slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  135  136  137  138  139  140  141  142  143  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Pioner21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau jak poznam že mám špatnou Indiční civku na jawě 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2010 14:58
 
 
 
 
Jméno: zenys19      E-mail:      IP: uživatel9975    
Nepujde nastartovat nebo pude ale blbe nejlepsi bude kdyz to skusis na jine motorce kdera jde dobre.
 
 
Datum: 22. července 2010 14:58
 
 
 
 
Jméno: zenys19      E-mail:      IP: uživatel9973    
Cau lidi mam jawu 125. Po 10-15km najednou strati vykon, zacne skubat, nedostanu ji do otacek a motor jde nepravidelne. Tu vzdalenost jedu vetsinou na 5ku mezi otackama 3-6 tis.otacek. Zkousel jsem uz vymenit svicku to nepomohlo tak jsem skusil bohatost smesi podle tabulky ale taky nic. vcera jsem prisel na to ze kdyz se mi to stane prava blikna blika 2x rychleji nez leva. Kdyz jsem to dneska rozdelal a nastartoval tak to slo po chvily chciplo. koukl jsem na draty jsou v poradku ale kdyz jsem poklepal na ragulator napeti tak blikna najednou sla normalne a napoprve to chytlo po chvilce zase chciplo. Myslite ze regulator ma takovy vliv na zapalovani?? pls poradte nekdo uz me to trapi pul roku, uz me to zacina stvat do toho porad strkat penize. DIK za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2010 12:05
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus vzit CDI - tu krabicku co do ni vede hafo dratu a kdyz chcipne tak ji zmackni a popros nekoho, aby startoval. mela by chytnout. krome tech blinkru jsme mely stejnej problem na skutru Honda 125 Dylan. Hledaly jsme ho 3 mesice.
 
 
Datum: 22. července 2010 12:05
 
 
 
 
Jméno: jackpaci ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec mam problém se svojí čízou175/487,dost často mi vynechává dokonce někdy i uplně chcípne a nejspíš to bude něco v elektrice protože většinou pomůže když jen vypnu světla(ale ne vždy),napadly mě např.:kladívka,baterka nebo relátko... . Nevíte co by to mohlo být a jak závadu odstranit??? Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2010 10:34
 
 
 
 
Jméno: grepak.s      E-mail:      IP: uživatel723    
Tak jestli je to baterka. tak to musíš vědět, pokud jedeš se světly a při nízkých otáčkách to najednou vypne jak když vytahneš klič a když vypneš světla a zase to chytne tak je to baterkou... Me na dve a pule nejela masina na 0ltou polohu klíče... Dycky to vynechávalo jak kdyby to nekde kostřilo, tak jezdím jen se světly.
 
 
Datum: 22. července 2010 10:34
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel9965    
Tak bude asi problém v zapalování... nevím jak by to mělo být připojené. Nemám připojené žádné světla nic jenom indučku... tak posuďte podle fotky jestli je to pripojene spravne... jak uz jsem psal jezdil jsem asi 10 minut a pak mi to chcíplo kdyz se mi to podařilo kopnout tak jsem na 1 dojel domů ale tak že to pořád kolísalo. A ted svíčka háže jiskru jenom někdy a kdyz jo tak slabou... asi bude problem v elektrice ale nevím v čem xD předem díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2010 16:15
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel9965    
indučka je nová kabel taky a svíčka taky :-(
 
 
Datum: 23. července 2010 16:15
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak skuš jinou indučku, Vn kabel, fajfku svíčku, dyštak ají natáhnout znova kabely.
 
 
Datum: 23. července 2010 12:37
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel9960    
Tak ja už nevím... Kontakty na kladivku jsem očistil ten jeden fibr jsem tam pridal zapojil tak jak ste psal seřidil předstih i odtrh kdyz chci nastartovat motor tak mam jiskru na kladivku ale ne na svíčce :-(
 
 
Datum: 22. července 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: pupek      IP: uživatel8888    
A ještě chyť za vačku a zakvedlej s ní nahoru a dolu jestli tam bude vůle tak si to hází odtrh jakej chce.
 
 
Datum: 22. července 2010 10:53
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V těch drátech se podle obrázku nemužu vyznat :-) ale zdá se mi že ti tam chybý nad kovadlinkou fíbr. Jinak zapojený to má bejt: kladívko-fíbr-spodní kovadlinka-fíbr-samec od indučky-kondík-cívka. Sundej kladívko a vyčistiho od oleje, muže ti špatně vodit, a taky vyčisti a odmasti fíbry protože jakmile sou od oleje tak nesplňujou to co mají.
 
 
Datum: 22. července 2010 9:49
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já si myslím že dobrý
 
 
Datum: 22. července 2010 9:09
 
 
 
 
Jméno: Jrika      IP: uživatel9965    
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs216.snc4/39153_146918225321184_100000090235913_427878_7396111_n.jpg
 
 
Datum: 22. července 2010 0:10
 
 
 
 
Jméno: Jrika      IP: uživatel9965    
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs216.snc4/39153_146918225321184_100000090235913_427878_7396111_n.jpg
 
 
Datum: 22. července 2010 0:05
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel9965    
[code]\r\nhttp://ulozto.cz/5380996/dsc03087.jpg\r\n[/code]
 
 
Datum: 22. července 2010 0:03
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel5056    
čau myslite že mě odešla induční civka že jsem měl 1 na kostru 15 na přepinač odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2010 8:27
 
 
 
 
Jméno: pioner21      IP: uživatel5056    
To zalalo bzučet v indiční civce a čim dal vic a zničeho nic to dava jiskru sem tam ale uplně salbou
 
 
Datum: 22. července 2010 8:27
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to jendo kde to mas jde ti proud do inducky ? z prerusovače ?
 
 
Datum: 22. července 2010 0:22
 
 
 
 
Jméno: zenys19      IP: uživatel9967    
Cau lidi mam jawu 125. Po 10-15km najednou strati vykon, zacne skubat, nedostanu ji do otacek a motor jde nepravidelne. Tu vzdalenost jedu vetsinou na 5ku mezi otackama 3-6 tis.otacek. Zkousel jsem uz vymenit svicku to nepomohlo tak jsem skusil bohatost smesi podle tabulky ale taky nic. vcera jsem prisel na to ze kdyz se mi to stane prava blikna blika 2x rychleji nez leva. Kdyz jsem to dneska rozdelal a nastartoval tak to slo po chvily chciplo. koukl jsem na draty jsou v poradku ale kdyz jsem poklepal na ragulator napeti tak blikna najednou sla normalne a napoprve to chytlo po chvilce zase chciplo. Myslite ze regulator ma takovy vliv na zapalovani?? pls poradte nekdo uz me to trapi pul roku, uz me to zacina stvat do toho porad strkat penize. DIK za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: Jiří Spilka      E-mail:      IP: uživatel5727    
Zdravim draci, schánim kryt zadního světla na ČZ 150, jde mi jen o ten kryt, kdyby ste měl někdo doma za nějakou rozumnou cenu . Jedná se o tenhle typ http://www.megainzerce.cz/images/inzeraty/big/120090422105429.jpg . Předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2010 18:29
 
 
 
 
Jméno: termix      E-mail:      IP: uživatel9431    
cus svetlo nemam ale chtel bych se zeptat kde jste ji sehnal a za jakou cenu myslim tu motorku :-D
 
 
Datum: 21. července 2010 18:29
 
 
 
 
Jméno: pioner21      IP: uživatel5056    
Čau mám probelm mám jawu 21 a před go motora když jsem nakopaval jawu 21 jak svityla přední a ji zadní žarovka a ted když nakopavam tak ne čim to je. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2010 10:02
 
 
 
 
Jméno: I-á-i-á-i-á      IP: uživatel9980    
Tak to je jasné! To je jasný případ - vrchol debility. Tobě se první rozsvítilo v hlavě a pak zase zhaslo,co? Žárovka ti SVIT-Y-LA (blbe!),protože jsi to nakopával se zapnutýma světlama. Teď ti nesvítí, protože máš světla vyplé, nebo ti žárovky odešly do řiti.
 
 
Datum: 23. července 2010 10:02
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Pokud ti nesvítí i za jízdy, zkontroluj žárovky. Ale pokud ti jen při startování nesvítí, ale když to chytne tak to svítí....... Tak proč sem vlastně tento pitomý odtaz píšeš? Hlavní je, že to svítí ne?
 
 
Datum: 21. července 2010 13:38
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kdyz jedes tak sviti?
 
 
Datum: 21. července 2010 12:57
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar draci de dát zapalování z pincka 21 na jawu 250/353?a jestli jo tak jaky musim udělat upravy?dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2010 14:56
 
 
 
 
Jméno: Ondrej      E-mail:      IP: uživatel9959    
musis mit spec. redukci, kerou nikde nekoupis ale musis si ji udelat NEBO ti ji muzu prodat... cena 250kc. Jednu mam taky na jawe a sem stim spokojenej. Jestly ji chces, tak POUZE vojej na 604 693 123 (na mail vubec nechodim)
 
 
Datum: 21. července 2010 14:56
 
 
 
 
Jméno: Ondrej      E-mail:      IP: uživatel9959    
musis mit spec. redukci, kerou nikde nekoupis ale musis si ji udelat NEBO ti ji muzu prodat... cena 250kc. Jednu mam taky na jawe a sem stim spokojenej. Jestly ji chces, tak POUZE vojej na 604 693 123 (na mail vubec nechodim)
 
 
Datum: 21. července 2010 14:47
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus prosimvas na kolik se zajizdej novy pistni krouzky ? a jaky pomer mazani ? jo a jeste jedna blba otazka jaky mam byt predstih mam vsugerovano 1,6 ale v prirucce sem nasel 1,2-.1,5 ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2010 15:48
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel9449    
ja jsem pistni krouzky zajizdel asi 500 km a olej jsem pouzil m2t 1:33 ja si predstih steluju od oka proste podle toho jak to jede :-)
 
 
Datum: 24. července 2010 15:48
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nový kroužky se zajížděj chvilku, za 100km si sednou.. první nádrž po výměně bych doporučil 1:25 až 1:30, dál už normálně (s kvalitním olejem do 1:40 (s pístem na jehlách do 1:50)) Předstih 1,2mm je zatraceně málo, správně by měl bejt asi 1,6 - 1,9mm, fakt by mě zajímalo co to bylo za příručku...
 
 
Datum: 20. července 2010 23:31
 
 
 
 
Jméno: olda      E-mail:      IP: uživatel4706    
Ahoj draci, potřebuji poradit. Mám Maneta a odešlo mě dobíjecí relé. Dá se nějak zapojit relé třeba z osobáku aby to fungovalo? Děkuji Olda. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2010 13:57
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel9431    
jo jo diky moc :-D
 
 
Datum: 21. července 2010 13:57
 
 
 
 
Jméno: MUDRoprd      IP: uživatel9955    
Další který neví nic ... Zjednodušeně - dobíjecí relé funguje tak : když automobil po nastartování začne vyrábět el. energii točením alternátoru a dosáhne nastavené hodnoty, obvykle okolo 13,4 - 13,6V, sepne se dobíjecí relé a začne dobíjet baterii. Dobíjecí relé např. pro vozy Škoda 105 - Škoda 135L se lišily podle alternátoru a byly v provedení snad čtyři typy. Těžko hádat jaké máš relé ty, z jakého osobáku a na jaké napětí palubní sítě (6V /12V)? Je takový problém sehnat do Maneta to, co tam patří?
 
 
Datum: 21. července 2010 1:02
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
termix: ty si strašně otravný :-D
 
 
Datum: 20. července 2010 22:55
 
 
 
 
Jméno: termix      E-mail:      IP: uživatel9431    
nechces mi ho vymenit za fichtli problem si nak vopravim :-) nebo nemas cizu ?
 
 
Datum: 20. července 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: kabys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec Draci... už sem fakt v koncích.... proste nechápu to ale když mám mustafla na stojanku všechno perfektně funguje.. a nastartuju to na poprvý.. ale jakmile ho sundám ze sstojanku chcipne a nehází jiskru..:-(:-( už fakt nevím.. žadne draty tam nejsou kolem toho nevím co už..:-( nevíte někdo čím by to mohlo být? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2010 12:06
 
 
 
 
Jméno: gozer21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
postul - dobřee ty je to vubec možné
 
 
Datum: 21. července 2010 12:06
 
 
 
 
Jméno: kabys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hej draci nevěřil sem tomu ale doopravdy sem jen pořádně dorval ty šrouby a frčí to....Postul moc dík....:-)
 
 
Datum: 21. července 2010 11:45
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to by ses divil co dokáže volný motor v rámu
 
 
Datum: 20. července 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: gozer21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no to asi ne když ten motor je ukostřenej přes nekolik věci řetez lanko od spojky od plynu je to docela zahada to je takova zavada na hovno a na zblazneni sem zažil podobne psycho nekde ti to proste musi skratovat nebo se přerušuje drat
 
 
Datum: 20. července 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kostra.zkus přitáhnou motor v rámu
 
 
Datum: 20. července 2010 20:50
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
Zdravim kolegy draky :-D menší dotaz:z ničeho nic mě přestalo svítít zadní světlo,přední svítí uplně v pohodě dálkový i tlumený,žárovkou to není to už jsem se koukal,tak čim to může být?,díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2010 19:10
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
Vyřešeno :-)
 
 
Datum: 20. července 2010 19:10
 
 
 
 
Jméno: Honza477 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
drátek od kostry?
 
 
Datum: 20. července 2010 17:04
 
 
 
 
Jméno: Fikus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau nevíte někdo jak máj být nastavený cívvky na světlo jak připojený aby to dobře svítilo a neskratovalo??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2010 15:40
 
 
 
 
Jméno: Fikus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau mám jawetu a nevím jak sw dostat k cívkám přes mafneto nebo co to je předem děěkuji za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2010 17:59
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel8209    
Jedině stahovákem! Hlavně se to nepokoušej ničím páčit. Nesundáš to, akorát zničíš karter. A až to budeš vracet, tak zkontroluj jestli ti sedí správně kužely v sobě a jestli to máš dobře dotažený- ať nesežvejkneš pero a nezničíš kliku. Mysli na to, že je to veterán, že to třeba za deset let někdo po tobě dostane do ruky a řekne si: "Ten blp"
 
 
Datum: 20. července 2010 17:59
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
A přes co jiného? Ale musíš mít stahovák ;-)
 
 
Datum: 20. července 2010 15:41
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
SESO, bylo by možné s nějakým výrobcem replik dojednat výrobu úsečových pér na naše ČSSR stroje? Třeba na stadíka, čezetu, tatrana. Myslím si, že by si spoustu lidí raději koupili už hotový, než obíhat kdejaký spojovací materiál kde to stejně nemaj nebo to pracně pilovat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2010 6:53
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podívej se do strojnických tabulek,mela by to být strojní součást dle čsn a tudíž normálně koupit v obchodě se spojovacím materiálem
 
 
Datum: 20. července 2010 6:53
 
 
 
 
Jméno: Bubák ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli jsou v čsr strojich 2x2.7 a 3x2,7 jako v simsonu tak ti staci lepsi mototechna
 
 
Datum: 19. července 2010 18:18
 
 
 
 
Jméno: Deko      IP: uživatel9903    
Nazdar, mám motor za Jawa 356, je baterka pro nastartování životně důležitá nebo to pojede i bez ní? Používá se tam nějaké to relátko? Nejde to napojit stejně jako pincek tedy z přerušovače přímo na cívku? Motor jde na krosku takže baterku bych tam nerad měl. Nemá to ani světla nic takže podle mě baterku nepotřebuju. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: Deko      IP: uživatel9903    
Dobroš tak baterku ano, je tam ještě neco? V el. schématu jsem žádný relátko nebo tyristor neviděl.
 
 
Datum: 19. července 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co si tím pomůžu, kromě klepání a otřesů? Takhle, já mám dva stroje. 175, tam se hýbe ampérmetr až při přidání plného plynu a to jde velmi ochotně až za hranici plus8A. Pak mám 250, tam se nehýbe vůbec, ani regulátor ovšem nevykazuje žádné známky pohybu při zvýšení otáček. Rád bych zachoval originalitu, ale když se do toho bude hrabat, koupím dvoucívky.
 
 
Datum: 19. července 2010 17:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám dvoucívku...původně už z výroby!... pokud máš jednocívku tak ji přestěhuj mimo dynamo....
 
 
Datum: 19. července 2010 17:08
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A asi nemáš původní regulátor, ty budeš mít dvoucívku, že..
 
 
Datum: 19. července 2010 15:30
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rád se něčěmu přiučím..... Příručka píše toto. Já jsem seřídil vzdálenosti kontaktů a ampérmetr se začne hýbat až při skoro maximálních otáčkách, to je divné, jinak mrzne na nule. S čím bych měl teda hýbat?
 
 
Datum: 19. července 2010 15:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ondro to je tak jen u té tvé herky...mě to dobíjí i na volnoběh..... za běhu na volnoběh odpojím baterku a motorka buble dál..... to musíš umět seřídit regulátor ;-)
 
 
Datum: 19. července 2010 15:08
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to tak, nicméně musí být nabuzený dynamo a musej se držet vysoké otáčky, aby to nechcíplo. A ejstli tě baví při startování s tím běhat(když je to kroska tak s tím asi po poli běhat moc nebude) tak prosím, za mě je to blbost, stejně je nemožný ty otáčky udržet, volnoběh na 3000otáček(tuším, nejsem si jistej) prostě nemůžeš mít.
 
 
Datum: 19. července 2010 14:43
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Pokud ne nemýlím (možná se pletu a je to na jiném tipu) tak jak je na nádrži ten přepínač, tak ten je myslím 5-ti polohový. Tak v té úplně krajní v pravo, se dá jet bez baterky (nesvítí světla, klakson tak nefunguje) ale motor myslím běží.
 
 
Datum: 19. července 2010 13:54
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musíš tam narvat celý zapalování z fichtla. Rotor, stator, mezikus si musíš vyrobit. Bude to blbě startovat. To origo zapalování(pokud je v dobrém stavu, což nebývá téměř nikdy) se udrží v chodu od nějakého vysokého počtu otáček, na volnoběh nepřípustné.
 
 
Datum: 19. července 2010 13:24
 
 
 
 
Jméno: Have      IP: uživatel19    
Chtěl bych se zeptat jestli je rozdíl mezi svíčkami od Brisk a svíčkami Svíčka NGK B6HS a Svíčka NGK B7HS. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja doporucuju Brisk n14c
 
 
Datum: 19. července 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup si na burze ruskou svíčku za 10kč, je to něaká 19+-1,5 :-D takhle to tam i píšou ale jede to furt ;-)
 
 
Datum: 19. července 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sakryš, zase sem udělal chybu :-D, ty si chtěl vědět svíčku ngk b6hs...tak ta je hodně teplá..je to jako brisk n71c, to znamená, že se hodí do zimního počasí
 
 
Datum: 19. července 2010 11:48
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mezi těmito svíčkami je jen rozdíl v ceně, a možna i trohu v kvalitě, nijak sem to nepoznal. Mezi NGK b8hs a B7hs je rozdíl v tepelné hodnotě...svíčka ngk b7hs se hodí do hodně velkýh pařáku (je hodně studená) a svička b8Hs je jako brisk n15c což je takový ideální na všecky období.
 
 
Datum: 19. července 2010 11:42
 
 
 
 
Jméno: oxo      IP: uživatel9937    
Zdar draci, chci se vás zeptat, či mi nekdo neumí poradit, kde seženu schému pro zapojení svetla 1 rýchlostní babetty? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2010 12:14
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Na : http://www.sesa-moto.cz v el.schéma.
 
 
Datum: 19. července 2010 12:14
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jeste mam jeden dotaz dnes jsem kouakl na sveho pionyra a mam drat od kladivka vedenej pres 15 a na schematech co tu ma sesa a tak je to pres 1 ? nemam to spatne ? a nestane se tomu neco ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2010 23:51
 
 
 
 
Jméno: grepak.s      E-mail:      IP: uživatel723    
Je jedno jestli jde proud tím směrem, nebo tím, pořád máš okruh přes indučku která ti indukuje vysoké napětí či proud.
 
 
Datum: 18. července 2010 23:51
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
nestane se tomu nic jede to tak i tak
 
 
Datum: 18. července 2010 20:44
 
<  135  136  137  138  139  140  141  142  143  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 15:58:04 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu