Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím potřeboval bych vědět jak patří zapojení elektriky na jawu 90... mám tachometr a sou na něm dvě kontrolky a nevím k čemu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 12:50
 diky moc...
Datum: 08. srpna 2010 12:50
Jméno: zipoman
IP: uživatel10094
 http://www.sesa-moto.cz/minulost/?c=5
Datum: 06. srpna 2010 23:52
 Chtěl bys se vás zeptat. Na týhletý stránce http://www.jawa-50.cz/clanek/dokumentace-elektricka-schemata.html je schéma jawa 250 typ 11 Pérák s bakelitovou (fenoplastovou) rozváděcí skříňkou(21. od vrchu). Jenže já mám takovou domavyráběnou spínačku(bošárna na plechu spolu s jednou kontrolkou) Když tu kontrolku zapojím jakoby místo toho ampérmetru, bude to fungovat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 10:28
Jméno: ..
IP: uživatel600
 ondragam - zas vymejslíš píčoviny
Datum: 08. srpna 2010 10:28
Jméno: trubka
IP: uživatel10137
 Ondragam -koukám zase můj deníčku Jawa 250
Datum: 07. srpna 2010 21:30
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 má někdo zkušenosti s tímhle přepínačem?http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_229.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2010 17:34
 Cau draci......mam problem s jiskrou....je moc mala a kvuli tomu mi fichtl nechce chytit na nakopnuti  .......mam novej zapalovací pol, indukcni civku, a serizenej odtrh a predstih.....s tim odtrhem a predsihem jsem si hral dost dlouho a vubec se to nezlepsilo  prosim poradte......a jeste jeden dotaz......fichtl mi na roztlaceni chyta hezky ale jak se zahreje tak chcipne...nevim co s tim  ale jak vychladne uz zase lítá..
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 18:01
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 je to JAWA 20......kondiky jsem tam zkousel asi 3 a jeste nedavano lital jako letadlo takze inducka by mela byt taky ok.....a jestli je zapalko original to nevim jelikoz jsem ho pred rokem koupil a ten chlap mi k tomu nic nerekl....
Datum: 07. srpna 2010 18:01
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ještě jedna vec jakyje to pionýr a jsi si jistý je že tam zapalko original?nebo z jineho pincka?
Datum: 06. srpna 2010 21:20
 Já sem obědnával novej kondík tady, a byl tesláckej, když sem po čase byl v mototechné, tak sem koupil do druhýho pio kondík, a tam teslácký nemaj...takže z toho plyne že může mít koidně tesláckej a ani o tom neví
Datum: 06. srpna 2010 17:18
 ehm.... jestli ji kupoval nový kondík tak ho zahoď a sežen si starý teslácký.... jinak nemáš prohozené kabely na indučce? když motor zdechne neni indučka zahřátá?
Datum: 06. srpna 2010 17:06
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 ten by mel byt vpohode.......zkousel jsem totiz tech svicek vic
Datum: 06. srpna 2010 16:48
 a co odtrh na svíci?
Datum: 06. srpna 2010 16:41
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 jo ehmm  ten tam mam taky novej
Datum: 06. srpna 2010 16:32
 Kup si novej kondenzátor
Datum: 06. srpna 2010 16:13
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 HELP! vsichni sem stale mam ten problem jak sem tu zhruba pred mesicem psal jiskru mi to hazi velkou a vse je zapojeno spravne predstih udelan kabely by meli byt spravne zapojeny nova civka atd vse serizeno a udelane ale i kdyz to ma tu jiskru tak to nechytne uz si s tim nevím rady  ale prisel jsem na zajimavou vec kdyz je prepnuto na chcipak jikru to nehaze ale kdyz prepnu normalne rovne bez svetel tak jiskru taky nehaze coz je divny? a jiksru haze jen na rezim se svetli ale i kdyz to prepnu na svetla a jiskru to ma tak to proste nechytne piste rady atd. pionir je po renovaci ale uz pul roku nehce chytit ja uz sem snad vse vyzkoousel ale proste nic je mi ho lito uz pul roku cekam az pojede ale marne  vsem dekuju za RADY
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 20:55
 franky má pravdu i když to podá jako to největší hovado.mezi pinckem a š120 není žádný rozdíl.tyto 2 stroje zná půlka národa do detailu.
Datum: 07. srpna 2010 20:55
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 co se do me kurva navazis delas pres net chytrho co ale chctel bych te kamo videt ja si z vas nedelam prdel kurva proste strejc to kontroloval ti merakem elktriky bo co je to a slusnuty to neni a ja vole aspon priznavam ze nejsem zadnej expert a zakladni veci uz vim a muj strejc taky neni zadnej kreten si to zkus po 35letech znova zapojit vsechno atd . on je totiz velky rozdil mezi fichtlem a s120
Datum: 07. srpna 2010 18:31
 No tak všechno máš seštelovanýho nebo novýho a furt nejede? To neni možný někde musí bejt něco špatně odkud jsi?
Datum: 06. srpna 2010 14:10
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 jo tohle na tom uz strejc taky zkousel a myslim ze rikal ze to je ok
Datum: 06. srpna 2010 14:07
 tak si dej jen tak cvičně do otvoru pro svíčku třeba šroubovák a otáček motorem ve směru otáček a koukni jestli hází jiskru před úvratí a ne po
Datum: 06. srpna 2010 14:03
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 ja sem daval ale magneto novy
Datum: 06. srpna 2010 14:02
 Ale před tím si poznač jak to máš teď ať to můžeš vrátit
Datum: 06. srpna 2010 13:31
 No zkusim ti dát radu, dej kladívko kousek před krajní polohu na mega velkej odtrh a zapalovaná otoč doleva skoro až se bude dotýkat cívka přepážky, pokud ti to v týdle poloze bude házet jiskru a chytne ti to tak bych na 80% řekl že máš blbý magneto.
Datum: 06. srpna 2010 13:31
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 svicka je ok ,predstih a odtrh delal stryc ale rikal ze je to jen podle oka aby to chitlo ( je automechanik a drive opravoval stare motorky), a to uz sem skousel zapojit jen kabel od zapalování na indukčku a její ukostření ale stejne nechytnul, ale jeste mu reknu ad se podiva na ten predstih a odtrh ale nvm
Datum: 06. srpna 2010 13:27
 spíš jsem myslel jestli mokrá, suchá olejová. Nech si zapojený jenom zapalování a zbytek odpoj. Nech jenom kabel od zapalování na indukčku a její ukostření. Pak máš jistotu 100% dobrýho zapojení a důvod neježdění elektrika si můžeš odškrtnout, chcípej to sundánim fajfky. Seš si jistej že máš dobře odtrh a předstih
Datum: 06. srpna 2010 12:33
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 no ja ty svicky sem vyzkousel uz 2 N9 a N7 jinci tam nedavam a ted tam je myslim N7 a je uplne nova a na tu elektriku se pak mrknu dik ale preci kdyz to jiskru se svetlama ma tak by to melo chytit?
Datum: 06. srpna 2010 11:48
 Překontroluj si elektriku ať hází uprostřed. Jakou máš svíčku po tlačení?
Datum: 06. srpna 2010 11:44
 čus která z techto svíček by byla nejlepší do mustanga?? : : brisk n15, PAL super N8Y, PAL super N8, PAL super 14-8-R, PAL super N7..?? ( doma sem jich našel plno  všechny sou ete čechoslovenské xD )
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2013 17:23
 myslím tim svýčku nákou značky bosch denso champion jednu z techto s briskama mama spatne zkusenosti tak jakou ?
Datum: 15. září 2013 17:23
 cs chtel sem se zeptat jaka svíčka na fichtla je v dnešní době nejlepší bud to cuka nebo to nechce chytnout či se to přehřívá všichni vsází na brisk n15c pritom sou k prdu tedkon tam mam origo pal n7-14 a ta zase nekdy v kopci ztrácí sílu tak nevím nkg pry zas brzo odzázi a doporučene mi řikaj at si koupim bosch wr5ac super nebo denco w20fs poradte bud jednu koupim po 10 startech je vyuzena bo se to zahříva či málo tahne tak nevim jakou no poradte kdo ma dobre zkušenosti a vyskoušel snad všetky značky
Datum: 15. září 2013 16:40
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 dej tam N7 nebo N9 ty sou nejlepsi
Datum: 06. srpna 2010 11:28
 díky za návrhy..  ps: to není PAL N7Y ale jen N7.. já se v tom moc nevyznám v tych palkách tak se ptám xDjo a mohl by mi někdo vysvětlit jak je to s teplotním označením svíčky PAL? vůbec tomu označení nechápu.. u brisku je to jednoduché.. čím vyšší číslo tím větší teplá svíčka ale tym palkám nechápu..
Datum: 06. srpna 2010 11:24
 Dal bych 15cku
Datum: 05. srpna 2010 21:25
 řek bych že orig ne ? PAL super 14-8-R
Datum: 05. srpna 2010 20:33
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Ne.
Datum: 05. srpna 2010 20:31
 A nepropálí píst ta N7Y ?
Datum: 05. srpna 2010 20:07
Jméno: zipoman
IP: uživatel10094
 Brisk n15
Datum: 05. srpna 2010 20:00
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 PAL N7Y je dobrá
Datum: 05. srpna 2010 19:35
Jméno: babeta
IP: uživatel10119
 Nazdar. Mam problem so zapalovanim na mojej babete 207 . Ma dost slabu iskru a aj ked som nastavil predstih . Neviete cim by to mohlo byt . Kabel na do sviecky som vymenil, kontakty ktore idu na tyristor som tiez vymenil a nic . Vopred dakujem za odpoved .
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2010 10:37
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Závada může být i v nastavení karburátoru.Nejvyšší elektromagnetické indukce se dosáhne minimální vzdálenosti mezi
rotorem a pólovými nástavci cívek ( 0.3mm).
Datum: 06. srpna 2010 10:37
Jméno: babeta
IP: uživatel10119
 Praveze to nejazdi a potrebujem to spojazdnit , svieciek som tam mal uz asi 6 a stale nic . A ako spravim ten magnetizmus ? Dik
Datum: 06. srpna 2010 0:18
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jinak jestly to jezdi tak bych to fakt neresil
Datum: 05. srpna 2010 23:27
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 zkus jinou svicku...nebo slabej magnetizmus v rotoru-nabudit
Datum: 05. srpna 2010 23:27
 zdravim včera sem mnnenil zapalovani na mustangovi a dneska nemužu zaboha nastavit ,poradte my nekdo jak se to celi ma naštelovat ,dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 12:47
 díky
Datum: 05. srpna 2010 12:47
 Všecko tam sice není, ale něco jo
Datum: 05. srpna 2010 12:47
Datum: 05. srpna 2010 12:45
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 na fichtlkramek.cz sem to taky nenašel ale na fichtlpokec.cz to tam už je
Datum: 05. srpna 2010 12:44
 sem asi vadnej nikde jsem to nenašel
Datum: 05. srpna 2010 12:36
 dik
Datum: 05. srpna 2010 12:25
 Nad hlavou ti vysí nápis FAQ...tam si najdi vše co chceš vědět...je tam myslim nastavení předstihu, odtrhnu atd
Datum: 05. srpna 2010 12:23
 prosim spěchá to
Datum: 05. srpna 2010 12:11
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 Poradí mi někdo jak zapojit klakson na mustangovi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 12:13
 http://www.jawa-50.cz/filesystem/downloads/elektricka-schemata/el_jawa-23,23a.jpg
Datum: 05. srpna 2010 12:13
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Zdare, od čeho je kerá cívka na jednadvacitce ?
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 0:55
 co takhle nebejt linej a najit si elektricky schema pro tento motor?
Datum: 05. srpna 2010 0:55
 v 30w zápalku je to vlevo nahoře zapalování, zbytek světla sdružená s klaksonem
Datum: 04. srpna 2010 22:31
 Čau mam problem se svoji 21 od rana mi zničila už 2 úplně nový svíčky.Prosimvas poraďte mi co by to mohlo zpusobovat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 0:34
 jak říkal wiku...nevhodná kombinace rotor/cívka....
Datum: 05. srpna 2010 0:34
 Svíčku jsem čistil a jiskřiště skoušel obrousit jemnym šmirglem a nic.Mohlo by to bejt indukční cívkou?
Datum: 05. srpna 2010 0:19
 Zničila tak že nefungují, nebo jen zašpinila tak že nehodí jiskru. Vyčisti a uvidíš.
Jeslti zničíla úplně nadobro, tak je to v magnetu. Dělá to nevhodná kombinace zapalovací cívky a rotoru. Obvykle když někdo zkombinuje 20W rotor a 30W stator s cívkami
Datum: 04. srpna 2010 22:22
 když svíčka přestane fungovat, tak jakou barvu má jiskřiště? a neni zamastěné od oleje?
Datum: 04. srpna 2010 21:33
Jméno: kocvin
IP: uživatel8891
 Jak uz nekteri vite delam GO sve jawy 250/353 a potrebuju poradit v navode na obsluhu pro jawu 250/559 je napsano ze baterie ma byt ukostrena + polem plati to i kdyz mam kyvacku?? a novou baterii?? nebo to platilo jen pro baterii dodavane v te dobe k motorce?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 19:50
 na baterce nezáleží.....záleží jak je nabuděné dynamo...pokud je nabuzené na ukostření + tak musíš ukostřit +
Datum: 04. srpna 2010 19:50
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Zdarec prosim vas kdo ma ten to přepinač http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_228.html a ma ho na jawě 20,21,23 a má 20w zapalko jestly by ste mě vyfotyli a poslaly aby vyděl na jakej kontakt mam napojit světla a na jakej indyční civku na email f.mans@seznam.cz sesa to tady má akorat´ 30w zapalko dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 14:11
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
Datum: 05. srpna 2010 14:11
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 Zdarec je možní že mě nešla jiskra kvuli ukostření motoru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 10:17
Jméno: David
IP: uživatel2156
 No jistě,musí to být pořádně ukostřený !!
Datum: 04. srpna 2010 10:17
 jestli jsi hrabal do zapalování tak jsi nejspíš špatně poskládal izolační podložky na kovadlince...
Datum: 04. srpna 2010 9:59
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 dobrý den,mohu se eptat jak mám spravit tlačítko ktere je na přepínači u mustangu?já ho mám nějaké rozbité,nejde mi a nechci kupovat nový přepinač,nevíte někdo co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 10:00
 máš vůbec přopojené dráty?
Datum: 04. srpna 2010 10:00
 a divals ses do toho??? podivej se na kontakty
Datum: 04. srpna 2010 8:30
 clovece,to to mas asi fakt rozbite...
Datum: 04. srpna 2010 1:18
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 když to zmáčknu tak mě to netroubí
Datum: 03. srpna 2010 23:54
  A co ti to dělá? popiš závadu přesně...z tohodne nejde nic poradit...
Datum: 03. srpna 2010 23:29
Jméno: Irol
IP: uživatel6468
 debilnejsi dotaz, elektrice nerozumim a toto sem nikdy neresil... muze se normalne civka dotykat ramu nebo tam musi bejt nejaka guma jako odizolovani?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 21:14
 Ano, cívku máš normálně v objímce ne? Ano může se dotýkat, hlavně se nesmí dotýkat elektrické přívody kostry ( Kabely )  Gumu tam můžeš dát pro ochranu indučky, proti poškozeni ale je to zbytečny.
Datum: 03. srpna 2010 21:14
 Zdar draci... mám dotaz ohledne blinkrů... mam Mustafa a chtel bych na nej dostat blinkry. Slo by to? Je jedno jake tam dam kdyz budou homologovane nebo jak to je? Popřípadne kam to zapojit... Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 16:35
 Ale je to motorka se SPZ tak jestli nevadi uprava svetel atd...
Datum: 03. srpna 2010 16:35
 Jediná šance na blinkry je udělat zadní světlo z LED, to bude žrát 0,5W a led blinkry si udělat ze starejch žárovkoejch tak aby měly spotřebu 4,5W.
Datum: 03. srpna 2010 14:33
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zápalko máš na 30W, přední ti sežere 25W, zadní žárovka 5W a blinkry sežerou nejmíň dalších 10W. Neutáhne ti to zápalko.
Datum: 03. srpna 2010 14:29
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 22:13
 Nevidím že by krajní řady LEDek byly ohnuté směrem ven. Takže to bude viditelné jen zepředu, z boku ne. \r\nNavíc je to na 12V
Datum: 04. srpna 2010 22:13
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Zdarec borci už nwm čím to je že mě nesvíty přední a zadní světlo přes trafo jedou dalkový/tlumení a zadní civky jsounové a nic nesvíty je to u jawy 20.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 7:49
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 jj,ale když dam ten zelénej dratek na kostru tak jdou jiskry
Datum: 03. srpna 2010 7:49
 mas civky spravne dany co se tyce vzdalenosti od magneta ? a kdyz das na civku zarovku + a minus na kostru a kopnes tak problikne ?
Datum: 03. srpna 2010 1:25
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 A jak to mám poznat?
Datum: 02. srpna 2010 21:49
 a nejde to někde doskratu vůči motoru?
Datum: 02. srpna 2010 21:44
 Dobrý den mám dotaz ohledně babetty 207 háže malou jiskru a přebiji páli to 12V žárovky loni mi jezdila v pohodě ikdyž už nějak přebijela a pálila 12v žárovky ikdyž tam mám tu krabičku co omezuje napěti na 6V renovuju ji a tak bych to rád vyřešil typuju to asi na civky a dál mám problém se středem zadniho kola v tym hlinikovym pouzdře je ložisko a to pouzdro je vymlety takže to je na vyměnu nevěděli by jste někdo o zadnim kole bez pláště??? uplně nejlip z Olomoucka Předem Vám moc děkuji A pokud to bude někoho zajimat tak postupně přidám fotky Babetky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 11:01
 Tak jsem to zkusil a u civky pro zapalováni ten proužek z petky projde dobře ale u světělnych civek projde ztěží chybi mu tak 1desetina milimetru aby tam prošel zlehka zdá se mi že tu desetinu háže rotor zkoušel sem civky povolit a podložit je a utahnout ale to nepomohlo nemaji tam žádnou vůli a omezovač napěti jsem odpojil
Datum: 03. srpna 2010 11:01
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Ustřihni kousek z petlahve a zkontroluj mezery mezi cívkami a rotorem. Ten proužek z petlahve musí projít mezi pólovými
nástavci cívky a rotorem. Když bude toto v pořádku, může být vadný omezovač napětí.Co se týká zadního kola, bývají na
AUKRU.
Datum: 03. srpna 2010 8:59
|



|