Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Jakej je rozdil mezi tím když mám na pionýru namontěnou 8v in. cívku a 12v???
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2010 23:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 žádnej , jede to stejně
Datum: 16. srpna 2010 23:22
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jak premerim indukcni 4V civku? Jak a jake musim namerit hodnoty? S elektrikou fakt nekamaradim a vyhybam se ji jak cert krizi dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 13:22
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
Datum: 17. srpna 2010 13:22
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jo tak vynuti premerim i ja zase tka blbej nejsem ale myslel jsem jako nejake podrobnejsi mereni.. mno nic
Datum: 16. srpna 2010 21:27
 Můžeš leda změřit jestli neni prošluslý vinutí, ale jako aby jsi změřil kolik má na výstupu tak na to zapomeň tam leze třeba 3kV
Datum: 16. srpna 2010 19:42
 cus draci mam problem s b207 nehází mi jiskru ..... zkoušel sem několik svíček kabelů fajfek .... kontroloval sem el. vse zapojeno spravne kdyz dam prst do fajfky a ukostrim se tak mě to kopne ale jakmile nasadim svíčku a ukostřim ji tak ani jiskřička poradte cim to muze bejt tyristor ? indučka ? cívka ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2010 19:25
 Ahoj draku,s tím co tady popisuješ,jsem jeden čas měl problém taky.Mě to dělalo,že jsem Babetu nastartoval,jedu,jedu,jedu,najednou jsem jí chcípnul a už jsem jí nenastartoval.Prostě z ničeho nic přestala házet jiskru.Tak jsem bádal a nakonec to bylo čidlo,co je na nosníku statoru.A zkus se podívat,jestli máš funkční ten zapalovací pól,co je hned u toho čidla.Čau
Datum: 16. srpna 2010 19:25
Jméno: szpyro
IP: uživatel10178
 čau vim že jeto blbost ale newite jak maji byt na statoru propojene ty civky a ktere kabliky vedou na kladivko nemate třeba schema nebo tak ?? nemužu to nikde najit  DIK PŘEDEM
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2010 11:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
Datum: 16. srpna 2010 11:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 www.jawa50.cz ....www.google.cz
Datum: 16. srpna 2010 11:08
Jméno: Nroke
IP: uživatel10206
 Ahoj seso kdy bude zapalovací cívka na stadiona?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2010 7:22
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 zduř tak sem brousil po netu ohledně 12v vape pro jednoválec a zystil jsem že nejlevnější je to uvýrobce ale tam mi moc lidí nedoporučuje nakupovat a sesa to tady nemá poradte pls nějaký servr kde je to levné a starají se tam o to dík za každou odpoved jo a kdyžtak mi sem nejlíp hodte odkaz na servr kde to je dobré
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2010 11:17
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 jakto ze jen12v 130 w ? výrobce prodává jen12v 150w  to je mrzuté
Datum: 16. srpna 2010 11:17
 draku uz ho mam na strankach
Datum: 16. srpna 2010 0:25
Jméno: Antal
IP: uživatel8530
 Zdar draci, chci se zeptat která cívka dobíjí baterku na mosquitu, jsou tam dvě tak nevim jestli ta horní nebo dolní, prosím poradte, přestao mi to dobíjet...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2010 16:07
 čau kdybys potřeboval mam doma komletní ty zapalko mužu ti prodat cívky na odskoušení .. ozvy se na mail dik ..
Datum: 15. srpna 2010 16:07
Jméno: lIl
IP: uživatel10027
 Draci, nemá někdo zájem odkoupit kompletní a funkční zapalování na fichtla 30W s novým kladívkem, kontaktem, kondikem a dám k tomu indukčni civku!? Popř. náhradní stator 20W nebo 30W...! Navrhněte cenu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2010 21:10
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 POkud by to fakalo tak bych to flakl na 05 max za kilo xD(100 kc xD)
Datum: 15. srpna 2010 21:10
 je bych za to nedal víc jak 150... radšibychsi 50 připlatil a koupilza 500 cely motor
Datum: 15. srpna 2010 17:44
 Nevím cenu, odhadnu tak max 450. ale to by muselo bejt vse kloudny
Datum: 14. srpna 2010 22:50
Jméno: lIl
IP: uživatel10027
 jo
Datum: 14. srpna 2010 22:46
 a ma to i rotor?
Datum: 14. srpna 2010 22:45
Jméno: lIl
IP: uživatel10027
 Kolik to může mít cenu?
Datum: 14. srpna 2010 22:41
Datum: 14. srpna 2010 22:23
Datum: 14. srpna 2010 22:22
 Zdar borci, mam vybitou baterku. Můžu jí připojit na motorku a na ní ještě nabíječku? Nabíječka má větší napětí, tak jestli tím něco neoddělam? Jde mi o to aby jsem nastartoval a potom se snad dobije. Díky moc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 23:03
 To já tom na takovym traktůrku, takže neni problém s místem. Díky
Datum: 14. srpna 2010 23:03
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Tojono, kámoš u třindy měl taky pojebane dobíjení a za 10 minut se mu vybila baterie  Tak kámoš přijel z autem, na autobaterku zapojil drátky a jen se tak trošku dotknul tý baterie v motorce a už naskočila... Ale za 10 minut zase kaput
Datum: 14. srpna 2010 22:09
 ja jsem taky startoval pres nabiječku a nic se neposkodilo- ale je problem ze kdyz mas zapojenou nabijecku pres otevrenej kastlik tak to nemuzes naslapnout .- ja jsem si postrcil dratky k nabijecce vnitrkem abych mel kastlik zavrenej- ale jde to no - mej jsme nabijecku na minimum radsi - a jak chytla taqk jsme to hned odpojil - ale musi ti ta mtorka dobijet aby po odpojeni sla
Datum: 14. srpna 2010 22:00
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Radeji si baterku nabij jednotlive venku s vika..
Datum: 14. srpna 2010 21:56
Jméno: fichtl
IP: uživatel10178
 nemate nekdo schema jak patři dratky na statoru?? prosim ?,
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 20:31
 jo hele ted sem si všiml že si napsal pod nickem fichtl,...tak to sorry, ale já na nicky moc nekoukám...
Datum: 14. srpna 2010 20:31
http://www.sesa-moto.cz ....to je za 1.______za druhé si nezadal jakou máš mašinu, a za 3. jestli máš zápalko 20 nebo 30w
Datum: 14. srpna 2010 20:30
 Je to tak těžké, napsat na google ???
Datum: 14. srpna 2010 19:49
Jméno: szpyro
IP: uživatel10178
 zdravim potřebuju pomoct na fichtlu mi nejde jiskra tak sem to skusil prstem jestli to vubec bije když sem šlapl slabe vubec nic když vic tak to jenom trochu zasvedelo  nemuže to byt špatnou civkou ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 20:47
Jméno: trubka
IP: uživatel10193
 nebo slabší ,,magnet,, rotoru
Datum: 14. srpna 2010 20:47
 špatná indukčńí cívka to mze být, pak taky, malý nebo velký odtrh, fajfkou, špatným VN kabelem, velkou vzdáleností Zap. cívky od rotoru atd atd....
Datum: 14. srpna 2010 19:31
 čus jakej je rozdíl mezi svíčkami PAL N8 a PAL N8Y ? a co třeba PAL 14-8-R ? co je to zač? vyhrabal sem je doma a nevím jaký to sou svíčky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 21:09
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 aha díky.. to sem nevěděl  v čem je dobrý to vysunut jiskřiště?
Datum: 14. srpna 2010 21:09
Jméno: Bugs
IP: uživatel7552
 PAL 14-8-R 14 značí rozměr závitu
Datum: 14. srpna 2010 19:54
 N8 je telelně stejná jako N15c od briska, Y je vysunutý jiskřiště a ta palka je original doporučovaná do pionýra (odrušená R)
Datum: 14. srpna 2010 18:31
Jméno: valis
IP: uživatel1946
 Zdárek, mám dotaz...čim to je když mi fajfka dává ránu ale svíčka už ne...vyměnil sem svíčku fajfku i kabel ale nic nepomohlo...prosim o rady...předem díík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 22:47
 jestli ti da ranu ale nehodi jiskru tak je par moznosti-spatna svicka,spatnej odtrh,spatnej odtrh na svicce,spatny ukostreni...jo jinak pro ostatni-ranu dostanete kdyz-date prst do fajfky,nebo taky 2 rany kdyz date prst do fajfky a chytnete se neceho kovovyho an piu,napriklad kostry...potom taky kdyz chytnete svicku do ruky za kontakty..nejaka extra rana to nebejva,ale dneska sem daval dohromady motor,kde mi to koplo tolik,ze sem se malem pochcal   mam neco s rukou,mozna nastiply neco v kloubu v zapesti a chyt sem to fajfku a slapnul...dalo mi to takovou ranu ze sem to cejtil i v tom miste kde me to boli,sleha jako svina  jiskru to haze uz kdyz rukou lehce stlacim nakopavacku...takovou jiskru sem dlouho nevidel...
Datum: 13. srpna 2010 22:47
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 dej jinou svicku nebo zmen odtrh svicky
Datum: 13. srpna 2010 22:33
  omg nebudu vymejšlet píšoviny...  , ještě by se mi naježili vlasy
Datum: 13. srpna 2010 18:48
Jméno: Hlava
IP: uživatel6468
 Dachl nemusis ji vyndavat staci se chytit toho kousku co vykukuje z hlavy... btw vymen civku a kondik. nebo jen zkontroluj kontakty a kabel od fajfky
Datum: 13. srpna 2010 18:43
 Já to dělat nebudu...nepotŕebuju vydělávat svíčku jen tak pro nic za nic
Datum: 13. srpna 2010 17:35
Jméno: valis
IP: uživatel1946
 tak si chytni svíčku a nakopávej...uvidíš...pro ty míň chápáví :fajfka mi dá ránu ale svíčka jiskru nehodí
Datum: 13. srpna 2010 17:15
 Svíčka ti ránu dát nemá MYSLIM, ta má dávat jen jiskru....ale nevím to jistě, tohle sem nikdy nezkoušel
Datum: 13. srpna 2010 16:48
Jméno: tom
IP: uživatel10186
 Zdar lidi mam dotaz ohledne babetty chci prekopat klasicke tyrystorove zapalovani s civkou na ten novejsi tyrystor GYT. zajimalo by me jestli je ta civka zapalovani pro oba tyrystory stejna? dik tom
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2010 12:30
Jméno: tom
IP: uživatel10186
 odpovim si sám pro babettu typ210 je civka stejna
Datum: 18. srpna 2010 12:30
 Nazdar draci,chci se zeptat zda je možno na Jawetu použít kondík z fichtla.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 9:09
 jo... i na stadiona, vešekerou velkou jawu/čz včetně škodovek a tater....
Datum: 13. srpna 2010 9:09
 Ahoj draci,vyměnil jsem cívku zapalování 4 volty,svíčku,tyristor,fajfku a káblík. Jedu a asi po hodině mi začne babča 210 vynechávat,škubat.Když zhasnu světla tahá jako divá,když rosvítím škube.Už vážně nevím co s tím,asi ji hodím do šrotu.Rey
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 9:00
Jméno: dudáckýjezdec
IP: uživatel10179
 asi tam bude jeden kablík povolen ( ale svítí ti to jo ? ) že by jeden kabel dotykal kostry ( jo a nevyhazuj prodej  ) ale nejlepší bude OPRAV .
Datum: 13. srpna 2010 9:00
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Nemáš někde prodřené vodiče ke světlům ? Prohlédni kablíky.
Datum: 13. srpna 2010 7:45
 Čau draci,jedu si tak z kopca vyřadím abych to nepřetočil a najednou to zdechne,dole pod kopcem to nejde nastartovat tak tlačím domů.Neháže jiskru,ale když dám prst do faji tak mě to jen polechtá,nevíte čím to může být?dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 11:52
 tak jsem to udělal a jelo to potom to zdechlo,tak jsem to udělal znova a zase chvíli to jelo.co stím je?
Datum: 13. srpna 2010 11:52
Datum: 13. srpna 2010 9:01
 aby nepřetočil? to máš čtyř takta nebo co?
Datum: 12. srpna 2010 23:29
Jméno: fichtel
IP: uživatel9614
 tuto mne taky dela ze jedu z kopce viradim a us to pak nemuzu nastartovat a as pak po chvili zase to chitne a jedeto normalne
Datum: 12. srpna 2010 23:26
 seškrábnout a jemnym pilníčkem zapilovat
Datum: 12. srpna 2010 23:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 pecka na kladívku
Datum: 12. srpna 2010 23:08
 čau v sobotu je jak jistě víte fichtl cup ve lhotě u mladošovic jedu tam. tak sem v tom s dědou ležel včera a neska vymenili sme 3 karburatory spatny to hlavni pero nakonec tam zustal ten 3. pak sme prisli na to ze je prozrany koleno karburatoru saje to falešnej vzduch (nastesti sem pri koupi dostal i motor navic funkcni is karbcem)furt sme pri tom kontrolovali svicku jestli je mokra,naslapavali, tlacili nic tak (mozna to bude prestih?) nebyl deda se vyzna ja v poredstihu a takovejhle vecech BOHUZEL zatim nevyznam. prinese amper nebo voltmetr a merime jestli to spina kdyz je valec nahoře jo chyba spatnej kondenzator moc silnej nakej 250 nečeho v kdabyci s nahr. dilama najdu starej ale kvalitni československej kondenzátor 0,25 nečeho  chyta na prvni nakopnuti řve jako prase. je to rájská hudba po tolika hodinach snazeni  zasroubujem kdyt a nejde nakopnout tlacit nic  , deda na to uz sere ja se pokousim najit pricinu a najdu ze kdyz sme zasroubovavali kryt zapalovani skrypli sme a praskli buzirku dratku no to se poseru tady to skratuje du to project asi 2Km sesteluju volnej běh aby sel pomalu. bohužel pri druhé jízdě se utrhlo lanko spojky. mama cestou s prace ho kupuje daji ji uplne neco jinyho co ma 90cm a nenito na spojku naky lanko za 58kč. tak doufam ze to ten 100minutovej zavod vydrzi a ted se ptam :Kolik to za tech 100 minut tak sezere prumerna rychlost tak 40-50/prevod1-2-obcas3 pri zatizenim kolem 65kg?prej to zere tak 2,3-3,3l/100km díky moc  držte palce dyštak se prijedte podivat
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 22:43
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
Datum: 13. srpna 2010 22:43
 podle výpočtů kdybych byl nejlepší ve třídě klasik tak bych vyjel 4,56Litru
Datum: 13. srpna 2010 12:48
 já prachy netisknu
Datum: 13. srpna 2010 12:36
 když jezdeš závod tak se nekoukej kolik to sežere abys ušetřil.... dej plnou a hotovo
Datum: 12. srpna 2010 21:39
 když ti řeknu že jedno kolo má asi 4km a jelikož pojedeš většinu na plnej plyn tak spotřeba asi 6l/100km s rezervou tak by sis to měl bejt schopnej spočítat.. .)
Datum: 12. srpna 2010 21:36
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 Zdar , jak poznám že mám špatnej kondenzátor ? nevím co mám s mustangem.. Dřív to jelo jak drak , pak to vynechávalo ... tet sem skoušel nastavit předstih.  poprvné takže nevím jestli sem to nastavil dobře protože už to nemůžu ani roztlačit.. ale jiskra mezi kladívkama je když prokopávám
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 9:12
Jméno: Sharker487
IP: uživatel3429
 to vypadá na ten kondík.. při špatném kondenzátoru je slabá nebo žádná jiskra na svíčce, naopak to hodně jiskří mezi kladívkama.. stáhni si příručku a nastav předstih podle ní!
Datum: 12. srpna 2010 9:12
 Zdravim, mám takový pro Vás asi přitroublý dotaz. Tento týden jsem s kamarádem zpojízdnil 20 let nejetou ČZ 175/477. Jelikož budu teprve měnit duše-nesvezl jsem se. Startovali jsme ji přes nabíječku. Můj dotaz zní: půjde čezeta rozjet uplně bez baterky a nebo je potřeba při rozjezdu nejakou menší baterií pomoci? Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 9:17
Jméno: Sharker
IP: uživatel3429
 pokud funguje správně dobijení, pak se dá jezdit bez baterky v pohodě.. jen nejspíš nepůjde nakopnout ale musí se roztlačit... taky pomůže na relátku propojit svorky D a B, čimž se vyřadí z funkce spínač a bude snáž startovat..
Datum: 12. srpna 2010 9:17
 jestli dobře dobijí tak by to mělo fakčet na drcnutí  -ale ještě počuvaj na nazory ostatních
Datum: 12. srpna 2010 7:10
|



|