|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravim mám čz 175 487 a nelíbí se mi originál rukojeti jsou tvrdé a asi zruším chcípák a koupím klasický rychlopal nebo jak to řešíte nějaké návlečky ? do ted jsem to měl omotané bužírkou ale jsou širší a to se mi nelíbí za radu díky ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2016 17:41
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 Dají se koupit měkčí třeba od firmy Progrip apod. Svlékneš z toho ty tvrdý starý gumy (u rychlopali jsem ji musel rozříznout) a navlékneš nové...
Datum: 02. února 2016 17:41
Jméno: přema
IP: uživatel13452
 Zdravím, chlapi neví někdo jestli by šly nějakým způsobem přitvrdit pružiny na přední vidlici u babetty 207? potřebuju to osadit držákama bagáže a jakmile bych to tam dal tak je to automaticky na dorazech (což je při jízdě).Jsou prostě ty pružiny v haj.zlu? nebo udělat nějaké nástavce? mě napadlo jen to podložit ale to by mi vyjel celý kluzák ven z vidlice... Díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2016 15:56
Jméno: přema
IP: uživatel13452
 při delších pružinách budou na stojanu vyjíždět kluzáky, možná z hrubšího drátu ale to zase nenasadím na kluzáky...
Datum: 18. ledna 2016 15:56
 spíž udělat delší pružiny, to by nebyl problem ale o kolik?sesa
Datum: 17. ledna 2016 18:29
Jméno: jirka
IP: uživatel18484
 Čau lidi. Chtěl bych se zeptat jestli má cenu dávat karburátor dell orto s 19 difuzorem na seriovej motor s 5. Výbrusem. Popřípadě jak by s tim motor jel a jaky bych do toho karburátoru musel dát trisky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2016 6:31
Jméno: standa
IP: uživatel18485
 A jestli máš 5.výbrus tak si už nech proškrábnout hlavu na soustruhu na větší vrtání. On tam píst ten rantl sice časem omlátí a píst se tam nakonec vejde,ale většinou se vymlátí dřív ojnice
Datum: 07. ledna 2016 6:31
Jméno: standa
IP: uživatel18485
 Nějak to pojede,ale nebude to ono. Sací kanál na to má malou plochu (laicky díru). Výkon v tom nehledej. Už 17mm Jikov je až dost velkej na dosahovanej výkon a otáčky. Jiný padesátky dokonce jezdí na 12mm,15mm a 16mm karburátory.
Datum: 07. ledna 2016 6:22
 zdravím sešo chtěl bych se zeptat mám jawu 350/638 s původní kotoučovou brzdou a zajímalo by mě co obnáší víměna za plovoucí kotouč ? protože bych ho potřeboval nutně vyměnit moc dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2016 23:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel15504
 O třindě vím prd, já jedu v hranatých ČeZetách a občasz nich něco pasuje i jinam .)
Datum: 04. ledna 2016 23:07
Jméno: martin46
IP: uživatel18479
 moc vám děkuji za odpověď
Datum: 04. ledna 2016 20:48
 jak rikam,,jestli nekdo bude chtit vedet neco o trinde,tak se ptejte bakouna, ten vi vic nez sesa
Datum: 04. ledna 2016 18:45
Jméno: Bakoun
IP: uživatel15504
 Ringo: nemáš pravdu. Varianty jsou 2: plovoucí kotouč a pevný třmen a pevný kotouč a plovoucí třmen. Obě varianty se používají.
Datum: 03. ledna 2016 21:15
 hele co bakoun napsal,to jest pravda,, ja mel akci s rodinou a tak bakoun to exelentne vzal za me  vse mam skladem
Datum: 03. ledna 2016 17:46
Jméno: Ringo
IP: uživatel17803
 Promin' martine46 kotouč musí být vždy upevněn šrouby natvrdo.Jenom brzdový třmen bývá plovoucí! C'us..
Datum: 03. ledna 2016 14:58
Jméno: Bakoun
IP: uživatel15504
 A pokud jde o starší typ náboje, tak se tam musí ubrousit takové zobáčky.
Datum: 02. ledna 2016 23:35
Jméno: Bakoun
IP: uživatel15504
 vÝměna obnáší plovoucí kotouč, 6x příložku, 6x šroub, 6x futro. Všechno tu SESA má. A pokud máš starší typ kluzáku vidlic, tak je tam potřeba kousek ubrousit, aby neškrtal o šrouby kotouče.
Datum: 02. ledna 2016 23:34
 Ahoj mám problém sehnat paprsky na kolo 160x3,5 nevíte o nějakých stránkách.Díky za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2015 0:42
 Dobrá počkám vzal bych 40 kousků
Datum: 31. prosince 2015 0:42
 ja to draku dokazu, zahnuty 90 stupnu,cekacka,, cena za drat 7kc
Datum: 30. prosince 2015 22:13
 Čest.Otázka na Standu Hrbka.Chtěl bych se poradit bo plánuji přes zimu zainvestovat do Pionýra pokud budou dostatečné finance a to hlavně do motoru protože už ze skušenosti s jedním jeho válcem vím že to prostě jede.Potřeboval bych udělat válec vhodný na cestování tudíž sériový cestovní Pionýr něco ve stylu nejlépe pro sériový karburátor nebo převrtaný sériový karbec dále vhodný pro origo převodovku a spojku s tím že mi nejde o to aby na tom byl origo výfuk může být třeba upravený Hikone dle nákresu,jinak představa maximální rychlost těch 90 např.při 13.z sekundárů by byla dobrá protože do předu asi půjdou přední tlumiče z Kawasaki KX 60 takže to ubrzdím v pohodě a nebudu se při tom kroutit jak had.Díky moc za odpovědi/rady/tipy  Jinak válec předchozí co jsem měl byl dělaný pro Pavla Cibulku. AŤ ŽIJÍ SPLAŠENÉ TRUBKY !
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2015 22:44
Jméno: standa
IP: uživatel18463
 Jo jasný,ok,ozvi se. Čim dřív tim líp,dělat budu asi až v lednu. Jen si ujasni,co vlastně chceš a co je dosažitelný. Ne všechny tvý přání jsou reálný navzájem. Ale to doladíme. Zatim zdarec. Standa
Datum: 15. prosince 2015 22:44
Datum: 15. prosince 2015 22:36
 Zdar. Děkuju moc za uznání  myslim že je to TOP-ka na seriovku. Začli jsme to napřed dělat pro kategorii Klasik, s tim že se osadí upravenym Jikovem na 18,5mm a reso vložkou do origo výfuku a nebo upravenym Hikone ,jelo to dost a umístění byly dobrý. Nakonec se to osvědčilo i v holý seriovce a je to v podstatě max co z holýho origo motoru na origo komponentech dostaneš. Napiš mi Venco kdyžtak na muj mail a proberem to a domluvíme se. Tohle ti bude sedět.
Datum: 13. prosince 2015 16:18
 Čau. Já mám od Standy "maximum ze sériovky". Je to 4. výbrus, jednokroužek, hlavní tryska 72 a zápalko VAPE, jinak vše ostatní origo. Je třeba si s karburátorem a airboxem pohrát, nastavit ideální směs. Jezdím se 14z kolečkem, vážím cca 85 Kg. Z kopce jsem dle digitálního tachometru vytáhl 92 Km/h. Mám tam i budík na otáčky, maximum na jedničku točí něco přes 8500 ot/m. Taková normální rychlost po rovinkách je 60 - 75 Km/h, jede to neskutečně!!!! Za autobusy se budeš nudit a šudlat dvojku!  Ještě jednou chci tímto Standovi poděkovat, máme od něj už 2 tyto válce a oba jedou jak drak!!!
Datum: 11. prosince 2015 6:32
Jméno: Martin Volf
IP: uživatel18444
 Zdravím. Mam dotaz. Uvažuji o koupi vidlice ze simsona na mustanga a chtěl jsem se zeptat jestli vidlice pasuji na krk nebo jestli se to nějak upravuje. O redukcich vím. Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2015 17:11
Jméno: Martin Volf
IP: uživatel18444
 A půjdou originální řidítka do krku vidlice ?
Datum: 06. prosince 2015 17:11
 Čau lidi, chci se zeptat mam fichtla typ 23 a jede jak nejede po silnici 3 a jede ale po poli nevijede do kopce přemejšlel sem o kolečku ve předu kolik zubu abi to jelo alspoň 40 jelo a dokopce to mělo sílu abych to nemusel tlačit? Dík Václav
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2015 12:43
Jméno: standa
IP: uživatel18438
 ZkusYl bich devÝťY zubÍ,to vijede fšecki kopce
Datum: 02. prosince 2015 12:43
Jméno: Marquee
IP: uživatel18436
 Ale skoro kopec by to vyjet mělo
Datum: 01. prosince 2015 6:35
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 S 11z. kolečkem to pojede 55-60km/h (6500-7100ot/min) podle povedenosti a seřízení motoru.
Datum: 30. listopadu 2015 17:01
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 Václave nevyjede,nevím jakej KOPEC ale je to silniční motorka o obsahu 50 cm a ne do kopců,nevím jak je utahanej motor ale změna o zub třeba pomůže třeba ne
Datum: 28. listopadu 2015 22:39
 Ne dobrý už vym sem se kouknul na moto a myslíte že to vyjede na 11 kolo každej skoro kopec? A myslíte že se to kolo tam vejde (vrtá mi to hlavou)
Datum: 28. listopadu 2015 22:32
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 ne Václave ,ty ne že neumíš psát ale ani vyměnit 11z?????....takovej plech???????????????????co z tebe bude?
Datum: 28. listopadu 2015 22:01
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tak na tebe bych chlapče potřeboval překladatele.. to se nedá...
Datum: 28. listopadu 2015 17:33
 Chci se ještě zeptat nevýte jak totam přidělat to kolo tam to vlastně drží takovej plech to vodlelam a přisroubuju nebo nevíte kdebych našel nákej návod hledal sem to všude a nikde nic  Díky Václav
Datum: 28. listopadu 2015 12:54
 Dík sem si taky myslel vyject po poli kopec to asi už vyjede ne na 1? nevíš kolik to muže ject po silnici na 3 stim 11z ? Dík Václav
Datum: 28. listopadu 2015 12:31
Jméno: Mustang
IP: uživatel1026
 Dej si tam 11z
Datum: 28. listopadu 2015 12:21
Jméno: Panel
IP: uživatel18423
 Čau, chtěl bych se zeptat jestli má někdo vyzkoušene jestli se motor z panelky vejde do rámu z 350 typ 634 rozměrově myslím že jo ale myslím z hlediska kolen. Kdyby náhodou někdo řešil něco podobného tak motor z ČZ 175 typ 450 se tam vejde ale s kolenem je to jen tak tak děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2015 6:19
Jméno: 123
IP: uživatel7691
 Čau draci chci jse zeptat jestli má někdo skušenosti s úpravou motoru ČZ 175/477 ? Postavil jsem si krosku myslim že celkem povedenouhttp://nad123456.rajce.idnes.cz/CZ_175_477_Kross#IMG_20151121_142257.jpg . Mám na ní rozetu z hnojnýho pásu a zapalování z pionýra. Ne že by jela špatně ale chtěl bych aby šla víc do otáček a možná měla i ten kůň navíc. Říkal sem si udělat kit na 215ccm ale moc to nechválí a nevím co by to dělalo v terénu. Myslím chlazení. Vím že by to chtělo jíný výfuk a asi karbec ten bych měl z Hondy mtx 125 dellorto 24mm a výfuk bych chtěl upravit z mz 250.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2015 18:05
Jméno: 123
IP: uživatel18425
 A ten milimetr by stacil ? Nebo to mam dopocitaz tak ze bych to dopocital od toho o kolik bych zvetsil ten kanal tak o tolik zkratit pist ?
Datum: 25. listopadu 2015 18:05
Jméno: standa
IP: uživatel18424
 Nejde udělat jenom jedno ... přinejmenšim bys musel zkrátit píst o ten 1mm...
Datum: 25. listopadu 2015 17:22
Jméno: 123
IP: uživatel7691
 Pojede to líp ikdyž nezvětším ten sací kanál ? Jde mě o to že v tom motoru byla tak před 500 km dávaná klika po GO tak se mi to moc nechce rozdělávat abych mohl upravit ten sací.
Datum: 25. listopadu 2015 12:31
Jméno: 123
IP: uživatel7691
 Ted tak jak to je tak to i v lese zvládád při rozumných otáčkách 2 až 3 takže by mě ani ta klika nějak nevadila. Skoušel jsem to a kopec co se svou čízou na silnici jezdím 3 až 4 tak tahle kroska na 4ku nepozná že do kopce jede. Takže ta klika by byla do budoucna kdyby ten válec jel o něco líp.
Datum: 24. listopadu 2015 23:50
Jméno: Bakoun
IP: uživatel15504
 A na kliku nesahej, ten motor uz takhle nema zadny spodek, po otevreni si troufam rict, ze bude jeste horsi v prevodovce ten skok mezi jednickou a dvojkou je straslivy.
Datum: 24. listopadu 2015 23:41
Jméno: 123
IP: uživatel7691
 Takže ten výfuk udělat zaoblenej obdélník. A to sání teda jen zvětšit nahoru nebo z něj udělat taky ten obdélník ? A co taky trochu dopilovat píst ? Třeba tu spodní hranu k sacímu kanálu ? Ale hlavně abych věděl jak s tím sání a výfukem.
Datum: 24. listopadu 2015 21:22
Jméno: standa
IP: uživatel18421
 Nechoď do extrémů,mělo by se to akorát vejít. Známej to dělal (něco pilníkem něco takovou ruční frézkou) a fungovalo to. Jelo to dost slušně,líp jak serie. Pak jsme zkoušeli i přibrat vejfuk o milimetr dopředu,sání taky o milimetr dolu a to jelo zase trochu víc... už si nevybavuju,jak tam vycházel druhej a třetí kroužek vs sací kanál... na to se nesmí zapomínat ... je to už dýl ... ale tohle je taková základní úprava. Výfuk se nerozšiřuje,je na hraně únosnosti pro litinový kroužky. Sání možná trochu jde,ale nevybavuju si už jak je tam řešený vedení posledního kroužku v sacim kanálu a nebo jestli tam to sání je užší. Třeba MZ má takovej jazýček dovnitř. Nejlepší by byl dvoukruh no ...
Datum: 24. listopadu 2015 21:03
Jméno: 123
IP: uživatel7691
 A ještě teda nevím jak se dostat s pilníkem do toho výfukáče abych udělal nějaký rozumný tvar. Je na to nějaký fígl ?
Datum: 24. listopadu 2015 20:06
Jméno: 123
IP: uživatel7691
 Tak je mi to všechno tak nějak jasný. Tenc vejfukáč jen v hranách více z ostřit jinak nechat šířku a výšku jak je. A ten sací bych taky chápal kam ho zvětšit ale když se na to dívám tak je to kousek od dosedací plochy válce. A kdybych ho trochu zvětšil tím pádem i na kártrech tak mi příjde že by na těch kártrech nezbyla moc silná stěna.
Datum: 24. listopadu 2015 19:48
Jméno: standa
IP: uživatel18421
 Vem si ten válec do ruky,podivej se do něj,jezdi si v ně pístem a pochopíš to co ti píšu. Nákres na tohle nemam a kreslit ti ho nebudu. Jestli tohle nejsi schopnej pochopit tak nic nedělej... takže to zkoukni a pak napiš co ti přesně neni jasný... pak to mužem probrat dál ...
Datum: 24. listopadu 2015 18:57
Jméno: 123
IP: uživatel7691
 A nebo bych měl doma výfuk taky z té Hondy mtx. Nevíte jestli by to s ním mohlo jít ? Nebo je to úplná blbost ?
Datum: 24. listopadu 2015 16:05
Jméno: 123
IP: uživatel7691
 A nějaký náčrt a rozměry toho sací a vejfukovýho kanálu by nebyly ? A karburátor jen vetší Jikov nebo nějakej lepší ?
Datum: 24. listopadu 2015 15:54
Jméno: standa
IP: uživatel18421
 Jsou tam velké rezervy. Výfukový kanál stačí dokončit do zaoblenýho obdélníku a otevřít trochu sací kanál směrem k HU. Mezi horní hranou sacího kanálu a spodní hranou pístu v HU je ještě prostor k nenáročné úpravě. Pak dopojit a doupravit v karterech. Přefuky to ještě daj,otáčky v maximu drobet narostou. Karburátor bych použil vhodný k výsledné ploše sacího kanálu. Výfuk bych asi zkusil dvoukomorovej z 350,měl by k motoru víceméně pasovat. Kliku stočit lze. Myslím že se dělali kdysi u TK moto. Cenovka bude neskutečná. Bez radikálnější úpravy válce bych hlavu neupravoval.
Datum: 24. listopadu 2015 15:40
Jméno: 123
IP: uživatel7691
 A na ten filtr sem nenašel jinou krytku. Ale myslim si ze je lepší než ten "sportovni"
Datum: 24. listopadu 2015 8:39
Jméno: 123
IP: uživatel7691
 A nemá někdo nákresy ? Na internetu jsem na tenhle motor nic nenašel. A jake máte skušenosti se stočením kliky a snížením hlavy ? Případně o kolik ?
Datum: 24. listopadu 2015 8:36
Jméno: Bakoun
IP: uživatel15504
 Zvetseny vyfuk. kanal, vetsi dira do sani pro pouziti 28mm atd.
Datum: 24. listopadu 2015 0:43
Jméno: Bakoun
IP: uživatel15504
Datum: 24. listopadu 2015 0:43
Jméno: Bakoun
IP: uživatel15504
 Origo karbec je 26mm, proc tam rvat mensi? Ten filtr je taky "hezky".
Datum: 24. listopadu 2015 0:41
Jméno: Jawa
IP: uživatel18307
 Zdar draci chtěl bych se zeptat sice blbou otázku ale fakt nevim co s tím mám jawu 20 pionýr a horní plech prs bude asi původní no a na burze jsem si koupil spodní plech prs jenže mi tam nepasuje protože aby pasoval tak sem musel ohnout růžky horního prsa viděl jsem renovace kde to šlo aniž bych to tam nasazoval násilím jesli to prso neni moc malý jesli třeba typ 21 nedělal velikost těch horních prs větší. co s tim jenom jednoduše roztáhnout
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2015 19:10
Jméno: standa
IP: uživatel18421
 Dvacítkovej dekl nejde do jednadvacítkovýho spodku.
Datum: 24. listopadu 2015 19:10
Jméno: Jawa
IP: uživatel18307
 Všem děkuju za odpovědi asi to bude tim a taky jsem si to myslel no tak nezbejva nez koupit jiny horni prso na 21
Datum: 24. listopadu 2015 19:01
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel18420
 horní plech (kryt karbecu atd.) je pro 20 a 21 jinej... nejvíc to jde poznat na hloubce výřezu kde je držák na tašku
Datum: 23. listopadu 2015 19:08
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nevim jestli byl rozdíl horního krytu prs mezi 20 -21, nebo mezi kulatou a hranatou verzí (když na to vzpomenu, obojí můžu vyzkoušet), ale každopádně existujou minimálně dva druhy těch krytů (mělčí a hlubší),, to bude ten tvuj problém
Datum: 23. listopadu 2015 17:06
 jawa 20 měla pouze revmaplechy... a na ty to pasuje
Datum: 22. listopadu 2015 22:48
 Čau borci mám doma zapalko z minibiku a potřebuju ho nějak nastavit aby motor naskočil a já mohl nasvítit stroboskopem. Nějaké zkušenosti s tím jak to nastavit? díky za odpo  \\\\r\\\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2015 0:14
 Jj už jsem to vyřešil ale díky za rady nakonec jsem se podíval na kámošova mini bajka a udělal jsi plánek jak to asi má být potom nasadil na motor a zkusil to. Motor se roztočil tak jsem vzal stroboskop a už jenom upravil předstih na 1.9mm před Hú.
Datum: 13. listopadu 2015 0:14
Jméno: standa
IP: uživatel18399
 Hele v ruce jsem to měl,ale moc jsem si to neprohlížel,tak budu vařit z vody. Někde na rotoru bude magnetická kostička nebo dvě vedle sebe. Na statoru bude něco jako snímač někde uprostřed toho statoru. Tak dáš píst do HU,nasadíš rotor jak se ti to hodí (aretace?) a stator upevníš tak abys tu kostičku rotoru měl zhruba proti tomu indukčnímu snímači na statoru a v tuhle chvíli jseš na nule. Statorem pootočíš aspoň o centimetr proti chodu motoru (u pio je to doleva) a už tam máš předstih plácnu 1mm a to by mohlo aspoň zaštěkat ... kdybys odhadnul zhruba 20stupňů od oka,tak jsi někde okolo 1,6mm ...
Datum: 12. listopadu 2015 20:21
Jméno: Dan
IP: uživatel18386
 Zdar draci chtěl bych se zeptat jestli máte někdo skušenost s nasazením válce z babety 210 na Fichtla. Co je potřeba udělat proto aby tam seděl ? Jen podložku pod válec ? Nebo to nepůjde vůbec ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2015 20:57
Jméno: standa
IP: uživatel18387
 Ty napiš mě,proto jsem vložil emailovou adresu. Cestovní válec je osvědčená klasika bez velkých nároků na kvalitu motoru. Něco vymyslíme.
Datum: 08. listopadu 2015 20:57
Jméno: Dan
IP: uživatel7691
 JamborD@seznam.cz Chtěl bych něco jako je od stejskyho cestovní ůprava. Měl bych možnost dát tam hikone a karbec z motorovky 19 mm. Chci něco aby to dobře jelo ale aby byla taky nějaká životnost
Datum: 08. listopadu 2015 20:22
 A třetí faktická - babeta má vnější průměr vložky 47mm a pio má díru do karterů 44mm. Takže nedáš. Takovejch lidí už mi posílalo na úpravu válec,kterej byl údajně slícovanej ... ani kulový,každej se snažil něco pilovat a všichni nesmyslně ... jeden měl dokonce tak "slicovanej" vejfuk,že to bylo propilovaný půl centimetru k hlavě  někdo zas tak slícoval sací kanál až ho už nikdy žádnej píst nezavřel  díra jak do pr...ele ale na opačnou stranu  napiš mi mail,řeknu ti jak ten válec vylepšit a nebo ti to mužu udělat.
Datum: 08. listopadu 2015 16:13
Jméno: Dan
IP: uživatel18386
 Já se ptal jen na válec. Je mi jasný že je potřeba aby byl dobrej spodek.
Datum: 08. listopadu 2015 15:19
Jméno: standa
IP: uživatel18387
 Jenom jestli by celej motor nepotřeboval "výbrus" ....
Datum: 08. listopadu 2015 12:44
Jméno: Dan
IP: uživatel18386
 A kanály žít mám na pio samozdrejme slicovany. A jede to o něco líp jen by to chtělo novej vybrus
Datum: 08. listopadu 2015 12:12
Jméno: Dan
IP: uživatel18386
 Já To všechno chápu a o těch určovací atd. Vím jen sem myslel že by to nějak šlo. A o té úpravě pio válce taky uvažuji mám doma asi 5 náhradních tak bych vyskousel nějakou úpravu sani a výfuku. Ale potreboval bych vědět co a jak. chtěl bych aby to jelo líp jak serie. Kdybych z oto dostál tak 4-5 k tak bych byl spokojen
Datum: 08. listopadu 2015 12:10
Jméno: standa
IP: uživatel18387
 Ten bych chtěl vidět. Na babetě 207 je hodně práce donutit babetu jezdit 60km/h s poupraveným válcem z b210 natožpak 70 km/h ... navíc ty motory babeta/pio jsou naprosto odlišný - délka ojnice,zdvih kliky jen 41mm (!) - u pio ti na zdvihu přebývá 3mm  ne že by vše nešlo přizpůsobit,ale rozhodně ne stylem nasadim/jedu... je to tak pracný,že já bych se do toho nepustil... pokud bys chtěl,aby pio jel 70km/h tak stačí opravit sací kanál do zaoblenýho obdélníku a odbrousit tam všechny ty přečnívající nálitky... není potřeba zbytečně zvětšovat,jen to opravit ... to tě buď trkne a nebo ne ,do detailu to rozepisovat nebudu
Datum: 08. listopadu 2015 11:44
Jméno: Dan
IP: uživatel18389
 Mám doma tuningovy válec z babety který jel na 207 přes 70km/h. A babetu už nemám a válec mě zbyl tak sem to chtěl napasovat na pionyra.
Datum: 08. listopadu 2015 10:26
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 a co tím chceš dosáhnout ??? lepší výkon nebo zvuk......?????
Datum: 08. listopadu 2015 9:30
Jméno: Dan
IP: uživatel18389
 Ale někde sem viděl ze to tam někdo měl daný.
Datum: 08. listopadu 2015 9:02
Jméno: standa
IP: uživatel18387
 Podložku (sakra velkou) a jsou tam sakra dál od sebe díry na svorníky,to především. V podstatě to tam vůbec nepasuje.
Datum: 08. listopadu 2015 5:58
 Zdarec kluco a devcata. Odesel nam krovinak a ja samozrejme musel zalaborovat. Sundal jsem z nej karburator a ze ho dam na fika. No k memu prekvapeni SEDI karbec presne na kolinko. Plynove lanko lehce upravene. Na cupak se dostanu primo oroginal dirou v plechu. K memu stesti jsem mel z krpvonaku i filtr. To cele se na fichtla nacpalo i s prsickama. Po serizeni je fichtl jak traktor. Lze to naladit ab aby to tpcilo nebo staci trochu hnout smesi a pak tp zase tahne od spoda jak 4takt. Krasne pravidelnej chod a nizka spotreba. Nechci aby toto nekdo bral jako reklamu. Je to spis takovej nanapd pro ty co porad chtej neco tunit a tunej nespravne veci... Polid by mel nekdo zajem o vice info napiste. Odepisuju jen na rozumne dotazy na urovni. Polud by jsi htel Seso vic info ty ( o jaly karbec se jedna ... Je na netu poslu ) tak se kidne ozvi. Mohl by jsi ho dat do nabidky. Polkusim se pro zajemce udelat universalni navod. Nebudj ale posilat odkazy na prodejce - znevyhodneni jinych... Zatim se tedy smejte a at vam t drakuje
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2016 11:22
Jméno: Rudan
IP: uživatel12451
 Zdravím.Náhodou jsem narazil na tuto zajímavou diskuzi.Měl bych zájem to celé vyzkoušet,a tak se chci jen zeptat,jak jste pokročili s přírubou na filtr.Ptám se proto abych nevymýšlel vymyšlené
Datum: 31. ledna 2016 11:22
 Vsechny karbece nebyly pro me. Ale kazdopadne filtr... Pokud je to treba mustang, kde neni plech je skvele reseni takto. U origo sani fichtla je ten vrchni plech na pruzinkach. Potrebujeme 2. Jeden plech se provrta uprostred na prumer difuzoru plus ty dve diry jako na karbu. To cele stahneme zaroven s karburatorem ke kolinku. Pomuze nam ten o krouzek na karbu - tesneni. Pak uz vezmeme ty 2 pruziny druhej plech a filtr z fichtla a nasponujem na karbec. Melo by to byt pochopytelne. Jinak u zaplechovaneho fichtla jeste pracuju na prototypu. Kazdopadne si myslim ze tphle reseni ma pomerne dobrou moznost vyuziti. Diky jednoduchosti a cene. Pracuju na nejake jednoduche prirube pro original filtr.
Datum: 09. listopadu 2015 9:53
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Junko, jak máš vyřešen vzduchový filtr? Sice píšeš, že máš z křoviňáku, ale jak to řešíš u těch ostatních 5 karbeců? Za tu cenu by to snad i stálo za vyzkoušení.
Datum: 09. listopadu 2015 8:45
 http://aukro.cz/novy-karburator-do-kos-krovinorez-benzin-bc-nac-i5779458133.html ----- Primo toto jsem objednaval. Asi 5ks a vsechny funkcni. Nesporna vyhoda je ta ze lze ho pouzit v jakekoli poloze. To tesneni je smerem k sani. Na druhe strane je videt podtlakovej vyvod. Ten je u pincka myslim bud zacpanej nebo je zaroven take v kolinku. Presne ted nevim. Ja ho mam cupakem nahoru a krasne se na nej dostane i dirou v plecharine. Druha vyhoda. Cast ovladana lankem jde sundat i s soupatkem a cele otocit o 180stupnu. Paradni vec pokud potrebujeme nejak tahnout lanko. Ac to nevypada slabe hadicky staci krmit. Druha hadicka - vetsi hrdlo- je zpatecka. Je NUTNE mit vzduchovy filt jinak je to nenaladitelne. Proste potrebuje nejaky odpor. Karburator je velmi haklivej na spinu v benzinu. Bud perfektne vycistit nebo mit nadrz jinou. Ja mam treba tKe z krovinaku pod prsickama. Skvele se tam vejde. Bez problemu to ale tahalo pres celyho ficjtla az vrchem do nadrze... Chce si malinko vyhrat. Mohu zkjsit najit i to sani. Zatim takhle no...
Datum: 08. listopadu 2015 21:59
 Hele co jsem nekde zjistil tak se pouziva do 50cc. Jen o origo krovinaku je tam jeste natazena podtlakova hadicka/kanal. Myslim si ze to dodelat tak by to bylo lepsi. Lepsi plneni ? Spis si myslim ze by se zlepsila reakce na plyn jelikoz to je sama membrana. Popripade mohu postnout primo odkaz na kup. Ja to bral z aukra. Tam je to levnejsi. Pres nejakej i-les nebo co... Hned to najdu
Datum: 08. listopadu 2015 21:06
Jméno: standa
IP: uživatel18387
 Zajímavý, prcek holt jede. Teď chápu že to pasuje. Ona i dvacítka jede o mnoho líp s 15mm karbecem z j05,ovšem trochu ztrácí v maximu. Dík za info.
Datum: 08. listopadu 2015 20:54
 15mm
Datum: 08. listopadu 2015 19:19
Jméno: standa
IP: uživatel18387
 Takže průměr je?
Datum: 08. listopadu 2015 19:01
 Ja pisu takhle no.... Všelibice. Ten kdo jezdi tak vi co to je. Obec kde se porada obrovskej fichtlsraz. Psal jsem ze vice info rad dodam, kdyz bude zajem. Abych reagoval na to dellorto. Nevim jak to jede s nim ale urcite je rozdil minimalne v cene. Tenhle cinskej stoji kolem 250kc. Nemam spocitano kolik presne to bere. Staci mi ze at k fichtlu prijdu v horku nebo v mrazu treba po 14ti dnech a nacupuju, slapu tak jednou max 2x a motlr uz prede. Az budj mit pristup k PC rad to popripade rozvedu. Jinak kruh na ctverec... Karburator sedi na kolenu tak ze neni v celem obvodu ani jedna hrana. Tahne to v celem pasmu otacek a jednim pohybem sroubku lze z nizkootackoveho tahouna udelat vysokootackovou pilu.
Datum: 08. listopadu 2015 18:44
Jméno: standa
IP: uživatel18387
 Taky píšu z mobilu a tlačítka mam taky malý. Snažim se psát solidně a ne jako negramot. Mě to jde. Tlačítka je jen výmluva. Nevim co znamena slovo " vslibicich " .... tohle téma mi docela zajímalo,škoda že tu není kus smysluplný informace jakej to má třeba průměr,jak dopasovat (kruh na čtverec?) a jaká je ve výsledku změna? Když napasuju na opravenou serii dellorto 19 tak to pojede v celym rozsahu a bude to brát 2,5 litru ... což je u mě málo v porovnání s věčně brindajícím karburátorem z pio...
Datum: 08. listopadu 2015 16:24
 Uplne mam cas si to po sobe cist. Ta tlacitka na mobilu jsou mala za to ja nemuzu. Tak si to smazte . Na vslibicich si se mnou tu gramatiku muzete vyridit rucne
...
Datum: 08. listopadu 2015 9:45
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 a co takhle si to po sobě přečíst jubko?
Datum: 08. listopadu 2015 9:37
 Blbost. Sani je 11 myslim 22 je moc
Datum: 07. listopadu 2015 8:39
 Myslim ze 22 ale ted si nejsem jistej
Datum: 07. listopadu 2015 8:36
Jméno: Bakoun
IP: uživatel15504
 Kolik ma ten karbec difuzor?
Datum: 07. listopadu 2015 2:14
 Jo a jela mi na to paradne i Babettka 207. Samozrejme karburator sedel na kolinku jako prdel na nocniku
Datum: 07. listopadu 2015 1:56
Jméno: tony720
IP: uživatel18364
 Zdravim schanim dell orto 21 a na fichtlkramku ho nemohu najit nevite kde by se dal sehnat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2015 21:16
 je to v haji draku,,,,dovozce ho doprodal uz pred dvouma mesice a vzhladem ze je po sezone,tak ho doveze az pristim roce
Datum: 22. října 2015 21:16
Jméno: Jura
IP: uživatel18359
 Caute, chtěl bych se zeptat zda jste někdo nenašli nebo zda ma někdo doma fichtla se dvěma motorama (100ccm). Na YouTube jsem našel nějaké video ale jenom jak na tom jezdí a chtěl bych se do toho taky pustit tak za každou radu budu rád. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2015 21:09
Jméno: Tom
IP: uživatel18274
Datum: 23. října 2015 21:09
 čus draci, nevíte někdo jak velký je ten otáčkoměr na Jawu 50? vešel by se budíku z tachometru s pionýra? odepište díky
http://www.jawa-50.cz/clanek/clanky-z-casopisu-amaterske-radio-led-otackomer-pro-maly-motocykl.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2015 16:53
 Pokud jsi trochu zběhlý v tvorbě plošných spojů, tak si ho uděláš velký přesně tak, jak potřebuješ(i jinej tvar třeba. můžeš si ho udělat třeba jako světelnou rampu na řidítka  ). Schéma zapojení je daný a pokud ho v jakékoli formě zachováš i na plošňáku(např. můžeš udělat plošňáky dva nad sebou), tak to musí fungovat.
Datum: 15. října 2015 16:53
Jméno: bilix
IP: uživatel17909
 Ahoj,koupil jsem karburátor dell orto,vyroba je čína,namontoval jsem ho na babettu a babetta nejde vubec nestartovat,po namontovaní original jikov naskočí hned na první kop,nevíte co s tím,nemate s tímto zkušenost??Karbec je nový,díky za jakékoliv info.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2015 8:01
Jméno: standa
IP: uživatel18360
 Musí bejt chyba v tom karburátoru. Známýmu jsem kupoval karbec Dellorto na babetu tady a jen to nasadil a jel. Otryskovaný je to z výroby dobře. Dokonce i nastavený. Nic se neladilo. Kdoví co si to koupil za šmejd...
Datum: 19. října 2015 8:01
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Když jsi se podíval na svíčku bylá mokrá? Tou tryskou jsem myslel jestli tam není veliká. Skuz ten karburátor rozdělat a vše pročistit,drátkem prošťourat direčky. Mohl být nakonzervován a je to ucpané.
Datum: 17. října 2015 10:45
Jméno: bilix
IP: uživatel17909
 Jo, jeden s důvodu je lepší výkon a bezproblémovy start,ale proč ani neškitne?? Je to výroba Čína, tak jestly to není nějaký šmejd. Myslíš že to bude tryskou?? Už uvažují že to vrátím a doplatím a vemu orig dell orto.
Datum: 16. října 2015 16:30
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 A pročpak dell orto když to na origo jede? Zvýšit výkon? U babety asi problém. Skuz se podívat co tam je trysku. Ty d.orta se nechají dobře naladit
Datum: 13. října 2015 19:48
Jméno: Jawa
IP: uživatel18307
Posl.aktualizace: 03. října 2015 10:18
Jméno: Jawa
IP: uživatel18307
 Zdar díky Martine za tuto odpověď ale žádné zuby na rozetě nechybí rozeta není ostrá jenom řetěz je trošku volnější že neni úplně uplej jestli to vadí třeba při zá běru zadního kola tak sem to myslel
Datum: 03. října 2015 10:18
 tož pokud to není primární řetězv motoru, který se po opotřebování(vytažení) mění, tak na zadní vidlici je na ose kola jakýsi napínací mechanismus(šrouby), kterými se dá celé kolo posouvat a tím zároveň napínat řetěz a seřizovat stopu(Neboli rovnoběžnost kola s osou motorky - pokud se nechceš zabít, nebo si zdemolovat plášť, tak bych doporučoval si něco o tom najít, případně napsat sem). Dál si ověř, jestli ten řetěz není nějak extra vytáhlej(nesedí přesně na zuby) a jestli nejsou rozety tak vymačkaný, že jsou zralé na výměnu(pokud se dokážeš pořezat o zuby, nebo nedejbože nějaký zuby chybí, je doufám jasno)
Datum: 03. října 2015 0:30
Jméno: Jawa
IP: uživatel18307
 A jak utahnout to sem chtěl vědět
Datum: 02. října 2015 22:00
Jméno: Jawa
IP: uživatel18307
 Jen se ptám demente
Datum: 02. října 2015 21:59
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 nevadí,to je Ok ,ale až budeš dělat tuning tak se určitě ozvi.......
Datum: 02. října 2015 20:51
Jméno: standa
IP: uživatel18337
 Vadí. Utahnout. Jsi mentoš nebo to jen děláš?
Datum: 02. října 2015 6:40
Jméno: Honza
IP: uživatel17476
Posl.aktualizace: 03. října 2015 19:08
Jméno: honza
IP: uživatel17476
 Ale ta klasicka matka co se da sehnat v zelezarstvi ma jiny stoupani zavitu nez zavit na kohoutu
Datum: 03. října 2015 19:08
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 Hrdlem prostrčit matku vsunutou do ořechu s prodloužením a ráčnou utáhnout. Do dna, ano.
Datum: 02. října 2015 8:15
Jméno: standa
IP: uživatel18337
 Dřív jsme takle jezdili na petlahev ... do víčka se utáh kohout a bylo to ... do petky se nalil benzín,zašpuntovalo se to a mohlo se to pověsit kamkoliv... když jsem to použil na svý babetě místo nádrže tak jsem musel ještě píchnout odvzdušňovacì dirku
Datum: 02. října 2015 8:02
Jméno: Honza
IP: uživatel17476
 předpokládám že tu díru si udělal do dna té plechovky a utáhl obyč matkou? nebo jak si to vyřešil ?
Datum: 01. října 2015 16:07
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 Mám. Z plechovky od ředidla, nebo petroleje, normální jikov kohout, hák na pověšení z drátu.
Datum: 01. října 2015 15:05
|



|