Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 Čus lidi, projížděl jsem si příspěvky o VAPE, tam se bavíte o tom, že VAPE jede i když je vypla spinačka, znamena to to, že když přijde nějaký maník tak mi klidně startne mašinu bez klíčku? A je to těžké zapojit bez origo spínačky??? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2009 8:45
 Zdar draku, já to zapojil přes přepínací relé z auta(relé na svetla) a normoš to vypínám přes spínačku, naní to žádná věda
Datum: 13. října 2009 8:45
Posl.aktualizace: 14. října 2009 8:39
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 To Standa... zrovna s kámošem rozjíždíme vývoj 120W magnetta pro kejvu, což by bylo zajímavé i pro tebe na péroše... jedná se o dvojité čtyřpólové magnetto z pionýra. Samozřejmě s přechodem na 12V rozvod... prostě tak že se k sobě mechanicky upnou dva rotory z fichtla, udělá se tomu stator kam se upne 4x párový pól z pionýra a pak rego ověřené z fichtla a finito. Dokonce počítáme s tím že to bude fachčit i bez baterky  . Už se to malinko rozjíždí, ale kamamrád nyní řeší ještě jiné věci, takže soustružnické práce musí tak měsíc počkat. Už nakoupil dva poškozené rotory (mají vylouplej zámek vačky) po 20kč.. takže si umíš představit cenu tohodle lidovýho ,,vape,,
Datum: 14. října 2009 8:39
Jméno: Standa
IP: uživatel7623
 no ja prave driv mel cely zapalovani z 477....stator 55W,rotor 55W,rele dvoucivkovy na statoru 55W-shořelo.....a este navic s tim ten perak napicu jel........jinak dik za info.....beru na zřetel......
Datum: 13. října 2009 23:15
Jméno: hanc
IP: uživatel3032
 takovou rezatou mrchu bych nedal ani na svoji jawku kup si z internetu nový stojí necelých 800kč
Datum: 13. října 2009 19:05
 Stando, 45W a 55W rotory jsou stejný. Aby ti to dávalo 55W musíš vyměnit i regulační relé za 55W.
Datum: 13. října 2009 17:20
Jméno: standa
IP: uživatel7623
 Kolečko: Hele na peraku mam stator 45W a rotor 55W,origo rele,jsem rad ze to se svetly dobijí a urcite vic jak 45W to nedává!!! Takze se mi nezda,ze vykon dynama udava rotor,ackoliv se rika,ze statory jsou vsechny stejné......to je můj dojem....pokud je tomu jinak,budu hrozne rad,kdyz mi to nekdo vysvetli.....byl bych rad kdybych z toho dostal tech 55W,fungovalo to,dobijelo to,svitilo to vic a ani se nevařila baterka.........momentalne jsem to tak nejak seridil,ze to funguje jak má a jsem za to rád.......štelujte to stary jednocivkovy rele.....to je na hlavu.....ale uz to umim no
Datum: 13. října 2009 11:33
 ten rotor tam pude,bude to mit udajne vykon tech 75w(podle rotoru), jinak tvarove sou rotory stejne
Datum: 13. října 2009 7:47
 No měl by se dávat rotor, který je určený pro dné dynamo, tj. 45W do 45W a 75W do 75W
Datum: 13. října 2009 0:03
 Teď tam mam 55 W
Datum: 12. října 2009 21:25
 caw nezkousel jste nekdo dat do čz 175 typ 487 alternator treba z JAWY 350 typ 638 ? a sel by tam vubec ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2009 19:39
 nejde tam,ma uplne jine uchyceni statoru,atd...
Datum: 12. října 2009 19:39
 cau... jaky cislo svicky (asi brisk) nelepe chyta? nebo takhle je nejlepsi na fichtla? ja tam mam (nevim to presne) 15 Y C dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2009 17:33
Jméno: mahtan
IP: uživatel7180
 je tam jen vysbrus jinak celej motor serie
Datum: 13. října 2009 17:33
 Vím že je to směsí ale jak já mám vědět jak to kdo má poladěný tak radši radím bez Y.
Datum: 12. října 2009 18:53
 nechte uz toho s propalovanim pistu svickama s Y. Pokud mas dobrou smes tak ti NEPROPALI pist ani kdyby ses p***al na miste. Propalovani dna pistu ma na svedomi spatna smes, ktera pak spatne hori a tim padem hodne kolisaj teploty a tim se natavuje dno pistu a cerstva smes prichazejici do valce a vyfukove plyny odchazejici z valce ji "vyplachnou" a tak se delaj diry do pistu. takze asi tak  jinak k dotazu: jo Brisk N15(y)C je dobra a celkem univerzalni svicka.
Datum: 12. října 2009 17:46
Jméno: lampan
IP: uživatel5196
 Kdyz budez mit lechcenej pist a 13 kompresy tak to ho to mozna propálí ale kdyz tam budes mít pul cenťáku tlusty dno tak to nic neudelá jinak na studeny starty je dobra 14-15 ale na potom je lepsi 17
Datum: 12. října 2009 17:32
 ja jezdim na n15yc celou dobu  a jeste nic ale dal uz nebudu riskovat koupim n15c dik
Datum: 12. října 2009 16:47
 N15C je asi tak nejlepší na celý rok .Já ji třeba používám.Ale bacha N15YC tam nedávej propaluje písty někteří říkají že ne ale já bych neryskoval.
Datum: 12. října 2009 16:36
 Čest draci mam takovy problem s jawou 250\353 jiskru házi a benzin taky do svičky jde už nevim co stim.díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2009 19:08
Jméno: hanc
IP: uživatel3032
 maš tam novou svíčku nebo starou ta stará svíčka nemusí pod tlakem dávat jiskru
Datum: 13. října 2009 19:08
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Napiš číslo a typ karburátoru a dvojčíslí za 353-??
Datum: 12. října 2009 14:09
 Špatné nastavení zapalování nebo karburátoru? Případně netěsný motor?
Datum: 11. října 2009 22:24
 Čau draci mohl by jste mě někdo vysvětlit co jsou to kontakty přerušovače na fichtlu? Jestli jhste si někdo čet erikovy dálkový cesty jak na fichtlu byl až na sicílii tak píše otom že to často čistí a tak.Myslím že je to kladívko nebo něco v zapalováním ale nevím to určitě tak napište co to přesně je diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 22:57
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 jo myslis si to dobre je to kladivko a +ten kontakt ktery se nehybe
Datum: 10. října 2009 22:57
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 cau mam jawa 20 nesviti mi predni svetlo sviti jenom kdyz motor uplne vytocim ale jenom hrozne malo driv to slo v pohode a nic sem nemenil proste z n iceho nic zarovka to neni::..§!! poradte diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 18:36
 Čau draci, muzu pouzit na Mustanga bezkontaktni zapalovani z krovinorezu MCCulloch? A jak je to s montazi? Co je potreba upravit? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 12:30
Jméno: Profi
IP: uživatel1760
 Prosím poraďte, mám Jawu 21 ale včera se mi stala menší závada. Přední tlumené světlo mi svítí ale zadní ne (někdy problikne) , když přepnu na dálkové tak se mi rozsvítí zadní ale zase nesvítí přední. Čím to může být? Píšu to sem aby jsem to nemusel zbytečně hledat, třeba už to někdo zná...díky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 23:16
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Prasklo ti dálkový vlákno,vyměň žárovku.
Datum: 10. října 2009 23:16
 nebo blbě ukostřený světlo
Datum: 10. října 2009 14:04
 mrkni do predniho svetla mas tam vypadlej dratek co vede do zadního a skratuje se na kostru
Datum: 10. října 2009 13:43
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 zudar nevite cim muze byt ze mi 1) malo sviti predni zarovka? mam 15w zarovku a mam i 15 w civku , 2) co 3 dny to mam zadni zarovku k.o .. civka normal ta co ma byt myslim 5 w , ale zarovka vzdy nesviti po tech 3 dnech , vlakno vyúada dobre, ale je cela opalena .. , a jeste nevim cim to je ze kdyz dam na polohu klicek - jizda ve dne tak mi sviti i zadni svetlo , a pak dam na - jizda v noci , tak sviti predni i zadni , diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 12:06
 Neviem ci tam nema byt usmernovac... tecie ti do zadnej ziarovky vela prudu ked to drzis vo velkych otackach a urobi to bum  ,,, daj tam 6W 12V a bude svietit, ale len na polovicny vykon, ale to musi vydrzat dlho... inak svietit treba stale
Datum: 10. října 2009 12:06
Posl.aktualizace: 09. října 2009 19:52
 jen ty sklicka
Datum: 09. října 2009 19:52
 zdarek draci mam dalsi problem na fikovy kterej mi hazi jiskru jen kdyz se chytnu treba zatky rukojeti nebo riditek a dam prst do fajky tak to hazi ale kdyz se drzim jen umele plynove rucky tak nic na inducce je to spravne zapojeny ukostrovat jsem to skousel tak 5 vzdy ocistil jeme pilnikem dosedaci plochy ale nepomohlo chcipak je taky ok poradte diky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 12:36
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Máš pravdu, poradit ti nechci, ale udělám pro tebe víc.. napovím ti... Není totiž nad to rozvíjet svůj důvtip  . Takže dostáváš-li přes pazoury vysokým napětím, rozhodně ze záhady s jiskrou vypadává kladívko. To bude tímto pokusem ověřené jako OK  Ale máš pravdu vím o tom p...! Tak se tu ptej dál
Datum: 10. října 2009 12:36
 nemam naladu se tady hadat z nejakym manikem jak jsi ty kdyz newis odpoved tak mi sem nepuis nejsem zvedavej na ty tvoje trapny nazory a debilní pripominky o kterych vís p...!
Datum: 10. října 2009 8:26
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Aha... a k čemu tedy superhrdino bylo že jsi se nechal mlátit vysokým napětím, když jsi k ničemu nedošel?
Datum: 09. října 2009 19:04
 jo testuju prstem klidne si to skus neni to zas tak hrozny jakpises pokud nejses baba staci tou nakopavackou pohybovat pomalejc a bez svicky a ne po tom skakat a mit prst v fajce to by asi odradilo aji me nepotrrebuji vedet presne napeti staci ze vim ze tamta jiskra chodi!ale tyhle odpovedi mi nejak nepomohly stejne newim co je tam za pricinu toho ze to jisru normalne nehazí
Datum: 09. října 2009 14:50
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Hele a to fakt testuješ jiskru a vysoký napětí vlastním tělem, tedy prstem? No jestli jo, tak jsi v mých očích hrdina. S elektrikou dělám leta a nedobrovolných výbojů jsem se stal účastníkem mnohokrát a proto by mě nelákalo strkat prst do fajfky  . Navíc takové zjištění je naprosto neprůkazné, nemáš-li tedy nějaký u mě neexistující orgán, kterej ti do mozku přenese křivku a velikost výboje
Datum: 09. října 2009 14:39
 kdyz se chytnes neceho,co neni ukostreny,treba gumovy rukojeti,tak fajfka neni ukostrena,tudiz nebude hazet jiskru,kdyz se chytnes neceho vodivyho tak uzavres el,obvod a jiskra preskoci(dostanes pecku)
Datum: 09. října 2009 13:50
Jméno: cooke
IP: uživatel6644
 cim to je,kdyz zapojim klakson (na mustangovi) a nastartuju ho,tak me to porad troubi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2009 14:26
 skrat na kostru
Datum: 09. října 2009 14:26
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Nebo prodřenej kabel klaksonu v řídítkách
Datum: 08. října 2009 23:45
 skrat ve vypinaci svetel to co mas na riditkach
Datum: 08. října 2009 21:50
Jméno: Lídr
IP: uživatel4264
 Jěště jeden dotaz: v čem jsou staré PALky jiné a tak dobré než ostatní svíčky? A jaké byste mi doporučili (mimo Brisk)?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2009 19:26
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak mam jednu svici NGK ale jedeto uplne stejne podle vzhledu mi pripada ze dava hezci jiskru vic do modra a brisky jsou taky dobry az nato ze se stane ze naka je vadna
Datum: 08. října 2009 19:26
 Zdarec ,jak se řeší když mám cívky moc blízko rotoru aniž bych musel dávat nové.??dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2009 15:33
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Cívku uvolníš (dva šrouby) ,podložíš ústřižkem z petlahve a dotáhneš. Ústřižek vyndáš.Když se ti to moc stáhne,že tam pro
kontrolu, ten ústřižek nejde znovu nasunout,dej klidně dva .Ty šrouby potom zakápni barvou,aby se nepovolily.
Datum: 07. října 2009 15:33
 cau draci, hele co zapříčiňuje mokrou svíčku? Díky za odpovědi!
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2009 21:43
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Nebo jezdis jen na jednicku
Datum: 06. října 2009 21:43
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 bohata smes, spatna hodnota doporucuju N15C stou to jezdi za kazdyho pocasi, nedava jiskru, myslim ze to bude tou svickou
Datum: 06. října 2009 21:34
 Slabá jiskra může být také způsobena vadnou svíčkou nebo zašpiněnými kontakty přerušovače, vadnou zapalovací cívkou nebo její velkou vzdáleností od rotoru.
Datum: 06. října 2009 21:08
 odtrhem, pripadne jiny zapalko
Datum: 06. října 2009 20:50
 a jak se dá to slabě jiskření vymazat?
Datum: 06. října 2009 20:47
 jj jak rika ABC..
Datum: 06. října 2009 20:45
 Bohatá směs nebo že nejiskří pravidelně nebo slabě.
Datum: 06. října 2009 20:44
Jméno: dawid
IP: uživatel7154
 zdar, jaka je nejlepsi svicka aby to chytalo za studena i za tepla
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2009 11:39
Jméno: Standa
IP: uživatel7578
 musis to mit serizeny......taky sem nikdy neresil teplotu svicky......vzdycky to chytalo,teplý nekdy az na druhý.....ted sem zjistil,ze sem posledni rok jezdil na N7YC Palku a ani sem to nevedel  .....pokud mas blbou bohatost smesi pri teplym motoru,tak muzes laborovat se svickama jak chces a bude ti to k nicemu.......stejnej pripad,jako kdyz mas slabou jiskru......
Datum: 07. října 2009 11:39
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Taky si myslím že je základ to mít dobře seřízene a když jsem tam misto n15c měl n17 tak jsem neviděl rozdíl vždy jsem přišel k babette šlápnu a chytne i bez plynu
Datum: 06. října 2009 21:59
Jméno: Dejvis3
IP: uživatel7574
 já používám celej rok N17C a de za studena i tepla
Datum: 06. října 2009 21:34
 Myslim,že základ je dobrý seřízení. Já nikdy neřešil teplotní hodnotu svíčky. V létě i v zimě přijdu k jawě,dvakrát kopnu a jedu.
Datum: 06. října 2009 21:20
 Používám převážně v létě i na podzim brisk N15C a naprostá spokojenost.Nevím jak je to v zimě v zimě totiž nejezdím.
Datum: 06. října 2009 19:56
Jméno: Šíma-Babitz
IP: uživatel7035
 Zdravím, jaký mám udat v obchodě údaje když si potřebuju koupit uhlík do alternátoru na kejvačku
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2009 15:49
 kejva nemá altík, ale má dynamo. řeneš že chceš uhlík do dynama na kyvku a jr to
Datum: 06. října 2009 15:49
 Nazdar, mám otázku niektoré babetty mali robené aj smerovky a myslím že to bolo robené bez baterie neviete mi dať niejaký material, alebo mali bateriu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2009 19:33
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Jak si nechápu dotaz, ale blinkry v praxi přerušujou obě strany stejně dobře kdyby jsi mi dal e-mail tak bych ti poslal foto jak přerušovač a přepínač vypadá a odkazy kde to seženeš
Datum: 06. října 2009 19:33
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 aha dík za pomoc a čo ti vlastne prerušuje lepšie povedané prepina medzi predným a zadným blinkrom tej alebo onej strany??
Datum: 05. října 2009 20:52
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 aha dík za pomoc a čo ti vlastne prerušuje lepšie povedané prepina medzi predným a zadným blinkrom tej alebo onej strany??
Datum: 05. října 2009 20:52
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 aha dík za pomoc a čo ti vlastne prerušuje lepšie povedané prepina medzi predným a zadným blinkrom tej alebo onej strany??
Datum: 05. října 2009 20:52
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 aha dík za pomoc a čo ti vlastne prerušuje lepšie povedané prepina medzi predným a zadným blinkrom tej alebo onej strany??
Datum: 05. října 2009 20:51
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 No já sem elektrikář na babette mám elektriku překopanou komplet to tady popisovat nebudu to by bylo na hodně hodně dlouho ale blinkry mám tak jak mají být. Ta 10w cívka je samostatná na blinkry a na klakson od které je to napájené je tam použit střídač směrovek a funguje to tak, že když např zapneš levý blinkr tak se ti rozsvíti přední žárovka a zadní je zhasne pak zadní rožne a přední zhasne je to proto aby byl alternátor zatěžován rovnoměrně. Přepínač musíš použit ne klasický třívývodový ale šesti protože máš každy blinkr vyveden zvlášt
Datum: 05. října 2009 20:04
 a ako máš riešení preušovač ten taký klasický v takom hlinikovom púzdre??? a maš i nejaký usmernovač prosím popíš viac
Datum: 05. října 2009 19:27
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 JJ boli robené aj se smerovkami bateria tam nebola je tam alternator který má výkon 20w+10w. Já mam na svoji babette taky směrovky které jsem dodělával
Datum: 05. října 2009 19:25
 zdarec. vadí svíčce, když se často zalejvá?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2009 19:47
 To je když máš moc bohatou směs a ten nadbytek bezźínu se ti dostane do svíčky a ta je mokrá.
Datum: 05. října 2009 19:47
 co je to to zalejváí svíčky?
Datum: 05. října 2009 15:23
 ok, dík..
Datum: 04. října 2009 22:24
 V DRku mam platinovou NGK, už zažila kde jaký těžký startování v zimě a šlape skvěle, nejčastějš se mi na fichtlu ulejvali Brisky, ngk mam na pionýru taky a šlape
Datum: 04. října 2009 22:18
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A nejvic ty svicky ktery maj vusunuty jiskriste.
Datum: 04. října 2009 21:55
Jméno: standa
IP: uživatel7540
 ano,velmi vadi,je to hlavni parametr ktery ovlivnuje zivotnost svicky.......treba platinovku za 1500 ulejes 2x-3x a je po ní.......na tohle jsou nejmene nachylne stare PAL-ky
Datum: 04. října 2009 21:50
|



|