Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau draci sem uplně v loji mam babettu 207 a něco se mi sere. Pálí mi to tyristory nevíte v čem by mohla bejt závada jestli na kabeláži či v cívce zapalování. Dík moc nevim si s tim moc rady už druhrj tyristor mě to spálilo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 11:10
Datum: 05. července 2010 11:10
 Zdravím.Prosím Vás jak je v masce přední světlo tak je velká žárovka a pak je pod ní ještě ůchytka na malonu žárovku.Na co to je ta malá žárovka a jakou tam mám koupit? je to Jawa 50/223 (mustoš) .. děkuju moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 11:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ty stamý světla se dávali na jawu 90 kde byly ty parkovací světla...
Datum: 05. července 2010 11:11
 Ta malá se do mustangů nedávala, je to převzaté z jiné JAWY, já sem si tam na čas dal 12V 2W a ta malá je jako parkovací.
Datum: 04. července 2010 13:31
 Zdravim mam takovy problem na jawe 21.Jel sem asi 50km/h a najednou to chciplo.Dotlacil sem to dom rozdelal zapalko ale byl jen vypadly kabl zapojil sem ho a furt nic ani jiskra sem tam nejaka skoci.Nevite co s tim mam delat?Diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2010 14:32
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 to at si koupi nový stroj tady napsat nechcu
Datum: 04. července 2010 14:32
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 skus vyměnít kondenzátor.
Datum: 03. července 2010 22:49
Jméno: UltraMotorkář
IP: uživatel5685
 Mustangsto nechce rovnou napsat at si koupí novej stroj ... bože
Datum: 03. července 2010 22:34
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zkontroluj všechny káblíky vyměň svíčku zkontroluj odtrh,předstih,vyměň kondenzátor,indučku kdyžtak,zkontroluj zapalovací cívku na statoru kdyžtak vyměň a musí šlapat jak hodinky
Datum: 03. července 2010 22:12
Jméno: fikus
IP: uživatel8734
 Cau hele vim ze to sem nepatri ale mam yamahu tzr 50 a kdyz je studena tak krasne chytne a v nizsich otacka jede pekne a pak se zacne dusit taky jestli nevite co by s tim mohlo treba byt? Ja si myslim ze by to chtelo nakou kvalitni svicku. Kdyz je motorka ohrata tak je to lespi. Diky moc za vase odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2010 20:23
Posl.aktualizace: 03. července 2010 21:39
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 nemyslel jsem to nijak zle!!!!ale proste chtel jsem jen aby si taky zkusil poradit hele nikdo mu nenapsal jak se to vymenuje a najednou tet napise ze uz to ma vymenene chci jen poukazat na to ze je
strasne jednoduche sednout k pc a napsat problem misto toho aby si clovek zkusil poradit a i pres namahu kdys to nejde tak se zeptam  jinak nic proti ondrovi ...
Datum: 03. července 2010 21:39
 jojo,presne tak  Ondragam se tu sice pta casto,ale poda otazku spisovne a s rozumem,nepise kraviny..lepsi nez ostatni co napisou-nevite proc mi nechce nastartujes babety 207...  kdyby byli takovyhle vsichni tak je to tu pohoda,jako driv  i kdyby se mel ptat na to,k cemu je vzduchovy filtr..
Datum: 03. července 2010 19:38
 Zrovna Ondragam jako jeden z mála má věcné a inteligentní dotazy. Buďme rádi za takové lidi, tím se úroveň pokecu jen zvýší.
Datum: 03. července 2010 19:33
 No, už jsem je vyměnil.
Datum: 03. července 2010 19:22
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 promin ale uz se to neda prehlednout ptas se na kazdou blbovinu... ne jsou sjete jak blazen vymen je... jak? vem si kus hadru poloz si ho vedle motorky sedni si na nej a premejslej... ptas se fakt na kravoviny 
jestly sis vsim tak lide ti uz ani nechteji moc odpovidat protoze mas furt nejakej dotaz ... vim lepsi se zeptat nez neco zkurvit ale toto? to uz je moc
Datum: 03. července 2010 18:52
Jméno: rux
IP: uživatel9813
 Čus, chtěl bych se zeptat proč se na mojí Jawě 350/354 zahřívá cívka? Zapnu klíček a během pár sekund je teplá a ta druhá ne.Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 1:55
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Protože je sepnutý kladívko jednoho válce a cívkou prochází proud.Když pootočíš motor,tak se bude hřát ta druhá.
Datum: 05. července 2010 1:55
Jméno: ondr
IP: uživatel9796
 podle mě ti zůstává sepnuté relé mě to dělalo na jawě 250/353 a ručička ampérmetru na nadrži my šla za zaroh.
Datum: 03. července 2010 10:38
 Je to tak dobře? Zapnu zapalování-ampérmetr jde na -4A, nastartuju, stojí na 0A. Takovej ten kontakt na regulátoru(ten co je blíž válci) se na volnoběh ani nehne. Přidám trochu plynu, kontakt se spojí a chviličku zůstane spojenej, i když už motorka zas maká na volnoběh, a pak se rozpojí, ještě chvilku kmitá a po chvíli se rozpojí definitivně.
http://www.youtube.com/watch?v=UHWstENlltE
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2010 23:26
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 taky mi to tak funguje je to tim ze motorka na volnobeh bere stavu z baterie pri zvysenych otackach se dobiji kotvicka ti kmita pri dobijeni se spoji a pri volnobehu zase rozpoji a stava de z baterky pridas plin kotva se spoji a stava jde z dynama
Datum: 02. července 2010 23:26
Datum: 02. července 2010 13:09
Jméno: Dan
IP: uživatel9144
 cus draci, mam problem na mim mustangovi mi dává alternátor pořád přes 10v a ve vysokých otáčkách až 16v. Takze se chci zeptat jestli by tam nesel dat nejakej rehulator napeti nebo neco. dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2010 13:41
Jméno: Dan
IP: uživatel9144
 ja bych byl rad kdyby to svitilo ale kdyz to praska tak rad nejsem a tech 35w nejak pomuze? furt to potrebuje jenom 6v ne?
Datum: 02. července 2010 13:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zkus dát dopředu 35w .. bejt tebou bych to nijak netlumil a byl bych rád že to svítí...
Datum: 02. července 2010 13:05
Jméno: Dan
IP: uživatel9144
 jo silnejsi mam vzadu 1 12v ale kdyz tam dam dalsi tak uz to nesviti a kdyz tam mam vzadu 12 a vepredu6 tak ta vepredu stejne praskne
Datum: 02. července 2010 11:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 praskají ti řárovky?? jestli jo tak je dej silnější....
Datum: 02. července 2010 10:17
Jméno: Hans
IP: uživatel5573
 Jak skontroluju indukčku jesi je funkční?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2010 13:42
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Ahoj Franky
Datum: 02. července 2010 13:42
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 norml pres baterku ne
Datum: 01. července 2010 21:29
 to je blbost:- jiskru ti hazet muze - ale ve vysich tockach se to muze dusit zj - nebo kdyz se ta inducka delsi jizdou zahreje- tak to prestane jet- tak to je spatna - ale nvm jak to bezpecne poznat jen tak nazkousku- taky by me o zajimalo
Datum: 01. července 2010 21:09
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Tak že ji připojíš a zkusíš jestli ti svíčka hodí jiskru
Datum: 01. července 2010 21:00
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 je to jednoduchý složit ?? VAPE 6V/110W - jednovalec ,kolik to přidává přectih?? a v jakejch otáčkách? dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2010 11:55
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, mám čz 175/450 a špatně mi dobíjí, chtěl bych to nějak proměřit, poradíte? nevím jakej přístroj mám použít (ampermetr, voltmetr) a kam ho mám zapíchnout, aby ukazoval jak moc dobíjí. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2010 15:51
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Pro základní měření postačí normální multimetr. Nastav ho na stejnosměrné napětí, připoj ho na baterku. Mělo by to dávat kolem 7V, při zapnutí světel by neměl být větší pokles a napětí by nemělo kolísat.
Datum: 30. června 2010 15:51
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, mám čz 175/450 a špatně mi dobíjí, chtěl bych to nějak proměřit, poradíte? nevím jakej přístroj mám použít (ampermetr, voltmetr) a kam ho mám zapíchnout, aby ukazoval jak moc dobíjí. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 21:32
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 je to jednoduchý složit ?? VAPE 6V/110W - jednovalec ,kolik to přidává přectih?? a v jakejch otáčkách?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 19:40
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, přidělal sem si k motorce otáčkoměr z favorita, funguje ale jsou tam špatné otáčky, nevíte kolik závitů musím obmotat okolo kabelu u fajfky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2010 7:18
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Turbine, turbine! Takovej blábol! co se týká snímání otáček pomocí měření na kabelu svíčky, tak platí že čtyřtakt pálí na svíčku 1x za dvě otáčky, ale dvoutakt 2x za dvě otáčky a v tom je ten rozdíl! Potíž favořitího otáčkoměru že měří na indučcce a protože je to čtyřdobej čtyřválec, tak na té indučcce pálí 4x za dvě otáčky, tedy 2x za otáčku. Možná to zní jako věda, ale pokud máš jednoválec a nepoužíváš vape (také pálí 2x za otáčku), tak ti logicky bude měřit blbě. A s napětím, nebo počtem závitů na kabelu to nemá nic společného. Počet závitů na indučcce souvisí pouze s citlivostí snímání.
Datum: 30. června 2010 7:18
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 jde jen o to že to má o polovinu víc otaček páč je to 12v nb tak nějak zaleži jakou tam máš baterku....
Datum: 29. června 2010 20:35
 pls mas odkaz,nebo navod na ten otackomner jak to vsechno zapojit ??
Datum: 29. června 2010 19:52
Jméno: CZK
IP: uživatel7758
 Jinej počet závitů ti nepomůže. Jestli máš 2t motorku tak to bude vždy ukazovat blbě, protože Favorit je 4t.
Datum: 29. června 2010 19:00
 Zdravim, kdyz mam u cz 150c porad cernou svicku, tak mam ten sroub na karburatoru na smes pritahnout nebo utahnout? a nebo hnout s jehlou a na jakou dyztak vysku? mam ji uplne dole myslim.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 16:51
Jméno: joa
IP: uživatel9355
 Čau jehla má být tak na druhém až třetím zážezu
Datum: 29. června 2010 16:51
 Ahoj draci chci se zeptat v sobotu sem si delal elektriku na jawe 21 protoze sem mel chcipak udelanej misto klaksoonu a tak sem napojil draty inducku 1 do spinacky 1 a pak udelal takovej ten drat co je na sikmo v ty prepinacce a to sem ukostril vse funguje akorat kdyz startuju tak mi nejak asi v inducce za cne cvakat.....Cim to muze byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 14:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no v indukčce ti 1000% nic cvakat nemůže
Datum: 29. června 2010 14:54
Jméno: jawak.
IP: uživatel9783
 Ahoj draci Potrebuju na fichtla do paraboly tu objimku na zarovku ja ji nemam a pry se nevyrabi nevite jak to nahradit nebo kkde to sehnat.Kdyz ji budete nekdo mit navic tak mi taky pissnete diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 16:52
Jméno: brk
IP: uživatel9355
 já jich mám doma moc
Datum: 29. června 2010 16:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tohle se většinou sežene na burze tak za 20 kč...
Datum: 29. června 2010 13:48
 mam jawu 250 a mam tam vape zapalovani a jak se steluje predstih?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 19:02
Jméno: Bris-K
IP: uživatel5566
 
nijak
Datum: 29. června 2010 19:02
 nazdar mám velkej problém a velkou prozbu na vás mám jawu 250 a nedobíjí mi to mám tam kontrolku a i když jedu tak pořád svítí a tak sem jel asi pul hodiny a ted mě ta jawa vubec nechce nastartovat a když chytne tak jen zabuble a zas chcipne nevíte co s tím??a ta kontrolka svítí čimdál mín
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2010 13:26
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 máš tam origo zápalko s relátkem které je na zapalování nebo máš kostku ? jestli máš na zapalování a víš že to je jenom tím dobijením tak maličko pootoč tím prvním šroubkem na relátku
(sou tam 2) a dynamo ti bude dávat víc elektriky a tím pádem bude dobíjet ale pozor nesmíš to přepísknout já sem otáčel při nakopntém motoru a podle světel sem bud dotahoval nebo povoloval
ale přepískl sem to na volnoběh světla zářily ale když sem jel 90 tk mi všechny žárovky popukaly a jel sem domů potmně
Datum: 29. června 2010 13:26
 tak kdyz ti nedobiji tak mas vybitou baterku zj- nabyj baterku a zkus to nastartovat - a zas kouksek jet nez ti zas chcine na vbitou baterku- aspon zjistis ze to je jen tim dobijenim a ne necim jinym
Datum: 29. června 2010 11:00
Jméno: anthonny
IP: uživatel9648
 ahoj  nevíte někdo proč mi u Mosquita fungujou světla, blinkry, klakson atd... jenom při zapnutym motoru?  diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 16:17
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 batekra odesla do kytek... moskyto sviti trouby jen pri zapnutym motoru pac se to dobiji a vytvari rotorem svuj proud mam dojem ze jezdilo i bez baterky baterie tam je jen kvuly jiz zminovanym svetlum blinkrum atd ... zmer baterku jestly jde problem je v ni
Datum: 28. června 2010 16:17
Jméno: anthonny
IP: uživatel9648
 jo přesně tak, při otočeném klíčku bez nastartovaného motoru to dřív fungovalo úplně v pohodě, troubilo to víc, než kdejaký auto  , teď aby to tak zatroubilo musím dát plný plyn.
Datum: 28. června 2010 15:34
Jméno: Noname
IP: uživatel9778
 A dříve ti světla fungovaly i jen při otočeném klíčku bez nastartovaného motoru? Kamarád měl taky Mosquita a mám takový dojem, že mu světlo fungovalo až po nastartování z důvodu, aby mu to nevybilo baterku, kdyby je nechal dlouho rozsvícené. Každopádně, pokud to má svítit i bez motoru, tak změř napájení baterie, neměla by mít méně než 12V = vybitá, lépe by bylo naměřit 12,8V = plně nabitá. Po nastartování začni měřit napětí na baterii, nejdříve bez zatížení (bez světel), potom můžeš zkusit se zatížením. Napětí by mělo vzrůst pomalu až na 13,4 - 13,8 - 14,2 - 14,4 záleží na regulátoru dobíjení do jaké hodnoty napětí je stavěný. Předpokládám, že tam máš baterii 12V, pokud by tam byla 6V bude to prakticky stejný ekvivalent.
Datum: 28. června 2010 15:29
Jméno: anthonny
IP: uživatel9648
 no pravě si říkám že v tom by mohl být ten problém, ono to začalo blbnout už na podzim, ale najezdil jsem pár kilometrů a bylo to v pohodě, tak jsem na jaře nabil baterku a vše bylo ok, pak jsem k tomu za tyden přišel a už to blbnulo takhle...
Datum: 28. června 2010 15:12
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 a funguje ti dobíjanie na ňu??
Datum: 28. června 2010 14:25
Jméno: anthonny
IP: uživatel9648
 jo
Datum: 28. června 2010 13:55
 máš tam baterku?
Datum: 28. června 2010 13:45
|



|