Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: chuj123denis
IP: uživatel7201
 Je možné aby simson sr 50 skůtr makal bez baterky, tak aby svítila i světla , blikaly blinkry a troubil klakson.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2009 10:15
Jméno: standa
IP: uživatel7203
 bez baterky pouze jede a svítí. Aby fungovali blinkry a klakson,musis mit baterii
Datum: 28. srpna 2009 10:15
Jméno: wajbic
IP: uživatel6791
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 22:36
 zdravim chtel sem se zeptat.. bracha mi skratoval baterku u kyvky tak ze ji nezajistil a jak se tam mrskala za jizdy v tom ksliku tak ji skratoval ze de jenom roztlacit tak prave nevim jestli to ma cenu ji dobijet nebo schanet novou je 2 roky stará mozna nedavno propadla zaruka myslim
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2009 19:05
 nastesti se chytla a uz na ni jezdi dobijel sem 8 hodin a zprovoznil zem starou nabijecku co byla na pude jen byla vysmahla pojistka ale diky za popis home nabijecky bude se hodit
Datum: 29. srpna 2009 19:05
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Když máš motorku s baterkou, tak byc jsi dobíječku měl mít... koneckonců po zimní odstávce je jí potřeba stejně nabít  . Můžeš si jí vyrobit z trafa, usměrňovací diody a žárovky... Vezmeš dostatečně silné trafo... řekněme kolem 12 až 18V, podle toho dáš do serie 6V nebo 12V žárovku a stejně tadk diodu dimenzovanou tak na 3A... žárovku výkonem vybereš podle proudu co ti trafo je schopné dát... a nabíječka je na světě.. já takhle nabíjím dlouhá leta. Zajímavé je že na síle proudu trafa až tolik nezáleží, jen se musí zohlednit očekávaný čas nabíjení.. každopádně já vypínám nabíječku ve chvíli kdy silně plynuje.. a je nabito... nevýhodou je že když nemáš regulaci, či ochranu, tak když na ní zapomeneš, tak jí zničíš.. to je jediný, ale protože já osobně jí používám velmi vzácně, tak tohle neřeším a dodneška to používám bez krabice na drátech  . Jinak jestli je KO zjistíš jedině tak že jí zkusíš nabít.. když se nabije podezřele rychle, je to významný důkaz že už není úplně OK
Datum: 28. srpna 2009 16:34
 tak dik dofam ze se chytne ta nabijecka je docela zdaleka
Datum: 28. srpna 2009 0:24
 Puč si nabíječku a nabíj tu baterku.Vždy to má cenu!
Datum: 28. srpna 2009 0:17
 ja nevim jestli ji ten zkrat nedojebal jestli to ma cenu vubec dobijet pac si musim pucit nabijecku boha jeho
Datum: 27. srpna 2009 22:07
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Takže ty se nás ptáš jestli jí máš nabít?  Tak to jsem se už dlouho nad podobným dotazem nezasmál...
Datum: 27. srpna 2009 21:29
 Ahoj Seso, když jsi zařadil do nabídky bezkontaktní zápalko na fichtla, říkal jsi že možná bude ještě další, se zdrojem pro světla 80 W (nebo tak nějak). Zajímalo by mě, jestli bude nebo ne, protože jsi psal, že žádné novinky už nebudou... Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2009 0:28
 Toto kdyby se podařilo aspon' na vánoce,bylo by to vynikající.A cena asiiiiiiiiiiii ????????????????
Datum: 28. srpna 2009 0:28
Jméno: stanon
IP: uživatel7091
 No kdyby bylo tak by to bylo supr! A víš alespoň nějak "báj vočko" cenu?
Datum: 27. srpna 2009 22:02
 draku no snad bude porad mi to jen slibujou,,,, asi az na jeziska,,
Datum: 27. srpna 2009 21:39
 čau ´, dá se nějak vyzkoušet jestli je cívka aniž by se musela dávat do motoru???
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 14:56
Jméno: wajbic
IP: uživatel6791
 Zdarec draci, prosím o radu. Dnes sem dal na fíka tyristorové zapalování(to co je na jawa.xf.cz). Před montáží sem si vše pěkně nastavil aby to šlo nakopávat, dobře jelo atd. Dám tam to zapalování(zapojil jsem si jen cívku, světla a bzučák jsem nechal normálně) a teď nejde vůbec nakopnout, na roztlačení naskočí, ale když přídám plyn, má pořád stejné otáčky jak na volnoběh a jakoby duní(podobný zvuk jak když sděláte filtr) a nechce jet. Nevím co s tím, má se něco přenastavit?? Prosím poraďte. Díík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 21:47
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Podle mě si tyristor hází jiskru kdy se mu zachce. To může být z více důvodů. Jeden je že máš nekvalitní kontakt na kladívku a chvěním během otáčky se chová jakoby se rozpínal (něco jako pecka mezi kontakty), na což je tato konstrukce z principu citlivější než při klasickém zapojení, vlicem malých proudů které tečou kladívkem, nebo nevhodně nastavený pracovní bod tyristoru. Moje osobní zkušenost s tyristorm TIC106 je taková že je citlivý na rušení. Potom by pomohla výměna za TYN610, který má stejně zapojené nohy. Ten mi v konstrukcích CDI nezlobil.
Datum: 27. srpna 2009 21:47
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 cau nez nikam vyjedu tak musim utrit svicku je porad kdyz motorku necham stat mokra nevite co stim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 13:00
 Jak může být mokrá když tam nejde palivo ? Mokrá je když je tam de palivo. Já jsem měl robitý karburátor a nešlo mi to nakopnout. Sdělal jsem svíčku a byla suchá a jiskru házela tak ta neteklo palivo.
Datum: 27. srpna 2009 13:00
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Uvažuj.. pročpak je asi mokrá? a) nepálí b) pálí - má hodně paliva c) je mokrá protože tam nejde palivo. Ale furt mi nejde na rozum proč je tenhle dotaz v kategorii ,,elektro,,. To jako když budeš mít od oleje zapalko, tak to dáš zase do kolonky ,,olej,, ?
Datum: 27. srpna 2009 9:41
 no musis vozit vic ubrousku ne  ja bych dal jehlu os tupinek vis aby byla chudsi smes
Datum: 26. srpna 2009 23:53
 čau je dobrá svíčka brisk DR17YC nebo DR17C a jakej je mezi nima rozdíl a je na léto nebo na zimu ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2009 17:06
 tak to nasere...
Datum: 26. srpna 2009 17:06
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 motor je 125/476 . Na směsi záleží dost,byla trochu chudší,to přiznávám . Já v té době byl tak blbej a věřil sem prodejci,takže sem jí koupil a jezdil a takle to zkončilo 40km od baráku
Datum: 26. srpna 2009 16:44
 tak uz sem to videl  ...co to je za motor?  ...jo a ono prej taky hodne zalezi na smesi co tam jde...
Datum: 26. srpna 2009 16:37
Jméno: landis
IP: uživatel1525
Datum: 26. srpna 2009 16:21
 to je svicka na studene starty...a rozdil je v tom ze to Y znamena vysunute jiskriste...  nekdo rika ze to propaluje pisty...ale jeste sem to nevidel
Datum: 26. srpna 2009 14:57
Jméno: Jirka
IP: uživatel5573
 Čau hoši hele když mám ukostřenou baterku na minusu tak dobíjecí kabel 51 má být na minusu nebo plusu????
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2009 9:38
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Vzhledem k položenému dotazu ti dám radu: ,,vzdej to, to nepobereš, chybí ti elementární vědomosti,,
Datum: 27. srpna 2009 9:38
Jméno: michalj21
IP: uživatel5575
 uvazuj trochu
Datum: 26. srpna 2009 17:01
Jméno: deny
IP: uživatel5626
 Zdarec všichni,potřebuju poradit,mam jawu 250,na zapalovani je nakresleny ze je ukostreny +,a mam tam nejak zapojeny to pridavny rele tak se chci zeptat jestli mam baterku taky zapojit + na kostru,jestli se nejak nemuze spalit to rele.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2009 8:06
Jméno: deny
IP: uživatel5626
 Zdarec všichni,potřebuju poradit,mam jawu 250,na zapalovani je nakresleny ze je ukostreny +,a mam tam nejak zapojeny to pridavny rele tak se chci zeptat jestli mam baterku taky zapojit + na kostru,jestli se nejak nemuze spalit to rele.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2009 22:18
 Cus dragoni,zitra jedu do prahy a mam v planu se stavit v obchoduu scootland,jde mi hlavne o ty engekáčka svicky...tak sem se u nich na netu porozhlidl a padla mi to oka http://www.scootland.cz/zbozi/ngk-svicka-ngk-br6hsa/ .Mate s ni naky zkusenosti??V zime moc nejezdim takze nakou studenou..Thx moc uz se tesim az si tu "modernu" kterou vetsina lidi chvali vyzkousim  .Jeste jednou dDk
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2009 21:36
 To me ani tak nezajima  Klidne ti ukazu krabici smesi PALek a Brisek co mam doma...Proste chci zkusit neco jinyho...
Datum: 25. srpna 2009 21:36
 doporucuju cesky brisky nebo este lip stary PALky,to sou ty spravny svicky,me to na cesky svicky jede uplne stejne jako na ngk,nevidim rozil az na tu trojnasobnou cenu
Datum: 25. srpna 2009 21:32
Jméno: Tomas
IP: uživatel7184
 Zdar. Mam docela problém s elektrikou u jawy 20. Dostal jsem jí v nálezovém stavu a začal sprovoznovat a jelikož nebyla dostupná spínací skřínka tak jsem ty dráty různě propojoval až to chytlo a jezdilo to bez problému rok a potom co jsem půlil motor, seřídil předstih a zapojil dráty tak jak byly do té doby to nechtělo naskočit. Tak jsem opět zkoušel propojovat dráty  a docílil jsem toho ze mi to opet chytlo a to tak ze do indukční cívky šel drát od cívky s kladívkem a druhý drát z indukčky šel na kostru a jelo to, ale potom to začalo blbnout a jelo to hůř a hůř až to nejelo vůbec, potom jsem dostal tip, že do indukčky májí jít dráty ze 2 cívek ze zapalování ( ty dvě velké v košíku zapalování ) a opět to jelo a zase hůř a hůř a pak už to nešlo nastartovat vůbec...už mi došli nápady snad jen vyměnit celý koš zapalování protože ani jedna cívka nedělá proud. Nevíte někdo jak to odstranit/opravit nebo se nemýlim a ty cívečky jsou prostě přepálené a budu muset koupit nový koš?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2009 19:30
 zdarec,muzete mi nekdo vyfotit zapalovani na jawu 350 perak? prosim...a nebo jestli nekdo nemate nejakej obrazek jak to vypada ve skutecnosti,schema je mi k nicemu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2009 14:10
 zdarec,tak sem zkousel na toho peraka 350 dat tu plochou baterku...kontrolka na spinacce se mi rozsvitila a haze mi jiskru jenom pravej válec...zkousel sem jestli de do levyho proud,ale nejde....cim to muze bejt?? treba tam de proud a jenom sem to blbe zmeril,tak prosim poradte vse co vas napadne...jo a fajfkou a kabelem to neni...
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2009 12:11
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Tipoval bych špatně zapojenou elektroinstalaci
Datum: 25. srpna 2009 12:11
 myslim kabelem od fajfky
Datum: 25. srpna 2009 12:05
 cau potrebuju poradit kdyz mi pionyr nechce hazet jiskru co mam spatne zapojeno(svicka je dobra)?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2009 11:30
 zdarec draci,potřebuju sehnat nějakej dobrej bezkontak,prosimvás o radu,slišel jsem něco o zapálku z motorovek,nevim,prosim o radu a popřípadě,kde se dá sehnat,díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2009 11:42
 daj na to z minibike alebo z motorového pila
Datum: 25. srpna 2009 11:42
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Jo a oproti motorovce to má výhodu že ti zůstane světelný okruh a nemusíš mechanicky nic řešit...
Datum: 24. srpna 2009 23:30
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Udělám si reklamu... http://www.mujweb.cz/www/elektronic rubrika ,,uprava výkonu alternátoru,, či tak nějak součástí je i bezkontakt.. jde ho provozovat i bez baterky... je to modulová záležitost. Vezmeš Rego (stabilizace napětí pro elektroniku zapalka a bezkontaktu), CDI a nejlépe Hall snímač od IMFSOFTU.. vytáhneš od zapalovacího pólu diodovým můstkem do rega šťávu a na stator uchytíš ten hall. My to tedy jezdíme s baterkou, ale najeto bez sebemenšího problému přes 1000km, víc jsme přes léto nestihli... Náklady 300kč za hall snímač, 180kč CDi a 100kč tak rego... zbytek dráty a šikovné ruce... Když k tomu připojíš baterku a vytáhneš šťávu i ze světelných pólů, tak si stihneš i zálohovat světelný okruh z baterky a nemusíš civět do tmy na volnoběh
Datum: 24. srpna 2009 23:28
 podívej se na nabídku fichtlkrámku-cena 3200kčvelmi dobré,jeho užití má smysl pokud jezdíš závody,pro jízdu do lesa a pro pivo zbytečná inhvestice
Datum: 24. srpna 2009 23:13
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau, nevíte někdo jaký přesný tip HGK svíčky je shodný s Briks n14c? a ma rozebranej motor a nevim na jakou osu mam dat to 20 18 zubí kolečko aby byla 2 jako u originalu ne blizko 1. dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2009 11:38
Datum: 25. srpna 2009 11:38
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 dik
Datum: 25. srpna 2009 9:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hlavní hřídel 20 zubů ,předloha 18
Datum: 24. srpna 2009 22:37
Jméno: Tom
IP: uživatel7178
 NGK B8HS odpovídá Brisk N14C, ale je tak 3x dražší.
Datum: 24. srpna 2009 22:34
 zdarec borci prosimvas jak zapojit spinacku z 250/350 tzv. BOŠÁK -- bosh klicek na pionira ?? predem dekuji za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2009 17:28
Jméno: Argo22
IP: uživatel1635
 mam ale takovej pocit ze ten borec se ptal na neco uplne jinyho
Datum: 25. srpna 2009 17:28
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Aha.. no tak si kup původní přepínač a bude to i hezký, bo na ten původní přepínač jsou všichni zvyklí...
Datum: 25. srpna 2009 12:10
Jméno: Gajdy
IP: uživatel1635
 bosak se tam bezprobnlemu vleze ..... jo to co pises je hezky ale jak to bude vypadat...
Datum: 25. srpna 2009 9:42
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Na bošárnu se vykašli, je veliká a podle mě tam budeš bojovat s místem. Sežeň si kolébkový, nebo páčkový vypínač a na něj připoj jen chcípák, tj drát od kladívka a druhej konec na kostru. Světla zapoj tak že budou svítit furt (imrvére). Tj nepovedeš je vůbec přes nějakej spínač, krom přepínaše dálkový-potkávací... Stejně se podle vyhlášky má svítitt pořát...
Datum: 24. srpna 2009 21:14
Jméno: Gajdy
IP: uživatel1635
 ja to mam jen tak na fechtlovi bez papiru ....mam 05 a origo vypinac nemam...
Datum: 24. srpna 2009 15:54
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Sice ti neodpovím (hlavně proto že je hromada druhů bošáků), ale rád bych se dozvěděl k čemu taková úprava je. Dosud jsem to u nikoho nepochopil. Ze zkušenosto vím, že takovou ochranu obejdu otočením drobnou mincí a zasunutím hřebíku do bošárny... Pochopil bych kdybys tam chtěl vypínač s fabkovým klíčkem (např. v prodeji v GME.cz) ale bošák?
Datum: 24. srpna 2009 14:32
Jméno: Galuna
IP: uživatel7172
Posl.aktualizace: 24. srpna 2009 14:16
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Cívkové
Datum: 24. srpna 2009 14:16
|



|