Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: janko
IP: uživatel8931
 ahojte mám 175/477 a když za jizdy zapnu světla tak mě potom nejdou blinkry jen až když to hodně vytočim je to normalní?? čim by se to dalo zlepšit?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2010 14:25
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 špatné relé
Datum: 22. dubna 2010 14:25
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel9204
 malo dobiji nebo je spatna baterka.
Datum: 21. dubna 2010 21:12
 Zdarec,našel sem motor na bábu 207.Chtěl sem udělat GO.Takže v první řadě jsem se chystal stáhnout magneto,ale sesral se mi závit v tom magnetu..Čím by to šlo sundat? Novej závit udělat nepůjde (nejde to protáhnout až dozadu) už jsem se na to ptal.... Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2010 21:06
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 V rotoru je závit M8,jestli se serval,tak přeříznout na M10.Jde to,dělal jsem to.Pak se musí dát pod šroubek větší podložka.
Datum: 21. dubna 2010 21:06
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 tetka mi doslo ze pises na babu. tak to nevim jak to je ja myslel u fichtla
Datum: 21. dubna 2010 18:20
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 co by neslo protahnout dozadu?? ja myslim ze pujde udelat novej zavit ten v magnetu, je dlouhej asi 1cm ani to ne. Priste az budes sundavat magneto odborniku tak to utahni a prasti dotoho scitem kladivem a pak utahuj dal kdyz nepujde tak este bouchni do ty hlavy sroubu ono to pak upadne.
Datum: 21. dubna 2010 18:13
 Čau draci,jak je možné že mi u fíka praská přední žárovka 25w?Měl jsem tam 35 watu a ta svítila parádně,jenže mi to bralo zbytečně moc proudu od jiskry,Koupil jsem si 25watu,a po chvilce praskla...
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2010 17:15
Jméno: standa
IP: uživatel9242
 pravdepodobne mas jedno z magnet,ktery maj silnejsi mg.pole nez je zdrávo.....tenhle problém se dá "vyřešit" silnejsi zarovkou dozadu,kupříkladu 12W/15W(to zhruba odpovídá 6V/7,5W) a nebo jeste silnejsi 6V/10W ..... pravdepodobne ti tam přebejvá pár wattů no...vetsinou to zarovka vyresi ty zarovky,ale za to nerucim....a nebo se to dá VYŘEŠIT nejakou jednoduchou regulací alá tlumivka....frekvencne zavislej odpor....
Datum: 21. dubna 2010 17:15
 joj,,,to jsem taky zapoměn napsat...je taky zapojená...
Datum: 21. dubna 2010 16:49
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 cau draku musis mit zapojenou taky zadni zarovku!! 5w jestli nemas tak se nediv ze to praska
Datum: 21. dubna 2010 15:46
 já mám mladšího bratra
Datum: 21. dubna 2010 15:37
Jméno: jura
IP: uživatel9240
 tak si tam dej odpor
Datum: 21. dubna 2010 11:02
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 No aspoň vidíš že na staršího bráchu, otce i dědu se už nedá vamlouvat
Datum: 21. dubna 2010 9:11
 Ledaže bys tam měl zapalování z pařeza, tomu bych ještě rozuměl.
Datum: 21. dubna 2010 8:14
 Prý moc proudu od jiskry. To je zajímavé co se tu všechno člověk nedozví. Je to tak, jak píše Čezeťák.
Datum: 21. dubna 2010 8:10
 světelnej a zapalovací okruh jsou oddělené...zapnutý světla sice motor brzdí, ale pouze málo
Datum: 20. dubna 2010 23:27
 já nevím  to mi říkal kámoš,a pak sem se ptal dědy,a taky mi to řekl....jen tak pro orientaci,newím jesti to s tím má něco společného,ale světla sou dělaný tak,že nejdou vypnout,sou automaticky po startu,vypínač je na pravou stranu zablokovanej....tak sem si myslel že by to nějak mohlo brát proud...
Datum: 20. dubna 2010 22:59
 dachle plácáš nesmysly...jak ti může žárovka, která je napojena na světelnou cívků brát proud jiskry? indučka má taky zvlášť cívku....
Datum: 20. dubna 2010 22:56
 Čau, mám na 350/639 v hlavě na motoru strhlý závit pro svíčku. Svíčka nejde vůbec dotáhnout a po nastartování to pod ní podfukuje. Jak se to dá spravit? Slyšel jsem že se tam dá vložka a do té se vyřeže nový závit. Jde mě o to, že zítra mám jet na evidenčku a nevím co to může udělat. Myslíte že ta svíčka se může začít povolovat až nakonec vystřelí ven? Vůbec nevím jestli s tímhle můžu jet nebo to nechat první spravit? Dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2010 0:10
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Toto futro je asi nejlepší řešení, sám jsem takto hodně hlav opravil, protože na starší motorky se nová hlava nesežene, jedině starší, ale ta také není někdy honem po ruce. Dělal jsem to z bronzu. Do hlavy se vyvrtá díra 16,5 mm, udělá se zahloubení a vyřízne závit M 18x1,5 mm. Vložku jsem potom ještě zalepil speciálním lepidlem a zakolíkoval. Na takto opravené hlavy jsem neměl jedinou reklamaci.
Datum: 21. dubna 2010 0:10
Datum: 20. dubna 2010 21:42
Jméno: mustik
IP: uživatel4675
 Normalne tam jet,kdyz se ti ta svicka vyrve tak ti 639 pude sice na jeden valec,ale bude porad nastartovana. Toho bych se nebal a nebo dej pod svicku podlozku treba to chvilu vydrzi.
Datum: 20. dubna 2010 20:10
 Takže asi bych s tím jet neměl co?
Datum: 20. dubna 2010 19:56
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já měl tu vložku u motoru z jawetty a držela tam jak svině...šikovnej soustružník ti ten závit udělá o nějakou tu desetinu mm větší aby jsi to tam napral napevno...jestli ti nejde totáhnout svíčka tak s tím ujedeš tak 200 metrů
Datum: 20. dubna 2010 19:48
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 No nwm no.nekdo rika ze se ta vlozka casem uvolni tak možna by bylo lepší sehnat new hlavu.
Datum: 20. dubna 2010 19:39
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 S tím radši nejezdi.Nechej udělat vložku nebo si ji udělej sám ale radši ji nechej udělat s se závitem a dat ji tam zrovna do halvy a jenom našroubuješ ty hlavunapřed ale utěsníš a pak můžeš jet ale nedoporučuju jet se strhlým závitem může ti svíčka vyletět a trefit tě někde
Datum: 20. dubna 2010 18:57
 Zdravím máte nekdo zkušenosti s gelovým akumulátorem 6 V / 7.0 Ah ??? Jestli je odlišny od normalních baterii s elektrolitem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2010 18:58
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Gelovy akumulatory se nici vetsim napetim pri dobijeni. To co vydrzi oloveny akumulator, nevydrzi gelovka. Davat ji do jawy je nesmysl, kor kdyz ma clovek rozstelovany dobijeni.
Datum: 20. dubna 2010 18:58
 Mám ho sice jenom krátkou dobu ale zdá se mi mnohem lepší než obyčejný olověný. Ale musí se nabíjet nabíječkou přímo určenou k nabíjení gelových akumulátorů
Datum: 20. dubna 2010 18:58
 zdar mám jawu 21 a mám tam nový cívky a když tam dám novou žárovku tak chvilku svítí a pak praskne nevíte čím to je??
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2010 21:11
 a praská přední neb zadní? jestli zadní tak máš blbě natahanou kabeláž k zadnímu světlu.
Datum: 19. dubna 2010 21:11
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hoši měl bych dotaz. Je to spíše taková blbost, ale fichtl mi špatně startuje. To je detail. Nakonec ale chytí. Ale když chci jet, v nízkých otáčkách se cuká. Zmenšoval jsem předstih a nic. Pořád stejné. Zvýšil jsem plovákovou komoru a je to lepší. Po cca 500 metrech se to ohřeje a už to jede dobře. Ale těch 500m to je horor. Nevíte jak to vyřešit!
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2010 18:11
 Taky mi to tak dělá. Já vždycky jedničku vytočím uplně na max a ono se to rozchrchlá a přestane to dělat. po 50 metrech
Datum: 19. dubna 2010 18:11
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 může to být přicpaná tryska nebo odtrh na svíčce ten odtrh na svíčce zmenši sklepnutím o trošinku a pak to zkus
Datum: 19. dubna 2010 18:11
 V jednom inzerátu jsem četl  obíjecí relé je v kastlíku, větší jistota dobíjení... Je to pravda, má to smysl?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2010 16:08
 jj, je to tak...původní relátko na dynamu totiž často zlobí a dvoucívkové je v tomhle směru mnohem lepší
Datum: 19. dubna 2010 16:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nevím,ale soused to má tak taky..
Datum: 19. dubna 2010 15:29
 Tam nemá být smajlík, tam má být : D
Datum: 19. dubna 2010 15:05
Jméno: Mikefux
IP: uživatel7849
 Jawa 20 1967 vývoz/anglický štítek - na cívkách je přemostění (drátek  bude mi to fungovat takto? - kostra + indukční cívka = chcíp, kostra + přívod elektriky světla + klakson a 3. cívka = normal, elektrika světel + klakson a 3. cívka = světla. Jedná se o takový ten klíčkový spínač tady na Fichtlkrámku jinak zapojení je to podleztoho nakresleného tužkou v obrázcích
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2010 18:47
Jméno: maxa
IP: uživatel9230
 jo fakat to bude určitě
Datum: 19. dubna 2010 18:47
Jméno: Mikefux
IP: uživatel7849
 A bude to makat?? jinak puvod nevim jinak v čssr jezdila v naší rodině s techničákem vystaveným v roce 1988 takže už tady legálně jezdila tak nevím proč by měl být najednou problém!
Datum: 19. dubna 2010 17:26
 jestli s tim budes chtit na silnici tak mozna bude problem s tim naglickym stitkem...
Datum: 19. dubna 2010 17:12
 Jo a ještě,čím to že mi blikají světla?Ne přímo že by,zhasly,rozsvítili...ale při stejnej rychlosti blikaj,svítí jednou víc,jednou mín
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2010 17:20
 a takhle ti to zlobi i vpredu aj v zadu?
Datum: 19. dubna 2010 17:20
 špatnej kontakt, uklepanej drátek atd
Datum: 18. dubna 2010 21:52
Jméno: jawa
IP: uživatel9121
 čau draci, potřeboval bych tu s něčím poradit. Potřebuji udělat chlazení na motoru z pionýra ale nevím jak to mám udělat, kde mám napojit ten řemínek na vrtulku nebo prpstě jak mám udělat tu vrtulku. Nutně to potřebuji mám to na motokáře A velice se přehřívá moc děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2010 21:36
 Čus draci tak mě to už háže pěknou jiskru ale nechce to chytnout .Co myslíte mám třeba nahřát svíčku nebo tak něco ....co byste udělali vy??Všechno mám vyčištěný ......a předstich seštelovaný..Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2010 21:48
 ej thomas skus vymenit kontenzator a uvidis a tu svicku tes
Datum: 18. dubna 2010 21:48
Jméno: standa
IP: uživatel9214
 skontroloval bych serizeni karburatoru a zapalovani,jestli se nekde neco nedotyka,spravne serizeni odtrhu,jestli nelita klika v loziskach atd.....ale jestli pálí a nechytá tak to bude smes....chudá a nebo bohatá.....tj. ucpana tryska a nebo ulitej karbec.....
Datum: 18. dubna 2010 21:28
Jméno: kicis
IP: uživatel7721
 tohle mi delalo taky, ale kdyz jsem trosku sklepnul vzdalenost kontaktu na svičce tak se to vyresilo
Datum: 18. dubna 2010 21:13
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 nevimm co mas presne za problem svicku si asi uz skusil jinou?? muze bejt spatna i kdyz haze jiskru, Dale muze bejt spatny gufero pod zapalovanim jestli je stary
Datum: 18. dubna 2010 20:51
Jméno: Master
IP: uživatel2384
 mozna ta svicka nehazi ve valci pod tlakem..zkus jinou
Datum: 18. dubna 2010 20:51
Jméno: Lukas
IP: uživatel8931
 ahoj nevíte jaká ma byt žarovka na podsvícení tachometru na 477 ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2010 19:15
 Čau draci potřebuju poradit cívky mi dřou o stator co stím mám udělat nebo jak to spravit??? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2010 19:47
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 chongu tady pravdu nemáš.cívky by neměly drhnout měla by tam být malinká mezera,nejlepší je vzít měrky na ventily najít tam nějakej dobrej rozměr a podle toho to udělat.uplně r´drhnou to NESMÍ!!!!!
Datum: 01. května 2010 19:47
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Cívky o stator? Co to je za blbost.. bodejť by nedrhly, když jsou ke statoru přišroubované. Stator je od slova "statický" a rotor je od slova "rotovat". Takže o co že ti ty cívky dřou?
Datum: 20. dubna 2010 8:08
 já ty cívky má všechny trochu povoleny protože jak je dotáhnu tak mi to nechce chytnout
Datum: 18. dubna 2010 20:18
 toto se mi stalo taky u babetty a bylo to tím, že sem myslel že je šroub utáhlý, ale byl povolený, takže to drhlo...
Datum: 18. dubna 2010 19:47
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Já to vím naprosto přesně.Vezni sroubovak a povol sroubky nadvihni je dalsim sroubovakem a vloz mezi civku a rotor pásek z petky a nech tu cívku at se přitáhne k rotoru a srouky dotáhni fest ale nestrhni je a pak to proved u dalsich civek
Datum: 18. dubna 2010 18:51
 nejlepší je si pod tu cívku dát na 2x přeloženej papírek,cívku utahnout,a papírej vytahnout
Datum: 18. dubna 2010 18:04
 přesně tak ale nenadzvihni je moc a´t ti to vyrábí proud
Datum: 18. dubna 2010 17:56
 povol je,nadzvihn j šroubovákem a dotáhni
Datum: 18. dubna 2010 17:42
Jméno: Jawar500
IP: uživatel4096
 Dobrý den draci, mám dotaz - jde zapalování z pařeza namontovat na zapalování 30W typu (myšleno na elektroinstalaci motocyklu)? Samozřejmost je osadit přední světlo žárovkou 15W namísto 25W, ovšem vzadu musí zůstat sulfidka...a jak je to s rotorem, je stejný jako na 30W zapalování nebo je jiný, popř. smí se nechat či bude pasovat rotor na 30W zápalko na pařezácký stator? Děkuji za odpovědi, moc mi pomůžete.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2010 21:36
Jméno: standa
IP: uživatel9214
 vsechno pasuje,elektroinstalaci neresjen zapoj na vinutí, dej do predniho svetla zarovku 15W a mozna se poohlídni po tlumivce,protoze parezacky zapalovani nad 6000 otacek likviduje 15W zarovky prepetim....obcas to vyresi kdyz se da do zadniho svetla zarova 10W
Datum: 18. dubna 2010 21:36
Jméno: Jawar500
IP: uživatel4096
 Jinak samozřejmě bych raději preferoval stator z dvacítek, výměna cívky oproti celému statoru je k nezaplacení, kor když si můžu dovolit 30W na světla oproti 20W. Jenže v noci moc často nejezdím a tak pro mě má větší význam bezkontaktní zapalování než o 10W víc v předním světle.
Datum: 18. dubna 2010 19:59
Jméno: Jawar500
IP: uživatel4096
 boocher - právě o tu otočnou destičku mi celou dobu jde  jelikož to pro mě znamená řešení s destičkou se snímačem, stačilo by ji jen nahradit touto destičkou. Čili jde to tam přehodit bez problému? Co rotor? A co zapojení světel? Díky.
Datum: 18. dubna 2010 19:56
Jméno: jawar500
IP: uživatel4096
 vačka opravdu není problém, ten spíš vidím v napojení světel, přece jen starý stator na vývod na dva dráty ke světlům (jeden ke bzučáku a zadnímu světlu a druhý ke přední žárovce) a to modernější zapalování má jen jeden vývod na světla...uvažuji jak bych tedy ty dva drátky měl spojit a napojit na jeden jediný, co vede do masky...a taky mě zajímá ten stator, jestli se dá použít stávající z novějšího zapalování nebo je jiný a musí se se pařezáckým statorem dát i pařezácký rotor. Děkuji za odpovědi, rád bych znal odpověď.
Datum: 18. dubna 2010 19:54
 pardon chtel jsem říct: lepší jak tyto slavné dvacítkové STATORY  mám tu hlavu dnes nějak dopletenou
Datum: 18. dubna 2010 19:52
 Tak to nevim jestli by šlo ale šlo by tam dat zapalování ze staršího typu 05ky,to mělo taky tu otočnou destičku (je to lepší jak tyto slavné dvacítkové rotory,pohodlně se to šteluje.
Datum: 18. dubna 2010 19:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 pařez a 05 má jinou vačku (vyšší) tak nevím jestli by ti to šlo
Datum: 18. dubna 2010 19:36
Jméno: Jawar500
IP: uživatel4096
 díky ale myslel jsem to obráceně - na dvacítku s 30W kabeláží (je jiná než ta s 20W) dát zapalování z pařeza (či 05)...jde o to, že na bezkontaktní zapalování potřebuji stator z pařeza jelikož má 2 štefty a na nich je destička s přerušovačem, ta se nahradí destičkou se snímačem a práve stator z dvacítky se musí upravit na CNC frézce, která teď ale není k dispozici...proto ten stator z pařeza...šlo by to tedy?...a rotory jsou tedy víceméně na obou zapalováních stejné a dají se prohazovat?
Datum: 18. dubna 2010 18:26
 na strane primáru pardon,spletl jsem se
Datum: 18. dubna 2010 17:24
 Pokud chceš dat do pařeza 30W zapalování z nějaké dvacítky třeba,musíš tam dat dvacítkový rotor i stator. pařez má oproti dvacítce rotor menšího průmeru. Tuším to bude potřebovat i upravu,něco mi říká že pařez má menší průměr hřídele klikovky na straně zapalování a na strane sekundáru taky... Rotory jak na 20W tak na 30W jsou stejné až na pár vyjímek,kdy je na rotoru číslo 05,ten je slabší...
Datum: 18. dubna 2010 17:23
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 cus draci jake je to tyristorove zapalovani? kdz mam motor v poradku a celkem chodi bude to mit vetsi silu do kopce?diky mooooooooooc
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2010 17:30
 no já jsme si ho postavil ale nepřidělal na fichtla. Zatím jsem to vyzkoušel jenom tak a jiskru to hází opravdu dost velkou http://jawa-21.webnode.cz/muj-stroj/denik/ viz. foto. Z té fotky se to zdá jako klasická, ale nemusíš zde nastavovat oddálení elktrod apod. protožej sjem zkoušel že i snad z 1 jednoho centimetru to hází jiskru jak kráva. Mám to i natočené. Doporučuji postavit protože každý říká že je to živější a lepé ovladatelné.
Datum: 18. dubna 2010 17:30
Jméno: luky
IP: uživatel6664
 čau lidi mám jeden dotaz. Je možné aby z ničeho nic prostě odešla indukčka ? deska sem začal sládat mustanga zkoušel sem ho roztočit ... atd ale ted najednou nedava jiskru ale do kabelu proud de když nemám zapojenou cívku zkoušel sem to přes zárovku ale jakmile zapojím i indukčku nejde a jsem si jistý že dráty mám zapojené správně ... nechce se mi kupovat nová indukčka nevíte co s tím ? nebo jak ji odzkoušet co se s ni stalo ?? diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2010 21:45
Jméno: standa
IP: uživatel9214
 staci aby zmokla a je po ní......ale skus vse znova a SPRAVNE! zapojit a seridit,treba to bude OK
Datum: 18. dubna 2010 21:45
 může v ní byt přepálené primární nebo sekundární vinutí takže to už nespravíš. Bud si sežen nějakou použitou indučku za dvacku nebo kup novou... Samozřejmě se může sama od sebe pokazit. To je jak žárovka,té se taky časem samo od sebe přepálí vlákno a už ji neopravíš
Datum: 18. dubna 2010 19:56
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 cus draci jake je to tyristorove zapalovani? kdz mam motor v poradku a celkem chodi bude to mit vetsi silu do kopce?diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2010 15:19
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 cus draci jake je to tyristorove zapalovani? kdz mam motor v poradku a celkem chodi bude to mit vetsi silu do kopce?diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2010 14:02
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Tak už konečně jezdí!Jediná vada byla v tom že byla povolená destička na které je připájen kondík a kde je připevněno kladívko .Utáhlo se,a jede
Chci moc poděkovat všem co mi poradily
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2010 13:33
|



|