Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau, dostal sem chuť si postavit na jawu 21 tyristorové zapalování. Chtěl bych to vyzkoušet. Ale co jsem našel na netu tak jsou jedině s přídavným transformátorkem a s úpravou na zapalku (cívky) a do toho nechci nijak zbytečně zasahovat. A tak se ptám jestli je nějaký návod bez toho trafáku a bez jiného dalšího zásahu do elektroinstalace, prostě jenom samotný plošný spoj. Díky za rady a tipy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2009 19:33
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Já to ladím tak, že si točím s clonkou a ve chvíli kdy prskne jiskra zastavím, změřím šuplerou vzdálenost pístu od kraje hlavy (měřím dírou od svíčky k hraně žebra hlavy), pak protočím píst do horní úvratě, odměříma když je rozdíl v rozmezí jak má být, tak OK, když ne, poshnu se statorem... Kamarád používá svítivou diodu s odporem, připojenou mezi +12V a KL  . To co máš ty Stando chci zveřejnit, tahle verze je pochopitelně možná, ale znáš to.. kde brat čas a nekrást
Datum: 01. října 2009 19:33
Jméno: standa
IP: uživatel7519
 Ja to vyresil nasledovne. Stator se trema civkama,chongova souprava elektroniky(CDI,regulece,usmerneni) +baterka 12V/1.5Ah a bezkontakt od imsoftu (optickej Hall se zavorou)......ted prisel ukol nejhorsi,spasovat to do sebe aby to behalo a vymyslet jak merit predstih
Datum: 01. října 2009 12:41
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 jestli se nebojíš navinout na kostru původního pólu pár set závitů, obejdeš se i bez toho trafa. A když si vyrobíš jednoduchej unašeč na jehož konec umístíš malinkatej magnet, tak pokud uchytíš ke kleci cívku se železným jádrem (k níž se rotací bude magnet přibližovat a vzdalovat), tak naindukovaným napětím z té cívky můžeš rovnou spouštět výboj bezkontaktně  . Nedávám návod.. jen našeptávám  . V podstatě se dá tohle realizovat s pár součástkama... Koukni na tenhle obrázek jak to dělají soudruzi v číně... a nutno podotknout že velmi úspěšně http://btelectronic.sweb.cz/p035.gif
Datum: 30. září 2009 21:13
Datum: 30. září 2009 20:45
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Jestli jsi měl na mysli tou úpravou zapalka návod na úpravu na čtyřpól, tak to je extrémní úprava, ale tahle varinata je možná i s napájením pouze ze zapalovacího pólu, s tím že mezi CDI (tím co ty nazýváš trystorové zapalování) a zapalovací pól vrazíš stabilizátor na 12V... Takže abych to hooodně zjednodušil stačí ti CDI z http:\\btelectronic.sweb.cz a za zapalovací pól graetzův diodový můstek a Vyhlazovací kondenzátor a třísvorkovej stabilizátor 7812
Datum: 30. září 2009 20:14
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-tranzistorove-zapalovani.html skus toto nemusíš napájať teroretický by to mohlo fungovať keby si prúd zo zapoľovacej cievky usmernil a následne použil stabilizovaný zdroj a ked nad tým uvažujem asi sa do toho pustím i ja
Datum: 30. září 2009 18:40
Jméno: indukcka
IP: uživatel6889
 zdravim..myslite ze mi indukca 8V zvetsi jiskru kdybych ji tam dal misto me 6V?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2009 20:59
 Asi si moc nepomůžeš.
Datum: 30. září 2009 20:59
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Zvětší jiskru? A to myslíš do šířky, nebo do délky?
Datum: 30. září 2009 20:21
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Drz kusnu meles takovy blbosti ze je mi z toho blbe
Datum: 30. září 2009 18:37
 no lepší by bylo to zapojit na 220V doma,pak se ti ta indučka nabije a fichtlovy to přidá +/- 6kW.Když před jízdou nebudeš kopat do krys na dvoře tak ti v běhnou pod kola a celej motor se ti rozhází (osobní zkušenost a 100% zaručeno)  .Kdo by chtěl poradit tak pište na mail,rád poradím,jsem profík a bydlím v Litovli - Šmakalova 412 a jmenuju se Horst Zifčák.
Datum: 30. září 2009 18:18
Jméno: Mara
IP: uživatel5056
 zdarec vewite nekdo kdy dam obhodu valec na vybrus jestli ně ktomu dali pist a pistni kroužky dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 20:15
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 v mototechnach to je i spistem krouzkama a cepem myslim ze i segrovky stoji to okolo 600 Kc celkem
Datum: 29. září 2009 20:15
 zdar draci JAk mám sundat u magneta rotor???
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 17:42
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 na pincku je rotor právě magneto.... a jinak vyšroubuješ vačku a našroubuješ šroub M8 a utahuješ...
Datum: 29. září 2009 17:42
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau draci, am trochu divnej dotaz- pude mi zapojit moturek třeba z autička na baterky, na fichtlácký zapalko? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 20:58
Jméno: Horst
IP: uživatel7504
 Pájo,to chceš dělat na fíka elektroturbo ?
Datum: 29. září 2009 20:58
 kup si stříďák ze závodního rc auta.některý točí i přes 27 000 tis/ot. za min.ale stojej kolem 4 tisíc.
Datum: 29. září 2009 20:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo ted mě tak napadlo  proč tam chceš dát motorek?jestli si dostal nějaký nápad tak to napiš
Datum: 29. září 2009 19:59
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 dik, ale apsolutně nevim jak bych to měl udělat
Datum: 29. září 2009 17:08
 Tak by tam pustil jenom jednu půlvlnu a přišel by o cca 50% napětí, buď hotovej usměrňovač nebo ze 4 diod udělat gretzův můstek (stačí napsat do wikipedie a schéma je na světě)
Datum: 29. září 2009 16:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a co kdyby místo toho usměrnovače napojil seriově jednu diodu??
Datum: 29. září 2009 15:56
Datum: 29. září 2009 15:54
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a nevíš kde by se ten usměrnovač koupil? nebo z čeho by se dal použít?
Datum: 29. září 2009 15:50
 Fichtl má magneto. To dává střídavý proud. Takže bud sežeň motorek na střídavej proud(to by byl dost problém), nebo použij usměrňovač.
Datum: 29. září 2009 15:29
 Ahoj, mám problém s babetou 207 vše je v pořádku je po GO ale! nejde nastartovat. Měřil jsem si proud , který jde z cívky přez káblik rovnou do tirystoru tam mi to hází až 8V jde do tirystoru ale tam se proud úplně ztratí. Tyristor mám úplně nový a už jsem fakt zoufalí nevím si rady. Vše je správně zapojené. Nemáte s tím někdo zkušenosti? prosím poraďte. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2009 19:49
Jméno: Kyblos
IP: uživatel7037
 No tak já to mám zapojený podle dílenský příručky(origo ještě psaná slovensky) ale asi mi prodali blbý tyristor dal jsem to na reklamaci a čekám jak to dopadne
Datum: 04. října 2009 19:49
Jméno: BFU
IP: uživatel2437
 No já babetu nemám, jenom sem si myslel, že tam je magneto který dělá ST napětí.... asi to máš nějaký poladěný... radši někde upni schéma jak to máš vlastně zapojený.\r\nJo, multimetrem můžeš měřit volty ale to jednotka napětí a ne proudu... Já mám tyristorový zapalování na fichtloj (vše správně zapojený) a šlape jako hodinky...
Datum: 04. října 2009 16:01
Jméno: Kyblos
IP: uživatel7037
 Odky dává babetový alternátor střídavý proud ??? A multimetrem si můžu změřit i volty to snad ještě poznám !!!!
Datum: 03. října 2009 22:26
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 To BFU.. a proč by tam jako to trafo mělo být? Jako konstruktér bych si pár stovek závitů navinul rovnou na pól magnetta a nepotřebuju vyrábět střídavejch 6V a pak je transformovat pomocí transformátorku ne?  Nepleť si pojmy s dojmy, jen proto že se to takhle bohužel obvykle řeší u pionýra  . Je to tak proto, že většina dřevních fušerů-elektroniků si neumí představit že by si navinula závity na prázdné jádro. Což je z mého pohledu elektronicky zatíženého člověka řešení ,,pravou nohou za levým uchem,,. Osobně bych trafo vynechal a navinul, jak jsem psal, si rovnou těch Tebou zmíněných 300V na zapalovacím pólu ne?  Takže abych se vrátil k té babetě... když odpojíš zapalko, měl by jsi na výstupu zapalovacího pólu naměřit pár stovek střídavejch voltů.. pokud ne, je šluslý zapalovací pól... pokud naměříš, tak je chyba v zapalovací elektronice...
Datum: 30. září 2009 21:28
Jméno: BFU
IP: uživatel7499
 no tak co já vim tak tam má bejt trafo který ti dělá z 6V nějakejch 300V, ale těžko ti poradit když nevim jak to máš zapojený....
Datum: 29. září 2009 13:50
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 No já ti nevím co se dá na tomhle zapojení zkazit... Nevím jak je zapojené zapalko uvnitř, ale jak znám CDI z čínskejch motorek, tak tam je to tak že výstupní vinutí (ne snímač polohy kliky) generuje střídavé napětí, které ve finále nabíjí kapacitu CDI na až 300V. Tedy pokud tam máš 8V je to samozřejmě špatně, protože na nabíjecí kapacitě by mělo být nejméně pro uspokojivý chod 100V. Jenže to svým multimetrem nezměříš, na to potřebuješ osciloskop protože průběh nabíjení je tepavej a v průběhu otáčky a po zážehu se dynamicky mění. A musíš měřit na svorkách kondenzátoru a ne na vstupu zapalka. Jo a malej dovětek, když měříš proud měříš v A (ampérách), takže pokud ti tvůj multimetr ukazuje 8V neukazuje prioud nýbrž napětí
Datum: 29. září 2009 13:39
 * je to 210tka
Datum: 28. září 2009 21:18
 cau lidi , jawa 20 mam notmlani 5 w civku a 5w zarovku do zadu a po par jizdach zarovka odejde ? jake mohou byt priciny ??? dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 11:15
Jméno: standa
IP: uživatel7496
 no u tohohle zapalovani ty 6V sulfidky vzadu rády praskaj.....ony celkove ty 6V sulfidky dozadu rády praskaj  ....s tim nic nenadelas......take se mi osvecilo pouziti zarovky 12V/10W .....svit naprosto stejný a nepraská.....
Datum: 29. září 2009 11:15
Jméno: Rambo
IP: uživatel7328
 Já mám taky každý světlo na jednu cívku a zadní žárovka mi praskala tak sem tam dal 12v a je to bez problému a mám ji tam už 3 roky
Datum: 28. září 2009 23:05
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 za prvé pozri do schémi či máš dobre elektrinu predné a zadné svetlo idú na jednú cievku nie osobitne to ti može sposobovať že cievka ti do zadného svetla ženie veľa prúdu a to to dosere zapoj si elektrinu podľa schémi a nebudeš mať problém alebo daj do serii predné a zadné svetlo na cievku a uvidíš čo to spraví
Datum: 28. září 2009 21:18
 zdarec mam taky problem s jawu 21.kdyz jsem v srpnu dal vse do OK stavu bylo vse dobre.ale pred par dny my odesel volno beh ani nevim jak a o den pozdeji uz nesla ani elektrika civka je nova taky fajka a zapalovaci kabl je novy nevim co s tim mam delat.prosim o radu diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2009 21:23
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 volnobech si nastav šrubom to nieje problém a ta elektrika môže byť problém že mač furt vyskratované kladivko o kostru skús odpojiť kondenzátor a rozpoj kladivko nemal by si mať uzavreti obvod pokiaťľ ano hľadaj či ti dačo neopiera o kladivko ked je rozpojené a to ti može rušiť iskru
Datum: 28. září 2009 21:23
 čau dneska mi z ničeho nic prestali svitit vsechny svetla jenom klaxon jde... dráty nikde poškozeny nejsou, nevite co by to mohlo bejt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 22:10
 pojistku?
Datum: 29. září 2009 22:10
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 A zkontroloval jsi pojistku?
Datum: 29. září 2009 13:32
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 nejspis ti schorela zarovka tim ze schorela jedna tak i druha pokud mas zapalko 30W moch se uklepat i kabel z jedny a druha pak schori u tooho 30W
Datum: 28. září 2009 16:58
Jméno: standa
IP: uživatel7490
 upad ti kabel z kontaktu 56 na prepinaci v masce a nebo ti vypadl kabel z prostredniho kontaktu v prepinaci na riditkach..........
Datum: 28. září 2009 15:19
Posl.aktualizace: 27. září 2009 15:23
Datum: 27. září 2009 15:23
Datum: 27. září 2009 15:16
 jaký drátek na který kontakt?.....vůbec tomu nerozumím...mohly byste mi někdo poradit?.....
Datum: 27. září 2009 12:26
Datum: 27. září 2009 11:19
Jméno: viktor009
IP: uživatel7476
 to maš jednoduche dratek z zapalovaci civky na jeden kontakt a z druheho to dej na kostru. ale blbe je že takhle nemaš chcipak
Datum: 27. září 2009 11:16
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 cau lidi menil sem svetelnou civku a ted mi nejde nastartovat pincek co sem tam mohl udelat dobry draty sou ok vsude
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2009 14:01
 a dal si dobře podložky na šroubku u kladívka?
Datum: 26. září 2009 14:01
 Zrejme si ju nasadil blyzko ku rotoru a suchaju sa o seba, mala by byt medzi polmy medzera cca 0,3mm
Datum: 25. září 2009 20:52
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 caus draci , mam jawa 20 vite jak je v elektrice takova plastova desticka kdyz ji tam nemam muze to mit naky vliv na sstartovani ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2009 20:49
 Ak myslis izolovanu podlozku na prerusovaci tak ta tam musi byt dokonca dve!!! ,bude v skrate, iskry sa nedockas ak ich tam nedas
Datum: 25. září 2009 20:49
Jméno: pepan
IP: uživatel2997
 zdar draci, mam na vas dotaz, nevite cim to muze byt kdyz mi na mustangu prestava svitit svetlo??? asi pred tydnem mi to zacalo blbnout tak ze mi zniceho nic prestalo svitit tlumene svetlo, tak sem si myslel ze je to zarovka (jenze kdyby to tim bylo taky by nesvitilo zadni svetlo a ono svitilo) pritom dalkove sviti normalne, pak sem si rikal jesli to neni ve vypinaci dalkovych a tlumenych taky nic, tak uz sem si byl bezradny a napadlo me jestli to nemuze delat ta vnejsi zelena plastova obimka kterou se prichycuje zarovka k parabole a na ktere jsou kontakty protoze ja tam mam halogenku ktera ma vetsi vyhřevnost nez obycejna zarovka a zda se mi ze se kontakt ktery je prinytovyny kontakt propadnul na plech ktery je kostra, bohuze to nyni nemuzu nicim promeri protoze jsem multimetr pujcil kamaradovi a druhy mam vybity, ale pred chvili kdyz sem dojel domu tak uz mi blbne aj dalkove kdyz prejedu prez diry tak prestane svitit a kdyz pres druhou tak se zase rozne, je to humus, a pak me jeste napadlo jestli nemuze spatne dolehat ta prizina ktera tlaci na vnitrni obimku zarovky a tim se neuzavra obvod ale to by predtim nesvitilo dalkove sv. a elektrika je tam rok nova, studeny spoj tam taky neni (na 99,9%) vse je udelane tak jak ma az na tu halogenku, prosim poradte to je zrale na pokutu predem diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2009 12:52
Jméno: Standa
IP: uživatel7461
 tohle je klasickej studenacek......to muze bejt klidne v prepinaci jak na masce tak na riditkach.....kdyby byla nadrbana svetelna civka(civky),tak by to zlobilo na predni i zadni svetlo naraz.....nebo se ti muze kostřit fousek dratu v prepinaci na riditkach......ale pro jistotu bych skusil jinou zarovku,abys mohl vyradit spatny vlákno.....nebo se ti tam strácí kostra.....cely predni svetlo je z plastu a kostrene je to dratkem......
Datum: 25. září 2009 12:52
Jméno: pincek
IP: uživatel7459
 ksuz postelovat dratky nebo vymenit žarovku a skontroluj civku
Datum: 25. září 2009 9:30
 no jestly nemáš spálený vlákno od světla
Datum: 25. září 2009 8:54
 Draci, 05ka z roku 66, to jest poslední rok výroby, má stejné zapojení jako 20ka? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2009 12:36
Jméno: standa
IP: uživatel4945
 pokud myslis eletriku,tak ano.....
Datum: 24. září 2009 12:36
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 Zdravím mám problem so svetlami pokiaľ mi svieti parabola 15W/6V tak je všetko ok svieti pekne na bielo ale ak pripojím zadne svetlo 5W/6V tak všetko ide do sračiek a obidba svetla svietia ale dosť slabo na žlto teraz neviem či mám na cievke medzi zavitový skrat a tam strácam výkon alebo či to nie je rotorom lebo dosť dlhú dobú som ho mal prilepený o železnú skriňu a či magnety v ňom nepošli do hajzlu a su slabé, aký je váš názor ? chcem ísť na STK takže mi hori pod zadkom  !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2009 10:32
Jméno: standa
IP: uživatel4945
 Pritom ta eletrika na fichtlu je tak jednoduchá........ mam nejakej spotrebic,a aby mi ten spotrebic fungoval,tak do nej musi jit proud...... a kde ho vemu?? v prislusnem zdroji......kazda zarovka,klakson,indukcni civka funguje na principu,ze jeden kabel jde na kostru a druhej na zdroj proudu(napětí) čí impulsů(ind.civka).........pro zjednoduseni,kdyz das zarovku na plochou baterku,tak sviti...... tady na to nemusis umet z eletriky a elektroniky vubec nic.........
Datum: 24. září 2009 10:32
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Rotor se skladuje buď mimo dosah železných krámů, nebo magneticky v uzavřeném okruhu který tvoří ocelová páska omotaná okolo rotoru. Takže přilípnutý ke skříni je samozřejmě špatně. Jak píše Standa může to být i špatným zapojením, nebo kombinací obojího. každopádně dalších rad se vyvarovávam, bo se nemůžu z Tvého textu zbavit dojmu že jsi klasickej čtenář zdejších stránek které mám zaškatulkované jako ,,nevím nic, nerozumím ničemu a nerozumím tomu co mi tu o elektrice píšeš... přesto se ptám a ty jsi blb že mi to nedokážeš vysvětlit,,
Datum: 24. září 2009 7:21
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 je to tak, jak napsal Standa, velkou světelnou cívkou napájíš přední světlo a bzučák (ten samozřejmě bzučí, jen když je světlo vypnuté) a malou světelnou cívkou napájíš zadní světlo. Stáhni si schéma zapojení na 20W zapalování a podle toho si oprav to zapojení
Datum: 23. září 2009 23:34
Jméno: Standa
IP: uživatel7438
 kdyz mi neveris,najdi si schema zapojení........
Datum: 23. září 2009 22:02
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 no tak ja to mám robené tak že veľku cievku mám na svetla malú na bzučiak a ten mi dosť na oničom zvoní a dalšiu mám nazapoľovanie takže tak musím pozrieť lebo ja to mám tak jak som ju kúpil a elektrika je asi ešte pôvodná takteraz neviem
Datum: 23. září 2009 21:45
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 no tak ja to mám robené tak že veľku cievku mám na svetla malú na bzučiak a ten mi dosť na oničom zvoní a dalšiu mám nazapoľovanie takže tak musím pozrieť lebo ja to mám tak jak som ju kúpil a elektrika je asi ešte pôvodná takteraz neviem
Datum: 23. září 2009 21:40
Jméno: standa
IP: uživatel7438
 asi to mas spatne zapojene.....mas 20W zapalovani.....velka svetelna civka je na predni svetlo a mala civka je na zadni svetlo.....pokud obe svetla zapojis na jednu svetelnou civku,tak to vzdy sviti malo.....
Datum: 23. září 2009 21:33
 Sewa draci mam takovy problem ze mi na babete odpaluje sviecky tento den je to uz 3, neviete v com by to mohlo byt dakujem za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2009 21:16
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 no podľa mňa to bude vo vysoko napeťovom kábli alebo vo fajke aaký máš vysokonapäťový kábel uhlíkovy nedoporučujem
Datum: 23. září 2009 21:16
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 bzucak nejde dobre slyset i kdyz ho nasleluju .. jaka muze byt pricina?... svetla ok .
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2009 7:25
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Příčin může být mnoho, jedna i třeba ta že špatně slyšíš  . Sory že si tu z Tebe utahuju, ale nějak mi chybí popis toho co je třeba aby ti někdo poradil.. např na jakém stroji, jestli jsi kontroloval zapojení elektroinstalace, co jsi naměřil, jestli je bzučák původní, jestli se nejedná o klakson s diodou vnitř, jestli jsou očištěné kontakty spínače klaksonu atd... Prostě že krom točením šroubkem jestli jsi se nad problémem zamyslel ponekud fundovaněji
Datum: 24. září 2009 7:25
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nejspi spatnej bzucak ja jsem sehnal s pareza fungoval suprove i ve velkejch otackach a dal jsem ho na pionyra 30W a dela to zrovna tak randal velkej ale bohuzel funguje jen v malych otackach ve vyssich nestiha kmitat musel bych tam dat neco nakou diodu mam ji pripravenou tak ji nekdy skusim parez ma totiz selenovy usmernovas pionyr uz ne ten to ma prej primo v bzucaku
Datum: 23. září 2009 17:13
Jméno: Sharky
IP: uživatel7441
 spatnej bzucak, malo proudu nebo neumis stelovat...vic moznosti neni
Datum: 23. září 2009 15:26
 Čus lidi,
nemáte někdo náhodou tachometr + otáčkoměr na dandy 125? (http://www.hosak.org/dandy/fotky/fotka319.jpg).
Velice výhodně odkoupím. Ozvěte se mi prosím na e-mail.
Předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2009 22:54
Jméno: Desert
IP: uživatel6831
 Zdar draci,chci se zeptat jak si zapojit elektronický otáčkoměr na čz 250/471. Chtěl bych vědět jakej budík tam dát,co všechno potřebuju a nějak aspon v bodech popsat montáž.Má to klasický kladívkový zapalování.Dík moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2009 10:34
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Použij libovolný elektronický a snímací dráty od kladívka či jinýho snímače přiveď bowdenempůvodního náhonu
Datum: 27. září 2009 10:34
Jméno: Desert
IP: uživatel6831
 Tu přesnost taky moc neřeším,jen aby si rafička nelítala jak chce,aby to aspon trochu chodilo s polu se zvukem motoru.Já ho tam chci,protože mám prostě rád když se mi na palubce furt něco hejbe  .
Nemám to, abych věděl kdy řadit,to fakt ne  A s tim, že se má sledovat provoz a soustředit se na jízdu mi mluvíš z duše. Jen bych už chtěl,aby mi někdo poradil a nedával "přednášky"
Datum: 24. září 2009 17:14
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 No já ti nevím Deserte... a na koilk destinných míst by jsis představoval idální přesnost otáčkoměru?  Nezlob se ale mě vždycky lamentování na otáčkoměry pobaví.... Mám otáčkoměr v autě a očima o něj nezavadím, blbost k ničemu. Jezdím podle sluchu. Aź jednou ohluchnu stejně budu jezdit podle vibrací, které sice neuslyším ale ucítím. Takže ani pak o něj zrakem nezavadím. Myslím že než čumět na budíky je lepší čumět na silnici a u motorky to platí dvojnásob. Jedinej budík na kterej jsem nucenej koukat je rychloměr, ale to se holt nedá nic dělat, předpisy musí platit pro všechny.. ale to je trochu z jiného soudku
Datum: 24. září 2009 8:24
Jméno: Desert
IP: uživatel6831
 Já tu mašinu nebastlím,to bych nikdy neudělal.Jsem si vědomej toho,že to je celkem vzácnej kus. Teprve ji skládám a chci,aby byla opravdu pěkná.Originální měli taky otáčkoměr,jenže poháněnej
klasickým náhonem.Nevim co je na tom pravdy,ale od hodně lidí jsem slyšel, že je to hodně nepřesný, takže to chci elektronicky. A právě abych něco zbytečně nezkazil si chci nechat poradit  ...btw:Až
bude hotová,pošlu ti fotky.Uvidíš, že se rozčiluješ opravdu zbytečně.
Datum: 23. září 2009 19:59
Jméno: standa
IP: uživatel7438
 skus tu motorku nabastlit a najdu si te a jednu ti fláknu..........kurvit malo seriovou 471......ze te hanba nafackuje!!
Datum: 23. září 2009 10:58
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 zdarec pl poratte , pokud mozno takl rychle za chvili jdu do skoly tak at si to kdyztak muzu koupit, je normalni ze 25W zarovka sviti slabe s tou uplne nejtluzsi civkou , myslim 15 W , ... je to normalni?a jeste kdyz drzim klakson tak troubi jen poo urcitem casu , nejak to nezvlada. koupit 15 W zarovku a nebo co diky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2009 7:56
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 ok , dik , ale stejne kdyz vypnu svetla a dam bzucak a ladim h otak je stejne hovno slyset a to tam mam tu 15W civku!
Datum: 23. září 2009 7:56
 na klaksonu..kde jinde!
Datum: 22. září 2009 10:41
 a ten šroubek je kde
Datum: 22. září 2009 10:38
Jméno: standa
IP: uživatel7425
 uz jsem ti psal na icq.......ta civka je na 15W......on totiz libča nerozlisuje civky svetelne a zapalovací,ale cívky ma rozdelene na tlusté a tenčí  ......jo kup si zarovku s patici Ba20d 6V/15W dvouvláknová......klakson ti netroubi,protoze se svetlama nikdy netroubí......a dá se doštelovat takovym kouzelnym šroubkem.....
Datum: 22. září 2009 8:59
|



|