Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: syneda
IP: uživatel9144
 zdar draci potrebuju poradit, jezdil jsem na mustangovi ale spatne se vytacel, tak jsem si vsiml ze kladivko ma velkou vuli, tak jsem to tak nejak opravil a od ty doby mi to ani nekope ve fajfce muzete mi pls poradit cim to muze bejt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2011 21:47
Jméno: scrappy coco
IP: uživatel10693
 http://www.youtube.com/watch?v=Hti4ts7_I0s
Datum: 29. března 2011 21:47
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Lidi to je srandaodtrh se udává 0,4mm já tam mám 2mm a jiskra je jak víno
Datum: 29. března 2011 20:36
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Tam jak je drát od kondíku a potom ten černý drát tam to musí být pořádně odizolovaný od kladívka a ten šroub se tam taky nikde nesní dotýkat proto tam jsou ty dva čtverečky a fíbr podložka mezi nima když se to bude někde dotýkat tak to nepojede
Datum: 29. března 2011 15:32
Jméno: syneda
IP: uživatel9144
 tak jsem to zkousel a furt nic
Datum: 29. března 2011 14:59
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 no vsak jo  v horni uvrati se kladivka nejvice otevrou  tedy by se měli nejvic otevrit  proste pis do horni uvrate a aby byla mezara mezi kladivkama 0.4mm... nekdy to muze byt vic a nekdy min.. zalezi na stavu vačky, kladivek atd
Datum: 29. března 2011 12:25
Jméno: syneda
IP: uživatel9144
 odtrh ma byt v horni uvrati? ja jsem ho vzdycky steloval kdyz se mi ty kladivka nejvic otevreli
Datum: 29. března 2011 12:19
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 nejspíš sis rozhodil odtrh  kdyz das pist do horni uvrati tak mezi kladivkama ma byt 0.4mm. jestli tam mas vic nebo min tak to musis posteloivat. Povolis ten sroubek co drzi kladivko... a posouvanim kladivek nahoru a dolu.. nastavis tu spravnou mezeru. ale nezapomen na to aby ten pist byl co nejvice vysunyty (HÚ)! hodne zdaru  ale to ze ti to neslo moc do otacek.. tak muzes mit i na prd predstih
Datum: 29. března 2011 12:09
 Zdar draci.mam takyto problem.davam dokopy mustanga a budem kupovat novu cievku.v technickych udajoch sa pise ze cievka ma mat 8V.ale povodna cievka ma 6V.chcel by som sa spytat aku cievku tam mam teda vlastne pouzit.motor je z jawy 20.za odpoved vopred dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2011 23:28
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 Lepší je 8V protože při vysokejch otackach tam jde vic jak 6V a muze se odpalit
Datum: 28. března 2011 23:28
Jméno: DrakHonza
IP: uživatel5626
 jednoducho ti povim ze to je uplne jedno xD
Datum: 28. března 2011 22:27
Jméno: MihalK
IP: uživatel11412
 jaké používáte svíčky do pionýra 20Koupil bych NGK ale nevím značení
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2011 8:50
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 xx: ze to pisou v katalogu NGK je uplne fuk, u oleju tako pisou redeni az 1:100 a pro fichtla by to byla vrazda...
Datum: 29. března 2011 8:50
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 no... a podle příručky pro mrmla je odtrh 0,4... ngk asinepřodpokládá že to někdo bude dávat do fichtla a kdoví jestli ta firma vůbec nějakýho fichtla zná
Datum: 29. března 2011 1:09
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 Helmut/Bakoun: Podle katalogu NGK je odtrh 0,6mm...pouze píši co vidím.
Datum: 29. března 2011 0:44
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 už som jsvoju B6HS ulial a je kaput  a 3,5 eura v hajzlu
Datum: 28. března 2011 22:32
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel10340
 Tak souhlasím s tím co tu píšou páč ať tam dáš co tam dáš je to furt stejny....Ale já tam mám teda NGK B8HS a jezdí dobře po zimě na poprvý ale nesmíš jí ulejt =)
Datum: 28. března 2011 20:46
 hlmut/Bakoun Sohlasim
Datum: 28. března 2011 14:17
 NGK B8HS, 0,45mm. Ale nejlepší jsou starý pal super (14-8, 14-8R, 14-7, 14-7R, N7, N7R, N8, N8-R...) Když seženeš novou palku např. těchto typů, tak ji tam dej a nevyhazuj zbytečné peníze za zahraniční drahý svíčky
Datum: 28. března 2011 14:15
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Koukám, že další nesmysl se tu vyskytuje. Odtrh u svíčky 0,4mm. Žádných 0.6... Přestaňte psát bludy. Jinak pionyr musí jezdit se skoro každou svíčkou, takže nevidím žádný rozumný důvod, proč dávat 3-krát tak drahé svíčky. Žádné koně ani klokany to nepřidá.
Datum: 28. března 2011 13:43
Jméno: Honza_KH
IP: uživatel9645
 N 15C je momentalne nejlepsi volba i na mym stroji, zkousel jsem i 15YC a dobre jezdil i nouzove s Bosch rady W4
Datum: 28. března 2011 13:34
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 NGK B6HS odtrh 0,6mm
Datum: 28. března 2011 11:42
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Jsem rád, že je tady téma, které tady není 156-krát denně. Kup Brisk N15C nevymýšlej nesmysly, výkon ve svíčce nehledej.
Datum: 28. března 2011 11:12
Jméno: čert
IP: uživatel11408
 zdravím přátelé pionýru, \r\n\r\ndneska jsem hledal vhodné svíčky na hlavy ,a s očima vzkulenýma jsem zjistil, že naprosto stejné hlavy , co se týče tvaru , nevím jak u spalováku, mají jinak dlouhý závit, tudíž, na ten delší závit použiiju es svíčku, ale se třema podložkama, mimo to je na hlave u svíčky vyrazeno číslo 6, nepotřebuju vědět, že už ste se s tím setkali, ale, jen informuju, , ověřte si správné dotahnutí svíce
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2011 22:55
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 o kolik je delší ten závit?
Datum: 28. března 2011 22:55
Jméno: syneda
IP: uživatel9144
 Cau mam prroblem vubec mi zapalko nehazi jiskru ani na kladivku, a to to tak pred dvema hodinama jelo, akorat se to nejak blybe vytacelo, vsim jsem si ze kladivko si lita nahoru dolu jak chce tak jsem ho sunda spravil, dal ho zpatky a uz mi to nehodilo jiskru, mozna to mam spatne zapojeny mam to takhle: sroub, kladivko, filcova podlozka, kulata filcova podlozka v 2. kontaktu, 2. filcova podlozka, kondik, civka, vystup, podlozky matka
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2011 8:49
Jméno: syneda
IP: uživatel9144
 prosim vas co kdyby jste mi poradily misto reseni nejakyho sy?
Datum: 29. března 2011 8:49
Datum: 28. března 2011 17:37
Jméno: syneda
IP: uživatel9144
 ale i kdyz nemam predstih tak by mi mela hodit jiskra ve fajfce ne? a ta mi neskace
Datum: 28. března 2011 17:04
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 jo a pokud de o podtrženou 5  tak to v mojem případě není žádná novinka to mám z čj pořád
Datum: 28. března 2011 10:00
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 syenda prostě vyšteluj předstih popřípadě od oka odtrh a na jiskru na kladívkách se vykašli havně at ti to chytne a de do otáček nic jiého není třeba
Datum: 28. března 2011 9:57
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 omg co furt jak magoři řešíte češtinu všech tady kolem já zapomněl páni inženýři omlouvám se
Datum: 28. března 2011 9:55
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
Datum: 27. března 2011 21:21
Datum: 27. března 2011 19:30
Jméno: syneda
IP: uživatel9144
 tak i kdyz neni vystelovanej predstih tak by na kladivkach mela bejt jistkra ne?
Datum: 27. března 2011 19:26
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 a vyšteloval sy znova předstih jak sy sundal kladívko ???
Datum: 27. března 2011 19:11
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 čau jak mám uplně co nejpřesněji jak to jde nastavit odtrh zokušel jsemto od okaka to nešlo moc podle papírku tolouštky 0,4 to taky nebylo ono jak se to dá prostě co nejlíp nastavit dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2011 18:11
 odtrh tolik nehroť, prostě dej cca 0,4, já dělam odtrh od oka a taky mi to jezdí
Datum: 27. března 2011 18:11
 čau lidi, nevíte někdo jakej je rozdíl mezi světelnou a zapalovací cívkou? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2011 21:41
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Také se liší indukčností, mezizávitovou kapacitou, průměrem drátu a v detailech i kostrou... ale tohle všechno jsou informace naprosto k ničemu. Mělo by stačit že světelná je na svícení a zapalovací na zapalování... nevím totiž jak by jsi využil informaci kterou hledáš... stejně jí použiješ buď na jedno nebo druhý...
Datum: 27. března 2011 21:41
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 a hlavný v veľkosti odporu (Ohmoch) ale ktroá má koľko to ti teraz nepoviem :/
Datum: 27. března 2011 20:46
 Hlavní rozdíl je v počtu závitů.
Datum: 27. března 2011 16:35
 zdravím, už jsem dnes konečně vyřešil problém se světlama zkoušel jsem to vše krásně funguje i troubí, bylo to tím že mi nekostřila jedna cívka byl zašpiněný kontakt
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2011 19:13
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 tak hlavně at ti to jezdí
Datum: 27. března 2011 19:13
Posl.aktualizace: 27. března 2011 21:46
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Standardní tyristorové CDI podle tak třicet let staré konstrukce. Působí to na mě dobrým řemeslným zpracováním (ikdyž trochu střílím od boku když nevidím plošné spoje), ale cena je rozhodně přiměřená nákladům a pracnosti. Z mého pohledu můžu doporučit.
Datum: 27. března 2011 21:46
 hoj tak tohle tyrystorove zapalovani je fakt vinikajici mam ho na pincku a mam ještě jedno ten kdo to prodava a vyrabi toho znám je to muj kamoš bydli kousek odemě, nechal jsem si vyrobit ještě jedno že ho dam na mojeho druheho pincka jak ho dam dokupy ale stoji v garaži a jen je zaprašeny a potřebuje zprovozinit ale neni bohužel čas  litam ted ja s tym jednim  jestli maš zajem mužu ti to zapalovani prodat za levno tak za 270kč ja ho mam ted nani a do renovace se pouštět nebudu nejsou penize tak jestli někdo bude mit zajem se mi ozvěte na e-mail čus
Datum: 26. března 2011 23:43
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 momentálně není čas, ale chystám si ho pro srandu vyrobit... mám k tomu schéma výroby plošnáku, osazení a nějaké popisky-> píše, že je spolehlivé (ono musí být jinak by mu ten článek asi neotiskly  )myslím, že je to nachlup stejné
jinak cenově se vejdeš +- stejně hodně záleží kde součástky vemeš/ koupíš + si připočti svůj čas .... tak je lepší si ho asi koupit
Datum: 26. března 2011 22:08
 http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/dily-elektro/498702-elektronicke-zapalovani.html
Datum: 26. března 2011 19:08
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Čau draci mám v plánu si koupit spínací skřínku s konektrory na jawu 550.Máte s ní někdo nějaké zkušenosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2011 22:38
Jméno: filipcod
IP: uživatel6631
Posl.aktualizace: 26. března 2011 11:00
Jméno: standa
IP: uživatel11398
 možná se blbě zeptam,ale jaký schéma??? na jakou motorku? všechny schemata všech modelů jsou na "sesa-moto.cz" v sekci "minulost" a je tam dokonce zapojení Bošárny/Pal na mustanga...takže hledej šmudlo
Datum: 26. března 2011 11:00
 čauves draci chci se zeptat mám fichtla s 20w zápalkem a chtěl bych si tam dát baterku 6v 4,3Ah která by byla jen na světla ale aby se zároveň dobíjela z alternátoru fichtla bylo by to možný když zápalko má 20w přední žárovka 35w a zadní 15w. Skrátka pořádná watáž no.Dík za odpovědi čus.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2011 21:54
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 No tak linkici to jsi to vymyslel přesně naho... Pokud použiješ jednu diodu, tak se jedná o jednocestné usměrnění. Takže v reálu se stane že kladnou půlvlnu energie pošleš do okruhu a zápornou ne... čímž vlastně získáš jen půl výkonu co pól dodává... Já tohle využívám u halogenky v garáži.. mám přepínač, který žene střídavé napětí na žárovku, nebo v druhé poloze přes diodu a hádej jaký to má účinek... napovím v poloze s diodou to svítí zhruba polovičním výkonem  . Takže leda bys usměrnil dvojcestně (najdi si pojem graetzův můstek). Jenže... a v tom je potíž každého usměrnění... na přechu křemíkového čipu didy (říká se mu PN) je zhruba konstatní úbytek napětí.. u křemíkové diody je to cca 0,5 až 0,7V, někd yale také 1V. A u graetze vždy proud prochází dvěma diodama.. takže úbytek na můstu je cca 1,5V... no a kolik procent ztráty je 1,5V z 6V ? Jinými slovy musíš mít sakra dobrý důvod proč usměrňovat póly aby ti tahle ztráta nevadila... Existuje pár fíglů jak tyto ztráty minimalizovat ale to je na jiný povídání. Po těchto informacích zvaž jestli pro Tebe má smysl se pouštět do něčeho čemuž nerozumíš
Datum: 27. března 2011 21:54
 jj tak dík za rady už sem to vymyslel trochu jinak.A to tak že bych vyměnil minipol za normál cívku světelnou.A usměrnil bych jednu cívku jednou diodou a druhou cívku druhou diodou čím získám za diodou impulzní napětí na konci spojim ty diody a připojim je k baterce k + polaritě ještě tam regulátor napětí a mínus připojim ke kostře.Skrátka chci dobíjet baterku impulzama.Jako kdy by to byla impulzní nabíječka  .Bude to fungovat nebo mohlo by to tak fungovat??
Datum: 26. března 2011 20:21
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 A ty si jako LInkinci myslíš že transformací zvedneš výkon? Nepřiadá ti to krapátek jako perpetum mobile? Mohu tě uklidnit... transformací získáš v ideálním případě stejnej, ale reálně získáš výkon menší, snížený o účinnost transformace. Tedy pokd by jsi před transformací použil žárovku 15W/6V po transformaci můžeš použít žárovku 15W/12V. Co se týká světelného výkonu o kterém to celé vlastně je, nezískáš nic, spíš tratíš. Jak už tady někdo níže napsal... spotřebiče nemohou odebírat víc než je alternátor schopen dát. Prostě tím že k trubce s konstatně tekoucí vodou namísto vědra začneš chodit se sudem neznamená že za den nanosíš víc vody  . Tak je to s výkonem a příkonem úplně stejně.
Datum: 26. března 2011 17:32
Jméno: standa
IP: uživatel11398
Datum: 26. března 2011 11:07
 Tak že jestli chápu tak mám usměrnit stříd. proud co jde ze svět.cívky a tím získám 12v stejnosměrných na který připojim přední žárovku a zadní světlo ale diodový a pak tou další svět.cívkou bych dobíjel baterku?.Chápu to dobře.
Datum: 26. března 2011 9:35
Jméno: standa
IP: uživatel11395
 pokud výkon "dynama"usměrníš a převedeš na 12V tak není problém dopředu 12V/35W,ale dozadu si dej diody aby to dobíjelo.....místo cívky na zadní světlo si dej druhou svetelnou civku at muzes troubit i se svetly jak král
Datum: 25. března 2011 23:48
 ahá tak to jo a kdy bych s transformoval napětí trafem z cívek na vyší napětí a to pak ve finále usměrnil a znížil.To by se pak dalo už nabíjet a svítit zárověn??.dík za odpověď.
Datum: 25. března 2011 23:45
Jméno: Michal
IP: uživatel8035
 Ne výkon dynama musí být větší než výkon spotřebičů, a taky bys musel to původní magneto trochu poupravit.
Datum: 25. března 2011 21:36
Jméno: nike21
IP: uživatel11309
Posl.aktualizace: 24. března 2011 22:18
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
Datum: 24. března 2011 22:18
Jméno: Nike 21
IP: uživatel11309
 http://www.fichtlkramek.cz/obr/originaly/obrazky2/20060606221010.jpg je to ono?
Datum: 24. března 2011 19:43
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 kdyt ho tam ma sesa...nechapu 20w zapalko...ale i jawu 350 to udrzelo takze i 20w to vydrzi
Datum: 24. března 2011 19:31
Jméno: Fík
IP: uživatel11385
 Zdravím draky! Potřebuju poradit, zda by šla dát spínačka, co jsem tu našel (http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spinaci_skrinka3.html) místo původní BOSCHárny na Jawa 350/638..? Stačilo by mi i poslat její vnější rozměry a já už bych si to změřil.. Každopádně díky! Fík
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2011 13:25
 jde, sam ji na 638 mam a je to perfektni ja jsem ji jen malinko upravil a to tak, ze jsem rozkuchal bosch spinacku, upravil tu plastovou matici k tyhle spinacce a napasoval do vrsku bosch spinacky. Vypada to celkem dobre http://karlos-jawa638.rajce.idnes.cz/JAWA_638_Oprava%2C_uprava/#DSC00567.jpg to nalisovani matice tyhle plastovy spinacky chce trosku sily a chce si s tim pohrat, pokud chces aby ti to sedelo na cisla, ale funguje to skvele
Datum: 24. března 2011 13:25
Jméno: kejpan
IP: uživatel11387
 pasovat by měla,ale spíš bych preferoval BOSCHárnu nechat a někam si dát tajný vypínač
Datum: 24. března 2011 13:13
Jméno: Stano
IP: uživatel11210
 Čau Draci , mám čz 175 ... Problém mám v tom, že mi sice háže jiskru ale né asi při horní uvrati :/ a kdyz pohnu se statorem tak to ani tak nejde nastavit, abych měl při horni uvrati nejvetsi bod .. co s tím , za každou radu díky .
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2011 23:07
 tyto moznosti jak se tu pisi- a nebo jsem mel motorku kde nekdo strtil ten kolik co je na klikovce- jak nasazujes motor- tak zajisteni - a ten rotor se protocil- oddelej rotor a prekontoluj jestli je spravne nasazenej
Datum: 23. března 2011 23:07
 sjetá vačka, oboroušenej pertinax na kladívku, prohnutá deska..
Datum: 23. března 2011 19:46
Jméno: jimmy3
IP: uživatel11366
 čus nevíte kde sehnat elektroinstalaci na fichtla? hledal jsem snad všude ani tady to nemají, nevíte o nákym odkazu náhodou? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2011 11:26
Jméno: standa
IP: uživatel11386
 natahání eletriky zvládně i podprůměrně inteligentní jedinec....nikdy sem nechápal důvod,proč ty svazku kupovat nový za nekřestansky penize....když jsem dělal kabeláž na dobíjení,cdi a baterku tak to už bylo něco zajímavýho,20 kabelů,upravit přepínač na masce aby dělal to co potřebuju a hafo věcí okolo.....s kamarádem eletrikářem sme se na tom vyřádili celý odpoledne.....to byla fuška.....ale zapojit ty 3 dlouhý dráty a 3 krátký dráty na seriovce je brnkačka a nevidim na tom nějaký řešení....neni tam ani co řešit.....
Datum: 24. března 2011 11:26
Jméno: DrakstrJawak
IP: uživatel11264
 Omg melte tu sracky nejlepsi elektroinstalcka je odtut http://veteransedla.wbs.cz/Elektroinstalace.html borec jidela jako original vse proste original buzirka konektory atd kdyz mu reknes urpavi ti ji bud na boshak nebo normal klasickou skrinku nebo na cokoliv dbues chtit sak se snim domluv,sam ji mam doma a maximalni spokojenost
Datum: 23. března 2011 21:30
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Tohle do ted nechapu, menit starou el. za dalsi starou...
Datum: 23. března 2011 20:48
 mám doma svazky z aut tak sem koupil jen ty spojky za dvacku..
Datum: 23. března 2011 20:36
Jméno: Jakub
IP: uživatel9534
 Lidi prominte ale ten kdo za tohle dá 200 korun je u mě k.....
Datum: 23. března 2011 20:12
 a hlavně když se ti tam něco podělá, budeš vědět kam šáhnout.. (když si to nataháš sám)
Datum: 23. března 2011 19:51
Datum: 23. března 2011 18:50
Datum: 23. března 2011 18:29
 čau už opravdu nevím co mám dělat. dělal jsem elketriku na jawa 20 Vše jsem už asi tak 10zkntroloval jestli to mám opravdu přesně podle plánku. pořád mi svítí jen zadní světlo jinak nic žárovky jsem už taky kontrloval klakson jsem taky zkoušel jestli neni zhořený a pořád to nesvítí, zkoušel jsem sem připojit na ten drát co je zapojený na cívce u dynama baterku (+) a (-) jsem dal na kostru a vše fungovalo klakson i světla tak nevím co mám dělat moc děkuji za rady díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2011 11:29
Jméno: standa
IP: uživatel11386
 kravina.....ta cívka nedává.....to je snad úplně jasný....vyměn cívku/y a bude to cajk.....ale chytrej chlapec to je,takle vyzkoušet funkčnost zapojení napadne málokoho! přitom je to nejsnadnější metoda
Datum: 24. března 2011 11:29
 tak zkus uplne jiny zapalování- co to udela
Datum: 23. března 2011 23:01
 kostru mám dobrou to jsem taky zkoušel ta jde všedu
Datum: 23. března 2011 22:29
 řekl bych špatna kostra asi na civce, nejlepsi je natahnout kostru od civky do prepinaca
Datum: 23. března 2011 20:54
 hele to je fakt divny kdyz ti to pres baterku fungovalo- ja to tak taky zkousel jestli vse jde- a po nastartovani mi to i tak fungovalo- jen me prekvapuje ze ti fungoval klakson ktery je na stridavy proud- ten by mel jenom cvakat na baterku- ale jestli jsi tu baterku zapojil presne tam na konektoru u civky aby proud sel presnek udy majit tak je to divny. -jedine vadna civka- nebo spane ukostrena civka me tak napada
Datum: 23. března 2011 19:49
Jméno: pontik
IP: uživatel11368
 tak a jsem tu zase =) opět s novým problémem na jawu 250/559. Takže mám fungl nový externi regler (75W) a elektriku zapojenou podle http://img707.imageshack.us/img707/1664/schemajawa250.jpg. Problém - chytá na nakoupnutí, ale po odpojení baterie (2x4,5V články paralelně zapojené) ihned chcípá. Tedy nejde do zapalování žádný proud z dynama, ani při vysokých otáčkách. Dynamo proud určitě vyrábí... Funguje to někomu podle toho schématu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2011 19:00
Jméno: pontik
IP: uživatel11368
 rak mě napadlo z poslední nouze otestovat spínací skříňku.. Zjistil jsem, že proud neteče do 61/54 (ke kontrolkám). Byly zevnitř vymleté kontakty... Našel jsem doma BOSCHárnu, tak jsem to vyměnil, i když to není ono. Kontrolky už svítí, ale najednou (náhoda??) mě začaly střílet výfuky. Někdy před startem někdy po startu... Ale pořád to chcípe po odpojení baterek =( máte ještě nějaký nápady???
Datum: 26. března 2011 19:00
Jméno: pontik
IP: uživatel11377
 na těch fotkách je taky vidět jeden drátek, který je nevyužit.. V knížce jsem se dočetl, že to odpadá s použitím externího dvoucívkového regulátoru, takže jsem ho zatím neřešil
Datum: 24. března 2011 10:50
Jméno: pontik
IP: uživatel11377
 Když ono to chcípe i když zatůruju do vysokých otáček =( Nevíte kolik bych měl na svorkách dynama naměřit?
Datum: 24. března 2011 10:48
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 No tak se nečerti pontiku  . Z toho co píšeš je jasný že regler je 75W, ale o dynamu v popisu ani zmínka  Věř mi že drtivá většina lidí co se tu pohybujou by bez uzardění použila k regleru slabší dynamo. Hele my to dynamo neproměřovali, ale mám takový neblahý pocit z toho co jsem viděl, tedy síla drátů a velikost vinutí, že to dynamo dává oněch 75W ale v nízkých otáčkách to bude velmi slabé. Pokud by to tak bylo, je toto dynamo nevhodné pro bezbateriové zapojení, páč při volnoběhu to spolehlivě schípne ikdyž budeš mít všechno OK.
Datum: 23. března 2011 23:51
Jméno: pontik
IP: uživatel11368
 no ja se v tom dynamu tak moc nevyznam.. nafotil jsem par fotek (http://pontik.rajce.idnes.cz/Picture/). Jinak koupil jsem novy kontrolky a ani jedna nesviti..
Datum: 23. března 2011 21:04
Jméno: standa
IP: uživatel11381
 a čirou náhodou jestli tam někde nemáš tajnej skrat?!
Datum: 23. března 2011 12:05
Jméno: standa
IP: uživatel11381
 hezký schéma,ale chtělo by si to opravdu ověřit,zda je to dynamo (rotor+stator) 75W....jestli tam třeba nezustala odporová cívka(za předpokladu,že to neni dynamo 75W),pak jestli je správně ukostřená baterky a správně zapojená kontrolka dobíjení!
Datum: 23. března 2011 12:04
Jméno: pontik
IP: uživatel11380
 dynamo ma 75W. Jinak by tam asi nebyl 75W regulator.. A 75W ja snad horni strop, spina uz pri nizsim vykonu.
Datum: 23. března 2011 10:08
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 A co zkusit nějakej jinej server se zaměřením na veliké Jawky? A máš vůbec dynamo na 75W ? Co já vím, tak 75W dynamo se dávalo až na 634ky. Jo a pro ty co si myslí že 75W dynamo je nějakej zázrak, tak doporučuji prohlédnout obal tohoto dynama... je na něm uvedený údaj, který říká že oněch 75W je k dispozici někde kooem 3000 ot.min.
Datum: 23. března 2011 8:00
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 jestli tam mas to elektricky co tu ma sesa na shopu, AEV tak to se pri odpojeni baterky spali. Nebo aspon to tam tak pise
Datum: 23. března 2011 0:41
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, celou dobu motorka chytala na první našlápnutí ať už byla studená, nebo zahřátá.... pak sem ale kontroloval svíčku a celkem dost sem jí utáhl.. od tý doby mi motorka startuje špatně.... je to náhoda, nebo je to tím? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2011 17:31
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Nedotahoval si ji na horký hlavě, že ne šmudlo ???
Datum: 23. března 2011 17:31
 Bud to je náhoda,nebo si trošku hrábl na odtrh na elektrodách.
Datum: 22. března 2011 22:26
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 a nevypadla ti tam ta podlozka?
Datum: 22. března 2011 22:22
Jméno: Dan
IP: uživatel6155
 Zdravim,čím může být když vydělam faju tak mne to do prstu kopne dat svíčku a neháže jiskru čím to je?svíčka je na 100%dobrá předstih i odtrh taky čím to je?díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2011 22:14
Jméno: JAKUB
IP: uživatel11396
 tak uz asi nic no
Datum: 30. března 2011 22:14
Jméno: JAKUB
IP: uživatel11396
 zkus vymenit inducku,mozna to bude tim..
Datum: 30. března 2011 22:13
Jméno: Dan
IP: uživatel6155
 Draci tak díky za radi dal jsem tam jinou fajku a na roztlačení hcytlo ted to jenom sešteluji a pojede dobře.Dík za rady
Datum: 23. března 2011 19:33
Jméno: standa
IP: uživatel11381
 jednou si zapamatujte že když fajfka kope do prstu tak to neznamená,že musí pálit svíčka!!! hledal bych chybu před indučkou.....tzn. kondik,kladívka,zapalovácí pol.....nemusej bejt úplně špatný,ale už to maj asi za sebou.....nejčastěji to dělá kondik a nebo zapalovací pol(většinou protože už je zalitej šmírem,hnojem a bahnem i uvnitř vinutí a vytváří se v něm mezizávitové zkraty)
Datum: 23. března 2011 12:19
Jméno: Dan
IP: uživatel6155
 xxx když ji vydělám tak dává a kope to do prstu když tam mam fajku a fajka je na 100% dobra dal jsem tam z pojízdného pincka
Datum: 23. března 2011 7:21
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 treba tam je spatne kostra fajfka to muze byt spatna zeby misto do svicky preskakovala jiskra na hlavu.
zkus vymontovat fajfku dat vn kabel na hlavu a protocit motor a uvidis kdyz hodi tak je spatna fajfka
Datum: 22. března 2011 22:15
Jméno: Dan
IP: uživatel6155
 VOE nové svíčky tam dávám
Datum: 22. března 2011 22:00
Datum: 22. března 2011 21:48
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 bud spatna fajfka nebo svíčka!
Datum: 22. března 2011 21:37
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 No, to bude třeba tím, že máš spatný styčný plochy. Ve fajce můžeš mít bordel, mastný kontakty anebo ti nedolíhají. Odmasti to, vyčisti, a kdyžtak obrus kontakty jemným smirkem...
Datum: 22. března 2011 21:36
|



|