slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  95  96  97  98  99  100  101  102  103  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel10860    
čau lidi mám JAWU 350/634 a na pravem valci mi neustále odchazí svíčky. Nevíte čím to može byt? jo a je problém když mám špatnou baterku a startuju to přes nabíjačku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2011 13:21
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jakou má ta svíčka co odejde barvu? jestli černou tak máš moc bohatou směs u těhle 350tek je úplně normální že jeden válec je bohatší než druhý(koukni třeba na výfuky jeden je vždycky mastnější než druhý a nebo víc kouří), potom je nastavení docela problém musíš najít nějaký kompromis
 
 
Datum: 17. června 2011 13:21
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel10860    
dík skusím to
 
 
Datum: 17. června 2011 9:56
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Momentálně mám motor po výbrusu a válec s hlavou se poměrně silně hřejí. Nedávno mi odešla má nejspolehlivější svíčka a mám velké podezření že to bylo právě v důsledku nadměrného přehřívání svíčky. Zkus tedy učinit jakákoli opatření aby se mohla svíčka dobře chladit, zvolit svíčku kteríá je určená pro prostředí značného tepelného namáhání třeba se to zlepší s umíráním svíček :-)
 
 
Datum: 17. června 2011 7:16
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
oděláš nabíječku
 
 
Datum: 17. června 2011 6:40
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11600    
Zdar draci, mám problém s předním světlem na 05. Asi před týdnem zčista jasna přestalo svítit. Zadní bez problému funguje stále. Zkontroloval jsem žárovku a zdá se být v pořádku, Zkusil jsem přemontovat "-" pól přímo ke světlu (původně byl na stejném místě, kde se zapojují "+";-) ale žádná změna. Poraďte prosím. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2011 14:30
 
 
 
 
Jméno: bnv      IP: uživatel6546    
blbne ti uš indukční cívka a neo konenzátor,skus vyměnit ;-)
 
 
Datum: 19. června 2011 14:30
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel11894    
no skus vyměnit žárovku já mám žárovku vlákna jsou v.pořádku jak dalkove tak tlumene a stejne nesviti asi bude někde ve vnitř studený spoj nebo utřepaný drátek
 
 
Datum: 16. června 2011 22:30
 
 
 
 
Jméno: Hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podiv se jestli neupadnul drát kostry žárovky, lepší je ho chytat přímo na objímku a jestli se dotýkají packy žárovky, a jestli svítí zadek tak ti třeba upadl jen drát z tlumivky pokud ji máš zapojenou. Když to nebude svítit i nadále tak je třeba někde poškozená izolace.
 
 
Datum: 16. června 2011 17:58
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci mam rpoblem odchazej mi jedna svicka za druhou a nevim proc ?? normalne nastartuju a chvilku to bezi a pak uz nenastartuju tak dam jinou svicku a na prvni zase chvilku cim to muze byt jo a kdyz mam trosku vetsi jiskreni na kladivkach co s tim nevadi to vse mam jak ma byt ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2011 22:28
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nový oba kontakty
 
 
Datum: 16. června 2011 22:28
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to mezi kontaktama jeste pročisti a uvidíš co to bude dělat
 
 
Datum: 16. června 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Novej
 
 
Datum: 16. června 2011 20:12
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jiskří mezi kladívkama ? to by nemělo vy měn kondík a uvidíš
 
 
Datum: 16. června 2011 16:59
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel11876    
zdar draci, mam problem na 21, když jedu tak táhne krásně za studena drží i volnoběh ale za tepla nedrží a ještě kevšemu když přeřazuju a držim spojku tak to ma snahu zdechavat a to samy i ten volnoběh, nevim co s tim, motor je po celkovy GO odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2011 16:27
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
Zdarec nemáš velkou hladinu v plovákové komoře,Já mám taky problém z volnoběhem těd to du spravovat !:-)
 
 
Datum: 16. června 2011 16:27
 
 
 
 
Jméno: lukin23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, potřebuju poradit s elektrikou u babety 207/300. Motor po zahřátí jakoby začel vynechávat jeden zápal z pěti a při jízdě s polovičním plynem otáčky klesají a zase stoupají na puvodní hodnotu. Svíčka je tam zánovní N17C a dává modrou jiskru ale zdá se mi že je ta jiskra menší než má být. Při měření jsem našel tyhle nesrovnalosti: odpor mezi svorkou 1 a 15 je 1.3 ohmu, mezi blokem motoru a koncem vodiče G je 136 ohmu (má tam být 220ohmu +-10 ohmu) a nakonec mezi svorkou G I a 15 mi to ukázalo 130 ohmu (má být nekonečný odpor). Nejsem vubec eletrikář ani se nějak v tom nevyznám a už si s tím nevím rady. Díky moc za každou radu... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2011 13:38
 
 
 
 
Jméno: horst      IP: uživatel11886    
zdarec, pionýr, slabý impuls do fajfky, kde muže býrt chyba? měnit všechno nehodlám odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2011 16:32
 
 
 
 
Jméno: horst      IP: uživatel11886    
předstih je mě ukradený, když to neházalo do fajfky, byl vadný zapalovací pól, to je zajímavé, že sem to dal jako poslední možnost
 
 
Datum: 16. června 2011 16:32
 
 
 
 
Jméno: j xfjf      IP: uživatel6546    
nastav jen správně předstich nic vic nic mín!
 
 
Datum: 15. června 2011 22:23
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel5617    
mě to dělalo když mě nepřerušovalo kladívko. byl to takovej dlooouhej slabej impuls.
 
 
Datum: 15. června 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel11876    
zdar draci, mam problem na 21, když jedu tak táhne krásně za studena drží i volnoběh ale za tepla nedrží a ještě kevšemu když přeřazuju a držim spojku tak to ma snahu zdechavat a to samy i ten volnoběh, nevim co s tim, motor je po celkovy GO odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: hdy      IP: uživatel11925    
nastav psravne předstih!
 
 
Datum: 24. června 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: mrk      IP: uživatel5758    
ZDAR POTŘEBOVAL BYCH PORADIT MAM ČZ 125/453 A MAM PROBLEM ZE ZAPALOVANIM(JE TO KLASICKE ZAPALOVANI S RELATKEM NA SOBĚ) A POTŘEBOVAL BYCH TAM DÁT JINÉ TŘEBA I Z JINÉHO MOTOCYKLU.NEMÁTE S TÍM NĚKDO ZKUŠENOST POPŘÍPADĚ NĚJAKÉ SCHÉMA? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2011 20:20
 
 
 
 
Jméno: Blend21      IP: uživatel11876    
chtěl by sem se poradit, jaká má být cívka na mustangovi? 6V nebo 8V a jakej v tom je rozdíl? jak poznam který tam patří? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2011 20:09
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
správně by pro 20-23 měla být 8V, rozdíl je v odporu vnitřního vinutí a snad i v indukčností jádra, ale jak již bylo řečeno, ve fichtlu fungují bez problému 6V i 8V, dokonce tu jsou dobré zkušenosti i s 12V ze škodovky..
 
 
Datum: 13. června 2011 20:09
 
 
 
 
Jméno: pero      IP: uživatel1723    
je to uplne jedno
 
 
Datum: 13. června 2011 19:10
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel11874    
Ahoj, prosim pěkně, jakou svíčku do Babetty 210 ? 14C, 15C, nebo 17C ? Nějak se v tom neorientuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2011 13:41
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel11874    
V tom připadě nahradím časem předepsanou N17, za N15. Díky už tomu rozmuím o malinko lépe
 
 
Datum: 15. června 2011 13:41
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel9389    
hřát meně nebude, jen svíčka dokáže dokáže odvádět více tepla a tudíš se nepřehřeje a nehrozí samozápaly. Svíčka potřebuje pro správnou funkci nějaký rozmezí teplot.
 
 
Datum: 13. června 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
při studených ne při teplých ano (resp. s N14 ten motor chladne rychleji než s N17)
 
 
Datum: 13. června 2011 17:06
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel11874    
A můžou se lišit vlastnosti třeba při studených a teplých startech? Mám teď starou odrušnou PALku 17C a chytá to slušně na oba způsoby. Pokud tedy jsem to dobře pochopil, tak s 15C mi bude motor trochu méně hřát?
 
 
Datum: 13. června 2011 16:20
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel9389    
původní je 17C, ale někdo jezdí 15, protože je studenejší a v létě s ní motor nevadne. Já třeba jezdím ve své 207 14C, z důvodu že mam víc tepelně namáhanej motor.
 
 
Datum: 13. června 2011 16:05
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel11874    
Já právě mám jednu Brisk 17C, ale když jsem viděl výběr, tak nevím, jestli je úplně vhodná.
 
 
Datum: 13. června 2011 14:33
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
15 je univerzální..
 
 
Datum: 13. června 2011 11:37
 
 
 
 
Jméno: panel      IP: uživatel10693    
Zdar hoši potřebuju pomoc mam jawu 250 a koupil jsem si novou baterku ale ta mi praskla a vytekl mi elektolyt zkoušel jsem to zalepit ale vyžere to všechno, ale já chci jezdit mam doma nejakou baterku ze svítilny je to 6v 4ah ale je gelová a já bych potřeboval vedět jestli to bude jezdit a dobíjet, abych něco neskurvil předem dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2011 22:42
 
 
 
 
Jméno: petr      E-mail:      IP: uživatel11877    
čau ta baterie z té svítilny v návodu je napsáno že by se měla nabíjet při úplném vybití a by byly zachovány cykly vybití nabití a je tam výslovně napsáno že se nemánabíjet polo nabitá nebo dokonce dokonce nechávat na nabíječce pořád v hasičárně jsme skoušeli nechat tu baterii napíchlou na udrovacím zdroji aby jsme ji měli pořád nabitou a tudížvždy připravenou a podotýkám že byla napíchlá na udržováku který dává nula nula nic proudu a baterie byla předtím zcyklovaná což znamená několikrát nabitá naplno a vybitá a baterie stejně díky tomu držováku odešla za chvíly takže nepoužívej ji a kup si jinou nejsou zas tak drahé tod moje postřehy z praxe
 
 
Datum: 13. června 2011 22:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11873    
Gelovku do jawy nedávat! Gelovky sou stavěný na nižší nabíjecí proud! U jawy lezou do baterky tvrdý ampéry,to zabije každou takle malou baterku! Už obyčejná olověná baterka 6V/11Ah trpí na jawáckym dobíjení! Proto se tam dává olověná 6V/14Ah!
 
 
Datum: 13. června 2011 10:56
 
 
 
 
Jméno: panel      IP: uživatel10693    
no nwm kolik to nabijí ale asi moc ne je to starý zapalko no stator je 50w rotor 75w a relátko je 75w tak nwm ale dík :-D zusim to tam dát
 
 
Datum: 11. června 2011 22:10
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
použít se dá za předpokladu že ti to nepřebijí, gelovky to hůř snášej a mohla by ti bouchnout pod zadkem... pokud na ní při vytočenym motoru nenaměříš víc jak 7,8V, pak ji můžeš s klidnym svědomím použít..
 
 
Datum: 11. června 2011 22:04
 
 
 
 
Jméno: cpivo      IP: uživatel8652    
Zdravím. Netušíte prosím někdo, kde sehnat dokumentaci k dvoucívkovýmu relátku dobíjení? Hledám, a nenacházím.. :-) díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2011 18:27
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
asi hledáš špatně.. http://www.cezeta487.ic.cz , sekce Dokumenty
 
 
Datum: 11. června 2011 18:27
 
 
 
 
Jméno: Fano      IP: uživatel11710    
zdar mam problem kdyz dam novou svičku tak ujedu asi 2 km a uz to nejede takhle uz jsem znicil 4 svičky nevite cim to je ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2011 15:42
 
 
 
 
Jméno: libor1      E-mail:      IP: uživatel11879    
to v tý pískovačce neni jako drcený sklo jako odpad ale jen čistě jako jemnej písek,prášek, prostě pískovačka, tak jsem to chtěl vysvětlit, nic nehrozí,svíčky jako nový, a dokonce se dřív pískovaly v dílnách -to jsem se dočet v v Knížce Motocykel oprava a údržba - Štefan Ďurkovič, Knížka je asi z roku 1978-83, je v ní o čs. motorkách s obsahem od 49,9ccm do 125ccm, to je asi tak vše na objasněnou :-)
 
 
Datum: 14. června 2011 15:42
 
 
 
 
Jméno: Fano      IP: uživatel11710    
tak uz jsem vzal ředidlo a vypral jsem je pak sem je vysmažil horkovzdušnou pistoli a zatim jede :-)
 
 
Datum: 12. června 2011 16:08
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
to nevim jestli je nejlepší nápad, to drcený sklo ti zůstane zaseklý uvnitř, pak ji dáš do motoru, střípky se uvolní a podle zákona schválnosti jich určitě několik vlítne mezi píst a válec...
 
 
Datum: 12. června 2011 12:32
 
 
 
 
Jméno: libor1      E-mail:      IP: uživatel11863    
já jsem vzal starší špinavé svíčky ke kamarádovy do malý pískovačky( má tam písek z drcenýho skla), trochu sem je opískoval a byly jak nový
 
 
Datum: 11. června 2011 23:43
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
stačí je dát třeba na chvíli na plynovej sporák nebo do kamen, jde jen o to aby se vypálily nebo jinak odstranily saze, který zkratujou elektrody a svíčka pálí slabší nebo žádnou jiskru..
 
 
Datum: 11. června 2011 23:17
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je látka co se dává do hasičáků,,, někdo ti to snad vysvětlí líp. Já když sem ty svíčky co mi odešli do toho ponořil tak hned šlapali. Ono to vlastně rozežere ty sračky na svíčce atd ;-)
 
 
Datum: 11. června 2011 23:05
 
 
 
 
Jméno: Fano      IP: uživatel11710    
jehlu mam na druhe čarce ale je pravda ze sem trocu přelil olej :-D a ten tetrachlor je co ?
 
 
Datum: 11. června 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyčisti je v tetrachloru, uvidíš jak ožijou :-)
 
 
Datum: 11. června 2011 21:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Moc oleje, hoodně bohatá směs...
 
 
Datum: 11. června 2011 18:51
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel9423    
zdarec Jak je to teda s tym zapalováním když tam dám magnet s označením 20 a cívky propojím do série bude mě to dávat 30w ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2011 19:42
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
a máš taky stator pro 30W magneto? pokud ano, pak spojíš dvě světelný cívky a těch 30W by to mohlo při troše štěstí dát..
 
 
Datum: 11. června 2011 19:42
 
 
 
 
Jméno: ota.zink      IP: uživatel7935    
Dobrý den, předem se omluvám za odkaz. Vyplatí se to kupovat, popřípadně máte s tim někdo zkušenosti jedná se o toto http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/motory/516761-tyristorove-zapalovani.html a může to zvýšit výkon jak tam píše??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2011 22:31
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
jak již bylo řečeno, pokud si to správně sešteluješ, tak je origo na běžný ježdění úplně postačující a stačí zkontrolovat a případně doseřídit jednou za 2tkm..
 
 
Datum: 10. června 2011 22:31
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak za 4 stovky bych to rozhodně vyzkoušel, ze to nic nedáš.
 
 
Datum: 10. června 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já si myslím taky,že je to zbytečné stačí si motorku zeštelovat a taky jede a startuje super:-)
 
 
Datum: 10. června 2011 19:38
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem si to udělal, ale žeby to přidalo výkon to jsem nepostřehnul. Akorát to zvětšilo jiskru takže to líp startuje ale jinak nic moc. Kdybych se měl rozhodnout, tak už bych to asi nedělal a nechal origo. Uvidíš ještě co napíší ostatní :-)
 
 
Datum: 10. června 2011 19:02
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci mám dotaz neví někdo jaký má jít správné napětí do svíčky? Můj fichtl mi pořád nechce jet a dneska jsem se koukal na svíčku ve tmě a udělal jsem aby házela jiskru a a vůbec nic není vidět. Já si myslím že by měla jít vidět ne? Prosím poraďte jak jí zvětšit. Koupil jsem si tyristorový zapalování a stejně to nepomohlo. Je tam malej proud myslím si že by měl být o dost větší když už je za cívkou, kterou jsem si taky kupoval novou a pořád nic. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2011 9:53
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
sem zvědavej jak to napětí budeš měřit :-D jinak souhlas u fichtla je to kolem 16kV. správná jiskra by měla být vidět, a hlavně i slyšet. Jestli máš tyristorový zapalování s kladívkama, tak bych to viděl na špatnej (malej) odtrh nebo opálený kladívka.
 
 
Datum: 10. června 2011 9:53
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobře dík
 
 
Datum: 09. června 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na svíčce je minimální potřebný napětí myslim 18kV, ale u některejch zapalovacích soustav se tam může dostat až 32kV
 
 
Datum: 09. června 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel6218    
normálně de z te cívky asi 16000V
 
 
Datum: 09. června 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: René Vostárek      E-mail:      IP: uživatel11572    
Zdravím měl bych dotaz. Nevíte někdo zda se dá prerušovač (chcípák) který mají tady v e-shopu zapojit na jawu 23 mustang originál má na světle vypínač tady ten je myslím na řídítka bylo by to lepší za rady předem děkuju. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2011 19:47
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
ano dá, prostě ten kabel co vede z indukčky do spínačky zapojíš do toho chcípáku
 
 
Datum: 08. června 2011 19:47
 
 
 
 
Jméno: stepi      IP: uživatel11841    
Čau borci, když jedu na drakovi tak mi při nízkých otáčkách cuká jako kdyby vynechávala elektrika, předstih jsem sešteloval ale pořád nic. Nevíte čím to může být? jestli kondíkem nebo tak nějak? Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2011 13:14
 
 
 
 
Jméno: stepi      IP: uživatel11854    
díky vyzkouším
 
 
Datum: 10. června 2011 13:14
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
kladívka... očisti + odtrh teda jak se psalo.. jian kbenzín..
 
 
Datum: 08. června 2011 23:22
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
sesteluj odtrh,predstih,vycisti komplet palivovou soustavu - kohout,karbec,hadicka, vymen svicku, serid otacky,hladinu benzinu, a dej jehlu na 2 ryhu nebo 1 ryhu vyskousej to jinak by to melo jezdit !
 
 
Datum: 08. června 2011 22:54
 
 
 
 
Jméno: stepi      IP: uživatel11846    
Z ničeho nic se to stalo
 
 
Datum: 08. června 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
třeba je blbý zápalko...
 
 
Datum: 08. června 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: stepi      IP: uživatel2793    
Čau borci, když jedu na drakovi tak mi při nízkých otáčkách cuká jako kdyby vynechávala elektrika, předstih jsem sešteloval ale pořád nic. Nevíte čím to může být? jestli kondíkem nebo tak nějak? Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: René Vostárek      E-mail:      IP: uživatel11572    
Pokud nemáš kondík viditelně poškozenej jako např. přetřžený kabel tak to kondík určitě nebude. hledej jinde :-)
 
 
Datum: 08. června 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: Petrys      IP: uživatel10166    
Zdar draci, mám naláhavou prosbu, kde, se dá sehnat schéma zapojení na dandynu 125?? sesa ho tu nemá, dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2011 19:00
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
Tady ho máš v manuálu někde dole je el.schéma http://www.jawagallery.net/?page=clanky/prirucky je tam na 100%
 
 
Datum: 06. června 2011 19:00
 
<  95  96  97  98  99  100  101  102  103  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 19:20:27 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu