Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Mara
IP: uživatel5056
 zdarec čim to je když mě predni žarovka svity uplne slabo a je to dalkova
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2009 9:39
Jméno: Mara
IP: uživatel5056
 JO JE TAM NAPSANÍ 6V 25W
Datum: 12. září 2009 9:39
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Tak zkontroluj jestli je na 6v...me 12v halogenka sviti taky, ale slabe
Datum: 12. září 2009 9:34
Jméno: Mara
IP: uživatel5056
 ale ja tam mam novou mam dvojtou žarovku
Datum: 11. září 2009 20:55
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Kup si novou...Jinak ta mala ma svitit slabe
Datum: 11. září 2009 20:18
Jméno: roll
IP: uživatel7348
 cau mam probnlem. omylem sem do motoru nelil olej do spatne díry tam kde je elekrika (ne na pinckovi ale na motoru sachs) moze se to nejak rozbit?? skousel sem to roztlacit (nakopavacka neni) a nechce to chytnut (olej mogul 2t sae 40 motorový)
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2009 16:19
Jméno: roll
IP: uživatel7348
 1) brýle mám.-) 2)kde ma fichtl diru na olej vim. je to motor sachs 50 myslim s olej se do teho mam let pres spojkove lanko ale ja ho tam nalil pres takovu diru uprosted motora. neslo by to např vymit benzinem? neche se mi rodelavat cely motor. a ps nevite kde na to sehnat nakopavacku?
Datum: 12. září 2009 16:19
 Kdyby to byl fichtl, tak bych řekl že jsi debil bo to má úplně někde jinde díru na olej a na elektriku ale, bohužel to budeš muset vyčistit. nevím jak ten motor vypadá ale asi nic jinýho ti nezbývá.  HAHAHA
Datum: 11. září 2009 20:20
Datum: 11. září 2009 19:28
Jméno: Jawa
IP: uživatel5056
 zdarec kde je u fichtla největši kostreni dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2009 13:41
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 já už si sice nepamatuji,jak je to u fichtla,ale určitě tam je nějaká zátka s kontakty pro žárovku. Tak zkus zkontrolovat,jestli ty kontakty dosedají a jsou čisté
Datum: 11. září 2009 13:41
Jméno: Jawa
IP: uživatel5056
 ja tam mam ješte malou žarovku mysto klaksonu a když dam na ni ten jeden modrej tak to svity a když tam dam ten druhej tak to taky svíty
Datum: 11. září 2009 13:36
Datum: 11. září 2009 13:25
Jméno: Jawa
IP: uživatel5056
 ja sem menil draty žarovku a na trafu ne sitity a na motorce ne
Datum: 11. září 2009 13:22
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 chyba bude asi jinde  ,projdi si zapojení a ještě koukni,jestli není prásklá
Datum: 11. září 2009 12:42
Jméno: rarach
IP: uživatel6505
 kostra je na všem,co je ze železa,a je to všude stejný.
Datum: 10. září 2009 22:28
Jméno: Jawa
IP: uživatel5056
 nesví ty mě
Datum: 10. září 2009 21:31
 jak víš že je jak říkáš "málo kostření" ????
Datum: 10. září 2009 21:24
Jméno: Jawa
IP: uživatel5056
 a když mam na přední žarovce malo kostreni tak mě nebude svítyt
Datum: 10. září 2009 21:09
 na kostre.....  proste na ramu motorky....nebo na motoru ale to je fuk,protoze ram je propojenej s motorem..
Datum: 10. září 2009 20:39
Jméno: Mara
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 10. září 2009 16:11
Jméno: honza
IP: uživatel6291
 Hele jeto ta 3 třetí možnost fakt taky jsem to dělal a jeto ta trojka.
Datum: 10. září 2009 16:11
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 zdar draci je pravda ze de na fichtla bezkontaktni zapalovani ze sekacky nebo z motor.pily?A jak se to pridelava?Zlepsi to neco?a jak se to presne zapoji?Diky mej44te se..
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2009 10:41
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Datum: 10. září 2009 10:41
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Protože motorová pila nemá svoje vlastní reflektory a zadní obrysové světlo, tak montáží zapalka z motorové pily získáš akorát výhodu že se ti zlepší jiskra v celém rozsahu otáček, takže volnoběh i max. dosažitelné otáčky budou víceméně lepší a nebudeš muset seřizovat každou chvíli předstih. Jinak nic. Každopádně se to dá udělat i na původním zapalku. Koukni na http://btelecronic.sweb.cz je to tam sice konstruovaný pro upravené magneto na čtyři póly, ale lze to spáchat i na původní třípólový stator. Náklady pár stovek a umí to pak svítit (i třípól) i víc jak originál.
Datum: 10. září 2009 10:37
 Zaplaovani s epouziva z pily ato s emusi upravyt musis si nechat udelat na soustruhu takovej mezikus a ten das na vacku misto tamtoho a presto das zapalovani a stahnes to a je to kamos rikal ze ten motor jde lip a jede to ja nwm ja to nemel takze ti nereknu a ale poku dto tam das tak si znicis vyko pac musis prorezavat diru a nejde to pouzivat v beznem provozu pac na to nejdou zapojit svetla musel bys k tomu pridelat nekam ccivku a uz se to tady resilo
Datum: 09. září 2009 21:52
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 zdar, tak jsem si namontoval dve 4,5V baterky do okruhu klaxonu (jawa 555), a stala se mi divna vec. proud jde, ale kdyz troubim, tak misto troubeni to vzdy jenom cvakne kdyz zmacknu ten cudlik (viz.video). cim to je? http://img190.imageshack.us/i/sva0024m.mp4/
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2009 20:11
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 prave ze kdyz vypnu svetla tak to taky netroubi! jenom kdyz vyndam svetlo.
Datum: 10. září 2009 20:11
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 No asi tak... okruh klaksonu musí být úplně oddělený od světelného, tedy pokud ti to troubí, když zhasneš světla, tak tam máš něco blbě... a to nemluvě o tom, že střídavý proud světelného okruhu ti může nepřístojně nicčit baterku až do kompletní exploze
Datum: 10. září 2009 10:43
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 tak jo no...prece jenom diky za pomoc. snad to nejak vyresim.
Datum: 10. září 2009 0:05
Jméno: dj dcn
IP: uživatel5904
 Hele to cvakání dělá to že tam de stejnosměrnej proud musíš tam mít střídavej jinak ti to bzukat nebude  jako fakt ti to nepude bez střídavího
Datum: 09. září 2009 22:48
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 ale nejak se to musi dat vyresit...ne?
Datum: 09. září 2009 22:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 řeknu ti to takhle hodně pionýrů netroubí s rozsvíceným světlem mě taky mustang netroubí a když vypnu světlo tak jo..řekl bych že je to celkem normální protože dřív se nemuselo přes den svítit a tím pádem bylo dostatek proudu pro klaxon
Datum: 09. září 2009 22:24
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 myslim ze to netroubi kvuli tomu ze je to zapojene seriove, pac kdyz vytahnu svetlo (odkostrim) tak to troubi luxusne. jak by se to dalo zapojit paralelne? rozdvojit ten kabel od zapalka a jeden vist do svetel a druhy do klaxonu? slo by to takhle?
Datum: 09. září 2009 21:50
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 je možnosť že si spraviš nejaký DC/AC menič ale je to veľa roboty skus kuknúť či nemáš problém v elektrike ke´d ti to tak parabola rusí
Datum: 09. září 2009 21:40
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 dik za odpoved. kdyz me to napojeny na svetla netroubi  kdyz sundam svetlo z masky tak to troubi luxus, ale kdyz nandam svetlo tak to netroubi. tak jsem myslel ze si to napojim na baterku ale ejhle...je tu nejake reseni na to s tou baterkou?
Datum: 09. září 2009 21:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 řakl bych že to bude tím že ten klaxon je stavěný na střídavý proud a v bateriii je stejnosměrný..napoj to normálně ke světlům a neřeš nějaký baterie
Datum: 09. září 2009 21:21
 Zdar draci, nemohl by mi někdo pls poslat na meil fotku přepínače zespod, kterej je na parabole u 21 a 20? mám zespod upadaný očka a nvm kam je přesně napájet. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2009 21:13
Jméno: Mara
IP: uživatel5056
 zdarec jak se menuje ten konektor co prypojuje na sětelnou civku
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2009 22:13
 teda myslím že je to 6,3 kdyžtak změř šířku
Datum: 09. září 2009 22:13
 jestli myslíš přímo název toho konektoru, tak je to FASTON 6,3mm
Datum: 09. září 2009 22:12
Jméno: Jawa
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 09. září 2009 19:24
 na svetelné póly nie sú ziadné cislá...
Datum: 09. září 2009 19:24
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 zdar, kde je ukostrena baterka na klaxon u 550? Chci si totiz udelat klaxon na 2x4,5V baterky, dam je do masky, ale kde to mam ukostrit? muzu nekde na ram, sroub u nadrze? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2009 20:41
Jméno: djdacan
IP: uživatel5904
 no ale musíš mít adapter natu baterii a ten ti ten proud ruší a tim máš střídavej a u všech fichtlů má bejt trafíčko který zvišuje ten proud do klaksonu aspoň tak to mam já u 05 a 21.
Datum: 10. září 2009 20:41
Datum: 10. září 2009 18:19
Jméno: djdacan
IP: uživatel5904
 hele chlapče na klakson potřebuješ střídavej proud a v Baterii je stejnosměrnej nic ti to dělat nebude bude ti v tom jenom cvakat
Datum: 09. září 2009 22:52
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 diky, a stacila by jedna 4,5V baterka? nebo je to malo?
Datum: 09. září 2009 19:15
 Před chvíli jsem se díval na plán jako to má být a + ( pravděpodobně podle červeného drátu ) vede do klaksonu a - je ukostřené. Ukostřit to můžeš kdekoliv na rámu, masce na plech. Jen ne na žádný plast apod.
Datum: 09. září 2009 16:44
 baterka na lakson se dává pod sedlo, a asi se na kostru nedává.
Datum: 09. září 2009 16:17
Jméno: mara
IP: uživatel5056
 zdar jakej drat mam dat na žarovku a tam mam 2 modry a ten 3 to newim tak poradte dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2009 15:14
Jméno: mara
IP: uživatel5056
 a co když dam ty 2 modry prohodim co se stane
Datum: 09. září 2009 15:14
Jméno: Punkrock
IP: uživatel5292
 modrý jsou světla a ten 3 je kostra světla zopojený ve vypínači a ty modrý vyskoušej jsou jen dvě možnosti (prohodit drátky)
Datum: 09. září 2009 15:11
Jméno: Petr
IP: uživatel2324
 Dva modrý na světlo, černý na kostru.
Datum: 09. září 2009 15:08
 zdarec hoši,mám velkej problém mám 20 lítala mi 80 a na trojku vyjela každej kopec a ted tam mám větší kompresi a 14 ti zub a na 1 jede nic moc při řazení spadnou hrozně otáčky to přetim nebylo skoro znát 2 skoro neřadim protože na to je skoro volnoběh a na 3 chcípá svíčku mám novou ale stále nic.sem z toho na větvi seřídil jsem předstih ale je to jen o trochu lepší jo ale nejezdí to tak jako předtim ani ze setiny prosím poraďte.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2009 23:57
Jméno: rambo
IP: uživatel7328
 ty ruko už sem si to vyřešil sám a jezdí o hodně líp jak drak devět pětek a možná víc už byly zatáčky mazec to víš šikovný ruce se poznaj
Datum: 09. září 2009 23:57
Jméno: standa
IP: uživatel6704
 asi to máš špatně seřízený.....ke stupni komprese odpovida i predstih a souvisí s tím i teplota svíčky a obcas je treba i odladit karburator.......to bude rukama a ne snizenou hlavou
Datum: 09. září 2009 11:03
Jméno: thomas77
IP: uživatel1723
 Čau draci mám problém se světlama .Když nakopnu pincka 05 20w zapálko ve předu žárovka 15w a vzadu 5w a když to naženu do otáček tak to jakoby začne blikat prostě tě chvílí svítí a chvíli ne ........nevítě čím by to molho být??.......
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2009 16:50
 já jem měl třeba drát od zadního světla se mi do týkal motor a při těch vibrací se ten drát rozhoupal a chvíli svítilo a chvíli ne tak jsem to zaizoloval a bylo to dobré. Nebo někde ti to špatně vodí. Pokud máš měřák tak to zjistíš tak, že si to nastavíš na to pípání a zkoušíš postupně od zadního světla až po přední.
Datum: 09. září 2009 16:50
Jméno: martin
IP: uživatel1411
 to že špatně svítí světla způsobuje to že jak jsou v zapalování cívky tak se skládají z plechů a kolem toho je cívka. jestli jsou ty plechy moc sedřené tak to nedává potřebné napětí.
Datum: 09. září 2009 13:00
Jméno: standa
IP: uživatel6704
 uvolnenej kabel v prepinaci a nebo nejakej studeňák
Datum: 09. září 2009 9:30
 Čus draku,tak to ti fakt neporadím,mě to dělá taky,nakopnu fichtla světlo nesvítí jedu na jedničce na plný otáčky bliká ...prostě nwm mám tam stejné žárovky jako ty.
Datum: 09. září 2009 7:14
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 stando tak jsem to udelal jak si rikal (viz. link na predchozi diskuzi), ze zapalka drat na 55, od 55 drat do klaxonu, z 56 jde kabel do zadniho svetla a do riditek a na 1 je inducka. ale porad, kdyz nandam predni svetlo tak to netroubi, je videt ze se to trochu klepe ale netroubi. asi kvuli tomu ze tam nejde dost proudu. mohl bys mi poradit co ted ? dik.. http://www.fichtlkramek.cz/pokec/elektrika-elektroinstalace/id101444.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2009 11:12
Jméno: standa
IP: uživatel7336
 to je marný neco vysvetlovat......ty porad meles jen to svoje.......
Datum: 10. září 2009 11:12
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
Datum: 09. září 2009 14:21
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 ale vzdyt ten kalxon funguje, i pres okruh, ale kdyz nandam svetlo a svetlo bere proud, tak uz netroubi. nevis kde je problem?
Datum: 09. září 2009 14:14
Jméno: standa
IP: uživatel6704
 klakson odpoj,na hulváta si ten klakson natahni ze zapalovani a druhym kabelem se dotkni treba riditek........pokud mimo okruh bude fungovat,tak tam mas nekde nejakou chujovinu.......
Datum: 09. září 2009 9:34
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 no myslim ze to rikam dobre. prave ze delat novou eletriku se mi nechce a ten klaxon mi chybi! dalo by se to zapojit na baterku jak u 550? 4,5V by stacila?
Datum: 08. září 2009 22:09
Jméno: standa
IP: uživatel7325
 hele pokud nekecas,tak to mas nejaky záhadný........asi fakt nekde neco blbe zapojený....reknu ti jedniny......pokud te to az tak pálí,tak vytrhej starou eletriku a natahni ji podle schematu znova.....
Datum: 08. září 2009 22:02
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 no ja totiz tlumivku nemam, proto mi vedou zadni svetla od spinacky ale to by nemelo vadit. no ukostreny to je, bludnej drat nikde neni. drat od klaxonu jde jeden do spinacky a druhej vede do prepinace na riditkach kde je potom kostra. no zahada je proc mi to troubi kdyz mam svetlo sundany, a proc to netroubi kdyz je nandany?
Datum: 08. září 2009 21:55
Jméno: standa
IP: uživatel7325
 a kostří se ti to dobre v prepinaci?? neni to tam vyrezlý?? nemas vyrezlej držák klaksonu?? nejakej bludnej drát nekde? mas vyvedenej drat na klakson pred tlumivkou? a sroubek na klaksonu serizenej? me teda 550 ječí jak vzteklá i se svetlama.........
Datum: 08. září 2009 21:48
Jméno: oil master
IP: uživatel4183
 zdarec.celé prázdniny jsem jezdil na pionýrovy bez problémů ale ted mi tam praskla zadní žárovka (sulfid) a dal jsem tam novou a ta vydržela 1 den a shořela tak jsem dal jeste další a ta vydržela 3 dny. nevite nekdo co s tim může byt? ja uz si s tim nevim rady. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2009 20:21
Jméno: Grik
IP: uživatel692
 Mne to dalo taky vys jak jsem to zpravil ???  Jak je prepinac na svetla tak musi bejt ta packa bud uplne dole nebo uplne dole kdyz je trochu mezi tak pak praskaj
Datum: 08. září 2009 20:21
Jméno: Mara
IP: uživatel5056
 zdarec chci se zeptat u Přepinač světel na řidítka Pionira ja tam mam 2 draty modrý a 1 z nich nejede wevite jestly majou jet 2 draty nebo jenom jeden dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2009 19:38
Jméno: Mara
IP: uživatel5056
 a na žarovku mam dat ty 2 modrý a ten 3 tam je jatej dik
Datum: 08. září 2009 19:38
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jeden co jde scivky do vypinace tak ten jde dotoho prepinace ten je uprostred a dalsi 2 modry ty jsou nahore a dole a pak tam vede 4. drat a ten je na bzucak
Datum: 08. září 2009 19:13
Jméno: Mara
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 08. září 2009 19:26
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 obe je to to sami tak proc se ptas
Datum: 08. září 2009 19:26
Jméno: Lídr
IP: uživatel4264
 ahoj draci,,, čím to že PALky jsou nejlepší?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2009 21:15
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 PALky sou nej,driv bylo jen to a ze to bylo nejlepsi.Nedoporucuju ngk-skoda penez a mala vydrz,ale co je ze vseho nej,je Champion..brisk uz mela stokrat utavenou elektrodu ale champ porad jak novej.
Datum: 10. září 2009 21:15
 svata pravda...brisk - koupis, prvni start na jednicku, pak po case studeny starty horsi, vetsinou ale do 4. pokusu jde, motor skube i gdyz je pak zahratej, casem to prestava tahat poradne do kopce, uchcava se, teply starty kratce pred smrti jen na roztlaceni a pak te to negde necha (dokonce se mi i dve roztekly ty stredovy elektrody, kratce pred tim nez by ukaply do valce, este ze sem je cas od casu zkontroloval)...nejhorsi pokud zajizdis - bohata smes, nepravidelny chod motoru, svicka se zacerni, zacne hazet mezi keramikou stredni elektrody a kovovou casti tam gde je zavit, staci jet z kopce a pro castecne zchlazeni motoru nechat vyple zapalovani, zarazeny kvalt a naplno otevreny soupe, dole to bud zabere nebo dvakrat blafne a je konec...delali mi to aji tribodovky, na snizeny hlave se roztekaly nebo si delali na sobe pecky, jak se teplej prechal byl problem to aji roztlacit...dokus sem lital na PALky tak sem nevedel co je to uchcanej motor, prvy az druhy kop jak za studena tak za tepla a motor bezel, treti uz vetsinou znacil problem ze neco neni v poradku (ale i motor ma obcas sve dny), dokonce sem zacnou PALku jeste nedodelal, jezdi mi jich vsech 6, sic tricet let stary ale byly novy, nalital sem na nich hrubo km, gdyz uz nesla tak sem ji vycistil, oskrabal a jela zas, mely by se vyvazovat zlatem...mimochodem newi nahodou negdo po technicky strance proc maj takovou trvanlivost???
Datum: 08. září 2009 20:49
 Ja rikam,ze jsou dobre,protoze starou PALku muzes ulejt kolikrat chces a funguje furt.....sou neznicitelny...novou Brisku dvakrat ulejes a muzes ji vyhodit,protoze na ni motor zacne vynechavat a prskat......
Datum: 08. září 2009 13:12
Jméno: jawaman
IP: uživatel4713
 jo je to pravda , pal je paráda ,ae pouzij brisku
Datum: 08. září 2009 9:21
 zdarec hoši nemůžete mi někdo poslat schema zapojeni blinkrů u babetty (210)
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2009 13:41
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Napíši ti e-mail.
Datum: 08. září 2009 13:41
 zatim nic nemam budu to teprv shanět můžeš mi prosimtě nějak poradit jaky přerušovaš atd..?
Datum: 07. září 2009 21:52
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Já ti ho pošlu některý následující den napiš mi prosímtě jaký máš přerušova a jaký přepínač abych ti to mohl dát dohromady
Datum: 07. září 2009 21:37
Jméno: Mara
IP: uživatel5056
 čau pošle te mě fotku nekdo jak ma zapojení předni světlo dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2009 20:26
Jméno: Mara
IP: uživatel5056
 u jawy 21
Datum: 07. září 2009 20:26
|



|