slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  136  137  138  139  140  141  142  143  144  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel9455    
zdar lidi nestane se něco když dám relé 6v/75w na zapalování 6v/45w? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nestane se nic, ale nesmíš odebírat více jak 45w...
 
 
Datum: 18. července 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
bude ti neco hořet
 
 
Datum: 18. července 2010 20:50
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau mate nekdo zkušenosti z bezkontaktnim zapalovanim z motorove pily a distak z jakeho typu pily by to zapalovani pasovalo na pionyra ,díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2010 23:11
 
 
 
 
Jméno: kubiq      E-mail:      IP: uživatel9935    
jenco a s tím zápalkem z minibika si me zaujal jak to tam pasuje mušíš upravit karter nebo ne? jaký vyrezavas do nej díru nebo se ti to tam veslo? to me fakt zaujalo pac minibike zálako dovolí vyžší otáčky ne?
 
 
Datum: 18. července 2010 23:11
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus z minibike ja mám na jednom taky,rotor tam pasuje bez uprav,,
 
 
Datum: 18. července 2010 20:08
 
 
 
 
Jméno: beldik93      E-mail:      IP: uživatel9840    
ahoj:-) hele mam problem ....když nastartuju čz 125 kulatou tak je vse v pohode asi za 20 vterin chcipne = vyhodi pojistku ...draty vuci skratu jsem vymemil a kontakty taky.....dela to od te doby co jsem jezdyl na poli a upadlo mi na baterce očko...jelo to dal ale pak to chciplo a neslo nastartovat tak jsem to spravil a vymenil pojistku protože se tamta taky prepalila a ted to dela porad ze to ji to vyhazuje :-( a kontrolka dobijení po nastartovani zhasne takze to dobiji.:/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2010 13:52
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Měla by tam být 15 A. Když to bude dělat i po výměně pojistky,bude poškozené relé a pravděpodobně přebíjí.
 
 
Datum: 18. července 2010 13:52
 
 
 
 
Jméno: beldik93      IP: uživatel9840    
myslim ze mi to jeste neudalo...jen co trochu pridam plyn tak to neudeal udela to treba po 5ti pridani plynu ...a nemuze to bejt slabou pojistkou ..mam tam 8A
 
 
Datum: 18. července 2010 11:47
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Vyhodí to pojistku i při volnoběžných otáčkách ?
 
 
Datum: 18. července 2010 11:24
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
preju dobry rano :-) a k prani mam dotaz :-D kdyz bych dal svetelnou civku misto zapalovaci (pio),pojede to bez problemu?vim ze tu tyhle dotazy tenkrat byli ale ja jim nikdy nevenoval pozornost,protoze jsem to nepotreboval..ted se mi podarilo 1 civku znicit ani nevim jak a druhou sem nasadil,krasne to kopalo a jak sem nasadil dekl,tak tim jednim vystupkem ustrihnul draty na zapalovaci civce.... :-( mam tam jeste 3 ale nevim jaky to sou,vzhledem k tomu ze zapalovaci jsem vycerpal,budou urcite svetelny :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2010 10:32
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pojede to, ale nevím jak...každá má jiný počet závitů
 
 
Datum: 18. července 2010 10:32
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau! aj so svetelnou civkou to krásne pojede :-)
 
 
Datum: 18. července 2010 8:43
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle je stejne proklatej motor...v zivote sem neznicil 2 civky na jednom motoru...teda v zivote sem neznicil zadnou civku...u tohodle byli problemy od zacatku...stalo to nekolik let,je to original stav,mam to od kamose na opravu,nevi si s tim rady...ted ale nevim jestli je to 20 nebo 21 :-)
 
 
Datum: 18. července 2010 2:12
 
 
 
 
Jméno: jawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec furt mě nehazi jiskru na jawě 21 měnil jsem kondik,faju,kabel,indičny civku,a čistil jsem cele zapalovani a marně už nwm co stym je. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2010 8:42
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Ty cívky dřít nesmí. Ustřihni proužek z petlahve a zasuň pod každou cívku.Tam kde to nejde,povol cívku ,přizvedni ji a vlož pod ní proužek a dotáhni. Kdyby se to moc sevřelo ,můžeš dát dva . Ta síla toho proužku je 0,2 tak můžou být 2x. Ty proužky z petlahve jdou snáze vytáhnout .Ty hlavy šroubů zakápni barvou,aby se nepovolily. Být tebou ,dám potom novou svíčku a překontroluj el.instalaci.
 
 
Datum: 18. července 2010 8:42
 
 
 
 
Jméno: jawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to newa dík
 
 
Datum: 17. července 2010 23:03
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Promin, oprava : cigaretový
 
 
Datum: 17. července 2010 22:58
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, přesně takto, ale asi nejlepši bude, si sehnat cifaretový papítek...to bude přesnější....
 
 
Datum: 17. července 2010 22:57
 
 
 
 
Jméno: jawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takže takto Povol dva šroubky na cívce, dej si pod cívku nějakej papírek,1x ho přehni, malinko cívku dotahni, vytahni papirek, a dotahni.Méla by tam být mezera 0.3 mm
 
 
Datum: 17. července 2010 22:56
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to múže být klidně tím, tak to tu mezeru mezi rotorem, a cívkama zvětś tak, aby nedřeli, ale nezapomen, aby zase nebyli daleko!! :-)
 
 
Datum: 17. července 2010 22:52
 
 
 
 
Jméno: jawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě totyž drou civky o rotor
 
 
Datum: 17. července 2010 22:51
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Povol dva šroubky na cívce, dej si pod cívku nějakej papírek,1x ho přehni, malinko cívku dotahni, vytahni papirek, a dotahni.Méla by tam být mezera 0.3 mm
 
 
Datum: 17. července 2010 22:38
 
 
 
 
Jméno: jawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo před go motoru hytal na přvni nakopnuty všdy chytl a jak se to nastavuje ta zdalenost zapalovací cívky od rotoru
 
 
Datum: 17. července 2010 22:33
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele to je divný že takhle zničehonic,a na nic si nešahal....možná se třeba vytvořila větší mezera zapalovací cívky od rotoru..
 
 
Datum: 17. července 2010 22:30
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A na kladívka si nijak nešahal? Předtím chytal a jel?
 
 
Datum: 17. července 2010 22:29
 
 
 
 
Jméno: jawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Po go motoru normalně jsem ho nakopnul a nehal chlilku jet a druhej den už nehazel jiskru.
 
 
Datum: 17. července 2010 22:27
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na zapalování, vede tam kabel z kondíku, a ještě jeden od cívky myslim....ale takto blbě na vysvětlování, jak ty podložky dát zprávně...kdy ti to naposledy přestalo jet? A na co si u toho koukal?
 
 
Datum: 17. července 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: jawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kde jsou ty izolační podložky
 
 
Datum: 17. července 2010 22:23
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemáš obráceně izolační podložky?
 
 
Datum: 17. července 2010 22:19
 
 
 
 
Jméno: pioner21      IP: uživatel5056    
Zdarec nemate někdo na prodej bezkontaktny zapalovany na pionira 21 dík moc? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz uz to zapalovani jezdim a vim ze to funguje slusne tak to sem dam - http://www.jawamaniacs.e-blog.cz/eshop.html recenze jednou bude az na to najezdim vic km...
 
 
Datum: 17. července 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kohin:když už tak ten odkaz dej aspon z fichtlkrámku - http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2276.html
 
 
Datum: 17. července 2010 19:25
 
 
 
 
Jméno: KoliHN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.motokramek.cz/bezkontaktni-zapalovani-na-pionyra/
 
 
Datum: 17. července 2010 19:15
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak zjistím, jestli dynamo vyrábí vůbec nějaký proud? Regulátor jsem nastavil podle dočkala a ani se nehne. Ještě před týdnem se ta motorka udržela v chodu při odpojení baterky a přidání otáček, dneska jsem se docela solidně prošel, protože se mi vys--lo dobíjení. Je to jawa 250/353, model se spínačkou v nádrži a s rybinama. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co zkouseckou,tou to premerit nejde,jestli tam de proud?
 
 
Datum: 17. července 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
čau hoši kdiž budu mít blbě nastaveno kladivko tak to muže i víc žrát bengalu ??? a může to spůsobyt to že bude svíčka černá ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2010 15:26
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
žrat to nebude víc ani svíčka černá nebude
 
 
Datum: 17. července 2010 15:26
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Zdar hoši potřebuju radu jak mám zapojit spínačku na klíček bošák jenom aby to fungovalo jako chcípání(klíček zaplý,vyplý). Nevím z kada vést kablíky a jak to v té spínačce zapojit díky moc za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2010 8:19
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
svedu to zapojim to podle nejakeho schematu a bud pujde nebo ne
 
 
Datum: 20. července 2010 8:19
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
vemu zkoušečku tuk tuk a bla bla..... a jak????????????? možeš mě říct?????????????? tuk tuk to je jak jako?????????
 
 
Datum: 19. července 2010 22:06
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
oprava viděl-vydělal
 
 
Datum: 18. července 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
nevadí to že sem vyděl z té spínačky zevnitřku ten trojúhelníček? Bude to fakčit na to chcípání?
 
 
Datum: 18. července 2010 19:46
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Jestli máš Mustanga, je zapojení na : http://www.sesa-moto.cz a je to na liště Historie v el.schéma .
 
 
Datum: 18. července 2010 10:58
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Na svorku 30 dej vodič z cívky 55 z magneta.To je stálý proud. Na svorku 15 dej vodič ,který vede na indukční cívku a dále pokračuje na kladívko. Teď záleží jak chceš světla. Je dobré ,aby svítila hned po nastartování.
 
 
Datum: 18. července 2010 10:49
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Ty mě tady budeš nadávat? tak to né teda. Sesa by měl trochu dávat pozor na ty pravidla. Když neumíš opsat jinak tak tu ani nepiš!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 17. července 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: pioner21      IP: uživatel5056    
Čau mám problém mám jawu 21 a když nakopavam tak mě mezi kontaktem a kladyvkem licou velky jiskry a když dam prst do faje tak nekope čím to muže byt. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2010 11:17
 
 
 
 
Jméno: pioner21      IP: uživatel5056    
a pak už to bude hazet jiskru?
 
 
Datum: 17. července 2010 11:17
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
100% novy kondenzátor tam dej
 
 
Datum: 17. července 2010 8:43
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky to vydim na kondík
 
 
Datum: 16. července 2010 23:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kondenzátor po smrti....
 
 
Datum: 16. července 2010 23:43
 
 
 
 
Jméno: Kubac26 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar No tak buď může být špatný indukční kabel, fajka, někde to může zkratovat nebo špatná cívka. Zkontroluj připojení drátu ze statoru do cívky :-)
 
 
Datum: 16. července 2010 23:30
 
 
 
 
Jméno: Kubac26 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci, prosím nevítě někdo, kde bych si mohl stáhnout manuál k jawa čz 175/356 r. 1958. Díky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2010 7:24
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a pokud jsi na adrese fichtlpokec.cz,prejed na http://www.sesa-moto.cz a tam klikni na minulost...
 
 
Datum: 17. července 2010 7:24
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Nahoře na liště klikni na Minulost a tam hledej.
 
 
Datum: 17. července 2010 6:39
 
 
 
 
Jméno: mira ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus nevi te jak udelat na babetu 210 baterie dik moc za dady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2010 6:49
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Sežeň si přerušovač ,který pracuje do kříže . Zapíná střídavě přední a zadní blinkr na jedné větvi. Ušetříš pár watů.
 
 
Datum: 17. července 2010 6:49
 
 
 
 
Jméno: Webster      IP: uživatel6534    
Na blinkry nepotřebuješ baterku, viz. http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewtopic.php?f=5&t=109
 
 
Datum: 16. července 2010 23:01
 
 
 
 
Jméno: mira ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chci tam blinkry.
 
 
Datum: 16. července 2010 22:41
 
 
 
 
Jméno: Webster      IP: uživatel6534    
Můžu vědět důvod?
 
 
Datum: 16. července 2010 22:34
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel9916    
Zdravím. Mám problém s elektrikou,mám udělanej předstih a odrtrh a svíčka hazí jiskru.Zašroubuju jí. Když ho roztlačím tak asi na 5 vteřin chytne a pak hned chcípne,vyndam svičku a jiskru nehazí. Nevíte proč. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyměn indukčńí cívku, a zkontroluj jestli není pecka na kontaktech....jestli tohle nepomůže, tak pak napiš znovu.
 
 
Datum: 16. července 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
možná ti hafruje indučka nebo svíčka
 
 
Datum: 16. července 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      IP: uživatel7591    
Zdravím fichtlaři, chci se zeptat, na indukční cívky na zapalování. Jaký je mezi nimi rozdíl a jestli vadí, když zapojím zapalování na světelný pol a ne na zapalovací. Já si myslím, že je to asi jedno, protože všechny tři by měli vyrábět proud a neměl by být mezi nimi rozdíl. Děkuji za jakoukoli odpověď. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2010 22:04
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      IP: uživatel7591    
diky moc všem :-)
 
 
Datum: 15. července 2010 22:04
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zapaľovacia cievka má tenši priemer drôtu.. teda väčší počet závitov, svetelné opačne, je to blbosť využívať svetelnú cievku na iskru, vymýšľate chujoviny a hľadáte kone tam kde niesu :-D
 
 
Datum: 15. července 2010 20:59
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a trochu si pleteš pojmy s dojmy, indkuční cívka nebo-li VN cívka je to, z čeho ti vede ten tlustej kabel na svíčku, zatim co těm cívkám na statoru magneta se říká zapalovací/světelné póly..
 
 
Datum: 15. července 2010 18:44
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jako nouzovej způsob se to dá použít bez problému, na dlouhodobé ježdění asi ne. a všechny tři cívky (u 30W zap) se liší, v průřezu a počtu závitů..
 
 
Datum: 15. července 2010 18:42
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
myslím že to jedno není protože světelná vyrobí víc proudu než zapalovací o něco a lišís e i malinko v ampérech a v odporu myslím.
 
 
Datum: 15. července 2010 13:33
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No hele myslím že to nevadí, ale z nějakého důvodu je zapalovací cívka dražší než světelná....takže pro něco asi vyráběj cívku zapalování,a pro něco i světelnou. Tím sem chtěl řict že nějakej rozdíl tam bude. Jakej? To ti bohužel nepovím.
 
 
Datum: 15. července 2010 13:29
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok, já jsem si to myslel, ještě počkám jestli někdo něco napíše a půjdu se pustit do zapalování, nějak svíčka nehází jiskru, asi to bude ta cívka. Diky
 
 
Datum: 15. července 2010 11:39
 
 
 
 
Jméno: Vlk01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vubec to nevadí.....ja to taky tak mam ale víc ti nepovím.........to musí zase ostatní ;-)
 
 
Datum: 15. července 2010 11:26
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
Cawes draci....chci ted jit s fichtlem na technickou ale nefunguje mi klakson nevite cim to muze byt? cívkou na světlo? samotnym klaksonem? diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a máš tam tu diodu v masce?
 
 
Datum: 15. července 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
ne ani pri vypnutych svetlech to nejde :-( dratky jsou ok daval jsem novou elektriku ale civky jsou 2 a 1 funguje urcite tak by to melo jit
 
 
Datum: 15. července 2010 15:33
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele a kdyz vypnes svetla tak taky nehouka? me kdyz mam zaply svetla tak vubec nehouka ale kdyz je vypnu tak to dělá jako kačer :-D:-D Kdyz to nepujde ani s vyplimi svetli tak pak civka nebo klaxon. a je dobre zapojenej? neupad ti dratek?
 
 
Datum: 15. července 2010 13:07
 
 
 
 
Jméno: Vlk01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak jako zkousej klakson? proste to vubec nic nedela
 
 
Datum: 15. července 2010 11:39
 
 
 
 
Jméno: a.dd      IP: uživatel8610    
skus to postelovat tim sroubkem co je ve predu uprostred
 
 
Datum: 15. července 2010 10:51
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lol, zkousej klaskon jestzli je ok jinak civkou
 
 
Datum: 14. července 2010 22:40
 
 
 
 
Jméno: beldik93      IP: uživatel9840    
http://www.ulozto.cz/5330100/zapojeni-jpg.jpg tady mate zapojeni na ČZ 125/175 kulaty s kostrou + .... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: niklas      E-mail:      IP: uživatel6667    
dobry den potrebuji schema zapalovani na čz 175/450 jak tam jsou zapojeny ty kable na tych uhlikach a atd nemate nekdo navody na obrazku dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Ten pravý uhlík se uzemňuje na hmotu dynama a levý jde do svorkovnice na 61.
 
 
Datum: 14. července 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar draci byl by někdo tak hodný a znázornil by mi jak do tohoto schématu správně zapojit chcípák? Prostě ten vypínač motoru co bývá na pravý straně řidítek děkuji http://leteckaposta.cz/608563765 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy      IP: uživatel8993    
No já už mám chcípák takovou tu páčku jak bývá vpravo na řidítkách na 350 kách nebo ČZ 487
 
 
Datum: 14. července 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel6630    
normalně viveď drátek na cívku a kup si chcípák kterej to chcípne o kostru jesi mi rozumíš...
 
 
Datum: 14. července 2010 17:17
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, jaká má být minimální délka uhlíků na 350/639? Já jich mám dlouhé 7 mm a nevím jestli je to ještě v pořádku nebo jich mám už vyměnit? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslím, že maj mít 8, ale třeba tatran má mít 5, spíš bych dal nový.
 
 
Datum: 13. července 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel5573    
Zdar Draci potřebuju poradit mám motokáru ČZ 175 mám tam zápalko z fichtla jezdila nádherně a pak jednou mě nechala.Skontroloval jsem kontakty a co se dalo vočistil a jiskra furt nikde.Jenom bych se chtěl zeptat na co byste to viděli zapojený je to správně jen nevim včem je problem jesi indukčka se muže posrat či kondík díky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2010 0:16
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co skusit jinou svičku? a když ne svička tak se ti rozešteloval předstih
 
 
Datum: 14. července 2010 0:16
 
<  136  137  138  139  140  141  142  143  144  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 0:56:03 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu