slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  205  206  207  208  209  210  211  212  213  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Ales      E-mail:      IP: uživatel6317    
zdarec lidi, přestavuju staryho pionýra (typ 555 rok výroby 1962) a potřeboval bych poradit s elektrikou. Mam ji komplet rozebranou, sice to mám poznamenaný, ale půlka drátů když jsem to odpojoval byla přetrhaná, tak jestli nemá někdo přehledný schéma co kam zapojit, popř. jestli s tim někdo nemá svý vlastní zkušenosti. Díky moc za příspěvky a převážně rady=) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2009 19:17
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel6303    
Co vubec na zapalování z fichtla vytváří proud? Hledal jsem na internetu,ale nenašel jsem. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2009 20:38
 
 
 
 
Jméno: Jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale základní princip toho všeho je elektro-magnetická indukce
 
 
Datum: 06. června 2009 20:38
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
V setrvačníku jsou zality segmentové magnety.Rotací setrvačníku a magnetického pole,které budí magnety,se indukuje ve statorových cívkách střídavé napětí.
 
 
Datum: 06. června 2009 20:03
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
díky
 
 
Datum: 06. června 2009 19:50
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Magneto, je jak název napovídá magneticky aktivní. Otáčí se rychlostí jakou se točí motor. Kolem magneta jsou tři cívky. Dvě světelné a jedna zapalovací. Tím jak se magneto otáčí se na cívkách indukuje elektrické napětí, čím jsou otáčky větší tím je i větší napětí.
 
 
Datum: 06. června 2009 19:44
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Pardon - na jakym
 
 
Datum: 06. června 2009 19:30
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
A na jaym principu?
 
 
Datum: 06. června 2009 19:30
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
magneto
 
 
Datum: 06. června 2009 19:18
 
 
 
 
Jméno: kubrus      E-mail:      IP: uživatel6312    
Zdar hoši, vytáhl jsem dneska staršího fichtla, kterej dlouho nejezdil, nedělal žádnou jiskru. Nevim čim by to mohlo bejt, protože svíčka je vyzkoušená a je v pohodě, tak jestli by někdo věděl, tak pls poraďte . . . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2009 21:07
 
 
 
 
Jméno: kubrus      E-mail:      IP: uživatel6312    
No tak v cívkách proud nejni, myslíte, že by to bylo tim, ty cívky jsou měněný, těsně před ti, něž přestal jezdit a kladívko jsem šmirglem vyčistil a nic . .:-(
 
 
Datum: 06. června 2009 21:07
 
 
 
 
Jméno: MArtin      IP: uživatel6315    
zdar hele zkus kladivko jestli je v pohode a nebo zkus jestli je stava v civkach.
 
 
Datum: 06. června 2009 18:27
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi nekde bude spatnej kontakt. zkus kounout na indukcku, jestlůi jesou zoxidovani ty svorky a ocisti kladivko a ten pevnej kontakt jemnym smirklem
 
 
Datum: 06. června 2009 14:50
 
 
 
 
Jméno: kubrus      E-mail:      IP: uživatel6312    
No von je tady ještě takovej drobnej háček, ještě jednou sem to zkoušel a asi 2x to normálně koplo a pak zas nic, takže vůbec netušim co s tim je . .
 
 
Datum: 06. června 2009 14:07
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zacal bych u zapalovani: vycistit, seridit a mozna by stalo zato, kdyby si vymenil kladivko a ten kontakt a kdyz nepomuze ani to tak je mozna v haji spinacka, nebo indukcka
 
 
Datum: 06. června 2009 14:05
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
cau draci tak jsem skoumal problem proc u pionyra mam slabou jiskru pri malejch otackach zadnou tak jsem vycistil vypinac ten byl celej spinavej mosaznych spon proto sel stuha. Tak jsem sundal stator a celej rozebral vycistil v petroleji utrel hadrem slozil a uz to nedavalo do svicky zadnou jiskru zhorsilo se to tak jsem znova rozebral dal jsem z jinyho statoru izolace kladivko civku kondik a uz to dava konecne rany jak ma ale nechapu co tam bylo spatnyho mam podezdreni na izolaci na sroubku ale poskozeny nejsou ta jestli to neznicil petrolej ale uz predtim to davalo spatny jiskry. To je zahada. a natom predtim jsem skousel kondik kladivko a civku jinou a nic. to je divny se zapalovanim 05 to davalo taky slaby jiskry ale hlavne ze uz to jde odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2009 12:47
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
inducku jsem skousel z druhyho fichtla a nic a tetka tam mam novou ti rikam vymenil jsem znova kladivko izolaci kondik acivku a uz to jde normalne ale nepochopim ze to byla mala jiskra a se zapalovanim 05 kdyz jsem ho predtim mel na druhym a tam to davalo normalni jiskru
 
 
Datum: 06. června 2009 12:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6310    
Bud mas vsechny zapalovaní prošlehlý a nebo mas prošlehlou indučku!
 
 
Datum: 06. června 2009 12:14
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav®      IP: uživatel5951    
Zdar,prestavel jsem si 20 fichtla na mustanga,vcera jsem jel po silnici,kde je trosku sterku ze snehu,no a ono bylo za jizdy nekdy slyset,jak kdyby mlatil retez o kryt,ram nebo o motor,ale retez mam utahnutej dostatecne.muze to delat odraz kaminku od predniho kola?mam tam sice zasterku,ale je jen vysoka asi 10cm,tak si myslim,jestli nahodou tam neni potreba dat vyssi.a jedna vec.nakopaval jsem vcera,pohoda.vyjedu ven,tam to chcipne a neslo to vubec nakopnout a ani roztlacit.mrknu na zapalko a tam odtrh 1,5-2mm misto nastavovanych 0,4mm:-D.snizil jsem odtrh na tech 0,4mm a valilo to .pak po chvily se to zacalo uchcavat.pak jsem si ,,hrat" se zapalkem,1x dopredu a 1x zpet.nakopnu hned na prvni nakopnuti a az do ted pokoj.je to normalnu u fichtla stelovat zapalko 2x-3x za rok?melo by to vydrzet na 1500-2000km jizdy,coz ja najedu mozna tech 1500km,maximalne.ps:na fichtlovy si zpravim vse,ale to ladeni nechapu,ze se to posrava. jo a zapalko mam utahnuty dost,je to az na urvani zavitu v motoru.dik za vse odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2009 12:48
 
 
 
 
Jméno: pošuk      IP: uživatel1723    
no já jsem měl pionýra postavenýho jen tak na blbnutí po polnačce a jedu a najednou my vylítl od předního kola kámen a trefil se přímo do řadičky a vyřadil mě z 2 na neutrál :-D PS:neměl jsem blatník :-D:-D
 
 
Datum: 07. června 2009 12:48
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
viděl bych to tak tak jak Standa, já na svejch mašinách předstih nenastavuju, jen když se nudím tak ho tak 1x za rok zkontroluju pro klid duše..., šrouby utahuju přiměřeně, nechci přijít o závity..je taky pravda že nemám takovej nájezd km, na číze sem najel minulej rok jen nějakejch ubohejch přibližně 3500km....jo a s těma kamínkama, to je tak těžký to projet někde kde ty kamínky nejsou???
 
 
Datum: 07. června 2009 0:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6310    
to bude rukama......
 
 
Datum: 06. června 2009 12:17
 
 
 
 
Jméno: Smajdii ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čest chtěl bych se zeptat jestli by šlo dát zapalováni ze simsona do fichtla????Zkoušel to už někdo??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2009 22:04
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Zapalko ze simpla je veliky, nedas ho do karteru a z babety ma tezkej rotor a "omezovac"...
 
 
Datum: 05. června 2009 22:04
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
no hodně těžko spiš vubec jestli chceš finy dej tam nějaký bezkontaktko z babety
 
 
Datum: 05. června 2009 21:54
 
 
 
 
Jméno: Smajdii ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Često prosim poraďte maji byt na jawa 250 typ353 6V žárovky a ten pojistkova kabel na 15A????Musím tam mít rele aby to svítilo????A jaky žárovky mam dát na kontrolku dobíjení????Pls poraďte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2009 0:13
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Originál žárovka v předním světle je 35/35W, ale pokud jezdíš jenom ve dne, tak stačí 15 nebo 25W, uleví se tím baterii. V kontrolce dobíjení je žárovička 2W, jinak jak píše Standa. U baterky je pojistka 15A, silnější nebo dokonce šroubek tam nesmí přijít v žádném případě!
 
 
Datum: 06. června 2009 0:13
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6296    
Doporucuji ti precist si prirucku k tomuto motocyklu. Elektroinstalace je 6V. Zarovka je slaba,myslim 0.5W,prednis vetlo 25W,5W parkovačka a zadni svetlo 15W(brzdovka)/5W(obrysove).....rele musis mit pro samotný chod motocyklu. Jestli jsem neco napsal spatne omlouvam se,ale urcite to vsechno najdev prirucce,kterou stahnes na SESA-MOTO
 
 
Datum: 04. června 2009 18:58
 
 
 
 
Jméno: karel691 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar draci chtěl jsem se zeptat jestli se dají přidělat blinkry na babettu 210 jestli jo tak mi pls někdo pošlete schma zapojení nebo nějakou radu jak se to dělá díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2009 18:02
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel6301    
jde to.nejtěžši je ty blinkry vhodně přidělat.pak vytahneš jeden drat od světel a přes přerušovač na přepinač.musi byt třípolohovej.
 
 
Datum: 04. června 2009 18:02
 
 
 
 
Jméno: Lídr      IP: uživatel4264    
ahoj draci, mám takovej dotaz - nevíte kde se dají sehnat blinkry na kolo (a za kolik), chtěl bych to dát na fichtla...má to tak někdo? máte s tím někdo zkušenosti? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2009 13:35
 
 
 
 
Jméno: Smajdii ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
4esto chtěl bych se zeptat jak nejlepe rozeznat jawy 250 v typu motoru chci udělat novou elektroinstalaci???Pls poraď te odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2009 8:10
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Na bloku motoru je vyražené číslo motoru a před ním je vyražený typ motoru.. zjisti si modelové řady 250ccm (záleží zda je ČZ nebo Jawa) a podle vyraženého typu motoru budeš vědět... např. 353 je kejva, 559 a 592 jsou panelky... jednoduché, jasné.. jinak mimochodem můžeš si zapojit motorku podle sebe a nemusíš hledět na původní zapojení...
 
 
Datum: 04. června 2009 8:10
 
 
 
 
Jméno: Smajdii ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jak mam rozeznat panelku od kyvačku v rozdilech motoru
 
 
Datum: 04. června 2009 6:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
panelky ma vyssi valec,hranatejsi zebrovani hlavy,jiny matice vejfukovejch kolen,karburator do valce a ne do karteru,plus dalsi veci,ale zvenku to poznas podle tohohle,jinak tu elektriku sem nepobral
 
 
Datum: 03. června 2009 22:37
 
 
 
 
Jméno: aminim ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
je to teda pochopil jako jak ma rozeznat od sebe panelku nebo kejvačku teda jestli se nepletu
 
 
Datum: 03. června 2009 22:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
napis to abych tomu rozumel i ja a pak ti snad odpovim,z toho co si napsal sem fakt skoro nic nepochopil
 
 
Datum: 03. června 2009 22:21
 
 
 
 
Jméno: zéma      IP: uživatel2817    
Zdar potřebuju poradit jaký VAPE mam šoupnout do ČZ 174/477 , a taky když si ho objednám tady u SESI jestli je k tomu i to rozpínací relé abych to moch chcípak normálně bošákem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2009 18:46
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proto ze nerejzuji :-)
 
 
Datum: 04. června 2009 18:46
 
 
 
 
Jméno: zéma      IP: uživatel2817    
koukal sem na monty jawa a tem je za 4400 a tady 3900 SESO jak to děláš že to máš tak levný
 
 
Datum: 04. června 2009 15:00
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nene ja to mam uz s rozpinacim relatkem,,,
 
 
Datum: 03. června 2009 23:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6285    
Koupis normalni VAPE pro jednovalec.U Sesy je to bez rozpinaciho rele,to musis dokoupi.......
 
 
Datum: 03. června 2009 22:49
 
 
 
 
Jméno: kocour      IP: uživatel849    
Čau draci. Vrátil bych se k tématu plánky elektroinstalace o nichž se zmiňuje standa o několik odkazů níže. Proč na téměř všech nákresech a to i na jiných stránkách se uvádí na cívce kostra z 15 a proud z 1, když v originál knížce k pionýru (návod na obsluhu) je to nakresleno opačně? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2009 23:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6285    
to je relativni.....nektery pincky jedou na 15/1 a nektery na 1/15 ....znemnaje Kostra/vinutí......
 
 
Datum: 03. června 2009 23:36
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
mě to s kostrou na 15 a prodem na 1 vebec nejede
 
 
Datum: 03. června 2009 18:43
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec. Seso mám pro tebe návrh. Nebylo by dobrý obměnit nekterá el.schemata zapojeni na SESA-MOTO za schemata srozumitelnejsi??? Diky jednomu dotazu jsem se dnes dostal k tomuto http://www.motoelektro.cz/stazeni.htm a muzu rict,ze to sou schemata,ze by to zapojil i analfabet,coz o nekterych schematech na tvych strankach se rict neda:-( Ja sám sem si nektere radeji doma prekreslil,abych se v tom orientoval:-) Tady je dokonce videt origo barevne rozliseni kabelů,takze kazdý by mel hned jasno,ze zelenej kabel do prepinace a z prepinace sou svetla....Nechám to na tobe,ale myslim ze to je hodne dobrý!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2009 8:19
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Ahoj Seso.. no jasně... CDI je z dětských nemocí venku a stejně tak i bezkontaktní stator... v nejbližší době se chystám hodit to na web. Nyní nás čekají s kámošem provozní a životnostní zkoušky. Povedlo se mi vyždímat z magnetta výkon takovej že můžu používat haogenku 40W/45W v přední lampě... Bohužel mi nevychází jezdit, tak se testů ujal kamarád. Dokonce jsme tak úspěšní, že se daří provozovat CDI i bez akumulátoru.. jediný co ve volnoběhu zdechne elektriku je klakson, prostě zatroubit (v zapojení bez AKU) ve volnoběhu spolehlivě zhasne motor :-D ... Ale to se bavíme o přední žárovce 40W. Plánujeme zatěžkávací zkoužku na pražském okruhu silnicí 101 (celkem 150km dokola a chcem to dát v jednom dni dvakrát), ale nejdřív v červenci, do tý doby se neurvu od práce na domě.. Chtěl jsem se stavit na dny kozla, ale každej víkend teď musím dělat se zedníkama, takže neradostný červen :-) Určitě se zea tebou ale s tím naším vynálezem stavím, mám zálusk na ty tvoje zadní chrom tlumiče...
 
 
Datum: 04. června 2009 8:19
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus chongu,, tak jak dupou kralici,, co zapalovani,, uz je to doladeno?
 
 
Datum: 03. června 2009 9:40
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
No moc bych ty schémata nechválil u Jawa 50/20 chybí zakreslenej zapalovací pól.. takžže pokud by jsi to podle toho schéma analfabeticky zapojil nedočkáš se jiskry :-D
 
 
Datum: 03. června 2009 7:52
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku vim o tom ,,ty schemata jsou bomba,, to na sesa ,, sem vsechny delel sam,, tekrat to byl pro me porod je vsechny nakreslit udela histroii a popis,,, tenkrat jsem na to byl pisnej,,dneska jse za to stidim,,ale neni cas to predelat a tak pokud mi je prekreslis tak je zmenim,,, jinak kopirovat cizi praci rozhodne nebudu s toho webu
 
 
Datum: 03. června 2009 6:14
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
pisu ohledne ty slaby elektryky tak magneto mam jiny muzu ho tam dat ale nejsem si jistej jestli si nak pomuzu protoze jsem tam mel zapalovani z a bylo to to sami a svetlo bylo jak svicka tak jsem dal tu novejsi elektryku 30W a svetla svitej az bile coz je co rict ale jiskru to dava proste slabou. skusim ten vypinac kdyz to nepomuze tak jedine znovu magneto pak napisu vysledky budu se tim zabyvat az nekdy za tejden nebo tenhle vikend odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2009 18:55
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud jsi vskutku menil vsehcno co jde , vcetne rotoru (obcas se stava pri slabym rotoru ze jiskra jde ale svetla umiraj - treba mas opacnej pripad) , pak uz musi byt na vine oprevdu jen prechodovy odpor nekde, ale na spinacku bych to nevydel, myslim ze co se tyce zapalovani prez ni nic nejde krome chcipani (nejsem si jist, ale logicky - prepinac = dalsi prechodovy odpor a zdroj poruch , tak nevim proc by to prez nej slo). muzes zksuit treba propojit dratem samotnej stator s kostrou indukcky.
 
 
Datum: 02. června 2009 18:55
 
 
 
 
Jméno: Abc      IP: uživatel6227    
cau hosi cim to je ze mi vzadu praska zarovka 6v 5w ve predu mam 6v 25w popripade jakou tam dat dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2009 9:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6277    
to bude jednoduse tim,ze to mas blbe zapojeny......i ta 12V ti praskne ......podivej se na originalni schema mustanga....je na SESA-MOTO v sekci Minulost
 
 
Datum: 02. června 2009 9:35
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele zkus tam nasadit tak jako já 12V/5W..sviti to taky krasne a nepraská...:-)kdyz bude dál praskat tak bych hledal zavadu nekde na civkach:-)
 
 
Datum: 01. června 2009 21:20
 
 
 
 
Jméno: šampíík      IP: uživatel367    
zdravím ogaři,potřebuju poradit čim to je že mě nejde čz 125 nastartovat,jiskru to hází a benál tam ide,a je normální že mě to háže jiskru v horní i dolní úvrati??popř čím to je??díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2009 18:31
 
 
 
 
Jméno: radekdroz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec resil jsem stejny problem a bylo to civkou delala si co chtela. a hlavne se napred koukni jestli tam nemas jinou vacku na kladivko. ale jestli ti to jelo tak zkus tu civku za to nic nedas
 
 
Datum: 04. června 2009 18:31
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli tam nemáš Vape tak to je špatně, nastav předstih...
 
 
Datum: 03. června 2009 12:12
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
tak to je divny skus nastelovat elektryku pokud to nejde muze bejt vadna vacka nevim presne jak to tam je ale jiskru to musi davat jen v horni uvrati proste se ti zveda 2krat kladivko tak stim neco musis udelat
 
 
Datum: 02. června 2009 18:16
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
stando!!! este mi to jede ale mam jeden problem a nikdo si nevy rady este skusim projit kabely a vypinac ale skousel jsem uz vsechno a proste mi to dava slabou jiskru uz jsem daval i elektryku z pareza a je to porad stejny pri nizkejch otackach neda zadnou nebo vynechava uz jsem zkousel skoro vsechno z druhyho pionyra kondik kabel fajfku inducku celej ten kos scivkama a porad nic kontakty jsou ocisteny tak me napada jedina vec ze to nekde skratuje nejspis ve vypinaci pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a opcas to povinechava jako kdyz to smes podpali na pul trysky cisty!§!!!!!!!!!!!!!! jde proste o tu elektryku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2009 23:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6275    
ono ti to zmoklo co:-D:-D bud prepinac a nebo inducka,pokud teda donedavna nezlobil......jinak mi napada este neco,ale to bys slysel....kdyz nemazes vacku,tak ti piska pretinax na kladivku a vidira to vacku,ta pak otvira kladivka na velmi kratkou chvili a pali slaba jiskra........to by ale uz muselo bejt dlouho načatý....koukni na tu vacku,ale spis si myslim ze ti to zmoklo:-D
 
 
Datum: 01. června 2009 23:19
 
 
 
 
Jméno: Jandy      IP: uživatel6272    
Hele fikusi mě to dělalo to samý... stačilo seštelovat odtrh na 0,5 mm (na kladivech) a 0,6 mm (na svíčce) a poto už jenom toč magnetem tak abys vyčapal předstih na cca 2mm před HÚ. To je vše a používej měrky nebo to netrefíš.
 
 
Datum: 01. června 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
kamošovi to dělá taky a taky nevíme co s tim jede je když spojíme všechny cívky dohromady na motor jinak to má příznaky jak říkáš - nový cívky ,kladívka, kondík ,cívka velká, svíčka, asi to je vadný magneto ale to se zdá silné zkus viměnit za jiný a pak napiš výsledek
 
 
Datum: 01. června 2009 20:14
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
skus sehnat z jineho fichtla magnet a civku zapalovaci a zapoj to...pak mi nekdy napis jestli to je tím.......
 
 
Datum: 01. června 2009 18:50
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
cau draci resim jestli muzu dat do fichtla svicku s vysunutym jiskristem mam namysli ta co vypada jako brisk N15C akorat ze ma vysunuty jiskriste tak jestli to neni ta svicka co propaluje pist?? nebo to propaluje ta co ma navic dlouhej zavit? jeden dedek co ma pareza tak rika ze s vvysunutym jiskristem mu to jezdi lip odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2009 23:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6275    
jinak jak rikal dedek,ze mu parez jede nejlip na Y svici,tak neco na tom bude,protoze me 555 jede nejlip na trosku delsi(asi o 5mm:-D) svicku z brachovyho RM ktera uz toci jen 8000 a tak ji vyhodil.....
 
 
Datum: 01. června 2009 23:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6275    
U fichtla to nepropali nic!!!! Ba naopak na Y-kový svicky to vetsinou lip jede a chyta
 
 
Datum: 01. června 2009 23:22
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak pekne je to popsany v prirucce pro automechanika :-D
 
 
Datum: 01. června 2009 19:09
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle toho jaka je smes tak taky hori a muze dochazet k detonacnimu horeni, kdy jsou vyssi teploty nez normalne. ale neni to ze by proste svicka "prskla" a bylo po pistu je to tak ze proste jak jsou vyssi teploty tak pist "povoli" a jak material na pistu povolil tak ho nova smes vyplachne z pistu pryc a tak se to opakuje, az je pist skz naskrz
 
 
Datum: 01. června 2009 19:08
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
jakej vliv nato ma smes?? uz jsem to slisel tak by me to zajimalo
 
 
Datum: 01. června 2009 18:11
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tyhle svicky propalujou pisty jenom pri spatne serizeny smesi, takze jestli mas dobre serizenou smes tak by nemel bejt problem
 
 
Datum: 01. června 2009 18:02
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já na tyhle svíčky s origo fíkem jezdim furt a nic se mi nepropálilo!
 
 
Datum: 01. června 2009 17:52
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
vysunutej jiskřič se značí Y a udajně propaluje písty.....ale u fichtla bych to tak nehrotil.... ale u 250 jsem to viděl
 
 
Datum: 01. června 2009 17:03
 
 
 
 
Jméno: Fikus      E-mail:      IP: uživatel4650    
Cau draci hele nevite tady nekdo, kdyz se mi u jawy cz 125 prepaluje minusovy dratek od baterky?On ma byt spravne pripojen ke kostre a u ni prska.?yslim si ze je ten dratek moc slaby vodic. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2009 17:28
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Nevím co máš za typ, ale některé staré kývačky měly uzemněný + pol. Podívej se na štítek dynama.
 
 
Datum: 31. května 2009 17:28
 
 
 
 
Jméno: Fikus      E-mail:      IP: uživatel4650    
cau draci, potreboval bych schéma na pripojeni spinaci skrinky ve svetle u jawy cz 125 a nebo by bylo dobry kdyby to nekdo mohl vyfotit a poslat....to by bylo super.je to nutné.predem dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2009 17:33
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Na SESA-MOTO máš el. schéma .Vyber si podle typu motocyklu.
 
 
Datum: 31. května 2009 17:33
 
<  205  206  207  208  209  210  211  212  213  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 03.05.2025 19:26:09 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu