Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 dělal jsem elektriku na fichtlu tam kde je ta vypinaci pačka na předni masce jak to mam udělat aby to jelo nechci zapojovat světla nic jenom aby to jelo dival jsem se na schemata a podle nich tam stači dat jenom jeden drat ze spinačky tak newim.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2011 13:43
Jméno: mahony
IP: uživatel11729
 čus já jsem dal drát od zapalování k indučce a od indučky ukostření a chcípak jsem to přes jedničku a jelo to pěkně já ted dělal novou elektriku ale nevím si rady se zadnim světlem kdyby jsi něco potřeboval nebo věděl jak je to zapojený v zadním světle napiš čus Mahony
Datum: 20. května 2011 13:43
 Jestli chces jenom aby to jelo bez spinacky tak do spinacky nezapojuj
Datum: 14. května 2011 22:44
Jméno: crosss
IP: uživatel10178
 zdravim kamoš koupil fichtla tak sem ho daval do kupy ale zapalko nebylo na jake jsem zvykly byl tam menši magnet takovej koš z civkama a natom destička s konikem a kondenzatorem dal sem tam to co mam i jat ten velky magnet stěma třema civkama a jedeto chci se zeptat jak se pracuje stim popisovanym nebo jak se aspon jmenuje a jestli se nechava pořad předstih 1,5 dik moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2011 22:47
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 Asi myslis zapalovani z 555 a ze starsich 05 a predstich zustava stejnej
Datum: 14. května 2011 22:47
 Ahoj, prosím nevíte kde sehnat zapalovací cívku na moped Garelli?? Dííííky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2011 12:34
Jméno: Zdenča
IP: uživatel11699
 A indukční svíčka je taky stejná jako na puch??
Datum: 15. května 2011 12:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau taky mám doma garelli a je tam úplně stejný zapalování jako v mopedu PUCH a díly na moped PUCH jsem kupoval u nás v mototechně takže já myslím že to někde v mototechně seženeš
Datum: 15. května 2011 11:10
 Nazdár draci, potřeboval bych poradit... Potřebuju zapojit kontrolku dobíjení na Jawu 250/353 kývačku (1957), mám vést kabel z tachometru do 61 nazapalování a pak na uzemnění? děkuji za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2011 15:38
Jméno: Stix
IP: uživatel11278
 Z jednašedesátky vedeš kabel na tu žárovičku k tachometru, a pak z tachometru druhej kabel na skříňku na nádrži, pokud jí máš.. tam to je na číslo 61 na ty skříňce.. jinak jestli máš předělávanou elektriku a máš na klíček vepředu nad světlem, tak to se vede na 54..
Datum: 14. května 2011 15:38
 Dobrý den, mám takový menší problém, mám Jawu 21 r.v. 1972, může někdo s určitostí říci, jaké tam má být zapalování? Měl jsem tam stator s nápisem 6V 20W, ale má spojené světelné cívky, je to 20W, asi ne co? Jinak zapalovací cívku mám malou, a je tam jak má být podle katalogu dílů. Tady je zapalování 30W http://www.motoren.sk/shop/detail/2657/43 http://www.fichtlkramek.cz/obr/originaly/obrazky5/20060421212129.jpg . Já mám ty cívky uspořádané postaru, ale jsou propojeny, a světelné sívky vypadají obě, že jsou stejně velké. Dělám renovaci, a tak řeším původnost, měl jsem tam žárovku 25W, dal jsem tam 15W a ta po asi 3 měsících praskla. Může mi někdo poradit, případně jak je to se zapojením těch cívek když jsou spojené je to 30W a když nejsou tak 20W, no já nejsem kdovíjaká vědecká kapacita, ale výkon se tím snad nezmění ne? Případně kolik Wattů mají jednotlivé cívky? Děkuji mockrát za pomoc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2011 12:32
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 Jo ale kde bych sehnal cívky na 20W  ?
Datum: 16. května 2011 12:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 1972 měli 6v a 20w a výkon byl u všech 21 stejný , zapalováním se výkon nezvýšil
Datum: 15. května 2011 11:21
 Zdravim Draci , chtěl bych se zeptat jak zapojit meřák benzinu ... na tachaci ho mam v nadrzi merak taky ale nemam ho zapojeny a nevim jak to ma byt ( mám baterku ) diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2011 14:20
Jméno: s
IP: uživatel9712
 Gilera Rx 125
Datum: 15. května 2011 14:20
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 A nechtel by si aspon napsat co to je za motorku
Datum: 14. května 2011 22:45
 j je to 125 . mam ho v nadrzi i na tachometru akorat nevim jak to zapojit. tk se ptam
Datum: 13. května 2011 16:49
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 Jaký měřák benzínu pokud máš v nádrži tak je to ampermeter a v masce tachometr abys mněl měřák muse bys do nádrže sestrojit nějaký mechanizmus... pokud je to motorka
Datum: 13. května 2011 16:04
Jméno: Destiny
IP: uživatel11057
 Zdar draci, jelikoz zacela sezona tak premyslim o koupe noveho tacho asi digitalniho na kolo na 50-(21).Origo me ukazoval presne jen jeden cas kdyz jsem ho dobre utahl a tak nako akorat vystrcil.Ted je to hruza skace -,+ o 20 km. Mohl jsem jet cca 60 a po chvilce stale jizdy zacal litat kolem 80 z kopce lita pres a sectene kilometry jsou potom taky jine. Co obnasi tacho na kolo? Budou tam mit i rozmer na kolo u fichtla. Co bych este ktomu musel prizpusobit? Kdyztak nejake typi.Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2011 6:44
Jméno: Destiny
IP: uživatel11057
 Asi by to jinam naslo. Tak dik v tydnu zajedu do cyklo a nakej tam spasim  .
Datum: 13. května 2011 6:44
Jméno: jm
IP: uživatel9645
 kam takovej tachac pridelavate na vidlici ? kdyz kolo pruzi, tak se nepotkava se snimacem ?
Datum: 12. května 2011 20:32
Jméno: standik
IP: uživatel11691
 Ahoj draku,já jsem si zrovna včera koupil taky cyklo tachometr za 400kč,hned jsem ho tam nainstaloval,nastavil hodnotu pruměr krát 3,14 a vyrazil to vyzkoušet.Rozdíl mezi digit. a orig. ticho byl 5 až 10km/h.Spíše bych se přikláněl k hodnotám udávaným cyklo tacho.,protože se mi nechce věřit,že bych s nijak neupraveným fichtlem jel po rovině 75 km/h...
Datum: 12. května 2011 20:14
Datum: 12. května 2011 13:28
Jméno: Honza
IP: uživatel8853
 I když lítá rafička tak počet ujetých kilometrů ukazuje pořád dobře taky mi to dělá že někdy jde normálně a pak zase lítá rafička, ale ten na kolo taky nebude žádný zázrak.
Datum: 12. května 2011 12:11
 Já mám Longus M-1 ( http://pramoscyklosport.inshop.cz/cyklokomputery/cc-longus-m1-5f.-cerny-%5Bid=535340%5D.html ) Používám ho na 350, je to tachák do 199km/h, takže na fichtla plně dostačující  Tenhle tachák používám bez odrušenejch svíček i koncovek. A ikdyž je poměrně levnej, tak je dost odolnej, vydržel už několik pádů z motorky a to i za jízdy, jeden pád i s nechtěným nakopnutím, jízdu v dost solidním slejváku i v kroupách, alespoň ten u můj  Má jenom základní funkce, tzn, celkovou ujetou vzdálenost, denní počítadlo kilometrů, hodiny, aktuální rychlost a automatický vypínání a zapínání. Je to samozřejmě kabelovej a při nastavování byly 18" kola až ve druhý polovině možností, takže i 16" by tam měly jít nastavit
Datum: 12. května 2011 12:01
Jméno: Destiny
IP: uživatel11057
 Jj ja jestli obvod kola nebude od-do ruznych obvodu ktere by to kolo nemelo nebo presahovalo.Odrusena fajfka je asi minimum to me nejako nezabije.Co se tyce bezdratoveho snad ani nevim jestli takovy nejaky existuje. Zlata klasika kabelaz  . Prosim este o nejake zkusenosti nebo navrhy jaky koupip. Orientacne cenu lepsi asi bude nejaky drazsi co ma presnejsi vlastnosti sam moc nevim
Datum: 11. května 2011 19:08
Jméno: adas
IP: uživatel7868
 Kolikrát ani není třeba odrušená fajfka, chce to vyzkoušet. A většinou se tam zadává obvod kola, ten musíš změřit.
Datum: 11. května 2011 18:43
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 můsíš použít odrušenou fajfku, nebo ti na tachometru budou lítat blbosti, jinak když budeš mít kam dát magnet a senzor, nemusíš přizpůsobovat nic.. jinak doufám že kabelovej tachometr je samozřejmostí, bezdrátovej by to rušilo..
Datum: 11. května 2011 18:38
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 Cus hele muze se neco stat s civkama kdyz je proplachnu technicakem nebo redidlem ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2011 20:42
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 odmastí se..
Datum: 10. května 2011 20:42
Jméno: martin
IP: uživatel4510
 ne
Datum: 10. května 2011 20:41
 Ahoj ještě jedna otázka, jak by se dalo poznat, zda-li zapalování Pionýra s výkonem 20w vyrábí zkutečně 20w. Jestli ho někdo nepředělal na 30w? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2011 20:42
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 to nemusíš měřit, stačí se podívat na zapojení.. pokud máš dvě statorový cívky spojený, společný pro světla i klakson, jedná se o 30W, pokud máš zvlášť cívku pro světla, která dává výkon 20W, a další malou určenou jen a pouze pro klakson, pak máš 20W...
Datum: 10. května 2011 20:42
 Ahoj, mám možná trochu hloupý dotaz. Nevím, jak poznat, že je potřeba vyměnit kondenzátor? Zapalování bez něj nefunguje? Nebo jen zhoršuje funkci. A taky bych rád věděl co si myslíte o svíčkách PAL, je to lepší než Brisk, ono se řekne "Stará, dobrá", ale já nevím, vydrží déle? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2011 12:23
Jméno: Honza
IP: uživatel8853
 Je lepší Brisk vůbec ty co se vyrábějí dnes jsou na tom s životností ohodně lepší než palky a taky ten brisk daleko lepší zvládá vysoký teploty.
Datum: 12. května 2011 12:23
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 kondenzátor má dvě funkce, zaprvé zabraňuje jiskření mezi kladívky při odtrhu a zadruhé dost zvyšuje napětí indukované ve VN cívce.. nevim jestli by to jelo bez něj, ale jestli jo, tak za mohutného jiskření kladívek a hodně mizerný jiskry.. s PALkama mam dobrý zkušenosti, jezdim na desítky let starý a opotřebovaný, a stále jezdim, nicméně úplně stejně to jezdí na Brisky.. s NGK mam horší zkušenosti, při uchlastání chytaj pocitově hůř než Brisky..
Datum: 10. května 2011 22:42
 kondenzátor zabraňuje opalování kladívek, já když jsem ho mel vadný tak mě vynechával motor.. a svíčky PAL nepoužívám...
Datum: 10. května 2011 22:19
Jméno: petrys
IP: uživatel11672
 Zdar draci, mám problém s 250/353 s ampermetrem, o vikendu při vyjíždce mi přestala jet na polohy proti směru hodin. ručiček, a přitom baterka je nabitá, a když to přepnu na polohu uplně v pravo tak to jede ale brutálně to střílí, nevim co s tim, dík draci.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2011 20:42
 me kejva strilela a nesla do otacek taky kvuli spatny inducce. jinak problem v elektrice by mohl byt ten ze ti nejde stava z baterky. kdyz to mas v pravo tak to musis roztlacet ne jenom?
Datum: 10. května 2011 20:42
Jméno: petrys
IP: uživatel10166
 ok, kouknu a jaký máte zkušenosti s tim tyrystorovym relátkem??????
Datum: 10. května 2011 20:13
Jméno: Jarda
IP: uživatel11501
 Podivej se na kondik a na relatko .Na kondiku muze bejt upadlej kabel a na relatku pecka nebo jina necistota.
Datum: 10. května 2011 19:01
Jméno: petrys
IP: uživatel11674
 To mě taky napadlo, ale jakej problém by to mohl bejt?????
Datum: 10. května 2011 15:47
 tak nejdriv bude asi problem s elektrikou- navrhoval bych komplet revizi. a pak bych resil to stzrileni- to muzže mit mnoho pricin
Datum: 10. května 2011 11:23
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 Servus draci! tak jsem se v té elektrice zase šťoural a přišel jsem na dvě věci. 1) jsem měl ukostřenou žárovku zadního světla. No a za 2) když jsem vyndal celé zapalování a pouze na kontakt zeleného kabelu a na karter jsem připojil 6V, tak světla svítila jak mají. Pak jsem tam vrátil zapalování a nasunul kontakty (hnědý a zelený na cívky) a zase to zkusil napojit na 6V a nic...takže jsem vyndal už jen ty dvě světelný cívky a na 6V to zase svítí. Závěr je, že mám špatný světelný cívky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2011 15:21
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 prvě bys mohl napsat jestli máš 20W nebo 30W magneto, protože podle toho se odvíjí schéma zapojení (a z nějakýho zelenýho a hnědý kabelu to fakt nepoznám) a když už to máš odpojený, můžeš natočit motor a změřit napětí na těch cívkách (nebo k nim připojit žárovičku)
Datum: 09. května 2011 15:21
 čau draci, kámoš mi dovezl jeho 05tku. Že nejede  když jsem videl tu el,. zapojeni... kable tam kabel tam kabel zas tam pulka odpojena tak sem se nedivil že to nejede... vše jsem odelal a chci to zapojit znovu ( nové káble)... jenže ... indučka kope strašne slabounce ( mám 2 a obě dávaj stejne slabou ránu)... a jeste nevim na tech 05 je jinačí zapalování... nevím co zapojit nahoru do té svorkovnice ( na 2 dráty) .. u mustanga všechno v poho ale u tej 05 nejdou videt civky nic...poradte prosím...
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2011 15:33
 Hele mám ůplně stejnej problém, tky mám 05, a kope to VELMI slabounce ve fajfce. Všecko vyměněno, zkoušeno, tak nějaké návrhy ? Díky
Datum: 07. června 2011 15:33
Datum: 27. května 2011 18:43
 kladivka očisteny... zadnej olej nic,.... zapalovan isem sundal.. magnet táhne pěkne... tak nevím kde e zrada
Datum: 09. května 2011 18:11
 a ne zašpinil si třaba kontakty na kladívkách i když jsou novy mužou být trochu od oleje atd to byl muj případ a pak to nehazelo ani jiskru
Datum: 09. května 2011 14:56
Jméno: Honza
IP: uživatel8853
 Nahoře do svorkovnice vlevo světla vpravo drát na indukčku potom od kladívka na indukču a kde je drát od kladívka na indukčce tak ještě vyvést nahoru do vypínače na zhasínání.
Datum: 09. května 2011 11:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 koukni jestli je dobře poskládaná izolace na těch kladívkách
Datum: 08. května 2011 22:26
 jde o to, že předtim jel uplne normalne... pak chtel vymenit kladivka a menil inducku... od te dpoby nejede... kladivka jsem tam dal novy iducky obe dve kopaji strasne malo... tak nevíím....
Datum: 08. května 2011 21:35
 tak slabej rotor zkus ti indučky vyzkoušet na svím mustang a pokud bude házet dobrou jiskru tak to bude rotor bus si nekde sezen nebo nech na budit
Datum: 08. května 2011 21:09
 dik... kladivka jsou novy
Datum: 08. května 2011 20:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 05 má trochu jiné schéma než 21 je tam totiž stejné zapalování jako u 555 takže si na google najdi schéma na 555 a podle toho vše zapoj,jo a s tou jiskrou tak sundej kladívka a ty dotykový plochy opiluj pilníčkem páč budou po těch x letech zkorodovaný
Datum: 08. května 2011 20:51
Posl.aktualizace: 08. května 2011 20:23
Jméno: Fík
IP: uživatel11664
 Elektronický otáčkoměr, který má vstup přímo na pulsy (jako je ten klasický LEDkový), se dá namontovat na jakoukoliv motorku tak, že (jak bylo řečeno) omotáš 4-10 závitů kolem vysokonapěťovýho kabelu ke svíčce a pak to přes nějaký optron (kvůli galvanickému oddělení) napereš přímo do toho vstupu.. Ale na to musíš být trochu zběhlý v elektronice, liší se ti to strojek od strojku.. Nejlepší je si tam dát ten klasický LEDkový, u něj to budeš mít vždy jasně daný.. A pozor! Otáčkoměr na 4T ti na 2T budou ukazovat 2x takový otáčky, než jsou..
Datum: 08. května 2011 20:23
Jméno: Jakub Z.
IP: uživatel9464
 Zdar. Ten otáčkoměr vypadá na elektriku, kterej se dával do Š 120. A pokud si to dobře pamatuju, tak tam šly 3 kabely -, +, a ten další, kterej se normálně připojil na kontakt zapalovací cívky. Otázka je, jak je to vyřešený na tý ČZ, protože oproti Š 120 je ČZ jednoválec a dvoutakt. Navíc v origu je ČZ 6V, ten otáčkoměr šlape na 12V...
Datum: 08. května 2011 20:21
 jo ze asi 10 krat omotás drat co vede s otačkoměru omotáš o zapalovací kabel ale pokud vím tak to jde jen na tom LED otáčkoměru
Datum: 08. května 2011 19:37
Jméno: dtt
IP: uživatel10959
 zdar chtel bych se zeptat jestli s tyristorovym zaplkem na fichtlovi projdu tecnickou? Dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2011 20:01
Jméno: dtt
IP: uživatel10959
 takze kdyz bude schovany tak projde ?
Datum: 09. května 2011 20:01
 To jaký je zapalko je nezajímá,jim jde hlavně o to jestli svítí světla.
Datum: 08. května 2011 21:53
Jméno: čert
IP: uživatel11463
 projde ti to aj b ez motoru, jen mosíš dat tedhnikovi aspon na pivo
Datum: 08. května 2011 19:59
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 tak pokud bude pod vickem...tak projde
Datum: 08. května 2011 19:39
Jméno: cpivo
IP: uživatel8652
 Zdravím. Mám problém na jawě 175/356. Mezi kladívkama lítají jiskry a motor nejde rozeběhnout ale když vyšroubuju víčku a zkusim jiskru jen o hlavu tak přeskakuje pěkná. Tohle vše mi to začalo dělat po tom, co sem vymněnil starý původní nefunkční relé dobíjení za nový elektronický. Kondíky jsem zkoušel už 4 nový a zapalovací cívky 3 - sice používaný, ale na jinejch mootorkách jdou takže vpořádku, předstih a odtrh sem kontroloval a taky OK, elektrika je kompletně nově natahaná. Netušíte někdo, v čem je problém?\r\ndíky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2011 18:41
Jméno: cpivo
IP: uživatel8999
 Svíčky sem zkoušel taky měnit všechny možný teploty a jak nový tak starší..
Datum: 08. května 2011 18:41
Jméno: vacin
IP: uživatel7611
 Tak zkus eště jinou svíčku
Datum: 08. května 2011 16:12
Jméno: cpivo
IP: uživatel8652
 Tomas- doufam, ze to byla jen sranda.. Benzín tam je, karbec normálně chodí, minulej víkend sem na ní normálka jezdil (asi 30 km). Zkoušel sem i podlejvat svíčku a taky prd..
Datum: 08. května 2011 15:20
Jméno: jm
IP: uživatel9645
 odpoved by zajimala i mne
Datum: 08. května 2011 15:10
Jméno: tomas
IP: uživatel987
 tak to si tam musis nalit benzin jeste ne  vycisti karbec a uvidis
Datum: 08. května 2011 10:28
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 Zdravím všechny draky jezdím už dva týdny pořád je tu hezky jen ráno trochu zima.. ale mám jediný problém kde seženu tlumivku na přední světlo prej se to dávalo na 05tky kterou sem jednou měl ale nic sem nenašel.. budu moc rád za rady pořád se mi pálí přední žárovka.. cívka je správná 15W a zadní 5W (20W magneto) žárovky sem skoušel i původní TESLA které sem zrovna dnes odepsal :/ už nevím co tom může být na ostatních pionýrech to nedělá a to si elektriku dělám sám jedná se o JAWU 21.. moc děkuju za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2011 18:45
 dej do předu žárovku 6v 25w/25w do zadu sufitka 6v 5w
Datum: 27. května 2011 18:45
 poradim ti, zapoj si novou elektriku a pak ti to bude fungovat, sežen si na netu schéma zapojení a pujde, a 05ky meli jiny zapojeni elektriky a to i 20 maj jinou elektriku, jestli chceš schéma napiš na mail
Datum: 08. května 2011 11:35
 Zdar
Datum: 08. května 2011 11:33
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
Datum: 07. května 2011 22:41
 Mě zas zápalko pálí žárovky 25w...takže tam musím mít 35w a všechno v pohodě  ...takže ty dej taky silnějši žárovku.
Datum: 07. května 2011 9:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak ještě někam přidělej nějakou malou žárovku at ti to bere víc proudu a nebo dej normálně silnější žárovku....mě 05 taky pálí žárovky 15W tak tam musím mít 25w a vše funguje
Datum: 07. května 2011 8:42
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 Už jsem z tý elektriky zoufalej. Prošel jsem všechny kabely s pomocí žárovky-nic. Zkusil jsem novou spínací skřínku-nic. Nastavil jsem cívky na statoru tak, aby nedřely o rotor a zase nic. Pořád mám jiskru, ale světla a bzučák nejdou. Neznáte motoelektrikáře kolem Prahy 6?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2011 21:45
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 no rotor má číslo 20 a cívky jsou nový (že by to byl zmetek???) celý stator je nový a je tam vloženej kladívkama vpravo od vačky, světelné cívky nahoře a druhá vpravo...
Datum: 06. května 2011 21:45
 Nemáš tam pak ty cívky co mají 6v a 5w já jsem měl ten stejní problém vyměnil jsem cívky za 6v a 15w a svítí to ted´ parádně fakt super
Datum: 06. května 2011 21:42
 Konny: většina závad cos napsal (kromě přerušení cívek) neni tak závažná, třeba by to svítilo málo nebo špatně, ale svítilo, tady je buď špatně zapojená elektrika (případně někde se kostřící - proměřit znova BEZ ŽÁROVEK) nebo přerušená jedna ze statorových cívek (případně nejsou spojené = špatně zapojená elektrika)...
Datum: 06. května 2011 20:58
 Pokud jsou dráty v pořádku, tak pak je problém v cívkách, buď jsou špatný (nebo jen jedna) a nebo mě mě napadá, máš je propojený do série? U 30W zápalka musí být propojený a umístěny v pozici jedna vpravo nahoře a druhá dole a pak mě ještě napadá, máš i magneto určený na 30W zapalování? To magneto musí mít označení číslem 20
Datum: 06. května 2011 20:30
 na to neni potřeba elektrikář  a sem ze sedmičky, kdyžtak se ozvi na mail..
Datum: 06. května 2011 18:51
 ahoj z čeho mám vyrobit ty izolační podložky jak jsou v zapalování jsou tam 2 já to vyrobím z gumy a za 2 dní jsou propálený a pak to nehází jiskru je to u jawy 21 dík moc????
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2011 23:24
 nezkoušel jsem vodivost ani z jakýho je to materiálu  napadlo mě to, protože jsem si myslel že by se to tak lehce nepropálilo
Datum: 06. května 2011 23:24
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 shrek: po stáhnutí hliníkový folie by to fungovalo úplně stejně, plast jako plast..
Datum: 06. května 2011 21:44
 honza : aspoň že tu nejsem sám
Datum: 06. května 2011 14:02
 mě napadlo to udělat s CDčka  ale nevím jestli by to fungovalo
Datum: 06. května 2011 9:21
Jméno: honza
IP: uživatel7152
 jo, jinak ty podložky dělám z takových těch plastových informačních tabulek na zdi (unikový východ atd.)
Datum: 06. května 2011 8:24
Jméno: honza
IP: uživatel7152
 dachl21: to sme na tom stejně
Datum: 06. května 2011 8:22
Datum: 05. května 2011 23:25
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Zajdi si do elektry a řekni si o kus elektrikářský lišty na tištěný spoje. To jde taky.
Datum: 05. května 2011 22:44
 kde se to prodává a jak to aspoň vypadá ?
Datum: 05. května 2011 21:58
 Zkus pertinax.
Datum: 05. května 2011 21:53
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 Servus draci! Tak dneska jsem 21tku po GO poprvé roztlačil, motor běhá. Ale bzučák ani světla nic.....zapojoval jsem to podle schématu přiloženého u elektroinstalace http://www.motokramek.cz/elektroinstalce-pionyr-21/ Dokonce jsem i volal chlápkovi co to vyrábí aby mi poradil jak správně zapojit černý kabely na spínačku. Stator zapalování včetně všech cívek, kondíku i kladívek je komplet novej 30W. Díky za Vaše nápady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2011 8:37
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 zkoušel jsem na stejnosměrnej proud (6V) a po přiložení na kontakty cívek statoru to normálně svítilo, ale když jsem zkusil roztočit motor vrtačkou, tak zase nic.....takže očividně po kabelech to tam jde i z cívek, ale proč to teda nesvítí? Jo a bzučák furt mrtvej, i na tu vrtačku....asi budu muset k elektrikáři....
Datum: 06. května 2011 8:37
 buď máš špatný žárovky nebo je to špatně zapojený, přiklánim se k druhý možnosti, takže si vem schéma a drátek po drátku to zkontroluj.. ještě může bejt špatná jedna z těch statorovejch cívek, ale to se dá snadno proměřit, propípat atd...
Datum: 05. května 2011 18:28
|



|