Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: venca
IP: uživatel10860
 čau lidi mám JAWU 350/634 a na pravem valci mi neustále odchazí svíčky. Nevíte čím to može byt? jo a je problém když mám špatnou baterku a startuju to přes nabíjačku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2011 13:21
 a jakou má ta svíčka co odejde barvu? jestli černou tak máš moc bohatou směs u těhle 350tek je úplně normální že jeden válec je bohatší než druhý(koukni třeba na výfuky jeden je vždycky mastnější než druhý a nebo víc kouří), potom je nastavení docela problém musíš najít nějaký kompromis
Datum: 17. června 2011 13:21
Jméno: venca
IP: uživatel10860
 dík skusím to
Datum: 17. června 2011 9:56
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Momentálně mám motor po výbrusu a válec s hlavou se poměrně silně hřejí. Nedávno mi odešla má nejspolehlivější svíčka a mám velké podezření že to bylo právě v důsledku nadměrného přehřívání svíčky. Zkus tedy učinit jakákoli opatření aby se mohla svíčka dobře chladit, zvolit svíčku kteríá je určená pro prostředí značného tepelného namáhání třeba se to zlepší s umíráním svíček
Datum: 17. června 2011 7:16
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 oděláš nabíječku
Datum: 17. června 2011 6:40
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Zdar draci, mám problém s předním světlem na 05. Asi před týdnem zčista jasna přestalo svítit. Zadní bez problému funguje stále. Zkontroloval jsem žárovku a zdá se být v pořádku, Zkusil jsem přemontovat "-" pól přímo ke světlu (původně byl na stejném místě, kde se zapojují "+"  ale žádná změna. Poraďte prosím. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2011 14:30
Jméno: bnv
IP: uživatel6546
 blbne ti uš indukční cívka a neo konenzátor,skus vyměnit
Datum: 19. června 2011 14:30
Jméno: filip
IP: uživatel11894
 no skus vyměnit žárovku já mám žárovku vlákna jsou v.pořádku jak dalkove tak tlumene a stejne nesviti asi bude někde ve vnitř studený spoj nebo utřepaný drátek
Datum: 16. června 2011 22:30
 Podiv se jestli neupadnul drát kostry žárovky, lepší je ho chytat přímo na objímku a jestli se dotýkají packy žárovky, a jestli svítí zadek tak ti třeba upadl jen drát z tlumivky pokud ji máš zapojenou. Když to nebude svítit i nadále tak je třeba někde poškozená izolace.
Datum: 16. června 2011 17:58
 Zdar draci mam rpoblem odchazej mi jedna svicka za druhou a nevim proc ?? normalne nastartuju a chvilku to bezi a pak uz nenastartuju tak dam jinou svicku a na prvni zase chvilku cim to muze byt jo a kdyz mam trosku vetsi jiskreni na kladivkach co s tim nevadi to vse mam jak ma byt ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2011 22:28
 Nový oba kontakty
Datum: 16. června 2011 22:28
 tak to mezi kontaktama jeste pročisti a uvidíš co to bude dělat
Datum: 16. června 2011 20:51
 Novej
Datum: 16. června 2011 20:12
 jiskří mezi kladívkama ? to by nemělo vy měn kondík a uvidíš
Datum: 16. června 2011 16:59
Jméno: Blady
IP: uživatel11876
 zdar draci, mam problem na 21, když jedu tak táhne krásně za studena drží i volnoběh ale za tepla nedrží a ještě kevšemu když přeřazuju a držim spojku tak to ma snahu zdechavat a to samy i ten volnoběh, nevim co s tim, motor je po celkovy GO
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2011 16:27
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 Zdarec nemáš velkou hladinu v plovákové komoře,Já mám taky problém z volnoběhem těd to du spravovat !
Datum: 16. června 2011 16:27
 Ahoj, potřebuju poradit s elektrikou u babety 207/300. Motor po zahřátí jakoby začel vynechávat jeden zápal z pěti a při jízdě s polovičním plynem otáčky klesají a zase stoupají na puvodní hodnotu. Svíčka je tam zánovní N17C a dává modrou jiskru ale zdá se mi že je ta jiskra menší než má být. Při měření jsem našel tyhle nesrovnalosti: odpor mezi svorkou 1 a 15 je 1.3 ohmu, mezi blokem motoru a koncem vodiče G je 136 ohmu (má tam být 220ohmu +-10 ohmu) a nakonec mezi svorkou G I a 15 mi to ukázalo 130 ohmu (má být nekonečný odpor). Nejsem vubec eletrikář ani se nějak v tom nevyznám a už si s tím nevím rady. Díky moc za každou radu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2011 13:38
Jméno: horst
IP: uživatel11886
 zdarec, pionýr, slabý impuls do fajfky, kde muže býrt chyba? měnit všechno nehodlám
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2011 16:32
Jméno: horst
IP: uživatel11886
 předstih je mě ukradený, když to neházalo do fajfky, byl vadný zapalovací pól, to je zajímavé, že sem to dal jako poslední možnost
Datum: 16. června 2011 16:32
Jméno: j xfjf
IP: uživatel6546
 nastav jen správně předstich nic vic nic mín!
Datum: 15. června 2011 22:23
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 mě to dělalo když mě nepřerušovalo kladívko. byl to takovej dlooouhej slabej impuls.
Datum: 15. června 2011 19:51
Jméno: Blady
IP: uživatel11876
 zdar draci, mam problem na 21, když jedu tak táhne krásně za studena drží i volnoběh ale za tepla nedrží a ještě kevšemu když přeřazuju a držim spojku tak to ma snahu zdechavat a to samy i ten volnoběh, nevim co s tim, motor je po celkovy GO
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2011 20:13
Jméno: hdy
IP: uživatel11925
 nastav psravne předstih!
Datum: 24. června 2011 20:13
Jméno: mrk
IP: uživatel5758
 ZDAR POTŘEBOVAL BYCH PORADIT MAM ČZ 125/453 A MAM PROBLEM ZE ZAPALOVANIM(JE TO KLASICKE ZAPALOVANI S RELATKEM NA SOBĚ) A POTŘEBOVAL BYCH TAM DÁT JINÉ TŘEBA I Z JINÉHO MOTOCYKLU.NEMÁTE S TÍM NĚKDO ZKUŠENOST POPŘÍPADĚ NĚJAKÉ SCHÉMA?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2011 20:20
Jméno: Blend21
IP: uživatel11876
 chtěl by sem se poradit, jaká má být cívka na mustangovi? 6V nebo 8V a jakej v tom je rozdíl? jak poznam který tam patří? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2011 20:09
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 správně by pro 20-23 měla být 8V, rozdíl je v odporu vnitřního vinutí a snad i v indukčností jádra, ale jak již bylo řečeno, ve fichtlu fungují bez problému 6V i 8V, dokonce tu jsou dobré zkušenosti i s 12V ze škodovky..
Datum: 13. června 2011 20:09
Jméno: pero
IP: uživatel1723
 je to uplne jedno
Datum: 13. června 2011 19:10
Jméno: Dan
IP: uživatel11874
 Ahoj, prosim pěkně, jakou svíčku do Babetty 210 ?
14C, 15C, nebo 17C ? Nějak se v tom neorientuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2011 13:41
Jméno: Dan
IP: uživatel11874
 V tom připadě nahradím časem předepsanou N17, za N15. Díky už tomu rozmuím o malinko lépe
Datum: 15. června 2011 13:41
Jméno: Tomáš
IP: uživatel9389
 hřát meně nebude, jen svíčka dokáže dokáže odvádět více tepla a tudíš se nepřehřeje a nehrozí samozápaly. Svíčka potřebuje pro správnou funkci nějaký rozmezí teplot.
Datum: 13. června 2011 19:48
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 při studených ne při teplých ano (resp. s N14 ten motor chladne rychleji než s N17)
Datum: 13. června 2011 17:06
Jméno: Dan
IP: uživatel11874
 A můžou se lišit vlastnosti třeba při studených a teplých startech? Mám teď starou odrušnou PALku 17C a chytá to slušně na oba způsoby. Pokud tedy jsem to dobře pochopil, tak s 15C mi bude motor trochu méně hřát?
Datum: 13. června 2011 16:20
Jméno: Tomáš
IP: uživatel9389
 původní je 17C, ale někdo jezdí 15, protože je studenejší a v létě s ní motor nevadne. Já třeba jezdím ve své 207 14C, z důvodu že mam víc tepelně namáhanej motor.
Datum: 13. června 2011 16:05
Jméno: Dan
IP: uživatel11874
 Já právě mám jednu Brisk 17C, ale když jsem viděl výběr, tak nevím, jestli je úplně vhodná.
Datum: 13. června 2011 14:33
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 15 je univerzální..
Datum: 13. června 2011 11:37
Jméno: panel
IP: uživatel10693
 Zdar hoši potřebuju pomoc mam jawu 250 a koupil jsem si novou baterku ale ta mi praskla a vytekl mi elektolyt zkoušel jsem to zalepit ale vyžere to všechno, ale já chci jezdit mam doma nejakou baterku ze svítilny je to 6v 4ah ale je gelová a já bych potřeboval vedět jestli to bude jezdit a dobíjet, abych něco neskurvil předem dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2011 22:42
 čau ta baterie z té svítilny v návodu je napsáno že by se měla nabíjet při úplném vybití a by byly zachovány cykly vybití nabití a je tam výslovně napsáno že se nemánabíjet polo nabitá nebo dokonce dokonce nechávat na nabíječce pořád v hasičárně jsme skoušeli nechat tu baterii napíchlou na udrovacím zdroji aby jsme ji měli pořád nabitou a tudížvždy připravenou a podotýkám že byla napíchlá na udržováku který dává nula nula nic proudu a baterie byla předtím zcyklovaná což znamená několikrát nabitá naplno a vybitá a baterie stejně díky tomu držováku odešla za chvíly takže nepoužívej ji a kup si jinou nejsou zas tak drahé tod moje postřehy z praxe
Datum: 13. června 2011 22:42
Jméno: standa
IP: uživatel11873
 Gelovku do jawy nedávat! Gelovky sou stavěný na nižší nabíjecí proud! U jawy lezou do baterky tvrdý ampéry,to zabije každou takle malou baterku! Už obyčejná olověná baterka 6V/11Ah trpí na jawáckym dobíjení! Proto se tam dává olověná 6V/14Ah!
Datum: 13. června 2011 10:56
Jméno: panel
IP: uživatel10693
 no nwm kolik to nabijí ale asi moc ne je to starý zapalko no stator je 50w rotor 75w a relátko je 75w tak nwm ale dík  zusim to tam dát
Datum: 11. června 2011 22:10
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 použít se dá za předpokladu že ti to nepřebijí, gelovky to hůř snášej a mohla by ti bouchnout pod zadkem... pokud na ní při vytočenym motoru nenaměříš víc jak 7,8V, pak ji můžeš s klidnym svědomím použít..
Datum: 11. června 2011 22:04
Jméno: cpivo
IP: uživatel8652
 Zdravím. Netušíte prosím někdo, kde sehnat dokumentaci k dvoucívkovýmu relátku dobíjení? Hledám, a nenacházím..  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2011 18:27
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 11. června 2011 18:27
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 zdar mam problem kdyz dam novou svičku tak ujedu asi 2 km a uz to nejede takhle uz jsem znicil 4 svičky nevite cim to je ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2011 15:42
 to v tý pískovačce neni jako drcený sklo jako odpad ale jen čistě jako jemnej písek,prášek, prostě pískovačka, tak jsem to chtěl vysvětlit, nic nehrozí,svíčky jako nový, a dokonce se dřív pískovaly v dílnách -to jsem se dočet v v Knížce Motocykel oprava a údržba - Štefan Ďurkovič, Knížka je asi z roku 1978-83, je v ní o čs. motorkách s obsahem od 49,9ccm do 125ccm, to je asi tak vše na objasněnou
Datum: 14. června 2011 15:42
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 tak uz jsem vzal ředidlo a vypral jsem je pak sem je vysmažil horkovzdušnou pistoli a zatim jede
Datum: 12. června 2011 16:08
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 to nevim jestli je nejlepší nápad, to drcený sklo ti zůstane zaseklý uvnitř, pak ji dáš do motoru, střípky se uvolní a podle zákona schválnosti jich určitě několik vlítne mezi píst a válec...
Datum: 12. června 2011 12:32
 já jsem vzal starší špinavé svíčky ke kamarádovy do malý pískovačky( má tam písek z drcenýho skla), trochu sem je opískoval a byly jak nový
Datum: 11. června 2011 23:43
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 stačí je dát třeba na chvíli na plynovej sporák nebo do kamen, jde jen o to aby se vypálily nebo jinak odstranily saze, který zkratujou elektrody a svíčka pálí slabší nebo žádnou jiskru..
Datum: 11. června 2011 23:17
 to je látka co se dává do hasičáků,,, někdo ti to snad vysvětlí líp. Já když sem ty svíčky co mi odešli do toho ponořil tak hned šlapali. Ono to vlastně rozežere ty sračky na svíčce atd
Datum: 11. června 2011 23:05
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 jehlu mam na druhe čarce ale je pravda ze sem trocu přelil olej  a ten tetrachlor je co ?
Datum: 11. června 2011 21:44
 vyčisti je v tetrachloru, uvidíš jak ožijou
Datum: 11. června 2011 21:25
 Moc oleje, hoodně bohatá směs...
Datum: 11. června 2011 18:51
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 zdarec Jak je to teda s tym zapalováním když tam dám magnet s označením 20 a cívky propojím do série bude mě to dávat 30w ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2011 19:42
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a máš taky stator pro 30W magneto? pokud ano, pak spojíš dvě světelný cívky a těch 30W by to mohlo při troše štěstí dát..
Datum: 11. června 2011 19:42
Jméno: ota.zink
IP: uživatel7935
Posl.aktualizace: 10. června 2011 22:31
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jak již bylo řečeno, pokud si to správně sešteluješ, tak je origo na běžný ježdění úplně postačující a stačí zkontrolovat a případně doseřídit jednou za 2tkm..
Datum: 10. června 2011 22:31
 Tak za 4 stovky bych to rozhodně vyzkoušel, ze to nic nedáš.
Datum: 10. června 2011 19:51
 Já si myslím taky,že je to zbytečné stačí si motorku zeštelovat a taky jede a startuje super
Datum: 10. června 2011 19:38
 Já jsem si to udělal, ale žeby to přidalo výkon to jsem nepostřehnul. Akorát to zvětšilo jiskru takže to líp startuje ale jinak nic moc. Kdybych se měl rozhodnout, tak už bych to asi nedělal a nechal origo. Uvidíš ještě co napíší ostatní
Datum: 10. června 2011 19:02
 Čau draci mám dotaz neví někdo jaký má jít správné napětí do svíčky? Můj fichtl mi pořád nechce jet a dneska jsem se koukal na svíčku ve tmě a udělal jsem aby házela jiskru a a vůbec nic není vidět. Já si myslím že by měla jít vidět ne? Prosím poraďte jak jí zvětšit. Koupil jsem si tyristorový zapalování a stejně to nepomohlo. Je tam malej proud myslím si že by měl být o dost větší když už je za cívkou, kterou jsem si taky kupoval novou a pořád nic.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2011 9:53
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 sem zvědavej jak to napětí budeš měřit  jinak souhlas u fichtla je to kolem 16kV. správná jiskra by měla být vidět, a hlavně i slyšet. Jestli máš tyristorový zapalování s kladívkama, tak bych to viděl na špatnej (malej) odtrh nebo opálený kladívka.
Datum: 10. června 2011 9:53
 Dobře dík
Datum: 09. června 2011 21:53
 na svíčce je minimální potřebný napětí myslim 18kV, ale u některejch zapalovacích soustav se tam může dostat až 32kV
Datum: 09. června 2011 21:52
Jméno: achmed
IP: uživatel6218
 normálně de z te cívky asi 16000V
Datum: 09. června 2011 21:41
 Zdravím měl bych dotaz. Nevíte někdo zda se dá prerušovač (chcípák) který mají tady v e-shopu zapojit na jawu 23 mustang originál má na světle vypínač tady ten je myslím na řídítka bylo by to lepší za rady předem děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2011 19:47
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ano dá, prostě ten kabel co vede z indukčky do spínačky zapojíš do toho chcípáku
Datum: 08. června 2011 19:47
Jméno: stepi
IP: uživatel11841
 Čau borci, když jedu na drakovi tak mi při nízkých otáčkách cuká jako kdyby vynechávala elektrika, předstih jsem sešteloval ale pořád nic. Nevíte čím to může být? jestli kondíkem nebo tak nějak? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2011 13:14
Jméno: stepi
IP: uživatel11854
 díky vyzkouším
Datum: 10. června 2011 13:14
 kladívka... očisti + odtrh teda jak se psalo.. jian kbenzín..
Datum: 08. června 2011 23:22
 sesteluj odtrh,predstih,vycisti komplet palivovou soustavu - kohout,karbec,hadicka, vymen svicku, serid otacky,hladinu benzinu, a dej jehlu na 2 ryhu nebo 1 ryhu vyskousej to jinak by to melo jezdit !
Datum: 08. června 2011 22:54
Jméno: stepi
IP: uživatel11846
 Z ničeho nic se to stalo
Datum: 08. června 2011 21:44
 třeba je blbý zápalko...
Datum: 08. června 2011 21:29
Jméno: stepi
IP: uživatel2793
 Čau borci, když jedu na drakovi tak mi při nízkých otáčkách cuká jako kdyby vynechávala elektrika, předstih jsem sešteloval ale pořád nic. Nevíte čím to může být? jestli kondíkem nebo tak nějak? Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2011 19:35
 Pokud nemáš kondík viditelně poškozenej jako např. přetřžený kabel tak to kondík určitě nebude. hledej jinde
Datum: 08. června 2011 19:35
Jméno: Petrys
IP: uživatel10166
 Zdar draci, mám naláhavou prosbu, kde, se dá sehnat schéma zapojení na dandynu 125?? sesa ho tu nemá, dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2011 19:00
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
Datum: 06. června 2011 19:00
|



|