česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  201  202  203  204  205  206  207  208  209  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel6499    
potrebuju se zeptat spravce techto stranek je v balíčku sada lanek na jawettu i náhon tachometru?????? prosím odpověd na mail děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2009 6:40
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni,,sesa
 
 
Datum: 26. června 2009 6:40
 
 
 
 
Jméno: heri      IP: uživatel650    
zdravím,mám problém s pionýrem,háže mi nepravidelnou a malou jiskru,v čem je problém...?díky moc chlapi.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2009 21:30
 
 
 
 
Jméno: susicekm      IP: uživatel6086    
Kondík!
 
 
Datum: 02. července 2009 21:30
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
můžeš to mít špatně zapojené na zapalku. Nebo na zapalku může být zrovna ta cívka špatná. Musíš to změřit měřákem. Ale může to dělat i indukční cívka.
 
 
Datum: 26. června 2009 16:53
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
promin-zkus k té motorové
 
 
Datum: 26. června 2009 6:57
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
zkus v té motorové cívce (na magnetu) připojit jednu popř 2 světelné -už je to muj 3 případ kdy jsem to musel takhle zapojit aby to jelo
 
 
Datum: 26. června 2009 6:56
 
 
 
 
Jméno: nexak      IP: uživatel6498    
co předstih?
 
 
Datum: 25. června 2009 22:18
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
to me taky a asi se z toho zblaznim snad nekdo poradi
 
 
Datum: 25. června 2009 21:33
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau pred chvili sem nasadil motor na fichtla a zjistil sem ze mit to hazi takovou chciplou jiskru a vubec to nestartuje. cim to muze bejt ? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2009 21:34
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
kazdej s IQ nad 80 coz je hranice dmence si to domysli:-D
 
 
Datum: 25. června 2009 21:34
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
:-) jak vypadá chcíplá jiskra? ?-)
 
 
Datum: 25. června 2009 20:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a hlavně zkus dat jinou svíčku
 
 
Datum: 25. června 2009 19:02
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koukni na které cívce na předstihu jak jsou tam připojeny ty kabely ( nevím jak to nazvat ) jestli je nemáš nějak přehozené nebo proměř měřákem kolik dávají V. Pokud jsou dobré tak se koukni na indukční cívku ( ten stříbrný váleček uzeměný na rámu ) jestli není špatný anebo potom se koukni na fajsku ( to co vede od cívky na svíčku ) jestli ji nemáš špatnou jako že špatně vodí. Sand ti to pomůže. Sorry za vyjadřování líp to popsat neumím.
 
 
Datum: 25. června 2009 16:57
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau nemáte někdo schéma na 487 se spínačkou z Mosquita nebo nevíte jak to zapojit ? Dík předem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2009 16:51
 
 
 
 
Jméno: boban      IP: uživatel5644    
Tu jsem něco našel ale nevím jestli to bude dobré. Je to uprostřed. Nahoře jsou jawy a CZ.
 
 
Datum: 25. června 2009 16:51
 
 
 
 
Jméno: vasil      IP: uživatel367    
zdarec,chci se zeptat jestli se může neco stat když sem provizorně sepnul v relátku tu pacičku,udělal sem to protože mě to občas sepnulo a občas ne..nemám to na stálo,jen na chvíli ae jde mi o to jestli nemůžu neco spálit...(čz 125/476)díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2009 18:34
 
 
 
 
Jméno: vasil      IP: uživatel367    
jj stejně mě to moc nepomohlo protože baterka se vycucala i když sem to měl seplé...ae hlavně že už to mám doma..a jinak nevíš čim to může být že to občas nedobíjí??a je tam ten starý typ zapalování ještě stim relátkem přidělaným na statoru...díky za odpověď
 
 
Datum: 25. června 2009 18:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6496    
noo jak se to veme.....vadi a nevadí.....pokud je to jen na dojetí,tak to snad prezije,ale jinak tim muzes znicit jak rotor tak baterku a bere to proud z baterky i kdyz vytahnes klicek....
 
 
Datum: 25. června 2009 17:29
 
 
 
 
Jméno: Babetták      IP: uživatel4183    
Zdar, nevíte co může být s mojí Babettou 210? Dal jsem tam obě žárovky, přední 6V/15W a zadní 6V/5W a po asi půl hodině jízdy mi praskla zadní žarovka a tak sem jezdil jen s předním světlem ve kterém mi taky po pár dnech praskla žárovka. A nevím si s tím rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2009 8:57
 
 
 
 
Jméno: Picard0147 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, mám ten same problém teda vlastně větší. Na mý 210ce nemají šanci moc dlouho přežít ani žárovky 24V 20W :-( Dá se to nějak podoma upravit nebo tam musim nabastlit nějakej bazmek?
 
 
Datum: 01. srpna 2009 8:57
 
 
 
 
Jméno: KArel      IP: uživatel1200    
Dej si silnější žárovky. Usmernovac je zbytečne draha vec.
 
 
Datum: 26. června 2009 23:59
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel6505    
Já mám 207,dal jsem tam 12V/21W a 12/5 sufit a svítí to jak čert.
 
 
Datum: 26. června 2009 22:47
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
si kupú usmernovac na ty zarovny.. sesa ho tu taky ma.. pak to prepeti ktery vznike pude do toho a ne do zarovky takze ti neprasknou
 
 
Datum: 25. června 2009 20:06
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě se to taky stalo na 21. Tam kde vede proud z předstihu ( nevím kam vám to vede. Nám to vede do spínací skříňky. Vám tuším jen do tlačítka) tak tam máš někde přepětí anebo máš špatnou kvalitu žárovek.
 
 
Datum: 25. června 2009 17:01
 
 
 
 
Jméno: Mcerovsky ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, mam čz 175/477 a chci se zeptat jak funguje kontrolka na dobíjení.Když zastrčím klíček tak se rozsvítí a když nastartuju tak zhasne....Je to správně?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2009 23:54
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Je to správně, ale musí ti to dávat napětí 6,8-7,2V od zvýšených otáček až po maximální. Tedy pokud je relé správně seřízené a dynamo má dostatečný výkon.
 
 
Datum: 25. června 2009 23:54
 
 
 
 
Jméno: Roman K.      E-mail:      IP: uživatel6488    
Jo, je utčitě dobře mám podobnou čz a funguje to úplně stejně, takže dobře.
 
 
Datum: 25. června 2009 14:44
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Když svítí,tak se baterie nedobijí. Když zhasne,tak se začne dobijet.
 
 
Datum: 25. června 2009 14:27
 
 
 
 
Jméno: Snickers16 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo,je to správně.
 
 
Datum: 25. června 2009 13:39
 
 
 
 
Jméno: tucnak43 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau kluci musite mi poradit už sem stoho špatnej nakopil sem tolik novejch věci indučku,kondik,kladivka,faju,svičku a pořad to nechce hodit jiskru fakt nevim co stim muže byt moc prosim poradtě mi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2009 7:58
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Já jsem si nechal schválně nabudit 05 rotor a stejně to házelo slabou nepravidelnou jiskru, když jsem dal zapal. cívku zpět do původní polohy jak je u 20W zapalování, tak ta jiskra byla tak silná, že jsem nikdy takovou neviděl a když jsem dal zapal. cívku do polohy jak je u 30W zapalování tak jak jsem napsal, byla slabá a nepravidelná jiskra. Když jsem dal 20 rotor, tak bylo po problému. Možná jsem měl prostě smůlu, že mi to na 05 rotor nešlo...
 
 
Datum: 26. června 2009 7:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6496    
do moji 21 sem si sehnal "novy" silny magneto ktery pali jako krava a ma oznaceni 05 a stator je 30W....jiskra pali hodne velka a je uplne jedno kam dam zapalovaci pol....takze chyba je nekde u tebe kamo:-)
 
 
Datum: 25. června 2009 22:02
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
to standa: musím s tebou nesouhlasit. Sám mám vyzkoušené, že 30W zapalování nefunguje s rotorem který má číslo 05, musel jsem použít rotor s číslem 20 aby mi to fungovalo…
 
 
Datum: 25. června 2009 20:51
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to tu je ještě moc hodně věcí co to může dělat. Třeba můžeš mí špatnou svíčku nebo můžeš mít špatný předstih tak tam ty cívky 4 co tam jsou. Nebo to můžeš celé úplně špatně zapojené. Pokud tam máš spínací skříńku tak bacha. Mohlo se tam něco podělat a potom to můžeš hledat tu závadu celý měsíc. Fak t je toho spousta.
 
 
Datum: 25. června 2009 17:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6496    
s názory o poloze zapalovaciho polu nesouhlasim,protoze sem to skousel u obou typů zapalovani a pravda to není.....navzajem sem prohazoval i rotory a civky a delal jsem všemožne variace a jiskra stejná....je to hezká a smysluplná teorie asi jako teorie o propalovani pistu svickou s dlouhym jiskristem......ale je teorie a je praxe.....na mejch fichtlech nikdy dlouhy jiskriste nepropalilo pist a civky muzu mit jakkoliv a jede to..... mozna to bude nejakejma patogeníma zonama na Kladesnku:-D:-D Pro zmenu na Slovensku nejlepe jezdi fichtly s upadlym vejfukem,zasranym vzduchovym filtrem a rozštelovanym predstihem:-D:-D Alespon mi o tom stale nekteri borci presvedcuji na ICQ:-D:-D
 
 
Datum: 25. června 2009 16:55
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel6425    
Taky pozor na polohu a typ vačky.Ta delší je na zapalko typ 555 a první 05(má stator s destičkou.) Ta kratší je na třicívkové.Musí být přesně v zářezu rotoru.Taky prověř cívku v magnetu,ktrá je spojena s kladívkem-odpoj od kladívka,připoj žárovku 6v 5W jední polem na cívku a druhým na kostru,prošlápni startpakou a žárovka se musí rozsvítit.pokud ne je ta cívka vadná.
 
 
Datum: 25. června 2009 12:16
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo tam máš špatně poskládaný drátky na sobě na díře od kladívka, buťto ty zmiňovaný fir od Chonga nebo to máš prostě blbě poskládaný
 
 
Datum: 25. června 2009 12:12
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Jo a taky může být drát ke chípáku někde šluslej proti kostře...
 
 
Datum: 25. června 2009 10:30
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Taky existuje varinata že máš ve špatný pozici zapalovací pól. Záleží na tom jaký označení má tvůj rotor. Jestli začíná číslicí ,,05-,, tak ho musíš zapojit na pozici jako u 20W verze zapalka a pokud má počínající číslice ,,20-,, tak musíš dát zapalovací pól do pozice jako u 30W verze... ale také si zkontroluj jestli tam nemáš zkrat na kostru. Nejčastější místo bývá špatně poskládaný kontakt z fíbrových podložek na kladívku... Změříš to nejlépe tak že odpojíš indučku a pod kontakty kladívka dáš třeba kus papírku a písklem multimetru , nebo zapojením s baterkou a žárovkou proměříš proti kostře. Pokud píská, nebo žárovka svítí je tam zkrat proti kostře.
 
 
Datum: 25. června 2009 10:28
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel5084    
čau draci chci se zeptat jak se pozná že funguje indikční cívka ?díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2009 18:41
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel6455    
nebo pomocí 4,5V (popř. 6V) baterky.. +baterky na +cívky, -baterky na -cívky, VN kabel k -pólu baterky a při spojování a odpojování obvodu baterky s cívkou musí lítat aspoň 1mm jiskra...
 
 
Datum: 24. června 2009 18:41
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel6288    
na osciloskopu:-)
 
 
Datum: 24. června 2009 17:50
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci....prosim vás....můžu použít svíčku PAL Super 14-7 do pincka?? Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2009 16:57
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.jawa-cz.info/?view=svicky možná ti pomůž tohl.
 
 
Datum: 26. června 2009 16:57
 
 
 
 
Jméno: Roman K.      E-mail:      IP: uživatel6488    
Jet by to mělo v každém případě sa na nu za čas kukni jestli je v pořátku
 
 
Datum: 25. června 2009 15:04
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel1653    
Pal 14-7 se dávaly v továrně do 05tek dnes N17C ale do 20 21 23 se dávaly 14-8-N15C můžeš to zkusit jestli nebude moc teplá.
 
 
Datum: 24. června 2009 17:22
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
čau seso chtěl bych se zeptat máš na skladě to tuningové zapalko na fichtla za 3200kč, nebo za jak dlouho bys ho mohl dodat? jak ho hodnotíš je to dobrá věc?dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2009 16:43
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano
 
 
Datum: 24. června 2009 16:43
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel6484    
takře ho máš k odběru?
 
 
Datum: 24. června 2009 12:25
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
12v bude mit strasne moc watu,,, halogen a blinkry nebude problem baterie se bude moct pripojit a pc jednotku pro nastelovani prez pc krivku
 
 
Datum: 24. června 2009 9:47
 
 
 
 
Jméno: icespoon12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a v cem presne bude lepsi to 12ti voltovy zapalovani od tohohle?
 
 
Datum: 24. června 2009 9:14
 
 
 
 
Jméno: jany9191 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já až dostanu vyplatu tak si ho také koupím:-)
 
 
Datum: 24. června 2009 8:04
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no nejdriv mi rekli ze mi udleji jednu serii ale pak kdyz videli jak to jde,, pac kdo to namontoval tak kazdej boba a tak se porad delaji,, ja myslim ze budou porad,, jen se pripravuje 12V sice za 5000 v plne palbe ale to bude spacka a lxus toto se bude prodavat porad,,,, pac to s tim jede ako svicarske hodinky
 
 
Datum: 24. června 2009 7:11
 
 
 
 
Jméno: Mipi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci chtěl bych se zeptat jestli na jawu 175 typ 356 můžu místo 6v baterie dát 12v ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2009 14:26
 
 
 
 
Jméno: Roman K.      E-mail:      IP: uživatel6488    
Jak už taky píší ostatní originál je originál, zlaté české ručičky to už jednou spočítali na 6V, tak bych tam dal 6V, ta 12V by nemusela dělat dobrotu.
 
 
Datum: 24. června 2009 14:26
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musel by si upravit elektriku, dát tam stabilizátor, aby ti to snížilo na 6V. Ale proč se stím hrát. Radši tam dej origo 6V.
 
 
Datum: 24. června 2009 12:37
 
 
 
 
Jméno: Cap ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No můžeš ale musíš to komplet překopat, indučku, stator rotor, relé, všechny žárovky, takže by tě to vyšlo docela draho
 
 
Datum: 24. června 2009 10:16
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
To L. - No to je otázka přístupu. Zaregistroval jsem zde ignorantskej přístup který by šel popsat slovy ,,že je to na píp je mi jedno, hlavně že to funguje a můžu machrovat,, Takže v tomhle duchu bych napsal... Ano vyměnit jí můžeš... že to ale nebude dobíjet toho si stejně nevšimneš protože ti to nedobíjelo ani s 6V baterkou a při prvním rozsvícení světel se ti přepálí vlákna, indučka se bude krapátek přetěžovat, ale co.. pojede to :-D
 
 
Datum: 24. června 2009 7:01
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Nemůžeš, odešlo by ti dynamo a relé, jedině bys tam musel mít nějaké 12V dynamo nebo alternátor a 12V žárovky.
 
 
Datum: 23. června 2009 22:14
 
 
 
 
Jméno: joska      IP: uživatel4711    
Zdravím, chci se zeptat, mám čz 175/477 a nechce mi dobíjet. Nevíte proč? Kámoš řikal, že mám spálený rotor tak jestli to je možné. Dík za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2009 7:04
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
A sundali jste aspoň víko dynama, aby ten kámoš nebyl spíš věštec... Mě přijde totiž divný že ti kamarád povídá o spáleným rotoru na tvé motorce a ty bys to na vlastní oči neviděl... protože kdybys jí viděl asi by jsis udělal vlastní úsudek.... a k dotazu... jak to máme proboha vědět, k posouzení potřebujem minimálně fotku toho rotoru, ale nejlíp když by se proměřil.. takhle přes klávesnici ti nic na rotoru nezměřím :-D
 
 
Datum: 24. června 2009 7:04
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Může být špatný rotor, stator nebo relé, je to nutné postupně vyzkoušet. Ale také mohou být špatné jenom uhlíky nebo někde je špatný kontakt.
 
 
Datum: 23. června 2009 22:21
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Zdravím, chci se zeptat, dnes mi přišla halogenová žárovka http://www.autolamp.cz/eshop.php?item=NTAwNjAyMjVI&_A=&_B=&_C=&by=popis ale zjistil jsem, že se mi nevleze do světla. Je o cca 1 cm delší než normální (na obrázku je napsáno, že je dlouhá 68mm, ale ta co mě přišla je dlouhá 75mm) a tak se chci zeptat, jestli bude vadit, když ji víc zapustím do objímky, ale tím se vlákno žárovky přiblíží víc k parabole? Nezmění se potom svícení k horšímu? Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2009 21:40
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
už jsem ti napsal do mailu... No ten čtyřpólovej alternátor je dobrej, ale těch 40/45W je na hranici. Rezerva na nabíjení je tam jen při středních a vyšších otáčkách... Chci tam mít větší rezervu tak tam půjde 35W žárovka v halogenu. Ano honza má pravdu, vyššího svitu žárovky halogenového typu bylo docíleno směsí plynů a tím se mohla zvednout teplota vlákna s využitím tzv. halogenové cesty, kdy se částice wolframu vrací zpět na vlákno. Zajímavostí je že na tuto cestu působí i gravitace, takže je dobré provozovat žárovku v jedné poloze a nejlépe vodorovné. Ale fakt tyhle informace tahám z paty, bo je to dlouho co jsem se o tohle téma zajímal. Každopádně právě proto uvažuju o zálohování celé elektroinstalace akumulátorem a ne že jen zapalko jak to mám teď. Fakt je že tě nynější halogenka svítí fakt pekelně i ve dne vypaluje sítnici, je to zkrátka jiný než kouknout do sférický žárovky nízkého příkonu :-D. Potíže jsou nyní jen s bezkontaktním snímáním, tak tam zatím jde kladívková verze pro čtyřpól, ale už mám konečně po dvou měsících galejí na domku čas se ponořit i do tohodle problému a dotáhnout ten projekt.
 
 
Datum: 24. června 2009 21:40
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Všem moc díky za odpověď. Ty žárovky teda vrátím, protože v okolí mají všichni pionýry. Na normální 25W žárovku se dá taky jezdit (oproti původní 15W je to nebe a dudy, teď už mi nevadí jestli jedu přes den nebo v noci) ;-). Dodělal jsem si ještě podsvícení tachometru 2 antiparalelně zapojenýma diodama, tak teď vím kolik jedu i v noci :-D. Jinak Chongu, pokud je ten 30W rotor v dobré kondici, tak bysme si ty rotory mohli vyměnit. Dal bych ti k tomu mému 20W rotoru i zprávu od toho pana Urbánka, kde je napsáno jaký hodnoty měl před nabuzením a jaký hodnoty naměřil po nabuzení. Kdyžtak se mi ozvy na email: martin.konsel@seznam.cz a domluvíme se… &#61514; PS: ty se máš, že jsi tam mohl vrazit H4 40/45W, ty máš udělaný to zápalko se 4 cívkama že?
 
 
Datum: 24. června 2009 21:08
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel1653    
Halogenky do fichtla nejsou moc optimální, protože trpí na podpětí že tam nedochází na vlákně k obnově wolframových častic které probíhá při teplotě okolo 250C
 
 
Datum: 24. června 2009 17:38
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Kony, jsi šťastnej člověk, bo mám doma nepoužitý 30W rotor a podle všeho dost nabuzenej.. musím se kouknout jestli je opravdu 30W, za ten 20W ti ho vyměním když vím že je smrtelně nabuzenej :-D. Objímku neupravuj, zničíš jí a výsledek bude stát za prd... buď jim je vrať a pátrej po jinejch, nebo jí střel někomu komu do paraboly půjde, bo je možné že třeba mustangí je dost prostorná, aby jí pojmula... Mimochodem já mám nyní v lampě mustanga H4 40/45W na 12V v provedení patice R2 (tedy jestli si pamatuju dobře). Je přímo vložená do paraboly a uchycená tím zeleným bazmekem očesaným o kontakty co překážely (ve skutečnosti jsem použil bazmek ze škody 100, ten je rovnou nemá) a protože dozadu to má takový ty super veliký fastony, použil jsem bakelitovej konektor na H4. Musel jsem ho kus ubrousit bo se opíral o tachometr, ale funguje to a žárovka má ohnisko jak má být. Popravdě, ale nevím jak je to s místem u pionýra. Napiš jestli jdeš do handlu rotorů a kdyžtak ti pošlu fotky tý mý H4ky...
 
 
Datum: 24. června 2009 12:03
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
já bejt tebou tak vracim,.....
 
 
Datum: 24. června 2009 11:42
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Tak už mi volal vedoucí z toho obchodu, tak se mi omluvil, ale že žárovky co jsou na obrázku (v odkazu na obchod) momentálně nemají a neví jestli je ještě budou mít, že mají jen ty delší co jsem dostal (tyto jsem dostal: http://www.jawamania.info/tree/images.aspx?rootid=180966&nodeid=220670) a tak jim je můžu vrátit. Co myslíš Chongu, mám je vrátit nebo mám zkusit upravit tu objímku (s tím, že vlákno posunu blíž k parabole, když žárovku povysunu ze světla)?
 
 
Datum: 24. června 2009 9:27
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
oprava: ... 15 let stojí v garáži...
 
 
Datum: 24. června 2009 8:33
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Kdyby mi přišla ta žárovka co je na obrázku, tak mi tam taky bude pasovat, ale mě přišla trochu jiná, taková baňatější a asi o 7-8mm delší a ta už se mi tam nevleze. Před chvílí jsem volal do toho obchodu a mám tam znovu za chvíli zavolat, že se se mnou domluví na výměně, tak asi mají víc těch žárovek (myslím tvarů). Jinak jsem nakonec použil 30W rotor, který jsem prozatím vzal z druhého pionýra, který 15 stojí v garáži a čeká až ho dám doprovozu (samozřejmě, až seženu další 30W rotor)... ;-)
 
 
Datum: 24. června 2009 8:28
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
No já kupoval totéž ale na 12V/35W z Ebay a dobrý, ale já mám parabolu mustangí, tak nevím. Tam bude asi víc místa... Takže jsi nakonec vyměnil rotor za ten 30W typ, jestli to chápu správně...
 
 
Datum: 24. června 2009 7:58
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Díky za odpovědi, hlavně tobě Chongu, ale moc jsi mě nepotěšil. Koupil jsem rovnou 2 ty halogenky ať mám jednu do zásoby. Zkusím upravit tu objímku a když by to blbě svítilo, tak ty žárovky zkusím vrátit. Mám já to ale pech, nejdřív jsem nechal zbytečně namagnetovat magneto na 20W zapalování (při předělání na 30W jsem musel dát magneto na 30W zápalko) a teď zase ty žárovky :-(
 
 
Datum: 24. června 2009 7:29
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
No to teda vadí a hodně! Asi jsi krapátek Daglesi hnípal na hodinách matematiky.. hlavně když paní učitelka vyprávěla zajímavý příběh ,,o ohnicku paraboly,, :-D Takže asi tak... Inu věz Kony že žárovky jsou normované a to proto, aby měly vždy jedno z vláken (bavíme se o patici Ba20d) v ohnisku paraboly. Jakmile se z ohniska posune, v tu ránu si rozšteluješ nejvýrazněji zejména dálkové světlo :-D
 
 
Datum: 24. června 2009 7:09
 
 
 
 
Jméno: Dagles      IP: uživatel6205    
no změní , ale o málo a stejně je to jedno...
 
 
Datum: 23. června 2009 21:58
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
sorry, zapoměl jsem to napsat, je to na pionýrovi (Jawa 21)
 
 
Datum: 23. června 2009 20:56
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na čem to je?
 
 
Datum: 23. června 2009 20:54
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel6480    
Zdravím borci, mám takovej problém mustang mě hází jiskru na kladívku a úbec to nejde do cívky, vyměnil jsem kladívko ale furt stejný! neví nkědo čím by to mohlo být??? dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2009 19:24
 
 
 
 
Jméno: skypi23      IP: uživatel4389    
to je kondenzatorem na kladivkach jiskra byt nema
 
 
Datum: 23. června 2009 19:24
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vymen kondík
 
 
Datum: 23. června 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: melon      IP: uživatel5562    
ZDAR DRACI.MAM ZTRHLY ZAVIT NA SVICKU V HLAVE.CO SE DA S TIM DELAT?DIKY ZA RADY. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejlepši by asi bylo kupit si použitu hlavu....třa na aukru, bo tam sou použité hlavy už od 30ti korun :-) nebo si nějaku sehnat....třa na šrotu nebo od kámošu a podobně
 
 
Datum: 23. června 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
treba do toho dat 18mm závit a dat tan redukciu na 14mm závit a daj do toho obicajnú sviecku,ale s závitom 14mm :-) tu na Fichtlkramku mozes kúpit takú redukciu http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1950.html :-)
 
 
Datum: 23. června 2009 17:55
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel1337    
Ahoj, napiš mi a můžu ti jí opravit.Není to problém.
 
 
Datum: 23. června 2009 17:17
 
 
 
 
Jméno: mustang93 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
sežeň si nějakou starou svíčku s dlouhým závitem a vyřezej do ni rejhy stopovou bruskou a bude fungovat jako zavitnik a opatrne ale hlavně rovne to šroubuj dovnitř dokud na ty svíčce nedojde zavit až nakonec
 
 
Datum: 23. června 2009 17:03
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel1723    
sakra proč se mi to po každý pošle víckrát?
 
 
Datum: 23. června 2009 16:56
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel1723    
dá se tam dát takové futro ale být tebou bych to neřešil a sehnal si novou hlavu...
 
 
Datum: 23. června 2009 16:56
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel1723    
dá se tam dát takové futro ale být tebou bych to neřešil a sehnal si novou hlavu...
 
 
Datum: 23. června 2009 16:56
 
 
 
 
Jméno: PEPA      IP: uživatel5546    
čau draci fichtl mi špatne chyta kdyz je teplejsi nevite co s tim je? mam novou svicku a kdyz ju vytahnu tak je lehce mokra . Díky za odpovedi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2009 21:43
 
 
 
 
Jméno: smab      E-mail:      IP: uživatel5116    
seřid předstich a odtrh předstih se ladí 1,7 před horní úvratí a uvidis že te zajk a nebo možná esi si ted nekdy lil volej do převodovky ak si ho dal mos ae zkus předstih .
 
 
Datum: 27. června 2009 21:43
 
 
 
 
Jméno: PEPA      IP: uživatel5546    
je to mozny vzdy kdyz chci nakopnout zastavim benzin a chytne treba na po3 ale z pusetenym vubec
 
 
Datum: 23. června 2009 19:25
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
noo, nejde ti tam moc benzinu?
 
 
Datum: 23. června 2009 15:33
 
 
 
 
Jméno: PEPA      IP: uživatel5546    
takze to ze to nechce chytat je zpusobeni svickou ze se musi roztlacet?
 
 
Datum: 23. června 2009 15:20
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
mas svicku na zimu idealni je 15 ,7 zalezi jaky to ma znaceni stouhle to chata dobre studeny tepli hur treba se 17 to chyta lip ohraty kup si NGK 7 a mas pokoj ja ji tetka mam a je lepsi nez naka blba briska me stala ngk 66 Kc
 
 
Datum: 23. června 2009 15:02
 
 
 
 
Jméno: Peter Cherry      IP: uživatel2885    
Zkusenosti s timhle bezkontaktem u Stadiona (http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2337.html) Vsichni si ho tu vesmes chvalite ve vysokych otackach, nadruhou stranu, co to udela pri nizkejch otackach (odspodu)? Neztrati motor vykon (setrvacnou silu) oproti klasickemu magnetu? Zkusenosti? Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2009 17:17
 
 
 
 
Jméno: Peter Cherry      IP: uživatel2885    
Tak valec samozrejme upravenej mam + karbec z fichtla a jede mi to slusne, na dvojku i v nizkejch a nerad bych si to za cenu trochu vyssich otacek dole posral... Dalsi zkusenosti?
 
 
Datum: 24. června 2009 17:17
 
 
 
 
Jméno: golias ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pri nízkeckjch to samy ale pak ty točky za to stojej + by to chtelo par uprav valce a jinaci karbec
 
 
Datum: 24. června 2009 2:24
 
 
 
 
Jméno: flawa      IP: uživatel6470    
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2009 10:44
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6476    
Já mel doma jeste starsiho,vypadalo to jak skrizenej S22 s Jawetou Sport....motor 2 kvalt,razeni jako na Stadaku,taky zajimavej stroj....jizdni vlastnosti jako popisuje FK,ale hezky to sedelo v zatackach.......libila se mi jednoduchost motoru a pomerne slusný výkon ....bohuzel koupil sem to s puklou hrideli kterou sem nechal zavarit a prislusne upravit,ale stejnak praskala,tak šel do sveta....ale jsem rad ze sem se na nem aspon parkrat svez po vsi....tak dostal sem ho za 10 piv:-D:-D tak co....
 
 
Datum: 23. června 2009 10:44
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo toho mám doma, akorát v dobrým stavu :-) jede fakt pěkne vytáhnu s nim 85 km/h , je to fakt super motorka, hlavně hrozně pohodlná a mnohem lépe sedí v zatáčkach a i po rovině než fichtl, ale nic prti fichtlu to je taky supr stroj :-) A jak tady psal FK Racing že se to snadnou rozhoupe tak to neni pravda mě to teda dělalo taky, ale bylo to starýma tlumiče, měli už stlačené pružiny, když jsem je vyměnil tak to bylo OK :-)
 
 
Datum: 23. června 2009 8:57
 
 
 
 
Jméno: FK Racing      IP: uživatel1115    
Náhodou, tento starý simson je OK, mám to doma, ale né v tak rozpelešeným stavu. Jízda na tom je opravdu zajímavá, zejména díky přední kyvné vidlici, která se při jakékoliv nerovnosti rozhopsá i na rovině, takže v zatáčkách je to doslova žůžo ! Motor je slaboučkej, ale jde úpně ztichoučka a řazení patou je také celkem zajímavé.
 
 
Datum: 22. června 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Pionýr je oproti téhle pomstě z wermachtu krasavec
 
 
Datum: 22. června 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
až na to že fecht se dělal dřív...
 
 
Datum: 22. června 2009 19:55
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pionyr je krajsi
 
 
Datum: 22. června 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5546    
myslim jako podoba
 
 
Datum: 22. června 2009 19:28
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vy ste truhlíci. jawa 50pionýr se začal dělat v roce 1958 a ten simál je 1971 tak kdo čemu předchází?
 
 
Datum: 22. června 2009 19:27
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5546    
taky sem si toho deska vsiml je tam naznak 555
 
 
Datum: 22. června 2009 19:21
 
 
 
 
Jméno: kohut      IP: uživatel6469    
Nazdar . Chci se zeptet ci musi bejt na BABETE 207 ve fajce co jede na svicku takova mala poistka ? Nevadi kdyz sem tam dal fajku z fichtla ? Diki moc za odpoved . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2009 17:02
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chytá ti to ? Jstli jo tak nní co řšit
 
 
Datum: 26. června 2009 17:02
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
niektorá fajka má tam poistku a niektorá má tam len pruziaciu medenú jehlu :-) ,to nevadi ze dal si na to z fichtla :-D
 
 
Datum: 22. června 2009 17:54
 
<  201  202  203  204  205  206  207  208  209  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 06.05.2025 10:03:37 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu