Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: loijsa
IP: uživatel6454
 cau lidi kolik dratu ma vect od motoru do prepinace jake a kcemu sou diky jawa 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2009 19:16
 Cau chongu, mam na tebe dotaz. Jelikož mám u 555 klikovku Z 21 a ta ma delsi čepy, tak u zápalka to dělá 3mm.. Vadí ty 3 milimetry zapalovaní?? (že by vyrabelo min proudu..) a pro ostatni, nevite, jak je mozny, ze se mi pistni krouzek zbrousil po 500 km o 0,2 mm?? jsem si rikal ze mam nejak cernej pist, kokukl se na krouzky a hned to videl... uz sem je vymenil tak je to hned lepsi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2009 7:19
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Koukni jak sedí magnety proti pólům. Osobně bych se snažil aby osa pólů byla shodná s osou rotace magnetů v tu chvíli mají póly největší účinnost. Pomohl bych si podložením statoru, kdyby to nebylo košér
Datum: 18. září 2009 7:19
Jméno: standa
IP: uživatel7394
 no mozna ze mel predtim ohlou kliku,ale tech 500 ted najel na novou ojnici........ja to vidim na malo oleje.......furt rikam ze 1:50 je sakra malo a na pareza dvojnasob malo......
Datum: 17. září 2009 23:14
 a válec ma asi 2000 km po vybrusu.. takze kdyz to vsechno tak vidim, tak se asi neni cemu divit no
Datum: 17. září 2009 20:21
 vidim to asi na pomer.. 1:50 je asi malo no
Datum: 17. září 2009 20:17
 preto zbrusilo to o0,2mm po 500km a preto si mal cerny piest z boku lebo más ohnutú ojnicu.... a piest s kruzkami behali sikmo vo valce a dostal tam karbon...............
Datum: 17. září 2009 20:02
 jinak 0,2 mm je vule provozuchopneho krouzku, proste si akorat sedl a tak po tisici km ho znova zmerit jestli uz nezlobi...pokud bude jeste o par mm kratsi nebo bude uz vylitanej (i to se muze stat) tak se ridit tim co sem psal...at jezdi
Datum: 17. září 2009 19:32
 pokud to nigde nedre tak neni co resit...jinak k tem krouzkum - to je mozny jen pokud - je cerstve vyhonovanej valec, nekvalitni matros krouzku, vetsi krouzek (vetsi vybrus krouzku) a nejpravdepodobnejsi jsou vysoke otacky, chuda smes a hlavne - nekvalitni olej nebo ho tam davas malo...pokud tam lijes nejakou sracku tak se neni cemu divit ze pist cernej a krouzky polovicni, verim ale ze tam davas neco cemu uz se da rikat olej, zkus vetsi pomer a pokud ani to nezabere (dokud si krouzky nesednou, musi se brve "zbrousit a sednout si do valce"  tak bych hledal problem jinde...
Datum: 17. září 2009 19:30
 jinak jako ono to sviti a jede, ale jestli by to bez tech 3 mm nebylo lepsi
Datum: 17. září 2009 19:02
 zdarec..neco me tak napadlo,co kdybych spojil vsechny civky dohromady?sou tam nahore dve spojeny a zapalovaci je samostatne ke kondiku,,tak co kdybych ty dve napojil k zapalovaci?svetlo mam jenom predni,melo by to lepsi jiskru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2009 17:10
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 hlavna vec ze ja tak jezdim furt,vi vipravjate ze ne ale este ste to neskusili proc sa robite secitaky chitri zedlistemuj ..
Datum: 18. září 2009 17:10
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Kravina, nejsou sfázovaný. Docházelo by k větším ztrátám než užitku. Uvědom si že jde o střídavý rozvod!
Datum: 18. září 2009 7:20
Jméno: Luk
IP: uživatel7390
 Hh to by mohla být zajímavá podívaná na zapalovací cívky propojený se spotřebičovýma  takovej při nejlepším ohňostroj
Datum: 17. září 2009 18:56
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Nebyla by zadna
Datum: 17. září 2009 16:59
 mam babetu 207 a stále ncytá nevý už co stím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2009 20:54
 Čau odkud si? jestly si z libereckýho kraje tak bych ti stim pomohl
Datum: 17. září 2009 20:54
 nebo jestli si dělal elektriku můžou být proházené dráty nekdy seto holt stane pukud je elektrika v dobrá může to být i něco jiného ale nenapadá mě co
Datum: 16. září 2009 22:06
 no jestli ti nechytá tak zkus vyměnit cívku a tyristor ( malá černá krabička vedou do mí čtyři dráty) ale pozor ať naproházíš zapojení drátů mohla by to být i svíčka sice hází jiskru ale je třeba slabábá proto to nechytne to je ta cívka a tyristor
Datum: 16. září 2009 22:03
 PRO Chonga proismte nasle jsme si tvuj navod a zda s emi vyborne vyreseny ale jednu vec nemuzu pochopit ty tam pises ze snimac snima plisek ktery je pridelany na vacce ale kde je ten snimac pridelany na ty desce ?? ja ho za boha nemuzu najit
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2009 16:07
 oki tak mi prosimte posli naky ty vyvojovy plany a napis mi ty veci ktrey bys mohl piustit + ceny pleas ??
Datum: 19. září 2009 16:07
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Mám nějaké přebytky z vývoje, můžem se domluvit a pokud budeš mít zájem tak za cenu součástek ti to střelím. Mám určitě volné jedno analogové CDi a indukční stator. Ten ale uvolním až si najdu čas hodit do skříně hall stator. Spolehlivost statoru je ověřená najetím přes 400km bez závady a velmi zostra.. mimochodem tak zostra, že mi od vibrací prasknul držák nádrže, začala mi téct a před týdnem jsem ztratil nalévací zátku motoru
Datum: 18. září 2009 8:15
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Nojo, to ale musíš koukat na můj vlastní web a ne na pajkuv web. On má na svém webu mou starou, vývojovou verzi. Tenhle stator je opuštěná technologie. Koukni na http://btelectronic.sweb.cz tam najdeš i mail na mě  . Koukni tam a pochopíš. Doporučuju si to pořádně pročíst. Když mi napíšeš pošlu ti podklady mailem, protože jsme to tam nestihnul ještě dát. Potřebuju spáchad podstránku ke statorovým deskám a chybí mi tan mafocenej hall statorovej snímač.
Datum: 18. září 2009 7:25
Datum: 17. září 2009 19:50
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Snimačem je ta cívka v horní části obrázku. Jendá se torzo relé. Jinak nesnímá plíšek, ale miniaturní magnet, který je k plíšku uchycenej. Musím ten článek dopracovat a doplnit přílohy, ale fakt v poslední době nemám času nazbyt... Když bys to vyráběl, klidně se obrať na můj mail.
Datum: 17. září 2009 8:28
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 zdarec borci newite kde sehnat to zo drži predni žarovku ja to mam uplně špatny dik moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2009 21:07
Jméno: Jawa
IP: uživatel5056
 a je to na jawu 21
Datum: 17. září 2009 21:07
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 http://www.mototechnik.cz/images/paticesvetlopanelka.JPG to to je ono
Datum: 16. září 2009 18:43
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 tak ně pošlete obrazek jak to vypada dik moc
Datum: 16. září 2009 18:26
 Sesa to tu má myslím za 150 ... nevim kolik to stoji jinde
Datum: 16. září 2009 18:15
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 jo a kolik to stoji tak
Datum: 16. září 2009 18:09
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 V mototechně? Ja si to vzal třeba v práci. Máme to tam na Avie
Datum: 16. září 2009 18:07
 Čau draci nemáte nkdo palubovku z ČZ 175/487 ? nebo ze 477 tu novější ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2009 18:28
 schválně sem tu ukázal mail  , ale tak 471-761-543
Datum: 16. září 2009 18:28
 Za palubku ze 477? Napiš mi ICQ domluvíme se ok?
Datum: 16. září 2009 18:16
 mám, vyměnil bych za tu starší
Datum: 16. září 2009 17:16
 cau draci,mam problem s mustangem  jezdili sme a najednou mi to chciplo,pak sem to uz nenastartoval...jiskru to davalo,myslel sem si ze je to tim ze mam malo benzinu,bylo tam jeste v hadicce ale tim to nebylo...kdyz sem to doma zkousel,seridil sem predstih, ale nechtelo to chytnout...tak sem to ladil asi 2 hodiny,,postupoval sem po setinach milimetru,pak sem dojel k predstihu na kterej to chytlo,ale chcipalo to,tak sem do toho jenom tuknul aby se pootocil stator,hlo se to o vlasek a zase to neslo nastartovat....prubezne sem zkousel jestli to dava jiskru,jiskra byla nadherna....tak sem jeste chvili zkousel ladit a nakonec sem zjistil ze to prestalo davat jiskru...kamos co tam byl se mnou rikal ze to chvili pred tim strasne jiskrilo na kladivkach... cim to muze bejt?  prosim poradte...jo jinak sem si vsim ze na civce na statoru od ktery de drat ke kondiku je ulomenej jeden medenej dratek,ale to by vadit nemelo ne?dotykal se ostatnich takze tim produ prochazi stejne....  nevim si rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2009 18:19
 tak sem to konecne udelal,byl to zapalovaci pol...
jinak sem to zase steloval asi 2 hodiny,ale kdyz se rozjedu tak to skube jak kdyby dochazel benzin 
stando: prave ze retez mi tam nevlit,proste z niceho nic to chciplo,ale jiskru to davalo...
Datum: 16. září 2009 18:19
Jméno: maraneme__
IP: uživatel1093
 muze to byt kondik,nebo promackla ctverecková pryzova podlozka na kontaktech,tak to zkratuje..pro sychr bych dal stopro i novej kondík
Datum: 16. září 2009 17:52
 no jestli to hazi jiskru tak bych to videl na neco jinyho valec karbec nebo tak neco
Datum: 16. září 2009 16:27
 no jestli to hazi jiskru tak bych to videl na neco jinyho valec karbec nebo tak neco
Datum: 16. září 2009 16:27
Jméno: blondmen21
IP: uživatel7379
 tak tak....kondíík to je většinou ten problém  at to jezdí draku
Datum: 16. září 2009 15:40
Jméno: standa
IP: uživatel7374
 pokud ti vletel retez do zapalovani a rozmáčk zapalovací pol,tak na 100% mas v haji ten zapalovaci pol.....to ze se zavity dotykaji je uplne jedno......vymen zapalovaci pol a pro sichr i kondik.....
Datum: 16. září 2009 14:36
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 cau draci, kdyz rozeberu jawa 20 svelo maj na tu objimku bejt zapojeny dva draty nebo tri napiste jak jaky kam ??? diky moc u predniho..!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2009 14:55
Jméno: standa
IP: uživatel7374
 2 modry(je jedno jak je zapojis),popripade jeste drat na kostru nekam do objimky.....
Datum: 16. září 2009 14:55
Jméno: péro
IP: uživatel7375
 2 modrý
Datum: 16. září 2009 9:12
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 cau draci, kdyz rozeberu jawa 20 svelo maj na tu objimku bejt zapojeny dva draty nebo tri napiste jak jaky kam ??? diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2009 20:11
Jméno: Jawa
IP: uživatel5056
 zdarec nespali se mě žarovka když dam do javy 21 ktera ma 4.5 v dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2009 22:14
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Hele, pokud máš ostatní žárovky na 6V je v rozvodu řekněme za ideálních okolností cca 6V... pokud na to připojíš 4.5V žárovku dojde k přetížení vlákna vlivem vyššího napětí. Svítit bude, jenže teplota vlákna bude vyšší než na kolik je kostruované a na motorce to vadí dvojnásob.. ono totiž to vlákno se vyšší teplotou mění na plastický kov a když vemeš výtluk na silnici, tak ti prostě skápne.. zkrátka vyšším napětím značně zkracuješ životnost. Nechápu co tě k tomu vede, ale nepovažuju cenu žárovky za tak astronomickou aby jsis nemohl koupit tu která tam patří
Datum: 14. září 2009 22:14
Jméno: Jawa
IP: uživatel5056
 http://www.youtube.com/watch?v=dLczeyPgqcQ tady ma tyky 3v
Datum: 14. září 2009 17:26
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 pravdepodobne jo
Datum: 14. září 2009 17:23
 ahoj potrebuji poradit tady na fichtlkramku neni napsano magneto babeta potrebuji poradit jak se tomu rika jionak než magnetu startovaci pol nebo jak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2009 14:41
Jméno: jawan007
IP: uživatel1883
 ROTOR
Datum: 14. září 2009 14:41
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 V terminologii je chaos a navíc ani netuším co vlastně chceš vědět, takže vezmi do ruky katalog náhradních dílů a tam najdeš i jmenný popis k jednotlivým položkám.
Datum: 14. září 2009 13:27
 Nazdárek, měl bych prozbu, nemáte někdo na prodej zadní blatník s nosičem na S22?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2009 19:35
Jméno: Dominik
IP: uživatel6827
Posl.aktualizace: 14. září 2009 22:05
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Nesměju se ti. Ale nějak se nemůžu zbavit dojmu že tě vůbec nezajímá co ti píšu. Chtěl jsem v tobě probudit zvídavost jak danej problém efektivně řešit i bez zásadních znalostí z elektroniky. Takového textu abych ti vysvětlil jak je to s energetickou bilancí u pionýra (a to jsou jen kupecké počty) a jaké existují varianty řešení a ty nic.. Mělo mě nakopnout že článek na webu co jsem psal ti nic neříká že to je marný, jen píšeš něco o tom že nejsi zběhlej v elektrice (což mě je ukradený) a o kapacitě baterky. Mimochodem v autě má 12V 44Ah a je to pořádnej kus olova, normální autobaterie (a to patří mezi ty menší).. 30Ah baterka.. Hm to bude pořádnej macek, nevím kam to chceš dát... Jinak k tý kapacitě akumulátoru a je to poslední věc, primitivní jak sviňa, představ si elektrický proud jako proud vody a kapacitu baterky jako nádobu kterou tím chceš naplnit. Inu tedy pokud ti poteče proud jako mírně puštěnej kohoutek a ty si zvolíš meganádobu v pobodě 30Ah baterky, tak věz že ten čůrek má hodnotu řekněme 4,5W (a to je velmi optimistický předpoklad) to je tedy zhruba hodnota 0,375 A. Otázka zní za jak dlouho ten čůrek naplní ten megasud... takže 30 děleno 0,375 A je 80 hodin... Věř mi že v praxi tu baterku stejně nikdy nenabiješ, protože pokud se ti samovybíjecím proudem a spotřebičema vybije, nikdy se za řídítkama neudržíš 80 hodin v kuse abys jí dostatečně nabil... Navěs si třeba na motorku lampionovej průvod. Howg domluvil jsem
Datum: 14. září 2009 22:05
Jméno: Dominik
IP: uživatel6827
 ale ja bych rek ze mam dost silne magneto pac mi to sviti hodne dobre a takhle porad mi nejsme v elemtrice zbehli chci si dat na tu baterku svetla brzdovy svetlo neony a alarm zvladne to baterka 12V 30AH ?? pokud ne porad jaka jo a nesmej se mi nejsme v el. zbehli
Datum: 14. září 2009 20:00
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Hele já tam mám baterku 12V/1,5Ah. To je zdánlivě málo, ale já tím zálohuju pouze elektronické zapalování, takže to bohatě stačí. Ale v zásadě jde o jinou věc... jde o to, jak veliký rozsah úprav plánuješ. Potíž je totiž v tom že příkon alternátoru musí být o malinko větší než průměrný odběr. Pokud tedy necháš zapalování v původním zapojení, tak máš k dispozici pouze 30W (jeden pól dodá cca 15W) a podle toho musíš nakládat se spotřebiči. Tedy spotřebičem je ti přední světlo, zadní obrysové světlo a také ikdyž se to nezdá i baterka. Mezi ně musíš těch 30W rozdělit. Takže když dáš dopředu 25W, dozadu 5W žárovku, tak ti pro baterku nezbívá ani slepičí prd. Ale popravdě, pokud budeš mít silné magnety rotoru, tak ten výkon na pól je o drobek vyšší. Naměřil jsem střední hodnotu (stanovil jsem běžné provozní otáčky motoru) a vyšlo mi cca 18W. Takže potom by ti to i dobíjelo. Kapacita je vcelku jedno, je to jen o tom že ti jen bude dýl trvat to nabít a i vybít. Ten malej akumulátor jsem volil také proto, že jsem nechtěl motorku hyzdit držákem baterky, tahle se v pohodě vešla nad kaslík pod sedlo. Každopádně jestli máš slabé magnety, nebude ti to dobíjet ikdyby čert na koze jel, takže nejdřív si nech nabudit magnety (dělá to pán z Velimi za pár korun plus poštovný) a pak řeš zbytek. K té konstrukci.. je výhodné udělat elektronické zapalko (tyristorové, nebo také se mu říká CDI), protože narozdíl od klasického (indukčního) zapalka žere cca třetinu výkonu ( 5W ) a přitom generuje nádhernou jiskru . Tím získáš proud ze zapalovacího pólu s stoupne ti využitelnej výkon magneta na 45W. A tady jsou kupecký počty zajímavé... Když dáš dopředu 35W lampum dozadu LED (abys ušetřil 5W za zadní žárovku), to je 0,5W, zapalko 5W, tak ti tychází odběr 40,5W... tímpádem ti zbývá 4,5W na dobíjení a to ještě ke všemu budeš svítit 35W žárovkou! A co teprv když tam vrazíš haogenku  . Já to takhle mám a musím říct že to svítí naprosto nádherně.. ale jak jsem psal bez silných magnetů rotoru jsou veškeré úpravy naprosto k ničemu!
Datum: 14. září 2009 10:19
Jméno: Dominik
IP: uživatel6827
 a dobijelo ot a jakou baterku si tam mam dat aby to stihalo dobijet ?
Datum: 13. září 2009 21:28
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Hele, fungovalo to, ale nebyl to šťastnej nápad cpát to do motoru. Je tam příliš vysoká teplota, aby to dlouhodobě vydrželo. Nějakej čas jsem to odjezdil, ale uznal jsem že se tam ty zejména kondenzátory pekli jak v grilu a to je špatně. Takže doporučuju na stator dát jen usměrňovací diody a regulátor dát samostatně nějak jinam, hlavně ale tam kde není moc teplo.
Datum: 13. září 2009 21:05
Jméno: svíčák
IP: uživatel4183
 Zdar, jakou svíčku by jste mi doporučili do jawy 20?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2009 14:42
Jméno: jawan007
IP: uživatel1883
 PAL vydrží nejvíce
Datum: 14. září 2009 14:42
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 PAL N7Y
Datum: 13. září 2009 10:45
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ale spíš si kup b7hs nebo b8hs..ty 6 už jsou moc teplý a nebo Pal 14-8
Datum: 13. září 2009 9:27
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 Brisk N14C
Datum: 13. září 2009 8:18
 zdarec jestli chceš svíčku aby ti vydržela co nejdéle tak si tam de NGK B8HS nebo NGK B7HS , NGK B6HS tyhle svíčky jsou nejlepší=nejkvalitnější
Datum: 13. září 2009 7:07
Jméno: Mara
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 13. září 2009 12:12
Jméno: Mara
IP: uživatel5056
 světlo mam pionýrové
Datum: 13. září 2009 12:12
 To je jako vážně uzávěr žárovky? =-O
Datum: 13. září 2009 11:52
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 žádná tlumivka , tim uzavres tu objimku se žárovkou do předního světla, a na 21 ti to jde , záleží ovšem jaké máš světlo jestli mustafácké nebo klasické pionýrové
Datum: 13. září 2009 11:40
Jméno: Mara
IP: uživatel5056
Datum: 13. září 2009 9:37
Jméno: Mara
IP: uživatel5056
 kde to ně měli
Datum: 12. září 2009 22:53
 21 čky už to neměli....
Datum: 12. září 2009 22:43
Jméno: Mara
IP: uživatel5056
 a neda se to koupit na jawu 21 dik
Datum: 12. září 2009 22:38
 To je tlumivka na 555ce, co? kámoš s tím měl brutálně velký problém to sehnat, ale nakonec to sehnal  ...v nějáké vesničce tady  (u Opavy)
Datum: 12. září 2009 22:28
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau hosi mam problem kdyz chci nakopnout fichtla tak dvakrat plafne a chcipne co s tim dik .
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2009 21:04
 tak to potlac..
Datum: 12. září 2009 21:04
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 hosi ja do toho kopu a pridavam plyn pul hodiny a stejne to nic nedela jenom to blafne
Datum: 12. září 2009 20:14
 No tak přidej playn a kopni i víc krát protže se stává hodně čast že kopnej motor blafne pak kopneš a nic a pak kopneš a už to valí
Datum: 12. září 2009 18:32
Jméno: roll
IP: uživatel7348
 pridas hned potom plyn? jesli jo tak ho necmis pridat. skus vycistit karbec.
Datum: 12. září 2009 18:09
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 kdyz mam rozbitej prepinac na svetla u jawa 20 tak kdyz ten drat dam na objimku zarovky bude to fungovat? nevite kam s klaksonem
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2009 12:07
 zdar mam dotaz mam jawa 21 a mam rozbitej prepinac svetel a nechci kupovat novej neslo by to udelat tak kdyz proste zapnu na mastce svetla tak aby to svitilo hned treba ten drat jenom pridelat k riditkam svitilo by to ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2009 10:57
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 Když vyřadíš ten přepínač na řidítkách, zbydou ti tři dráty (klakson nepočítám, ten nech být jak je). Dva dráty jdou na objímku\r\nžárovky (http://motoelektro.cz/images/elektro/Jawa555/100_2208b.jpg) a jeden drát jde do vypínače v masce tak tenhle ten\r\ndrát připjíš na tu objímku u žárovky na šroub 56a a bude ti svítit jen tlumený, pokud to dáš na 56b bude ti svítit dálka. A klakson\r\npřipoj na drát, který jde od světelné cívky v zapalování do vypínače v masce a bude ti troubit i při vypnutých světlech.
Datum: 13. září 2009 10:57
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 a co mam udelat s klaksonem ..??
Datum: 12. září 2009 8:16
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 jak na objimku?
Datum: 12. září 2009 8:15
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 Jde to, tak že vyřadíš ten přepínač na řidítkách a drát, který vede od hlavního vypínače na přepínač dáš přímo na objímku žárovky, ale nebudeš mít
možnost přepínat mezi světly.
Datum: 12. září 2009 7:38
 Zdravim. Na mojej novej Jawe 350/634 mi dnes z nicoho nic zacalo rozsvecovat pri nizkych otackach nabijanie, svetla zacali zhasinat a zacala kapat a strielat do vyfuku. Domov som dosiel tak ze som ju musel turovat. Ked som ju drzal vo vyssich otackach nabijanie zhaslo a vsetko islo dobre. Aka chyba tam moze byt? Zeby len nejaky kontakt, nabijanie alebo odisla bateria?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2009 7:29
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Podívej se také na upevnění vodičů od akumulátoru ,regulátoru a svorkovnice dynama. Akumulátor musíš dát nabít a potom se uvidí.
Datum: 12. září 2009 7:29
 koukni na uhlíky a očisti komutátor na rotoru dynama
Datum: 11. září 2009 23:42
|



|