Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Karl
IP: uživatel1200
 Zdarec,
poradí někdo čím to že mi nestartuje cz 180 /487.3 ?
Na podzim jezdila a teď nic. Svíčka je mokrá, takže benzín ok. Jiskru hází. Baterka je dobitá.
Na co se mám zaměřit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 23:52
 pořádně to přeplavit a pustit z kopce...to by bylo aby nechytla  pripadne dat jinou svicku, tam taky muze bejt zrada
Datum: 31. března 2010 23:52
 cau-resim takovou věc - mam nabíječku na baterie ale je na nabijeni jen 12 v - nema to to precvaknuti na 6v- a ja potrebuju nabit baterku 6v na kejvacku- co by se stalo kdybych to nabijel touhle????? a jde to nejak udelat abych to mohl nabujet pres tuhle nabíjecku???? - treba pred to neco zapojit nebo treba nabijet dve baterky v serii zasebou???? -pls poradte abych neco nezkurvil
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 20:49
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 Já si myslim, že pokud máš 2 baterky 6v tak je propoj za sebou a dej je nabijet obě....nic by se nemělo stát...
Datum: 31. března 2010 20:49
Jméno: Drahuš
IP: uživatel4411
 Cau draci..CHCI SE ZEPTAT..Zapojil jsem novou indučku 8v,zapal.civku novou..novy kondik kladivko atd..elektrika nova...a nechce mi to hazet jiskru..kdyz tam dam prst do fajfky tak to jen tak slabě kope...nějak si nemužu pomoci..čím to může ještě být??
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 9:00
 Veľká vzdialenosť zapaľovacej cievky od rotoru
Datum: 04. dubna 2010 9:00
 presne tak..bud spatnej odtrh,svicka-ale predpokladam ze si tam zkousel jinou,a nebo ty podlozky...
Datum: 31. března 2010 21:04
 přítely nedal jsi náhodou špatně izolační podložky nad kontakt kladívka?
Datum: 31. března 2010 20:52
 vn cabel,nebo fajfka,když říkáš že si měnil celou elektriku,třeba si někde udělal chybu,ale zkus ještě fajfku a vn cabel
Datum: 31. března 2010 19:46
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 ahoj kamaráde to může být odtrh
Datum: 31. března 2010 19:46
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši čím to může být že mi mustang po třech měsících přestal házet jiskru už 3 měsíce to stojí a nechce házet jiskru.Už nevím čím to je
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2010 16:01
 boba : jj je to tak
Datum: 31. března 2010 16:01
 repektivě k tomu vn kabel : ve z indučky na fajfku a ton vn znamená vysoko napěťový. Teda doufám že je to tak ....
Datum: 31. března 2010 15:59
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 no to se divim že to nevíš..a zrovnaty?vždyť na webu máš tak skvělí info že to musíš zjistit během dvou minut..jo sedět na sedadle a držet řidítka to dokáže i tříletý děcko
Datum: 31. března 2010 15:39
 červenej kabel co vede z indukčky na fajfku
Datum: 31. března 2010 15:32
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 co to je ten vn kabel?
Datum: 31. března 2010 15:30
 fajfka,vn cabel,kondík,indukčka,startovací pol,někde skrat...toho je
Datum: 31. března 2010 15:28
Posl.aktualizace: 31. března 2010 18:55
 nic jinyho nez koupit nozovou pojistku danne hodnoty se s tim delat neda
Datum: 31. března 2010 18:55
 už jsem to taky pochopil, ale prodvavač mi dal do toho válečkový pojistky a tam patří nožový, ta kjsem chvilku přemýšlele co s tím.
Datum: 31. března 2010 17:36
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 nechapute je to pouze pouzdro dotoho musis dat pojistku
Datum: 31. března 2010 17:12
Jméno: hnupo
IP: uživatel8952
 nevite kurva kolik amper maji byt nafukle draty na pionyru aj zarovky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2010 15:27
 dráty bych dofoukl chujem,a do žárovek bych nacpal nějakou mrtvou krysu,z nich se uvolnuje nejvíce mrtvého vzduchu,a tím pádem se žárovka nafoukne
Datum: 29. března 2010 15:27
 Draty nafoukni proudem co nejvíc to jde ale dbej na to aby ti nepraskly,popřípadě se neucpaly
Datum: 29. března 2010 14:56
Jméno: fsdf
IP: uživatel8364
 jaky draty ty kokso?
Datum: 29. března 2010 14:11
Posl.aktualizace: 27. března 2010 22:31
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Ještě něco: Když jsem pionýra po zimě vytáhl, nechtěl chytit. Byla špatná svíčka(Brisk N15C), která tam byla tři týdny před tím, než jsem ho zazimoval. Dal jsem ta zpět starou PAL 14K-7 která tam byla minimálně 20 let a jede to. Jak je to možné?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2010 11:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 neim asi matrix...já na ty Palky taky jezdím a dokonce jsem si koupil pár kusů fungl nových
Datum: 28. března 2010 11:11
 taky sem se dneska projel...akorat ja tam mel pres zimu palku a dal sem tam brisku a jelo to
Datum: 27. března 2010 22:06
 PALka je PALka, já to říkám pořád...
Datum: 27. března 2010 22:01
 Nazdar, k čemu slouží tlumivka u pařeza ? dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2010 15:38
 k tomu, aby se ti nepřepálila žárovka, když ti jedna z nich praskne  ... a vubec s tlumivkou to svítí líp (myslím)... ale je to divný  onehda mi vzadu praskla a jak sem to vytacel, tak se me ve predu prepalilo vlakno na dalkový svetlo..
Datum: 27. března 2010 15:38
Jméno: luky
IP: uživatel6664
 čau daci mámalý dotaz ohledně zapalování, mám novou cívku i kladivka kondík .... funguje když dám prst ke kabelu odsvíčku tak kope když dam velky předstih sou to dost silné rány ale nehodí to jiskru nikdy na na svičce ani když dam jen kabel k rámu, proto bych se chtěl zeptat v čem může být problem, izolací to nebude ale nic jineho me nenapada .... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2010 20:03
Jméno: radar
IP: uživatel7044
 mas v kontaktu ten fibrovej kroužek
Datum: 28. března 2010 20:03
Jméno: luky
IP: uživatel6664
 nen kope totak až se mi zatmělo před očima tohle už zažít nechci  ale už sem to vyřešil  byly zasran magnety u cívky trouchu sem to přebrosil a už to jede
Datum: 27. března 2010 12:21
 a nemáš vadnou faju? me z ni jednou vypadli soucasti, ktere propojuji svicku a uz to nejelo
Datum: 27. března 2010 12:16
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 jestli te to nekopne tak ze ti to skubne s prtem a jenom te to lechce posimra tak je nekde skrat pravdepodobne uz se mi to taky stalo . A bylo to ukostreny tim ze jsem vymyl petrolejem ty papirovy izolace co jsou u kladivka na tom sroubku jak je natom kondik atd. a stalo se to vodivim. Bejt tebou tak skusim dat jiny hlavne ho doniceho nenamacej
Datum: 27. března 2010 12:04
Jméno: methaw
IP: uživatel9043
 Mam dotaz. Jaka civka by měla byt na jawě 90? 6V a nebo 8V. Diky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2010 22:57
 zdar draci, chci si vyrobit tyrystorové zapalování na jawu 350 nemáte někdo schéma, návod, radu? pište klidně na mail dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2010 21:29
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 To Standa - jojo, mám minůrka, za poslední leta jsem stihnul ale akorát tak rám, mechaniku a z většiny výdřevu a karosařinu, ale asi to znáš sám... kde brát čas a nekrást  Takže díky babrání kolem rekonstruke domu už tři roky odpočívá v přístřešku na zahradě. No, snad letos...
Datum: 26. března 2010 21:29
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 To vacin - to jsi mě pobavil  opravdu mám tak čas dotahovat teoretické nápady druhých  . Nebuď línej a vyvíjej za svůj čas a peníze  . Nic ve zlým...
Datum: 26. března 2010 21:27
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 hele Chongu, něco takovýho jsem taky vyvíjej. ale mam tam takovej zlepšováček. ten kondik by se nenabíjel přes trafo z baterky , ale z cívky(viz Tvoje low-cost CDI ala babetta) a toho PICka by živila jen malá baterčička lithiová, jedna na sezonu. on by ve sleep modu tolik nebral. Co ty na to? nechceš to za mě dodělat?
Datum: 26. března 2010 18:38
Jméno: standa
IP: uživatel9037
 Chongu ty máš Minora??? Zejrám na to jako trubka....nikdy sem si nemyslel ze jsi az tak zapálenej veteránista!! Hlavně at se daří....moc peknej model!! A hlavně 2T
Datum: 26. března 2010 13:41
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Tohle zapalko se dá upravit i pro dvouválec. Použil by se jden hall a clonka rozdělená na dvě půlky. Procesor by podle hrany 0 -> 1 nebo 1-: 0 poznal do kterého válce pálit. Pro dvě kladívka to nejni, bo procesor má v poslední verzi volnej pouze jeden vstup. Konec by obsahoval dva kondenzátory a dva tyristory. Myslíš-li to vajgle vážně, najdi si mě a napiš mailem. Chci to vyvíjet pro moje aero minor, ale protože se k elektroinstalaci neschyluje byl bych ochotnej to ve spolupráci (!) vyvinout. Jednodušší verze je použít clonku s dvěma výřezy a pálit v HU a DU, pak zapojení CDI nevyžaduje žádnou úpravu.
Datum: 26. března 2010 12:41
Jméno: standa
IP: uživatel9037
http://www.jawa-50.cz/clanek/uprava-tyristorove-cdi-zapalovani-v20.html místo kladívka je možný použít třeba hallovo čidlo,ale není to nutné..... ale jak se popereš s dvouválcem,to nevim.....tohle je delany na jednoválec..... dalo by se to spíchnout tak,že budou obě svíčky pálit naráz....tj jeden píst v HU druhej píst v DU....takle treba pálí VAPE..... možná by to chtelo sehnat indukční civku VAPE(monolit s dvěma výstupy) a podle toho upravit výstupní napětí z tyristoru.....
Datum: 26. března 2010 12:26
 caw pls existuje neco, co stabilizuje elektriku na stroji, nebo nakej prerusovac blinkru, kterej neblika podle napeti, ale proste ve stanovany frekvenci at je tam tolik nebo tolik voltu ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2010 21:30
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Taky jsem ti poslal mail...
Datum: 26. března 2010 21:30
 Poslal sem ti mail. dik
Datum: 26. března 2010 17:02
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Mám zapojení toho co chceš. Pokud zi za pár peněz jsi schopnej to vyrobit, napiš mi na mail a pošlu ti schéma. Primárně je ale určenej pro 12V rozvod, kolísání by mu vadit extra nemělo.
Datum: 26. března 2010 12:44
 elektronickej mi cpal za 300 ja bych radsi nejakou levnejsi variantu
Datum: 25. března 2010 19:26
 A co elektronickej prerusovac blinkrů? ten blika furt stejne, at uz do nej poustis 6 nebo 12...pokud se nepletu
Datum: 25. března 2010 17:49
 Bohužel to jenom snižuje, na těch 12 V by ti to z těch 14 V omezilo ale z 9V nepřidalo
Datum: 25. března 2010 17:49
 ale napeti nezvysi co ? kdybych do blinkru chtel poustet 12V a na volnobeh bych mel k dispozici treba 9V a na plnej plyn 14V.
Datum: 25. března 2010 17:43
 Stabilizátor napětí, když se mění různě napětí, tak tahle součástka stále stabilizuje jedno určené napětí. např. 5V stabilizátor stabilizuje stále 5V. Max. napětí je myslím nějak 30V, takže z 30V můžeš stabilizovat třeba na 3V, 5V, 6V, 12V atd.
Datum: 25. března 2010 17:39
 zdar mám dotaz můžu na čztu 175/487 dát indučku s fichtla??dit by to mělo byt stekny maji obě 6v
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2010 17:36
 zas nová informace pro mě
Datum: 24. března 2010 17:36
 taky mam na fichtlu 6  delali se 6 i 8
Datum: 24. března 2010 17:18
 jS: já mám na fichtlu 6V....
Datum: 24. března 2010 16:32
Jméno: Tomáš
IP: uživatel8006
 je to stejný
Datum: 24. března 2010 10:43
Jméno: Tomáš
IP: uživatel8006
 je to stejný
Datum: 24. března 2010 10:33
 indukčka z fichtla má 8V. Mělo by to nějak jet.
Datum: 24. března 2010 7:43
 mělo by to bejt stejný
Datum: 24. března 2010 7:22
 zdarec draci,jak jsem tu včera psal že mi fík blbne s tou iskrou...tak jsem dal novou svíčku,problém, se na chvíli vyřešil...jelo to,ale časem to cukalo.jak kdyb někdy nebyla žádná iskra...pak sem zas dával prst do fajfky jiskra žádná..ale jakmile sem dal svíčku do hlavy,nastartovalo to na 1 bez plynu....nevíte co by to mohlo bejt? trisky jsem čistil snad 100x svíčka má orange barvu,ale jak to nastartuju do 15 sekund to chcípne,opakuju to po druhé zas to chcípne...
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2010 21:42
Jméno: Vladimirsi
IP: uživatel9024
 čus draci skus dat jinou jinou civku nebo kondik ?
Datum: 24. března 2010 21:42
 hladina OK,benzín přesně lícuje s nejvyšším bodem plováku
Datum: 23. března 2010 22:09
 jo trysku jsem dával jednu ze zásoby,moc nepoužívanou a je to to samé,už sem ji tam aj nechal...ale tajto bych viděl něco někde v elektrice
Datum: 23. března 2010 22:08
 Ja si myslim no ze to bud v privodu paliva.. mozna to nebude tryskou treba mas malo nastavenou hladinu v plovakovce a nestiha dotikat... skus si s tim pohrat a uvidis
Datum: 23. března 2010 22:08
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ja mam jednu trysku,ktera je sice na oko uplne pekna i smetak de bez problemu protahnout ale proste to s ni nenastartuje tak zkus jinou ale jestlis to zkousel tk nic..
Datum: 23. března 2010 22:00
Jméno: mara32
IP: uživatel5056
 zdarec jak mam nastavit odtrh na jawě 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2010 20:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 odtrh nastav podle kousku plastu z Mattoni ale pozor !!! musí to být Mattoni a né třeba Poděbradka a už vůbec ne Hanácká kyselka !!!!
Datum: 23. března 2010 20:48
 proboha lidi...to je tak těžké zadat do vyhledávače pár slov??? Buď s tim vyhledávačem neumíte, nebo je to jenom lenost!
Datum: 23. března 2010 20:27
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Dej píst do horní úvrati. Sjeď dolů cca 1,5-2mm a pak rozdělej pravý kryt tam máš kladívka. Povol ten šroub co je drží. Vraž něco mezi ně, co má cca 0,4mm. Pak to dotáhni a zkus natočit. Uvidíš jestli ti to pojede
Datum: 23. března 2010 19:41
 řek bych podle nějakýho manuálu
Datum: 23. března 2010 19:35
 Zdarec draci, Mám odtaz... když už sem si myslel,že mě žádná závada nepřekvapí.. tak se mi stalo tohle ....mám tyristorový zapalko a to se napojujě na 2 cívky... jenže mě to kvuji tomu prd svítilo... tak sem to zkusim napojit na jednu.. a nastartovat to ško jen to nějak začalo z ničeho nic blbnout.. chcipalo to... a nechtělo do otáček.. vynechával... tak se si myslel,že sem tentyristor asi podělal... tak sem ho odpojil a nechal normálně orig zapojení...no a ono to blbne pořáád..  už nevím co s tím...svíšku..kladívka..kondík sem měnil....myslíte ,že by to mohlo být indučkou?? díky za rady....
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2010 7:08
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Kouknul jsem na zapojení toho tyristorového zapalka co máš a pokud ti to blbě svítilo, tak to rozhodnbě nemohlo mít na svědomí tyristorové zapalko. Odběr tvarovací a napájecí části kladívka (to co jsi připojoval na světelný okruh) musí být naprosto zanedbatelný. pokud ti to blbě svítí, hledej chybu jinde. Chybu v indučce bych nepředpokládal. Co se týká zapalka, tak pro správnej chod, krom nabíjení kondenzátoru C1 je kritické aby jsi na svorkách zenerovy diody DZ1 měl i při nízkých otáčkách cca 6,2V (tolerance cca 10%), to otestuješ při volnoběhu. Pokud tě napadla taková blbost jako na 20W verzi použít 25W žárovku, tak se nediv že při nízkých otáčkách je světelnej okruh zatlumenej, tedy nevyrobí dost energie (nízké napětí!) a pak máš pochopitelně nedostatečné napětí i na zenerově diodě a tudíž i malé skokové napětí kterým se budí tyristor a pak se pochopitelně tu a tam nesepne. TIC106M je tyristor který je ochotný se sepnout i na dobrý pohled (tj. je dost citlivej). Takže bych nevylučoval že jeho necitlivost na správné napětí může pramenit z jeho částečného poškození... bohužel polovodiče tuto nectnost mívají že jsou Ko, ale přesto ještě jakžtakž chodí. Pokud něco budeš měřit, tak doporučuju ručkovej multimetr, digitální mají nectnost že jim vadí rušení od zapalování a pak měří kraviny...
Datum: 24. března 2010 7:08
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 To kabys - nezlob se ale ne. Vede mě k tomu hromada důvodů a dřívějších zkušeností proč ne.
Datum: 24. března 2010 6:55
 Hele Chongu.. a ty by si mi deuděla za poplatkek to CDI?? já s tím žádný zkušenosti nemám.. taky sem viděl na nějakým webu nějaký s řídící jednotkou za 800kč ,to se mji zdá dobré,ale drahé... díky za odpověď
Datum: 23. března 2010 20:40
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Standa má na mysli elektronické CDI, ne to co mám na webu pod názvem LightCDI. Popravdě osobně bych vždycky dal přednost elektronickému  . Nemusí se zrovna kvůli tomu zrovna předělávat celá elektronika. Nemám to sice ozkoušené, ale stačilo by usměrnit energii ze zapalovacího pólu, pak stabilizovat pomocí 7812 a za to dát elektronické CDI. Takhle by to mohlo být schopné pracovat i bez baterky... ale jak píšu, nemám to ozkoušené. K tomu se může ale nemusí zapojit bezkontaktní snímání. Ale na kladívko to chodí také. V takovém případě tipuju náklady tak na 200kč (tedy bez baterky), ale znamená to že světelný okruh zůstane jak je bez úprav.
Datum: 23. března 2010 20:29
Jméno: standa
IP: uživatel9014
 hele ja si toho nechal dost udelat od kamarada,takze leccos bylo zadarmo,naopak tistaky se priplacely.....rekneme do 500,- + malá baterie kdyz si to udelas sam tak myslim ze do 500,- se vejdes i s baterkou.......je to paradni vec.....to light cdi se mi nelibi....je to takova napul prasarna....znamej to delal a moc to nechodilo..... to klasicky CDI je paráda,fakt doporucuju!!!
Datum: 23. března 2010 20:18
 A čistil si třeba trysky? Může to být jen, že je špatný přívod paliva.
Datum: 23. března 2010 20:11
 já bych chtěl konečně něco s tím zapalkem udělat...... origo není špatný.. ale chtěl bych nějakou inovaci..
Datum: 23. března 2010 20:01
Datum: 23. března 2010 19:53
 no jo jenže já nejsem nějaký elektrotechnik..  vůbec netuším...jak na to.....což o to návody by se našly...,ale udělat to?? nezvládám ana koliik tě to Chongovo CDI vyšlo?? a i s tím zadním LED.. taky u tom LEd přemýšlím...
Datum: 23. března 2010 19:47
Jméno: standa
IP: uživatel9014
 kašlete na tyristorový zapalování,postavte si Chongovo CDI,to je masáž!!! Bezchybnej chod motoru a starty,s pouzitim LED na zadni svetlo vepredu svitis 35W! Dosavadní skušenost-nový kladiva bez problemu dávaj cestovní úpravu do max otáček
Datum: 23. března 2010 19:39
 no možná ta indučka, já taky stavím zrovna teď taky tyristorové zapalko
Datum: 23. března 2010 19:30
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši čím by to mohlo být že mě jde málo eletrika na jawe 250? dal sem tam jiný stator cistil sem kladivka ale ono to tak jenom lechtá a nekope včem by mohla tak být zrada? prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2010 17:27
 a jestli mas dobitou baterku tak muzes mit spatnej odtrh..
Datum: 24. března 2010 17:27
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 asi ti to malo dobiji nebo vubec
Datum: 23. března 2010 20:36
Jméno: standa
IP: uživatel9014
 treba protoze mas vybitou baterku
Datum: 23. března 2010 18:59
Jméno: Radek
IP: uživatel9004
 Ahoj borci, potřeboval bych nutně poradit ohledně elektriky na Jawě 23 mustang. Elektriku jsme zkoušel na dotek prstem a kope pouze když se druhou rukou chytnu říditek nebo kostry, jinak nekope a svíčka neháže jiskru. Vůbec si s tím nevím rady, byl bych rád kdyby mi někdo pomohl...diky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2011 15:54
 Dělalo mi to to samé na mustangu, je to vadná zapalovací cívka v magnetu,  Vyměň ji, nastav odtrh, a dobre.
Datum: 07. června 2011 15:54
Jméno: Radek
IP: uživatel9004
 ok skusim tu indicku vymenit ale nejprve ji musim sehnat a jinak konicek sem cistil aj smirglem
Datum: 23. března 2010 20:14
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 skuis vimenit inducku,alebo si skus vicistit konicek naku hadru
Datum: 23. března 2010 15:09
Jméno: viktor009
IP: uživatel9009
Datum: 22. března 2010 18:58
Jméno: Radek
IP: uživatel9004
 a skousel sem tam novou svicku a nic a kdyz sem tu svicku skusil na kamosove motorce tak fungovala perfektně
Datum: 22. března 2010 16:53
Jméno: Radek
IP: uživatel9004
 praveze to mam ukostřený. Vsechny kontakty i na kostře sem brousil smikovým papirem a všechny draty jsem skontroloval jestli tam neni spatnej kontakt nebo jestli nejsou poruseny a nic. A svicku sem pokladal na hlavu valce....neni treba mozny ze ten ukotvovaci pol na inducce je spatnej? nebo neco s kladivkem?.....divalo se mi na to nekolik lidi a nevijou co by stim mohlo byt ze je to hodne divny
Datum: 22. března 2010 16:51
 A když zkoušíš tu svíčku pokládáš jí na válec?Aby házela jiskru musíš jí mít ukostřenou..A že tě nekope když se nedotýkáš kostry to je normální,protože neuzavřeš obvod.
Datum: 22. března 2010 16:42
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Elektrice nerozumim,ale as to dobre ukostreny?
Datum: 22. března 2010 15:30
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 sak ale to nemosi mjet na jezdeni naki vliv
Datum: 22. března 2010 15:08
 Zdar draci co by mohlo být z dinamem když nekope.Skoušel jsem indukční cívku i kondenzátor.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2010 7:42
 zjisti si jestli ti vubec jde z baterky proud do indukcky...
Datum: 22. března 2010 7:42
|



|