česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  137  138  139  140  141  142  143  144  145  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Nevim si už rady      IP: uživatel8530    
Zdar hoši, mam problem, mam jawu 585, a špatně mi to dobíjí, ze začátku to jede, svítí troubí, vše funguje ale ujedu tak kilometr a už nefunguje nic a ztěží je nastartovanej motor, ohli byste mi poradit co bych s tim měl dělat?Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2010 16:15
 
 
 
 
Jméno: Jan Vondrák      IP: uživatel9856    
Zdravím všechny hele potřeboval bych nutně pomoci koupil jsem na svojí kejvačku nový elektronický regulátor MR7-P s ukostřením na + pol normálně jsem ho namontoval a motorka normálně běží ale ampérmetr na nádrži mi ukazuje nulu i když jedu nebo přidávám plyn pořád ukazuje nulu takže nevím jestli to dobíjí. Prosím poraďte co mám dělat nebo čím by to mihlo být popřípadě jak to mám proměřit díky za radu Honza odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2010 16:00
 
 
 
 
Jméno: dawid.b      E-mail:      IP: uživatel9878    
zdravim, potřeboval bych poradit, u pionýra 05 jsem měl špatnou světelnou cívku, cívku jsem vyměnil za úplně novou ale když změřim napětí které z cívky jde tak je to jen 0,3 V. Nevíte v čem bude problém protože nesvítí ani netroubí. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel9883    
I nová cívka může mít mezizávitový zkrat.Také čím měříš ? Kvůli velkému magnet.poli digitál moc vhodný není. Doporučil bych ručkový na střídavé napětí.Posléze nemáš slabší magnet ?
 
 
Datum: 13. července 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a meříš střídavé napětí? :-D
 
 
Datum: 13. července 2010 16:55
 
 
 
 
Jméno: dawid.b      IP: uživatel9878    
mezera je nastavena na 0,4 mm
 
 
Datum: 13. července 2010 14:24
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě si dal cívku moc blízko,nebo daleko od rotoru.
 
 
Datum: 13. července 2010 14:09
 
 
 
 
Jméno: rux      IP: uživatel9813    
Čau, potřeboval bych výkres nebo nějaký technický údaje k tomu mezikusu jak se davá na 250 a 175 aby jezdily na fichlácký zapalování.Každá rada dobrá. děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2010 11:22
 
 
 
 
Jméno: timomas      IP: uživatel9499    
čao borci rozhodl jsem se koupit nový stator a rotor na 250/559 ale 75w.mohli by jste mi prosim poradit,kde nejvýhodněji koupit a ještě bych k tomu potřeboval relé ale nevim jak se v nich vyznat.slyšel jsem něco o polovodičovém ,ze je lepší.a ještě bych potřeboval plánek zapojení toho relé díky moc.vrrrrrn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2010 11:54
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Relé AEV 0361 6V 75W . Je na kostru (-). Nový rotor 1144 kč. Asi bude lepší dát poptávku po použitém zapalování.Někdo dává Wape a dynamo prodá.
 
 
Datum: 13. července 2010 11:54
 
 
 
 
Jméno: rey ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci,existuje indučka 4 volty?Když dám na babču 210 6 voltů a rozsvítín světla,tak mi babča chcípá.Musím ji držet v otáčkach. Rey\ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2010 9:29
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ah tak to pardon, ale nikdy sem o tom neslyšel...
 
 
Datum: 13. července 2010 9:29
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel9421    
Babeťácký zapalování je na 4V, indukčka je běžně k sehnání třeba zde: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1027.html.
 
 
Datum: 12. července 2010 22:08
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevim jestli existuje ale když ji dáš na el soustavu s 6V, tak ji spálíš. Indukčka nic nevyřeší, spíš se dívej jestli se ti někde nekostří kabel..
 
 
Datum: 12. července 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: jacob      IP: uživatel9852    
Hoj Draci potřebuju radu. je možné, že vlivem přepolování baterky na Jawe 350 mohlo dojít ke spálení indukční cívky Z04 od firmy VAPE kromeříž, kterou mám na svojí motorce brácha mi promeřil altik a ostatní součástky, ale s promeřením indučky tehoto typu si neví rady světla svíti ale motorka neháže jiskru. díky za rady přes elektriku sem tak trochu mimo. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2010 19:07
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nunik: ano...638, 639 i 640 má altík
 
 
Datum: 12. července 2010 19:07
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel8754    
je to dost možný protože ta indučka je strašně náchylná na přepólování
 
 
Datum: 12. července 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: nunik      IP: uživatel8793    
Jawa 350 ma altík ?
 
 
Datum: 12. července 2010 18:27
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar hoší mám dotaz na jawu 250/353 jaky jsou příznaky že moto nedobíjí,nabiju baterku nastartuju a jedu a až se baterka vycucá tak to udělá co??díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2010 16:57
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
přesně tak nakopnout přidat plyn odpojit jeden kontakt z baterky a nesmi to zdechnout ale nechat to jenom chvilku odpojené pak to zase napojit
 
 
Datum: 12. července 2010 16:57
 
 
 
 
Jméno: Stinovlas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to chcipne..... dobijeni vyzkousis nejlepe tak, ze to nadlabnes, odpojis baterku a i na volnobeh by to melo vydrzet nastartovany, pripadne aspon na zvyseny otacky, ale to uz by si s tim mel neco delat.
 
 
Datum: 12. července 2010 15:34
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel9828    
aute draci chtěl bych poradit jednoho dne ráno jsem se jel projet na mojem fichtlu dojel jsme domu a vše bylo ok večer jsme se jeli projet s kámošem přijel jsem k němu chcípl jsme fichtla vyčistil trisky přidělal drátem výfuk (provizorně upadl mi šroubek ) no a potom mi už pincek nechytl od te doby neháže jiskru nekope skoušel jsem viměnit cívku kondenzátor všechny dráty ale nic nevíte čím to může bejt už mně napadá jen špatné zapalováni tím myslím poly . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2010 14:08
 
 
 
 
Jméno: gozer21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ale beztak bude všechno dobre a nekde se ti ukostřuje drat nekde blbej kontakt atd si musel hybat s indučkou ne jak si čistil ty trysky proste fichtl špatne zapalovani - to je malopravdepodobne ale je možne i to
 
 
Datum: 12. července 2010 14:08
 
 
 
 
Jméno: james12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam mustanga a zlobi me zapalovani asi pred tydnem sem to musel roztlacovat na 1 do vysokych otaček aby to chytlo (benzinem to neni) tak sem koupil novou svičku a chytl na kopnuti a asi po tydnu to dela zase nevite cim to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2010 9:38
 
 
 
 
Jméno: teslastorm      E-mail:      IP: uživatel9869    
Ještě jsem zapomněl na poznámku, ředím v poměru 1:33 což se zdá hodně, ale ten CASTROL 2T kouří minimálně a s karbonem nemám větší problémy.
 
 
Datum: 12. července 2010 9:38
 
 
 
 
Jméno: teslastorm      E-mail:      IP: uživatel9869    
Ahoj, jezdím na tohle stroji už 9 let :-) ... měl jsem podobné nepochopitelné problémy, které ustaly s používáním jiného oleje do benzínu. Přešel jsem na MOGUL a momentálně už dva roky jezdím na Castrolu 2T a nevím, že by tam nějaká svíčka vůbec byla ;-). Čistě ze zvědavosti jsem ji nedávno vyndal a krásná srnčí hněď. Svíčku mám klasickou od BRISKU 15ctku. Předstih na 1,35 mm před úvratí a odtrh jsem dával na cigaretový papírek.
 
 
Datum: 12. července 2010 9:36
 
 
 
 
Jméno: honsek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus draci mam problem u 175 čz nejde mi do otacek - nema proud , sviti mi porat kontrolka na dobijeni a kdyz to mam nastartovany tak jak postupne pridavam vetsi odber el napr. svetla.. tak jde jeste do mensich otacek nez predtim.... diky ze odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2010 8:27
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Prohlédni stav uhlíků a kolektor rotoru, jestli nejsou zaneseny drážky. Bude-li vše OK, soustředˇse na regulátor napětí. Ten může být vadný .
 
 
Datum: 12. července 2010 8:27
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, složils sem motor a zapojil na skušebním rámu........ ale mám problém jiskra je žlutá > můžu tam dát indučku ze škody 120 ? je na 12v ale vím že na 175 se dá dát. Dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele tak jsem sjel do mototechny a koupil indučku+kondik, jiskra je ale hrozně slabá :-( zejtra ještě skusim jinej zapalovací pol a pak se uvidí, Dík za rady
 
 
Datum: 12. července 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, v téhle chvĺi ti nic jiného nezbývá.
 
 
Datum: 12. července 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak co pouzit VN kabel ze 120??
 
 
Datum: 12. července 2010 15:16
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele tak mam zádrhel, mam 2indučky ze 120ácy ale ani jedna nemá jehlu pro VN kabel, jak to mam pžipojit ?
 
 
Datum: 11. července 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo
 
 
Datum: 11. července 2010 18:42
 
 
 
 
Jméno: kucera76804 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim draci potřeboval bych radu mam Babetu 207 a vyhazuje žárovky.Motor normálně běží, ale když přidám plyn, tak vyhodí žárovky neví někdo čím by to mohlo být?Předem děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2010 16:57
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel9421    
Omezujícími parametry pro výběr žárovek jsou: typ patice, velikost baňky, napětí a příkon, cena a dostupnost žárovek. Originál na 207 do předního hranatého světla je 6V/21W s paticí BA15S a dozadu sufitka 6V/5W 10x37mm. Je potřeba vybírat žárovky pro 12V nebo i 24V a zároveň s vyšším příkonem než originál a to je právě problém. Nějaký výběr je zde: http://www.svetzarovek.prodejce.cz/k-80/automobilove-zarovky. Dopředu třeba tahle: http://www.svetzarovek.prodejce.cz/p-2598/k-459/12v-21w-ba15s-narva/, dozadu tahle: http://www.svetzarovek.prodejce.cz/p-2347/k-467/12v-10w-sv85-10x36mm-/ nebo tato: http://www.svetzarovek.prodejce.cz/p-2395/k-273/24v-5w-sv-85-10x37mm/. Zkus upravit alternátor. Každá světelná cívka (celkem 3 kusy) je k nosníku statoru přišroubována dvěma šroubkami M4, šroubky povol a každou světelnou cívku oddal od rotoru co nejvíc jde, šroubky potom utáhni. Další možností je odpojení jedné nebo i dvou světelných cívek. Tyto není potřeba odstranit úplně, stačí zelený vodič přepájet na stejné místo na vedlejší cívku proti směru hodinových ručiček. A další možností je použití omezovače napětí.
 
 
Datum: 11. července 2010 16:57
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel9857    
ale začalo to z ničeho nic a 12 se taky pálí a co zadní žárovka? a na zadní vyráběj taky 12?
 
 
Datum: 11. července 2010 0:44
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel9421    
Chyba je ve světelných cívkách alternátoru, které vyrábějí vyšší napětí než 6V. Můžeš skusit žárovky na 12V, nebo odpojit jednu světelnou cívku. Jistotou je použití tohoto omezovače napětí: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1110.html. Omezovač se nesmí připojit přímo za alternátor, ale až za vypínač světla. Já ho na svojí 207 mám připevněný na rámu za levým plechovým krytem šlapacího řetězu a připojený na živý vodič vedoucí k zadnímu světlu.
 
 
Datum: 11. července 2010 0:06
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Jestli ti pálí vlákna, tak musíš na živý vodič přední žárovky vřadit omezovač napětí.
 
 
Datum: 10. července 2010 18:40
 
 
 
 
Jméno: Jan Vondrák      IP: uživatel9856    
Zdravím všechny hele potřeboval bych nutně pomoci koupil jsem na svojí kejvačku nový elektronický regulátor MR7-P s ukostřením na + pol normálně jsem ho namontoval a motorka normálně běží ale ampérmetr na nádrži mi ukazuje nulu i když jedu nebo přidávám plyn pořád ukazuje nulu takže nevím jestli to dobíjí. Prosím poraďte co mám dělat nebo čím by to mihlo být popřípadě jak to mám proměřit díky za radu Honza odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2010 17:38
 
 
 
 
Jméno: Jan Vondrák      IP: uživatel9856    
ne ručička se ani nehne i když rozsvítím světla tak je pořád na nule vůbec nic nedělá.
 
 
Datum: 10. července 2010 17:38
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lita rucicka ze strany na stranu ? co to udela kdyz rozvitis svetla ? jde do minusu ? nebo je stale na nule ?
 
 
Datum: 10. července 2010 14:49
 
 
 
 
Jméno: Vapi      E-mail:      IP: uživatel9465    
Čau klucí potřebuju rychle poradit, zapojuju v hlavě u Mustanga světlo a klakson a nemůžu si poradit kterej drátek kam, prosim vás nepošlete mi třeba fotku jak to máte zapojený vy, nebo mi to vysvětlit jaká barva drátku má bejt kde, dík moc za odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2010 22:39
 
 
 
 
Jméno: Vapi      IP: uživatel9465    
Jo
 
 
Datum: 10. července 2010 22:39
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
76? máme stejnej rok výroby :-)
 
 
Datum: 10. července 2010 22:09
 
 
 
 
Jméno: Vapi      IP: uživatel9465    
Hele já sem tady dneska poprvý tak nevim kde se vkládaj fotky.
 
 
Datum: 10. července 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: Vapi      IP: uživatel9465    
Tak sem ten štítek nakonec našel asi po půl hodině a je tam rok 1976.
 
 
Datum: 10. července 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fotku zveřejnit, ostatní se chtějí taky podívat. ;-)
 
 
Datum: 10. července 2010 16:21
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok,hlavně ten štítek neztrať :-)
 
 
Datum: 10. července 2010 13:59
 
 
 
 
Jméno: Vapi      IP: uživatel9465    
Hele tak to ti přesně nepovim, řek bych že tam bylo asi 1970 nebo 1980, ale spíš to druhý. Ten štítek sem někde položil a nevim kde, pudu se po něm kouknout.
 
 
Datum: 10. července 2010 13:57
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě jedna otázka,jakej rok výroby?
 
 
Datum: 10. července 2010 13:53
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fakt pěkný :-)...jen tak dál
 
 
Datum: 10. července 2010 13:51
 
 
 
 
Jméno: Vapi      IP: uživatel9465    
Máš to tam
 
 
Datum: 10. července 2010 13:47
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě klidně fotku můžeš poslat , rád se podívám . e-mail : dachl21@email.cz
 
 
Datum: 10. července 2010 13:39
 
 
 
 
Jméno: Vapi      IP: uživatel9465    
Já sem právě chtěl abych ho měl v co nejlepšim stavu, kdyby někdo chtěl pošlu vám fotku, jen mi dejte mejl.
 
 
Datum: 10. července 2010 13:36
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle chce dobrou cívku na bzučák
 
 
Datum: 10. července 2010 13:35
 
 
 
 
Jméno: Vapi      IP: uživatel9465    
Aha tak díky kluci, tak já to měl dobře a předělávám to jak debil.
 
 
Datum: 10. července 2010 13:35
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ovšem , já svítím a troubím zároveň , světla mi nejdou vypnout
 
 
Datum: 10. července 2010 13:34
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
to Vapi: dřív se jezdilo přes den bez světel, takže se dalo troubit, ale od určitého roku se musí jezdit na motorce přes den se zapnutým světlem, tak se logicky nedá troubit, protože všechen proud spotřebuje světlo a na klakson už nic nezůstává ;-)
 
 
Datum: 10. července 2010 13:33
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když si přečteš návod zjistíš že když svítíš,netroubíš.dřív motorka nemusela svítit ve dne tak to nikdo neřešil.když prohlídneš schema je to tak zapojené
 
 
Datum: 10. července 2010 13:32
 
 
 
 
Jméno: Vapi      IP: uživatel9465    
A můžu i svítit i troubit najednou?
 
 
Datum: 10. července 2010 13:28
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Když ti to někdo vyfotí tak ti to je k hovnu,protože každej to může mít jinak :-) barva drátku a podob,já sem taky furt nevěděl jak to zapojit,jednou přišel kámoš,trochu mi to ukázal a teď mám celý schéma v hlavě,takže si dokážu zapojit co chci...
 
 
Datum: 10. července 2010 13:21
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To se neptej mě,a zeptej se pracovníku Považskej strojárny
 
 
Datum: 10. července 2010 13:05
 
 
 
 
Jméno: Vapi      IP: uživatel9465    
Tak k čemu tam pak ten klakson je když musim svítit a pak nemůžu troubit.
 
 
Datum: 10. července 2010 12:56
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenže proto není dostatek proudu...všechno jde do světel,a na klaxon už ti nezbyde moc štávy
 
 
Datum: 10. července 2010 12:41
 
 
 
 
Jméno: Vapi      IP: uživatel9465    
Tak to snad musí i troubit i svítit najednou .
 
 
Datum: 10. července 2010 12:39
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle dělá každýmu fichtloj...ale mě to troubí i se zaplejma světlama,vypnout mi nejdou,.....
 
 
Datum: 10. července 2010 12:35
 
 
 
 
Jméno: Vapi      IP: uživatel9465    
Jo já sem to aktualizoval, já tam ma právě problém když zapnu el. jenom normálně bez světel tak troubim, ale jakmile to přepnu na světlo tak už netroubim.
 
 
Datum: 10. července 2010 12:19
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale jak tak na to schéma koukám,myslím že jeden drát vede na kostru,a druhý do přepínače světel,a následně do svételnej civky
 
 
Datum: 10. července 2010 12:18
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ještě je možný že si aktulizoval stránku....hele jak to z toho schématu poznáš nevím,já elektrice taky nerozumim.....
 
 
Datum: 10. července 2010 12:14
 
 
 
 
Jméno: Vapi      IP: uživatel9465    
F5 sem ani jednou nezmáčk, potřeboval bych prostě fotku jestly někdo nemá
 
 
Datum: 10. července 2010 12:14
 
 
 
 
Jméno: Vapi      IP: uživatel9465    
F5 sem ani jednou nezmáčk, potřeboval bych prostě fotku jestly někdo nemá
 
 
Datum: 10. července 2010 12:10
 
 
 
 
Jméno: Vapi      IP: uživatel9465    
Sakra se to nějak seklo sorry ale jak tam poznám kterej drátek mam kam přidělat?
 
 
Datum: 10. července 2010 12:09
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemačkej dokola F5 pak se ti to kopíruje,
 
 
Datum: 10. července 2010 12:08
 
 
 
 
Jméno: Vapi      IP: uživatel9465    
A kde to schéma najdu?
 
 
Datum: 10. července 2010 12:07
 
 
 
 
Jméno: Vapi      IP: uživatel9465    
A kde to schéma najdu?
 
 
Datum: 10. července 2010 12:05
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tam si najdi jawa 50 typ 23 mustang
 
 
Datum: 10. července 2010 12:05
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 10. července 2010 12:05
 
 
 
 
Jméno: Vapi      IP: uživatel9465    
A kde to schéma najdu?
 
 
Datum: 10. července 2010 12:04
 
 
 
 
Jméno: Vapi      IP: uživatel9465    
A kde to schéma najdu?
 
 
Datum: 10. července 2010 12:02
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a koukal ses už na schéma? :-)
 
 
Datum: 10. července 2010 11:55
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel9852    
Ahoj draci, chtěl bych se zeptat estli by mi někdo nepomohl a neřekl kde se dá sehnat schéma zapojení bezkontaktního zapalováni PAL magneton které mám na své Jawe 350/634 moc by mi to pomohlo bo se mi podařilo nejspis něco spálit a potřebuju jít po drátech a zjistit co to shořelo díky moc za radu kdyby ste měli nápad co to je tak uvítám názory. Dík předem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2010 17:55
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
podle mě ti zhořelo relátko....je to můj názor :-D
 
 
Datum: 09. července 2010 17:55
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vím, už se to tu rozebíralo několikrát. Mám tento problém. Mustang mi za studena dobře startuje,drží volnoběh a nechá se velmi ochotně točit. Když na to sednu a chci odjet, tak musím přidat na můj vkus hodně plynu(jiný fichtl se rozjede pomalu na volnoběh), motorka rychle poskočí vpřed, pak skoro chcípne a líně se rozjede. Mezi rychlostma to má velký prodlevy. Když jsem jel na plně otevřené šoupátko, ani to nedosáhne maximálních otáček. Při jízdě při plném otevření šoupátka se z toho někdy linou takový divný jakoby plechový zvuky. Když se to ohřeje, mizerně to startuje a naprosto nemá snahu držet volnoběh. Svíčka je černá, jsou tam nepatrné náznaky tmavě hnědé. Dotaz1)Jak nějak efektivně lehce ochudit směs(vše mám seřízené podle návodu)? Dotaz2)Jakou svíčku do tohohle počasí? Dotaz3)Stalo se vám někdy, že když jste měnili ložiska, že by se pak hrozně blbě otáčel motor? Já jsem třeba musel fakt točit sekundárním kolečkem kleštěma, když jsem nandaval řetěz. Po ujetí 3km si to sedlo a je to jak původně. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2010 17:18
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Problém, je že si nemůžu dovolit jet na plnej bez papírů, už teď se divím, že na mě nikdo nezavolal čerty. Kousek mám polňačku jak tankodrom, tak tam to zkusím potavit. Já se tam budu chvilku točit, pak se vrátím. Svíčku mám N14YC a jehlu na prvním zářezu, hrozí nějaké potíže? Nebo to mám před jízdou dát raději na druhý?
 
 
Datum: 09. července 2010 17:18
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolo : tak to máme opačné zkušenosti :-D,mě fík jede s tím žlutým novým filtrem líp,,než s uplně novým origo :-D...to ej prostě o nastavení karburátoru no....
 
 
Datum: 09. července 2010 14:43
 
 
 
 
Jméno: k.o.l.o ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to divny ale ty mas ten filtr novej takovej ten zlutej ze?me se to taky dusilo s tim novym tak pomolhlo jak rik dachl jenom udelat ti diry v ty krabici asi ty novy berou malo vzduchu ale s origo to jede jinak...
 
 
Datum: 09. července 2010 14:38
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel6963    
zkus jednoduchej test. jed cca 3km furt na plnej plyn bez ubrani, nejlepe na rovince, pak jeste za jizdy a s plynem vypni motor, zastav, nech zchladnout a vyndej svici. jestli bude vnitrni elektroda cihlova, mas to spravne serizeny.
 
 
Datum: 09. července 2010 13:23
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok,tak pak napiš jak si dopadl
 
 
Datum: 09. července 2010 13:03
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi takhle. Já tam teď mám N5Y PAl, to je jako N19C. Počkám na čtrnáctku, odpoledne ji budu mít a vypravím se na kopeček a udělám tam pár koleček.
 
 
Datum: 09. července 2010 13:03
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo tak to je fajn,ale přeci jenom zkus jet někde dálej,docela by mě zajímalo jaký budeš mí potom zabervení svíčky
 
 
Datum: 09. července 2010 12:29
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jsem trochu poladil spojku a přesunul jehlu na první zarážku. Svíčka je furt černá(i když jsem nejel nikam daleko, takže se nestihla zabarvit). Je to lepší, i ty rozjezdy.
 
 
Datum: 09. července 2010 12:21
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak já je nebudu řešit. Jehlu zkusím dát na první, když to nepůjde, tak ji vrátím a bude se vrtat do krabice. Filtr mám novej.
 
 
Datum: 09. července 2010 10:57
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslím že nezáleží na tom kde je uděláš.ale já bych je pro klid duše udělal tam kde mají být...hele ty rány to můžou dělat ty kroužky,čep,vyrachtaný šoupátko,je toho moc
 
 
Datum: 09. července 2010 10:53
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A co ty rány, co by to mohlo být? Mám vzít vrtačku a vrtnout si do airboxu? Záleželo by nějak na umístění, že bych dy díry udělal tak, aby nebyly vidět.
 
 
Datum: 09. července 2010 10:49
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja sem to odvrtal vrtáčkem,ucpávky sem tam taky neměl
 
 
Datum: 09. července 2010 10:49
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No a to tomu taky vadí..na víčku airboxu jsou dvě jak ty říkáš (zavařeniny) jedna z toho má být uvolněná,a zespoda airboxu má být jedna taky uvolněná....ale neříkám že tohle může spůsobovat tvůj problém.
 
 
Datum: 09. července 2010 10:48
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, já už mám ve skříni vybroušený válec, ale nejde mi nasadit čep do pístu. Když jsem ho zkoušel ohřívat a chladit čep, taky nic, když jsem ho lisoval přípravkem, akorát jsem uštíp kousek pístu(a to jsem přípravkem už nandal a sundal dva písty bez problémů, podle mě tam jde křivě ten čep) Blbě se to točilo i bez gufer. A ten airbox-ten nemá žádné díry ani ucpávky, prostě jednolitá plocha plastu. Zevnitř vypadá, jak kdyby to někdo zavařil.
 
 
Datum: 09. července 2010 10:38
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a podle mě už máš špatný kroužky na to co ti to dělá při dotazu č.1
 
 
Datum: 09. července 2010 10:21
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1 desticku na jehle první zářez,a poštelovat airbox 2) N14C 3) Nezamačkl si moc gufera?
 
 
Datum: 09. července 2010 10:20
 
 
 
 
Jméno: Bubák ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1) odspunovanim airboxu pripadne danim cistyho filtru 2) N14C 3) nekde jsi nevymezil nejakou vuli, spraven by se tohle stat nemelo, ale taky s emi to uz na par motorech stalo
 
 
Datum: 09. července 2010 10:17
 
 
 
 
Jméno: Vlasatej      IP: uživatel9851    
Ahoj, mám v karabičce hrst mrtvých svíček - jsou zaolejované neházejí jiskru i po vyprání v benzinu. Po nasazení fajfky a prošlápnutí stratpákou je slyšet že jiskra práská, ale ne v jiskřišti. Může mi někdo vysvětlit technicky co se s těma svíčkama vlastně stalo? Asi má někde svod, to chápu, ale proč po zaolejování? Proč nepomůže vyprání? Má někdo zkušenost s oživením takhle odešlých svíček? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proc maj svody? nemusi byt ani zaolejovane, staci abys to mel bohaty a karbon vodi...a jiskry tam litaj ale mezi izolatorem a vnitri stenou zavitu, podivej a uvidis...a zrovna tam se tvori casto karbon, kor kdyz je to bohaty ci zapalovani vynechava, saje oil z prevodovky, mazes to srackama (zkuseni vedi ktery "olej" s tremi pismenky myslim, nechci rozpoutavat dalsi hadky ohledne tohoto "oleje";-) ci to mas celkove blbe nastaveny...az motor pojede na spici, pojede tak i svicka...jinak ten zapalovac se da ale dlouhodoby reseni to neni...
 
 
Datum: 09. července 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: Vlasatej      IP: uživatel9851    
nebo opalovací pistolí? Zkusím. Ale stejně mě zajímá proč maj svody.
 
 
Datum: 09. července 2010 11:04
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně , opálit zapalovačem.
 
 
Datum: 09. července 2010 9:52
 
 
 
 
Jméno: dragoun      IP: uživatel9836    
musíš je opálit zapalovačem
 
 
Datum: 09. července 2010 9:43
 
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
ahoj nevíte jak zapojit tohleto relé přezdívalo se mu uher a mněly ho hlavně dvěstěpadesátky prosím za každé schéma nebo popis budu vděčný třeba jaký drát vede do písmena f atd dik moc http://plk.unas.cz/fotka.jpg \r\ncokoli jakékoli vodítko a zítra jedu závod a motorka mně nejde kvůli takověéhle prkotině vsadil sem se o 250 kč nenechte mně v tom :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2010 9:57
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Podívej se na el.schéma Jawa 250 typ De luxe (455). Je to nahoře na liště.
 
 
Datum: 09. července 2010 9:57
 
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
a číza s 4 výbrusem karbecem 2929 128 asi těžko pojede :-) ale hlavně to zapojeni toho rele potrebuju vědět :-)
 
 
Datum: 08. července 2010 23:48
 
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
já vím jak to vede z dynama do elektriky ale chci vědět jak to vede ze statoru do toho prapodivného relátka a už vůbec netuším kam mám zapojit kontakt co je na tom rele označený písmenem f
 
 
Datum: 08. července 2010 23:47
 
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
na silnici nevím kolik jede nejvíce mám tam totiž origo tacháč z jawy 350 podle něho mi čezetka jede 128 :-)
 
 
Datum: 08. července 2010 23:44
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ČZ 180: Myslím, že má RUMSTAJN ČZ 175 450 jak já. Jinak to relátko,co tam máš je podle mě neoriginál,aptří tam to jednocívkový PAL původně, já jsem je při repasi oddělal pryč a dal dvoucívkové MAGNETON 6V 75W vyráběné v Kroměříži RUMSTAJN: Budeš závodit jo? na silnici nebo v terénu? Kolik ti jede nejvíce?
 
 
Datum: 08. července 2010 22:18
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Myslím, že se jedná o oddělenou svorkovnici dynama starší konstrukce. Jsou na ní soustředěny svorky 51, 61, 1A. Svorka 1A vede na indukční cívku ozn. 1A. Ze svorky 51 vede do spínací skříňky na svorku 30 a z 61 na kontrolku dobíjení. Co je to za typ motocyklu? Mohlo by to být trochu jinak zapojené.
 
 
Datum: 08. července 2010 22:05
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
jaky mate skusenosti s VAPE na jawu 250, 6V a zvetsuje se prectih?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2010 19:36
 
<  137  138  139  140  141  142  143  144  145  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 21:32:12 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu