Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau kanci,potřeboval bych poradit,mám 555ku a pálí mě přední žárovky,muže mě někdo poradit jak proměřit cívky?nebo jak to řešit?Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2011 16:43
Jméno: Vladimír
IP: uživatel11645
 já to zkusím pro zajimavost změřit
Datum: 04. května 2011 17:38
Jméno: Vladimír
IP: uživatel11645
 změřit můžeš jedině napětí ale nevím kolik bys měl správně naměřit
Datum: 04. května 2011 17:34
Jméno: Vladimír
IP: uživatel11645
 zkontroluj jestli je ta tlumivka zapojená podle schématu jawa 555.Jestli ano tak ta tlumivka je v háji=nezabraňuje přepalování žárovek což má být její funkce
Datum: 04. května 2011 17:16
 tlumivkou to být nemůže, je to jen smotaný drát, kdyby byla v háji tak světla nebudou svítit vůbec, u tebe to vypadá na nějaký silný magneto  já osobně bych toho využil a jezdil s 25W žárovkou, aspoň to bude víc svítit..
Datum: 04. května 2011 16:43
Jméno: mahony.x
IP: uživatel8746
 tak diky,mám ještě jednu tak ju zkusim přehodit
Datum: 04. května 2011 16:36
Jméno: Vladimír
IP: uživatel11645
 Já mám na své 555 tlumivku.Je umístěná ve světle.Když odšroubíš přední světlo tak ji hned uvidíš.Máš ji tam?
Datum: 04. května 2011 16:24
Jméno: mahony.x
IP: uživatel8746
 zapojená je dobře,dá se nějak změřit?
Datum: 04. května 2011 16:21
Jméno: mahony.x
IP: uživatel8746
 jo,mám tam 15W žárovku,tlumivku mám taky a zadní žárovku taky
Datum: 04. května 2011 15:38
 máš zapojenou i zadní žárovku? neni ta přední moc slabá? (má bejt tušim 15W, pokud ji to pálí, můžeš zkusit 25W..)
Datum: 04. května 2011 15:21
 čus draci... moje kejva 175 nechce jaksi správně dobíjet.. no prostě nabil sem baterii, jezdil ( ještě k tomu bez světel) a baterie byla za pár dní vybitá .. zajímavý je že někdy na nakopávačku chytne, ale většinou ji musím roztlačit.. dneska sem rozdělal zápalko a vyměnil uhlíky ( původní byly docela sjeté) myslíte že to bylo tema uhlíkama že to nechtělo moc dobíjet? ps. kontrolka při nastartování zhasne..ale když je vybitá baterie tak ani nesvítí jen velice slabě
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2011 20:23
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 jak je stará ta baterka???není náhodou v řiti??
Datum: 04. května 2011 20:23
 Nevím přesně jak je to řešený u kejvy, ale u Tatrana mi nespínalo relé, tak se na něj zkus podívat.
Datum: 04. května 2011 19:11
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jinak může bejt i jiná příčina?
Datum: 04. května 2011 17:05
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jo mám sry ale moc tomudle nerozumím elektro je moje slabá stránka
Datum: 04. května 2011 17:05
 uhlíkama to být mohlo, nicméně to nemáš multimetr aby sis to proměřil?? trochu zbytečnej dotaz tohle..
Datum: 04. května 2011 15:22
 Lidi mam problem s mustafem se zapalováním na vačce je jiskra nádherná ale nejde do svíčky v čem může bejt problem. je v tom 8v civka zkoušel jsem tam dát 6v co má fungovat ale nic.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2011 22:28
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a v tomto případě nejspíš kondenzátor, nemáš uklepanej kabel?
Datum: 03. května 2011 22:28
 na té tvojí vačce (kladívko) má být jiskra co nejmenší. když velká tak je něco špatně
Datum: 03. května 2011 21:51
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 No tak ti asi do indukčky nejde napětí ne?
Datum: 03. května 2011 21:22
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čus,mám dotaz,jak asi dlouho budou svítit světla(přední,zadní) u Jawky 250 když je nechám běžet bez motoru.Je to teda s baterkou 6v a nijak neupravováno.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2011 11:53
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 bere se to i ve škole, vim že sme měli vzoreček v tabulkách..
Datum: 03. května 2011 11:53
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Díky
Datum: 02. května 2011 21:05
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 přesný značky veličin si teď nepamatuju, ale kapacita (Ah) se rovná době svícení (v hodinách) krát odebíraný proud (A)
Datum: 02. května 2011 20:42
 zjistíš si jakej odběr maji světla, to vypočítáš z napětí a watáže žárovek, a pak to porovnáš s kapacitou baterky...
Datum: 02. května 2011 20:39
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 No to přesně potřebuju jenom nevím jak se to dělá.
Datum: 02. května 2011 20:04
 pokud víš kapacitu baterky tak si to můžeš přibližně spočítat...
Datum: 02. května 2011 19:59
 Zdarec mám problém z jawu 21 neháže mě jiskru jela pekně tak 70km/h nechal jsem ju na volnoděch a najednou chcípnula a od té doby mě nehácí jiskru už jsem měnil zapalovací pol,zapalovací kabel,fajku šteloval jsem předstih a odtrh a ani za prase to nechce házet jiskru nevíte čím by to mohlo být dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2011 19:48
Jméno: castrol
IP: uživatel11309
Datum: 04. května 2011 19:48
 kabely mi prijde jako blbost, jen tak se ti kabl neukrouti... ja bych to videl na kondenzator.. kup novy
Datum: 04. května 2011 17:30
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 vyzkoušej indučku
Datum: 04. května 2011 0:41
Jméno: castrol
IP: uživatel11309
 S tou světelnou cívkou to jelo tak 5 dní a pak to zdech nul a už nenaskočil nebo ještě indukční cívka,ale tu tam mám rok ani ne?
Datum: 03. května 2011 21:28
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 trochu vic popis jak si vymenoval tu svetelnou civku tu tam mas tet? nebo pred tim? jelo/nejelo to s ni?
Datum: 03. května 2011 21:11
Jméno: castrol
IP: uživatel11309
 už jsem aji vyměnil dráty a furt nic zkoušel jsem aji dát drát od přerušovače a na kostru a na kostre to nehází jiskry a jel tak pěkně a na jednou chcípnul a už to nehází nemůže to byt světelnou cívkou co tam mám že ji mám místo zapoalovací jelo to pak to chciplo a už nenaskočilo
Datum: 03. května 2011 20:30
 Někde bude ukroucenej káblík, rozdělej pŕední světlo, a podívej se na kabeli, jestli není nějakej uklepanej v přepínačce...jinak asi projedeš celou el.instalaci.
Datum: 02. května 2011 21:16
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 kladívko haže jiskru?
Datum: 02. května 2011 21:15
Jméno: castrol
IP: uživatel11309
 a nebo kondenzátor odešel
Datum: 02. května 2011 21:00
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Mohl ti někde prasknout káblík po bužírkou. Já bych si to přeměřil. Nebo zkrat.
Datum: 02. května 2011 20:54
Jméno: castrol
IP: uživatel11309
 jo to ani nehází jiskru když dám prst na zapalovací kabel?
Datum: 02. května 2011 20:27
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Předpokládám že svíčkou si začal akorát si to se nenapsal ne??
Datum: 02. května 2011 20:00
 Čau draci nevíte co způsobuje když se mi rychle zaoxiduje mínus pól na baterce ? KOnkrétně mi to dělá ČZ 477 díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2013 21:35
 Dobíjení....... respektive nefunkční nebo špatně seřízené relé
Datum: 14. února 2013 21:35
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nejspíš ti vzlíná elektrolyt z baterky a na kontaktech se srážejí oxidy síry.. stačí to očistit před připjením kontaktu a přišroubováním, potom se již síra usazuje na povrchu a na funkci to nemá vliv, ale vazelína je taky řešení..
Datum: 03. května 2011 20:00
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel8993
 Dobra namažu, a uvidim.Ale zdále se mi že se to dělá něják rychle po pár dnech už je to slušně zaprasený. Jinak diky
Datum: 03. května 2011 18:30
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 je to klasická chemická reakce, pořádně očistit, a pak lehce máznout vodinou kontaktní vazelínou, H
Datum: 02. května 2011 21:40
 a más to namazany vazelínou ty kontakty? dobra je na to molika
Datum: 02. května 2011 19:43
 Zdar draci mam problem s blinkry na 350/639 sviti aale neblikaj  Vyměnil jsem už přerušovač ale změna žadna. Předem díky za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2011 18:47
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 tři možnosti: špatně seřízení přerušovač (pokud je to bimetal, tak doštelovat spodnim šroubkem, pokud elektronickej, pokračuj k dalšímu kroku), špatně zapojené (zkontrolovat ve schématu), nízké napětí v palubní síti (vybitá baterie - dobít, špatně nebo vůbec nefunkčí dobijení - opravit)
Datum: 02. května 2011 18:47
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 ahoj mam zapojenou elektro instalacku ale nejde mi rozsvitit svěla bez toho aniž bych zmáčknou brzdunevíte kde mužé byt chyba???
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2011 17:33
Jméno: Stig
IP: uživatel11278
 Čaues, no, tak asi ti chybí někde kostra..  Zkus se kounout na kabely od světel, ketrý jsou an kostru, jestli nejsou přeseklý, nebo jestlis to nezapojil nějak blbě.. možná si přehodil kabel od brzdy s kabelem od světla..
Datum: 05. května 2011 17:33
Jméno: M.R.K.ČZ
IP: uživatel5758
 Zdar všichni mam doma čz 125/453 a nedava absolutně jiskru vím jistě že je to zapalováním, elektroinstalace je v pořadku (zapalovani tam mam uz druhe) ,ale stejne ani jiskřička kondenzátor asi už paty, indukční cívka taky vymnenena ale ani prd.Není možné že je to rotorem u zapalovani protoze ten je uplně opotřebovany
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2011 11:05
Jméno: Stix
IP: uživatel11278
 No, zkus ho vyměnit. Taky mně to trápilo, vyměnil jsem co se dalo, a nakonec se ukázalo, že to byl fakt rotor. Když je už úplně odřenej, normálně ho zahoď.. Akorát si dej bacha, jestli budeš kupovat někde z burzy či od známýho, aby nebyl ze zadu odřenej a nebyly tak přervaný nějaký kabely, tím by sis moc nepomohl.
Datum: 01. května 2011 11:05
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Zdarte stratil sem šroub od vačky jde to něčím nahradit? hodte mi tu prosím odkaz nejlépe z fichtlkrámku
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 11:40
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 dík
Datum: 30. dubna 2011 11:40
 M5x45...
Datum: 29. dubna 2011 20:28
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 neznáš rozměry ? vůbec nevím
Datum: 29. dubna 2011 20:07
 Fakt potřebuješ odkaz na to, aby sis došel na roh do železářství pro šroub?
Datum: 29. dubna 2011 18:57
Jméno: vvelita
IP: uživatel7020
 Dobrý den, prosím o pomoc, na zadním světle jsem stratil ten umělý násavec na žárovku jak je mezi žárovkou a kabelovým očkem. Půjde mi to bez něho když, obě očka budou mezi žárovkou a plíškem..http://www.motocentrum-vitkovice.cz/l.php?id=506..? nebo to odělit izolačkou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2011 19:37
Jméno: Radim
IP: uživatel11626
 musíš to odizolovat, logicky  přece nejdou dát dva póli k sobě xD ja to třeba taky mam izolačkou...
Datum: 29. dubna 2011 19:37
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Kousek podobnýho měkčího plastu a aspoň podobně vyrobit -tak bych to udělal já kdybych nesehnal jiný.
Datum: 29. dubna 2011 19:36
 Nehází mi to vůbec jiskru a nevim co s tím poradte prosím???Vše jsem vyčistil odmastil,nechal jsem tam jenom zapalovací cívku na statoru seřídil vzdálenost od rotoru.Kabel od kladífka vedu na 15 na indukční cívku.Odtud kostra nahoru do světla kde jsem spojil dva černý kabely.seřídil jsem odrh a zkoušel vyměnit indukční cívku a vůbec nic.Nechá se nějak proměřit indučka??Když vezmu multimetr jeden kabel dám na kostru a ten druhý at připojim kamkoliv tak mi to íská jako že to je vše spojený.To by asi nemělo??Opravdu nevim aporadte prosím
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 20:08
Jméno: m
IP: uživatel2942
 zkrat v budce.......
Datum: 30. dubna 2011 20:08
 A čim to bylo?
Datum: 27. dubna 2011 14:39
Jméno: MihalK
IP: uživatel11412
 Už to háááááááááže díky moc všem
Datum: 27. dubna 2011 14:32
Jméno: MihalK
IP: uživatel11412
 dobrá jdu to zkusit a dík
Datum: 27. dubna 2011 12:33
 ten sklouží jen pro vypínání motoru a to si myslim že teď zrovna nepotřebuješ  jeho odpojením vyloučíš chyby zapojení v masce, pro chod zapalování ale neni důležitej..
Datum: 27. dubna 2011 12:29
Jméno: MihalK
IP: uživatel11412
 dobř takže od kladívka na 15 na cívku a na cívce 1 na kostru a z toho vede kabel nahoru do vypínače tak ten nemam zapojovat???
Datum: 27. dubna 2011 12:24
 kabel od kladívka na 15 indukčky a 1 indukčky ukostřit, nic víc nezapojovat, nastavit odtrh, předstih teď neni důležitej, a měla by házet jiskru, jestli ne, tak postupně vylučuj možnosti (vyměnit dráty, zkontrolovat izolaci kladívka, atd.)
Datum: 27. dubna 2011 12:11
 Izolači podložky na kladívku si miontoval ve správném pořadí?
Datum: 27. dubna 2011 12:10
Jméno: MihalK
IP: uživatel11412
 pardon kabel od kladívka vedu na 1 na cívku a i tak to nedává nic
Datum: 27. dubna 2011 12:06
Jméno: MihalK
IP: uživatel11412
 to jsem udělal a nic
Datum: 27. dubna 2011 12:03
Jméno: m
IP: uživatel2942
 tak ty dva černý dráty zkus rozpojit... je možný, že to máš zkratovaný.
Datum: 27. dubna 2011 11:56
Jméno: Michal
IP: uživatel11614
 Cau mame problem udelali sme na babete generalku motoru ale nechce hazet jiskru pri nizkych otačkach... indučku mame novou a kabely taky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2011 7:06
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 může bejt někde špatnej kontakt, málo utáhlá fajfka, špatná svíčka..
Datum: 28. dubna 2011 7:06
 Prosím mam dotaz.1.Nechá se digtálním multimetrem proměřit kondezátor.2 nechá se nějakým způsobem proměřit zapalovací cívka na statoru
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2011 13:02
 na kostru...  ale cívka musí bejt od kladívka odpojená, jinak budeš měřit jen odpor kontaktu kladívka
Datum: 27. dubna 2011 13:02
Jméno: MihalK
IP: uživatel11412
 dobre jeden konec na vývod ke kladívku a druhej kam
Datum: 27. dubna 2011 12:34
 změříš odpor, měl by vyjít pár ohmů, pokud bude větší nebo nekonečnej, je chyba v cívce..
Datum: 27. dubna 2011 12:31
Jméno: MihalK
IP: uživatel11412
 jak ji změřim tím multimetrem?Já vím že otravuju ale učím se to dík!!
Datum: 27. dubna 2011 12:27
 kondenzátor viz Dočkal ( http://www.cezeta487.ic.cz/clanky.php ) a zapalovací cívku proměříš multimetrem, jestli neni přerušená nebo napojíš 6V žárovičku, při prošlapování by měla blikat
Datum: 27. dubna 2011 12:08
 Ne malá žárovička, ale žárovka na 220V. V dočkalovi se dozvíš vše. Zkoušel jsem to, bacha, ten kondenzátor je pak nabitej a jak ho sebereš, tak dostaneš pecku
Datum: 27. dubna 2011 9:46
 Tu zapalovací cívku a její proměření sem tu kdysi četl..prej se na to dá napojit nějaká malá žárovička 6V...ale počkej až ti to někdo popíše podrobněji...
Datum: 27. dubna 2011 8:50
Jméno: Zdeny
IP: uživatel11424
 Zdravím, měl bych dotaz ohledně CMI jednotky na Jawu Dandy 125, je možné jí někde ještě sehnat? Jawa jí už nemá a na internetu se nemůžu dopátrat nikoho. Prosím o pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2011 16:12
 čus draci... hele chci sestrojit na toho mého mustanga regulátor dobíjení : v článku u schmématu je psáno, že je potřeba dobře chladit. Čím? mám namysli jakej chladič nebo způsob jak to chladit? ( u GREATZOVEHO MŮSTKU je taky psáno chladit tak jsem ho připevnil na kastlík kterej drží baterii a je z plechu takže chlad popírá z plechu a funguje bez problému) ale u toho regulátporu nevím. Prosil bych o rady. Předem díky moc. Honda248
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2011 17:25
 Kdyby ste chtěli mam tu hafo chladičů z 423,462 aj AM2 stockovy
Datum: 26. dubna 2011 17:25
 Tady by ti měl stačit chladič z hliníku, s vnějšími rozměry min. (vxšxd) 2x5x10 [cm].. Hlavní pak je udělat díru na uchycení toho tranziku co nejblíž středu chladiče a styčnou plochu mezi nima pořádně namatlat teplovodnou pastou.. Celé je to otázka tak 50 - 100,- Kč..
Datum: 25. dubna 2011 22:26
 hele kdyžtak mi na majl pošli nejaky fotky jak to máš zkonstruovaný.. třeba zítra.. díky
Datum: 25. dubna 2011 21:58
 dobře, dík
Datum: 25. dubna 2011 21:54
 treba mejl..  nebo tady dotaz chodim sem casto..
Datum: 25. dubna 2011 21:50
 jo ták.. dobře zkusím to nejak podobně.. dal bys si me na sebe nejakej kontakt, že bych se popřípadě nevědomostí ozval?
Datum: 25. dubna 2011 21:49
 no na tom tranzistoru je dírka tak jsem do chladiče vyvrtal taky dirku a přišrouboval a je to..
Datum: 25. dubna 2011 21:46
 a jak to máš připojené ten chladič nebo prostě zkus to nějak přiblížit... bud zde nebo se mi ozvy na icq ( v profilu) děkuju
Datum: 25. dubna 2011 21:42
 ten výkonnostní tranzistor chladím starým chladičem ze 486 a chladí to docela dobře. a u toho můstku jak to máš u toho kastlíku bacha abys ho nezkratoval..
Datum: 25. dubna 2011 21:36
 zdarec zítra jdu kupovat nějakou svíčku do jawy 21 a nevím jakou mám koupit poraďte nějakou,aby byla dobrá a dlouho vydržela a startovala perfektně za tepla i za studena dík moc?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2011 18:49
Jméno: Jawasimson
IP: uživatel8251
 Kup svicku PAL 14 co maji na fichtlkramku a dej ji tam sesteluj odtrh,predstih,hladinu benzinu,vycisti karbec,vymen kladivka,kondik, sesteluj vzdalenost civky startovaci atd od rotoru a bude ti motorka chodit jak za tepla tak studena spolehlive a pak nato uz nemusis ani sahnout obcas vycistit svicku jinak pohoda
Datum: 27. května 2011 18:49
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 Nejlepší pro pincka je opravdu PAL N7 měl sem ji se žigula už vyježděnou a snad stokrt čištěnou.. ale první se kterou sem někam jel..  vydržela 800km pokaždé na jiné moto  aš jednou večer to vzdala  nevím skoušel sem ji vypalovat, čistil sem ji jemným šmirklem a vším no nic už nefunguje a tak se musím zrovna zeptat jestli ji nejde někde koupit?
Datum: 07. května 2011 1:55
Jméno: castrol
IP: uživatel11309
 ?Ale ty PAL N7 už je nevyrábí nebo co
Datum: 27. dubna 2011 16:42
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 noo svíčka je má slabá stránka.. jezdím, jezdím, pak to zdechnu a už nenastartuju no  proto tahám s sebou 20 svíček a 18 z nich nefunguje.. zatím mi nejvíc vydržela brisk 15YC.. ale nejlepší svíčka byla PAL N7.. ta chytala furt.. ale něco se na ní posralo nevím jak to popsat
Datum: 27. dubna 2011 7:18
Jméno: castrol
IP: uživatel11309
 Tak jsem si koupil brisk n15c a odrušenou fajku doufám,že tam ta svíčka vydrží tak aspoň 1000km
Datum: 26. dubna 2011 17:44
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 no to je stejne jako podzim  ....ale ono se da cely rok jezdit na n15c...jen ho nesmis vypnout
Datum: 26. dubna 2011 9:16
 A na jaře jezdit nebude?
Datum: 25. dubna 2011 22:40
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 pokud s nim budes jezdit v lete jako ze budes tak n14c pokud podzim n15c zima asi n17c
Datum: 25. dubna 2011 22:35
Datum: 25. dubna 2011 21:17
 Kdyžtak ti je dodám za lepší cenu,ale hranatý neumím jen kulatý
Datum: 25. dubna 2011 21:10
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
Datum: 25. dubna 2011 20:56
 Dej tam 14cku brisku, za studena ti musí pincek startovat na kop, pokud je seřizenej, za tepla už to nikomu moc nejde...
Datum: 25. dubna 2011 20:51
Jméno: Hugo
IP: uživatel8896
 Čau chtěl bych se zeptat jaká má být vzdálenost mezi snímačem a rotorem u bezkontaktního zapalování?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 21:39
 a teď odkud se to měří že ?  Kubo
Datum: 25. dubna 2011 21:39
 20%
Datum: 25. dubna 2011 21:38
Jméno: Hugo
IP: uživatel8896
 a jaký tam má být předstih?
Datum: 25. dubna 2011 21:29
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 0,4 je to stejný jak ukladívka
Datum: 25. dubna 2011 20:34
Jméno: kopr
IP: uživatel1946
 zdar mám dotaz...čímto je če fichti probijí na kostru...dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2011 19:30
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 milej zlatej honda248 na fechtlovi je střídavej takže žádný + a -
Datum: 26. dubna 2011 19:30
 čau, ano jak je psáno doleje to zkrat kdy se ti drát s polaritou + dotkne kostry s polaritou - ..... psáno pro lepší pochopení
Datum: 26. dubna 2011 15:30
Jméno: rumštajn
IP: uživatel10970
 Hoj mi to dělal vyhlý plech na spínačce za jízdy sem se dotkl železa a dostal sem šupu tam kde nebyl lak samozřejmně
Datum: 26. dubna 2011 13:18
Jméno: Js
IP: uživatel6115
 Nepochopil jsem otázku.
Datum: 25. dubna 2011 19:35
 Zkrat...
Datum: 25. dubna 2011 19:05
 Čau draci mám problém.Řešili jste někdy zapojení kontrolky dálkového světla pro halogenovou žárovku ?? Když jí zapojím klasicky jako vývod z kontaktu svorkovnice určené pro dálkové světlo tak mi svítí pořád ať svítím tlumeným nebo dálkovým.Ale když žárovku sundám tak kontrolka funguje jak má. Mám to zapojený na týhle svorkovnici pouze na svorce pro dálkove světlo http://www.fichtlkramek.cz/nahled/svorkovnice_svetla.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2011 20:07
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 taky mne to dela na 634 kdyz dam tlumene tak t sviti min , kdyz dam dalkove tak se uplne rozsviti nevim co s tim
Datum: 27. dubna 2011 20:07
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Nejspíš máš prohozenou kostru na patici.Podívej se na vývody 56a dálkové 56b tlumené a kostra má svoje označení,pokud prohodíš kotru bude ti to takhle blbnout.
Datum: 25. dubna 2011 22:57
|



|