slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  96  97  98  99  100  101  102  103  104  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: prušáž      IP: uživatel6155    
čau mate nekdo zkusenosti s tymhle? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/usmernovac_6v.html Pasuje to i na fika? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2011 22:45
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
pokud vše zapojíš správně, neni důvod to použít
 
 
Datum: 06. června 2011 22:45
 
 
 
 
Jméno: pontik      IP: uživatel11368    
Tak opet problem =) regulator mi na jawe 250/559 (75W) proste nespina do obvodu dynamo. Dynamo ma na svorce D při volnobehu asi 8,5V a presto nespina (ani pri vysokych otackach). Na svorce B je sice napeti, ale z baterky. Zkousel jsem regulator (dvoucivak, exterak) stelovat, uplne jsem vyndal pruzinku spinace, takze by elektromagnet prekonaval jen opravdu maly odpor, stale nic. Poradite??? Diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2011 19:09
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Má být. Jen mě to napadlo. Určitě ti teče proud spínací cívkou?
 
 
Datum: 06. června 2011 19:09
 
 
 
 
Jméno: pontik      IP: uživatel11368    
mám.. nemělo by být?
 
 
Datum: 06. června 2011 16:07
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš regulátor vodivě spojený s kostrou?
 
 
Datum: 06. června 2011 14:43
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Zdar draci Mám problém se zapalováním je tam nová cívka ale jiskru to nedá čím to může být. Je to JAWA 20 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
Špatné kladívko čí poskládané už se my to taky stalo nebo špatná indukční cívka, nebo špatně zapojený skus vzít skousečku odpoj to od kladívka tu cívku a skus změřit jestli vyrábi prout pokud tu cívku napojís na kladivko a prestane delat prout je to 100% kladivko pokud ta civka nebude delat prout ani pri odpojeni z kladivka tak spatna civka jinak si myslim ze by to melo na 100% fungovat.
 
 
Datum: 05. června 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci chci se zeptat jak zjistím že mám indučku špatnou??? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2011 9:17
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel6218    
str palce do fajfky jak kopne tak indučka ok jestli ne tak je špatna :-D nebo maš špatný předstih
 
 
Datum: 05. června 2011 9:17
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel6155    
čau draci,mám problém s mustangem furt se mi tam palí žárovky.Co s tím mám udělat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2011 11:45
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
hele, kdysi jsem měl stejnej problém. Nakonec se z toho vyklulbala nečekaně dost zásadní přestvaba, ale pro tebe stačí jako základ stabilizace palubního napětí. Jde o to, že jsi šťastným majitelem velmi, ale velmi silného magnetu rotoru zapalování. Bez stabilizátoru se neobejdeš.
 
 
Datum: 06. června 2011 11:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11818    
Je jediný účinný řešení! Zapojit to podle schématu! Tzn zadní žárovku na vlákna přední žárovky!
 
 
Datum: 05. června 2011 20:25
 
 
 
 
Jméno: BlaznivejJezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo tam dej 12V žárovky.
 
 
Datum: 05. června 2011 8:52
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyměnit za víc wattovou.
 
 
Datum: 04. června 2011 22:23
 
 
 
 
Jméno: pontik      IP: uživatel11368    
Zdarec, mam velky problem... Pri oprave dobijeni jsem zjistil, ze regler (exterak, 75W) nespina dynamo do obvodu ani pro vysokych otackach. Zkousel jsem tedy zmerit napeti na svorce D dynama (vystup) a zjistil jsem, ze multimetrem nejsem schopnej to napeti zjistit. Lita to od 0,5V-15V. Proste to lita nahoru dolu jak se tomu chce, neda se teda urcit hodnota, takze nemuzu ani sestelovat regulator (ono to s tim asi souvisi...) Poradte nekdo!!! Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: pontik      IP: uživatel11368    
zapomnel jsem dodat ze je to na jawe 250/559 (panelce) =)
 
 
Datum: 04. června 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To skákání hodnot souvisí s rušenim Voltmetru. Myslim že odrušená fajfka by to vyřešila, pak by to mělo ukazovat reálné hodnoty.
 
 
Datum: 04. června 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: Colombo      IP: uživatel10044    
nazdar uz si fakt nevim rady s tou 555 -neda se nejak odzkouset funkcnost 555 zapalovani? zkousel jsem prehodit aj kondenzator aj indukcku z funkcni 20 a furt ani minimalni - zkousel jsem to merit nevite nekdo jake jou hodnoty asi pri startu ve Voltech? predem dekuji za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2011 23:02
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel6218    
zkus ten kabel co ti vede na 15ku prilozi kje kkostre jestli ti to prohodi jisku mezi tim tak funguje ja to dělam na fuchtlu
 
 
Datum: 03. června 2011 23:02
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel4417    
čau draci, je nějaký rozdíl v rotoru pro 20w a 30 w zapalování nebo to je jen ve statoru? díky mocza odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2011 16:37
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
je tam rozdíl v poloze a orientaci jednotlivých magnetů vůči vačce a pozná se to díky číslum vyraženým přímo na rotoru...k 20W magnetu patří rotor s číslem 05-.. a k 30W magnetu patří rotor číslo 20-...
 
 
Datum: 03. června 2011 16:37
 
 
 
 
Jméno: migu      IP: uživatel9423    
chtěl bych 30w zapal. ale když ty cívky propojím tak je to ještě horší. Ale chtěl jsem se zeptet jesli je jedno jak budou poskládané ty cívky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2011 22:32
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10144    
Čest, hlavně když je spojuješ seriově či paraelně, a je to pak horší, jednu otoč, protože každá ta cívka má začátek a konec vinutí, a pokud je dáš proti sobě, napětí a proudy se vzájemně odečítají, a ty pak napájíš světla pouze jen tim výkonem cívky která má větší výkon.
 
 
Datum: 03. června 2011 22:32
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
nemúžeš to propojovat a prohazovat jak chceš. magneta jsou 2 bud na 20w(označení 05) nebo 30w (označeno 20) ty propojený cívky má každá 3V takže spojený daj 6V. Ty když propojíž klasický 6V ksobě jako ty na 30w tak ti to neutahne, protože to bude vyrábět 12V
 
 
Datum: 03. června 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: crosss      IP: uživatel10178    
čaute potřeboval bych radu :-) na 21 v předním světle je ta velka žarovka ale jetam uchyt i na nějakou menši ale tu tam nemam dival sem se tady do kramku ale žadne tady nejsou jenom ty velke a do zadu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2011 12:33
 
 
 
 
Jméno: crosss      IP: uživatel10178    
aha :-D tak dik moc :-D
 
 
Datum: 04. června 2011 12:33
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jojo přesně tak
 
 
Datum: 02. června 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
podle mého názoru máš asi parabolu z posledních typů pincka, která je stejná s Jawou 90, kde je ta spodní obsazena obrysovkou.. fichtl obryskovku nemá, tak se ta díra/úchyt nechával prázdná
 
 
Datum: 02. června 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
zdarec čím to je,že mě moc dlouho nevydrží kondenzátor na jawě 21 najel jsem 80km a je po něm dík moc???:-):-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2011 21:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kkt: To možná bude lepší...
 
 
Datum: 02. června 2011 21:03
 
 
 
 
Jméno: kkt      IP: uživatel5617    
bla bla bla samý kecy nebudu se již vyjadřovat nemá to smysl ztrácet čas s někým kdo to stejně nepochopí.!
 
 
Datum: 02. června 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
kkt: (btw. nepojmenoval bych tě lépe) kondenzátor se určitě sám od sebe "normálně" neprorazí, to se může stát při překročení průrazného napětí, které je tuším 100V a tedy u fichlta za normálních okolností v žádném případě nehrozí. Časem a při vyšších teplotách sice ztrácí dielektrikum elektrickou pevnost a prorazit se může, ale není to tak časté (já se s tím ještě nesetkal) a určitě se to nestane na novém kondu po 80km, leda by byl v háji už z výroby. já narozdíl od tebe přemýšlím než něco napíšu, a klidně mi tykej..
 
 
Datum: 02. června 2011 20:08
 
 
 
 
Jméno: kkt      IP: uživatel5617    
proč by neměl jít zničit? Já už viděl tolik zničenejch....... Normálně se prorazí a je po něm nebo se přehreje a zkratuje se vevnitř. Trošku uvažujte než sem něco napíšete !!!
 
 
Datum: 02. června 2011 19:26
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
hlavně by mě zajímalo jak si přišel na to že je kondenzátor v háji? tos měřil speciálním multimetrem kapacitu, zkoušel ho podle Dočkala nebo si to jenom myslíš, páč to výměnou (tzn. povolením všech drátků na statoru) přestane? Kondenzátor totiž v motoru při správném zapojení (vlastně i jakymkoli špatnym !) nelze nijak zničit, takže maximálně můžeš mít štěstí na pár špatnejch kousků, a nebo, co si myslim spíš, je závada jinde, např. v pecce na kladívku nebo nějakym špatnym kontaktu..
 
 
Datum: 02. června 2011 19:22
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Vem si zapálko z pařeza a zapoj si zapalovíní tak aby nebylo řešemno přez zkrat čili + na indukční cívku a kondenzátor propojený s kladívkem vedoucí přímo na kontakt 1 u indukční cívky a máš vystaráno,nový zapálko 35w je sice výkonnější než třicítka ale vyděláš na spolehlivosti ;-)
 
 
Datum: 02. června 2011 17:04
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10450    
Čau draci, mám problém se světlama na mustangovi. Nevím kolikawatový mám alternátor, ale ze začátku jsem neměl se světlama problém. Časem rupla koncová sufidka a po nastartování světlo chvíli měnilo intenzitu jasu, po vytůrování se rozsvítilo úplně a po několika minutách se jas ustálil a svítil stejně intenzivně i na volnoběhu.. Postupně se to začalo zhoršovat a když jsem konečně vyměnil sufidku, světlo (přední i zadní současně) probliklo jen občas, jinak zůstávalo zhasnuté. Dotahoval jsem šroubek, který na statoru na pravé straně spojuje několik drátků (nevím jaké, ani jestli nejsou drátky odděleně) a nevím, jestli to s tím souvisí, ale poté přestala svítit světla úplně a ani neprobliknou ..nevíte někdo co s tím...??? ..prosím, potřebuju na technickou.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2011 11:10
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel984    
Tak to ti neporadim, zeptej se HENIKENA! Je to borec ;-)
 
 
Datum: 03. června 2011 11:10
 
 
 
 
Jméno: Ouki      IP: uživatel11795    
Zdravím všechny draky. Mohl by mi prosím někdo poradit. Postupně mi úplně přestal pálit fichtl 20-ka. Neházejí mi jiskru kladívka ani svíčka a ve fajfce mi to dává do prstu jenom slabou ránu. Už jsem vyměnil zapalovací cívku, kondenzátor, kabel od svíčky, fajfku a svíčku. Očistil jsem kladívka, znovu nestavil odtrh a izolační fíbry jsou taky ok. Už fakt nevím co s tím. Díky za každou odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: lump      IP: uživatel11463    
no, me se to stalo, a probijalo to kolem toho pertinaxu, jak je na kladívku
 
 
Datum: 10. června 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: Ouki      IP: uživatel11795    
Dneska jsem vyměníl indukční cívku a pořád nic, mezi kladívkama už mám pěknou jiskru, ale na svíčne furt nic. Máte s tím někdo zkušenosti?
 
 
Datum: 07. června 2011 19:55
 
 
 
 
Jméno: Marcel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele mám ůplně stejnej problém, tky mám 05, a kope to VELMI slabounce ve fajfce. Všecko vyměněno, zkoušeno, tak nějaké návrhy ? Díky ;-)
 
 
Datum: 07. června 2011 16:54
 
 
 
 
Jméno: Ouki      IP: uživatel11795    
ještě ne, to jediný mi zbývá :-D
 
 
Datum: 02. června 2011 8:38
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel590    
indučku si zkoušel?
 
 
Datum: 01. června 2011 20:44
 
 
 
 
Jméno: postal2      IP: uživatel10693    
zdarec všichni nevíte prosím kde by se dalo sehnat nové zapalování na jawu 250??? protože u toho puvodního mi vyhořel rotor ale strejda mi dal nejakej rotor prý je novej ale ja se bojim ho tam dát nevim totiž kolika watovej je ale stator je 50w a relátko 75w.Co myslíte mužu ho tam dát ???? předem díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2011 16:25
 
 
 
 
Jméno: CZK      IP: uživatel9460    
Jak myslíš, jestli chceš kupovat toto tak se dostaneš skoro na cenu Vape. A to bych tedy bejt tebou něco připlatil a šel do Vape. Jestli chceš ušetřit, tak kup regulátor od AEV 45W osaď tomu odpovídající žárovky a hotovo. Rotor máš jsi psal novej, vyjde tě to na třetinu a máš jistotu funkčnosti. Ale je to tvoje volba a peníze.
 
 
Datum: 01. června 2011 16:25
 
 
 
 
Jméno: postal2      IP: uživatel10693    
ok moc díky koupím tento stator a 75w rotor relátko 75w už mám nový no v městskym provozu se neocitnu mam panelku jenom do lesa
 
 
Datum: 01. června 2011 16:08
 
 
 
 
Jméno: CZK      IP: uživatel9460    
No vzhledem k tomu že píšou 10,7A tak je to 75W stator. Ale to bych opravdu neřešil, jestli chceš aby ti to dobíjelo dobře, dej 45 nebo 50W rotor a k tomu příslušnou regulaci. Osobně bych volil regulátor od AEV jak je tu má Sesa nebo přímo od nich. Stator se většinou nezničí. U 75W dynama je blbý, že aby dobíjelo, potřebuje vyšší otáčky. Takže v městským provozu to pořádně nedobíjí.
 
 
Datum: 01. června 2011 16:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Statory jsou defakto stejné pro všechno, hlavní rozdíl je v rotorech...a provoz rotoru 45w na relátku 75w by mohl být příčinou spálení rotoru, pokud si odebíral více jak 45w...
 
 
Datum: 01. června 2011 15:40
 
 
 
 
Jméno: postal 2      IP: uživatel10693    
jj dik ale to je dost daleko od mě ještě jeden dotaz nevíš kolika watovej je tendle stator http://www.jawadily.cz/Napinak-pro-kyvnou-vidlici-Jawa-levy,458.html?p=productsMore&iProduct=1740 ??? není to tam napsané (teda ja jsem to tam neviděl)
 
 
Datum: 01. června 2011 15:28
 
 
 
 
Jméno: CZK      IP: uživatel9460    
Tak se jukni jaký má vinutí, 45W od 75W rotoru poznáš. Jinak jestli jsi provozoval 45W rotor pod regulátorem 75W tak se nediv že jsi ho spálil. Takže jestli vypadá stejně ten novej rotor, tak si sežeň regulátor 45W nebo 50W. Vždy postupuj podle rotoru, Stator je skoro stejnej, jen u 75W statoru byl odpor do buzení přesunutej do krabičky reg. relé. Chvilka hledání na webu a http://www.jawadily.cz/rotor-dynama-6v-55w--jawa,-cz,2593.html ale levný to tedy neni. Zkus Aukro, burzu a tak. Snad tenhle víkend jsou Chotusice.
 
 
Datum: 01. června 2011 15:21
 
 
 
 
Jméno: postal 2      IP: uživatel10693    
to jo no ale ja nemam 4000 kc :-(
 
 
Datum: 01. června 2011 15:19
 
 
 
 
Jméno: Sinuhet77      IP: uživatel11790    
Kup si VAPE a navždy zapomeň na jakékoliv problémy se zapalovaním a seřizováním!!!
 
 
Datum: 01. června 2011 14:42
 
 
 
 
Jméno: sagosek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vape... kdo máte? Myslím verzi na PIO nebo Jawu90. Jak jste spokojeni? Funguje dobře? Já jsem to měl chvíli a přišlo mi to kvalitou to samé jak origo (podle jiskry) co vaše názory? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2011 9:34
 
 
 
 
Jméno: Dandik      IP: uživatel11789    
tady ani tak nejde o jiskru, jako o spolehlivost serizeni a stalost.... ja ho mam, sedizeni je uplne bez problemu a stokrát jednodussi,, nemam absolutne zadny problem
 
 
Datum: 01. června 2011 9:34
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zítra bo pozítří mi má přijít tak uvidíme :-)
 
 
Datum: 31. května 2011 22:35
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel10860    
Nazdárek, jakou svíčku mi poradíte do jawy 350-634? mám tam staré PALky ale ty se už asi nevyrábějí tak nevím jaké tam dat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2011 17:43
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Podle převodní tabulky to jsou jakoby N17
 
 
Datum: 01. června 2011 17:43
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tady na krámku mají PAL 14-7 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/83.html
 
 
Datum: 01. června 2011 8:35
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel10860    
dík
 
 
Datum: 31. května 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Palky se ještě stále koupit dají. Jinak nejlepší obyčejné Brisk. Nějaké jiné dražší zbytečné kupovat...
 
 
Datum: 31. května 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Brisk N15C
 
 
Datum: 31. května 2011 14:05
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus draci nemáte nějaký přehlednější schéma zapojení elektriky na jawu 21 (30W) než je na netu to starý? hovno tomu rozumím :-( popř pls pošlete odaz sem z toho schématu v koncích odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2011 14:58
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
ok díky
 
 
Datum: 31. května 2011 14:58
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kekz: ano to vadí, pokud máš 20W zapalování (tzn. cívky a magneto), tak to musíš zapojit podle schéma na 20W zápalko a pokud máš komponenty, tzn. cívky a magneto, který jsou určený na 30W zápalko, tak to musíš zapojit podle schéma na 30W. Pokud to uděláš obráceně, tj. 30W zapojení na 20W zapalování, tak ti to fungovat nebude!!!
 
 
Datum: 31. května 2011 11:59
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
ok díky.. a vadí to když zapojím 20W stejně jako 30W ?
 
 
Datum: 31. května 2011 7:02
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
Pokdud´ máš zapalování 30w tak toto schéma http://motoelektro.cz/J20-2.htm
 
 
Datum: 30. května 2011 21:37
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
catstrol: jo a pls mám to zapojovat podle toho 1. odkazu nebo druhého?
 
 
Datum: 30. května 2011 19:01
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
castrol díky moc je to supr schéma já to dělal podle tohoto a nemohl sem přijít na kloub http://www.jawa-50.cz/filesystem/downloads/elektricka-schemata/el_jawa-23,23a.jpg
 
 
Datum: 30. května 2011 18:57
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
Tady máš http://motoelektro.cz/J20.htm http://motoelektro.cz/J20-2.htm jednoduší neznám!!
 
 
Datum: 30. května 2011 18:33
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
Čau mám problém z jawou 21 někdy když jedu na plní plyn tak mě úplně spadnou otáčky a ne,že by začal cukat normálně necuká a padají otáčky a na kladívku mě to strašně prská modrý jiskry a tvoří se tam takový býlí prach kondenzátor jsem měnil a furt stejní jo a ještě nedrží volnoběh,ale před týdnem jel parádně chytal bez plynu za tepla aji za studena a nejednou se chci projet a motor nechytá jen se kouří z výfuku a plně se mě změnily otáčky :-((((,ale jede tak 60km mě to tak sere!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
awm vyměnil konderzátor a je to furt stejný není to třeba benzínem že sem ho měl v garaži v plastoovím kanistru tyden při 25stupňovéjch teplotách ??
 
 
Datum: 30. května 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel11741    
vidim to na špatnej kondenzátor nebo jeho kontakt, prošvihlou indukčku nebo prodřenej kabel k indukčce, kterej ti někde škrtá o kostru..
 
 
Datum: 30. května 2011 16:37
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel11626    
survus, myslite ze to bude fajcit? http://havlikel.mypage.cz/menu/led-neony-na-jawa-50 Neni tam zadnej usmernovac ani nic podobnyho... jestli jo tak kolik to tak utahne tech ledek? (udelal bych zadni svetlo led a predni bych nechal a kdyby sem chtel aby mi tedy svitilo predni + diody, kolik by jich to utahlo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2011 15:02
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hele to že dioda nebude svítit na střídavý napětí je blbost ... a ty 2 diody seriově za sebe potřebujou 4 V a fichtl dává 6 takže se mi to taky moc nelíbí ...radši bych ke každý diodě přidělal nějakej rezistor
 
 
Datum: 30. května 2011 15:02
 
 
 
 
Jméno: hejkal23      IP: uživatel11626    
máte někdo zkušenosti s tachometrem z kola na pionyru? koliati to je palcovy kolo? protoze kola a motorky se měřej jinak :-( nevite kolik tam ma dat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2011 9:35
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
záleží jakej máš ten tachometr. já mám takovej kde se dá zadat obvod kola i velikost od 16" až 22". zadal jsem radši obvod kola 173cm a ukazuje to docela přesně. jinak kolo na fekálu je 16" tak nevim co by se měřilo jinak než na kole
 
 
Datum: 30. května 2011 9:35
 
 
 
 
Jméno: hejkal23      IP: uživatel11626    
právě že to neni stejný protože mensi kolo nez je na pinckoj je 20palcu a takze nevim no...
 
 
Datum: 30. května 2011 9:16
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pionýr má 16", jinak asi je to stejný jako u kola...
 
 
Datum: 30. května 2011 9:09
 
<  96  97  98  99  100  101  102  103  104  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 16:02:40 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu