datum: 21. ledna 2017 21:02
Jméno: jawasss
IP: uživatel18459
 díky ale je to hodně daleko
Datum: 21. ledna 2017 19:45
Jméno: vašík
IP: uživatel17468
 Jaroměř je pro tebe daleko? Něco tady mám.
Datum: 21. ledna 2017 11:03
Jméno: jawasss
IP: uživatel18459
 dík, no na kladno nejezdím , co se týče mě tak to neni problém stím že bych je nevrátil, ale na poštu bych rozhodně nespoléhal a byl bych akt nerad kdyby jsi o ně kvůli mě přišel nebo se poškodily, takže to budu muset vyřešit jinak
Datum: 20. ledna 2017 22:42
Jméno: standa
IP: uživatel18966
 Válej se mi doma. Klidně bych ti je půjčil. Mam je do budoucna na renovaci j555. Draze koupený. Kde bych vzal jistotu,že se mi vrátí? A když, tak že je třeba pošta nerozmlátí? Na Kladno by sis pro ně určitě nejel co?
Datum: 20. ledna 2017 19:39
Jméno: péro
IP: uživatel18805
 Tak nějaké koupit , oměřit a prodat dál?
Datum: 19. ledna 2017 22:31
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 je nějaká výhoda když je 350 přelisovaná na jednohup? (písty současně). Nebo je to spíš nevýhoda. díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2017 21:31
Jméno: karlos
IP: uživatel18778
 takhle kurvit motor....dej tam Slávii stabilák
Datum: 02. ledna 2017 21:31
 spíš než vojenský využití bych to viděl na zahradní traktůrek  lehce zvýšenej volnoběh a podmě...
Datum: 02. ledna 2017 20:49
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 Má to spodek jako kráva, vibrace neuvěřitelný. Nechce to točit - origo karburátor je na to malý... Na normální ježdění to není.
Datum: 02. ledna 2017 16:56
Jméno: standa
IP: uživatel18952
 Se známym jsme se o tom bavili. Je to zajímavá varianta. Akorát že to má takovej krouťák,že by to furt jezdilo po zadnim,ale průběh žádnej,vršek už nejede,netočí to. Na kross či terén (vojenské použití) asi supr,ale na silnici asi nepoužitelný.
Datum: 02. ledna 2017 8:01
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 čau seso máš jěště ty tuning delší pružiny do předních vydlic na fichtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2016 16:34
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 a nevíš tak kdy?
Datum: 13. prosince 2016 16:34
 budou, museji se udelat ,,
Datum: 12. prosince 2016 22:54
|



|