slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  99  100  101  102  103  104  105  106  107  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: crosss      IP: uživatel10178    
dělal jsem elektriku na fichtlu tam kde je ta vypinaci pačka na předni masce jak to mam udělat aby to jelo nechci zapojovat světla nic jenom aby to jelo dival jsem se na schemata a podle nich tam stači dat jenom jeden drat ze spinačky tak newim. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2011 13:43
 
 
 
 
Jméno: mahony      IP: uživatel11729    
čus já jsem dal drát od zapalování k indučce a od indučky ukostření a chcípak jsem to přes jedničku a jelo to pěkně já ted dělal novou elektriku ale nevím si rady se zadnim světlem kdyby jsi něco potřeboval nebo věděl jak je to zapojený v zadním světle napiš čus Mahony
 
 
Datum: 20. května 2011 13:43
 
 
 
 
Jméno: Botik      E-mail:      IP: uživatel5727    
Jestli chces jenom aby to jelo bez spinacky tak do spinacky nezapojuj
 
 
Datum: 14. května 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: crosss      IP: uživatel10178    
zdravim kamoš koupil fichtla tak sem ho daval do kupy ale zapalko nebylo na jake jsem zvykly byl tam menši magnet takovej koš z civkama a natom destička s konikem a kondenzatorem dal sem tam to co mam i jat ten velky magnet stěma třema civkama a jedeto chci se zeptat jak se pracuje stim popisovanym nebo jak se aspon jmenuje a jestli se nechava pořad předstih 1,5 dik moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2011 22:47
 
 
 
 
Jméno: Botik      IP: uživatel5727    
Asi myslis zapalovani z 555 a ze starsich 05 a predstich zustava stejnej
 
 
Datum: 14. května 2011 22:47
 
 
 
 
Jméno: Zdenca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, prosím nevíte kde sehnat zapalovací cívku na moped Garelli?? Dííííky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2011 12:34
 
 
 
 
Jméno: Zdenča      IP: uživatel11699    
A indukční svíčka je taky stejná jako na puch??
 
 
Datum: 15. května 2011 12:34
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čau taky mám doma garelli a je tam úplně stejný zapalování jako v mopedu PUCH a díly na moped PUCH jsem kupoval u nás v mototechně takže já myslím že to někde v mototechně seženeš
 
 
Datum: 15. května 2011 11:10
 
 
 
 
Jméno: barta petr      E-mail:      IP: uživatel11698    
Nazdár draci, potřeboval bych poradit... Potřebuju zapojit kontrolku dobíjení na Jawu 250/353 kývačku (1957), mám vést kabel z tachometru do 61 nazapalování a pak na uzemnění? děkuji za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2011 15:38
 
 
 
 
Jméno: Stix      IP: uživatel11278    
Z jednašedesátky vedeš kabel na tu žárovičku k tachometru, a pak z tachometru druhej kabel na skříňku na nádrži, pokud jí máš.. tam to je na číslo 61 na ty skříňce.. jinak jestli máš předělávanou elektriku a máš na klíček vepředu nad světlem, tak to se vede na 54..
 
 
Datum: 14. května 2011 15:38
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den, mám takový menší problém, mám Jawu 21 r.v. 1972, může někdo s určitostí říci, jaké tam má být zapalování? Měl jsem tam stator s nápisem 6V 20W, ale má spojené světelné cívky, je to 20W, asi ne co? Jinak zapalovací cívku mám malou, a je tam jak má být podle katalogu dílů. Tady je zapalování 30W http://www.motoren.sk/shop/detail/2657/43 http://www.fichtlkramek.cz/obr/originaly/obrazky5/20060421212129.jpg . Já mám ty cívky uspořádané postaru, ale jsou propojeny, a světelné sívky vypadají obě, že jsou stejně velké. Dělám renovaci, a tak řeším původnost, měl jsem tam žárovku 25W, dal jsem tam 15W a ta po asi 3 měsících praskla. Může mi někdo poradit, případně jak je to se zapojením těch cívek když jsou spojené je to 30W a když nejsou tak 20W, no já nejsem kdovíjaká vědecká kapacita, ale výkon se tím snad nezmění ne? Případně kolik Wattů mají jednotlivé cívky? Děkuji mockrát za pomoc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2011 12:32
 
 
 
 
Jméno: Šefčík      IP: uživatel9313    
Jo ale kde bych sehnal cívky na 20W :-)?
 
 
Datum: 16. května 2011 12:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
1972 měli 6v a 20w a výkon byl u všech 21 stejný , zapalováním se výkon nezvýšil
 
 
Datum: 15. května 2011 11:21
 
 
 
 
Jméno: Michal Matys      E-mail:      IP: uživatel9712    
Zdravim Draci , chtěl bych se zeptat jak zapojit meřák benzinu ... na tachaci ho mam v nadrzi merak taky ale nemam ho zapojeny a nevim jak to ma byt ( mám baterku ) diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2011 14:20
 
 
 
 
Jméno: s      IP: uživatel9712    
Gilera Rx 125
 
 
Datum: 15. května 2011 14:20
 
 
 
 
Jméno: Botik      IP: uživatel5727    
A nechtel by si aspon napsat co to je za motorku
 
 
Datum: 14. května 2011 22:45
 
 
 
 
Jméno: Michal Matys      E-mail:      IP: uživatel9712    
j je to 125 . mam ho v nadrzi i na tachometru akorat nevim jak to zapojit. tk se ptam
 
 
Datum: 13. května 2011 16:49
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
Jaký měřák benzínu pokud máš v nádrži tak je to ampermeter a v masce tachometr abys mněl měřák muse bys do nádrže sestrojit nějaký mechanizmus... pokud je to motorka
 
 
Datum: 13. května 2011 16:04
 
 
 
 
Jméno: Destiny      IP: uživatel11057    
Zdar draci, jelikoz zacela sezona tak premyslim o koupe noveho tacho asi digitalniho na kolo na 50-(21).Origo me ukazoval presne jen jeden cas kdyz jsem ho dobre utahl a tak nako akorat vystrcil.Ted je to hruza skace -,+ o 20 km. Mohl jsem jet cca 60 a po chvilce stale jizdy zacal litat kolem 80 z kopce lita pres a sectene kilometry jsou potom taky jine. Co obnasi tacho na kolo? Budou tam mit i rozmer na kolo u fichtla. Co bych este ktomu musel prizpusobit? Kdyztak nejake typi.Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2011 6:44
 
 
 
 
Jméno: Destiny      IP: uživatel11057    
Asi by to jinam naslo. Tak dik v tydnu zajedu do cyklo a nakej tam spasim :-D.
 
 
Datum: 13. května 2011 6:44
 
 
 
 
Jméno: jm      IP: uživatel9645    
kam takovej tachac pridelavate na vidlici ? kdyz kolo pruzi, tak se nepotkava se snimacem ?
 
 
Datum: 12. května 2011 20:32
 
 
 
 
Jméno: standik      IP: uživatel11691    
Ahoj draku,já jsem si zrovna včera koupil taky cyklo tachometr za 400kč,hned jsem ho tam nainstaloval,nastavil hodnotu pruměr krát 3,14 a vyrazil to vyzkoušet.Rozdíl mezi digit. a orig. ticho byl 5 až 10km/h.Spíše bych se přikláněl k hodnotám udávaným cyklo tacho.,protože se mi nechce věřit,že bych s nijak neupraveným fichtlem jel po rovině 75 km/h...
 
 
Datum: 12. května 2011 20:14
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Honza: tenhle tachák je super ;-) akorát když je slabá baterka, tak začne blbnout a ukazovat dvojnásobek, takže s fichtlem pojedeš náhle 120-140km/h ;-) :-D
 
 
Datum: 12. května 2011 13:28
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel8853    
I když lítá rafička tak počet ujetých kilometrů ukazuje pořád dobře taky mi to dělá že někdy jde normálně a pak zase lítá rafička, ale ten na kolo taky nebude žádný zázrak.
 
 
Datum: 12. května 2011 12:11
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mám Longus M-1 ( http://pramoscyklosport.inshop.cz/cyklokomputery/cc-longus-m1-5f.-cerny-%5Bid=535340%5D.html ) Používám ho na 350, je to tachák do 199km/h, takže na fichtla plně dostačující ;-) :-D Tenhle tachák používám bez odrušenejch svíček i koncovek. A ikdyž je poměrně levnej, tak je dost odolnej, vydržel už několik pádů z motorky a to i za jízdy, jeden pád i s nechtěným nakopnutím, jízdu v dost solidním slejváku i v kroupách, alespoň ten u můj ;-) Má jenom základní funkce, tzn, celkovou ujetou vzdálenost, denní počítadlo kilometrů, hodiny, aktuální rychlost a automatický vypínání a zapínání. Je to samozřejmě kabelovej a při nastavování byly 18" kola až ve druhý polovině možností, takže i 16" by tam měly jít nastavit ;-)
 
 
Datum: 12. května 2011 12:01
 
 
 
 
Jméno: Destiny      IP: uživatel11057    
Jj ja jestli obvod kola nebude od-do ruznych obvodu ktere by to kolo nemelo nebo presahovalo.Odrusena fajfka je asi minimum to me nejako nezabije.Co se tyce bezdratoveho snad ani nevim jestli takovy nejaky existuje. Zlata klasika kabelaz :-D. Prosim este o nejake zkusenosti nebo navrhy jaky koupip. Orientacne cenu lepsi asi bude nejaky drazsi co ma presnejsi vlastnosti sam moc nevim
 
 
Datum: 11. května 2011 19:08
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel7868    
Kolikrát ani není třeba odrušená fajfka, chce to vyzkoušet. A většinou se tam zadává obvod kola, ten musíš změřit.
 
 
Datum: 11. května 2011 18:43
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
můsíš použít odrušenou fajfku, nebo ti na tachometru budou lítat blbosti, jinak když budeš mít kam dát magnet a senzor, nemusíš přizpůsobovat nic.. jinak doufám že kabelovej tachometr je samozřejmostí, bezdrátovej by to rušilo..
 
 
Datum: 11. května 2011 18:38
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel1226    
Cus hele muze se neco stat s civkama kdyz je proplachnu technicakem nebo redidlem ? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
odmastí se..
 
 
Datum: 10. května 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4510    
ne
 
 
Datum: 10. května 2011 20:41
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj ještě jedna otázka, jak by se dalo poznat, zda-li zapalování Pionýra s výkonem 20w vyrábí zkutečně 20w. Jestli ho někdo nepředělal na 30w? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
to nemusíš měřit, stačí se podívat na zapojení.. pokud máš dvě statorový cívky spojený, společný pro světla i klakson, jedná se o 30W, pokud máš zvlášť cívku pro světla, která dává výkon 20W, a další malou určenou jen a pouze pro klakson, pak máš 20W...
 
 
Datum: 10. května 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, mám možná trochu hloupý dotaz. Nevím, jak poznat, že je potřeba vyměnit kondenzátor? Zapalování bez něj nefunguje? Nebo jen zhoršuje funkci. A taky bych rád věděl co si myslíte o svíčkách PAL, je to lepší než Brisk, ono se řekne "Stará, dobrá", ale já nevím, vydrží déle? Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2011 12:23
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel8853    
Je lepší Brisk vůbec ty co se vyrábějí dnes jsou na tom s životností ohodně lepší než palky a taky ten brisk daleko lepší zvládá vysoký teploty.
 
 
Datum: 12. května 2011 12:23
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
kondenzátor má dvě funkce, zaprvé zabraňuje jiskření mezi kladívky při odtrhu a zadruhé dost zvyšuje napětí indukované ve VN cívce.. nevim jestli by to jelo bez něj, ale jestli jo, tak za mohutného jiskření kladívek a hodně mizerný jiskry.. s PALkama mam dobrý zkušenosti, jezdim na desítky let starý a opotřebovaný, a stále jezdim, nicméně úplně stejně to jezdí na Brisky.. s NGK mam horší zkušenosti, při uchlastání chytaj pocitově hůř než Brisky..
 
 
Datum: 10. května 2011 22:42
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kondenzátor zabraňuje opalování kladívek, já když jsem ho mel vadný tak mě vynechával motor.. a svíčky PAL nepoužívám...:-)
 
 
Datum: 10. května 2011 22:19
 
 
 
 
Jméno: petrys      IP: uživatel11672    
Zdar draci, mám problém s 250/353 s ampermetrem, o vikendu při vyjíždce mi přestala jet na polohy proti směru hodin. ručiček, a přitom baterka je nabitá, a když to přepnu na polohu uplně v pravo tak to jede ale brutálně to střílí, nevim co s tim, dík draci. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
me kejva strilela a nesla do otacek taky kvuli spatny inducce. jinak problem v elektrice by mohl byt ten ze ti nejde stava z baterky. kdyz to mas v pravo tak to musis roztlacet ne jenom?
 
 
Datum: 10. května 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: petrys      IP: uživatel10166    
ok, kouknu a jaký máte zkušenosti s tim tyrystorovym relátkem??????
 
 
Datum: 10. května 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel11501    
Podivej se na kondik a na relatko .Na kondiku muze bejt upadlej kabel a na relatku pecka nebo jina necistota.
 
 
Datum: 10. května 2011 19:01
 
 
 
 
Jméno: petrys      IP: uživatel11674    
To mě taky napadlo, ale jakej problém by to mohl bejt?????
 
 
Datum: 10. května 2011 15:47
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak nejdriv bude asi problem s elektrikou- navrhoval bych komplet revizi. a pak bych resil to stzrileni- to muzže mit mnoho pricin
 
 
Datum: 10. května 2011 11:23
 
 
 
 
Jméno: mejcin      IP: uživatel6422    
Servus draci! tak jsem se v té elektrice zase šťoural a přišel jsem na dvě věci. 1) jsem měl ukostřenou žárovku zadního světla. No a za 2) když jsem vyndal celé zapalování a pouze na kontakt zeleného kabelu a na karter jsem připojil 6V, tak světla svítila jak mají. Pak jsem tam vrátil zapalování a nasunul kontakty (hnědý a zelený na cívky) a zase to zkusil napojit na 6V a nic...takže jsem vyndal už jen ty dvě světelný cívky a na 6V to zase svítí. Závěr je, že mám špatný světelný cívky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2011 15:21
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
prvě bys mohl napsat jestli máš 20W nebo 30W magneto, protože podle toho se odvíjí schéma zapojení (a z nějakýho zelenýho a hnědý kabelu to fakt nepoznám) a když už to máš odpojený, můžeš natočit motor a změřit napětí na těch cívkách (nebo k nim připojit žárovičku)
 
 
Datum: 09. května 2011 15:21
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau draci, kámoš mi dovezl jeho 05tku. Že nejede :-) když jsem videl tu el,. zapojeni... kable tam kabel tam kabel zas tam pulka odpojena tak sem se nedivil že to nejede... vše jsem odelal a chci to zapojit znovu ( nové káble)... jenže ... indučka kope strašne slabounce ( mám 2 a obě dávaj stejne slabou ránu)... a jeste nevim na tech 05 je jinačí zapalování... nevím co zapojit nahoru do té svorkovnice ( na 2 dráty) .. u mustanga všechno v poho ale u tej 05 nejdou videt civky nic...poradte prosím... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2011 15:33
 
 
 
 
Jméno: Marcel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hele mám ůplně stejnej problém, tky mám 05, a kope to VELMI slabounce ve fajfce. Všecko vyměněno, zkoušeno, tak nějaké návrhy ? Díky ;-)
 
 
Datum: 07. června 2011 15:33
 
 
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
kladivka očisteny... zadnej olej nic,.... zapalovan isem sundal.. magnet táhne pěkne... tak nevím kde e zrada :-(
 
 
Datum: 09. května 2011 18:11
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ne zašpinil si třaba kontakty na kladívkách i když jsou novy mužou být trochu od oleje atd to byl muj případ a pak to nehazelo ani jiskru
 
 
Datum: 09. května 2011 14:56
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel8853    
Nahoře do svorkovnice vlevo světla vpravo drát na indukčku potom od kladívka na indukču a kde je drát od kladívka na indukčce tak ještě vyvést nahoru do vypínače na zhasínání.
 
 
Datum: 09. května 2011 11:46
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
koukni jestli je dobře poskládaná izolace na těch kladívkách
 
 
Datum: 08. května 2011 22:26
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jde o to, že předtim jel uplne normalne... pak chtel vymenit kladivka a menil inducku... od te dpoby nejede... kladivka jsem tam dal novy iducky obe dve kopaji strasne malo... tak nevíím....
 
 
Datum: 08. května 2011 21:35
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak slabej rotor zkus ti indučky vyzkoušet na svím mustang a pokud bude házet dobrou jiskru tak to bude rotor bus si nekde sezen nebo nech na budit
 
 
Datum: 08. května 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dik... kladivka jsou novy
 
 
Datum: 08. května 2011 20:53
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
05 má trochu jiné schéma než 21 je tam totiž stejné zapalování jako u 555 takže si na google najdi schéma na 555 a podle toho vše zapoj,jo a s tou jiskrou tak sundej kladívka a ty dotykový plochy opiluj pilníčkem páč budou po těch x letech zkorodovaný
 
 
Datum: 08. května 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci myslíte že ten otáčkoměr na ČZtě 477 funguje ?? ( http://www.motoinzerce.cz/motorky/cz/513257-175-477-sport.html ) zkoušeli jste to někdy zapojit ? Kámoš mi kdysi tvrdil že se to dá něják přes svíčku ale nevim nemáte s tím někdo zkušenosti jak to udělat aby to fungovalo ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: Fík      IP: uživatel11664    
Elektronický otáčkoměr, který má vstup přímo na pulsy (jako je ten klasický LEDkový), se dá namontovat na jakoukoliv motorku tak, že (jak bylo řečeno) omotáš 4-10 závitů kolem vysokonapěťovýho kabelu ke svíčce a pak to přes nějaký optron (kvůli galvanickému oddělení) napereš přímo do toho vstupu.. Ale na to musíš být trochu zběhlý v elektronice, liší se ti to strojek od strojku.. Nejlepší je si tam dát ten klasický LEDkový, u něj to budeš mít vždy jasně daný.. A pozor! Otáčkoměr na 4T ti na 2T budou ukazovat 2x takový otáčky, než jsou..
 
 
Datum: 08. května 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: Jakub Z.      IP: uživatel9464    
Zdar. Ten otáčkoměr vypadá na elektriku, kterej se dával do Š 120. A pokud si to dobře pamatuju, tak tam šly 3 kabely -, +, a ten další, kterej se normálně připojil na kontakt zapalovací cívky. Otázka je, jak je to vyřešený na tý ČZ, protože oproti Š 120 je ČZ jednoválec a dvoutakt. Navíc v origu je ČZ 6V, ten otáčkoměr šlape na 12V...
 
 
Datum: 08. května 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo ze asi 10 krat omotás drat co vede s otačkoměru omotáš o zapalovací kabel ale pokud vím tak to jde jen na tom LED otáčkoměru
 
 
Datum: 08. května 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: dtt      IP: uživatel10959    
zdar chtel bych se zeptat jestli s tyristorovym zaplkem na fichtlovi projdu tecnickou? Dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: dtt      IP: uživatel10959    
takze kdyz bude schovany tak projde ?
 
 
Datum: 09. května 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To jaký je zapalko je nezajímá,jim jde hlavně o to jestli svítí světla.
 
 
Datum: 08. května 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: čert      IP: uživatel11463    
projde ti to aj b ez motoru, jen mosíš dat tedhnikovi aspon na pivo
 
 
Datum: 08. května 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel8754    
tak pokud bude pod vickem...tak projde
 
 
Datum: 08. května 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: cpivo      IP: uživatel8652    
Zdravím. Mám problém na jawě 175/356. Mezi kladívkama lítají jiskry a motor nejde rozeběhnout ale když vyšroubuju víčku a zkusim jiskru jen o hlavu tak přeskakuje pěkná. Tohle vše mi to začalo dělat po tom, co sem vymněnil starý původní nefunkční relé dobíjení za nový elektronický. Kondíky jsem zkoušel už 4 nový a zapalovací cívky 3 - sice používaný, ale na jinejch mootorkách jdou takže vpořádku, předstih a odtrh sem kontroloval a taky OK, elektrika je kompletně nově natahaná. Netušíte někdo, v čem je problém?\r\ndíky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2011 18:41
 
 
 
 
Jméno: cpivo      IP: uživatel8999    
Svíčky sem zkoušel taky měnit všechny možný teploty a jak nový tak starší..
 
 
Datum: 08. května 2011 18:41
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel7611    
Tak zkus eště jinou svíčku ;-)
 
 
Datum: 08. května 2011 16:12
 
 
 
 
Jméno: cpivo      IP: uživatel8652    
Tomas- doufam, ze to byla jen sranda.. Benzín tam je, karbec normálně chodí, minulej víkend sem na ní normálka jezdil (asi 30 km). Zkoušel sem i podlejvat svíčku a taky prd..
 
 
Datum: 08. května 2011 15:20
 
 
 
 
Jméno: jm      IP: uživatel9645    
odpoved by zajimala i mne :-)
 
 
Datum: 08. května 2011 15:10
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel987    
tak to si tam musis nalit benzin jeste ne :-)vycisti karbec a uvidis
 
 
Datum: 08. května 2011 10:28
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
Zdravím všechny draky jezdím už dva týdny pořád je tu hezky jen ráno trochu zima.. ale mám jediný problém kde seženu tlumivku na přední světlo prej se to dávalo na 05tky kterou sem jednou měl ale nic sem nenašel.. budu moc rád za rady pořád se mi pálí přední žárovka.. cívka je správná 15W a zadní 5W (20W magneto) žárovky sem skoušel i původní TESLA které sem zrovna dnes odepsal :/ už nevím co tom může být na ostatních pionýrech to nedělá a to si elektriku dělám sám jedná se o JAWU 21.. moc děkuju za rady.. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2011 18:45
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
dej do předu žárovku 6v 25w/25w do zadu sufitka 6v 5w
 
 
Datum: 27. května 2011 18:45
 
 
 
 
Jméno: tonczek      E-mail:      IP: uživatel11659    
poradim ti, zapoj si novou elektriku a pak ti to bude fungovat, sežen si na netu schéma zapojení a pujde, a 05ky meli jiny zapojeni elektriky a to i 20 maj jinou elektriku, jestli chceš schéma napiš na mail
 
 
Datum: 08. května 2011 11:35
 
 
 
 
Jméno: tonczek      E-mail:      IP: uživatel11659    
Zdar
 
 
Datum: 08. května 2011 11:33
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
No s tou žárovkou to není blbá věc co kdybych dal 2-3W žárovku k tachometru jak je tam to okénko aspoň by to osvicovalo ;-) :-)
 
 
Datum: 07. května 2011 22:41
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě zas zápalko pálí žárovky 25w...takže tam musím mít 35w a všechno v pohodě :-)...takže ty dej taky silnějši žárovku.
 
 
Datum: 07. května 2011 9:22
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak ještě někam přidělej nějakou malou žárovku at ti to bere víc proudu a nebo dej normálně silnější žárovku....mě 05 taky pálí žárovky 15W tak tam musím mít 25w a vše funguje
 
 
Datum: 07. května 2011 8:42
 
 
 
 
Jméno: mejcin      IP: uživatel6422    
Už jsem z tý elektriky zoufalej. Prošel jsem všechny kabely s pomocí žárovky-nic. Zkusil jsem novou spínací skřínku-nic. Nastavil jsem cívky na statoru tak, aby nedřely o rotor a zase nic. Pořád mám jiskru, ale světla a bzučák nejdou. Neznáte motoelektrikáře kolem Prahy 6? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: mejcin      IP: uživatel6422    
no rotor má číslo 20 a cívky jsou nový (že by to byl zmetek???) celý stator je nový a je tam vloženej kladívkama vpravo od vačky, světelné cívky nahoře a druhá vpravo...
 
 
Datum: 06. května 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemáš tam pak ty cívky co mají 6v a 5w já jsem měl ten stejní problém vyměnil jsem cívky za 6v a 15w a svítí to ted´ parádně fakt super :-)
 
 
Datum: 06. května 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Konny: většina závad cos napsal (kromě přerušení cívek) neni tak závažná, třeba by to svítilo málo nebo špatně, ale svítilo, tady je buď špatně zapojená elektrika (případně někde se kostřící - proměřit znova BEZ ŽÁROVEK) nebo přerušená jedna ze statorových cívek (případně nejsou spojené = špatně zapojená elektrika)...
 
 
Datum: 06. května 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud jsou dráty v pořádku, tak pak je problém v cívkách, buď jsou špatný (nebo jen jedna) a nebo mě mě napadá, máš je propojený do série? U 30W zápalka musí být propojený a umístěny v pozici jedna vpravo nahoře a druhá dole a pak mě ještě napadá, máš i magneto určený na 30W zapalování? To magneto musí mít označení číslem 20 ;-)
 
 
Datum: 06. května 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na to neni potřeba elektrikář :-D a sem ze sedmičky, kdyžtak se ozvi na mail..
 
 
Datum: 06. května 2011 18:51
 
 
 
 
Jméno: castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj z čeho mám vyrobit ty izolační podložky jak jsou v zapalování jsou tam 2 já to vyrobím z gumy a za 2 dní jsou propálený a pak to nehází jiskru je to u jawy 21 dík moc???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2011 23:24
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nezkoušel jsem vodivost ani z jakýho je to materiálu :-) napadlo mě to, protože jsem si myslel že by se to tak lehce nepropálilo
 
 
Datum: 06. května 2011 23:24
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
shrek: po stáhnutí hliníkový folie by to fungovalo úplně stejně, plast jako plast..
 
 
Datum: 06. května 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
honza : aspoň že tu nejsem sám
 
 
Datum: 06. května 2011 14:02
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě napadlo to udělat s CDčka :-) ale nevím jestli by to fungovalo
 
 
Datum: 06. května 2011 9:21
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel7152    
jo, jinak ty podložky dělám z takových těch plastových informačních tabulek na zdi (unikový východ atd.)
 
 
Datum: 06. května 2011 8:24
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel7152    
dachl21: to sme na tom stejně :-)
 
 
Datum: 06. května 2011 8:22
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kde se to prodává nevím, ale já to kradu mistroj na dílně :-D :-D
 
 
Datum: 05. května 2011 23:25
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Zajdi si do elektry a řekni si o kus elektrikářský lišty na tištěný spoje. To jde taky.
 
 
Datum: 05. května 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kde se to prodává a jak to aspoň vypadá ?
 
 
Datum: 05. května 2011 21:58
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus pertinax.
 
 
Datum: 05. května 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: mejcin      IP: uživatel6422    
Servus draci! Tak dneska jsem 21tku po GO poprvé roztlačil, motor běhá. Ale bzučák ani světla nic.....zapojoval jsem to podle schématu přiloženého u elektroinstalace http://www.motokramek.cz/elektroinstalce-pionyr-21/ Dokonce jsem i volal chlápkovi co to vyrábí aby mi poradil jak správně zapojit černý kabely na spínačku. Stator zapalování včetně všech cívek, kondíku i kladívek je komplet novej 30W. Díky za Vaše nápady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2011 8:37
 
 
 
 
Jméno: mejcin      IP: uživatel6422    
zkoušel jsem na stejnosměrnej proud (6V) a po přiložení na kontakty cívek statoru to normálně svítilo, ale když jsem zkusil roztočit motor vrtačkou, tak zase nic.....takže očividně po kabelech to tam jde i z cívek, ale proč to teda nesvítí? Jo a bzučák furt mrtvej, i na tu vrtačku....asi budu muset k elektrikáři....
 
 
Datum: 06. května 2011 8:37
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
buď máš špatný žárovky nebo je to špatně zapojený, přiklánim se k druhý možnosti, takže si vem schéma a drátek po drátku to zkontroluj.. ještě může bejt špatná jedna z těch statorovejch cívek, ale to se dá snadno proměřit, propípat atd...
 
 
Datum: 05. května 2011 18:28
 
<  99  100  101  102  103  104  105  106  107  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 9:07:42 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu