Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: petrys
IP: uživatel10166
 zdar draci, mám 250/353 s ampermetrem, kontrolka neutrálu mi svítí, ale nechce mi to nastartovat, co s tim???? DÍK MOC
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2011 13:25
 asi ji to hází ve špatnou chvíli, takže předstih, nebo máš zadělanej karbec - vyčistit a seřídit dle příručky
Datum: 08. dubna 2011 13:25
Jméno: petrys
IP: uživatel10166
 A jiskru mi to hází jak z temelína!!!!!!
Datum: 07. dubna 2011 22:10
Jméno: Stano
IP: uživatel11210
 Zdarte Draci , mám tu dotaz ohledně akumulátoru na 175 . Jasné je mi, že si musím koupit 6V , ale počet Ah ?! a Ampárů ? Jak to ovlivní ... A jestli to pojede s minimální Ah
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2011 19:03
Jméno: honza
IP: uživatel10384
 když budeš mí perfekne seřízenej motor, tak to budeš roztlačovat jek kousek, či bude i chytat na šlapnutí, ale musí být perfekně seřízenej.
Datum: 08. dubna 2011 19:03
Jméno: Stano
IP: uživatel11210
 díky Shaker tohle mě zajímalo ...
Datum: 08. dubna 2011 16:11
 je to úplně jedno jakou kapacitu, bude se to dobijet stejně, při správnym napětí a dobrym stavu aku si baterka vezme jen tolik proudu kolik potřebuje, na životnost to nemá vliv.. jestli to máš do krosu, tak klidně nějakou slabou, stačí pár Ah, výhoda je že ti to bude startovat na našlápnutí.. pokud chceš jezdit bez baterky a máš mechanický regulátor, můžeš na něm propojit svorky B a D, tim ti to nebude chcípat na volnoběh, nicméně budeš muset pokaždý roztlačovat (i když jen kousek, s touhle úpravou by to mělo chytat na pár metrech)
Datum: 08. dubna 2011 13:36
 Nazdar Stano, s těmi Ah je to tak. Když je akumulátor 6V - 12Ah znamená to, že může dodat např. 12A po dobu 1 hodiny nebo 1A po dobu 12 hodin. Pokud máš motocykl ČZ 175, měl by v něm být akumulátor dle výrobce. Regulátor napětí v motocyklu je nastaven pro ten daný akumulátor. Motocykl ti samozřejmě s menší kapacitou akumulátoru pojede i startovat bude, ale bude nabíjen větším proudem, což je na úkor dlouhodobější životnosti akumulátoru.
Datum: 08. dubna 2011 8:42
Jméno: Stano
IP: uživatel11210
 mně jde jen o provoz , bez světel bez klaksonu - do krosu . ale slyšel jsem že to lze zapojit aby to jelo i bez baterky ?
Datum: 07. dubna 2011 20:25
 Pojede to i s nejmenší baterkou, problém může nastat třeba při provozu ve městě se světlama, kdy se to nestíhá moc dobíjet...třeba do 477 je předepsaná maličká 4,5ah baterka a stačí tam...
Datum: 07. dubna 2011 20:11
Jméno: Jakub Z.
IP: uživatel9464
 Ahoj lidi. Mám dotaz ohledně ČZ 175/477. Když nemá baterku, tak jí nastartuju asi dost těžko, že? Někde jsem zaslechl, že chytá i s plochou baterkou 4,5V. Je to pravda?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 21:24
Jméno: Jakub Z.
IP: uživatel9464
 Díky moc!
Datum: 07. dubna 2011 21:24
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zvyš trochu volnoběh protože v nízkejch otáčkách to většinou hůř dobíjí a hned po tom co to chytne je odpoj
Datum: 07. dubna 2011 21:19
Jméno: Stano
IP: uživatel11210
 jo , když dáš 2x 4,5 V do série -ploché ... (plus na mínus a ostane ti plus a mínus)
Datum: 07. dubna 2011 20:07
 Zdar kanci  mám měnší problem mám mustanga po go zapalování celý nový mustang když ho nastartuju jede krásně i trojka ve 2 krásně táhne ale mám problem při startování musim hodně přeplavit roztlačim jede tak 20 sekund pak znova pořádně přeplavim a chytne ale musim vážně dost dlouho tlačit svíčky sem skoušel brisk 14,15 a pal 15 a všechno stejný a úředstih dělám tak že si sndám hlavu válce dám horní uvrat vrátim o 1,7mm tak pruměr a na kladívku dám odtrh 0,4 při ívc mi to nejede vubec a složim dělám něco blbě ?? díky strašně moc bych chtěl abych to měl jako vy že bych to nakopnul a jel
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 16:03
Jméno: Wiku
IP: uživatel11486
 O tři příspěvky níže píšeš, že rozběhneš a zařadíš tam jedničku, na to reaguju.
Nový lamely mají většinou správnou tloušťku už z výroby. Pro orientaci je to asi takto: ten ozubený plech má tvar talířku. Z jedné strany jsou vypouklé. Patří namontovat tím vypouknutím od sebe. Minimální tloušťka je taková, aby na sobě seděly korky a ne aby se dotýkaly ozubené plechy. Maximální tloušťka je taková, aby na celek ( lamela, mezilamela, lamela) šel nasadit řetěz.
Datum: 07. dubna 2011 16:03
 To že nedokážu vyřešit takovejhle problem neznamená že o tý motorce nic nevim nevim jestyl je to dobře ale zařadim si za 1 rozběhnu se pustim spojku a běžim dokud to nechytně pak si naskočim dneska du měnit lamely mám si dát na něco bacha ?? a o kolik mm má ten korek vystupovat výte jak to myslim jak je to ozubenej kov a a jak vysoko nad tim má bejt ten korek ? v milimetrech díky..
Datum: 07. dubna 2011 14:12
 Jinak, roztlačuješ to blbě. MUsíš zařadit 1 držet spojku, rozběhnout se a spojku pustit. Jeslti tam tu jedničku kopeš až za běhu, tak teda chudák motorka. Mít převodovka nohy, tak tě za to nakope do zadku
Datum: 07. dubna 2011 11:20
 Odtrh 0,4mm v horní úvrati. Předstih zkoušej mezi 1,5 - 2,0mm. Taky si sklepně elektrody na svíčce tak aby mezi nima bylo 0,4mm. Pokud nemáš spárový měrky, tak 0,4mm má stěna krabice od mlíka/džusu
Datum: 07. dubna 2011 11:18
 zejtra budu dělat go spojky a uvidím jeden chlápek řikal že mi kloužou lamely a že to nedostane určitý točky aby to chytklo při kopnutí je pravda že píst sem moc rychle netočí musim se hodně rychle rozběhnou a zařadit za 1 aby to chytlo a ten odtrh v horné uvrati má bejt 0,4 ?? skusim všechno a krbec sem čistil tak tejden spátky od tý doby sem najezdil asi 100 km a komletně a precizně sem ho čistil a profukoval a jak to mám udělat stim odctem ?? díky a sory za blbý otázky
Datum: 06. dubna 2011 20:54
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel10340
 A nedělá to třeba karbec? Třeba ho pročistit? 6e ti to přes noc vyschne ty kanalky a než to tam proteče tak to cuká a musíš mačkat plovák prostě ho dát do octa skusit se má všechno žejo=)
Datum: 06. dubna 2011 19:21
 To jsem měl taky u 555. Stačilo přirvat hlavu na fest, nechat půl roku stát, vyměnil jsem karbec a cívku a na první šup
Datum: 06. dubna 2011 18:05
 odtrh na kladivku se nastavuje v horni hvrati, předstih se nastavuje např. tak že si natočíš kliku do požadovaného předstihu a natočíš celí stator tak aby mezi kladívky šel volně cigaretový papir, a skontroluj odtrh taky na svičce taky má být 0,4mm, na novích svíčkach bývá větší
Datum: 06. dubna 2011 17:25
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 Ahojte všeci vím že to sem nepatří ale mám otázku na avia 30 n camp do startéru vede 5 drátů 2 modré spojené a 3 červené různě no a ted 1 červený je vypadlý a je tam blbě vidět nevíte od čeho sou ty červené ??  červená je baterka ale tyhle dráty sou tenké  Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 21:34
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 http://www.avia-club.com/manuals.php tady to asi najdes hodne stesti
Datum: 19. dubna 2011 21:34
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 ale já to právě nemůžu nikde najít
Datum: 12. dubna 2011 23:35
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 tak si najdi schema zapojeni te tvoji avije na netu a tam se do dočteš
Datum: 12. dubna 2011 17:13
 čau lidi, chci se zeptat, zapalovaví cívka na fichtlu má 6 nebo 8 voltu? díky za odpověfdi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 11:57
 Jede to i na 12V cívku, ale hůř. 6V cívka se víc hřeje a po čase může tropit nepříjemnosti.
Datum: 07. dubna 2011 11:57
 Original je 8V, ale jede to i na 6V cívku, také mam odzkoušeno.
Datum: 04. dubna 2011 21:32
 jezdil sem dlouhodobě na oba typy a nepoznal sem rozdíl, takže muj názor je že to je jedno..
Datum: 04. dubna 2011 21:06
Jméno: mustos
IP: uživatel11467
 měl sem jawu 20,21 i 23 mustanga a u všech sem měl 8 voltu .ale nevim jestli to bylo origo.
Datum: 04. dubna 2011 20:44
 Čau, mohl by mi prosím někdo rychle poradit? Dělám novou elektroinstalaci na babettě 207 a už mám vše hotové, jen s jedním drátkem si nevím rady. Z tyristoru z kontaktu 1 vedou 2 dráty - jeden na induk. cívku a druhý má byt někde připojený na světelné cívce. No a můj dotaz je kde ho mám připojit? Do svetelné cívky mi vede jeden drát s dalších dvou světelných cívek a pak je tam zelený, který vede do předního světla. Kam připojit ten s tyristoru opravdu nevím má na konci očko takže přijde asi někam přišroubovat. Děkuji předem za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2011 20:49
Jméno: viktor009
IP: uživatel11455
 Ok díky. Vyzkouším
Datum: 03. dubna 2011 20:49
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Přidělej jej pod jeden šroubek uchycení statoru.
Datum: 03. dubna 2011 18:20
Jméno: Marty
IP: uživatel4399
 Zkus to na kostru.
Datum: 03. dubna 2011 17:44
Jméno: jenda
IP: uživatel7902
 zdravim draci ... chci se zeptat jestli jsou u babety 207 a 210 stejný cívky a tyristorko??? tudíž jestli jsou zaměnitelný-..
Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2011 11:04
Jméno: babetista
IP: uživatel11450
 obidve babetty maju maju rovnake zapalovanie(teda aj cievky aj tyristor)
Datum: 03. dubna 2011 11:04
Jméno: corny
IP: uživatel11098
 Tyristory jo,u cívek si nejsem jistej
Datum: 02. dubna 2011 22:45
Posl.aktualizace: 04. května 2011 18:51
Jméno: chalupskyv
IP: uživatel11645
 Ahoj.Pokud tam máš tohle máš to špatně zapojený.Taky záleží jetli to máš 20W nebo 30W.Kolika Watové tam máš?
Datum: 04. května 2011 18:51
Datum: 03. dubna 2011 12:46
Jméno: standa
IP: uživatel11448
 pokud tam mas uz to novejsi zapalovani jako maj prvni dvacitky tak to mas dobre....pokud je tam zapalovani z 05 tak musis podle schematu na j555
Datum: 02. dubna 2011 23:59
Datum: 02. dubna 2011 23:28
Datum: 02. dubna 2011 22:43
 Vypadá to že můžeš....pokud ti tam někdo nedal novější zápalko se spojenýma cívkama (potom to provedení 2)
Datum: 02. dubna 2011 16:10
 Zdar draci, koupil jsem si novou zapalovací cívku napájel jsem na to drát a ona nejede drát je tam dobře napájenej. Nevíte kde by mohla byt chyba?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2011 0:55
 Nedělej chytrého, kdybys sis přečtl poslední příspěvek od mně tak tam snad jasně píšu že cívka jede ale když ji dam na místo kde má byt origo zapalovací tak nejede
Datum: 03. dubna 2011 0:55
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 No kdoví jestli je napájenej dobře, jestli je to studenej spoj, tak to nepujde
Datum: 02. dubna 2011 21:51
Jméno: Lukáš
IP: uživatel11443
 Už jsem na to došel cívka jede jen nejede v tem místě na statoru jak má byt zapalovací tam nejede žádná cívka a nevím proč. Jinak v ostatních to jede
Datum: 02. dubna 2011 21:07
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel9667
 No a není třeba cívka prič bo někde šptaná kostra, kabel k svíčce, fajfka a přepínač to, může být cokoliv=) Mn to jednu dobu jezdilo jen ze zapnutejma světlama
Datum: 02. dubna 2011 20:53
Jméno: davsony
IP: uživatel10608
 Zdravím, jak je pls zapojené přední světlo na fichtlu ? Jeden drát vede z kostry na žárovku a druhý ze žárovky přímo na světelnou cívku ? V případě, když vytknu vypínače... Počítám i s dálkovými a tlumenými světli, moc elektrice nerozumím, ale potřebuji vědět jen ty dva kontakty
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2011 12:23
Jméno: Pioner21
IP: uživatel11309
Datum: 02. dubna 2011 12:23
Jméno: lukas
IP: uživatel11440
 Zdarec borci,potreboval bych poradit,mam 250 a po 20 km jizdy se zapnutejma svetlama jsem bez proudu,jakmile je vypnu behem chvile je to dobyty,rekl bych ze je to relatko,tak co myslite? Jo a este kdyz motor bezi ve vysokych otackach tak ma tendenci se hadat,mozna je to souvislot toho spatnyho relatka,ale nevim.Diky za rady. Cus
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2011 21:46
 Ahoj lukas relátko to je určitě s ním něco je protože ty jak říkáš za chvilku jsi bez proudu , ale jestli tam mas dynamo muze to byt i tím. Nejlepší by balo kdybys relátko odskoušel a potom jít klidně i po baterce jestli nema 1 članek špatný dej ji kdyžtak na nabíječku a koukni se jestli všechny ,,vřou´´
Datum: 01. dubna 2011 21:46
 čav jawáci mal by som otázku približne aká 12V žiarovka by mi pasovala do predného svetla mám tam dvadsaťjednotkové zapalovanie a furt mi to páli žiarovky a to som do zadu dával aj 12V 10W sulfitku a aj tá išla kade lahšé v predu som mal klasickú 6V 25W mám tam bezkontakt asi preto to bude páliť ked motor dosahuje vyšších otáčok . Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 20:46
 skúsim to
Datum: 04. dubna 2011 20:46
Jméno: petan
IP: uživatel10220
 ja mam parabolu z mustanga a pasuje mě tam perfektně žarovka ze škodovky 12v 45/40W v zadu 12v 5w a sviti v pohodě, nic se nepálí (30w zapalko)
Datum: 04. dubna 2011 16:32
Jméno: Ivan
IP: uživatel11446
 Elektrika z alternátoru není regulovaná. Proto světla připojujte vždycky přes tlumivku (vypadá jako cívka nebo transformátorek). Bývá v předním světlometu. Při vysokých otáčkách stoupá napětí a tlumivka ho omezí. Nutnost je použít žárovky předepsané výrobcem a osadit obě ve světlometu i vzadu. 6V/15W a 6V/5W Jen tak to funguje bez problémů. Ahoj
Datum: 02. dubna 2011 22:33
Jméno: fectlman
IP: uživatel11434
 zdar mam na fechtlovi navedene draty na svetlo a nejde me tam zarovka s oznacenim: narva s2 6/35/35w a tato me tam nejde. kdyz sem tam zkusal jakusi staru co sem nasel v garazi tak ta normalne svitila a nevim co tam mam dat za zarovku jestli 6/15/15w nebo 6/25/25w
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2011 15:47
Jméno: fechtlman
IP: uživatel11434
 mam tam 20w tak to tam mam dat asi 6v/15w ne?
Datum: 01. dubna 2011 15:47
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 pročíst manuál čítů ke své oblíbené hře tu asi většina lidí líná není, ale pročíst si manuál od své vlastní motorky, tím spíš že je psaný v mateřském jazyce, tu asi leckomu zatěžko je co? Najdeš tam totiž odpověď na to co tu hledáš, v tom manuálu je napsáno již mnoho desítek let jakou žárovku tam máš mít...
Datum: 01. dubna 2011 11:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 záleží co máš za zapalování , máš to napsané na statoru jak silně je bud 20W nebo 30 W
Datum: 31. března 2011 22:52
 Dobrý den. Chci koupit relátko na jawu 250/353 mužu tam dat 6V 75W?  Díky draci. Moc mi pomužete.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2011 9:03
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 V tom případě je tedy rotor nezničitelný... to je mi tedy záhadau jak tedy ty škvarky co jsem viděl vzniky
Datum: 04. dubna 2011 9:03
 Chlapy co říkáte na tohle? Ptal jsem se na to jednoho borce a napsal mi tohle:
"Podle mě je to přehřívání kvůli tomuto regulátoru blbost. Rotor pouze pouze
vyrobí a sebero to, co mu dovolí stator, respektive jak silné magnetické
pole vytvoří cívky statoru. A ten nevytvoří větší, než na které je
konstruován, tedy pouze pro výkon 45W, možná s nějakou malou plusovou
odchylkou. Regulátor pouze reguluje napětí, a to tím, že do obvodu vinutí
statoru vřazuje při zvýšení napětí odpor. Možná by snad mohlo dojít k
většímu zahřívání, ale v případě špatného reguláturu za situace, kdy by do
statoru pouštěl veškerý vyrobený proud, čímž by výkon dynama určitě stoupl,
jelikož by se zvýšilo napětí. Výše uvedený maximální výkon dynama 45 platí
totiž při regulovaném napětí 6V (ve skutečnosti výce, cca do 7V).
Ty provize neřešme, asi se dá zažádat o zrušení.
Pro příště si ale prosím svůj příhoz řádně rozmyslete.
Zašlete mi tedy Vaše konečné rozhodnutí, jestli regulátor chcete, nebo ne."
Datum: 03. dubna 2011 15:10
 No takže ho tam rači teda dávat nebudu. A chci se zeptat když ve Vysokejch otáčkách ta dobijeci civka začne kmitat tak jak vedle ní? Ale jen v hodně Vysokejch.Začne mi ani blikat ta kontrolka jak to rozepíná a spíná strašně rychle.
Datum: 01. dubna 2011 19:08
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Inu upřímně řečeno, to dynamo je s reglerem 75W přetížené i s originální elektrovýzbrojí.. počítej se mnou... 15W zapalování, plus 25W přední žárovka, plus 5W zadní žárovka, plus 2W žárovka kontrolky dobíjení a těžko odhadnutelný odběr baterky, která si chce také přijít na své, tipuju nejméně 10W.. tohle dohromady je 57W samo o sobě a protože regulační relé začne omezovat až od 75W, tak těch 57W bude odebírat z dynama a tímpádem bude přetěžovat vinutí nadměrným ohřevem. Ten regler z nmého pohledu škodí ikdyž nic navíc na motorku nepověsíš  . Mám kamaráda co si liboval jak mu to pěkně dobíjí, šlo ale o to že regler bral víc než měl, takže nejenže usmažil vinutí rotoru dynama, ale zároveň padlo podezření že teplo, které se přičítalo k teplu motoru mu oddělalo ložisko u hřídele dynama (ložisko se příliš teplem roztáhlo a vymačkalo si drážku pro kuličky - vylítalo se). Já bych do toho zkrátka nešel....
Datum: 01. dubna 2011 17:35
 Chong: Nikdo se s tebou nehádá, samozřejmě že je lepší dát k dynamu příslušný regler stejného výkonu, ty čísla (45W relé a 45W dynamo) neodpovídaj jen proto že se náhodně trefily, ale otázka zněla, jestli tam 75W relé může dát, na což jsme mu myslím odpověděli.. Ohledně kontrolky, nejspíš špatně zapojená, měla by být mezi živým uhlíkem a kontaktem 51 spínačky (jestli u kývačky je, jinak je to prostě napětí spínaný klíčkem při zapnutí zapalování)
Datum: 01. dubna 2011 11:30
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Výkon rega má být naladěný na výkon dynama a toho se drž jak hovno košile! Je to stejný jako s tlakovou pojistkou na papinově hrnci... Zkrátka, můžeš použít na pappiňák i pojistku na parní kotel a když nebudeš zahřívat víc než papinův hrnec snese, není třeba se obávat.. že, ale co když něco selže?! Popřemejšlej. Kde třeba bereš jistotu že se ti někde neprodře kabel?! Není totiž pravdou že by dynamo nedokázalo dát větší výkon, než je na jeho obalu udáván, žádný strachy, to dynamo dá větší výkon, jenže potíž je v tom, že se neuchladí. ten výkon totiž odpovídá trvale odebíratelnému výkonu bez rizika poškození. Ono se totiž přehřátím zdegraduje izolace vinutí a vznikne pak zkrat a tímpádem větší teplo, tím pádem větší poničení až s toho celého zbyde jeden škvarek na vyhození.. je to jasné vy umělci?
Datum: 01. dubna 2011 11:02
 Tak už jsem si ho objednal no já mám totiž podezdření že mám relátko špatný. Možná mi teda poradíte. Koupil jsem si uplně novou baterii varta 6V 12Ah a mám od stréca 250/353 a když zapojim kliček tak ne že by se rozsvitila kontrolka ale až nakopnu mašinu a přidám plyn tak relátko sepne a rozsvítí se tá kontrolka tak buď je to relátko nějaké špatné a nebo to mužu mět tu kontrolku nějak naopak zapojenou? Ale je tu problém že nedávno jsem na tu baterii jezdil pár dní jednou jsem ji zaparkoval vytahl klíč a všechno(nic nesvítilo ani světla ani žádná kontrolka prostě nic).A když jsem se chtěl jet projet tak jsem chtěl zapnout klíček a zkusil jsem světla a najednou ejhle a baterie uplně vycuclá tak mi povězte čím by to mohlo být.  Ale nemuže to byt asi tim že tam nemám u baterky pojistku ne? To abych si udělal vypínač na drátě k baterce k pólu +.
Datum: 01. dubna 2011 1:01
 docela blbá otázka, pokud máš funkční (ať už 45W nebo 75W), nemá to smysl, výkon je omezen rotorem, nikoli relátkem, pokud ho nemáš, pak ti to bez něj nebude dobijet a nějaký sehnat musíš...
Datum: 31. března 2011 23:45
 A vyplati se mi koupit když za něho dám 376Kč?
Datum: 31. března 2011 22:07
 Bude to fungovat...
Datum: 31. března 2011 22:01
 Takže všechno bude fungovat tak jak má jo? Dobíjení a ták. Však jasně na co bych tam dával jiny žárovky než ty co tam teď mám. Vždycky tam budu dávat jen ty 45W.
Datum: 31. března 2011 21:49
 Dej to tam, ale musíš nechat původní žárovky a tak...zkrátka nesmíš odebírat více než těch 45w, pak by se nadměrně zahříval rotor a mohl by se spálit...
Datum: 31. března 2011 21:30
 Jak jako nemužu využit? Takže ho tam nemám dávat ? Nechcu tam něco zkur....
Datum: 31. března 2011 21:24
 Jo, ale nemůžeš využívat více jak 45w, nemusel by to vydržet rotor...
Datum: 31. března 2011 21:19
Jméno: bart
IP: uživatel11427
 zdarec,potreboval bych zjistit 2 veci.za prve se chci zeptat jestli je na Dandynu 50tku vhodna svicka N15C.a pak jestli nic nepokazim kdyz na ni dam přímy filtr.dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2011 23:57
Jméno: bart
IP: uživatel11427
Datum: 30. března 2011 23:57
Jméno: Fík
IP: uživatel11426
 Na vzduchem chlazený dvoutakt bych otevřený (přímý) filtr nedoporučoval, motor si pak nasává vzduch ohřátý od válců a může mít sklony k přehřívání.. Co se svíce týče, tak N15C snad nemůže nikde nic zkazit..
Datum: 30. března 2011 23:24
Jméno: lubi44
IP: uživatel10792
 jakou svičku na čz 125/453 de luxe?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2011 22:51
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 Brisk N15C možná NR15YC ale to jen když nic jinýho nebude..
Datum: 30. března 2011 22:51
 Zdravím, měl bych dotaz ohledně Dandy 125. Už dlouho mě trápí občasné cukání ale dnes jsem ulej asi 5 km a mutorka mi chcípla a 15 minut jsem já nemohl nastartovat. Vada musí být někde v zapalování nemáte s tím někdo zkušenosti? prosím pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2011 21:14
Jméno: Lukeout
IP: uživatel10408
 Já mám Dandy 50 sachs a dělalo mě to taky podobně, jel jsem a najednou motorka začala cukat, ztratila na výkonu i při podřazování až nejela, musel jsem zastavit, chvilku počkat a potom jela. U mě chyběl šroubek na karburátoru na té hlavičce kam vede plynové lanko, tedy nebyla přitisknutá pořádně a motorka nasávala falešný vzduch. Ale radši si nech celej karburátor seřídit, já to tak udělal a od té doby to je OK
Datum: 30. března 2011 21:14
 zkus seřídit vzduch... možná ti ho tam jde moc málo
Datum: 30. března 2011 21:09
 Ahoj měl bych otázku, kvůli víčku zapalování na Jawu 20 z roku 1972, bylo to lakované nebo zinkované, já jsem si ho nechal pochromovat a asi ho tam zatím dám, ale dělám renovaci, tak to asi časem vyměním.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2011 17:38
 No to se dá koupit v Motorenu, jinak koupím si ho, ale pořád nevím, chtěl bych tam dát to chromovaný  , ale to pak nebude renovace.
Datum: 30. března 2011 17:38
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 v roce 1972 u typů 21, 20 bylo víčko s prolisem stříkané stříbřenkou (viz. jawa-50.cz )
Datum: 30. března 2011 15:33
Jméno: Rychlopal
IP: uživatel4620
 já koupil před rokem Jawu 21 v orig stavu najetých 2800km nikdo se v ní nerýpal majitel říkal že děda tam dával nový píst místo starého 2k dal 3k protože jezdil na ryby do kopců aby táhl no  víčko bylo lakované, něvím co to bylo za barvu nebo jestli to byla stříbřenka na kola ale bylo natřené protože byrva byla u brzdy trošku ošoupaná... ale na druhé motorce rok 1985 mám víčko zinkované  nevím jestli ti to v něčem pomůže ale ono se to hodně měnilo tak to nikdo už dneska nepozná možná na nějakém veteránském srazu kdo ví
Datum: 30. března 2011 0:25
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 v 72 by již mělo bejt víčko s kulatým prolisem z ocelového plechu. jestli bylo pozinkované a opatřené barvou kartru, či pouze ocelové a opatřené barvou, si nejsem jist. ale nějaká barva na něm přítomna jest.
Datum: 29. března 2011 23:30
Jméno: bart
IP: uživatel1226
 Cus hele mam cz 175 typ 450 .. je normalni ze kdyz sundam zapalko a k magnetu dam sroubovak tak to nic neudela ? u pionyru to pritahne magnetickou silou a tady nic je to normalni ? nekdo mi rikal ze se da to magneto znovu nabýt autobaterii je to mozne ? kdyztak me napiste postup jak na to diky bart
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2011 21:21
Jméno: bart
IP: uživatel1226
 tak sorry borci no ... ja se v tom moc nevyznam no ... tak proto sem to sem napsal a dik moc
Datum: 29. března 2011 21:21
 Ach ta fyzika...
Datum: 29. března 2011 18:26
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 to bude tim že to není magneto ale dynamo. evidentně o tom nevíš nic, tak se do toho radši nehrab, a nejdřív nastuduj patřičné materiály. to není posměch nebo prudění, to je dobrá rada!!
Datum: 29. března 2011 16:29
|



|