česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  133  134  135  136  137  138  139  140  141  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
http://thi.uloz.to/3/4/7/347ed13c4863be1607eb523fde67f61c.mini.jpg díky za pomoct odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2010 8:16
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D :-D
 
 
Datum: 30. července 2010 8:16
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemas zac..
 
 
Datum: 29. července 2010 23:49
 
 
 
 
Jméno: krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
http://thi.uloz.to/3/4/7/347ed13c4863be1607eb523fde67f61c.mini.jpg díky moc za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2010 22:31
 
 
 
 
Jméno: krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2010 23:51
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tyvole 100x se tu zeptej..
 
 
Datum: 29. července 2010 23:51
 
 
 
 
Jméno: Fojta      IP: uživatel7549    
Zdarec, co se stane, když u mustanga, kterej má v zápalku zapojený cívky do série praskne žárovka, tak prdne i druhá, kvůli vyššímu produ ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2010 22:15
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud to máš zapojený tak jak to má být a prdne ti zadní žárovka tak ta přední to nějakou chvíli ustojí. Ale když ti prdne přední tak se přeruší obvod a zadní okamžitě zhasne. ta by to totiž neustála
 
 
Datum: 29. července 2010 22:15
 
 
 
 
Jméno: pioner21      IP: uživatel5056    
zdarec mám jawu 21 a nehazí mě jistru už jsem mělíl indiční cívku,zapalovací cívku,kondík,svíčku a ne a ne hodit jiskru so stým muže být dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2010 22:07
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
sesteluj is odtrh......a pa kby to melo jit.....ovsem musis si s tim trochu pohrat :-)
 
 
Datum: 29. července 2010 22:07
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když si toho tolik vyměnil, seřizoval si předstih a odtrh? :-D
 
 
Datum: 29. července 2010 22:07
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Poraďte mi už prosím někdo, je to o nervy s tím dobíjením. Zkoušel jsem měřit napětí na těch třech svorkách na regulátoru. Nejdříve jsem to zkoušel s odpojenými dráty od regulátoru(samozřejmě kromě toho potřebného k zapálení) a běžícím motorem na volnoběh(nízký, jsou slyšet jednotlivé buchy). Jediné, co jsem naměřil bylo mezi 1B a 61, to bylo 5V, na ostatních kombinacích nic. Pak jsem tam zapojil zbytek drátů, spustil motor a naměřil 1B a 51 1,8V , na 51 a 61 6V a na 1B a 61 zas 5V. Vypovídá to něco o funkci dynama? Případně se mi ozvěte prosím na meil někdo kdo máte dobíjející 250 353 s origo jednocívkou. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2010 16:11
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Základní měření se provádí tak, že zapojíš multimetr plusem na kostru a mínusem na svorku 51 na dynamu. Jeli vše v pořádku, mělo by tam být 6,8-7,2 V.
 
 
Datum: 30. července 2010 16:11
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zase moje kejvačka 20 a dobíjení. Koupil jsem úplně novou 11Ah baterku, zkontroloval schéma, jednu věc poopravil. Zkoušel jsem dobíjení, nic. Pak jsem přebudil dynamo na mínus a taky se nic neděje. Přebuzený je to SNAD dobře, když zapnu nějaký spotřebič, tak jde ampérmetr do plusu. Jenže jakmile odpojím baterku za vysokých otáček nebo přehodím na jízdu na dynamo, prostě to chcípne. Poradil byste mi prosím někdo, co postupně proměřovat, abych systematicky našel závadu? Uhlíky doléhají na čistý komutátor, nicméně stejně je zkusím vyměnit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2010 14:21
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Každou mezeru jsem protáhnul šroubovákem, poté jsem lamely lehce osmirkoval a pak umyl benzínem.
 
 
Datum: 29. července 2010 14:21
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lamely komutatoru mas od sebe odizolovany ?
 
 
Datum: 29. července 2010 14:12
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kejvačka 250...
 
 
Datum: 29. července 2010 14:06
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. Můj pionýr 21 při studeném motoru jede jako drak, ale jakmile se zahřeje začne sebou cukat, škubat a ztratí výkon, ale nedusí se. Vyzkoušel jsem plno svíček. Doladil jsem si odtrh a předstih, ale pořád nic. Ještě dnes zajedu koupit konenzátor tak uvidíme. Indukční cívka je nová. Mohli byste mi prosím napsat co by to mohlo dělat ? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2010 16:05
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to by mohl být kondík. toto samé se mi nedávno stalo.zastudena to bylo vpohodě ale jak se kondenzátor zahřál tak vynechával
 
 
Datum: 29. července 2010 16:05
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
Ja siporad myslim ze to je svickou, nedovedu si vysvetlit proc ti to dela jen pri teplym motoru..
 
 
Datum: 29. července 2010 16:02
 
 
 
 
Jméno: Cooke      IP: uživatel6644    
Hoj. Potřebuju poradit. Dával jsem dohromady moji Jawu 21. Zapojil jsem elektriku, a když jsem to zkoušel na trafu, tak všechno fungovalo, jak má-světla svítíla, přední světlo přepínalo dálkové/tlumené. Jenomže jakmile jsem to napojil na cívku a nastartoval motorku, tak to nesvítilo. Už jsem zkoušel snad 10 cívek, ale pořád to nechce svítit. Čím to může být? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2010 8:30
 
 
 
 
Jméno: HeRo      IP: uživatel9828    
Zdar draci, chtěl bych se zeptat jestli je na fichtlu něčím přimontované zapalování, popř. čím, jestli ne tak jak tam drží ? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel8477    
zdar hoši jak se sundavá magneto u fichtla dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: bris-K      IP: uživatel9996    
jenom tak pro upřesněni - M značí druh zavítu M=metrický závit a to číslo za ním je jeho největší průmer (nevim jak je přesně ta definice tak mě za to nekamenujte) u metriského závitu v milimetrech u whitwortového (značí se W) je to v palcích ještě je vic druhů zavitu a stoupání ale to tu nebudu rozebírat a neni pravidlo že šroub se závitem třeba M6 musí mět hlavu třeba jenom na 10 klíč ale může mět třeba 11 nebo 12 (pouze příklad) - nevim jak to z toho de pochopit ale doufam že pro takove male zakladni upřesneni to stačí
 
 
Datum: 28. července 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
M se používa na šrouby ne?
 
 
Datum: 28. července 2010 20:49
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoši co je moc to je příliš viz vaše M8 hlavy atd!
 
 
Datum: 28. července 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: bris-K      IP: uživatel9996    
jo zapomněl jsem - mělo to byt pro : denzileck
 
 
Datum: 28. července 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: bris-K      IP: uživatel9996    
No tak se hned nemosíš rozčilovat ja teda nevim co máš za stroj ale na normalnim fichtlu je vačka vsazena do magneta a to je cele stáhlé jedním šroubem ke klikovce (jaky je tam zavit to ti z hlavy fakt neřeknu ale M4 to každopádně nebude) nevim jaka je moda ted ale když jsem před několika rokama začinal s fichtlama tak sem neřešil jestli je tam zavit M8 nebo W6 prostě sem tam dal taky jaky tam šel bez použití nasilí (stejně nepočitam s tím že by si to uměl změřit když se pta jak sundat vačku :-) ) sry ale rypnout sem si musel
 
 
Datum: 28. července 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel8477    
diik hoši už sem to konečne rozpulil sorry ze sem votravoval ale pullil sem to poprve
 
 
Datum: 28. července 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
hlava M8 :-D ...to je fakt trochu úlet
 
 
Datum: 28. července 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rozmysli se ty,hnupe,ptal se na vačku tak sem mu řekl o vačce.
 
 
Datum: 28. července 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: bris-K      IP: uživatel9996    
Hoši už si to ujasněte - a ten šroub s M8 hlavou mě total rozsekal :-D mysliš že hlava šroubu se značí stejně jako zavit ? a M4 že drží magneto hmm dobře ty ! :-DDDD zkuste aspoň trochu myslet než něco plácnete do větru
 
 
Datum: 28. července 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sundáš šroub s M8 hlavou a M4 závitem a kombinačkama vytáhneš
 
 
Datum: 28. července 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel8477    
ok a jak se sundavá vačka
 
 
Datum: 28. července 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni to třinástka šroub, ale osmička
 
 
Datum: 28. července 2010 19:14
 
 
 
 
Jméno: D.zradicka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
sundej vačku z magneta a zašroubuj tam třináctku šroub..
 
 
Datum: 28. července 2010 19:13
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Soubor dotazů, první je trochu větší: 1)Nedobíjející 250/353 s ampérmetrem, nedobíjí a nejede to ani na dynamo.a ani regulátor nevykazuje pohyb. V jedný starý knížce jsem četl, že dynamo se dá přebudit tak, že zapojím (nabitou, teď mám novou, 100% nabitou) baterku mínusem na kostru, zapojím zapalování ve spínačce a pomačkám 3-5krát regulátor. Co vy na to, znáte někdo tento způsob? Tam sice psali, že se to dělá, když moc často oxidují kontakty regulátoru, ale tak to by asi nevadilo. Teď bych se vás zeptal, jestli se tím přebudí i regulátor na ten ukostřenej mínus. 2)Je podle vás lepší seřídit karbec podle příručky, nebo podle barvy svíčky? Já mám třeba u mustanga na druhým zářezu směs svinsky bohatou, na prvním je cihlová svíčka, ale zajíždět to na třetí zářez, no nevím, to by tam snad šel jen čistej benzín bez vzduchu:-D 3)Jak byste pořešili, když přitahujete horem spodem karbec na přírubu a stejně tam nedrží? To samé pak s tisícihranem u startovačky? Pak jestli byste mi sem nějak přes rajče.net dali fotku regulátoru a zakroužkovali tam šroub, kterým točit, když chci regulovat otáčky, při kterých to začne dobíjet(mě to teď dobíjí jen na max. otáčky a na ty skutečně nejezdím. Toť vše, přátelé :-D(ZATÍM) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2010 20:10
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok du na to, tak zacneme od zadu,to mas rele v zapalovani ? tak to neni prdel seridit jentak od sebe, bud jestli se ti shoduje ampermetr z nejakym dalsim aby si neladil, pokud shoduje tak pritahuj sroubek aby kdyz lehce pridas plyn a nemas ROSVICENY svetla ! tak by mel dobijet 4A. kdyz rosvitis svetla tak 2 ampery na vyssi volnobeh ale pokud ti ampermetr lita jak chce, a nemas to jak zmerit na necem jinym tak to ani nedelej ! pak ho spalis,ti zacne horet a je po nem :-D, a kdyz to mas hotovy tak vem trochu barvy na sroubovak nebo na stetec to je jedno a zakapni to aby to bylo 100%!!!! dalsi dotaz TISICIHRAN u startovačky nejde dotahnout tak startovacku vyndej trochu to obrus aby si ji mohl vic stahnout nic vic stim neudelas, pak krasne dotahnes, ja to furt piluju jinak se toho nezbavis,karbec to samy nejak trochu zbrousit aby si to sedlo
 
 
Datum: 28. července 2010 20:10
 
 
 
 
Jméno: HeRo      IP: uživatel9828    
Zdar draci, potřeboval bych vědět jestli je něčím připevněné zapalování. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2010 15:02
 
 
 
 
Jméno: Dejvid001      E-mail:      IP: uživatel9832    
Cau draci,prosim potrebuji poradit fungoval mi chcipak a najednou jak sem chtel opravit svetlo tak nefunguje prosim neposilejte mi schemata ale jen reknete ktery drat ke kteremu mam dat abych zapojil chcipak+svetlo(pokud se vam chce svetlo ale nemusite staci jen ten chcipak) DEKUJI moc.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2010 14:23
 
 
 
 
Jméno: Fojta      IP: uživatel7549    
Zdarte, mám dotaz. Dá se zapojit 30W zápalko jako 20W ? Nebo se spojují cívky v 30w zápalku, nemám s 30W žádné zkušenosti :-D, jaký je zapojení, když to chci dát jako 20W ? co musím kam připojit ? . díkeś odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2010 16:38
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel10038    
fermez-ujasni si střídavé napětí a stejnosměrné a pak tady takhle neblábol
 
 
Datum: 28. července 2010 16:38
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vdetko bude fungovat zapoj dve cievky ako fermez rikal do sérii, a dve káble ktoré isli v pripade 20W zápalka na jednu cievku a na druhú len treba spojit
 
 
Datum: 28. července 2010 10:54
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
to 30W musi bejt spojeny za sebou jam ma bejt podle origo, civky maj stridavej proud jednou jde do spotrebycu + pak zase - takze kdyz to spojis normalne tak to nejspis fungovat nebude, i kdyz jednomu duchodcoj to zahadne funguje, musis to zapojit tak ze jedna civka je ukostrena a ma vyvot a ten vyvot spojis do ty druhy civky misto ty kostry a na ty druhy mas vyvot nevym jestli to chapes, poradne nevim co chces stim delat
 
 
Datum: 28. července 2010 9:13
 
 
 
 
Jméno: Fojta      IP: uživatel7549    
Zdarte, mám dotaz. Dá se zapojit 30W zápalko jako 20W ? Nebo se spojují cívky v 30w zápalku, nemám s 30W žádné zkušenosti :-D, jaký je zapojení, když to chci dát jako 20W ? co musím kam připojit ? . díkeś odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2010 8:20
 
 
 
 
Jméno: Fojta      IP: uživatel7549    
Zdarte, mám dotaz. Dá se zapojit 30W zápalko jako 20W ? Nebo se spojují cívky v 30w zápalku, nemám s 30W žádné zkušenosti :-D, jaký je zapojení, když to chci dát jako 20W ? co musím kam připojit ? . díkeś odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2010 8:18
 
 
 
 
Jméno: Fojta      IP: uživatel7549    
Zdarte, mám dotaz. Dá se zapojit 30W zápalko jako 20W ? Nebo se spojují cívky v 30w zápalku, nemám s 30W žádné zkušenosti :-D, jaký je zapojení, když to chci dát jako 20W ? co musím kam připojit ? . díkeś odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2010 8:17
 
 
 
 
Jméno: Fojta      IP: uživatel7549    
Zdarte, mám dotaz. Dá se zapojit 30W zápalko jako 20W ? Nebo se spojují cívky v 30w zápalku, nemám s 30W žádné zkušenosti :-D, jaký je zapojení, když to chci dát jako 20W ? co musím kam připojit ? . díkeś odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2010 8:16
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Zdar hoši jakou si má koupit vhodnou svíčku do pincka? Aby byla hodná a poslouchala odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cobys nesehnal...ještě to je k vidění v nějakých starých motorkách,v terách a různě. Vpinckovi je N15C taková optimální. Na ty elké vedra které jsou tento rok je velice dobrá svíčka N14C
 
 
Datum: 27. července 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
na vodítku sem nemyslel:-D já se tady ptám jakou svíčku mám použít jestli N15 N17 N19...... myslíš že seženu ještě svíčku N7Y?
 
 
Datum: 27. července 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejlépe na vodítku :-D
 
 
Datum: 27. července 2010 21:02
 
<  133  134  135  136  137  138  139  140  141  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 13:17:37 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu