Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Nevim si už rady
IP: uživatel8530
 Zdar hoši, mam problem, mam jawu 585, a špatně mi to dobíjí, ze začátku to jede, svítí troubí, vše funguje ale ujedu tak kilometr a už nefunguje nic a ztěží je nastartovanej motor, ohli byste mi poradit co bych s tim měl dělat?Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2010 16:15
Jméno: Jan Vondrák
IP: uživatel9856
 Zdravím všechny hele potřeboval bych nutně pomoci koupil jsem na svojí kejvačku nový elektronický regulátor MR7-P s ukostřením na + pol normálně jsem ho namontoval a motorka normálně běží ale ampérmetr na nádrži mi ukazuje nulu i když jedu nebo přidávám plyn pořád ukazuje nulu takže nevím jestli to dobíjí. Prosím poraďte co mám dělat nebo čím by to mihlo být popřípadě jak to mám proměřit díky za radu Honza
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2010 16:00
 zdravim, potřeboval bych poradit, u pionýra 05 jsem měl špatnou světelnou cívku, cívku jsem vyměnil za úplně novou ale když změřim napětí které z cívky jde tak je to jen 0,3 V. Nevíte v čem bude problém protože nesvítí ani netroubí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2010 20:13
Jméno: trubka
IP: uživatel9883
 I nová cívka může mít mezizávitový zkrat.Také čím měříš ? Kvůli velkému magnet.poli digitál moc vhodný není. Doporučil bych ručkový na střídavé napětí.Posléze nemáš slabší magnet ?
Datum: 13. července 2010 20:13
 a meříš střídavé napětí?
Datum: 13. července 2010 16:55
Jméno: dawid.b
IP: uživatel9878
 mezera je nastavena na 0,4 mm
Datum: 13. července 2010 14:24
 podle mě si dal cívku moc blízko,nebo daleko od rotoru.
Datum: 13. července 2010 14:09
Jméno: rux
IP: uživatel9813
 Čau, potřeboval bych výkres nebo nějaký technický údaje k tomu mezikusu jak se davá na 250 a 175 aby jezdily na fichlácký zapalování.Každá rada dobrá. děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2010 11:22
Jméno: timomas
IP: uživatel9499
 čao borci rozhodl jsem se koupit nový stator a rotor na 250/559 ale 75w.mohli by jste mi prosim poradit,kde nejvýhodněji koupit a ještě bych k tomu potřeboval relé ale nevim jak se v nich vyznat.slyšel jsem něco o polovodičovém ,ze je lepší.a ještě bych potřeboval plánek zapojení toho relé díky moc.vrrrrrn
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2010 11:54
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Relé AEV 0361 6V 75W . Je na kostru (-). Nový rotor 1144 kč. Asi bude lepší dát poptávku po použitém zapalování.Někdo
dává Wape a dynamo prodá.
Datum: 13. července 2010 11:54
 Ahoj draci,existuje indučka 4 volty?Když dám na babču 210 6 voltů a rozsvítín světla,tak mi babča chcípá.Musím ji držet v otáčkach. Rey\
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2010 9:29
 ah tak to pardon, ale nikdy sem o tom neslyšel...
Datum: 13. července 2010 9:29
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
Datum: 12. července 2010 22:08
 nevim jestli existuje ale když ji dáš na el soustavu s 6V, tak ji spálíš. Indukčka nic nevyřeší, spíš se dívej jestli se ti někde nekostří kabel..
Datum: 12. července 2010 21:08
Jméno: jacob
IP: uživatel9852
 Hoj Draci potřebuju radu. je možné, že vlivem přepolování baterky na Jawe 350 mohlo dojít ke spálení indukční cívky Z04 od firmy VAPE kromeříž, kterou mám na svojí motorce brácha mi promeřil altik a ostatní součástky, ale s promeřením indučky tehoto typu si neví rady světla svíti ale motorka neháže jiskru. díky za rady přes elektriku sem tak trochu mimo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2010 19:07
 nunik: ano...638, 639 i 640 má altík
Datum: 12. července 2010 19:07
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 je to dost možný protože ta indučka je strašně náchylná na přepólování
Datum: 12. července 2010 18:31
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 Jawa 350 ma altík ?
Datum: 12. července 2010 18:27
 zdar hoší mám dotaz na jawu 250/353 jaky jsou příznaky že moto nedobíjí,nabiju baterku nastartuju a jedu a až se baterka vycucá tak to udělá co??díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2010 16:57
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 přesně tak nakopnout přidat plyn odpojit jeden kontakt z baterky a nesmi to zdechnout ale nechat to jenom chvilku odpojené pak to zase napojit
Datum: 12. července 2010 16:57
 tak to chcipne.....
dobijeni vyzkousis nejlepe tak, ze to nadlabnes, odpojis baterku a i na volnobeh by to melo vydrzet nastartovany, pripadne aspon na zvyseny otacky, ale to uz by si s tim mel neco delat.
Datum: 12. července 2010 15:34
Jméno: ondra
IP: uživatel9828
 aute draci chtěl bych poradit jednoho dne ráno jsem se jel projet na mojem fichtlu dojel jsme domu a vše bylo ok večer jsme se jeli projet s kámošem přijel jsem k němu chcípl jsme fichtla vyčistil trisky přidělal drátem výfuk (provizorně upadl mi šroubek ) no a potom mi už pincek nechytl od te doby neháže jiskru nekope skoušel jsem viměnit cívku kondenzátor všechny dráty ale nic nevíte čím to může bejt už mně napadá jen špatné zapalováni tím myslím poly .
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2010 14:08
 ale beztak bude všechno dobre a nekde se ti ukostřuje drat nekde blbej kontakt atd si musel hybat s indučkou ne jak si čistil ty trysky proste fichtl špatne zapalovani - to je malopravdepodobne ale je možne i to
Datum: 12. července 2010 14:08
 mam mustanga a zlobi me zapalovani asi pred tydnem sem to musel roztlacovat na 1 do vysokych otaček aby to chytlo (benzinem to neni) tak sem koupil novou svičku a chytl na kopnuti a asi po tydnu to dela zase nevite cim to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2010 9:38
 Ještě jsem zapomněl na poznámku, ředím v poměru 1:33 což se zdá hodně, ale ten CASTROL 2T kouří minimálně a s karbonem nemám větší problémy.
Datum: 12. července 2010 9:38
 Ahoj, jezdím na tohle stroji už 9 let  ... měl jsem podobné nepochopitelné problémy, které ustaly s používáním jiného oleje do benzínu. Přešel jsem na MOGUL a momentálně už dva roky jezdím na Castrolu 2T a nevím, že by tam nějaká svíčka vůbec byla  . Čistě ze zvědavosti jsem ji nedávno vyndal a krásná srnčí hněď. Svíčku mám klasickou od BRISKU 15ctku. Předstih na 1,35 mm před úvratí a odtrh jsem dával na cigaretový papírek.
Datum: 12. července 2010 9:36
 čus draci mam problem u 175 čz nejde mi do otacek - nema proud , sviti mi porat kontrolka na dobijeni a kdyz to mam nastartovany tak jak postupne pridavam vetsi odber el napr. svetla.. tak jde jeste do mensich otacek nez predtim.... diky ze odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2010 8:27
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Prohlédni stav uhlíků a kolektor rotoru, jestli nejsou zaneseny drážky. Bude-li vše OK, soustředˇse na regulátor napětí. Ten
může být vadný .
Datum: 12. července 2010 8:27
 Čau, složils sem motor a zapojil na skušebním rámu........ ale mám problém jiskra je žlutá > můžu tam dát indučku ze škody 120 ? je na 12v ale vím že na 175 se dá dát. Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2010 21:32
 hele tak jsem sjel do mototechny a koupil indučku+kondik, jiskra je ale hrozně slabá  zejtra ještě skusim jinej zapalovací pol a pak se uvidí, Dík za rady
Datum: 12. července 2010 21:32
 Jo, v téhle chvĺi ti nic jiného nezbývá.
Datum: 12. července 2010 18:20
 tak co pouzit VN kabel ze 120??
Datum: 12. července 2010 15:16
 hele tak mam zádrhel, mam 2indučky ze 120ácy ale ani jedna nemá jehlu pro VN kabel, jak to mam pžipojit ?
Datum: 11. července 2010 21:12
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo
Datum: 11. července 2010 18:42
 Zdravim draci potřeboval bych radu mam Babetu 207 a vyhazuje žárovky.Motor normálně běží, ale když přidám plyn, tak vyhodí žárovky neví někdo čím by to mohlo být?Předem děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2010 16:57
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
Datum: 11. července 2010 16:57
Jméno: honza
IP: uživatel9857
 ale začalo to z ničeho nic a 12 se taky pálí a co zadní žárovka? a na zadní vyráběj taky 12?
Datum: 11. července 2010 0:44
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Chyba je ve světelných cívkách alternátoru, které vyrábějí vyšší napětí než 6V. Můžeš skusit žárovky na 12V, nebo odpojit jednu světelnou cívku. Jistotou je použití tohoto omezovače napětí: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1110.html. Omezovač se nesmí připojit přímo za alternátor, ale až za vypínač světla. Já ho na svojí 207 mám připevněný na rámu za levým plechovým krytem šlapacího řetězu a připojený na živý vodič vedoucí k zadnímu světlu.
Datum: 11. července 2010 0:06
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Jestli ti pálí vlákna, tak musíš na živý vodič přední žárovky vřadit omezovač napětí.
Datum: 10. července 2010 18:40
Jméno: Jan Vondrák
IP: uživatel9856
 Zdravím všechny hele potřeboval bych nutně pomoci koupil jsem na svojí kejvačku nový elektronický regulátor MR7-P s ukostřením na + pol normálně jsem ho namontoval a motorka normálně běží ale ampérmetr na nádrži mi ukazuje nulu i když jedu nebo přidávám plyn pořád ukazuje nulu takže nevím jestli to dobíjí. Prosím poraďte co mám dělat nebo čím by to mihlo být popřípadě jak to mám proměřit díky za radu Honza
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2010 17:38
Jméno: Jan Vondrák
IP: uživatel9856
 ne ručička se ani nehne i když rozsvítím světla tak je pořád na nule vůbec nic nedělá.
Datum: 10. července 2010 17:38
 lita rucicka ze strany na stranu ? co to udela kdyz rozvitis svetla ? jde do minusu ? nebo je stale na nule ?
Datum: 10. července 2010 14:49
 Čau klucí potřebuju rychle poradit, zapojuju v hlavě u Mustanga světlo a klakson a nemůžu si poradit kterej drátek kam, prosim vás nepošlete mi třeba fotku jak to máte zapojený vy, nebo mi to vysvětlit jaká barva drátku má bejt kde, dík moc za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2010 22:39
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 Jo
Datum: 10. července 2010 22:39
 76? máme stejnej rok výroby
Datum: 10. července 2010 22:09
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 Hele já sem tady dneska poprvý tak nevim kde se vkládaj fotky.
Datum: 10. července 2010 21:40
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 Tak sem ten štítek nakonec našel asi po půl hodině a je tam rok 1976.
Datum: 10. července 2010 21:35
 Fotku zveřejnit, ostatní se chtějí taky podívat.
Datum: 10. července 2010 16:21
 Ok,hlavně ten štítek neztrať
Datum: 10. července 2010 13:59
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 Hele tak to ti přesně nepovim, řek bych že tam bylo asi 1970 nebo 1980, ale spíš to druhý. Ten štítek sem někde položil a nevim kde, pudu se po něm kouknout.
Datum: 10. července 2010 13:57
 Ještě jedna otázka,jakej rok výroby?
Datum: 10. července 2010 13:53
 Fakt pěkný  ...jen tak dál
Datum: 10. července 2010 13:51
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 Máš to tam
Datum: 10. července 2010 13:47
 Mě klidně fotku můžeš poslat , rád se podívám . e-mail : dachl21@email.cz
Datum: 10. července 2010 13:39
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 Já sem právě chtěl abych ho měl v co nejlepšim stavu, kdyby někdo chtěl pošlu vám fotku, jen mi dejte mejl.
Datum: 10. července 2010 13:36
 Tohle chce dobrou cívku na bzučák
Datum: 10. července 2010 13:35
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 Aha tak díky kluci, tak já to měl dobře a předělávám to jak debil.
Datum: 10. července 2010 13:35
 Ovšem , já svítím a troubím zároveň , světla mi nejdou vypnout
Datum: 10. července 2010 13:34
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 to Vapi: dřív se jezdilo přes den bez světel, takže se dalo troubit, ale od určitého roku se musí jezdit na motorce přes den se zapnutým světlem, tak se logicky nedá troubit, protože všechen proud spotřebuje světlo a na klakson už nic nezůstává
Datum: 10. července 2010 13:33
 když si přečteš návod zjistíš že když svítíš,netroubíš.dřív motorka nemusela svítit ve dne tak to nikdo neřešil.když prohlídneš schema je to tak zapojené
Datum: 10. července 2010 13:32
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 A můžu i svítit i troubit najednou?
Datum: 10. července 2010 13:28
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Když ti to někdo vyfotí tak ti to je k hovnu,protože každej to může mít jinak  barva drátku a podob,já sem taky furt nevěděl jak to zapojit,jednou přišel kámoš,trochu mi to ukázal a teď mám celý schéma v hlavě,takže si dokážu zapojit co chci...
Datum: 10. července 2010 13:21
 To se neptej mě,a zeptej se pracovníku Považskej strojárny
Datum: 10. července 2010 13:05
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 Tak k čemu tam pak ten klakson je když musim svítit a pak nemůžu troubit.
Datum: 10. července 2010 12:56
 jenže proto není dostatek proudu...všechno jde do světel,a na klaxon už ti nezbyde moc štávy
Datum: 10. července 2010 12:41
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 Tak to snad musí i troubit i svítit najednou .
Datum: 10. července 2010 12:39
 tohle dělá každýmu fichtloj...ale mě to troubí i se zaplejma světlama,vypnout mi nejdou,.....
Datum: 10. července 2010 12:35
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 Jo já sem to aktualizoval, já tam ma právě problém když zapnu el. jenom normálně bez světel tak troubim, ale jakmile to přepnu na světlo tak už netroubim.
Datum: 10. července 2010 12:19
 Ale jak tak na to schéma koukám,myslím že jeden drát vede na kostru,a druhý do přepínače světel,a následně do svételnej civky
Datum: 10. července 2010 12:18
 tak ještě je možný že si aktulizoval stránku....hele jak to z toho schématu poznáš nevím,já elektrice taky nerozumim.....
Datum: 10. července 2010 12:14
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 F5 sem ani jednou nezmáčk, potřeboval bych prostě fotku jestly někdo nemá
Datum: 10. července 2010 12:14
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 F5 sem ani jednou nezmáčk, potřeboval bych prostě fotku jestly někdo nemá
Datum: 10. července 2010 12:10
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 Sakra se to nějak seklo sorry ale jak tam poznám kterej drátek mam kam přidělat?
Datum: 10. července 2010 12:09
 nemačkej dokola F5 pak se ti to kopíruje,
Datum: 10. července 2010 12:08
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 A kde to schéma najdu?
Datum: 10. července 2010 12:07
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 A kde to schéma najdu?
Datum: 10. července 2010 12:05
 tam si najdi jawa 50 typ 23 mustang
Datum: 10. července 2010 12:05
Datum: 10. července 2010 12:05
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 A kde to schéma najdu?
Datum: 10. července 2010 12:04
Jméno: Vapi
IP: uživatel9465
 A kde to schéma najdu?
Datum: 10. července 2010 12:02
 a koukal ses už na schéma?
Datum: 10. července 2010 11:55
Jméno: Jakub
IP: uživatel9852
 Ahoj draci, chtěl bych se zeptat estli by mi někdo nepomohl a neřekl kde se dá sehnat schéma zapojení bezkontaktního zapalováni PAL magneton které mám na své Jawe 350/634 moc by mi to pomohlo bo se mi podařilo nejspis něco spálit a potřebuju jít po drátech a zjistit co to shořelo díky moc za radu kdyby ste měli nápad co to je tak uvítám názory. Dík předem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2010 17:55
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 podle mě ti zhořelo relátko....je to můj názor
Datum: 09. července 2010 17:55
 Vím, už se to tu rozebíralo několikrát. Mám tento problém. Mustang mi za studena dobře startuje,drží volnoběh a nechá se velmi ochotně točit. Když na to sednu a chci odjet, tak musím přidat na můj vkus hodně plynu(jiný fichtl se rozjede pomalu na volnoběh), motorka rychle poskočí vpřed, pak skoro chcípne a líně se rozjede. Mezi rychlostma to má velký prodlevy. Když jsem jel na plně otevřené šoupátko, ani to nedosáhne maximálních otáček. Při jízdě při plném otevření šoupátka se z toho někdy linou takový divný jakoby plechový zvuky. Když se to ohřeje, mizerně to startuje a naprosto nemá snahu držet volnoběh. Svíčka je černá, jsou tam nepatrné náznaky tmavě hnědé. Dotaz1)Jak nějak efektivně lehce ochudit směs(vše mám seřízené podle návodu)? Dotaz2)Jakou svíčku do tohohle počasí? Dotaz3)Stalo se vám někdy, že když jste měnili ložiska, že by se pak hrozně blbě otáčel motor? Já jsem třeba musel fakt točit sekundárním kolečkem kleštěma, když jsem nandaval řetěz. Po ujetí 3km si to sedlo a je to jak původně.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2010 17:18
 Problém, je že si nemůžu dovolit jet na plnej bez papírů, už teď se divím, že na mě nikdo nezavolal čerty. Kousek mám polňačku jak tankodrom, tak tam to zkusím potavit. Já se tam budu chvilku točit, pak se vrátím. Svíčku mám N14YC a jehlu na prvním zářezu, hrozí nějaké potíže? Nebo to mám před jízdou dát raději na druhý?
Datum: 09. července 2010 17:18
 kolo : tak to máme opačné zkušenosti  ,mě fík jede s tím žlutým novým filtrem líp,,než s uplně novým origo  ...to ej prostě o nastavení karburátoru no....
Datum: 09. července 2010 14:43
 je to divny ale ty mas ten filtr novej takovej ten zlutej ze?me se to taky dusilo s tim novym tak pomolhlo jak rik dachl jenom udelat ti diry v ty krabici asi ty novy berou malo vzduchu ale s origo to jede jinak...
Datum: 09. července 2010 14:38
Jméno: hh
IP: uživatel6963
 zkus jednoduchej test. jed cca 3km furt na plnej plyn bez ubrani, nejlepe na rovince, pak jeste za jizdy a s plynem vypni motor, zastav, nech zchladnout a vyndej svici. jestli bude vnitrni elektroda cihlova, mas to spravne serizeny.
Datum: 09. července 2010 13:23
 Ok,tak pak napiš jak si dopadl
Datum: 09. července 2010 13:03
 Asi takhle. Já tam teď mám N5Y PAl, to je jako N19C. Počkám na čtrnáctku, odpoledne ji budu mít a vypravím se na kopeček a udělám tam pár koleček.
Datum: 09. července 2010 13:03
 Jo tak to je fajn,ale přeci jenom zkus jet někde dálej,docela by mě zajímalo jaký budeš mí potom zabervení svíčky
Datum: 09. července 2010 12:29
 Tak jsem trochu poladil spojku a přesunul jehlu na první zarážku. Svíčka je furt černá(i když jsem nejel nikam daleko, takže se nestihla zabarvit). Je to lepší, i ty rozjezdy.
Datum: 09. července 2010 12:21
 Tak já je nebudu řešit. Jehlu zkusím dát na první, když to nepůjde, tak ji vrátím a bude se vrtat do krabice. Filtr mám novej.
Datum: 09. července 2010 10:57
 myslím že nezáleží na tom kde je uděláš.ale já bych je pro klid duše udělal tam kde mají být...hele ty rány to můžou dělat ty kroužky,čep,vyrachtaný šoupátko,je toho moc
Datum: 09. července 2010 10:53
 A co ty rány, co by to mohlo být? Mám vzít vrtačku a vrtnout si do airboxu? Záleželo by nějak na umístění, že bych dy díry udělal tak, aby nebyly vidět.
Datum: 09. července 2010 10:49
 ja sem to odvrtal vrtáčkem,ucpávky sem tam taky neměl
Datum: 09. července 2010 10:49
 No a to tomu taky vadí..na víčku airboxu jsou dvě jak ty říkáš (zavařeniny) jedna z toho má být uvolněná,a zespoda airboxu má být jedna taky uvolněná....ale neříkám že tohle může spůsobovat tvůj problém.
Datum: 09. července 2010 10:48
 Jo, já už mám ve skříni vybroušený válec, ale nejde mi nasadit čep do pístu. Když jsem ho zkoušel ohřívat a chladit čep, taky nic, když jsem ho lisoval přípravkem, akorát jsem uštíp kousek pístu(a to jsem přípravkem už nandal a sundal dva písty bez problémů, podle mě tam jde křivě ten čep) Blbě se to točilo i bez gufer. A ten airbox-ten nemá žádné díry ani ucpávky, prostě jednolitá plocha plastu. Zevnitř vypadá, jak kdyby to někdo zavařil.
Datum: 09. července 2010 10:38
 a podle mě už máš špatný kroužky na to co ti to dělá při dotazu č.1
Datum: 09. července 2010 10:21
 1 desticku na jehle první zářez,a poštelovat airbox 2) N14C 3) Nezamačkl si moc gufera?
Datum: 09. července 2010 10:20
 1) odspunovanim airboxu pripadne danim cistyho filtru 2) N14C 3) nekde jsi nevymezil nejakou vuli, spraven by se tohle stat nemelo, ale taky s emi to uz na par motorech stalo
Datum: 09. července 2010 10:17
Jméno: Vlasatej
IP: uživatel9851
 Ahoj, mám v karabičce hrst mrtvých svíček - jsou zaolejované neházejí jiskru i po vyprání v benzinu. Po nasazení fajfky a prošlápnutí stratpákou je slyšet že jiskra práská, ale ne v jiskřišti. Může mi někdo vysvětlit technicky co se s těma svíčkama vlastně stalo? Asi má někde svod, to chápu, ale proč po zaolejování? Proč nepomůže vyprání? Má někdo zkušenost s oživením takhle odešlých svíček?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2010 21:44
 proc maj svody? nemusi byt ani zaolejovane, staci abys to mel bohaty a karbon vodi...a jiskry tam litaj ale mezi izolatorem a vnitri stenou zavitu, podivej a uvidis...a zrovna tam se tvori casto karbon, kor kdyz je to bohaty ci zapalovani vynechava, saje oil z prevodovky, mazes to srackama (zkuseni vedi ktery "olej" s tremi pismenky myslim, nechci rozpoutavat dalsi hadky ohledne tohoto "oleje"  ci to mas celkove blbe nastaveny...az motor pojede na spici, pojede tak i svicka...jinak ten zapalovac se da ale dlouhodoby reseni to neni...
Datum: 09. července 2010 21:44
Jméno: Vlasatej
IP: uživatel9851
 nebo opalovací pistolí? Zkusím. Ale stejně mě zajímá proč maj svody.
Datum: 09. července 2010 11:04
 Přesně , opálit zapalovačem.
Datum: 09. července 2010 9:52
Jméno: dragoun
IP: uživatel9836
 musíš je opálit zapalovačem
Datum: 09. července 2010 9:43
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 ahoj nevíte jak zapojit tohleto relé přezdívalo se mu uher a mněly ho hlavně dvěstěpadesátky prosím za každé schéma nebo popis budu vděčný třeba jaký drát vede do písmena f atd dik moc http://plk.unas.cz/fotka.jpg \r\ncokoli jakékoli vodítko a zítra jedu závod a motorka mně nejde kvůli takověéhle prkotině vsadil sem se o 250 kč nenechte mně v tom
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2010 9:57
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Podívej se na el.schéma Jawa 250 typ De luxe (455). Je to nahoře na liště.
Datum: 09. července 2010 9:57
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 a číza s 4 výbrusem karbecem 2929 128 asi těžko pojede  ale hlavně to zapojeni toho rele potrebuju vědět
Datum: 08. července 2010 23:48
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 já vím jak to vede z dynama do elektriky ale chci vědět jak to vede ze statoru do toho prapodivného relátka a už vůbec netuším kam mám zapojit kontakt co je na tom rele označený písmenem f
Datum: 08. července 2010 23:47
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 na silnici nevím kolik jede nejvíce mám tam totiž origo tacháč z jawy 350 podle něho mi čezetka jede 128
Datum: 08. července 2010 23:44
 ČZ 180: Myslím, že má RUMSTAJN ČZ 175 450 jak já. Jinak to relátko,co tam máš je podle mě neoriginál,aptří tam to jednocívkový PAL původně, já jsem je při repasi oddělal pryč a dal dvoucívkové MAGNETON 6V 75W vyráběné v Kroměříži
RUMSTAJN: Budeš závodit jo? na silnici nebo v terénu? Kolik ti jede nejvíce?
Datum: 08. července 2010 22:18
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Myslím, že se jedná o oddělenou svorkovnici dynama starší konstrukce. Jsou na ní soustředěny svorky 51, 61, 1A.
Svorka 1A vede na indukční cívku ozn. 1A. Ze svorky 51 vede do spínací skříňky na svorku 30 a z 61 na kontrolku
dobíjení. Co je to za typ motocyklu? Mohlo by to být trochu jinak zapojené.
Datum: 08. července 2010 22:05
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 jaky mate skusenosti s VAPE na jawu 250, 6V a zvetsuje se prectih??
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2010 19:36
|



|