Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec, dotaz na Sesu: Možná že sem slepej, ale nemůžu na eshopu najít 9z primár na fichtla? Budou ještě?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2015 18:02
 Díky moc za info
Datum: 17. února 2015 18:02
 oci mas dobre, jen sesa jak nema neco na skalde a nema jistotu kdy to bude,tak to ani neprodavam,nerad pak niko dlouhodobe vodim za nos,, zatim se delaji,,nevim kdy budou
Datum: 17. února 2015 9:58
Jméno: D.J.
IP: uživatel7691
 Zdar draci mám dotaz na ladiče. Mám babetu 207 koupil jsem k ní upravený válec z 210. Má sfrézované horní a dolní žebro. Upravené přepouštáky a zvětšený saní i výfuk. Bohužel tam mám jen hlavu z 207. Vyrobil jsem k němu krátký koleno jak na sání tak i na výfuk. Karbec je 19 mm z motorovky a výfuk vykuchanej z mustanga je tam pouze poslední zátka. Do spojky jsem přidal pružiny aby brala od vyšších otáček. Celý sem to odladil a podle radaru po rovince něco přes 70 km/h. Ale horší jsou rozjezdy i do mírnýho kopce motor potřebuje hodně otáček než se chytne a začne táhnout. A právě se chci zeptat jak bych mohl posunot výkon do nižších otáček? Jestli stačí jen prodloužit koleno výfuku nebo musim i sání. Chci skusit dát koleno z pionýra jak to pojede. Nebo by to mohlo být jen tou hlavou ? Mám sehnat hlavu z 210 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2015 17:10
Jméno: D.J.
IP: uživatel7691
 Asi teda padne rozhodnutí na 210 už jsem o ní uvažoval hlavně kvůli těm rozjezdům. Měl jsem stellu s motorem 225 a jezdila pěkně ale zbytek byl v špatným stavu tak jsem ji prodal. Takže seženu tu 210 tam by ten válec mohl jet pěkně. Když zabere spojka ta má celkem dost využitelnejch otáček ale ty rozjezdy sou špatný.
Datum: 16. února 2015 17:10
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 chceš toho po tom motoru moc. Originál převod na 207 je 12/35 což by při 70km/h bylo asi 10400 ot/min. Dá se sehnat 13z kolečko takže budu brát to, že ti to točí 9600 ot/min. U upravených motorů se použitelnej průběh dá dostat z asi 1/3 rozsahu otáček. Ve tvém případě to je 6400-9600 ot/min. Originál spojka zabírá při 2500 ot/min a pokud ji přitvrdíš jinýma pružinama tak, že čelisti rukou rozevřeš jen stěží tak jsou rozjezdový otáčky asi 6000 ot/min. Ale to je ten menší problém, protože i když rozběhovou spojku přitvrdíš, tak ti to toho bude kecat spojka startovací, která už od malé rychlosti sepne a sníží ti rozjezdové otáčky. Přitvrzení této spojky má ale své meze, kdy jsi schopný při startování roztočit spojku tak, aby sepla. Trochu se to dá zlepšit zmenšením plochy obložení na cca 10mm, spojka se pak při startování zakousne.
Takže máš na výběr tři možnosti, buď to udělat motor který má dost kroutáku v nízkých otáčkách, ale zárověn jde roztočit. Nebo přitvrdit víc spojky a nebo nejlepší řešení je pořídít si dvourychlostní motor, u kterého díky krátké jedničce jsou rozjezdy daleko lepší
Datum: 16. února 2015 16:09
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 jinak jak myslíš, že ti někdo poradí jaký použít výfuk, když jsme nikdo ten válec neviděli ani nevíme jaký má parametry?? myslíš, že tu půlka lidí vlastní věšteckou kouli??
Datum: 16. února 2015 14:53
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Fechtl nevím co je, jinak výfuk je třeba vyzkoušet, ale tak aby to dávalo smysl a ne tam nasrat vykuchanou rouru
Datum: 16. února 2015 14:23
Jméno: D.J.
IP: uživatel7691
 Takze jakej vyfuk bych tam podle tebe mohl dat a jakou dylku kolena stacilo by dat z fechtla ?
Datum: 16. února 2015 13:53
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 no vzhledem k tomu, že na 2T je výfuk hodně důležitý tak to prostě nemůže fungovat a karburátor ani hlava to nezachrání
Datum: 16. února 2015 13:13
Jméno: D.J
IP: uživatel17869
 Ja jsem ten valec koupil za 700 kc i s pistem. Prave sem chtel vedet jestli by to slo nejak kompenzovat vyfukem nebo hlavou ? Ja myslim ze karbec mam naladenej celkem dobre.
Datum: 16. února 2015 10:21
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 hlavně s popsanou úpravou výfuku se divým, že to vůbec jede. To je přesný návod jak z motoru s potenciálem udělat nefunkční bastl
Datum: 16. února 2015 8:51
Jméno: pepa
IP: uživatel17177
 Proste jsi postavil pilu ktera. Jede je v otackach...resil bych to upravou prevodu
Datum: 16. února 2015 7:33
Jméno: Dan
IP: uživatel7691
 Zdar draci chci jse zeptat co říkáte na snížení hlavy na čz 175/477 o 1,5 mm. Je to moc ? Kolik to bude mít kompresi ? A nesníží to moc životnost motoru ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2015 8:03
Jméno: MIlan
IP: uživatel11232
 Zdar, rozdíl prakticky nepoznáš, bez úpravy výfukuvého kanálu nemá skoro smysl, co radím já je jen perfektní těsnost, nové těsnění pod válec a mezi karb a motor, vyhodit těsnění mezi válcem a hlavou, pečlivě na sebe zabrousit brusnou pastou, do kříže dotáhnout a fertig. Je to nejrozumější co můžeš pro to udělat.
Datum: 14. února 2015 8:03
Jméno: Dan
IP: uživatel7691
 Takze bez problemu jo ?
Datum: 13. února 2015 22:21
Jméno: pepa
IP: uživatel17177
 Dej to do kupy a uvidis je to na stredu ...jeste muzes dat do spalovaku modelinua dotahnot ji na svornikya udelat otisk jak to sedi
Datum: 13. února 2015 22:04
Jméno: Dan
IP: uživatel7691
 Sry vidim že sem to uže psal ale jen chci vědět jestli to neni moc
Datum: 13. února 2015 21:49
Jméno: jawassss
IP: uživatel16252
 Zdrar, dělám bakalářskou práci o motoru jawa pionýr (typ 20,21,23) Hlavním cílem mé práce má být dosažení co nejmenší možné spotřeby paliva. Upravy mám jak popsat tak prakticky provést. Proto se chci zeptat jestli někdo nemá nějaké návrhy jak by se dala spotřeba paliva snižovat. (vím že to závisí aj na stavu kol, ložisek, tlaku pneu atd. ale to neberme v potaz myslím jen čistě motoricky. Pokud by někdo měl nějaké rozsáhlejší info tak dyštak napište na mail. doctus@email.cz díky jawasss
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2015 20:26
Jméno: marian
IP: uživatel17701
 určite by som volil dvojkrúžkový piest. Pri jazde na spotrebu sa jazdí v nižších otáčkach kde jednokruh "nedrží" tlaky. Použil by som kludne klasické liatinové a masívne by som na nich zrazil hranu- zúžil.
Snažil by som sa maximálne znížiť hmotnosť posuvných častí, ich zotrvačnosť je jednou z hlavných mechanických "bŕzd" piestových motorov. Kluka a aj jej uloženie v blokoch musí byť perfektne vycentrované.
No jej vyváženie je pre spotrebu NEPODSTATNÉ, to má vplyv iba na komfort jazdy a životnosť. Použil by som karburátor ktorý má minimálne nastavenie volnobežnej zmesy alebo tri trysky /ak taký pre 50 ccm
vôbec je/ K tomu výkonejšie zapalovanie čo zvláda zapáliť aj chudobnú zmes. Pre takúto aplikáciu by sa mi osobne pozdával viac valec z pio. 05. Kedysi ked som na pionieri chodil do školy, tak som pri jazde na
spotrebu bežne dosahoval 1,5 l/100 km. Ak to postavíš ako ekošpeciál myslím že je šanca dostať sa spotrebou tesne pod liter.
Ešte nápady ktoré neviem či by niečo usporili alebo iba skomplikovali konštrukciu : labirinty miesto gufier, elmag. zatváranie volnobehu pri zvýšených otáčkach
Datum: 20. února 2015 20:26
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 No když už, tak musí počítat s nějakými investicemi  a zas tak drahé to není a s ohledem na skutečnost, že ušetří cca 10-15% výkonu.... kde je najdeš a na spotřebě se taková výkonová úspora hodně projeví.
Datum: 16. února 2015 8:49
Jméno: standa
IP: uživatel17866
 To je zas dost drahá záležitost. Bude rád,když mu zainvestujou alespoň něco.
Datum: 15. února 2015 20:07
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 No mnoho tu už bylo řečeno, ale pokud bych u pionýra šel po snížení ztrát tak bych se v první řadě věnoval náhradě primárního řetězového převodu
Datum: 15. února 2015 19:49
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 jo ještě se chci zeptat jestli někdo neznáte nějakou knížku ve které by byl důkladně popsán motor jako všechny jeho části třeba válec zapalování atd.
Datum: 15. února 2015 15:59
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Vše z toho jsem psal až na ten jednokruh. Tomu nevěřim,nechal bych dvoukruh,možná bych dal dvoukruh na slabý kroužky,sesa umí sehnat.
Datum: 14. února 2015 16:26
 kámo nechci ti do toho kecat, ale když se podíváš na nový spalovací motory, tak zjistíš že dochází ke snížení počtu pístních kroužků , takže bych volil 1k píst s 1mm kroužkem... s origo karbcem bych se rozloučil jako první, Jikovy vždycky žrali a nikdy nejeli, ať v motorkách nebo automobilech, originální airbox si troufnu říct že nenahradíš ničím co by fungovalo líp...ještě bych zauvažoval nad tvarem spalovacího prostoru.. ty máš sice dobrý teoretický nápady, ale v praxi by ten motor měl s poloviční spotřebou i poloviční výkon
Datum: 14. února 2015 13:50
Jméno: jawassss
IP: uživatel16252
 díky za příspěvky, já to měl vymyšlené tak že bych první udělal všechno do 100% tzn nechal vyvážit kliku ale ted kldyž píšete že klasické vyvážení neni 100% tak nevím, pak jsem chtěl dát 3K píst (myslím že stím by to mělo dobrý tah od spodu tím pádem by to mohlo jezdit v nišších otáčkách = nišší spotřeba. Samozřejmě válec na výbrus a zajetý. pak samozřejmě všechna nová ložiska místo bronzových pouzder jehly. spojkový koš a převodovky ve 100% stavu. Bezkontakt zapalko si myslím že určitě udělá hodně. Pak co se týče karbecu jsem chtěl nechat origo, jen zajistit aby co nejmenší množství benzínu protíkalo. pak dát menší trisku a snížit hladinu atd. toje asi cšecko co mě tak napadá. možná by ještě pomohlo dát jiný filtr
Datum: 14. února 2015 8:39
Jméno: standa
IP: uživatel17862
 Dobře,ale tak zběžně jsem nejednou četl,že pio klika ty výchozí hodnoty serie nemá úplně top a navíc to muže slušně rozhodit i těžká ojnice a blbej těžkej píst (některé CKR to údajně způsobovali)... takže myšlenka byla taková,jestli by tedy nebylo od věci i vhodně vyvážit kliku jako celek - jak píšeš ty přidat/ubrat v jednotlivých kmitajících prvcích aby se dosahlo nějaký rozumný hodnoty...kliky dělá dost lidí...výběr má ... toť vše z mý strany ... klikař nejsem,vim zběžně to co asi každej,co se zajímá aspoň trochu o motory... možná jdu zbytečně do detailů,ale dotaz byl na dosažení nejmenší spotřeby...a nejmenší spotřeby dosahneš když vše bude top... seriová klika bude dostačující pro rozmezí 4000-6000 ot/min,to asi jo,ale třeba tam je rezerva? Poraď...mě se tohle téma moc líbí a byl bych moc rád,kdybys nás Jawassss informoval jak se to vyvijí ... já už "opravenou" serii totiž donutil jezdit za tech cca 2,5-3L/100km s mými 93kg jen vylepšením továrního provedení válce,vyladěním karbecu a sání + zapalování ... a ty rezervy tam furt jsou ... karbec a plnění válce má rezervy určo ... možná by bylo dobrý třeba použít kratší píst z babety a zkrátit k němu válec...k tomu přizpůsobit časování válce...třeba do 05 vložky udělat přefuky alá simson,sací kanál by tam byl vhodnej pro píst babety,jen by se doladil,vejfuk by se doladil...možná bych nechal 30mm od HU jako má simson... lepší karbec,dotryskovat,sání ... musí to jít ... vycházim ze Simsona,kterej relativně jede a žere prd...
Datum: 13. února 2015 17:15
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 standa. Každá nevyváženost způsobuje nějaký odpor. Ale při vyvážení kliky nemůžeme odebrat hmotnost ojnice a pístu, ale musíme ji doplnit další nevyvážeností která bude kmitat proti té první (proti ojnici a pístu). Takže u vyvážené kliky nám vlastně kmitají dvě hmoty.
Datum: 13. února 2015 16:28
Jméno: carodak
IP: uživatel12545
 doporucuju chodit behat,potom se dostanes na hodnoty 0/100km  jinak ti samozdrejme preju hodne stesti
Datum: 13. února 2015 15:53
Jméno: standa
IP: uživatel17861
 Právě že základ bude spodek motoru a pak další související odpory,tření a kmitání,tim bych začal,válec a věci kolem je až na druhym místě. Nebo jinak...mužeš mít dobrej válec,ale je ti to prd platný,když část výkonu sebere vyrachtanej primár a malinko šmajdavej koš (na oko "v cajku"  ...něco se ztratí v převodovce,protože už je vydrbaná ( zde by mohli pomoct jehly na předloze)...dál ušmajdaný sekundární kolečko a nakonec zuby rozet a řetěz ... vzadu upět kolmost kola,dření náhonu,házivost rozety... hafo je toho a vše jsou nemalé ztráty - ale v součtu to udělá hodně.... a třešnička na dortu - párový kartery! Pak válec,hlava,karbec,vejfuk atd...
Datum: 13. února 2015 15:40
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
 * se správnouvůlí
Datum: 13. února 2015 15:10
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
 Základ bude dobrej válec ze správnou (vhodnou pro tuhle discíplínu), volej udělá taky hodně . Největší loterie bude plnění protože origo karburátor asi nevyhovuje. Klika musí být top. Rozmyslim jestli jednoukrouzkovej nebo dvoukrouzkovej pist. Dal je taky zajimavy popremyslet pri jaky rychlosti ma mit motor idealni spotrebu aneb 45 khm pul plynu se rovna spotrebe 65 kmh 3/4 plynu.
Datum: 13. února 2015 15:09
Jméno: standa
IP: uživatel17861
 Tom: Zajímavý,to jsem třeba vůbec nevěděl. Ale pointa je určo v tom,mít tu kliku TOP...ne jen vycentrovanou,některý kopou i když jsou vycentrovaný skoro na nulu,nevim proč,ale je to tak ... co bys teda radil ty?
Datum: 13. února 2015 9:49
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
 jedina spravna odpoved je provrtat dekl a navarit slapky. nasledna spotreba - cigaro/hodina
Datum: 12. února 2015 23:31
Jméno: David
IP: uživatel12679
 Aj soráč to mělo bejt jen k motoru.....
Datum: 12. února 2015 21:46
Jméno: David
IP: uživatel12679
 Čus, souhlas s tím níže + zaměřit se na vnější jízdní odpory vozidla. (Odpor do stoupání a setrvačný s tím moc nic nenaděláš), ale určitě mít třeba na paměti odpor valení. Dobře vycentrovaný paprsky, snažit se aby ti kola moc neházely (a přední vidle mít taky ok). Z vlastní zkušenosti to vím. Největší problém je s odporem vzduchu. Je docela nepříjemný když jedeš na 20 a fouká ti vítr proti. Řešením může být i nějaký plexištít a určitej předklon jezdce udělá taky dost, ale u plexi bacha na to aby jsi nezvětšoval celkovou čelní plochu.
Datum: 12. února 2015 21:42
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 standa: a co když řeknu, že s vyvážením kliky se pasivní odpor zvětší. Co ty na to?
Datum: 12. února 2015 21:03
 Snížit pasivní odpory jak na motocyklu tak v motoru,vyvážená - ne jen vycentrovaná - klika - tzn.výroba nové kliky,na které by se dalo dosahnout lepšího vyvážení než u serie - nejlépe s plnými a silnými setrváky - zlepší se spodní komprese a plnění. Další rezervu má motor v zapalování - určo bezkontakt co dává 100% - ní pravidelnou silnou jiskru. Svíčka - jiskřiště,tepelná hodnota. Sací koleno - lepší tvar,jiná délka. Karburátor nové koncepce - řekněme Dellorto 17,5mm nebo simson 16mm + vhodně zvolit sání a trysky. Opravit/upravit válec,odstranit výrobní nepřesnosti,100% nastředit vložku,vylepšit odfláklá provedení sacího kanálu z výroby,dorovnat vejfukovej kanál... dokonale vypucovat přefuky (nepíšu leštit) .... lepší hlava s lepším chlazením,možná spalovák krapet menší..... výfuk jedinej asi ok ...... dle mě se dostaneš na 2L/100km .... klidně mail
Datum: 12. února 2015 20:41
Jméno: Jaromír
IP: uživatel16565
Posl.aktualizace: 11. února 2015 15:06
Jméno: Jaromír
IP: uživatel16565
 To je právě to. Ta šuplera je velká a zatím nevim na co bych ji použil. Ale zas na druhou stranu jsem kupoval klasickou malou za stejné peníze. Myslim že somet je kvalita a že by se to vyplatilo koupit. Přeci jenom člověk nikdy neví co bude muset měřit. V předchozím dotazu mi nikdo neodpověděl a než jsem se rozkoukal tak byla pryč. http://aukro.cz/somet-300mm-digitalni-posuvne-meritko-suplera-i5006762331.html . Omlouvám se pokud to někdo bere jako spam.
Datum: 11. února 2015 15:06
 jenze ona je 30cm,,coz pro normalni mereni kdy staci do 10cm, je to strasne neohrabane a tezke ale za tu cenu gut, ja jen doufam ze je to tu naposledy
Datum: 11. února 2015 7:15
Jméno: martin
IP: uživatel17855
 bezvadně se s tím nastavuje předstih, třeba u j 350 dam oba válce stejně a je to pěkně vidět
Datum: 11. února 2015 5:50
Jméno: pepa
IP: uživatel17852
 Za me pokud dobre vidis bez bryli nema...co doma potrebujes merit na setiny milimetru? A staci s 1 klepnout a je presnost ty tam...obycejnou posuvkou si musis bezne vystacit ...pokut umis merit. A jediny duvot proc todle mit doma me napada ze na klasiku uz nevidin,.
Datum: 11. února 2015 1:23
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to má bejt reklama či co? Mam pocit, že už ses na to jednou ptal... pro tebe evidentně cenu nemá, když nevíš, k čemu by ti byla,,,
Datum: 10. února 2015 14:08
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Zdravím, dotaz primárně dotaz na SESU:
Uměl by jsi sehnat případně nechat vyrobit písty na hranatou ČZ 175/487 v nestandartním vrtání tzn. 60 - 63 mm ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2015 22:10
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Bakoun: máš to tam
Datum: 11. února 2015 22:10
Jméno: Bakoun
IP: uživatel16758
 Jj, FK mu radil... Hoď mi to kdyžtak do mailu: AgentSmyth(zavin)seznam.cz
Datum: 11. února 2015 21:40
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Jo je to myslím on, ted jsem to ověřoval, kdysi to bylo volně na netu .... je tam podepsanej FK racing ??? víc nevím, stejně to nebudu dělat, tak je mi to k ničemu.
Datum: 11. února 2015 15:37
Jméno: pepa
IP: uživatel17852
 Psal jsi do te ahry?
Datum: 11. února 2015 3:57
Jméno: Bakoun
IP: uživatel16758
 Milan, od koho to máš? Nepřezdívá se tomu týpkovi Mr. Freeze?
Datum: 10. února 2015 23:56
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Na tuhle čízu mám výkres pro 3 K s klapkou, ale není můj a nemám na to strojní vybavení to provést, jestli chceš tak ti to pošlu  aspon bych rád viděl, jak to bude fungovat
Datum: 10. února 2015 18:34
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 Milan: a co jít jinou cestu? Místo zvětšení vrtání, jít cestou většího zdvihu - excentrický čep .)
Datum: 10. února 2015 17:33
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 A TKmoto už to nedělá - spousta problémů se zadíráním. Nedávno jsem jim psal.
Datum: 10. února 2015 17:32
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Píst z JW 250 nechci, nejsem blázen 1,76 mm stěna vložky + - by zbyla, to se brutálně kouše, díky
Datum: 09. února 2015 20:35
Jméno: pepa
IP: uživatel17852
 Ahra hradec kralove je to vyrobce pistu...anebo tam proste namastit pist z panelky nic noveho pod sluncem co by tk moto neumelo
Datum: 09. února 2015 20:27
Jméno: ASTRATIX
IP: uživatel16213
 Přeji hezký večer, má zde někdo zkušenosti s umísťováním magnetického tachometru na kolo. Odešel mi originální tachometr a přemýšlel jsem, zda by šel nějak zužitkovat právě zmiňovaný tachometr ? Děkuji za odpovědi !
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2015 18:27
Jméno: Milan
IP: uživatel10952
 Záleží jaký to má snímač.Ty laciný mají v tom snímači ocelový plíšky těsně u sebe a magnet když okolo projde, spojí se a okruh se uzavře a hodí to impulz.Takže pak když se nastartuje, motor se chvěje a tím i rám a kola a ty plíšky se dotýkají což potom hází chybný ůdaje.Odzkoušeno.Dávali jsme to na pitbike a na místě když jsem dal do plnejch tak to na místě ukazovalo třeba 80 km.
Datum: 22. února 2015 18:27
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Já jsem dal snímač na vidlici k ose předního kola, na buben kola jsem nalepil vteřiňákem magnet a funguje to naprosto suprově!!! Když máš snímač na vidlici a magnet na drátech, tak ti při každým propružení přestane ukazovat nebo ukazuje nesmylsly.
Datum: 08. února 2015 21:14
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj ASTRATIX! Teda esli možu aj já poradit, toš s tým většinú nejsú problémy. Enom u tech nejlacinějších by mohly vzniknút. Gdysi sem splašil nejakej levnej. Na kole fungoval perfektně. Na motorce psal furt nesmysle. Aš sem si fšimnul, že ukazuje už gdyž běží motor a ešče nejedu. Toš šel spátky na kolo! Při měření obvodu kola je dobrý na motorce sedět a ujetú vzdálenost zadat. Toš tak.
Datum: 08. února 2015 20:35
Jméno: Martin
IP: uživatel10282
 namontovat ten tachometr není nic složitého. píchneš ho někam na řidítka, ten snímač někam blízko k drátům od kola. Ten magnet nasadíš na jeden drát toho kola aby se při každý otáčce dostal co nejblíž k tomu snímači. Ale aby fungoval, jak má tak se do tachometru musí nějak zadat (nejspíš) obvod kola. většinou se do toho leze podržením nějaký kombinace tlačítek a bejvá ta hodnota v milimetrech.
Datum: 08. února 2015 12:09
 zdar draci dělam renovaci pionýra 21 a chtěl bych se zeptat jak se mám zbavit koroze na ráfku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2015 6:50
Jméno: standa
IP: uživatel17840
 Pokud motorku chceš renovovat tak kup nový ráfky i dráty. Pokud "renovuješ" udělej jen kulisy a natři to na stříbrno. Rez neodstraníš. Už pod ní neni chrom.
Datum: 05. února 2015 6:50
 četl jsem že to jde kyselinou fosforečnou je to pravda??
Datum: 04. února 2015 21:40
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Jediné co mě napadá nechat opískovat a nebo vyplést vybrousit a dát opět dohromady. U toho pískování by to mohlo zůstat vcelku. Zjisti co bude lacinější
Datum: 04. února 2015 20:29
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
 zdar chci se zeptat jestli by šel motor z kulaté 350tky do rámu ze 175 díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2015 22:22
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 rozhodně ne.... pokud teda nechceš rozřezat a posvářet půl motorky...
Datum: 03. února 2015 22:22
 JAká je origo. Barva na předni vidlici a masku? Na pionyra.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2015 10:16
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 Ral 7044
Datum: 03. února 2015 10:16
 Cislo barvy?
Datum: 02. února 2015 23:51
 Zdravím. Mám problém a potřebuju radu. Nechal jsem se ukecat na převrtání válce a větší jednokroužkový píst, údajně 65ccm.. Ale problém je v tom, že potřebuju přetryskovat.. Tak sháním někoho, kdo s tím má zkušenosti a ví jakou trysku vzduchovou a benzínovou dát.. Měl jsem rady, jako jiný karbec, název si už nepamatuju. Ale nechtěl jsem už moc do fichtla investovat.. Měl jsem zůstat u normálního objemu, vím. Ale jak jsem psal. Nechal jsem se ukecat a teď v tom plavu.. Tak jestli někdo víte co a jak, budu vděčen za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2015 17:57
 Ahoj stejsky.cz upravuje pio na obsah 70ccm ttp://www.ms50.cz/_pio70.html doporucil bych trisky něco kolem 70 u origo karburátoru.
Datum: 21. dubna 2015 17:57
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 nic neodpoví, už někdy na podzim jsem ho upozorňoval na to, že se dle zákona jedná o klamání spotřebitele za což hrozí nemalá pokuta a bez reakce
Datum: 05. února 2015 7:12
 Dobrýýýý. Tak jsem zvědavý, jestli ti odpoví... Přiznám se, že co se týče těchle věcí, jsem na to levý... Proto mi fichtla skládal kamarád, co má mustanga snad odjakživa a docela se v tom hrabe..
Tak se omlovám, že jsem v těchle věcech neznalý. Ale velké díky za starost a rady  
Chtěl jsem něco levného jako přibližovadlo do práce a nenapadlo by mě, že s tím budu mít takový problém...
Datum: 04. února 2015 16:17
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel17836
 tak jsem pánovi napsal dotaz a jsem zvědav na odpověď - bude-li vůbec nějaká: Dobrý den, na Vašich stránkách jsem objevil k prodeji válec pionýr s obsahem 65ccm - vrtání 41,25mm. Měl bych dotaz zda-li se jedná o opravdu český výrobek, neboť dle mých informací žádný český výrobce válců na pionýra neexistuje. Budu tedy rád, když mě z mých informací vyvedete. Dále pak chci se zeptat jakým způsobem jste došel při vrtání 41,25 k obsahu 65ccm? Jsou-li moje matematické znalosti alespoň průměrné, nemůžu se nějak tohoto obsahu dopočítat - pokud tedy zdvih pístu je zachován na 44mm. Děkuji za odpověď
Datum: 04. února 2015 13:35
Jméno: standa
IP: uživatel17833
 Pokud nikde není nějaká chybka tak píst narážet musí.... uvidíš,ale mělo by to klepat.... navíc vysokej kompresní poměr atd....
Datum: 03. února 2015 22:31
 Snad nenaráží. fichtl ještě nejel. Ale kolega, který mi to skládal neříkal nic. Tak pokud to rozjedu písnu..  Díky za rady. Petr
Datum: 03. února 2015 18:21
 Ale jinak má ten prodejce dobrej byznys. Za výbrus na 41mm s pístní sadou si bere 1500,- .... u mě by to bylo bez úpravy válce za polovičku  S úpravou válce + úpravou hlavy na větší vrtání by to umě vyšlo na tu jeho cenu za "nic"  PS - píst ti do hlavy nenaráží?
Datum: 03. února 2015 17:07
Jméno: standa
IP: uživatel17833
 Ano,HT 72 a VT 38 nebo spíš 35 - to poznáš,někdy to má bohatej volnoběh a musí se dát menší volnoběžná tryska (já jezdim v 60ccm VT 35 a HT 72). Možná po záběhu hladinu trochu dolu a odšpuntovat filtrbox. Měj se. Standa
Datum: 03. února 2015 17:05
 Myslím, že né trochu.. Ale to bych nebyl já... Posílal jsem mu svůj válec.. A on ho měl vrtat.. Je fakt, že jsem ho měl poznačený a pslal cizí... Ale Teď už nic nenadělám.. Dobrá, vzduchovou koupím 72. A benzínová může zůstat 35-38??
Jinak díky za radu a odpověď
Datum: 03. února 2015 16:17
Jméno: standa
IP: uživatel17831
 To je normální polskej válec akorát je přebroušenej na 41mm a je k tomu jednokroužkovej píst to je necelých 60ccm - prodejce klame. Trysku bych použil 72. Nic víc není třeba. Nečekej od toho zázraky. Trochu si naletěl,ale to se stává.
Datum: 02. února 2015 21:25
Jméno: raging.bull
IP: uživatel17830
Datum: 02. února 2015 20:31
Jméno: raging.bull
IP: uživatel17830
 Ja jsem odel... Jde o fichtla 21 sport
Datum: 02. února 2015 20:26
Jméno: standa
IP: uživatel17831
 Á já to nedočet,mezi řádky už vidím fichtla.... Je to Pio,Mustang nebo Pařez ? Pařez by šel vrtat i 43,5 takřka bez úpravy motoru .....
Datum: 02. února 2015 18:42
 Specifikuj stroj. Pio to není,to jde vrtat v extrému do 42mm což je 60ccm a fous. Babeta jde vrtat 43mm,ale má menší zdvih,takže je to zas 60ccm. Určitě potřebuješ větší trysku. Piš sem nebo mail.
Datum: 02. února 2015 18:20
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
 čau seso chci se zeptat jestli ty blatníky z plastu máš i na 19 nebo 21 kolo, dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2015 11:35
 draku uz mam jeden zluty na skalde a nebo na trampa zeleny
Datum: 15. února 2015 11:35
 jen na 19,, 2 jsou ty trampove zelene nebo zlute a nebo muzu splasit jinaci a le o trosko jsou drazsi,,jinak nou problem
Datum: 02. února 2015 22:26
 draci jak se jmenuje originál jawácká barva budu dělat 21 pionýra
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2015 23:49
 A bílá na vidlice a masku jaka je origo.
Datum: 02. února 2015 23:49
 Zdar. ČSN 8850.
Datum: 02. února 2015 5:51
 Zdravim draci , nevite nekdo kde sehnat jete drapaky 18" ? , pripadne naky web ci jestli nekdo mate doma ? , predem moc diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2015 10:12
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
 http://www.az-pneu.cz/info-pneu/motocyklove-pneumatiky/mitas
Datum: 29. ledna 2015 10:12
Jméno: Navi
IP: uživatel17782
 Vlastní tu někdo, nebo má někdo zkušenosti s CO2 svářečkama na dutinkový drát? Jakoby obalená elektroda naruby, s podavačem... Jde mi hlavně o svařování slabších plechů kolem 1mm, na silnější materiály mám trafo. Chci něco pro kutila, nerad bych řešil plnění lahví.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2015 21:40
Jméno: olous
IP: uživatel1893
 je to einhell bt-gw 170 ... uz jsem delal i docela dlouhy svar - cca 80 cm a valil jsem to ne uplne v jednom kuse, ale da se rict s minimalnima prestavkama a zadny problem s prehrivanim atd...
Datum: 29. ledna 2015 21:40
Jméno: Navi
IP: uživatel17782
 Olous a co to máš? Mě každej od einhela nebo berlana odrazuje :/
Datum: 26. ledna 2015 22:31
Jméno: olous
IP: uživatel1893
 kdyz jsem hledal svarecku, tak se mi taky libila cena svarecky na dutinkovy drat, ale nakonec jsem koupil na bazosi klasicke CO-cko i s flaskou (hasicakem) za 5000,- ... spokojenost...
Datum: 23. ledna 2015 21:29
 Cočko je ještě v pohodě...já teď řeším láhev na argon a vstávají mi vlasy hrůzou když vidím ty ceny... asi se budu muset spřátelit s nějakým potápěčem kterej mi sežene lahev na vzduch
Datum: 21. ledna 2015 17:52
Jméno: standa
IP: uživatel17802
 No vidíš,brácha nic neřikal,my se ho vlastně ani neptali,, pro příště supr,mam to za humnama. Díky.
Datum: 21. ledna 2015 17:18
 Stando zajeď si do Strašecí do traktorky...brácha tam chodil do školy, ne? Tam na dvoře v jedné té hale měl pan Kudr technické plyny. Nedávno umřel a vede to jeho žena snad. Ještě když byl živ tak mi dal ten upravený hasičák, a od té doby si tam jezdim plnit. Maji tam vždycky naplněných třeba 15 hasičáků, tak to beru výměnou.
Datum: 21. ledna 2015 17:01
Jméno: standa
IP: uživatel17802
 Kolečko řekni víc. Řešili jsme teď něco podobného s velkou flaškou na Biogon (směs CO2 + dusík),potřebovali jsme naplnit záložní lahev z hospody,vesměs jsem ji využíval jen já pro svoje potřeby,pak nám v létě lehnul kompresor a vyjeli jsme ji do mrtě,lahev byla naše odkoupená před skoro 12 lety od původního provozovatele hospody,odmítli nám ji naplnit,táta si od nich musel vzít za drobný poplatek jejich lahev do pronájmu a až tu nám naplnili. Když to vemu kolem a kolem,stačila by nám ta stará naplnit CO čkem...brácha by na ni mohl vařit a já příležitostně točit pivko k prasátku na grilu... to jde? A nebo jsme se předtim obrátili na špatnou firmu? Kdo ti to plnil? Dík za info
Datum: 21. ledna 2015 15:13
 Nevim přesně, dával jsem tam nějaké flašky na protiúčet. Ale podle mě naplněná flaška tě bude stát tak 700kč, plus těch 250kč za každé další plnění. Flaška bude tvoje, žádný nájem se neplatí.
Datum: 21. ledna 2015 12:36
Jméno: Navi
IP: uživatel17782
 Kolik stála úprava hasičáku?
Datum: 21. ledna 2015 12:00
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 což asi budeš muset......tím jsem nemyslel mic špatného,ale tu láhev buď musíš koupit nebo řešit jako kolečko.....
Datum: 21. ledna 2015 11:53
 Jakoby...dá se s tim vařit, ale pro tvoje účely bude daleko lepší klasické COčko s ochrannou atmosférou. Ten svár to daleko lépe ochrání před okolními vlivy. Jinak jestli můžu říct za sebe, tak jsem koupil klasické COčko. Jako flašku používám upravený sněhový hasičák - v plnírně mi z toho vyndali stoupačku a má to ještě platnou tlakovku, takže to jde legálně naplnit. Za naplnění 6kg plynu platím asi 250kč. Takže z mého pohledu jsou tvé obavy z flašky liché. Navíc porovnej cenu trubičkového drátu a klasického...
Datum: 21. ledna 2015 11:30
Jméno: Navi
IP: uživatel17782
 Takovýdle odpovědi jsou po celým internetu, proto nikdo neví jak to vaří a jestli se to vyplatí. Podobný odpovědi si nechte pro sebe. Děkuju!
Datum: 21. ledna 2015 10:43
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 což asi budeš muset.....
Datum: 21. ledna 2015 9:11
Jméno: Navi
IP: uživatel17782
 Draci, je kravina v tomhle pocasi cokoli lakovat sprejem?? Potrebuju striknout sprejem-plnic, final lak plochu asi 2m2. Nejaky zkusenosti se schnutim a finalnim vysledkem v tehlech teplotach?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2015 21:40
Jméno: Ringo
IP: uživatel17803
 Bacha na přímotop či kamínka s ohněm.Páry rády bouchaj.Pri tomto počasí se barva nechce slít.Je venku 4 st.Jedině jak píše kolečko-stříkat uvnitř.Ahoj draku...
Datum: 22. ledna 2015 21:40
 No abys dosáhl perfektního lesku tak musíš tu barvu tzv slít...tzn dát takovou vrstvu, aby se vytvořil jednolitý vysoce lesklý povrch. A je jedno jestli stříkáš sprejem, pistolí...
Datum: 20. ledna 2015 13:52
Jméno: Navi
IP: uživatel17782
 Jak to myslis s tim slitim, nevim jak strikas sprejem ty, ale ja jen poprasek a jednotlivy vrstvy nechavam vysychat... Opakuju dokud to na 100% nekreje
Datum: 20. ledna 2015 13:13
 Je to kravina - blbě se to sleje. A pak to stejně ukápne, protože to schne pomalu...počkej na teplo nebo lakuj vevnitř.
Datum: 19. ledna 2015 22:31
Jméno: 123
IP: uživatel16308
 mám zkušenosti že to neschne, jedině makat vevnitř....
Datum: 19. ledna 2015 21:14
Jméno: Navi
IP: uživatel17782
 Tyjo vidis, ja resim lak a zapomel sem na schnuti kitu... No to je vprrrr. I kdyz tam moc kitovani asi neni a to malo snad sfoukne plnic. No nasadils mi brouka do hlavy, schvalne zkusim smichat trosku kitu jestli to seschne
Datum: 19. ledna 2015 17:50
Jméno: vitafiser
IP: uživatel16733
 To bych neradil.já sem kitoval v garáži a neuschlo to vůbec.jestli nemáš možnost topit tak to radši odlož
Datum: 19. ledna 2015 17:34
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
 zdar mam 175 v krosu a chci dát dopředu 19'' kolo. šlo by tam dát z čz 150C? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2015 12:15
Jméno: pepa
IP: uživatel15962
 Dej tam ze sportky 473 475 kulate jednovyfukove ..ma stejny stred a brzdu jak 16 ...
Datum: 26. ledna 2015 12:15
 Čus borci, neměl by někdo na prodej sedlo na jawu ? nejlépe kytaru.. nepotřebuju nové ale spíš aby drželo a bylo pohromadě.. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2015 14:24
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 pryč s tim, od toho jsou inzerce...
Datum: 15. ledna 2015 14:24
Jméno: DahCZE
IP: uživatel16598
 Dobrý den měl bych dotaz zda by šel napasovat motor z čz 175 do rámu čz 150 c děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2015 8:03
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jde úplně všechno, ale bez zásadních úprav to určitě nepujde.... navíc, proč takovou prasárnu dělat že jo....
Datum: 14. ledna 2015 8:03
Jméno: JawaSchönau
IP: uživatel17772
 Zdravím, mohl by poradit někdo s konkrétní zkušeností, jde použít klapka sání v kombinaci s originálním karburátorem na Jawa 21, tak, aby se vše vešlo pod konvenční bříška/prsíčka? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2015 17:42
Jméno: JawaSchönau
IP: uživatel17772
 Jo, asi nechám udělat výbrus  ještě to může být tím, že mi na podzim vlétl kousek těsnění pod hlavou do válce a trochu ho mázl. Dal jšem tam nové kroužky, ale je možné, že to špatně těsní  po výbrusu bude klid
Datum: 17. ledna 2015 17:42
Jméno: standa
IP: uživatel17790
 Muže to spíš souviset s tim,že soudruhum na slovensku občas ujela ruka při obrábění válců a sací kanál je moc ujetý do strany a píst ho pořádně nezavře. Stačí udělat výbrus na 39mm a dát do toho novej píst (je vzadu širší).
Datum: 17. ledna 2015 7:00
Jméno: JawaSchönau
IP: uživatel17772
 Aha, tak to jste mě přesvědčili všichni o tom, že s tim vlastně nic nemůžu dělat  může to souviset s tím, jak člověk nasadí válec ke karterům? Myslím třeba trochu pootočený... Kouknu na to, díky za názory
Datum: 16. ledna 2015 21:41
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 se slícováním kanálů to nemá moc společného, to jak moc to bude prskat má vliv úhlel (doba) otevření sacího kanálu, naladění délky sání, provozní otáčky atd... Ale jestli ti to dělá víc než je normální na úplné seriovce, tak máš něco někde špatně.
Datum: 16. ledna 2015 13:37
Jméno: JawaSchönau
IP: uživatel17772
 Dobrá, klapka je zbytečná, tak mi ale řekněte, jak seřídit motor, aby neprskal. Vždyť to závisí na slícování kanálů, nebo se pletu? Každý dvoutakt trochu prská, ale co je moc, to je moc...
Datum: 14. ledna 2015 21:59
Jméno: standa
IP: uživatel17783
 Prskání z karburátoru lze vyřešit seřízením motoru. Sání lze otevřít vcelku hodně,klapka k tomu až do jisté míry není vůbec zapotřebí,ba naopak. V tvém plánovaném rozsahu úprav opravdu ta klapka nejvíc pomuže,když v motoru nebude.
Datum: 14. ledna 2015 12:53
Jméno: JawaSchönau
IP: uživatel17772
 Od klapky čekám to, že vyruší foukání směsi z karburátoru do sání. Momentálně se tak děje víc než by bylo zdrávo a pak to zahlcuje trysky a nemá to tah. Druhá varianta je asi rozšíření a slícování kanálů...
Datum: 13. ledna 2015 21:04
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 no právě ...co od klapky čekáš???
Datum: 13. ledna 2015 18:36
Jméno: standa
IP: uživatel17775
 Jak už jsem kdysi psal. Nejlepší bude ji přivázat provázkem k sání,nebude tam překážet a motor bude fungovat
Datum: 13. ledna 2015 9:27
|


|