Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau jak poznam že mám špatnou Indiční civku na jawě 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2010 14:58
 Nepujde nastartovat nebo pude ale blbe nejlepsi bude kdyz to skusis na jine motorce kdera jde dobre.
Datum: 22. července 2010 14:58
 Cau lidi mam jawu 125. Po 10-15km najednou strati vykon, zacne skubat, nedostanu ji do otacek a motor jde nepravidelne. Tu vzdalenost jedu vetsinou na 5ku mezi otackama 3-6 tis.otacek. Zkousel jsem uz vymenit svicku to nepomohlo tak jsem skusil bohatost smesi podle tabulky ale taky nic. vcera jsem prisel na to ze kdyz se mi to stane prava blikna blika 2x rychleji nez leva. Kdyz jsem to dneska rozdelal a nastartoval tak to slo po chvily chciplo. koukl jsem na draty jsou v poradku ale kdyz jsem poklepal na ragulator napeti tak blikna najednou sla normalne a napoprve to chytlo po chvilce zase chciplo. Myslite ze regulator ma takovy vliv na zapalovani?? pls poradte nekdo uz me to trapi pul roku, uz me to zacina stvat do toho porad strkat penize. DIK za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2010 12:05
 zkus vzit CDI - tu krabicku co do ni vede hafo dratu a kdyz chcipne tak ji zmackni a popros nekoho, aby startoval. mela by chytnout. krome tech blinkru jsme mely stejnej problem na skutru Honda 125 Dylan. Hledaly jsme ho 3 mesice.
Datum: 22. července 2010 12:05
 Zdarec mam problém se svojí čízou175/487,dost často mi vynechává dokonce někdy i uplně chcípne a nejspíš to bude něco v elektrice protože většinou pomůže když jen vypnu světla(ale ne vždy),napadly mě např.:kladívka,baterka nebo relátko... .
Nevíte co by to mohlo být a jak závadu odstranit???
Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2010 10:34
 Tak jestli je to baterka. tak to musíš vědět, pokud jedeš se světly a při nízkých otáčkách to najednou vypne jak když vytahneš klič a když vypneš světla a zase to chytne tak je to baterkou... Me na dve a pule nejela masina na 0ltou polohu klíče... Dycky to vynechávalo jak kdyby to nekde kostřilo, tak jezdím jen se světly.
Datum: 22. července 2010 10:34
Jméno: Jirka
IP: uživatel9965
 Tak bude asi problém v zapalování... nevím jak by to mělo být připojené. Nemám připojené žádné světla nic jenom indučku... tak posuďte podle fotky jestli je to pripojene spravne... jak uz jsem psal jezdil jsem asi 10 minut a pak mi to chcíplo kdyz se mi to podařilo kopnout tak jsem na 1 dojel domů ale tak že to pořád kolísalo. A ted svíčka háže jiskru jenom někdy a kdyz jo tak slabou... asi bude problem v elektrice ale nevím v čem xD předem díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2010 16:15
Jméno: Jirka
IP: uživatel9965
 indučka je nová kabel taky a svíčka taky
Datum: 23. července 2010 16:15
 Tak skuš jinou indučku, Vn kabel, fajfku svíčku, dyštak ají natáhnout znova kabely.
Datum: 23. července 2010 12:37
Jméno: Jirka
IP: uživatel9960
 Tak ja už nevím... Kontakty na kladivku jsem očistil ten jeden fibr jsem tam pridal zapojil tak jak ste psal seřidil předstih i odtrh kdyz chci nastartovat motor tak mam jiskru na kladivku ale ne na svíčce
Datum: 22. července 2010 20:29
Jméno: pupek
IP: uživatel8888
 A ještě chyť za vačku a zakvedlej s ní nahoru a dolu jestli tam bude vůle tak si to hází odtrh jakej chce.
Datum: 22. července 2010 10:53
 V těch drátech se podle obrázku nemužu vyznat  ale zdá se mi že ti tam chybý nad kovadlinkou fíbr. Jinak zapojený to má bejt: kladívko-fíbr-spodní kovadlinka-fíbr-samec od indučky-kondík-cívka. Sundej kladívko a vyčistiho od oleje, muže ti špatně vodit, a taky vyčisti a odmasti fíbry protože jakmile sou od oleje tak nesplňujou to co mají.
Datum: 22. července 2010 9:49
 já si myslím že dobrý
Datum: 22. července 2010 9:09
Jméno: Jrika
IP: uživatel9965
 http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs216.snc4/39153_146918225321184_100000090235913_427878_7396111_n.jpg
Datum: 22. července 2010 0:10
Jméno: Jrika
IP: uživatel9965
 http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs216.snc4/39153_146918225321184_100000090235913_427878_7396111_n.jpg
Datum: 22. července 2010 0:05
Jméno: jirka
IP: uživatel9965
 [code]\r\nhttp://ulozto.cz/5380996/dsc03087.jpg\r\n[/code]
Datum: 22. července 2010 0:03
Jméno: jawa 21
IP: uživatel5056
 čau myslite že mě odešla induční civka že jsem měl 1 na kostru 15 na přepinač
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2010 8:27
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 To zalalo bzučet v indiční civce a čim dal vic a zničeho nic to dava jiskru sem tam ale uplně salbou
Datum: 22. července 2010 8:27
 Je to jendo kde to mas jde ti proud do inducky ? z prerusovače ?
Datum: 22. července 2010 0:22
Jméno: zenys19
IP: uživatel9967
 Cau lidi mam jawu 125. Po 10-15km najednou strati vykon, zacne skubat, nedostanu ji do otacek a motor jde nepravidelne. Tu vzdalenost jedu vetsinou na 5ku mezi otackama 3-6 tis.otacek. Zkousel jsem uz vymenit svicku to nepomohlo tak jsem skusil bohatost smesi podle tabulky ale taky nic. vcera jsem prisel na to ze kdyz se mi to stane prava blikna blika 2x rychleji nez leva. Kdyz jsem to dneska rozdelal a nastartoval tak to slo po chvily chciplo. koukl jsem na draty jsou v poradku ale kdyz jsem poklepal na ragulator napeti tak blikna najednou sla normalne a napoprve to chytlo po chvilce zase chciplo. Myslite ze regulator ma takovy vliv na zapalovani?? pls poradte nekdo uz me to trapi pul roku, uz me to zacina stvat do toho porad strkat penize. DIK za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2010 21:21
Posl.aktualizace: 21. července 2010 18:29
 cus svetlo nemam ale chtel bych se zeptat kde jste ji sehnal a za jakou cenu myslim tu motorku
Datum: 21. července 2010 18:29
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 Čau mám probelm mám jawu 21 a před go motora když jsem nakopaval jawu 21 jak svityla přední a ji zadní žarovka a ted když nakopavam tak ne čim to je.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2010 10:02
Jméno: I-á-i-á-i-á
IP: uživatel9980
 Tak to je jasné! To je jasný případ - vrchol debility. Tobě se první rozsvítilo v hlavě a pak zase zhaslo,co? Žárovka ti SVIT-Y-LA (blbe!),protože jsi to nakopával se zapnutýma světlama. Teď ti nesvítí, protože máš světla vyplé, nebo ti žárovky odešly do řiti.
Datum: 23. července 2010 10:02
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Pokud ti nesvítí i za jízdy, zkontroluj žárovky. Ale pokud ti jen při startování nesvítí, ale když to chytne tak to svítí....... Tak proč sem vlastně tento pitomý odtaz píšeš? Hlavní je, že to svítí ne?
Datum: 21. července 2010 13:38
 a kdyz jedes tak sviti?
Datum: 21. července 2010 12:57
 zdar draci de dát zapalování z pincka 21 na jawu 250/353?a jestli jo tak jaky musim udělat upravy?dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2010 14:56
 musis mit spec. redukci, kerou nikde nekoupis ale musis si ji udelat NEBO ti ji muzu prodat... cena 250kc. Jednu mam taky na jawe a sem stim spokojenej. Jestly ji chces, tak POUZE vojej na 604 693 123 (na mail vubec nechodim)
Datum: 21. července 2010 14:56
 musis mit spec. redukci, kerou nikde nekoupis ale musis si ji udelat NEBO ti ji muzu prodat... cena 250kc. Jednu mam taky na jawe a sem stim spokojenej. Jestly ji chces, tak POUZE vojej na 604 693 123 (na mail vubec nechodim)
Datum: 21. července 2010 14:47
 Cus prosimvas na kolik se zajizdej novy pistni krouzky ? a jaky pomer mazani ? jo a jeste jedna blba otazka jaky mam byt predstih mam vsugerovano 1,6 ale v prirucce sem nasel 1,2-.1,5 ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2010 15:48
Jméno: Jan
IP: uživatel9449
 ja jsem pistni krouzky zajizdel asi 500 km a olej jsem pouzil m2t 1:33 ja si predstih steluju od oka proste podle toho jak to jede
Datum: 24. července 2010 15:48
 nový kroužky se zajížděj chvilku, za 100km si sednou.. první nádrž po výměně bych doporučil 1:25 až 1:30, dál už normálně (s kvalitním olejem do 1:40 (s pístem na jehlách do 1:50)) Předstih 1,2mm je zatraceně málo, správně by měl bejt asi 1,6 - 1,9mm, fakt by mě zajímalo co to bylo za příručku...
Datum: 20. července 2010 23:31
 Ahoj draci, potřebuji poradit. Mám Maneta a odešlo mě dobíjecí relé. Dá se nějak zapojit relé třeba z osobáku aby to fungovalo? Děkuji Olda.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2010 13:57
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 jo jo diky moc
Datum: 21. července 2010 13:57
Jméno: MUDRoprd
IP: uživatel9955
 Další který neví nic ... Zjednodušeně - dobíjecí relé funguje tak : když automobil po nastartování začne vyrábět el. energii točením alternátoru a dosáhne nastavené hodnoty, obvykle okolo 13,4 - 13,6V, sepne se dobíjecí relé a začne dobíjet baterii. Dobíjecí relé např. pro vozy Škoda 105 - Škoda 135L se lišily podle alternátoru a byly v provedení snad čtyři typy. Těžko hádat jaké máš relé ty, z jakého osobáku a na jaké napětí palubní sítě (6V /12V)? Je takový problém sehnat do Maneta to, co tam patří?
Datum: 21. července 2010 1:02
 termix: ty si strašně otravný
Datum: 20. července 2010 22:55
 nechces mi ho vymenit za fichtli problem si nak vopravim  nebo nemas cizu ?
Datum: 20. července 2010 21:37
 Zdarec Draci... už sem fakt v koncích.... proste nechápu to ale když mám mustafla na stojanku všechno perfektně funguje.. a nastartuju to na poprvý.. ale jakmile ho sundám ze sstojanku chcipne a nehází jiskru..   už fakt nevím.. žadne draty tam nejsou kolem toho nevím co už..  nevíte někdo čím by to mohlo být? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2010 12:06
 postul - dobřee ty je to vubec možné
Datum: 21. července 2010 12:06
 Hej draci nevěřil sem tomu ale doopravdy sem jen pořádně dorval ty šrouby a frčí to....Postul moc dík....
Datum: 21. července 2010 11:45
 to by ses divil co dokáže volný motor v rámu
Datum: 20. července 2010 22:20
 no to asi ne když ten motor je ukostřenej přes nekolik věci řetez lanko od spojky od plynu je to docela zahada to je takova zavada na hovno a na zblazneni sem zažil podobne psycho nekde ti to proste musi skratovat nebo se přerušuje drat
Datum: 20. července 2010 21:28
 kostra.zkus přitáhnou motor v rámu
Datum: 20. července 2010 20:50
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Zdravim kolegy draky  menší dotaz:z ničeho nic mě přestalo svítít zadní světlo,přední svítí uplně v pohodě dálkový i tlumený,žárovkou to není to už jsem se koukal,tak čim to může být?,díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2010 19:10
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Vyřešeno
Datum: 20. července 2010 19:10
 drátek od kostry?
Datum: 20. července 2010 17:04
 čau nevíte někdo jak máj být nastavený cívvky na světlo jak připojený aby to dobře svítilo a neskratovalo???
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2010 15:40
 čau mám jawetu a nevím jak sw dostat k cívkám přes mafneto nebo co to je předem děěkuji za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2010 17:59
Jméno: vacin
IP: uživatel8209
 Jedině stahovákem! Hlavně se to nepokoušej ničím páčit. Nesundáš to, akorát zničíš karter. A až to budeš vracet, tak zkontroluj jestli ti sedí správně kužely v sobě a jestli to máš dobře dotažený- ať nesežvejkneš pero a nezničíš kliku. Mysli na to, že je to veterán, že to třeba za deset let někdo po tobě dostane do ruky a řekne si: "Ten blp"
Datum: 20. července 2010 17:59
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 A přes co jiného? Ale musíš mít stahovák
Datum: 20. července 2010 15:41
 SESO, bylo by možné s nějakým výrobcem replik dojednat výrobu úsečových pér na naše ČSSR stroje? Třeba na stadíka, čezetu, tatrana. Myslím si, že by si spoustu lidí raději koupili už hotový, než obíhat kdejaký spojovací materiál kde to stejně nemaj nebo to pracně pilovat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2010 6:53
 podívej se do strojnických tabulek,mela by to být strojní součást dle čsn a tudíž normálně koupit v obchodě se spojovacím materiálem
Datum: 20. července 2010 6:53
 jestli jsou v čsr strojich 2x2.7 a 3x2,7 jako v simsonu tak ti staci lepsi mototechna
Datum: 19. července 2010 18:18
Jméno: Deko
IP: uživatel9903
 Nazdar, mám motor za Jawa 356, je baterka pro nastartování životně důležitá nebo to pojede i bez ní? Používá se tam nějaké to relátko? Nejde to napojit stejně jako pincek tedy z přerušovače přímo na cívku? Motor jde na krosku takže baterku bych tam nerad měl. Nemá to ani světla nic takže podle mě baterku nepotřebuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2010 22:20
Jméno: Deko
IP: uživatel9903
 Dobroš tak baterku ano, je tam ještě neco? V el. schématu jsem žádný relátko nebo tyristor neviděl.
Datum: 19. července 2010 22:20
 Co si tím pomůžu, kromě klepání a otřesů? Takhle, já mám dva stroje. 175, tam se hýbe ampérmetr až při přidání plného plynu a to jde velmi ochotně až za hranici plus8A. Pak mám 250, tam se nehýbe vůbec, ani regulátor ovšem nevykazuje žádné známky pohybu při zvýšení otáček. Rád bych zachoval originalitu, ale když se do toho bude hrabat, koupím dvoucívky.
Datum: 19. července 2010 17:42
 mám dvoucívku...původně už z výroby!... pokud máš jednocívku tak ji přestěhuj mimo dynamo....
Datum: 19. července 2010 17:08
 A asi nemáš původní regulátor, ty budeš mít dvoucívku, že..
Datum: 19. července 2010 15:30
 Rád se něčěmu přiučím..... Příručka píše toto. Já jsem seřídil vzdálenosti kontaktů a ampérmetr se začne hýbat až při skoro maximálních otáčkách, to je divné, jinak mrzne na nule. S čím bych měl teda hýbat?
Datum: 19. července 2010 15:29
 ondro to je tak jen u té tvé herky...mě to dobíjí i na volnoběh..... za běhu na volnoběh odpojím baterku a motorka buble dál..... to musíš umět seřídit regulátor
Datum: 19. července 2010 15:08
 Je to tak, nicméně musí být nabuzený dynamo a musej se držet vysoké otáčky, aby to nechcíplo. A ejstli tě baví při startování s tím běhat(když je to kroska tak s tím asi po poli běhat moc nebude) tak prosím, za mě je to blbost, stejně je nemožný ty otáčky udržet, volnoběh na 3000otáček(tuším, nejsem si jistej) prostě nemůžeš mít.
Datum: 19. července 2010 14:43
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Pokud ne nemýlím (možná se pletu a je to na jiném tipu) tak jak je na nádrži ten přepínač, tak ten je myslím 5-ti polohový. Tak v té úplně krajní v pravo, se dá jet bez baterky (nesvítí světla, klakson tak nefunguje) ale motor myslím běží.
Datum: 19. července 2010 13:54
 Musíš tam narvat celý zapalování z fichtla. Rotor, stator, mezikus si musíš vyrobit. Bude to blbě startovat. To origo zapalování(pokud je v dobrém stavu, což nebývá téměř nikdy) se udrží v chodu od nějakého vysokého počtu otáček, na volnoběh nepřípustné.
Datum: 19. července 2010 13:24
Jméno: Have
IP: uživatel19
 Chtěl bych se zeptat jestli je rozdíl mezi svíčkami od Brisk a svíčkami Svíčka NGK B6HS a Svíčka NGK B7HS. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2010 22:24
 ja doporucuju Brisk n14c
Datum: 19. července 2010 22:24
 kup si na burze ruskou svíčku za 10kč, je to něaká 19+-1,5  takhle to tam i píšou ale jede to furt
Datum: 19. července 2010 19:34
 Sakryš, zase sem udělal chybu  , ty si chtěl vědět svíčku ngk b6hs...tak ta je hodně teplá..je to jako brisk n71c, to znamená, že se hodí do zimního počasí
Datum: 19. července 2010 11:48
 Mezi těmito svíčkami je jen rozdíl v ceně, a možna i trohu v kvalitě, nijak sem to nepoznal. Mezi NGK b8hs a B7hs je rozdíl v tepelné hodnotě...svíčka ngk b7hs se hodí do hodně velkýh pařáku (je hodně studená) a svička b8Hs je jako brisk n15c což je takový ideální na všecky období.
Datum: 19. července 2010 11:42
Jméno: oxo
IP: uživatel9937
 Zdar draci, chci se vás zeptat, či mi nekdo neumí poradit, kde seženu schému pro zapojení svetla 1 rýchlostní babetty? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2010 12:14
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
Datum: 19. července 2010 12:14
 Jeste mam jeden dotaz dnes jsem kouakl na sveho pionyra a mam drat od kladivka vedenej pres 15 a na schematech co tu ma sesa a tak je to pres 1 ? nemam to spatne ? a nestane se tomu neco ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 23:51
 Je jedno jestli jde proud tím směrem, nebo tím, pořád máš okruh přes indučku která ti indukuje vysoké napětí či proud.
Datum: 18. července 2010 23:51
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 nestane se tomu nic jede to tak i tak
Datum: 18. července 2010 20:44
|



|